www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 16:55:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3369595 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16044 Dátum: 2012 Január 08, 15:39:46 »

Sehogy

Hogyan lesz legális? Tongue


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16043 Dátum: 2012 Január 08, 15:34:51 »

Nem akarom szétoffolni a topikot, de ha tényleg 1/5 árból ugyanazt kapom mint az Ahnendorptól, tehát egy méretezett, hangolt rozsdamentes csőkígyót, ami nem ívekből meg vastagfalú csőből van összehegesztve, hanem hajlított és pontos, emellett semmi plussz munkám nincs vele, hanem ugyanúgy, mint az említett linken szereplő termék gyártóját felhívom, hogy postázzon egy 2 literes typ1 motorhoz passzoló kipuffot, akkor küld privátba a számot! Amennyiben méregetni, próbálgatni kell, illetve nekem kell megadni a csőhosszakat, a gyüjtőbe a beesési szöget, a csőátmérőket, akkor nem érdekel, mert akkor nem ugyanarról beszélünk... Mert akkor 1/5 árért nem azt kapom amit az alábbi linken az europai léghűtéses tuningipar egyik legnevesebb gyártója kínál... És akik azért kínálják ilyen áron a termékeiket mert minőség és fejlesztések vannak mögöttük nem csak összeraktak pár csövet, hogy kijussanak a gázok a motorból...

ha kell megadom az elérhetőségét, megbeszéled vele.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16042 Dátum: 2012 Január 08, 13:29:11 »

Akkor csináltass nekem légyszives! Meg küldj egy számlaszámot és átutalom érte a 110 Eurot.

ha kell megadom az elérhetőségét, megbeszéled vele.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16041 Dátum: 2012 Január 08, 13:17:13 »

Akkor csináltass nekem légyszives! Meg küldj egy számlaszámot és átutalom érte a 110 Eurot.

550euró Shocked
annyiból 5db csinál egy ügyes kezű lakatos.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16040 Dátum: 2012 Január 08, 13:08:01 »

550euró Shocked
annyiból 5db csinál egy ügyes kezű lakatos.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16039 Dátum: 2012 Január 08, 13:00:01 »

http://www.ebay.de/itm/Roadracing-Facherkrummer-Edelstahl-VW-Kafer-Tuning-Typ-1-Motor-Ahnendorp-/250961452445?pt=DE_Autoteile&hash=item3a6e77dd9d

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #16038 Dátum: 2012 Január 08, 12:53:12 »

vagy így


« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 08, 13:00:58 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16037 Dátum: 2012 Január 08, 12:19:06 »

A kereskedelemben kapható csőkígyóra ráhegesztessz egy 90 fokos ívet, aztán egy darab csövet, aztán megint egy 90 fokos ívet, majd ismét egy csövet és jöhet a turbó... Szóval nincs rajta nagyon mit másolgatni... De ha veszel egy csőkígyót (nem az utcai, hanem a verseny verziót) bármelyik bogárboltban és lepostázod hozzám, akkor ráhegesztem neked a 2 ívet meg a 2 csődarabot.

Azt a turbós kipufogót ami nálad van, arról nem kellene egy biztonsági másolatot csinálni?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16036 Dátum: 2012 Január 08, 11:18:25 »

Amerikában nem szaroznak...

Azt a turbós kipufogót ami nálad van, arról nem kellene egy biztonsági másolatot csinálni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16035 Dátum: 2012 Január 08, 09:54:54 »

mindig le vagyunk oltva hogy kendácsolunk.... hát ezen a fórumon aztán van hekmányolás bőven Undecided

Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #16034 Dátum: 2012 Január 08, 09:24:48 »

Az elsődleges dolog amiben a turbós karbik különböznek (Mármint a nyomottak, mert a szívottakban semmi extra nincs), az az, hogy jól tömítettek. Főként a pillangó tengelyénél... Pl. a duplatorkú karbik közül azért szeretik a dellortokat használni turbósításra, mert már gyárilag nagyon jó a tömítettsége, viszont a Weber gyengébb ezen a téren... De annak ellenére, hogy a dellortók eleve rendben vannak tömítettség szempontjából, lehet hozzájuk kapni turbós tömítéskészletet. Okosok azt mondják, hogy pl. a széria bogár karbit is lehet alkalmazni nyomott üzemben, de a tengely tömítettséget rendbe kell rakni, mert nem nyerő, ha elvész a nyomás, illetve nem is túl biztonságos, ha a motortérbe kiporlad a benzin...

A legegyszerűbb de nem túl elegáns megoldás, ha karbit akarunk használni nyomott üzemben, az az, ha a karbit berakjuk egy zárt dobozba és magát a dobozt a nyomatjuk meg... Ilyenkor a karbival semmit sem kell csinálnod, viszont nem túl szép és nem biztos, hogy a doboz elfér kultúráltan, másrészt meg meg kell oldani a doboz tömítettségét úgy, hogy közben meg a karburátor gázkarját mozgatni kell... Meg az sem túl nyerő, hogy nem férni hozzá az állítócsavarokhoz...

Meg még van néhány dolog ebben a témában...

De ha az ember ilyenben gondolkozik, akkor az örök jolly joker a turbós Renault 5-nek a solex 32 DIS karbija...
 


Köszi, megnézem, arról van infó-elmélet melyik lehet hatékonyabb? Azt már látom, hogy a draw-thru látszólag egyszerűbb mint a blow-thru, mondjuk nekem is szimpatikus, hogy a turbóban nem tekereg az üzemanyag is...de gondolom van más előny is..
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #16033 Dátum: 2012 Január 08, 09:19:56 »

Itt egy részletesen dokumentált turbós-karbi átalakítás: http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=3&t=118340
Itt meg az általános nagy turbós léghűtéses fórum: http://www.shoptalkforums.com/viewforum.php?f=3
(A felkiáltójeles topikok a gyűjtőtopikok, ebben össze vannak szedve az igazán érdekes szösszenetek, a többi az éppen aktuális topikok időrendi sorrendben. Sok szerencsét!)

Köszönöm, átnézem
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16032 Dátum: 2012 Január 08, 00:10:33 »

Meg van még egy ilyen házi ügyeskedés:

http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=3&t=127936&start=180

Itt egy részletesen dokumentált turbós-karbi átalakítás: http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=3&t=118340
Itt meg az általános nagy turbós léghűtéses fórum: http://www.shoptalkforums.com/viewforum.php?f=3
(A felkiáltójeles topikok a gyűjtőtopikok, ebben össze vannak szedve az igazán érdekes szösszenetek, a többi az éppen aktuális topikok időrendi sorrendben. Sok szerencsét!)

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16031 Dátum: 2012 Január 08, 00:07:27 »

Az elsődleges dolog amiben a turbós karbik különböznek (Mármint a nyomottak, mert a szívottakban semmi extra nincs), az az, hogy jól tömítettek. Főként a pillangó tengelyénél... Pl. a duplatorkú karbik közül azért szeretik a dellortokat használni turbósításra, mert már gyárilag nagyon jó a tömítettsége, viszont a Weber gyengébb ezen a téren... De annak ellenére, hogy a dellortók eleve rendben vannak tömítettség szempontjából, lehet hozzájuk kapni turbós tömítéskészletet. Okosok azt mondják, hogy pl. a széria bogár karbit is lehet alkalmazni nyomott üzemben, de a tengely tömítettséget rendbe kell rakni, mert nem nyerő, ha elvész a nyomás, illetve nem is túl biztonságos, ha a motortérbe kiporlad a benzin...

A legegyszerűbb de nem túl elegáns megoldás, ha karbit akarunk használni nyomott üzemben, az az, ha a karbit berakjuk egy zárt dobozba és magát a dobozt a nyomatjuk meg... Ilyenkor a karbival semmit sem kell csinálnod, viszont nem túl szép és nem biztos, hogy a doboz elfér kultúráltan, másrészt meg meg kell oldani a doboz tömítettségét úgy, hogy közben meg a karburátor gázkarját mozgatni kell... Meg az sem túl nyerő, hogy nem férni hozzá az állítócsavarokhoz...

Meg még van néhány dolog ebben a témában...

De ha az ember ilyenben gondolkozik, akkor az örök jolly joker a turbós Renault 5-nek a solex 32 DIS karbija...
 

Van valahol mód kicsit utána olvasni-nézni a turbós karbiknak ill. a karburátorok alkalmassá tételére turbós üzemre??
Ha valakinek van valami linkje-anyaga azt megköszönném.
Köszi

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #16030 Dátum: 2012 Január 08, 00:04:05 »

Van valahol mód kicsit utána olvasni-nézni a turbós karbiknak ill. a karburátorok alkalmassá tételére turbós üzemre??
Ha valakinek van valami linkje-anyaga azt megköszönném.
Köszi
Itt egy részletesen dokumentált turbós-karbi átalakítás: http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=3&t=118340
Itt meg az általános nagy turbós léghűtéses fórum: http://www.shoptalkforums.com/viewforum.php?f=3
(A felkiáltójeles topikok a gyűjtőtopikok, ebben össze vannak szedve az igazán érdekes szösszenetek, a többi az éppen aktuális topikok időrendi sorrendben. Sok szerencsét!)
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #16029 Dátum: 2012 Január 07, 23:37:03 »

Van valahol mód kicsit utána olvasni-nézni a turbós karbiknak ill. a karburátorok alkalmassá tételére turbós üzemre??
Ha valakinek van valami linkje-anyaga azt megköszönném.
Köszi
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16028 Dátum: 2012 Január 06, 13:56:15 »

Szekyék is ilyet raktak be nemrég a Bamako Baja-ba
http://elitevwclub.blog.hu/2011/12/21/budapest-bamako_297

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16027 Dátum: 2012 Január 06, 13:52:12 »

Ez 27-es, de a hosszú, ami megfelel a rövid 25-ösnek, körülbelül a torziós merevséget egybevetve.
Meglátjuk, nehéz a hátulja, szerintem nem lesz nagyon kemény. Annál biztos nem lesz keményebb, mint amikor a bakokra ültetik az autót.
kíváncsi vagyok. mikor rakod be?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16026 Dátum: 2012 Január 06, 13:49:41 »

Mekkorát rendeltél?
még nem tudom milyen, de hittem a népnek, akik a 23.5-re esküsznek (Porsche 944, typ3 variant). ESetleg a gátló köré lehet építeni rugót a finomhangoláshoz meg egy kis erősítéshez. A 25mm ÁLLÍTÓLAG közútra már durva, és ezt angol/német/amerikai utakon gurulók írják. Majd meglátjuk, puding próbája

Ez 27-es, de a hosszú, ami megfelel a rövid 25-ösnek, körülbelül a torziós merevséget egybevetve.
Meglátjuk, nehéz a hátulja, szerintem nem lesz nagyon kemény. Annál biztos nem lesz keményebb, mint amikor a bakokra ültetik az autót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16025 Dátum: 2012 Január 06, 13:46:23 »

bakker téged jól átbasztak! ennyi pénzér errájd szettet árulnak nem két szaros rugó , na ilyenem se lesz a bödös életbe ! inkább csináltatok 2 lengéscsillapítót rugóval mint a bági-n szokták  Roll Eyes


A helyzet az, hogy a jó futóműhöz kell rugóút. Keményet lehet csinálni úgy, ha bakra teszed, de azt nem fogja meg semmilyen lengéscsillapító, nem lesz jó. Ez kemény lesz, nem sokkal lesz alacsonyabb a gyárinál, lesz rugóút és hozzáállítom a lengéscsillapítót.

Az air-ride nem az én világom. A Coil-over (tekercsrugó a lengéscsillapítón) valóban megoldás lenne, de azt sem mérik ingyen, a jó minőségű abból sem kevesebb. És akkor a lengécsillapítóval be vagy határolva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16024 Dátum: 2012 Január 06, 13:40:44 »

A bogár hátsó torziója nagyon gyenge, komfortra van hangolva gyenge lengéscsillapítókkal. Hiába keményíted a lengéscsillapítót, nagy erő hatására akkorát rugózik, hogy nem tudja megfogni, így gyakori az a kép, hogy kanyarban az ívbelső, első kerék elemelkedik a talajról, merz a másik hátsó teljesen beül.
Persze ez csak ott probléma, ahol van rugóút és futómű, nem pedig ott, ahol eleve gumibakokon ül az autó, elöl meg le van csavarva koppanásig vagy a MacPhersonnál nincs rugóút egyéb okok miatt.

A sway-away (www.swayaway.com) gyártja ezeket jó minőségben és az áruk 235 USD-tól 450 USD-ig megy, az enyém konkrétan 360 USD + posta.  Ez az egyetlen utólagos torzió, amitre azt mondják, hogy nyugodtan beépíteheted, nem fog eltörni, mint a legtöbb utángyártott. Mindenki azt mondja, hogy inkább eredeti bontottat, ha nem akarsz másmilyet, keményebbet.

Ezekkel a 24-27 mm-es keresztmetszetű rudakkal (gyári 21-23) kellemesen feszes, kemény futómű építhető a bogár alá, nem kőkemény, hanem rugózó de sportos futómű.

A 27 nem viccel..
még nem tudom milyen, de hittem a népnek, akik a 23.5-re esküsznek (Porsche 944, typ3 variant). ESetleg a gátló köré lehet építeni rugót a finomhangoláshoz meg egy kis erősítéshez. A 25mm ÁLLÍTÓLAG közútra már durva, és ezt angol/német/amerikai utakon gurulók írják. Majd meglátjuk, puding próbája
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 06, 13:51:40 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16023 Dátum: 2012 Január 06, 13:37:16 »


A sway-away (www.swayaway.com) gyártja ezeket jó minőségben és az áruk 235 USD-tól 450 USD-ig megy, az enyém konkrétan 360 USD + posta.  Ez az egyetlen utólagos torzió, amitre azt mondják, hogy nyugodtan beépíteheted, nem fog eltörni, mint a legtöbb utángyártott.
bakker téged jól átbasztak! ennyi pénzér errájd szettet árulnak nem két szaros rugó , na ilyenem se lesz a bödös életbe ! inkább csináltatok 2 lengéscsillapítót rugóval mint a bági-n szokták  Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16022 Dátum: 2012 Január 06, 10:30:30 »

ez a torzió mit tud??

A bogár hátsó torziója nagyon gyenge, komfortra van hangolva gyenge lengéscsillapítókkal. Hiába keményíted a lengéscsillapítót, nagy erő hatására akkorát rugózik, hogy nem tudja megfogni, így gyakori az a kép, hogy kanyarban az ívbelső, első kerék elemelkedik a talajról, merz a másik hátsó teljesen beül.
Persze ez csak ott probléma, ahol van rugóút és futómű, nem pedig ott, ahol eleve gumibakokon ül az autó, elöl meg le van csavarva koppanásig vagy a MacPhersonnál nincs rugóút egyéb okok miatt.

A sway-away (www.swayaway.com) gyártja ezeket jó minőségben és az áruk 235 USD-tól 450 USD-ig megy, az enyém konkrétan 360 USD + posta.  Ez az egyetlen utólagos torzió, amitre azt mondják, hogy nyugodtan beépíteheted, nem fog eltörni, mint a legtöbb utángyártott. Mindenki azt mondja, hogy inkább eredeti bontottat, ha nem akarsz másmilyet, keményebbet.

Ezekkel a 24-27 mm-es keresztmetszetű rudakkal (gyári 21-23) kellemesen feszes, kemény futómű építhető a bogár alá, nem kőkemény, hanem rugózó de sportos futómű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #16021 Dátum: 2012 Január 06, 10:16:08 »

Stunt! ilyen rugót 1300 bogárhoz is lehet kapni ?<beszúrt kép törölve>

ez a torzió mit tud??
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16020 Dátum: 2012 Január 05, 23:22:38 »

Az 300 fölötti volt, és mikor először indulni akartam lefulladt Smiley  Olyan 3000 fölött szaladt meg. Én nem jártam volna vele.

lehet h ott máshasfájás is volt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16019 Dátum: 2012 Január 05, 23:20:03 »

Stunt! ilyen rugót 1300 bogárhoz is lehet kapni ?<beszúrt kép törölve>
Ez engem is érdekelne...már ha nem heroin árban van...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16018 Dátum: 2012 Január 05, 22:35:36 »

Az 300 fölötti volt, és mikor először indulni akartam lefulladt Smiley  Olyan 3000 fölött szaladt meg. Én nem jártam volna vele.

visszateszel egyet (vagy kettőt) és kész, nyomod neki.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16017 Dátum: 2012 Január 05, 22:34:53 »

 Stunt! ilyen rugót 1300 bogárhoz is lehet kapni ?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16016 Dátum: 2012 Január 05, 22:04:26 »

Én valóban nagytengelyes autót vezettem. (300 fölött)


Azért nem kell túlzásokba esni, egy 300 körüli (298-as) tengelyű 1.6-ossal azért lehet közlekedni, elindulni és nem autózhatatlan, sőt egyesek széria 1.6-osánál még jobb is lehet alsó tartományban is.  Evil

A nagy tengelynek ott van a hátránya, amikor például alacsony fordulatról akarsz negyedikben gyorsítani, akkor leginkább csak hörög, de csak úgy, ha egy ugyanolyan, de kisebb tengelyű autóval hasonlítjuk össze. Ez nem szubjektivitás, ez a tengely geometriája, a nagy összenyitás miatt van. DE nem kell így vezetni a nagy tengelyes kocsit, visszateszel egyet (vagy kettőt) és kész, nyomod neki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #16015 Dátum: 2012 Január 05, 20:54:51 »

Az meg egy meressel megvan es maris egzakt. Vili, szerinted is ?
Igen, így egzakt.
Azonban egy bogár motort simán használsz olyan fordulatszámtartományokban ahol a csúcsának akár a 80%-át is le tudja adni.
Míg egy 100+ lóerősnek reklámozott "átlag maiautó" ezeket már csak fájdalmasan túlpörgetve tudja. Persze van akit nem zavar.  Grin
Pl én vontatáskor gyakorlatilag kiveszem a motorból a teljesítményének 100%-át, de nem zavar, simán haladunk.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16014 Dátum: 2012 Január 05, 20:43:41 »

Kell melléje egy motorkarakterisztika is...
Az meg egy meressel megvan es maris egzakt. Vili, szerinted is ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16013 Dátum: 2012 Január 05, 20:29:06 »

Igen...

A teljesítmény önmagában még nem mond el mindent... Kell melléje egy motorkarakterisztika is...

Ez a kérdés is megérne egy vitát.

1303LS
« Hozzászólás #16012 Dátum: 2012 Január 05, 20:20:49 »

A teljesitmeny es a loerö nem szubjektiv, hanem egzakt.
Ez a kérdés is megérne egy vitát.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16011 Dátum: 2012 Január 05, 20:06:32 »

Teljesen egyetértek! És ez most nem a tengely vita!

Sajnos, a sok szájlóerő miatt a legtöbb bogaras el van tévedve. Ha valaki akár egy jó 60-70 lovas bogárba beleül egy széria 34 lovas után (Amiben lehet, hogy már csak 29 ló van, de a nem 100%-os beállítások miatt a benne rejlő 29-ből csak 26-ot ad le), akkor nagy meglepetés éri.
Az én valamikori széria 1,6 + 2 jól belőtt dellortos motoromra, amikor off autósokat vittem vele, akkor nem érkezett 100 LE-nél kisebb tipp... Pedig valójában lehetett vagy 60.


Kérjenek meg valakit akinek vagy egy nagyobb vagy egy turt motorja hogy vigyék el e körre vagy vigyék öket egy körre és rájönnek hogy 34 lovas motorhoz képest egy tengelyes 2 karbis 1,6 al milyen jót lehet kocsizni........

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16010 Dátum: 2012 Január 05, 19:58:12 »

Mivel úgy néz ki, hogy talán sikerül ennek a topiknak egy jól használható, informatív részévé válnia a forumnak, ezért nem szeretném azzal elrontani, hogy a 2 oldallal korábban tárgyalt előzményeket, (melyben szinte minden kérdésedre választ kapsz) elismétlem.  Wink Amire nem adnak választ az előzmények, az még nem eldöntött.


oka van hogy 1.2-ből épül a turbó (erősebb, jobb...)?
Ki csinálta a kipu módosítást? Turbó méretéről lehet tudni valamit?
Milyen sűrítésü lesz a motor? Motor mennyire lett átépítve erősített alkatrészekkel?
Tervezett nyomás? Karbis marad?

Huhh kicsit sok kérdés de elevenembe tapintottak a blogod képei  Grin Grin Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16009 Dátum: 2012 Január 05, 12:41:04 »

Én valóban nagytengelyes autót vezettem. (300 fölött)

motorom városi használatban ,sid motorja is napi szinten...nincs semmi bajuk az elindulással
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16008 Dátum: 2012 Január 05, 12:35:23 »

Menni jó a nagy tengelyes motorral. De elindulni?  Persze meg kell szokni a magas fordulatot, és csúszó kuplungot mint régen egy Wartburgnál, akkor jó.

motorom városi használatban ,sid motorja is napi szinten...nincs semmi bajuk az elindulással

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16007 Dátum: 2012 Január 05, 11:37:15 »

Menni jó a nagy tengelyes motorral. De elindulni?  Persze meg kell szokni a magas fordulatot, és csúszó kuplungot mint régen egy Wartburgnál, akkor jó.

Amúgy javaslom az álmodozoknak,akik majd épitenek vagy akarnak vmit (nem bántásból irtam)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16006 Dátum: 2012 Január 05, 10:26:49 »

szerintem meg nem ilyen fekete-fehér. Úgy érzem, Maresz hozzám is szólt. Tudom, mindenkinek mások a lehetőségei, de szerintem ha a nalunk tapasztaltabbak velemenyet kerdezzük, a valasznak nem kene "mindegy mi"-nek lennie. A teljesitmeny es a loerö nem szubjektiv, hanem egzakt. En a bogaraknal joval erösebb autokkal jarok es bar nyilvan a feeling miatt vagyok bogaras. De en nem elegszem meg a 34-40 loerövel, ezert szeretnek nagyobbat. Ha viszont azt a velemenyt hallanam folyton, h 2110, akkor mar nagyon elgondolkodnek, h minek egyaltalan belenyulni.. A kasztni relativ könnyü, ezert 1776ot celoztam meg, es meg a nagy tengely sem elsödleges. Hozzateszem, soha nem volt meg alkalmam kiprobalni nagy motort bogarban, de nagyon szivesen tennem, ha lehetősegem adodna.
nem i
 Csanad forumtárs kérdése fogalmazta bennem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #16005 Dátum: 2012 Január 05, 09:11:29 »

Igazad van nekem fülig ér a szám mióta Callook beállította a motort.... 34 lovas motor után az 1.6 W100 tengely nagyon jól autózható.
szerintem meg nem ilyen fekete-fehér. Úgy érzem, Maresz hozzám is szólt. Tudom, mindenkinek mások a lehetőségei, de szerintem ha a nalunk tapasztaltabbak velemenyet kerdezzük, a valasznak nem kene "mindegy mi"-nek lennie. A teljesitmeny es a loerö nem szubjektiv, hanem egzakt. En a bogaraknal joval erösebb autokkal jarok es bar nyilvan a feeling miatt vagyok bogaras. De en nem elegszem meg a 34-40 loerövel, ezert szeretnek nagyobbat. Ha viszont azt a velemenyt hallanam folyton, h 2110, akkor mar nagyon elgondolkodnek, h minek egyaltalan belenyulni.. A kasztni relativ könnyü, ezert 1776ot celoztam meg, es meg a nagy tengely sem elsödleges. Hozzateszem, soha nem volt meg alkalmam kiprobalni nagy motort bogarban, de nagyon szivesen tennem, ha lehetősegem adodna.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 05, 09:14:06 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.