www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 00:47:59
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3365725 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16924 Dátum:
2012 Július 08, 21:31:29 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 08, 21:12:24
Castrol 10W60 az okés, de ne remélj túl sokat, nekem a typ3-asban, meg amikor nem volt külső olajhűtőm a 2110-esen ha 100 fok fölé ment a karterben az olaj, akkor már alapjáraton világított a lámpa folyamatosan.
Ez akkor is így volt ha 10W40-es és ha 10W60-as olajjal ment, konkrétan semmi különbséget nem láttam olajnyomásban.
Akkor szűnt meg mindez, amikor kapott olajhűtőt és nem ment a karterben 90 fok fölé. Ez azt jelenti, hogy egyes helyeken akár 120-130 fokos is lehet.
az olajnyomás lámpa nem világított 110fokos olajnál 600/perc alapjáraton ,de bosszant hogy 2500as fordulaton csak 1 bár.
olajhűtő fönt van elektromos ventillátorral bár az aszfalton fa alatt árnyékban 48fokot mértünk kora délután
ha 20fokkal hűvösebb lesz már az olaj sem fog melegedni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16923 Dátum:
2012 Július 08, 21:29:06 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 08, 21:24:51
te meg bekaphatod tekiskötsög
kedden menni akarsz nem?
Na jó nem mókázok.
Nekem mikkor melegedett a motor a legjobb a 10w60 volt a castrol edge sport.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16922 Dátum:
2012 Július 08, 21:24:51 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Július 08, 21:22:40
<beszúrt kép törölve>
te meg bekaphatod tekiskötsög
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16921 Dátum:
2012 Július 08, 21:22:40 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 08, 21:05:32
milyen olajat vegyek holnap ha összeraktam ezt a szart? kasztrol 10w50 10w60 vagy eneosz? mitől marad meg 100fokos olajnál az olajnyomásom? Mert ugye Stunt szerint a 20w50 hülyeség
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16920 Dátum:
2012 Július 08, 21:15:50 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 08, 21:07:44
Nekem is tört el rugóm, azt mondják, hogy sok szar rugó van. Állítólag a 044-es autolinea/empi hengerfej gyári rugói is szarok, mindenki cseréli őket. A 043-as vw fejnek jók a rugói. A Scat rugók is jók.
Ha kell akkor ilyen scat rugom van.6ezerért megszabadulok töluűk.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16919 Dátum:
2012 Július 08, 21:12:24 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 08, 21:05:32
milyen olajat vegyek holnap ha összeraktam ezt a szart? kasztrol 10w50 10w60 vagy eneosz? mitől marad meg 100fokos olajnál az olajnyomásom? Mert ugye Stunt szerint a 20w50 hülyeség
Castrol 10W60 az okés, de ne remélj túl sokat, nekem a typ3-asban, meg amikor nem volt külső olajhűtőm a 2110-esen ha 100 fok fölé ment a karterben az olaj, akkor már alapjáraton világított a lámpa folyamatosan.
Ez akkor is így volt ha 10W40-es és ha 10W60-as olajjal ment, konkrétan semmi különbséget nem láttam olajnyomásban.
Akkor szűnt meg mindez, amikor kapott olajhűtőt és nem ment a karterben 90 fok fölé. Ez azt jelenti, hogy egyes helyeken akár 120-130 fokos is lehet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16918 Dátum:
2012 Július 08, 21:07:44 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 08, 21:01:28
még gondolkodom hogy szigszalag vagy karbileszerelés legyen reggel nekikezdek.
gyanakodjak valamire a rugótörésből,vagy ez csak nekem újdonság ?
Nekem is tört el rugóm, azt mondják, hogy sok szar rugó van. Állítólag a 044-es autolinea/empi hengerfej gyári rugói is szarok, mindenki cseréli őket. A 043-as vw fejnek jók a rugói. A Scat rugók is jók.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16917 Dátum:
2012 Július 08, 21:07:08 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 08, 21:04:21
Szigszalagot ki kell piszkálni, gázlámpával eltávolítani. De ha ott marad sem gáz.
mi a faszomat csináljak elmerjek én ezzel a kotvánnyal indulni transzfogarasba kedden
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16916 Dátum:
2012 Július 08, 21:05:32 »
milyen olajat vegyek holnap ha összeraktam ezt a szart? kasztrol 10w50 10w60 vagy eneosz? mitől marad meg 100fokos olajnál az olajnyomásom? Mert ugye Stunt szerint a 20w50 hülyeség
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16915 Dátum:
2012 Július 08, 21:04:21 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 08, 20:59:15
ez az oettingerres hengerfejedből való rugók.
A szigszalag marad benne szelepszár szimeringnek?
Szigszalagot ki kell piszkálni, gázlámpával eltávolítani. De ha ott marad sem gáz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16914 Dátum:
2012 Július 08, 21:01:28 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Július 08, 20:16:58
gyertya beteker amin kerámi elvan vágva 10barra megfuj.......
még gondolkodom hogy szigszalag vagy karbileszerelés legyen reggel nekikezdek.
gyanakodjak valamire a rugótörésből,vagy ez csak nekem újdonság ?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16913 Dátum:
2012 Július 08, 20:59:15 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 08, 19:54:40
Nagyon vékony acéldróttal drótozd össze satuban a rugót, teljesen összenyomva. A szelepet tisztítsd meg féktisztítóval és szigszalaggal ragaszd rá a szelepvezető kiálló részére. Az ékhornyot zsírozd meg valami sűrű zsírral.
A rugó tetejét is zsírozd meg, hogy a rugótányér ráragadjon. Óvatosan tedd rá a rugót a rugótányérral és annyira ki fog állni a szelepvég, hogy az ékeket be tudod nyomni a helyükre, zsír ott tartja és akkor egy vékony csípővel elvágod mindkét oldalán a szeleprugónak a vékony drótot és fogóval kihúzod.
Én már így csináltam, elsőre szokott sikerülni, dupla rugóval nem megy.
ez az oettingerres hengerfejedből való rugók.
A szigszalag marad benne szelepszár szimeringnek?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16912 Dátum:
2012 Július 08, 20:16:58 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 08, 19:54:40
Nagyon vékony acéldróttal drótozd össze satuban a rugót, teljesen összenyomva. A szelepet tisztítsd meg féktisztítóval és szigszalaggal ragaszd rá a szelepvezető kiálló részére. Az ékhornyot zsírozd meg valami sűrű zsírral.
A rugó tetejét is zsírozd meg, hogy a rugótányér ráragadjon. Óvatosan tedd rá a rugót a rugótányérral és annyira ki fog állni a szelepvég, hogy az ékeket be tudod nyomni a helyükre, zsír ott tartja és akkor egy vékony csípővel elvágod mindkét oldalán a szeleprugónak a vékony drótot és fogóval kihúzod.
Én már így csináltam, elsőre szokott sikerülni, dupla rugóval nem megy.
gyertya beteker amin kerámi elvan vágva 10barra megfuj.......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16911 Dátum:
2012 Július 08, 19:54:40 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 08, 19:47:12
nah meg volt az esti kocsikázás az ucca sarokig jutottam ,eltört a harmadik henger kipufogó szelepjének rugója
duplakarbi le gyertya ki aztán jöhet a gányolás van valakinek rutinja hogy milyen szelepkitámasztót kell csinálni mert ha erről a motorról én leveszem a hengerfejet akkor egyúttal szét is árulom az alkatrészeit
Nagyon vékony acéldróttal drótozd össze satuban a rugót, teljesen összenyomva. A szelepet tisztítsd meg féktisztítóval és szigszalaggal ragaszd rá a szelepvezető kiálló részére. Az ékhornyot zsírozd meg valami sűrű zsírral.
A rugó tetejét is zsírozd meg, hogy a rugótányér ráragadjon. Óvatosan tedd rá a rugót a rugótányérral és annyira ki fog állni a szelepvég, hogy az ékeket be tudod nyomni a helyükre, zsír ott tartja és akkor egy vékony csípővel elvágod mindkét oldalán a szeleprugónak a vékony drótot és fogóval kihúzod.
Én már így csináltam, elsőre szokott sikerülni, dupla rugóval nem megy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16910 Dátum:
2012 Július 08, 19:47:12 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 08, 18:15:26
Na megint benne a százas ,úgy néz ki 100as utazóval 8lityivel beéri de mostmár nyakig olajos az egész ,lemostam estefele megyek vele kicsit és újból megnézem ...
holnap olajat kell cseréljek 2000/perc 70fokos olajjal 5bár 80fokos olajjal 3bár ,100fokossal meg félbár
nah meg volt az esti kocsikázás az ucca sarokig jutottam ,eltört a harmadik henger kipufogó szelepjének rugója
duplakarbi le gyertya ki aztán jöhet a gányolás van valakinek rutinja hogy milyen szelepkitámasztót kell csinálni mert ha erről a motorról én leveszem a hengerfejet akkor egyúttal szét is árulom az alkatrészeit
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16909 Dátum:
2012 Július 08, 18:17:01 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2012 Július 08, 16:07:24
weberek nem eladók? lehet tudnék rá vevőt
nem nemeladó az az 1,6os motoromra való
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16908 Dátum:
2012 Július 08, 18:15:26 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 08, 13:50:58
mivel én egy tanyasikutya vagyok csak annyit tudok angolul hogy sájsze ráadásul még azt is csak németül
szóval nagyöröm lenne ha valaki lefordítaná!
másrészt tegnap reggel levágtam még 3mm-t a szelepemelőkből aztán mentem 99kilómétert, kezd ez a szar jólenni, visszaraktam a dellortókat (csendesebb és nagyobb tartományban használható mint a weberekkel
105foknál nem ment feljebb az olaj viszont kicsit kinyomott a benzinszivattyú tengelyénél) ma is belerakok egy százast ...
Na megint benne a százas ,úgy néz ki 100as utazóval 8lityivel beéri de mostmár nyakig olajos az egész ,lemostam estefele megyek vele kicsit és újból megnézem ...
holnap olajat kell cseréljek 2000/perc 70fokos olajjal 5bár 80fokos olajjal 3bár ,100fokossal meg félbár
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Július 08, 18:18:53 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16907 Dátum:
2012 Július 08, 16:07:24 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 08, 13:50:58
mivel én egy tanyasikutya vagyok csak annyit tudok angolul hogy sájsze ráadásul még azt is csak németül
szóval nagyöröm lenne ha valaki lefordítaná!
másrészt tegnap reggel levágtam még 3mm-t a szelepemelőkből aztán mentem 99kilómétert, kezd ez a szar jólenni, visszaraktam a dellortókat (csendesebb és nagyobb tartományban használható mint a weberekkel
105foknál nem ment feljebb az olaj viszont kicsit kinyomott a benzinszivattyú tengelyénél) ma is belerakok egy százast ...
weberek nem eladók? lehet tudnék rá vevőt
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16906 Dátum:
2012 Július 08, 13:50:58 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 07, 21:54:31
http://www.ratwell.com/technical/HydraulicLifters.html
Tatinak, soxeretettel.
Nem volt időm elolvasni, de minden benne van.
mivel én egy tanyasikutya vagyok csak annyit tudok angolul hogy sájsze ráadásul még azt is csak németül
szóval nagyöröm lenne ha valaki lefordítaná!
másrészt tegnap reggel levágtam még 3mm-t a szelepemelőkből aztán mentem 99kilómétert, kezd ez a szar jólenni, visszaraktam a dellortókat (csendesebb és nagyobb tartományban használható mint a weberekkel
105foknál nem ment feljebb az olaj viszont kicsit kinyomott a benzinszivattyú tengelyénél) ma is belerakok egy százast ...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16905 Dátum:
2012 Július 07, 21:54:31 »
http://www.ratwell.com/technical/HydraulicLifters.html
Tatinak, soxeretettel.
Nem volt időm elolvasni, de minden benne van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16904 Dátum:
2012 Július 07, 12:03:43 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Július 06, 23:50:02
Bolti, már én is kérdeztem régebben.
Köszönöm.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16903 Dátum:
2012 Július 07, 09:49:17 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 06, 15:15:37
3próbautból kétszer kötél volt először kitéptem a gázbovdent és nem vittem szerszámot másodjára leégett a gyújtótrafó persze mindkétszer még az úton meg lett javítva csak nem indult melegen ....
mostmár hidegen is szar cseréltem rajta karbikat a helyzet nem változott illetve mostmár tudom hogy a 8-ból 6 szelep nem zárt be a kis kukim is televan a kibaszott hidrotőkékkel ... olyan rövid a szelepállító csavar hogy 3mm le kellett vágni a lökőrudakból . Ez már a 4. garnitúra benne
Most megverettem kicsit.... 2ezres fordulaton gyengének találom illetve pont olyan mint az egyhatos volt ,viszont 3-3500tól elég szörnyé válik büdösül megindul és kellemesen elforog 5000-ig de az a gyanum hogy 6ig is elfog ha vissza rakom a dellortókat amiket levettem mert azt hittem amiatt nem volt normális alapjárat...
Nem könnyű kenyér ez a motortuning van itt annyi kis szopóág, már belátom hogy nagy marhaság volt ez a hidrotőkézés....
vadász, vadász...
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16902 Dátum:
2012 Július 06, 23:50:02 »
Idézetet írta: abes - 2012 Július 06, 21:21:37
Inkább az meséld el, hogy saját gyártású vagy sem. Ha igen akkor mesélj róla bővebben.
Bolti, már én is kérdeztem régebben.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16901 Dátum:
2012 Július 06, 21:40:47 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 06, 15:18:21
korábban is ez volt fenn a motoromon
Van két hasonló kiputestem mint a Tied saválló anyagból, majd egyszer ebből akarok kipufogót, csak az a sok hülye cső. A Tiednek mi van a belsejében?
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16900 Dátum:
2012 Július 06, 21:21:37 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 06, 15:18:21
korábban is ez volt fenn a motoromon
Inkább az meséld el, hogy saját gyártású vagy sem. Ha igen akkor mesélj róla bővebben.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16899 Dátum:
2012 Július 06, 15:18:21 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Július 06, 15:12:35
Képet kérünk erről a kipufogóról!
korábban is ez volt fenn a motoromon
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16898 Dátum:
2012 Július 06, 15:15:37 »
3próbautból kétszer kötél volt először kitéptem a gázbovdent és nem vittem szerszámot másodjára leégett a gyújtótrafó persze mindkétszer még az úton meg lett javítva csak nem indult melegen ....
mostmár hidegen is szar cseréltem rajta karbikat a helyzet nem változott illetve mostmár tudom hogy a 8-ból 6 szelep nem zárt be a kis kukim is televan a kibaszott hidrotőkékkel ... olyan rövid a szelepállító csavar hogy 3mm le kellett vágni a lökőrudakból . Ez már a 4. garnitúra benne
Most megverettem kicsit.... 2ezres fordulaton gyengének találom illetve pont olyan mint az egyhatos volt ,viszont 3-3500tól elég szörnyé válik büdösül megindul és kellemesen elforog 5000-ig de az a gyanum hogy 6ig is elfog ha vissza rakom a dellortókat amiket levettem mert azt hittem amiatt nem volt normális alapjárat...
Nem könnyű kenyér ez a motortuning van itt annyi kis szopóág, már belátom hogy nagy marhaság volt ez a hidrotőkézés....
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16897 Dátum:
2012 Július 06, 15:12:35 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 06, 15:03:53
múlthéten bekerült az 1915-ös
de a gázbovden olajhűtő meg egyéb mutyizás elvitt kis időt...
Képet kérünk erről a kipufogóról!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16896 Dátum:
2012 Július 06, 15:03:53 »
múlthéten bekerült az 1915-ös
de a gázbovden olajhűtő meg egyéb mutyizás elvitt kis időt...
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16895 Dátum:
2012 Július 05, 08:37:57 »
Idézetet írta: gas - 2012 Június 28, 21:45:08
Hello!
Ezek a hengerfejek mekkora szelepekkel vannak szerelve?
gyári méretű 32-35 kicsit meg reszelgetett hengerfejbe 1.25 himbával
tele van a faszom a tuningmotorral ! 9év alatt sosem rohadt le a bogaram a héten már kéccer
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16894 Dátum:
2012 Június 28, 21:45:08 »
Idézetet írta: tati - 2012 Június 10, 19:51:27
volna ,ha észre nem veszem hogy a himbatengely alátétezése után már nincs elég hosszú menet a tartó csavarján ,ami önmagában nem lett volna gáz mert csak 2-3 menetet kellett volna kijjebb tekerni de hát én azt jó paraszt módjára bemenetrögzítőztem és ezennel jelentem hogy az ajándékba kapott amatron menetrögzítőm brutáljó . lángforrasztó pisztolyos melegítés után csőfogóval bírtam kitekerni
Hello!
Ezek a hengerfejek mekkora szelepekkel vannak szerelve?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16893 Dátum:
2012 Június 28, 13:14:01 »
Idézetet írta: bitus76 - 2012 Június 28, 13:10:11
Téged kellene a tajgetoszról!
Régen nem voltál ilyen válogatós.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16892 Dátum:
2012 Június 28, 13:12:52 »
Idézetet írta: MatroX - 2012 Június 28, 12:58:56
Ez most akkor hogy is van, vagy miért jó ez?????
szárazkarteres puNpa. Kell hozzá + tartály, rengeteg cső, csatlakozó..cserébe extrém körülmények között is megmarad az olajnyomás.
van egy eladóm, ha érdekel valakit, nem fér el a kipumtól..
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Június 28, 13:16:43 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16891 Dátum:
2012 Június 28, 13:10:11 »
Téged kellene a tajgetoszról!
Régen nem voltál ilyen válogatós.
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Június 28, 10:21:12
Az a lottó 5-ös
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-k%C3%A4fer-leipzig/163783165.html
VW 1200.1963.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16890 Dátum:
2012 Június 28, 13:04:55 »
Idézetet írta: MatroX - 2012 Június 28, 12:58:56
Ez most akkor hogy is van, vagy miért jó ez?????
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Dupla olajszivattyú félautomatához?
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16889 Dátum:
2012 Június 28, 12:58:56 »
Ez most akkor hogy is van, vagy miért jó ez?????
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16888 Dátum:
2012 Június 28, 11:00:17 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Június 28, 10:21:12
Az a lottó 5-ös
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-k%C3%A4fer-leipzig/163783165.html
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16887 Dátum:
2012 Június 28, 10:21:12 »
Az a lottó 5-ös
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-k%C3%A4fer-leipzig/163783165.html
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Június 28, 10:23:01 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16886 Dátum:
2012 Június 27, 19:29:46 »
Idézetet írta: kiszely17 - 2012 Június 27, 19:05:32
Ültetőmagban a legkisebb kúpos végű menetes szár mi célt szolgál?
azt a magba a kivágással szemben lévő furatba kell belerakni és amikor összerakod odafordítod meghúzod, hogy ott tartsa a rugót aztán a másik mentes fossal rászorítassz a rugóra ami kifeszíti a magot a csőben
kiszely17
Hozzászólások: 37
...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16885 Dátum:
2012 Június 27, 19:05:32 »
Ültetőmagban a legkisebb kúpos végű menetes szár mi célt szolgál?
Oldalak:
1
...
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...