www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 10:02:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3372995 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15444 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:59:41 »

Igen, csak a 40-es DRLA, IDF már iszonyat nehezen állítható, fúvókázható 34 és annál nagyobb venturival. Egyszerűen nem arra találták ki... Így sok esetben rosszabb lesz a 34, 36 venturival mint a kisebbel... Pl. nálam eddig 32-es venturival ment a legjobban, mert ott még tudtam szagra-fülre fúvókázni... 34-nél már annyira betegesen alacsony a légsebesség a karbiban, hogy borult az olyan tapasztalat, ami jól működött egy kis köbcentis motornál pl...

Van megoldás: Vagy venni kell IDA-t. (Nem IDF 48-at, mert azt hiába veszek az 1967ccm-es motorra, az IDF is hasonló légsebességgel működik mint kisebb társai...) Vagy marad a DRLA és elkezdjük a műszeres állítást... Különben nem segít a nagy venturi...  Undecided Én még maradok a DRLA-nál...



Azt mondták sokan, hogy IDA kell, nem azt, hogy nagy venturi.

De be fogom próbálni a 36-ost, van műszer, legalább okosodom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15443 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:58:33 »


igen a mattfekete

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15442 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:53:52 »

Igen, csak a 40-es DRLA, IDF már iszonyat nehezen állítható, fúvókázható 34 és annál nagyobb venturival. Egyszerűen nem arra találták ki... Így sok esetben rosszabb lesz a 34, 36 venturival mint a kisebbel... Pl. nálam eddig 32-es venturival ment a legjobban, mert ott még tudtam szagra-fülre fúvókázni... 34-nél már annyira betegesen alacsony a légsebesség a karbiban, hogy borult az olyan tapasztalat, ami jól működött egy kis köbcentis motornál pl...

Van megoldás: Vagy venni kell IDA-t. (Nem IDF 48-at, mert azt hiába veszek az 1967ccm-es motorra, az IDF is hasonló légsebességgel működik mint kisebb társai...) Vagy marad a DRLA és elkezdjük a műszeres állítást... Különben nem segít a nagy venturi...  Undecided Én még maradok a DRLA-nál...

Ezt már sokan megmondták régen is Smiley

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15441 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:46:38 »

És azt is megmondták, hogy nem az ideális hadsereggel kell csatát nyerni, hanem azzal, ami van.  Wink
azzal max csatát nyerhetsz, de háborút nem Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15440 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:45:38 »

Ezt már sokan megmondták régen is Smiley

És azt is megmondták, hogy nem az ideális hadsereggel kell csatát nyerni, hanem azzal, ami van.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15439 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:43:45 »

Your venturies are way too small, they do choke the engine. Try and insert the 36 mm ones, but honestly, you need 48 IDA for this engine, you are wasting 30 bhp without those.


Ezt írta egy amerikai figura.   Shocked Shocked Shocked Shocked

Ezt már sokan megmondták régen is Smiley

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15438 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:42:21 »

Azért belepróbálom a 36-ost is.

Egyébként azt javasolták, hogy 190 levegő és 140 fő, mert az átmeneti tartományban megy a fő rendszer is. Amit sejtettünk.


És azt mondják, hogy azért billeg az AFR fel-le, mert nagy (200 feletti) a levegő fúvóka és a DRLA azt nem szereti.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15437 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:32:51 »

Az a fekete bogár? Aminek 18,79 a legjobb ideje? És ráadásul A1-ben nyomja? Szánalmas...

igen a mattfekete
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15436 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:31:10 »

Ezzel kapcsolatban nincs tapasztalat... Külföldön sem hallottak még olyan idiótáról aki 1,2-es dupla Weberes tuning mocit épít  Tongue Wink

Na várj csak! Azt mondod külföldön is híres leszek?
Zsír Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15435 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:29:21 »

Ezzel kapcsolatban nincs tapasztalat... Külföldön sem hallottak még olyan idiótáról aki 1,2-es dupla Weberes tuning mocit épít  Tongue Wink

Grin Grin Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15434 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:27:36 »

Az a fekete bogár? Aminek 18,79 a legjobb ideje? És ráadásul A1-ben nyomja? Szánalmas...

597esben 1776 van 34es turkált gyári karbival....A1 1400  

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15433 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:21:28 »

Ezt tudtuk, mármint, hogy a nagy venturit ajánlják kint... Csak ahogy beszéltük, ott már annyira beteg a légsebesség a 40-es DRLA-inkban, hogy szenvedés jól beállítani... Talán most műszerrel...

Az IDA meg más tészta...  Undecided Az nagyon jól működik kis légsebességgel is... Olyan szépen járnak az 1776 utcai motorok a 37-es venturis IDA karbikkal...

597esben 1776 van 34es turkált gyári karbival....A1 1400  
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15432 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:20:55 »

Ezzel kapcsolatban nincs tapasztalat... Külföldön sem hallottak még olyan idiótáról aki 1,2-es dupla Weberes tuning mocit épít  Tongue Wink

És az én 1,2 motoromhoz milyen fúvókák kellenek majd?
 Wink

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15431 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:14:03 »

És az én 1,2 motoromhoz milyen fúvókák kellenek majd?
 Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15430 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:59:16 »

Ezt tudtuk, mármint, hogy a nagy venturit ajánlják kint... Csak ahogy beszéltük, ott már annyira beteg a légsebesség a 40-es DRLA-inkban, hogy szenvedés jól beállítani... Talán most műszerrel...

Az IDA meg más tészta...  Undecided Az nagyon jól működik kis légsebességgel is... Olyan szépen járnak az 1776 utcai motorok a 37-es venturis IDA karbikkal...


Azért belepróbálom a 36-ost is.

Egyébként azt javasolták, hogy 190 levegő és 140 fő, mert az átmeneti tartományban megy a fő rendszer is. Amit sejtettünk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15429 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:57:48 »

Kvalifikációs lista Rába ringről:

http://www.westdragrace.com/wp-content/uploads/2011/03/kvalifikacioslista3.pdf

Nem nagy szám a kis utcai bogaram ideje, de azt jól mutatják a mérések, hogy a farmotoros bogár nagyon jól meg tud indulni, mert az egész A3 kategóriában enyém a legjobb 60 lábas idő...  Evil

Pedig nem is Yokohama C-drive gumit használok  Tongue


A dízelek nem tudnak megindulni, a Dodge Vipert meg megfogtad volna ha kicsit rákészülsz.

Gratula!!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15428 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:57:08 »

Ezt tudtuk, mármint, hogy a nagy venturit ajánlják kint... Csak ahogy beszéltük, ott már annyira beteg a légsebesség a 40-es DRLA-inkban, hogy szenvedés jól beállítani... Talán most műszerrel...

Az IDA meg más tészta...  Undecided Az nagyon jól működik kis légsebességgel is... Olyan szépen járnak az 1776 utcai motorok a 37-es venturis IDA karbikkal...

Your venturies are way too small, they do choke the engine. Try and insert the 36 mm ones, but honestly, you need 48 IDA for this engine, you are wasting 30 bhp without those.


Ezt írta egy amerikai figura.   Shocked Shocked Shocked Shocked

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #15427 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:56:00 »

Pedig nem is Yokohama C-drive gumit használok  Tongue

Pedig, ha azt használnál..... Roll Eyes Evil Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15426 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:53:23 »

Kvalifikációs lista Rába ringről:

http://www.westdragrace.com/wp-content/uploads/2011/03/kvalifikacioslista3.pdf

Nem nagy szám a kis utcai bogaram ideje, de azt jól mutatják a mérések, hogy a farmotoros bogár nagyon jól meg tud indulni, mert az egész A3 kategóriában enyém a legjobb 60 lábas idő...  Evil

Pedig nem is Yokohama C-drive gumit használok  Tongue

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15425 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:48:09 »

Your venturies are way too small, they do choke the engine. Try and insert the 36 mm ones, but honestly, you need 48 IDA for this engine, you are wasting 30 bhp without those.


Ezt írta egy amerikai figura.   Shocked Shocked Shocked Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15424 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:45:34 »

Ha jól emlékszem pont az ellenkezőjét gondoltad Tbánya után. Na de akkor honnan van a fergetegesen kicsi fogyasztás?
Vagy már piszkáltad és elvesztettem a fonalat?

Onnan, hogy 3000-es fordulaton van egy elszegényedés és én ott utaztam 100-110 km órával. De azért gyorsult onnan szarul, mert utána meg előtte is eldúsul. Pont ott egy púp, látszik a görbén is.

Igen, pont ellenkezőjét gondoltam és a gyertya színe is ezt mutatta, de ebből látszik, hogy nem könnyű megmondani. A gyertya szín is azt mutatta, ahogy hazajöttem Tatabányáról, pont a szegény tartományban autózva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15423 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:43:13 »

Tatabánya után mondott mindent... Összezavarodott a gyorsulási versenytől és magyarázkodott...  Tongue
De hagyjuk a viccet! Ma dumáltunk erről Stunttal, összetett dolog ez a fúvókázás, már nem is emlékszem mire jutottunk végül a dús keverék alacsony fogyasztással kapcsolatban  Undecided Talán használhatta pont olyan fordulaton, ahol mégis van egy enyhe elszegényedés?! De tényleg összetett, forgatsz picit az elosztón, aztán már borulnak is az AFR értékek... Az AFR műszerrel már én is régóta szemezgetek... Idén még inkább rágerjedtem a témára, mert a 34-es venturival összerakott fúvókázásom botrányos lett... Nem ment jól az autó és ocsmányabb volt a hangja is... És érdekes, sokat evett, de többször be is csörgött  Undecided Szóval valami nagyon beteg túldúsulás-elszegényedés kombo lehetett nálam... Mindegy, St. Tropez óta a tavalyi, visszafogottabb, de mért és jó venturi-fúvóka kombinációval használom a gépet... Ma meg mivel Stunt fellelkesített, rendeltem én is egy AFR loggert... Ha már a kipufogómban gyárilag ott a szonda helye...

Ha jól emlékszem pont az ellenkezőjét gondoltad Tbánya után. Na de akkor honnan van a fergetegesen kicsi fogyasztás?
Vagy már piszkáltad és elvesztettem a fonalat?

1303LS
« Hozzászólás #15422 Dátum: 2011 Szeptember 26, 19:43:41 »

Itt egy log, amit az AFR műszer loggolt. A fekete a fordulat, először elforgatom 7000-ig 3. fokozatban, utána állandó gázálláson 3000-en utazok (itt 13-14 az AFR, majd egy kicsit látszik, ahol állandó gázálláson 2000-en megyek, itt megint 11 az AFR.

Mindenhol dús, 2000 fordulat környékén NAGYON dús (10-11 AFR), egyedül 6000 fordulattól szegényedik el, ezeket kell kiküszöbölni.
Ha jól emlékszem pont az ellenkezőjét gondoltad Tbánya után. Na de akkor honnan van a fergetegesen kicsi fogyasztás?
Vagy már piszkáltad és elvesztettem a fonalat?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15421 Dátum: 2011 Szeptember 26, 19:02:50 »


Ne haragudj rám Moby, de nem akarom az egészet kezdeni újból, ha valóban érdekel a téma, akkor volt már erről szó, hogy mi az alapméret, mit nevezünk túlméretnek és mi a vonalbafúrás, stb.

Ha a harmadik túlméreten van, akkor 1, már nem lehet vonalba fúrni, 2, sokat kapott már a blokk.  Egyik sem jó jel, az első azonnal kizárja a további értelmes használhatóságot.
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15420 Dátum: 2011 Szeptember 26, 18:56:03 »

mi számit túl méretnek épités céljából?
....mm?


Ne haragudj rám Moby, de nem akarom az egészet kezdeni újból, ha valóban érdekel a téma, akkor volt már erről szó, hogy mi az alapméret, mit nevezünk túlméretnek és mi a vonalbafúrás, stb.

Ha a harmadik túlméreten van, akkor 1, már nem lehet vonalba fúrni, 2, sokat kapott már a blokk.  Egyik sem jó jel, az első azonnal kizárja a további értelmes használhatóságot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #15419 Dátum: 2011 Szeptember 26, 18:53:53 »

üdv... Grin
találtam otthon egyy blokkot
AS 41 felirattal,ezzel mit lehetne kezdeni,mit tudnák épiteni?
mi számit túl méretnek épités céljából?
....mm?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15418 Dátum: 2011 Szeptember 26, 18:38:25 »

Itt egy log, amit az AFR műszer loggolt. A fekete a fordulat, először elforgatom 7000-ig 3. fokozatban, utána állandó gázálláson 3000-en utazok (itt 13-14 az AFR, majd egy kicsit látszik, ahol állandó gázálláson 2000-en megyek, itt megint 11 az AFR.

Mindenhol dús, 2000 fordulat környékén NAGYON dús (10-11 AFR), egyedül 6000 fordulattól szegényedik el, ezeket kell kiküszöbölni.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15417 Dátum: 2011 Szeptember 26, 17:50:44 »



A lényeg, hogy folyamatos áramlás legyen, ne hangtompító dobba legyen rakva, mert ott örvényló áramlás is van.

Ez az egyik közösített végcsőben van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15416 Dátum: 2011 Szeptember 26, 17:49:39 »

örülök hogy jól haladsz Smiley
egy ilyen szondának hol van az ideális mérési helye? vagy mindegy, csak ne a kipuff legvégén? mert akkor gondolom nem fúrod meg csak a végére rakod valahogy

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15415 Dátum: 2011 Szeptember 26, 17:00:43 »

örülök hogy jól haladsz Smiley
egy ilyen szondának hol van az ideális mérési helye? vagy mindegy, csak ne a kipuff legvégén? mert akkor gondolom nem fúrod meg csak a végére rakod valahogy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15414 Dátum: 2011 Szeptember 26, 16:46:35 »

Bocsánat, de elmennétek FIVA-zni máshová?

Köszönettel:
GZs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15413 Dátum: 2011 Szeptember 26, 16:45:52 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2011/09/az-afr-muszer-bekotese-utan-ha-nem.html


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #15412 Dátum: 2011 Szeptember 26, 10:41:35 »

a fiva minősítés alapján automatice megadják az ot-t?

igen

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15411 Dátum: 2011 Szeptember 26, 10:18:43 »

a fiva minősítés alapján automatice megadják az ot-t?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #15410 Dátum: 2011 Szeptember 26, 10:10:40 »

Köszi, mindjárt írok is oda Grin

Ha a Ghiád így vizsgázott le, OT-ra, ahogy most van, akkor semmi gondod nem lehet.... Viszont, ha nem.... Roll Eyes Akkor gondom lehet, hogy baj lehetne belőle...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15409 Dátum: 2011 Szeptember 26, 08:25:47 »

https://www.youtube.com/watch?v=Kh3A1ERsvY4&feature=player_embedded

RACING. NOT Posing. 

Ezt az extrém ültetett topikba akartam, de inkább mégsem.  Tongue
Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15408 Dátum: 2011 Szeptember 26, 08:22:54 »

https://www.youtube.com/watch?v=Kh3A1ERsvY4&feature=player_embedded

RACING. NOT Posing. 

Ezt az extrém ültetett topikba akartam, de inkább mégsem.  Tongue

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #15407 Dátum: 2011 Szeptember 26, 05:46:42 »

mavamsz  gyülés volt szombaton(ez volt a fő téma)
és van egy két buzgo ember aki moszerol......no ha ök ladják rendszámot és visszahivnak visszavonják minősitést....

hihetetlen...ötven, hatvan év sem képes eltüntetni az önkéntes spicliket

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #15406 Dátum: 2011 Szeptember 25, 22:45:08 »

Azóta már őrült vagdalkozás megy ott is. Olvasd végig az egészet. Vannak okosságok a sorok között is.
Az Index fórumot átfutottam, nem tudtam teljesen egyetérteni egyik vonallal sem. Az igazság valahol a kettő közt lehet.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #15405 Dátum: 2011 Szeptember 25, 22:37:07 »

Link?
Azóta már őrült vagdalkozás megy ott is. Olvasd végig az egészet. Vannak okosságok a sorok között is.
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.