www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 16:14:00
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
189
190
191
192
193
[
194
]
195
196
197
198
199
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3377699 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14564 Dátum:
2011 Július 24, 22:20:12 »
Én alapnak azt a fúvókázást tudom venni, ami a 32-es venturival volt és padon mindenhol tökéletes volt a lambda. Én ettől a fúvókázástól térek el picit a 34-es venturi miatt, aztán majd meglátjuk... Az első próbakör sok mindent megmutat majd...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 24, 22:16:57
Szerintem azért nem lesz jó, mert nekem is van egy kis elszegényedés (úgy
GONDOLOM!
) az alapjárat és a fő rendszer között és a 180-assal a fő még később fog belépni.
Nekem 180-assal folyamatosan rángatott 2500-3000 között állandó gázon, mert elszegényedett. a 205-ös lejjebb vitte a fő belépését, de nem eléggé...és kicsit még mindig szegény középen. De most nincs naggyobb levegőm és akkor meg a fővel mégjobban fel kellene menni.
Szerintem nekem 52/155/210 vagy 220 lesz a jó.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14563 Dátum:
2011 Július 24, 22:17:24 »
Egyébként jól el tud menni az idő a méregetésekkel:
-Kimértem az égésterek űrtartalmát olajjal. Ehhez most használtam először plexi tárcsát, hogy lezárjam vele az égéstereket. Nagyon megkönnyíti a munkát... Korábban, a tárcsa nélkül nagyon sok időbe és odafigyelésbe került ez a munka, mert tökéletesen vízszintbe kellett állítanom a hengerfejeket, illetve nehéz volt észlelni azt, hogy mikor van a folyadék az égéstérben szintig...
-A dugattyúkiállásokat is kióráztam egyenként. Ez az oxyboxernél még fontosabb, mert itt forgácsolva voltak a hengerek is, illetve a hengertalp közbetétek is plusz hibaforrásként jelentkeznek.
-Aztán a himbageometriával is eljátszottam. Meghatároztam a nyomórúd hosszát és a hézagolás nagyságát ahhoz, hogy a maximális 12,6 mm löket jelentkezzen a szelepeknél.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14562 Dátum:
2011 Július 24, 22:16:57 »
Idézetet írta: callook - 2011 Július 24, 22:00:06
Az elgondolás a következő:
venturi: 34
alapjárati: 52
fő: 148
féklevegő: 190
Ez az alap, aztán meglátjuk... A 32-es venturival nekem az 52 alapjárati, 140 fő és 180 levegő volt a tökéletes 6 fok alap előgyújtással és 009-es elosztóval...
Meglátjuk, meg azt is, hogy az emelt sűrítési viszony mennyire kavar be gyújtás ügyben...
Szerintem azért nem lesz jó, mert nekem is van egy kis elszegényedés (úgy
GONDOLOM!
) az alapjárat és a fő rendszer között és a 180-assal a fő még később fog belépni.
Nekem 180-assal folyamatosan rángatott 2500-3000 között állandó gázon, mert elszegényedett. a 205-ös lejjebb vitte a fő belépését, de nem eléggé...és kicsit még mindig szegény középen. De most nincs naggyobb levegőm és akkor meg a fővel mégjobban fel kellene menni.
Szerintem nekem 52/155/210 vagy 220 lesz a jó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14561 Dátum:
2011 Július 24, 22:06:49 »
Idézetet írta: gas - 2011 Július 24, 22:04:31
235-levegő és 145 benzin fúvókám van felesleges ha esetleg........
ja weberhez
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14560 Dátum:
2011 Július 24, 22:04:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 24, 21:55:52
MIlyen fúvókák vannak most benne?
Nekem is 34-es és 52/148/205 - de azt hiszem nem az igazi, felül kevés neki.
235-levegő és 145 benzin fúvókám van felesleges ha esetleg........
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14559 Dátum:
2011 Július 24, 22:00:06 »
Az elgondolás a következő:
venturi: 34
alapjárati: 52
fő: 148
féklevegő: 190
Ez az alap, aztán meglátjuk... A 32-es venturival nekem az 52 alapjárati, 140 fő és 180 levegő volt a tökéletes 6 fok alap előgyújtással és 009-es elosztóval...
Meglátjuk, meg azt is, hogy az emelt sűrítési viszony mennyire kavar be gyújtás ügyben...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 24, 21:55:52
MIlyen fúvókák vannak most benne?
Nekem is 34-es és 52/148/205 - de azt hiszem nem az igazi, felül kevés neki.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14558 Dátum:
2011 Július 24, 21:55:52 »
Idézetet írta: callook - 2011 Július 24, 21:53:40
-Dellortokban a 32-es venturik 34-esekre cserélve + átfűvókázva
MIlyen fúvókák vannak most benne?
Nekem is 34-es és 52/148/205 - de azt hiszem nem az igazi, felül kevés neki.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14557 Dátum:
2011 Július 24, 21:53:40 »
Ma ismét összeállt az oxyboxer
De miközben fűztem össze, már elhatároztam, hogy télen megint széthúzom és módosítok rajta ezt-azt... Igazándiból ezeket most is megcsinálhattam volna, de 2,5 hét múlva indulok vele egy 2 hetes útra (Toscana, Francia Riviéra), Úgyhogy most nem volt idöm pöcsölni
Ami változott tavalyhoz képest:
-Átdolgozott szívócsatornák
-Módosított égéstér
-Szelepprofilok átköszörülve
-Szelepvezetők átdolgozva
-Dupla rugók
-Az EMPI 1.25:1 himbák helyett SCAT bronzperselyes himbák golyós állítócsavarokkal és csavarozott himbatengellyel
-CROMO nyomórudak
-CROMO H profilú hajtórudak
-Sűrítési viszony 9:1-re emelve
-Szívócsövek áttúrva
-Dellortokban a 32-es venturik 34-esekre cserélve + átfűvókázva
Igazándiból a dupla rugó miatt vannak félelmeim, ezért a vezérműkereket ki akarom cserélni majd, de ezt a túrát még a ferde fogazásúval kell átvészelnie a motornak...
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Július 24, 21:55:18 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14556 Dátum:
2011 Július 24, 21:50:17 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Július 23, 20:52:41
alul van a gyertya? Vagy twin port?
De mi az a cucc az olajleeresztőn?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14555 Dátum:
2011 Július 24, 21:49:14 »
Idézetet írta: callook - 2011 Július 24, 21:42:28
, így nem történik meg az, hogy esetleg erős kanyarban egy pillanatra elmegy az olajnyomás.
egy rövid kanyarban
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14554 Dátum:
2011 Július 24, 21:45:00 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 24, 21:36:46
fent jobb de kormol...nekem legalább is ez volt
fent jó így, szépen elforog terhelés nélkül 6200-ig, és keréken is 5500-5700-ig, pont arra gondoltam, hogy lent jobb akkor lehet cseréltem volna.....
próbáltam F50-est de nem nagyon vettem észre különbséget, pedig teljesen másképp vannak a furatok rajt
akkor marad ez a kombó
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14553 Dátum:
2011 Július 24, 21:44:46 »
Idézetet írta: callook - 2011 Július 24, 21:43:39
Ha hozzárakod a jó fúvókákat, akkor nem kormol...
nem volt idöm mokolni bedobtam mentem, 1et kivettem ennyi
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14552 Dátum:
2011 Július 24, 21:43:39 »
Ha hozzárakod a jó fúvókákat, akkor nem kormol...
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 24, 21:36:46
fent jobb de kormol...nekem legalább is ez volt
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14551 Dátum:
2011 Július 24, 21:42:28 »
Dupla gyújtás.
Egy mélyítés, amibe belelóg olajat felszívó cső, így nem történik meg az, hogy esetleg erős kanyarban egy pillanatra elmegy az olajnyomás.
Idézetet írta: maxi - 2011 Július 23, 20:52:41
alul van a gyertya? Vagy twin port?
De mi az a cucc az olajleeresztőn?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14550 Dátum:
2011 Július 24, 21:41:25 »
Idézetet írta: gas - 2011 Július 24, 21:36:09
Üdv!
Most 125 benzin, 180 levegő, 47 alapjárati és F57-es keverőcső van a karbimban(idf36), ha kicserélem a keverőcsöveket F11-re miben lesz jobb mi változik?
Másik keverőcsőhöz általában át kell teljesen fúvókázni, mert a keverőcső maghatározza, hogy az átmenet az alapjárati rendszerből a teljesítményrendszerbe mikor valósul meg. Ezt befolyásolja a féklevegő és a főfúvóka és ezek aránya is. Tehát ezt a kettőt majdnem biztos, hogy cserélni kell.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14549 Dátum:
2011 Július 24, 21:37:25 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Július 23, 09:31:28
66 és 71 mm
Kösz
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14548 Dátum:
2011 Július 24, 21:36:46 »
Idézetet írta: gas - 2011 Július 24, 21:36:09
Üdv!
Most 125 benzin, 180 levegő, 47 alapjárati és F57-es keverőcső van a karbimban(idf36), ha kicserélem a keverőcsöveket F11-re miben lesz jobb mi változik?
fent jobb de kormol...nekem legalább is ez volt
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14547 Dátum:
2011 Július 24, 21:36:09 »
Üdv!
Most 125 benzin, 180 levegő, 47 alapjárati és F57-es keverőcső van a karbimban(idf36), ha kicserélem a keverőcsöveket F11-re miben lesz jobb mi változik?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14546 Dátum:
2011 Július 24, 17:09:38 »
Idézetet írta: tati - 2011 Július 23, 10:12:11
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14545 Dátum:
2011 Július 24, 13:51:42 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2011 Július 24, 08:04:02
Ez nem urban legend, vadiújat is vehetsz, ha van pénzed.
kb 1,5 milla
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14544 Dátum:
2011 Július 24, 08:32:15 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 23, 21:29:30
buzi te 50km nem mész a rommal
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14543 Dátum:
2011 Július 24, 08:04:02 »
Idézetet írta: Sagaris - 2011 Július 18, 10:28:54
Egy tényleg gyári 1.6, kevés kilométerrel, bontatlanul, külföldről? Még léteznek ilyenek is, vagy egy hasonló mint ami a mexikóidban volt? Tudom ey "tuning topik"...
Ez nem urban legend, vadiújat is vehetsz, ha van pénzed.
Bácsi Győző
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14542 Dátum:
2011 Július 23, 21:47:35 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 23, 21:29:30
buzi te 50km nem mész a rommal
kabbe! :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14541 Dátum:
2011 Július 23, 21:29:30 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Július 23, 21:25:33
ha erre gyúrsz, akkor vegyél szuzukit :-PPP
buzi te 50km nem mész a rommal
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14540 Dátum:
2011 Július 23, 21:25:33 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 23, 21:15:58
ma megint 200km gond nélkül
8literrel/100
ha erre gyúrsz, akkor vegyél szuzukit :-PPP
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14539 Dátum:
2011 Július 23, 21:15:58 »
ma megint 200km gond nélkül
8literrel/100
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14538 Dátum:
2011 Július 23, 20:52:41 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Július 23, 19:53:02
.
alul van a gyertya? Vagy twin port?
De mi az a cucc az olajleeresztőn?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14537 Dátum:
2011 Július 23, 19:53:02 »
.
[a csatolmányt egy admin törölte]
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14536 Dátum:
2011 Július 23, 10:30:25 »
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1154796
Rare "Making The Volkswagen Go" Book Price: $275
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14535 Dátum:
2011 Július 23, 10:12:11 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Július 23, 09:31:28
66 és 71 mm
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14534 Dátum:
2011 Július 23, 09:31:28 »
Idézetet írta: gas - 2011 Július 22, 21:07:49
Üdv!
A typ4 motorok mekkora lökettel készültek?
Az 1.7-nek és a 2.0 egyforma a főtengelye?
66 és 71 mm
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14533 Dátum:
2011 Július 22, 21:07:49 »
Üdv!
A typ4 motorok mekkora lökettel készültek?
Az 1.7-nek és a 2.0 egyforma a főtengelye?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14532 Dátum:
2011 Július 19, 21:14:15 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Július 19, 08:38:56
a kipuffra vevő vagyok
uj tulajnál van
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14531 Dátum:
2011 Július 19, 08:38:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 18, 23:01:19
valaki boldogan használja ennyi
a kipuffra vevő vagyok
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14530 Dátum:
2011 Július 19, 08:30:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 18, 22:54:14
na ma elbucsuztunk egymástól
bodé a motortol......
Na jó, de fékpaddal ugrasztottátok ki a mocit, vagy mi?
VW Beetle - the original since 1938
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14529 Dátum:
2011 Július 18, 23:01:19 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Július 18, 22:59:37
eredmény?
valaki boldogan használja ennyi
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14528 Dátum:
2011 Július 18, 22:59:37 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 18, 22:54:14
na ma elbucsuztunk egymástól
bodé a motortol......
<beszúrt kép törölve>
eredmény?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14527 Dátum:
2011 Július 18, 22:54:14 »
na ma elbucsuztunk egymástól
bodé a motortol......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14526 Dátum:
2011 Július 18, 22:14:36 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Július 18, 17:44:54
persze, hogy nem gondoltam komolyan a cserét, max ha ráfizetsz a te kínai új scat főtengelyes motorodra az én 90es években gyártott Gene Berg főtengelyes motoromért
Made with Pride in America, én kérek elnézést. Ez 2003-as gyártású tengely, sorszámozott.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14525 Dátum:
2011 Július 18, 20:45:01 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Július 18, 20:19:49
Igazad van... bár lehet, jó lenne, ha Öcsisajt "erőműve" egy kicsit izmosabb lenne, de mostanság azért megelégszem, ha egy lámpánál tartom, vagy diktálom a tempot... De azzal pláne elégedett szoktam lenni, amikor a nem nyílegyenes útszakaszokon ahol más fékez, elveszi a gázt, én még a gázpedálon állok...
Azért az is valami...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Oldalak:
1
...
189
190
191
192
193
[
194
]
195
196
197
198
199
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...