www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 12:45:36
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
150
151
152
153
154
[
155
]
156
157
158
159
160
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3368873 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16124 Dátum:
2012 Január 23, 21:48:54 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Január 22, 21:29:43
Nekem 78 körüli alvázból bontott váltóm van, azt is faragtuk elég sokat....ezért nem ment be motor anno mikor elhoztad. 215ör volt rajta + most is az van csak új.
A kuplung fajtája is meghatározó, mert bizonyos kuplungok magasabbak a külső átmérőnél, sőt, van, hogy a szegecs, amivel a szerkezet van összefogva ér bele a váltóházba.
Akinek 200 mm-esnél nagyobb kuplungja van, annak egy próbát mindenképpen érdemes tenni, mert beleérhet a váltóházba, azokba a váltóházakba ahol a 4 csavarnál nincs ellaposítva és az indítómotornál is egy dudor van, azokba tuti beleér. Ezek szerintem a 68 előtti váltóházak.
A fogaskoszorú az elfér, mert azonos méretű.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16123 Dátum:
2012 Január 22, 21:29:43 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Január 22, 20:33:48
A 215-ös sem fér el bizonyos váltóházakban. Hiába azonos átmérőjű a fogaskoszorú, a kuplung szerkezet nagyobb és a lendkeréknek közelebb van a kerületéhez és így ér bele a váltóházba, főleg az indító motornál és a másik oldalon középtájban.
A '68-es váltóházból biztosan ki kell reszelni.
Nekem 78 körüli alvázból bontott váltóm van, azt is faragtuk elég sokat....ezért nem ment be motor anno mikor elhoztad. 215ör volt rajta + most is az van csak új.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16122 Dátum:
2012 Január 22, 20:33:48 »
Idézetet írta: tati - 2012 Január 22, 20:07:04
de elfér, a typ4 225vagy 228 vagy mi a tököm nem fér
A 215-ös sem fér el bizonyos váltóházakban. Hiába azonos átmérőjű a fogaskoszorú, a kuplung szerkezet nagyobb és a lendkeréknek közelebb van a kerületéhez és így ér bele a váltóházba, főleg az indító motornál és a másik oldalon középtájban.
A '68-es váltóházból biztosan ki kell reszelni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16121 Dátum:
2012 Január 22, 20:07:04 »
Idézetet írta: MatroX - 2012 Január 22, 20:05:44
215-ösnek ráadásul ki kell szedni a váltóházból mert se nem fér be se nem bír elforogni. Nem csak a 68 elöttinek hanem még az utánalévőknek is bár az nem sok!
de elfér, a typ4 225vagy 228 vagy mi a tököm nem fér
www.tatinson.hu
www.kck.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16120 Dátum:
2012 Január 22, 20:05:44 »
215-ösnek ráadásul ki kell szedni a váltóházból mert se nem fér be se nem bír elforogni. Nem csak a 68 elöttinek hanem még az utánalévőknek is bár az nem sok!
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16119 Dátum:
2012 Január 22, 17:46:28 »
Vaterán van 215 lendkerék+szerkezet+tárcsa fix 9ezer forintért.
Szerintem itt érdekes lehet azoknak akik tuning motort építenek.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16118 Dátum:
2012 Január 21, 23:42:45 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Január 21, 23:35:41
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1247794
A dupla progresszív is menő
Typ4 blokk, vagy mi ez ?
Ez egy Corvair motor
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16117 Dátum:
2012 Január 21, 23:35:41 »
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1247794
A dupla progresszív is menő
Typ4 blokk, vagy mi ez ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16116 Dátum:
2012 Január 21, 20:16:42 »
motorháztető nélkül.
valószínűleg nem egy patakba hányós találkozóra járós kocsiba készült.
Idézetet írta: Süni - 2012 Január 21, 20:11:41
Azért ez hogyan fér el egy Bogárban??
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16115 Dátum:
2012 Január 21, 20:11:41 »
Azért ez hogyan fér el egy Bogárban??
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16114 Dátum:
2012 Január 21, 20:10:02 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Január 21, 20:05:49
A karbi weber dfav ha jól látom
vagy dgv, dgav, dgms, dgas.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16113 Dátum:
2012 Január 21, 20:06:46 »
Idézetet írta: BigBug - 2012 Január 21, 20:03:18
annyira bírnám, ha valaki legalább tippekkel kommentelné amit látunk a képeken
<beszúrt kép törölve>
typ 1
turbo gt20-22 vagy nagyobb bár inkább kk-s turbok
progressziv weber
nyomásmérő
ember oldalán nokia 5110
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16112 Dátum:
2012 Január 21, 20:05:49 »
Idézetet írta: BigBug - 2012 Január 21, 20:03:18
annyira bírnám, ha valaki legalább tippekkel kommentelné amit látunk a képeken
<beszúrt kép törölve>
A karbi weber dfav ha jól látom
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16111 Dátum:
2012 Január 21, 20:03:18 »
annyira bírnám, ha valaki legalább tippekkel kommentelné amit látunk a képeken
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16110 Dátum:
2012 Január 21, 10:13:58 »
A typ3 féle is a harmónikacsövek és a hengerek között van. Azt sem tudod felrakni utólag.
Idézetet írta: gsattila - 2012 Január 21, 09:47:12
Nagy probléma, ha nincs: kiszalad a hűtőlevegő. Esetleg a typ3-as félét utólag is fel lehet tenni.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16109 Dátum:
2012 Január 21, 10:12:43 »
Szedd szét, rakd be! Széria motornál is kell, tuning motornál is!
Idézetet írta: dilikutya - 2012 Január 21, 09:32:27
Hosszú idő után összeraktam a blokkot a kocsiba. Sok szarakodás után 1.6 lett W120al meg egy kis hengerfejmunkálatokkal. A helyzet ami megesett hogy feltoltam a hengereket, lehúztam a hengerfejet. Namármostkéremszépen ezek után jöttem rá, hogy ott pihennek a polcon azok a légterelő lemezek, amik alulról vannak bepattintva a két henger közé.
Nagy problémát fog ezek hiánya okozni a motor hűtésében?? visszabontsam és berakjam?
Tanácsok pro és kontra ár velkám.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16108 Dátum:
2012 Január 21, 09:47:12 »
Nagy probléma, ha nincs: kiszalad a hűtőlevegő. Esetleg a typ3-as félét utólag is fel lehet tenni.
Idézetet írta: dilikutya - 2012 Január 21, 09:32:27
Hosszú idő után összeraktam a blokkot a kocsiba. Sok szarakodás után 1.6 lett W120al meg egy kis hengerfejmunkálatokkal. A helyzet ami megesett hogy feltoltam a hengereket, lehúztam a hengerfejet. Namármostkéremszépen ezek után jöttem rá, hogy ott pihennek a polcon azok a légterelő lemezek, amik alulról vannak bepattintva a két henger közé.
Nagy problémát fog ezek hiánya okozni a motor hűtésében?? visszabontsam és berakjam?
Tanácsok pro és kontra ár velkám.
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16107 Dátum:
2012 Január 21, 09:32:27 »
Hosszú idő után összeraktam a blokkot a kocsiba. Sok szarakodás után 1.6 lett W120al meg egy kis hengerfejmunkálatokkal. A helyzet ami megesett hogy feltoltam a hengereket, lehúztam a hengerfejet. Namármostkéremszépen ezek után jöttem rá, hogy ott pihennek a polcon azok a légterelő lemezek, amik alulról vannak bepattintva a két henger közé.
Nagy problémát fog ezek hiánya okozni a motor hűtésében?? visszabontsam és berakjam?
Tanácsok pro és kontra ár velkám.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16106 Dátum:
2012 Január 17, 16:17:15 »
Mindkét szárának az egyik fele bal, a másik jobb menetes. Ez azért van, hogy tudjál szinkront állítani. Ugyanúgy működik mint a kormányösszekötő rúd: Ha meglazítod a kontra anyákat, aztán a rudat a tengelye körül egyik illetve másik irányba fordítva hosszabb illetve rövidebb lesz a 2 faudi forgáspontja közti távolság. Így tudod beállítani, hogy a pillangószelepek a két oldalon ugyanúgy álljanak.
Ha a szár mindkét felén jobbos, vagy mindkét felén balos menet van, akkor ahhoz, hogy a rúd hosszát állítsd le kell szerelned a rudat a keresztfordítóról, illetve a kerbiról... Szóval a nem egyszerű karbi állítást méginkább megnehezíted.
Idézetet írta: maxi - 2012 Január 17, 14:32:41
A keresztfordítós rudazat egyik szára balmenetes a másik meg jobb?
Mi van akkor ha mind a 2 szára balmenetes?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16105 Dátum:
2012 Január 17, 14:32:41 »
A keresztfordítós rudazat egyik szára balmenetes a másik meg jobb?
Mi van akkor ha mind a 2 szára balmenetes?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16104 Dátum:
2012 Január 16, 10:30:48 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Január 15, 22:46:16
nem is volt megelégedve
így igaz. Sajnos át is estem a ló túloldalára..konkrétan a főtengely mardt meg (és a hajtókarok, de azok is polírozás/grammolás után)
A typ4 riogatás mellé azért érdemes elmondani, hogy a hűtés kivételével (a bogár stílusú amúgy elég egyszerű és olcsó) minden költség felmerül typ1 esetén is, ha 1.6-nál nagyobb motorban gondolkodik az ember gyereke (stunt kipuffja, olajhűtője pl.) Egy 80-90 LE körüli typ4-nél meg lehet tartani a gyári főtengelyt, hajtókarokat, henger-dugót és hengerfejet - feltételezve, hogy ezek jó állapotúak. Light tuningként érdemes vadászni Porsche 914 dugókat és vez. tengelyt, így 90-100LE elérhető. Ebben a sávban a typ1 drágább lesz. Ráadásul szerkezetileg erősebb a typ4, jobb a hf hűtése stb...szóval nem feltétlen ördögtől való gondolat. Ilyesmi volt xoyox motorja a Lavinában és 150-160-at autókázott vele, szerette.
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Január 16, 11:20:00 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16103 Dátum:
2012 Január 16, 00:36:42 »
Idézetet írta: Forest - 2012 Január 15, 22:40:44
és ilyet lehet kapni, vagy csináltatni kell? Az én első rugózásom kőkemény.
Tudtommal Mo.-n nem lehet kapni, de egyébként gyártanak.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16102 Dátum:
2012 Január 15, 22:46:16 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Január 15, 22:45:15
tied is majdnem széria volt emlékem szerint....nem?
nem is volt megelégedve
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16101 Dátum:
2012 Január 15, 22:45:15 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Január 15, 19:37:20
de széria állapotban úgysem raksz be egy typ4-et (max ha egy bontatlan 914 2.0)..és ott indul a $$$
tied is majdnem széria volt emlékem szerint....nem?
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16100 Dátum:
2012 Január 15, 22:40:44 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Január 14, 22:44:32
Toronymerevítőt érdemes tenni 302-303-as bogárba?
és ilyet lehet kapni, vagy csináltatni kell? Az én első rugózásom kőkemény.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16099 Dátum:
2012 Január 15, 19:37:20 »
Idézetet írta: zoka - 2012 Január 15, 18:45:58
ez elsőre nem túl bonyolult csak nem pénztárcabarát
de széria állapotban úgysem raksz be egy typ4-et (max ha egy bontatlan 914 2.0)..és ott indul a $$$
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16098 Dátum:
2012 Január 15, 19:06:27 »
Idézetet írta: callook - 2012 Január 15, 18:54:57
Javítottam!
A turbós projekt hogy halad ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16097 Dátum:
2012 Január 15, 18:45:24 »
Idézetet írta: callook - 2012 Január 15, 18:27:08
Hűtést és kipufogót le kell róla szerelni és venni kell hozzá olyan hűtést (pl. Porsche stílusú, vagy bogár gyári stílusú, stb) illetve olyan kipufogót (pl. Ahnendorp rendszer) amikkel elfér a bogárban.
Emellett vagy kell szerezni a ritka 315-ös lendkerékből és kuplungból 1 szettet, vagy agyon kell faragni a váltóharangot, hogy beférjen a 228-as typ4 kuplung-lendkerék páros.
Az önindítót automata váltós önindítóra kell csrélni.
Az gyári olajhűtőt le kell szerelni és ki kell alakítani új hűtőrendszert.
Plusz még levehető hátfal is kell.
és a gyári ac sem fér el
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16096 Dátum:
2012 Január 15, 18:42:53 »
Idézetet írta: callook - 2012 Január 15, 18:36:20
Hűtések typ4-re bogárhoz:
na így kell elvenni az emberek életkedvét
2-3ezer euróból már bent is van a motor
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16095 Dátum:
2012 Január 15, 18:36:20 »
Hűtések typ4-re bogárhoz:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=anzeige&wkid=65003506815&rub1=Motor&rub2=K%FChlluftgebl%E4se%2CTyp%2D4%20Gebl%E4sesysteme
http://www.ahnendorp.com/VW-Typ-4---Porsche-914-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Porsche-Style-Kuehlung--Riemenscheiben/
Kipufogók typ4-re bogárhoz:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=anzeige&wkid=65003506815&rub1=Auspuff%20%2F%20Heizung&rub2=Abgasanlage%20Sport%2CKomplettanlagen%2CT%2D4%20im%20K%E4fer
http://www.ahnendorp.com/VW-Typ-4---Porsche-914-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Auspuffanlagen/
Olajhűtő adapter:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=65003506815&rub1=Motor&rub2=%D6lsystem%2C%D6lk%FChlung&artnr=20494a&pn=0&sort=0&all=
http://www.ahnendorp.com/VW-Typ-4---Porsche-914-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Oelpumpen-und-Zubehoer/
Idézetet írta: callook - 2012 Január 15, 18:27:08
Hűtést és kipufogót le kell róla szerelni és venni kell hozzá olyan hűtést (pl. Porsche stílusú, vagy bogár gyári stílusú, stb) illetve olyan kipufogót (pl. Ahnendorp rendszer) amikkel elfér a bogárban.
Emellett vagy kell szerezni a ritka 315-ös lendkerékből és kuplungból 1 szettet, vagy agyon kell faragni a váltóharangot, hogy beférjen a 228-as typ4 kuplung-lendkerék páros.
Az önindítót automata váltós önindítóra kell csrélni.
Az gyári olajhűtőt le kell szerelni és ki kell alakítani új hűtőrendszert.
Plusz még levehető hátfal is kell.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16094 Dátum:
2012 Január 15, 18:27:08 »
Hűtést és kipufogót le kell róla szerelni és venni kell hozzá olyan hűtést (pl. Porsche stílusú, vagy bogár gyári stílusú, stb) illetve olyan kipufogót (pl. Ahnendorp rendszer) amikkel elfér a bogárban.
Emellett vagy kell szerezni a ritka 215-ös lendkerékből és kuplungból 1 szettet, vagy agyon kell faragni a váltóharangot, hogy beférjen a 228-as typ4 kuplung-lendkerék páros.
Az önindítót automata váltós önindítóra kell csrélni.
Az gyári olajhűtőt le kell szerelni és ki kell alakítani új hűtőrendszert.
Olajbetöltő és nívópálca átalakítása is szükséges.
Plusz még levehető hátfal is kell.
Idézetet írta: zoka - 2012 Január 15, 18:13:30
Kérdés:
Széria typ 4 blokk bogárba történő behelyezésében valakinek tapasztalata ? mit kell átvariálni mi kell hozzá stb ,és esetleg vállalkozó ezen műveletre?
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Január 15, 18:54:19 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
zoka
Hozzászólások: 1652
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16093 Dátum:
2012 Január 15, 18:13:30 »
Kérdés:
Széria typ 4 blokk bogárba történő behelyezésében valakinek tapasztalata ? mit kell átvariálni mi kell hozzá stb ,és esetleg vállalkozó ezen műveletre?
06208005898
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16092 Dátum:
2012 Január 15, 12:03:03 »
Ha eszi a rozsda a kasztnit akkor érdemes
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Január 14, 22:44:32
Toronymerevítőt érdemes tenni 302-303-as bogárba?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16091 Dátum:
2012 Január 15, 10:01:35 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Január 14, 22:44:32
Toronymerevítőt érdemes tenni 302-303-as bogárba?
Széria futóműnél nem annyira, de ha keményíted az első rugókat vagy másik (keményebb) lengéscsillapítót teszel bele, akkor mindenképpen, mert elég gyenge az eleje ahhoz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16090 Dátum:
2012 Január 15, 09:49:56 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Január 14, 22:44:32
Toronymerevítőt érdemes tenni 302-303-as bogárba?
Hát persze.
Csak előbb hátra be kell tenni, egy erőművet. meg alá egy futóművet, és a bukócső sem maradhat ki a sorból.
Most tényleg, hogyan akarjátok használni?
Bácsi Győző
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16089 Dátum:
2012 Január 14, 22:44:32 »
Toronymerevítőt érdemes tenni 302-303-as bogárba?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16088 Dátum:
2012 Január 14, 20:43:37 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Január 14, 20:42:04
Még így olcsóbb onnan rendelni, főleg ha sok minden kell
nem védek senkit de nem minden....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16087 Dátum:
2012 Január 14, 20:42:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Január 14, 20:35:32
föleg most 330 euroval.....
Még így olcsóbb onnan rendelni, főleg ha sok minden kell
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16086 Dátum:
2012 Január 14, 20:35:32 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Január 14, 20:34:32
Attól is függ sztem, hogy honnan jönnek az alkatrészek. Külföldi rendeléssel sokat lehet spórolni. (A magyarországi alkatrész árak indokolatlanul magasak)
föleg most 330 euroval.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16085 Dátum:
2012 Január 14, 20:23:02 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 Január 14, 20:06:48
külső olajszűrő "elvárás" egy ilyen motornál?
A külső olajszűrő hasznos, élettartam növelő hatású és ha ki van vezetve (full flow) akkor könnyű olajhűtőt tenni rá. Ez, - ha sportosan vezetünk - akkor fontos, mert nagyon megmelegíti az 1915-ös az olajat. Utcai közlekedésnél nem annyira lényeges.
Itt is csak külső szűrő lesz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
150
151
152
153
154
[
155
]
156
157
158
159
160
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...