www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 10:02:01
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
167
168
169
170
171
[
172
]
173
174
175
176
177
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3372995 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15444 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:59:41 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 26, 21:53:52
Igen, csak a 40-es DRLA, IDF már iszonyat nehezen állítható, fúvókázható 34 és annál nagyobb venturival. Egyszerűen nem arra találták ki... Így sok esetben rosszabb lesz a 34, 36 venturival mint a kisebbel... Pl. nálam eddig 32-es venturival ment a legjobban, mert ott még tudtam szagra-fülre fúvókázni... 34-nél már annyira betegesen alacsony a légsebesség a karbiban, hogy borult az olyan tapasztalat, ami jól működött egy kis köbcentis motornál pl...
Van megoldás: Vagy venni kell IDA-t. (Nem IDF 48-at, mert azt hiába veszek az 1967ccm-es motorra, az IDF is hasonló légsebességgel működik mint kisebb társai...) Vagy marad a DRLA és elkezdjük a műszeres állítást... Különben nem segít a nagy venturi...
Én még maradok a DRLA-nál...
Azt mondták sokan, hogy IDA kell, nem azt, hogy nagy venturi.
De be fogom próbálni a 36-ost, van műszer, legalább okosodom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15443 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:58:33 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Szeptember 26, 21:32:51
igen a mattfekete
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15442 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:53:52 »
Igen, csak a 40-es DRLA, IDF már iszonyat nehezen állítható, fúvókázható 34 és annál nagyobb venturival. Egyszerűen nem arra találták ki... Így sok esetben rosszabb lesz a 34, 36 venturival mint a kisebbel... Pl. nálam eddig 32-es venturival ment a legjobban, mert ott még tudtam szagra-fülre fúvókázni... 34-nél már annyira betegesen alacsony a légsebesség a karbiban, hogy borult az olyan tapasztalat, ami jól működött egy kis köbcentis motornál pl...
Van megoldás: Vagy venni kell IDA-t. (Nem IDF 48-at, mert azt hiába veszek az 1967ccm-es motorra, az IDF is hasonló légsebességgel működik mint kisebb társai...) Vagy marad a DRLA és elkezdjük a műszeres állítást... Különben nem segít a nagy venturi...
Én még maradok a DRLA-nál...
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 26, 21:43:45
Ezt már sokan megmondták régen is
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15441 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:46:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 21:45:38
És azt is megmondták, hogy nem az ideális hadsereggel kell csatát nyerni, hanem azzal, ami van.
azzal max csatát nyerhetsz, de háborút nem
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15440 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:45:38 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 26, 21:43:45
Ezt már sokan megmondták régen is
És azt is megmondták, hogy nem az ideális hadsereggel kell csatát nyerni, hanem azzal, ami van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15439 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:43:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 20:48:09
Your venturies are way too small, they do choke the engine. Try and insert the 36 mm ones, but honestly, you need 48 IDA for this engine, you are wasting 30 bhp without those.
Ezt írta egy amerikai figura.
Ezt már sokan megmondták régen is
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15438 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:42:21 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 20:59:16
Azért belepróbálom a 36-ost is.
Egyébként azt javasolták, hogy 190 levegő és 140 fő, mert az átmeneti tartományban megy a fő rendszer is. Amit sejtettünk.
És azt mondják, hogy azért billeg az AFR fel-le, mert nagy (200 feletti) a levegő fúvóka és a DRLA azt nem szereti.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15437 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:32:51 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 26, 21:27:36
Az a fekete bogár? Aminek 18,79 a legjobb ideje? És ráadásul A1-ben nyomja? Szánalmas...
igen a mattfekete
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15436 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:31:10 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 26, 21:20:55
Ezzel kapcsolatban nincs tapasztalat... Külföldön sem hallottak még olyan idiótáról aki 1,2-es dupla Weberes tuning mocit épít
Na várj csak! Azt mondod külföldön is híres leszek?
Zsír
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15435 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:29:21 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 26, 21:20:55
Ezzel kapcsolatban nincs tapasztalat... Külföldön sem hallottak még olyan idiótáról aki 1,2-es dupla Weberes tuning mocit épít
zengőgumi
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15434 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:27:36 »
Az a fekete bogár? Aminek 18,79 a legjobb ideje? És ráadásul A1-ben nyomja? Szánalmas...
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Szeptember 26, 21:21:28
597esben 1776 van 34es turkált gyári karbival....A1 1400
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15433 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:21:28 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 26, 20:57:08
Ezt tudtuk, mármint, hogy a nagy venturit ajánlják kint... Csak ahogy beszéltük, ott már annyira beteg a légsebesség a 40-es DRLA-inkban, hogy szenvedés jól beállítani... Talán most műszerrel...
Az IDA meg más tészta...
Az nagyon jól működik kis légsebességgel is... Olyan szépen járnak az 1776 utcai motorok a 37-es venturis IDA karbikkal...
597esben 1776 van 34es turkált gyári karbival....A1 1400
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15432 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:20:55 »
Ezzel kapcsolatban nincs tapasztalat... Külföldön sem hallottak még olyan idiótáról aki 1,2-es dupla Weberes tuning mocit épít
Idézetet írta: maxi - 2011 Szeptember 26, 21:14:03
És az én 1,2 motoromhoz milyen fúvókák kellenek majd?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15431 Dátum:
2011 Szeptember 26, 21:14:03 »
És az én 1,2 motoromhoz milyen fúvókák kellenek majd?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15430 Dátum:
2011 Szeptember 26, 20:59:16 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 26, 20:57:08
Ezt tudtuk, mármint, hogy a nagy venturit ajánlják kint... Csak ahogy beszéltük, ott már annyira beteg a légsebesség a 40-es DRLA-inkban, hogy szenvedés jól beállítani... Talán most műszerrel...
Az IDA meg más tészta...
Az nagyon jól működik kis légsebességgel is... Olyan szépen járnak az 1776 utcai motorok a 37-es venturis IDA karbikkal...
Azért belepróbálom a 36-ost is.
Egyébként azt javasolták, hogy 190 levegő és 140 fő, mert az átmeneti tartományban megy a fő rendszer is. Amit sejtettünk.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15429 Dátum:
2011 Szeptember 26, 20:57:48 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 26, 20:53:23
Kvalifikációs lista Rába ringről:
http://www.westdragrace.com/wp-content/uploads/2011/03/kvalifikacioslista3.pdf
Nem nagy szám a kis utcai bogaram ideje, de azt jól mutatják a mérések, hogy a farmotoros bogár nagyon jól meg tud indulni, mert az egész A3 kategóriában enyém a legjobb 60 lábas idő...
Pedig nem is Yokohama C-drive gumit használok
A dízelek nem tudnak megindulni, a Dodge Vipert meg megfogtad volna ha kicsit rákészülsz.
Gratula!!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15428 Dátum:
2011 Szeptember 26, 20:57:08 »
Ezt tudtuk, mármint, hogy a nagy venturit ajánlják kint... Csak ahogy beszéltük, ott már annyira beteg a légsebesség a 40-es DRLA-inkban, hogy szenvedés jól beállítani... Talán most műszerrel...
Az IDA meg más tészta...
Az nagyon jól működik kis légsebességgel is... Olyan szépen járnak az 1776 utcai motorok a 37-es venturis IDA karbikkal...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 20:48:09
Your venturies are way too small, they do choke the engine. Try and insert the 36 mm ones, but honestly, you need 48 IDA for this engine, you are wasting 30 bhp without those.
Ezt írta egy amerikai figura.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15427 Dátum:
2011 Szeptember 26, 20:56:00 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 26, 20:53:23
Pedig nem is Yokohama C-drive gumit használok
Pedig, ha azt használnál.....
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15426 Dátum:
2011 Szeptember 26, 20:53:23 »
Kvalifikációs lista Rába ringről:
http://www.westdragrace.com/wp-content/uploads/2011/03/kvalifikacioslista3.pdf
Nem nagy szám a kis utcai bogaram ideje, de azt jól mutatják a mérések, hogy a farmotoros bogár nagyon jól meg tud indulni, mert az egész A3 kategóriában enyém a legjobb 60 lábas idő...
Pedig nem is Yokohama C-drive gumit használok
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15425 Dátum:
2011 Szeptember 26, 20:48:09 »
Your venturies are way too small, they do choke the engine. Try and insert the 36 mm ones, but honestly, you need 48 IDA for this engine, you are wasting 30 bhp without those.
Ezt írta egy amerikai figura.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15424 Dátum:
2011 Szeptember 26, 20:45:34 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Szeptember 26, 19:43:41
Ha jól emlékszem pont az ellenkezőjét gondoltad Tbánya után. Na de akkor honnan van a fergetegesen kicsi fogyasztás?
Vagy már piszkáltad és elvesztettem a fonalat?
Onnan, hogy 3000-es fordulaton van egy elszegényedés és én ott utaztam 100-110 km órával. De azért gyorsult onnan szarul, mert utána meg előtte is eldúsul. Pont ott egy púp, látszik a görbén is.
Igen, pont ellenkezőjét gondoltam és a gyertya színe is ezt mutatta, de ebből látszik, hogy nem könnyű megmondani. A gyertya szín is azt mutatta, ahogy hazajöttem Tatabányáról, pont a szegény tartományban autózva.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15423 Dátum:
2011 Szeptember 26, 20:43:13 »
Tatabánya után mondott mindent... Összezavarodott a gyorsulási versenytől és magyarázkodott...
De hagyjuk a viccet! Ma dumáltunk erről Stunttal, összetett dolog ez a fúvókázás, már nem is emlékszem mire jutottunk végül a dús keverék alacsony fogyasztással kapcsolatban
Talán használhatta pont olyan fordulaton, ahol mégis van egy enyhe elszegényedés?! De tényleg összetett, forgatsz picit az elosztón, aztán már borulnak is az AFR értékek... Az AFR műszerrel már én is régóta szemezgetek... Idén még inkább rágerjedtem a témára, mert a 34-es venturival összerakott fúvókázásom botrányos lett... Nem ment jól az autó és ocsmányabb volt a hangja is... És érdekes, sokat evett, de többször be is csörgött
Szóval valami nagyon beteg túldúsulás-elszegényedés kombo lehetett nálam... Mindegy, St. Tropez óta a tavalyi, visszafogottabb, de mért és jó venturi-fúvóka kombinációval használom a gépet... Ma meg mivel Stunt fellelkesített, rendeltem én is egy AFR loggert... Ha már a kipufogómban gyárilag ott a szonda helye...
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Szeptember 26, 19:43:41
Ha jól emlékszem pont az ellenkezőjét gondoltad Tbánya után. Na de akkor honnan van a fergetegesen kicsi fogyasztás?
Vagy már piszkáltad és elvesztettem a fonalat?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15422 Dátum:
2011 Szeptember 26, 19:43:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 18:38:25
Itt egy log, amit az AFR műszer loggolt. A fekete a fordulat, először elforgatom 7000-ig 3. fokozatban, utána állandó gázálláson 3000-en utazok (itt 13-14 az AFR, majd egy kicsit látszik, ahol állandó gázálláson 2000-en megyek, itt megint 11 az AFR.
Mindenhol dús, 2000 fordulat környékén NAGYON dús (10-11 AFR), egyedül 6000 fordulattól szegényedik el, ezeket kell kiküszöbölni.
Ha jól emlékszem pont az ellenkezőjét gondoltad Tbánya után. Na de akkor honnan van a fergetegesen kicsi fogyasztás?
Vagy már piszkáltad és elvesztettem a fonalat?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15421 Dátum:
2011 Szeptember 26, 19:02:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 18:56:03
Ne haragudj rám Moby, de nem akarom az egészet kezdeni újból, ha valóban érdekel a téma, akkor volt már erről szó, hogy mi az alapméret, mit nevezünk túlméretnek és mi a vonalbafúrás, stb.
Ha a harmadik túlméreten van, akkor 1, már nem lehet vonalba fúrni, 2, sokat kapott már a blokk. Egyik sem jó jel, az első azonnal kizárja a további értelmes használhatóságot.
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15420 Dátum:
2011 Szeptember 26, 18:56:03 »
Idézetet írta: MobyDick - 2011 Szeptember 26, 18:53:53
mi számit túl méretnek épités céljából?
....mm?
Ne haragudj rám Moby, de nem akarom az egészet kezdeni újból, ha valóban érdekel a téma, akkor volt már erről szó, hogy mi az alapméret, mit nevezünk túlméretnek és mi a vonalbafúrás, stb.
Ha a harmadik túlméreten van, akkor 1, már nem lehet vonalba fúrni, 2, sokat kapott már a blokk. Egyik sem jó jel, az első azonnal kizárja a további értelmes használhatóságot.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MobyDick
Hozzászólások: 430
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15419 Dátum:
2011 Szeptember 26, 18:53:53 »
Idézetet írta: MobyDick - 2011 Szeptember 25, 19:48:18
üdv...
találtam otthon egyy blokkot
AS 41 felirattal,ezzel mit lehetne kezdeni,mit tudnák épiteni?
mi számit túl méretnek épités céljából?
....mm?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15418 Dátum:
2011 Szeptember 26, 18:38:25 »
Itt egy log, amit az AFR műszer loggolt. A fekete a fordulat, először elforgatom 7000-ig 3. fokozatban, utána állandó gázálláson 3000-en utazok (itt 13-14 az AFR, majd egy kicsit látszik, ahol állandó gázálláson 2000-en megyek, itt megint 11 az AFR.
Mindenhol dús, 2000 fordulat környékén NAGYON dús (10-11 AFR), egyedül 6000 fordulattól szegényedik el, ezeket kell kiküszöbölni.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15417 Dátum:
2011 Szeptember 26, 17:50:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 17:49:39
A lényeg, hogy folyamatos áramlás legyen, ne hangtompító dobba legyen rakva, mert ott örvényló áramlás is van.
Ez az egyik közösített végcsőben van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15416 Dátum:
2011 Szeptember 26, 17:49:39 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Szeptember 26, 17:00:43
örülök hogy jól haladsz
egy ilyen szondának hol van az ideális mérési helye? vagy mindegy, csak ne a kipuff legvégén? mert akkor gondolom nem fúrod meg csak a végére rakod valahogy
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15415 Dátum:
2011 Szeptember 26, 17:00:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 16:45:52
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/09/az-afr-muszer-bekotese-utan-ha-nem.html
örülök hogy jól haladsz
egy ilyen szondának hol van az ideális mérési helye? vagy mindegy, csak ne a kipuff legvégén? mert akkor gondolom nem fúrod meg csak a végére rakod valahogy
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15414 Dátum:
2011 Szeptember 26, 16:46:35 »
Bocsánat, de elmennétek FIVA-zni máshová?
Köszönettel:
GZs.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15413 Dátum:
2011 Szeptember 26, 16:45:52 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/09/az-afr-muszer-bekotese-utan-ha-nem.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
kipe
Hozzászólások: 4100
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15412 Dátum:
2011 Szeptember 26, 10:41:35 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Szeptember 26, 10:18:43
a fiva minősítés alapján automatice megadják az ot-t?
igen
http://car-tarsak.blogspot.com/
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15411 Dátum:
2011 Szeptember 26, 10:18:43 »
a fiva minősítés alapján automatice megadják az ot-t?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15410 Dátum:
2011 Szeptember 26, 10:10:40 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 25, 20:54:06
Köszi, mindjárt írok is oda
Ha a Ghiád így vizsgázott le, OT-ra, ahogy most van, akkor semmi gondod nem lehet.... Viszont, ha nem....
Akkor gondom lehet, hogy baj lehetne belőle...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15409 Dátum:
2011 Szeptember 26, 08:25:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 08:22:54
https://www.youtube.com/watch?v=Kh3A1ERsvY4&feature=player_embedded
RACING. NOT Posing.
Ezt az extrém ültetett topikba akartam, de inkább mégsem.
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15408 Dátum:
2011 Szeptember 26, 08:22:54 »
https://www.youtube.com/watch?v=Kh3A1ERsvY4&feature=player_embedded
RACING. NOT Posing.
Ezt az extrém ültetett topikba akartam, de inkább mégsem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
kipe
Hozzászólások: 4100
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15407 Dátum:
2011 Szeptember 26, 05:46:42 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 25, 20:51:23
mavamsz gyülés volt szombaton(ez volt a fő téma)
és van egy két buzgo ember aki moszerol......
no ha ök ladják rendszámot és visszahivnak visszavonják minősitést..
..
hihetetlen...ötven, hatvan év sem képes eltüntetni az önkéntes spicliket
http://car-tarsak.blogspot.com/
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15406 Dátum:
2011 Szeptember 25, 22:45:08 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Szeptember 25, 22:37:07
Azóta már őrült vagdalkozás megy ott is. Olvasd végig az egészet. Vannak okosságok a sorok között is.
Az Index fórumot átfutottam, nem tudtam teljesen egyetérteni egyik vonallal sem. Az igazság valahol a kettő közt lehet.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15405 Dátum:
2011 Szeptember 25, 22:37:07 »
Idézetet írta: vetart - 2011 Szeptember 25, 22:32:45
Link?
Azóta már őrült vagdalkozás megy ott is. Olvasd végig az egészet. Vannak okosságok a sorok között is.
Oldalak:
1
...
167
168
169
170
171
[
172
]
173
174
175
176
177
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...