www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 16:14:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3377699 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14564 Dátum: 2011 Július 24, 22:20:12 »

Én alapnak azt a fúvókázást tudom venni, ami a 32-es venturival volt és padon mindenhol tökéletes volt a lambda. Én ettől a fúvókázástól térek el picit a 34-es venturi miatt, aztán majd meglátjuk... Az első próbakör sok mindent megmutat majd...


Szerintem azért nem lesz jó, mert nekem is van egy kis elszegényedés (úgy GONDOLOM!) az alapjárat és a fő rendszer között és a 180-assal a fő még később fog belépni.
Nekem 180-assal folyamatosan rángatott 2500-3000 között állandó gázon, mert elszegényedett. a 205-ös lejjebb vitte a fő belépését, de nem eléggé...és kicsit még mindig szegény középen. De most nincs naggyobb levegőm és akkor meg a fővel mégjobban fel kellene menni.

Szerintem nekem 52/155/210 vagy 220 lesz a jó.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14563 Dátum: 2011 Július 24, 22:17:24 »

Egyébként jól el tud menni az idő a méregetésekkel:
-Kimértem az égésterek űrtartalmát olajjal. Ehhez most használtam először plexi tárcsát, hogy lezárjam vele az égéstereket. Nagyon megkönnyíti a munkát... Korábban, a tárcsa nélkül nagyon sok időbe és odafigyelésbe került ez a munka, mert tökéletesen vízszintbe kellett állítanom a hengerfejeket, illetve nehéz volt észlelni azt, hogy mikor van a folyadék az égéstérben szintig...
-A dugattyúkiállásokat is kióráztam egyenként. Ez az oxyboxernél még fontosabb, mert itt forgácsolva voltak a hengerek is, illetve a hengertalp közbetétek is plusz hibaforrásként jelentkeznek.
-Aztán a himbageometriával is eljátszottam. Meghatároztam a nyomórúd hosszát és a hézagolás nagyságát ahhoz, hogy a maximális 12,6 mm löket jelentkezzen a szelepeknél.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14562 Dátum: 2011 Július 24, 22:16:57 »

Az elgondolás a következő:
venturi: 34
alapjárati: 52
fő: 148
féklevegő: 190

Ez az alap, aztán meglátjuk... A 32-es venturival nekem az 52 alapjárati, 140 fő és 180 levegő volt a tökéletes 6 fok alap előgyújtással és 009-es elosztóval...
Meglátjuk, meg azt is, hogy az emelt sűrítési viszony mennyire kavar be gyújtás ügyben...



Szerintem azért nem lesz jó, mert nekem is van egy kis elszegényedés (úgy GONDOLOM!) az alapjárat és a fő rendszer között és a 180-assal a fő még később fog belépni.
Nekem 180-assal folyamatosan rángatott 2500-3000 között állandó gázon, mert elszegényedett. a 205-ös lejjebb vitte a fő belépését, de nem eléggé...és kicsit még mindig szegény középen. De most nincs naggyobb levegőm és akkor meg a fővel mégjobban fel kellene menni.

Szerintem nekem 52/155/210 vagy 220 lesz a jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14561 Dátum: 2011 Július 24, 22:06:49 »

235-levegő és 145 benzin fúvókám van felesleges ha esetleg........
ja weberhez

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14560 Dátum: 2011 Július 24, 22:04:31 »

MIlyen fúvókák vannak most benne?

Nekem is 34-es és 52/148/205 - de azt hiszem nem az igazi, felül kevés neki.
235-levegő és 145 benzin fúvókám van felesleges ha esetleg........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14559 Dátum: 2011 Július 24, 22:00:06 »

Az elgondolás a következő:
venturi: 34
alapjárati: 52
fő: 148
féklevegő: 190

Ez az alap, aztán meglátjuk... A 32-es venturival nekem az 52 alapjárati, 140 fő és 180 levegő volt a tökéletes 6 fok alap előgyújtással és 009-es elosztóval...
Meglátjuk, meg azt is, hogy az emelt sűrítési viszony mennyire kavar be gyújtás ügyben...

MIlyen fúvókák vannak most benne?

Nekem is 34-es és 52/148/205 - de azt hiszem nem az igazi, felül kevés neki.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14558 Dátum: 2011 Július 24, 21:55:52 »


-Dellortokban a 32-es venturik 34-esekre cserélve + átfűvókázva

MIlyen fúvókák vannak most benne?

Nekem is 34-es és 52/148/205 - de azt hiszem nem az igazi, felül kevés neki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14557 Dátum: 2011 Július 24, 21:53:40 »

Ma ismét összeállt az oxyboxer  Cheesy De miközben fűztem össze, már elhatároztam, hogy télen megint széthúzom és módosítok rajta ezt-azt... Igazándiból ezeket most is megcsinálhattam volna, de 2,5 hét múlva indulok vele egy 2 hetes útra (Toscana, Francia Riviéra), Úgyhogy most nem volt idöm pöcsölni  Undecided

Ami változott tavalyhoz képest:
-Átdolgozott szívócsatornák
-Módosított égéstér
-Szelepprofilok átköszörülve
-Szelepvezetők átdolgozva
-Dupla rugók
-Az EMPI 1.25:1 himbák helyett SCAT bronzperselyes himbák golyós állítócsavarokkal és csavarozott himbatengellyel
-CROMO nyomórudak
-CROMO H profilú hajtórudak
-Sűrítési viszony 9:1-re emelve
-Szívócsövek áttúrva
-Dellortokban a 32-es venturik 34-esekre cserélve + átfűvókázva

Igazándiból a dupla rugó miatt vannak félelmeim, ezért a vezérműkereket ki akarom cserélni majd, de ezt a túrát még a ferde fogazásúval kell átvészelnie a motornak...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 24, 21:55:18 írta callook »

Süni
« Hozzászólás #14556 Dátum: 2011 Július 24, 21:50:17 »

alul van a gyertya? Vagy twin port?
De mi az a cucc az olajleeresztőn?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14555 Dátum: 2011 Július 24, 21:49:14 »


, így nem történik meg az, hogy esetleg erős kanyarban egy pillanatra elmegy az olajnyomás.

egy rövid kanyarban Undecided

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14554 Dátum: 2011 Július 24, 21:45:00 »

fent jobb de kormol...nekem legalább is ez volt
fent jó így, szépen elforog terhelés nélkül 6200-ig, és keréken is 5500-5700-ig, pont arra gondoltam, hogy lent jobb  akkor lehet cseréltem volna.....
próbáltam F50-est de nem nagyon vettem észre különbséget, pedig teljesen másképp vannak a furatok rajt

akkor marad ez a kombó

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14553 Dátum: 2011 Július 24, 21:44:46 »

Ha hozzárakod a jó fúvókákat, akkor nem kormol...

nem volt idöm mokolni bedobtam mentem, 1et kivettem ennyi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14552 Dátum: 2011 Július 24, 21:43:39 »

Ha hozzárakod a jó fúvókákat, akkor nem kormol...

fent jobb de kormol...nekem legalább is ez volt

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14551 Dátum: 2011 Július 24, 21:42:28 »

Dupla gyújtás.
Egy mélyítés, amibe belelóg olajat felszívó cső, így nem történik meg az, hogy esetleg erős kanyarban egy pillanatra elmegy az olajnyomás.

alul van a gyertya? Vagy twin port?
De mi az a cucc az olajleeresztőn?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14550 Dátum: 2011 Július 24, 21:41:25 »

Üdv!
Most 125 benzin, 180 levegő, 47 alapjárati és F57-es keverőcső van a  karbimban(idf36), ha kicserélem a keverőcsöveket F11-re miben lesz jobb mi változik?

Másik keverőcsőhöz általában át kell teljesen fúvókázni, mert a keverőcső maghatározza, hogy az átmenet az alapjárati rendszerből a teljesítményrendszerbe mikor valósul meg. Ezt befolyásolja a féklevegő és a főfúvóka és ezek aránya is. Tehát ezt a kettőt majdnem biztos, hogy cserélni kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14549 Dátum: 2011 Július 24, 21:37:25 »


66 és 71 mm
Kösz

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14548 Dátum: 2011 Július 24, 21:36:46 »

Üdv!
Most 125 benzin, 180 levegő, 47 alapjárati és F57-es keverőcső van a  karbimban(idf36), ha kicserélem a keverőcsöveket F11-re miben lesz jobb mi változik?
fent jobb de kormol...nekem legalább is ez volt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14547 Dátum: 2011 Július 24, 21:36:09 »

Üdv!
Most 125 benzin, 180 levegő, 47 alapjárati és F57-es keverőcső van a  karbimban(idf36), ha kicserélem a keverőcsöveket F11-re miben lesz jobb mi változik?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #14546 Dátum: 2011 Július 24, 17:09:38 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
« Hozzászólás #14545 Dátum: 2011 Július 24, 13:51:42 »

Ez nem urban legend, vadiújat is vehetsz, ha van pénzed.

kb 1,5 milla
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #14544 Dátum: 2011 Július 24, 08:32:15 »

buzi te 50km nem mész a rommal Grin
Grin Grin

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #14543 Dátum: 2011 Július 24, 08:04:02 »

Egy tényleg gyári 1.6, kevés kilométerrel, bontatlanul, külföldről? Még léteznek ilyenek is, vagy egy hasonló mint ami a mexikóidban volt? Tudom ey "tuning topik"...
Ez nem urban legend, vadiújat is vehetsz, ha van pénzed.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14542 Dátum: 2011 Július 23, 21:47:35 »

buzi te 50km nem mész a rommal Grin
kabbe! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14541 Dátum: 2011 Július 23, 21:29:30 »

ha erre gyúrsz, akkor vegyél szuzukit :-PPP
buzi te 50km nem mész a rommal Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14540 Dátum: 2011 Július 23, 21:25:33 »

ma megint 200km gond nélkül
8literrel/100

ha erre gyúrsz, akkor vegyél szuzukit :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14539 Dátum: 2011 Július 23, 21:15:58 »

ma megint 200km gond nélkül
8literrel/100

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14538 Dátum: 2011 Július 23, 20:52:41 »

.
alul van a gyertya? Vagy twin port?
De mi az a cucc az olajleeresztőn?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14537 Dátum: 2011 Július 23, 19:53:02 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #14536 Dátum: 2011 Július 23, 10:30:25 »

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1154796

Rare "Making The Volkswagen Go" Book   Price: $275

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14535 Dátum: 2011 Július 23, 10:12:11 »


66 és 71 mm

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #14534 Dátum: 2011 Július 23, 09:31:28 »

Üdv!
A typ4 motorok mekkora lökettel készültek?
Az 1.7-nek és a 2.0 egyforma a főtengelye?


66 és 71 mm

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14533 Dátum: 2011 Július 22, 21:07:49 »

Üdv!
A typ4 motorok mekkora lökettel készültek?
Az 1.7-nek és a 2.0 egyforma a főtengelye?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14532 Dátum: 2011 Július 19, 21:14:15 »

a kipuffra vevő vagyok  Grin
uj tulajnál van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14531 Dátum: 2011 Július 19, 08:38:56 »

valaki boldogan használja ennyi

a kipuffra vevő vagyok  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14530 Dátum: 2011 Július 19, 08:30:22 »

na ma elbucsuztunk egymástól

bodé a motortol......


Na jó, de fékpaddal ugrasztottátok ki a mocit, vagy mi? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14529 Dátum: 2011 Július 18, 23:01:19 »

eredmény?
valaki boldogan használja ennyi


[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14528 Dátum: 2011 Július 18, 22:59:37 »

na ma elbucsuztunk egymástól

bodé a motortol......
<beszúrt kép törölve>
eredmény?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14527 Dátum: 2011 Július 18, 22:54:14 »

na ma elbucsuztunk egymástól

bodé a motortol......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14526 Dátum: 2011 Július 18, 22:14:36 »

persze, hogy nem gondoltam komolyan a cserét, max ha ráfizetsz a te kínai új scat főtengelyes motorodra az én 90es években gyártott Gene Berg főtengelyes motoromért Tongue Grin


Made with Pride in America, én kérek elnézést. Ez 2003-as gyártású tengely, sorszámozott.  Tongue

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #14525 Dátum: 2011 Július 18, 20:45:01 »


Igazad van... bár lehet, jó lenne, ha Öcsisajt "erőműve" egy kicsit izmosabb lenne, de mostanság azért megelégszem, ha egy lámpánál tartom, vagy diktálom a tempot... De azzal pláne elégedett szoktam lenni, amikor a nem nyílegyenes útszakaszokon ahol más fékez, elveszi a gázt, én még a gázpedálon állok... Evil Roll Eyes Cool
Azért az is valami... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.