www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 16:57:56
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
151
152
153
154
155
[
156
]
157
158
159
160
161
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3369607 alkalommal)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16084 Dátum:
2012 Január 14, 20:22:38 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 Január 14, 20:06:48
külső olajszűrő "elvárás" egy ilyen motornál?
kétségtelen, hogy jobb a hatásfoka, mint a gyári teaszűrőnek.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16083 Dátum:
2012 Január 14, 20:06:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2012 Január 14, 19:48:32
Megdöbbentő szám jön ki, soha senki nem hiszi el, addig, amíg össze nem számolja a sajátját. A sok kis apróság és a sok szükséges módosítások + gépmunka, stb. összeadva szépen felnyomja az árát. Nincs millió alatt egy működő, tartós, külső olajszűrős dupla IDF-es blokk.
külső olajszűrő "elvárás" egy ilyen motornál?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16082 Dátum:
2012 Január 14, 19:52:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2012 Január 14, 19:48:32
Megdöbbentő szám jön ki, soha senki nem hiszi el, addig, amíg össze nem számolja a sajátját. A sok kis apróság és a sok szükséges módosítások + gépmunka, stb. összeadva szépen felnyomja az árát. Nincs millió alatt egy működő, tartós, külső olajszűrős dupla IDF-es blokk.
Vagyis símán kijön egy gyárias 1200-1300-as új motor árából.
Bácsi Győző
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16081 Dátum:
2012 Január 14, 19:52:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2012 Január 14, 19:48:32
Megdöbbentő szám jön ki, soha senki nem hiszi el, addig, amíg össze nem számolja a sajátját. A sok kis apróság és a sok szükséges módosítások + gépmunka, stb. összeadva szépen felnyomja az árát. Nincs millió alatt egy működő, tartós, külső olajszűrős dupla IDF-es blokk.
Uhhh... valami ilyesmire saccoltam...
Akkor sajna nekem sosem lesz ilyen motorom...
Lassan a mostanit sem tudom gatyába rázni nem, hogy ekkorába belevágni...
Köszi!
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16080 Dátum:
2012 Január 14, 19:48:32 »
Idézetet írta: TBK001 - 2012 Január 14, 19:44:23
Meg sem merem kérdezni, mibe fáj egy ilyen mutatvány...
Megdöbbentő szám jön ki, soha senki nem hiszi el, addig, amíg össze nem számolja a sajátját. A sok kis apróság és a sok szükséges módosítások + gépmunka, stb. összeadva szépen felnyomja az árát. Nincs millió alatt egy működő, tartós, külső olajszűrős dupla IDF-es blokk.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16079 Dátum:
2012 Január 14, 19:44:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2012 Január 14, 19:42:04
Ez a motor ikertestvére Leon 1915-ösnének, AS21 blokk, W110-es engle tengely, 8-as hengerfej csavarok és 044-es hengerfej 40/35-ös szelepekkel. IDF40-es karbik, 32-es venturikkal, fúvókázás még hátravan.
Minden új benne, blokk fúrva, főtengely köszörülve.
A gépmunka Maresz által készült, akárcsak az én blokkom, nagyon pontos volt ez is, összeszerelés előtt megmértem.
Szerintem 110 lóerő körül lesz, nyomatékos, takarékos túramotor. Teljes lemezelés, termosztáttal, fűtésdobok, 38-as csőkígyó.
Meg sem merem kérdezni, mibe fáj egy ilyen mutatvány...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16078 Dátum:
2012 Január 14, 19:42:04 »
Idézetet írta: MatroX - 2012 Január 14, 18:39:42
1915, engle 110 veztengely, idf 40 , 009 elosztó, Nagyszelepes hengerfej. Gépmunkázva és egyebek.
Ez a motor ikertestvére Leon 1915-ösnének, AS21 blokk, W110-es engle tengely, 8-as hengerfej csavarok és 044-es hengerfej 40/35-ös szelepekkel. IDF40-es karbik, 32-es venturikkal, fúvókázás még hátravan.
Minden új benne, blokk fúrva, főtengely köszörülve.
A gépmunka Maresz által készült, akárcsak az én blokkom, nagyon pontos volt ez is, összeszerelés előtt megmértem.
Szerintem 110 lóerő körül lesz, nyomatékos, takarékos túramotor. Teljes lemezelés, termosztáttal, fűtésdobok, 38-as csőkígyó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16077 Dátum:
2012 Január 14, 18:39:42 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 Január 14, 17:56:23
mi van benne?
1915, engle 110 veztengely, idf 40 , 009 elosztó, Nagyszelepes hengerfej. Gépmunkázva és egyebek.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16076 Dátum:
2012 Január 14, 17:56:23 »
Idézetet írta: MatroX - 2012 Január 14, 17:24:35
Elkészült végre a motorom. Stunt egy újabb munkája!! , remélem mihamarabb bekerülhet a kocsiba.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
mi van benne?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16075 Dátum:
2012 Január 14, 17:24:35 »
Elkészült végre a motorom. Stunt egy újabb munkája!! , remélem mihamarabb bekerülhet a kocsiba.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16074 Dátum:
2012 Január 14, 13:03:32 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Január 13, 22:36:16
de. az ua., mint a 944 porsche: 23.5mm vastag és sokan esküsznek rá. Én is ilyennel fogok nyomulni, állítólag utcára elég. Ha nagy hal vagy, vadászhatsz porsche 944 M030 torzióira is (nagyon ritka), az 25.5mm, már erősen utcai/pálya autóhoz ajánlják inkább.
az szárazféltengelyes és hosszabb szerintem, majd Stunt kioktat lehet nincs is olajos typ3 kombi
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16073 Dátum:
2012 Január 13, 22:36:16 »
Idézetet írta: tati - 2012 Január 13, 20:45:07
továbbra sem hagy nyugodni hogy 2szaros rugó 100ezer forint !
a typ3 kombi olajos féltengelyes rugója az milyen ? nem keményebb (vastagabb) mint a bogár? természetesen hátsóról beszélek
de. az ua., mint a 944 porsche: 23.5mm vastag és sokan esküsznek rá. Én is ilyennel fogok nyomulni, állítólag utcára elég. Ha nagy hal vagy, vadászhatsz porsche 944 M030 torzióira is (nagyon ritka), az 25.5mm, már erősen utcai/pálya autóhoz ajánlják inkább.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16072 Dátum:
2012 Január 13, 20:45:07 »
továbbra sem hagy nyugodni hogy 2szaros rugó 100ezer forint !
a typ3 kombi olajos féltengelyes rugója az milyen ? nem keményebb (vastagabb) mint a bogár? természetesen hátsóról beszélek
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16071 Dátum:
2012 Január 12, 17:36:23 »
Idézetet írta: nagybub - 2012 Január 12, 15:09:25
Kérdésem a következő:Scat C35 vagy Engle W110?
Mennyiben térnek el? (fokra tudom,nemnagyon
)
Ez vallási kérdés, az az előnye azonban objektív a Scat-nak, hogy 82 mm-es löketű főtengelyhez nem kell hézagolni, mert a tengely meg van kicsit lapolva, az Engle meg nincs, így a főtengelyhez hozzáér.
A Scat tengelyhez adnak csavarokat is, az Engle-hez nem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
nagybub
Hozzászólások: 155
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16070 Dátum:
2012 Január 12, 15:09:25 »
Kérdésem a következő:Scat C35 vagy Engle W110?
Mennyiben térnek el? (fokra tudom,nemnagyon
)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16069 Dátum:
2012 Január 11, 23:04:29 »
nekem buszban 1,6 2 weber..de tgk váltó helyet elkéne egy hosszú utazni
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16068 Dátum:
2012 Január 11, 21:48:08 »
Idézetet írta: kuncapetyka - 2012 Január 11, 21:27:06
Jéé én pont az alföld közepén lakom (akkor jó az 1.6
). Na jó, úgy látom mindig ugyanaz a vége. Buszba typ4 és akkor nem kell mahinálni a motort. Akkor tuning 1.6 felejtős.
Egyébként szerintem 100fölött közlekedni nem is kell busszal, ahhoz hogy tartós 100at tudjon mindenhol ahhoz kell a nagy motor. Ha beéred hogy 85-90nel mész akkor 8.5 ben megáll és elvisz Belgiumba meg haza is hoz.
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16067 Dátum:
2012 Január 11, 21:27:06 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Január 11, 21:16:33
A lényeg hogy 1.6 motorral 2 személlyel az Alföldön fog 100at menni sehol máshol. Nekem érzésre kéne az 1776 a buszba, hogy ne legyen akadály egy érdi emelkedő.
Jéé én pont az alföld közepén lakom (akkor jó az 1.6
). Na jó, úgy látom mindig ugyanaz a vége. Buszba typ4 és akkor nem kell mahinálni a motort. Akkor tuning 1.6 felejtős.
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16066 Dátum:
2012 Január 11, 21:16:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2012 Január 11, 20:55:30
A gyári motoron gyári karbi van, amin 23 mm-es venturi van. Ezzel nem tudod 4000-4200 fölé forgatni negyedikben a buszt és ezen a fordulaton elmegy a világ végére egy rendben lévő motor.
Az egy másik kérdés, hogy hozzászoksz a hangjához 80-nál és zavar, amikor 110-et mész, de ez önmagában nem jelent semmit.
A lényeg hogy 1.6 motorral 2 személlyel az Alföldön fog 100at menni sehol máshol. Nekem érzésre kéne az 1776 a buszba, hogy ne legyen akadály egy érdi emelkedő.
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16065 Dátum:
2012 Január 11, 20:55:59 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Január 11, 20:52:33
- GPS-sel gyári kerékkel mérted?
- a gyári széria motort tartósan 90fölé hajszolni egy buszban 9személlyel
Nem gpsel, de pontos volt az óra és gyári kerék.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16064 Dátum:
2012 Január 11, 20:55:30 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Január 11, 20:52:33
- a gyári széria motort tartósan 90fölé hajszolni egy buszban 9személlyel
A gyári motoron gyári karbi van, amin 23 mm-es venturi van. Ezzel nem tudod 4000-4200 fölé forgatni negyedikben a buszt és ezen a fordulaton elmegy a világ végére egy rendben lévő motor.
Az egy másik kérdés, hogy hozzászoksz a hangjához 80-nál és zavar, amikor 110-et mész, de ez önmagában nem jelent semmit.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16063 Dátum:
2012 Január 11, 20:52:33 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Január 11, 20:11:16
Egyetértek. Nekem ilyen volt. Bár SuhanóZsolti lehet, hogy azt mondja, hogy hosszúváltós, én sose néztem. 90-100-al a világból kiment, addig még megfelelően gyorsult is. 120 volt az elfogadható utazósebesség legvége, de ez már nem annyira való neki, (CSP-n nem tudom van-e váltókalkulátor buszra) talán 100-110 körül van az amikor a teljesítménygörbe átfordul és már túlpörgeted a motort. Ezt már nem szeretem. Ha nincs sok pénz tuningra akkor a tisztességes felújítás is csodákra képes és az is sokba kerül. Ráadásul minden tuning alapja is egy ilyen sokba kerülős tisztességes felújítás. Remélem érthetően fogalmaztam.
- GPS-sel gyári kerékkel mérted?
- a gyári széria motort tartósan 90fölé hajszolni egy buszban 9személlyel
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16062 Dátum:
2012 Január 11, 20:50:15 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Január 11, 19:58:38
vezettél 1.6 buszt rövid váltóval? nekem az van....
minimum 1776 kell vagy max.90 sebesség... szerintem
Az 1.6-os pontosan annyit forog 90-nél, mint az 1776-os vagy a 2110-es.
Ezt a váltó határozza meg.
Ez egyébként egy érdekes dolog, mert nekem egy sima hosszúváltó van az autómban és sima 1.6-os motorral úgy érzed 130-nál már szétforogja magát, a 2110-esemmel meg ott kezd húzni és 150-et lazán utazok, ott még határozott erő van benne és simán gyorsul 180-ig (meg még tovább
). És nem érzed, hogy 130-nál szétforogná magát, amit egyébként egy hosszúváltósban már érzel. Egyszerűen más a motor karaktere.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16061 Dátum:
2012 Január 11, 20:44:12 »
Idézetet írta: kuncapetyka - 2012 Január 11, 19:51:13
Kiránduló autónak szánom. 8-9 személy országút, autópálya. Száguldozni nem akarok vele de azt se szeretném hogy pályán a kamionok letoljanak.
Én azt javasolom, mint minden "tuningolónak", hogy ismerkedjen össze emberekkel, akiknek van 1.6-os, 1776-os vagy typ4 2.0 motorjuk és próbálja ki.
Nem lehet megmondani, hogy kinek mi a jó, mit érez, mennyire szereti pörgetni és milyen karakterű motort szeret.
A véleményem pedig az, hogy buszba busz motor kell, és az a typ4 2.0 literes. Ahhoz, hogy olyan karakterű és tartós typ1-est összerakjunk, ahhoz megint sok pénz kell...és a tartósság még kérdéses is.
Más egy 1776-os motor egy bogárban és egy buszban. 1776-ost is meg lehet csinálni 120 lóerősre, de buszban sajátságos stílussal kell vezetni és az biztos, hogy úgy nem lesz tartós. (bár ez relatív)
Ha az alap egy 2.0 typ4, azt még lehet (sajnos nem olcsón) faragni és azzal könnyű eljutni a nyomatékos, jó karakterű és tartós 100 lóerőig.
...és ezt úgy mondom, hogy én nem szeretem a typ4-es motort.
Ami pedig a pénzt illeti, a tartós és jó fogyasztású motor alapja a teljes és tisztességes felújítás. Ismeretlen előéletű motor lutri.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16060 Dátum:
2012 Január 11, 20:34:38 »
Idézetet írta: Typ117 - 2012 Január 11, 20:28:54
azt hittem az tart vissza, hogy a typ4 motort drágább felújítani
A typ4 teljesen rendben van. Persze lehet arra is költeni de nem vészes.
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16059 Dátum:
2012 Január 11, 20:24:58 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Január 11, 20:11:16
Egyetértek. Nekem ilyen volt. Bár SuhanóZsolti lehet, hogy azt mondja, hogy hosszúváltós, én sose néztem. 90-100-al a világból kiment, addig még megfelelően gyorsult is. 120 volt az elfogadható utazósebesség legvége, de ez már nem annyira való neki, (CSP-n nem tudom van-e váltókalkulátor buszra) talán 100-110 körül van az amikor a teljesítménygörbe átfordul és már túlpörgeted a motort. Ezt már nem szeretem. Ha nincs sok pénz tuningra akkor a tisztességes felújítás is csodákra képes és az is sokba kerül. Ráadásul minden tuning alapja is egy ilyen sokba kerülős tisztességes felújítás. Remélem érthetően fogalmaztam.
Értem én hogy gőzgép......
Azért vagyok dilemmában mert mindkét motort szét kell szednem csak a 2.0-nak van egy kb 50-100e plussz költsége a reg adó miatt. (és mindez azért mert nagyobb motort akarok belerakni mint volt
)
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16058 Dátum:
2012 Január 11, 20:11:16 »
Idézetet írta: abes - 2012 Január 11, 19:30:41
Ha 90-100 km sebesség a cél akkor egy mezei
tisztességesen összerakott
1.6-os motor rövid váltóval.
Egyetértek. Nekem ilyen volt. Bár SuhanóZsolti lehet, hogy azt mondja, hogy hosszúváltós, én sose néztem. 90-100-al a világból kiment, addig még megfelelően gyorsult is. 120 volt az elfogadható utazósebesség legvége, de ez már nem annyira való neki, (CSP-n nem tudom van-e váltókalkulátor buszra) talán 100-110 körül van az amikor a teljesítménygörbe átfordul és már túlpörgeted a motort. Ezt már nem szeretem. Ha nincs sok pénz tuningra akkor a tisztességes felújítás is csodákra képes és az is sokba kerül. Ráadásul minden tuning alapja is egy ilyen sokba kerülős tisztességes felújítás. Remélem érthetően fogalmaztam.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16057 Dátum:
2012 Január 11, 20:08:53 »
Idézetet írta: kuncapetyka - 2012 Január 11, 20:03:13
Hm. Eddig csak a 2.0-t tudtam kipróbálni mert az 1.6-ról leszédült a lendkerék
Szerintem hosszú váltóval nagyon rossz lesz. Röviddel én úgy érzem 100 körül már nagyon pörög, én annyival nem megyek. Mikor BugInre mentem 85-90 mentem, sokkal nem érek oda előbb ha szétpörgetem. Viszont 2személlyel kevés csomaggal is volt már olyan, hogy nagyobb emelkedőn 60nal ment fel, pedig jó állapotúnak mondható a motor. Bécs után pl. pályán.
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16056 Dátum:
2012 Január 11, 20:03:13 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Január 11, 19:58:38
vezettél 1.6 buszt rövid váltóval? nekem az van....
minimum 1776 kell vagy max.90 sebesség... szerintem
Hm. Eddig csak a 2.0-t tudtam kipróbálni mert az 1.6-ról leszédült a lendkerék
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16055 Dátum:
2012 Január 11, 19:58:38 »
Idézetet írta: abes - 2012 Január 11, 19:30:41
Első körben el kell dönteni mi a cél.
Mekkora sebességgel, terheléssel szeretnél közlekedni. Városban, országúton, hosszútávon autópályán...
Mennyi pénz van rá...
Ha 90-100 km sebesség a cél akkor egy mezei tisztességesen összerakott 1.6-os motor rövid váltóval.
vezettél 1.6 buszt rövid váltóval? nekem az van....
minimum 1776 kell vagy max.90 sebesség... szerintem
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16054 Dátum:
2012 Január 11, 19:51:13 »
Idézetet írta: abes - 2012 Január 11, 19:30:41
Első körben el kell dönteni mi a cél.
Mekkora sebességgel, terheléssel szeretnél közlekedni. Városban, országúton, hosszútávon autópályán...
Mennyi pénz van rá...
Ha 90-100 km sebesség a cél akkor egy mezei tisztességesen összerakott 1.6-os motor rövid váltóval.
Kiránduló autónak szánom. 8-9 személy országút, autópálya. Száguldozni nem akarok vele de azt se szeretném hogy pályán a kamionok letoljanak.
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16053 Dátum:
2012 Január 11, 19:15:15 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Január 11, 19:09:27
egy új (használt) type 4? Azt inkább el tudom képzelni buszba mint egy type1 szoft tuning motort.
Az van, csak problémás. Nincs kedvem reg. adót fizetni egy motorcserére. + hőcserélő is hibádzik. Még nem döntöttem el melyik menjen bele azért érdeklődtem az 1.6 lehetőségeiről.
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16052 Dátum:
2012 Január 11, 19:09:27 »
Idézetet írta: kuncapetyka - 2012 Január 11, 18:25:23
Halihó. Buszba 1.6-os "motortuninghoz" szeretnék ötleteket. A cél az hogy ne dögöljön bele a hosszúváltóba. Tehát nem akarom agyontuningolni csak kellene egy pár paci és legfőképp +nyomaték. Ja és nincsenek rá vagyonok.
egy új (használt) type 4? Azt inkább el tudom képzelni buszba mint egy type1 szoft tuning motort.
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16051 Dátum:
2012 Január 11, 18:25:23 »
Halihó. Buszba 1.6-os "motortuninghoz" szeretnék ötleteket. A cél az hogy ne dögöljön bele a hosszúváltóba. Tehát nem akarom agyontuningolni csak kellene egy pár paci és legfőképp +nyomaték. Ja és nincsenek rá vagyonok.
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Január 11, 18:26:57 írta kuncapetyka
»
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16050 Dátum:
2012 Január 10, 22:27:27 »
ni
egyben
http://www.ebay.de/itm/Road-Racing-BAS-Auspuffanlage-VW-Kafer-Typ-1-Edelstahl-Schalldampfern-Ahnend-/250961452345?pt=DE_Autoteile&hash=item3a6e77dd39
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16049 Dátum:
2012 Január 10, 22:24:16 »
Idézetet írta: tati - 2012 Január 08, 13:00:01
http://www.ebay.de/itm/Roadracing-Facherkrummer-Edelstahl-VW-Kafer-Tuning-Typ-1-Motor-Ahnendorp-/250961452445?pt=DE_Autoteile&hash=item3a6e77dd9d
Jóféle, van hozzá 2 dobom, már csak ez hiányzik
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16048 Dátum:
2012 Január 09, 10:43:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2012 Január 08, 20:39:59
Azért a jó hengerfej itt sem baj, de valóban nem annyira problémás a nagyobb nyomás miatt.
Azonban a vezérműtengely kényes kérdés. Itt a nagy összenyitású tengelyek nem jók, mert a töltet nem az inerciája kihasználásával csináj jó töltési fokot, hanem jelentős túlnyomása van és akkor a nagy összenyitás miatt a töltet kirohan az összenyitás alatt a kipufogó szelepen. A turbós tengelyek jellemzően aszimmetrikus tengelyek, általában nem nagyok, de relatíve nagy emelésűek.
Mondjuk a sima 1,2 a Judsonnal egészen használható volt... és izgat a téma...
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16047 Dátum:
2012 Január 08, 20:39:59 »
Idézetet írta: callook - 2012 Január 08, 19:44:34
Ha a nyomás nagyságrendjére gondolsz, akkor 0,5 és 1,5 bar közötti értékre gondolj!
A hengerfejet jól látod, egy szívó motorhoz képest nincsen olyan kritikus korlátozó hatása a szívócsatornáknak a turbós motoroknál, viszont a masszivitás már kényesebb kérdés a feltöltős motoroknál.
Azért a jó hengerfej itt sem baj, de valóban nem annyira problémás a nagyobb nyomás miatt.
Azonban a vezérműtengely kényes kérdés. Itt a nagy összenyitású tengelyek nem jók, mert a töltet nem az inerciája kihasználásával csináj jó töltési fokot, hanem jelentős túlnyomása van és akkor a nagy összenyitás miatt a töltet kirohan az összenyitás alatt a kipufogó szelepen. A turbós tengelyek jellemzően aszimmetrikus tengelyek, általában nem nagyok, de relatíve nagy emelésűek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16046 Dátum:
2012 Január 08, 19:44:34 »
Ha a nyomás nagyságrendjére gondolsz, akkor 0,5 és 1,5 bar közötti értékre gondolj!
A hengerfejet jól látod, egy szívó motorhoz képest nincsen olyan kritikus korlátozó hatása a szívócsatornáknak a turbós motoroknál, viszont a masszivitás már kényesebb kérdés a feltöltős motoroknál.
Idézetet írta: te_o - 2012 Január 08, 15:49:35
Egy amatőr kérdés, nyomott megoldással (turbó, kompresszor) mekkora nyomással szokás dolgozni, illetőleg ez esetben számít -e a hengerfej kialakítása annyit, mint szívónál? Gondolok arra, h. praktikusabbnak olvastam a szimplaszívósat, mert strapabíróbb és jobban hűl, viszont mivel úgyis töltve van, sokkal kevesebbet számít...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16045 Dátum:
2012 Január 08, 15:49:35 »
Idézetet írta: callook - 2012 Január 08, 00:07:27
Egy amatőr kérdés, nyomott megoldással (turbó, kompresszor) mekkora nyomással szokás dolgozni, illetőleg ez esetben számít -e a hengerfej kialakítása annyit, mint szívónál? Gondolok arra, h. praktikusabbnak olvastam a szimplaszívósat, mert strapabíróbb és jobban hűl, viszont mivel úgyis töltve van, sokkal kevesebbet számít...
VW Beetle - the original since 1938
Oldalak:
1
...
151
152
153
154
155
[
156
]
157
158
159
160
161
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...