www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 12:20:55
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
169
170
171
172
173
[
174
]
175
176
177
178
179
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3373503 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15364 Dátum:
2011 Szeptember 24, 16:07:57 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Szeptember 24, 16:04:51
éppen hogy nem nagy a 284fok jó lenne ha figyelnél és nem szóná bele a nagyok dógába te kis 1,2-es
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15363 Dátum:
2011 Szeptember 24, 16:06:48 »
Idézetet írta: tati - 2011 Szeptember 24, 16:02:56
3.nak bejelentkezem
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15362 Dátum:
2011 Szeptember 24, 16:04:51 »
Idézetet írta: tati - 2011 Szeptember 24, 16:02:56
3.nak bejelentkezem
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15361 Dátum:
2011 Szeptember 24, 16:02:56 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 24, 15:10:51
3.nak bejelentkezem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15360 Dátum:
2011 Szeptember 24, 15:12:56 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 24, 15:10:06
Ja, lehet...
Te itthon? Hogyhogy nem Bitburgban?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15359 Dátum:
2011 Szeptember 24, 15:10:51 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Szeptember 24, 15:09:04
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15358 Dátum:
2011 Szeptember 24, 15:10:06 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 24, 15:06:52
Az ET-be nem számolják bele a reakcióidőt... Az nettó idő! Ezért van az, hogy döntőben nyerhet valaki rosszabb idővel, ha jobb a reakcióidő. De az időmérőn nem számít a reakcióidő...
Ja, lehet...
Te itthon? Hogyhogy nem Bitburgban?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15357 Dátum:
2011 Szeptember 24, 15:09:04 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 24, 15:04:23
Gene Berg, kereken 300 fokos, 0.405" emeléssel
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15356 Dátum:
2011 Szeptember 24, 15:06:52 »
Az ET-be nem számolják bele a reakcióidőt... Az nettó idő! Ezért van az, hogy döntőben nyerhet valaki rosszabb idővel, ha jobb a reakcióidő. De az időmérőn nem számít a reakcióidő...
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 24, 14:21:15
Na ma mentem egy utolsót Lacházán a Ghiaval idén.
Honda volt az ellenfél, alul maradt, 17,2 volt az időm, de 0,6-os reakcióidővel (jó szar), szóval ha jól elkapom a rajtot, 17 alatt vagyok...
Jövőre innen kell fejlődni, bízom nagyon az új tengelyben
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15355 Dátum:
2011 Szeptember 24, 15:04:23 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Szeptember 24, 15:02:16
Milyen lesz benne?
Gene Berg, kereken 300 fokos, 0.405" emeléssel
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15354 Dátum:
2011 Szeptember 24, 15:02:16 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 24, 14:51:33
284-es (eladó lesz)
Milyen lesz benne?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15353 Dátum:
2011 Szeptember 24, 14:51:33 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Szeptember 24, 14:48:36
Miért, most mekkora a tengelyed?
284-es (eladó lesz)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15352 Dátum:
2011 Szeptember 24, 14:48:36 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 24, 14:21:15
Na ma mentem egy utolsót Lacházán a Ghiaval idén.
Honda volt az ellenfél, alul maradt, 17,2 volt az időm, de 0,6-os reakcióidővel (jó szar), szóval ha jól elkapom a rajtot, 17 alatt vagyok...
Jövőre innen kell fejlődni, bízom nagyon az új tengelyben
Miért, most mekkora a tengelyed?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15351 Dátum:
2011 Szeptember 24, 14:21:15 »
Na ma mentem egy utolsót Lacházán a Ghiaval idén.
Honda volt az ellenfél, alul maradt, 17,2 volt az időm, de 0,6-os reakcióidővel (jó szar), szóval ha jól elkapom a rajtot, 17 alatt vagyok...
Jövőre innen kell fejlődni, bízom nagyon az új tengelyben
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15350 Dátum:
2011 Szeptember 23, 22:17:08 »
Nála nincs ekkora rend
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 23, 22:02:54
Stunt, te vagy az ?
)))
<beszúrt kép törölve>
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15349 Dátum:
2011 Szeptember 23, 22:06:08 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 23, 22:02:54
Stunt, te vagy az ?
)))
<beszúrt kép törölve>
Most ez szétesett, mint a rajzfilmeken a prérifarkas?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15348 Dátum:
2011 Szeptember 23, 22:04:05 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 23, 22:02:54
Stunt, te vagy az ?
)))
<beszúrt kép törölve>
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15347 Dátum:
2011 Szeptember 23, 22:02:54 »
Stunt, te vagy az ?
)))
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15346 Dátum:
2011 Szeptember 23, 21:19:23 »
Időnként átolvasok néhány külföldi blogot. Ezek közül az egyik a
http://patvw.skynetblogs.be/
Több munkáját lehet látni kinti találkozókon és nagyon érti a motorépítést... Az 1776 utcai autója 14-es időket futott BugInen és a Drag Dayen... Aztán amikor a 90,5 mm-es furat mellé 78-as löketet párosított a gyári dukkós, nem szétherélt autójába, akkor ezzel a 2007 ccm-es motorral már a csaja folyamatosan kétkerékre tette az autót rajtnál... És prezentált 12,xx-es időket...
De a lényeg, hogy mindig teljesítménymérő padon csinálja a fúvókázást... A blog bejegyzéseiből látszik, hogy mennyit számít a jó gyújtásállítás és karbi piszkálás... Olykor egyszerű beállításokkal sokkal több hozható ki egy motorból, mint bontással és drága alkatrészek cseréjével... Itt van 2 motor és a teljesítményük azelőtt és azután, hogy a PAT műhely picit dolgozott a beállításokon:
-2276 ccm typ1 moci. Padon való beállítás előtt 173 LE, utána 197 LE (~14% növekedés)
-1915 ccm typ1 moci. Padon való beállítás előtt 112 LE, utána 150 LE (~34% növekedés)
A számok magukért beszélnek... Érdemes a mérési jegyzőkönyvön nézegetni a teljesítmény és lambda összefüggéseit...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15345 Dátum:
2011 Szeptember 23, 06:59:13 »
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Szeptember 22, 21:12:19
Már az egyenes közepe után imbolygott a kocsi.
Mi lett vele? Nagyon megsérült?
Bátor fickó, hogy még utána is nyomta.,.... Én nem tettem volna...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15344 Dátum:
2011 Szeptember 22, 22:08:01 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 22, 19:59:38
sajnos nem, de ha baja lett volna, arról szerintem tudnék...
az autója miatt van gyűjtés...
Borzasztó nagyot bukott
Olyan mintha beszitált volna
Bízunk benne a pilóta rendbe van!
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15343 Dátum:
2011 Szeptember 22, 21:12:19 »
Idézetet írta: TBK001 - 2011 Szeptember 22, 20:01:33
Nem semmit esett... sztaku....
Már az egyenes közepe után imbolygott a kocsi.
Mi lett vele? Nagyon megsérült?
http://sparkafer.blogspot.hu/
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15342 Dátum:
2011 Szeptember 22, 20:37:57 »
Idézetet írta: tati - 2011 Szeptember 22, 20:32:58
lehet kicsiben látni de nekem ezt sem bírja betőlteni
én vártam rá 20 percet és az létszik rajta, hogymax elszáll kb 200 méternél és prrátörik
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15341 Dátum:
2011 Szeptember 22, 20:32:58 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 22, 20:13:34
http://members.inode.at/297533/
itt megnézheted kicsiben
lehet kicsiben látni de nekem ezt sem bírja betőlteni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15340 Dátum:
2011 Szeptember 22, 20:13:34 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Szeptember 22, 20:11:48
csórónettel rendelkezőknek, nincs ebből egy kisebb, nem fullscreen változat, vagy letölthető ?
előre köszi
http://members.inode.at/297533/
itt megnézheted kicsiben
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15339 Dátum:
2011 Szeptember 22, 20:11:48 »
csórónettel rendelkezőknek, nincs ebből egy kisebb, nem fullscreen változat, vagy letölthető ?
előre köszi
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15338 Dátum:
2011 Szeptember 22, 20:01:33 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 22, 19:53:25
Bassza meg, ezért nem volt ott Fertőszentmiklóson...
http://members.inode.at/297533/der_unfall.wmv
Nem semmit esett... sztaku....
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15337 Dátum:
2011 Szeptember 22, 20:00:54 »
Hú, de kemény...
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 22, 19:53:25
Bassza meg, ezért nem volt ott Fertőszentmiklóson...
http://members.inode.at/297533/der_unfall.wmv
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15336 Dátum:
2011 Szeptember 22, 19:59:38 »
Idézetet írta: Istennyila - 2011 Szeptember 22, 19:57:50
emberrel mi lett nem tudod véletlenül?
sajnos nem, de ha baja lett volna, arról szerintem tudnék...
az autója miatt van gyűjtés...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15335 Dátum:
2011 Szeptember 22, 19:57:50 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 22, 19:53:25
Bassza meg, ezért nem volt ott Fertőszentmiklóson...
http://members.inode.at/297533/der_unfall.wmv
emberrel mi lett nem tudod véletlenül?
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15334 Dátum:
2011 Szeptember 22, 19:53:25 »
Bassza meg, ezért nem volt ott Fertőszentmiklóson...
http://members.inode.at/297533/der_unfall.wmv
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15333 Dátum:
2011 Szeptember 22, 09:38:06 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Szeptember 22, 08:34:56
Jól raktad fel, de szerintem a dupplaszívós csonk kicsit máshogy áll PDSIT-ek alatt. Kocsiba is be kellene próbálni, mert SZVSZ így nem fog elférni.
Egy kicsit akkor megnyugodtam, hogy jól helyeztem el.
Majd felráncigálom a pinyóból és bepróbáljuk az öreglányba. Jelenleg úgysincs motor benne. Bár mérhetek is előtte.
Az a probléma, hogy a forgatós kar magasan van a rudazatnak. A generátortól nem tud feljebb menni. Majd megkérdezem * Gabit, hogy tud-e ehhez csinálni nekem forgatót.
http://sparkafer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15332 Dátum:
2011 Szeptember 22, 08:34:56 »
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Szeptember 22, 00:34:56
Ma felraktam a szívócsonkokat az 1,6 szimplára.
Lehet a karbikat nem jól tettem fel, de ha jól, akkor bizony ki kell találni majd, hogy a rudazatot miként lehet majd mozgatni.
Jól raktad fel, de szerintem a dupplaszívós csonk kicsit máshogy áll PDSIT-ek alatt. Kocsiba is be kellene próbálni, mert SZVSZ így nem fog elférni.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15331 Dátum:
2011 Szeptember 22, 08:02:48 »
nagy vezérműtengely megrendelve
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15330 Dátum:
2011 Szeptember 22, 00:34:56 »
Ma felraktam a szívócsonkokat az 1,6 szimplára.
Lehet a karbikat nem jól tettem fel, de ha jól, akkor bizony ki kell találni majd, hogy a rudazatot miként lehet majd mozgatni.
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 22, 00:36:35 írta sparkafer
»
http://sparkafer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15329 Dátum:
2011 Szeptember 21, 20:41:50 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Szeptember 21, 20:19:32
a végén át kell mennek kb 1km ahol lakik és mindenkihez becsöngetni a telszámáért
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15328 Dátum:
2011 Szeptember 21, 20:19:32 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 21, 17:28:24
a végén át kell mennek kb 1km ahol lakik és mindenkihez becsöngetni a telszámáért
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15327 Dátum:
2011 Szeptember 21, 17:28:24 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2011 Szeptember 21, 15:58:18
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15326 Dátum:
2011 Szeptember 21, 15:58:18 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Szeptember 20, 20:55:39
cunci ! a real telszámod kéne !
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15325 Dátum:
2011 Szeptember 20, 20:55:39 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2011 Szeptember 20, 15:20:40
<beszúrt kép törölve>
cunci ! a real telszámod kéne !
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak:
1
...
169
170
171
172
173
[
174
]
175
176
177
178
179
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...