www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 12:45:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3368873 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16124 Dátum: 2012 Január 23, 21:48:54 »

Nekem 78 körüli alvázból bontott váltóm van, azt is faragtuk elég sokat....ezért nem ment be motor anno mikor elhoztad. 215ör volt rajta + most is az van csak új.

A kuplung fajtája is meghatározó, mert bizonyos kuplungok magasabbak a külső átmérőnél, sőt, van, hogy a szegecs, amivel a szerkezet van összefogva ér bele a váltóházba.

Akinek 200 mm-esnél nagyobb kuplungja van, annak egy próbát mindenképpen érdemes tenni, mert beleérhet a váltóházba, azokba a váltóházakba ahol a 4 csavarnál nincs ellaposítva és az indítómotornál is egy dudor van, azokba tuti beleér. Ezek szerintem a 68 előtti váltóházak.

A fogaskoszorú az elfér, mert azonos méretű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16123 Dátum: 2012 Január 22, 21:29:43 »

A 215-ös sem fér el bizonyos váltóházakban. Hiába azonos átmérőjű a fogaskoszorú, a kuplung szerkezet nagyobb és a lendkeréknek közelebb van a kerületéhez és így ér bele a váltóházba, főleg az indító motornál és a másik oldalon középtájban.
A '68-es váltóházból biztosan ki kell reszelni.
Nekem 78 körüli alvázból bontott váltóm van, azt is faragtuk elég sokat....ezért nem ment be motor anno mikor elhoztad. 215ör volt rajta + most is az van csak új.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16122 Dátum: 2012 Január 22, 20:33:48 »

  de elfér, a typ4 225vagy 228 vagy mi a tököm nem fér

A 215-ös sem fér el bizonyos váltóházakban. Hiába azonos átmérőjű a fogaskoszorú, a kuplung szerkezet nagyobb és a lendkeréknek közelebb van a kerületéhez és így ér bele a váltóházba, főleg az indító motornál és a másik oldalon középtájban.
A '68-es váltóházból biztosan ki kell reszelni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16121 Dátum: 2012 Január 22, 20:07:04 »

215-ösnek ráadásul ki kell szedni a váltóházból mert se nem fér be se nem bír elforogni. Nem csak a 68 elöttinek hanem még az utánalévőknek is bár az nem sok! Smiley
  de elfér, a typ4 225vagy 228 vagy mi a tököm nem fér

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #16120 Dátum: 2012 Január 22, 20:05:44 »

215-ösnek ráadásul ki kell szedni a váltóházból mert se nem fér be se nem bír elforogni. Nem csak a 68 elöttinek hanem még az utánalévőknek is bár az nem sok! Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16119 Dátum: 2012 Január 22, 17:46:28 »

Vaterán van 215 lendkerék+szerkezet+tárcsa fix 9ezer forintért.
Szerintem itt érdekes lehet azoknak akik tuning motort építenek.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #16118 Dátum: 2012 Január 21, 23:42:45 »

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1247794


A dupla progresszív is menő Smiley Typ4 blokk, vagy mi ez ?
Ez egy Corvair motor Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16117 Dátum: 2012 Január 21, 23:35:41 »

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1247794


A dupla progresszív is menő Smiley Typ4 blokk, vagy mi ez ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16116 Dátum: 2012 Január 21, 20:16:42 »

motorháztető nélkül.
valószínűleg nem egy patakba hányós találkozóra járós kocsiba készült. 
Azért ez hogyan fér el egy Bogárban??

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Süni
« Hozzászólás #16115 Dátum: 2012 Január 21, 20:11:41 »

Azért ez hogyan fér el egy Bogárban??
Süni
« Hozzászólás #16114 Dátum: 2012 Január 21, 20:10:02 »

A karbi weber dfav ha jól látom
vagy dgv, dgav, dgms, dgas. Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16113 Dátum: 2012 Január 21, 20:06:46 »

annyira bírnám, ha valaki legalább tippekkel kommentelné amit látunk a képeken Wink

<beszúrt kép törölve>
typ 1
turbo gt20-22 vagy nagyobb bár inkább kk-s turbok
progressziv weber
nyomásmérő
ember oldalán nokia 5110

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #16112 Dátum: 2012 Január 21, 20:05:49 »

annyira bírnám, ha valaki legalább tippekkel kommentelné amit látunk a képeken Wink

<beszúrt kép törölve>

A karbi weber dfav ha jól látom
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #16111 Dátum: 2012 Január 21, 20:03:18 »

annyira bírnám, ha valaki legalább tippekkel kommentelné amit látunk a képeken Wink


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16110 Dátum: 2012 Január 21, 10:13:58 »

A typ3 féle is a harmónikacsövek és a hengerek között van. Azt sem tudod felrakni utólag.

Nagy probléma, ha nincs: kiszalad  a hűtőlevegő. Esetleg a typ3-as félét utólag is fel lehet tenni.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16109 Dátum: 2012 Január 21, 10:12:43 »

Szedd szét, rakd be! Széria motornál is kell, tuning motornál is!

Hosszú idő után összeraktam a blokkot a kocsiba. Sok szarakodás után 1.6 lett W120al meg egy kis hengerfejmunkálatokkal. A helyzet ami megesett hogy feltoltam a hengereket, lehúztam a hengerfejet. Namármostkéremszépen ezek után jöttem rá, hogy ott pihennek a polcon azok a légterelő lemezek, amik alulról vannak bepattintva a két henger közé.  Embarrassed Nagy problémát fog ezek hiánya okozni a motor hűtésében?? visszabontsam és berakjam?
Tanácsok pro és kontra ár velkám.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16108 Dátum: 2012 Január 21, 09:47:12 »

Nagy probléma, ha nincs: kiszalad  a hűtőlevegő. Esetleg a typ3-as félét utólag is fel lehet tenni.

Hosszú idő után összeraktam a blokkot a kocsiba. Sok szarakodás után 1.6 lett W120al meg egy kis hengerfejmunkálatokkal. A helyzet ami megesett hogy feltoltam a hengereket, lehúztam a hengerfejet. Namármostkéremszépen ezek után jöttem rá, hogy ott pihennek a polcon azok a légterelő lemezek, amik alulról vannak bepattintva a két henger közé.  Embarrassed Nagy problémát fog ezek hiánya okozni a motor hűtésében?? visszabontsam és berakjam?
Tanácsok pro és kontra ár velkám.
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #16107 Dátum: 2012 Január 21, 09:32:27 »

Hosszú idő után összeraktam a blokkot a kocsiba. Sok szarakodás után 1.6 lett W120al meg egy kis hengerfejmunkálatokkal. A helyzet ami megesett hogy feltoltam a hengereket, lehúztam a hengerfejet. Namármostkéremszépen ezek után jöttem rá, hogy ott pihennek a polcon azok a légterelő lemezek, amik alulról vannak bepattintva a két henger közé.  Embarrassed Nagy problémát fog ezek hiánya okozni a motor hűtésében?? visszabontsam és berakjam?
Tanácsok pro és kontra ár velkám.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16106 Dátum: 2012 Január 17, 16:17:15 »

Mindkét szárának az egyik fele bal, a másik jobb menetes. Ez azért van, hogy tudjál szinkront állítani. Ugyanúgy működik mint a kormányösszekötő rúd: Ha meglazítod a kontra anyákat, aztán a rudat a tengelye körül egyik illetve másik irányba fordítva hosszabb illetve rövidebb lesz a 2 faudi forgáspontja közti távolság. Így tudod beállítani, hogy a pillangószelepek a két oldalon ugyanúgy álljanak.
Ha a szár mindkét felén jobbos, vagy mindkét felén balos menet van, akkor ahhoz, hogy a rúd hosszát állítsd le kell szerelned a rudat a keresztfordítóról, illetve a kerbiról... Szóval a nem egyszerű karbi állítást méginkább megnehezíted.

A keresztfordítós rudazat egyik szára balmenetes a másik meg jobb?
Mi van akkor ha mind a 2 szára balmenetes?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16105 Dátum: 2012 Január 17, 14:32:41 »

A keresztfordítós rudazat egyik szára balmenetes a másik meg jobb?
Mi van akkor ha mind a 2 szára balmenetes?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16104 Dátum: 2012 Január 16, 10:30:48 »

nem is volt megelégedve

így igaz. Sajnos át is estem a ló túloldalára..konkrétan a főtengely mardt meg (és a hajtókarok, de azok is polírozás/grammolás után)

A typ4 riogatás mellé azért érdemes elmondani, hogy a hűtés kivételével (a bogár stílusú amúgy elég egyszerű és olcsó) minden költség felmerül typ1 esetén is, ha 1.6-nál nagyobb motorban gondolkodik az ember gyereke (stunt kipuffja, olajhűtője pl.) Egy 80-90 LE körüli typ4-nél meg lehet tartani a gyári főtengelyt, hajtókarokat, henger-dugót és hengerfejet - feltételezve, hogy ezek jó állapotúak. Light tuningként érdemes vadászni Porsche 914 dugókat és vez. tengelyt, így 90-100LE elérhető. Ebben a sávban a typ1 drágább lesz. Ráadásul szerkezetileg erősebb a typ4, jobb a hf hűtése stb...szóval nem feltétlen ördögtől való gondolat. Ilyesmi volt xoyox motorja a Lavinában és 150-160-at autókázott vele, szerette.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 16, 11:20:00 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
« Hozzászólás #16103 Dátum: 2012 Január 16, 00:36:42 »

és ilyet lehet kapni, vagy csináltatni kell? Az én első rugózásom kőkemény.   Wink

Tudtommal Mo.-n nem lehet kapni, de egyébként gyártanak.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16102 Dátum: 2012 Január 15, 22:46:16 »

tied is majdnem széria volt emlékem szerint....nem?
nem is volt megelégedve

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16101 Dátum: 2012 Január 15, 22:45:15 »

de széria állapotban úgysem raksz be egy typ4-et (max ha egy bontatlan 914 2.0)..és ott indul a $$$
tied is majdnem széria volt emlékem szerint....nem?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #16100 Dátum: 2012 Január 15, 22:40:44 »

Toronymerevítőt érdemes tenni 302-303-as bogárba?
és ilyet lehet kapni, vagy csináltatni kell? Az én első rugózásom kőkemény.   Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16099 Dátum: 2012 Január 15, 19:37:20 »

ez elsőre nem túl bonyolult csak nem pénztárcabarát  Grin

de széria állapotban úgysem raksz be egy typ4-et (max ha egy bontatlan 914 2.0)..és ott indul a $$$

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16098 Dátum: 2012 Január 15, 19:06:27 »

Javítottam!


A turbós projekt hogy halad ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16097 Dátum: 2012 Január 15, 18:45:24 »

Hűtést és kipufogót le kell róla szerelni és venni kell hozzá olyan hűtést (pl. Porsche stílusú, vagy bogár gyári stílusú, stb) illetve olyan kipufogót (pl. Ahnendorp rendszer) amikkel elfér a bogárban.
Emellett vagy kell szerezni a ritka 315-ös lendkerékből és kuplungból 1 szettet, vagy agyon kell faragni a váltóharangot, hogy beférjen a 228-as typ4 kuplung-lendkerék páros.
Az önindítót automata váltós önindítóra kell csrélni.
Az gyári olajhűtőt le kell szerelni és ki kell alakítani új hűtőrendszert.
Plusz még levehető hátfal is kell.

és a gyári ac sem fér el

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16096 Dátum: 2012 Január 15, 18:42:53 »

Hűtések typ4-re bogárhoz:

na így kell elvenni az emberek életkedvét Grin 2-3ezer euróból már bent is van a motor Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16095 Dátum: 2012 Január 15, 18:36:20 »

Hűtések typ4-re bogárhoz:

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=anzeige&wkid=65003506815&rub1=Motor&rub2=K%FChlluftgebl%E4se%2CTyp%2D4%20Gebl%E4sesysteme

http://www.ahnendorp.com/VW-Typ-4---Porsche-914-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Porsche-Style-Kuehlung--Riemenscheiben/

Kipufogók typ4-re bogárhoz:

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=anzeige&wkid=65003506815&rub1=Auspuff%20%2F%20Heizung&rub2=Abgasanlage%20Sport%2CKomplettanlagen%2CT%2D4%20im%20K%E4fer

http://www.ahnendorp.com/VW-Typ-4---Porsche-914-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Auspuffanlagen/

Olajhűtő adapter:

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=65003506815&rub1=Motor&rub2=%D6lsystem%2C%D6lk%FChlung&artnr=20494a&pn=0&sort=0&all=

http://www.ahnendorp.com/VW-Typ-4---Porsche-914-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Oelpumpen-und-Zubehoer/



Hűtést és kipufogót le kell róla szerelni és venni kell hozzá olyan hűtést (pl. Porsche stílusú, vagy bogár gyári stílusú, stb) illetve olyan kipufogót (pl. Ahnendorp rendszer) amikkel elfér a bogárban.
Emellett vagy kell szerezni a ritka 315-ös lendkerékből és kuplungból 1 szettet, vagy agyon kell faragni a váltóharangot, hogy beférjen a 228-as typ4 kuplung-lendkerék páros.
Az önindítót automata váltós önindítóra kell csrélni.
Az gyári olajhűtőt le kell szerelni és ki kell alakítani új hűtőrendszert.
Plusz még levehető hátfal is kell.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16094 Dátum: 2012 Január 15, 18:27:08 »

Hűtést és kipufogót le kell róla szerelni és venni kell hozzá olyan hűtést (pl. Porsche stílusú, vagy bogár gyári stílusú, stb) illetve olyan kipufogót (pl. Ahnendorp rendszer) amikkel elfér a bogárban.
Emellett vagy kell szerezni a ritka 215-ös lendkerékből és kuplungból 1 szettet, vagy agyon kell faragni a váltóharangot, hogy beférjen a 228-as typ4 kuplung-lendkerék páros.
Az önindítót automata váltós önindítóra kell csrélni.
Az gyári olajhűtőt le kell szerelni és ki kell alakítani új hűtőrendszert.
Olajbetöltő és nívópálca átalakítása is szükséges.
Plusz még levehető hátfal is kell.


Kérdés:
Széria typ 4 blokk bogárba történő behelyezésében valakinek tapasztalata ? mit kell átvariálni mi kell hozzá stb ,és esetleg vállalkozó ezen műveletre?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 15, 18:54:19 írta callook »

Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #16093 Dátum: 2012 Január 15, 18:13:30 »

Kérdés:
Széria typ 4 blokk bogárba történő behelyezésében valakinek tapasztalata ? mit kell átvariálni mi kell hozzá stb ,és esetleg vállalkozó ezen műveletre?

06208005898
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16092 Dátum: 2012 Január 15, 12:03:03 »

Ha eszi a rozsda a kasztnit akkor érdemes Smiley

Toronymerevítőt érdemes tenni 302-303-as bogárba?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16091 Dátum: 2012 Január 15, 10:01:35 »

Toronymerevítőt érdemes tenni 302-303-as bogárba?

Széria futóműnél nem annyira, de ha keményíted az első rugókat vagy másik (keményebb) lengéscsillapítót teszel bele, akkor mindenképpen, mert elég gyenge az eleje ahhoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #16090 Dátum: 2012 Január 15, 09:49:56 »

Toronymerevítőt érdemes tenni 302-303-as bogárba?
Hát persze.
Csak előbb hátra be kell tenni, egy erőművet. meg alá egy futóművet, és a bukócső sem maradhat ki a sorból.
Most tényleg, hogyan akarjátok használni?

Bácsi Győző
Robpanzer
« Hozzászólás #16089 Dátum: 2012 Január 14, 22:44:32 »

Toronymerevítőt érdemes tenni 302-303-as bogárba?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16088 Dátum: 2012 Január 14, 20:43:37 »

Még így olcsóbb onnan rendelni, főleg ha sok minden kell
nem védek senkit de nem minden....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #16087 Dátum: 2012 Január 14, 20:42:04 »

föleg most 330 euroval.....

Még így olcsóbb onnan rendelni, főleg ha sok minden kell
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16086 Dátum: 2012 Január 14, 20:35:32 »

Attól is függ sztem, hogy honnan jönnek az alkatrészek. Külföldi rendeléssel sokat lehet spórolni. (A magyarországi alkatrész árak indokolatlanul magasak)
föleg most 330 euroval.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16085 Dátum: 2012 Január 14, 20:23:02 »

külső olajszűrő "elvárás" egy ilyen motornál?


A külső olajszűrő hasznos, élettartam növelő hatású és ha ki van vezetve (full flow) akkor könnyű olajhűtőt tenni rá. Ez, - ha sportosan vezetünk - akkor fontos, mert nagyon megmelegíti az 1915-ös az olajat. Utcai közlekedésnél nem annyira lényeges.

Itt is csak külső szűrő lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.