www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 00:47:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3365725 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16924 Dátum: 2012 Július 08, 21:31:29 »

Castrol 10W60 az okés, de ne remélj túl sokat, nekem a typ3-asban, meg amikor nem volt külső olajhűtőm a 2110-esen ha 100 fok fölé ment a karterben az olaj, akkor már alapjáraton világított a lámpa folyamatosan.
Ez akkor is így volt ha 10W40-es és ha 10W60-as olajjal ment, konkrétan semmi különbséget nem láttam olajnyomásban.
Akkor szűnt meg mindez, amikor kapott olajhűtőt és nem ment a karterben 90 fok fölé. Ez azt jelenti, hogy egyes helyeken akár 120-130 fokos is lehet.
az olajnyomás lámpa nem világított 110fokos olajnál  600/perc alapjáraton ,de bosszant hogy 2500as fordulaton csak 1 bár.
olajhűtő fönt van elektromos ventillátorral  bár az aszfalton fa alatt árnyékban 48fokot mértünk kora délután  Undecided ha 20fokkal hűvösebb lesz már az olaj sem fog melegedni Roll Eyes

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16923 Dátum: 2012 Július 08, 21:29:06 »

Grin  te meg bekaphatod tekiskötsög Kiss
kedden menni akarsz nem?
Na jó nem mókázok.
Nekem mikkor melegedett a motor a legjobb a 10w60 volt a castrol edge sport.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16922 Dátum: 2012 Július 08, 21:24:51 »

<beszúrt kép törölve>
 Evil
Grin  te meg bekaphatod tekiskötsög Kiss

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16921 Dátum: 2012 Július 08, 21:22:40 »

milyen olajat vegyek holnap  ha összeraktam ezt a szart?  kasztrol 10w50 10w60  vagy eneosz? mitől marad meg 100fokos olajnál az olajnyomásom? Mert ugye Stunt szerint a 20w50 hülyeség Undecided

 Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #16920 Dátum: 2012 Július 08, 21:15:50 »

Nekem is tört el rugóm, azt mondják, hogy sok szar rugó van. Állítólag a 044-es autolinea/empi hengerfej gyári rugói is szarok, mindenki cseréli őket. A 043-as vw fejnek jók a rugói. A Scat rugók is jók.
Ha kell akkor ilyen scat rugom van.6ezerért megszabadulok töluűk.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16919 Dátum: 2012 Július 08, 21:12:24 »

milyen olajat vegyek holnap  ha összeraktam ezt a szart?  kasztrol 10w50 10w60  vagy eneosz? mitől marad meg 100fokos olajnál az olajnyomásom? Mert ugye Stunt szerint a 20w50 hülyeség Undecided

Castrol 10W60 az okés, de ne remélj túl sokat, nekem a typ3-asban, meg amikor nem volt külső olajhűtőm a 2110-esen ha 100 fok fölé ment a karterben az olaj, akkor már alapjáraton világított a lámpa folyamatosan.
Ez akkor is így volt ha 10W40-es és ha 10W60-as olajjal ment, konkrétan semmi különbséget nem láttam olajnyomásban.
Akkor szűnt meg mindez, amikor kapott olajhűtőt és nem ment a karterben 90 fok fölé. Ez azt jelenti, hogy egyes helyeken akár 120-130 fokos is lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16918 Dátum: 2012 Július 08, 21:07:44 »

még gondolkodom hogy szigszalag vagy karbileszerelés legyen reggel nekikezdek.

gyanakodjak valamire a rugótörésből,vagy ez csak nekem újdonság ?

Nekem is tört el rugóm, azt mondják, hogy sok szar rugó van. Állítólag a 044-es autolinea/empi hengerfej gyári rugói is szarok, mindenki cseréli őket. A 043-as vw fejnek jók a rugói. A Scat rugók is jók.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16917 Dátum: 2012 Július 08, 21:07:08 »

Szigszalagot ki kell piszkálni, gázlámpával eltávolítani. De ha ott marad sem gáz.
mi a faszomat csináljak elmerjek én ezzel a kotvánnyal indulni transzfogarasba  kedden Roll Eyes   Jezusom ...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16916 Dátum: 2012 Július 08, 21:05:32 »

milyen olajat vegyek holnap  ha összeraktam ezt a szart?  kasztrol 10w50 10w60  vagy eneosz? mitől marad meg 100fokos olajnál az olajnyomásom? Mert ugye Stunt szerint a 20w50 hülyeség Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16915 Dátum: 2012 Július 08, 21:04:21 »

ez az oettingerres hengerfejedből való rugók.
A  szigszalag marad benne szelepszár szimeringnek?

Szigszalagot ki kell piszkálni, gázlámpával eltávolítani. De ha ott marad sem gáz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16914 Dátum: 2012 Július 08, 21:01:28 »

gyertya beteker amin kerámi elvan vágva 10barra megfuj.......
még gondolkodom hogy szigszalag vagy karbileszerelés legyen reggel nekikezdek.

gyanakodjak valamire a rugótörésből,vagy ez csak nekem újdonság ?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16913 Dátum: 2012 Július 08, 20:59:15 »

Nagyon vékony acéldróttal drótozd össze satuban a rugót, teljesen összenyomva. A szelepet tisztítsd meg féktisztítóval és szigszalaggal ragaszd rá a szelepvezető kiálló részére. Az ékhornyot zsírozd meg valami sűrű zsírral.
A rugó tetejét is zsírozd meg, hogy a rugótányér ráragadjon. Óvatosan tedd rá a rugót a rugótányérral és annyira ki fog állni a szelepvég, hogy az ékeket be tudod nyomni a helyükre, zsír ott tartja és akkor egy vékony csípővel elvágod mindkét oldalán a szeleprugónak a vékony drótot és fogóval kihúzod.

Én már így csináltam, elsőre szokott sikerülni, dupla rugóval nem megy.
ez az oettingerres hengerfejedből való rugók.
A  szigszalag marad benne szelepszár szimeringnek?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16912 Dátum: 2012 Július 08, 20:16:58 »

Nagyon vékony acéldróttal drótozd össze satuban a rugót, teljesen összenyomva. A szelepet tisztítsd meg féktisztítóval és szigszalaggal ragaszd rá a szelepvezető kiálló részére. Az ékhornyot zsírozd meg valami sűrű zsírral.
A rugó tetejét is zsírozd meg, hogy a rugótányér ráragadjon. Óvatosan tedd rá a rugót a rugótányérral és annyira ki fog állni a szelepvég, hogy az ékeket be tudod nyomni a helyükre, zsír ott tartja és akkor egy vékony csípővel elvágod mindkét oldalán a szeleprugónak a vékony drótot és fogóval kihúzod.

Én már így csináltam, elsőre szokott sikerülni, dupla rugóval nem megy.
gyertya beteker amin kerámi elvan vágva 10barra megfuj.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16911 Dátum: 2012 Július 08, 19:54:40 »

nah meg volt az esti kocsikázás az ucca sarokig jutottam ,eltört  a harmadik henger kipufogó szelepjének rugója  Jezusom ...  duplakarbi le gyertya ki aztán jöhet a gányolás van valakinek rutinja hogy milyen szelepkitámasztót kell csinálni mert ha erről a motorról én leveszem a hengerfejet akkor egyúttal szét is árulom az alkatrészeit Roll Eyes

Nagyon vékony acéldróttal drótozd össze satuban a rugót, teljesen összenyomva. A szelepet tisztítsd meg féktisztítóval és szigszalaggal ragaszd rá a szelepvezető kiálló részére. Az ékhornyot zsírozd meg valami sűrű zsírral.
A rugó tetejét is zsírozd meg, hogy a rugótányér ráragadjon. Óvatosan tedd rá a rugót a rugótányérral és annyira ki fog állni a szelepvég, hogy az ékeket be tudod nyomni a helyükre, zsír ott tartja és akkor egy vékony csípővel elvágod mindkét oldalán a szeleprugónak a vékony drótot és fogóval kihúzod.

Én már így csináltam, elsőre szokott sikerülni, dupla rugóval nem megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16910 Dátum: 2012 Július 08, 19:47:12 »

Na megint benne a százas ,úgy néz ki  100as utazóval 8lityivel beéri de mostmár nyakig olajos az egész ,lemostam estefele megyek vele kicsit és újból megnézem ... Undecided
holnap olajat kell cseréljek  2000/perc 70fokos olajjal 5bár  80fokos olajjal 3bár ,100fokossal meg félbár Undecided
nah meg volt az esti kocsikázás az ucca sarokig jutottam ,eltört  a harmadik henger kipufogó szelepjének rugója  Jezusom ...  duplakarbi le gyertya ki aztán jöhet a gányolás van valakinek rutinja hogy milyen szelepkitámasztót kell csinálni mert ha erről a motorról én leveszem a hengerfejet akkor egyúttal szét is árulom az alkatrészeit Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16909 Dátum: 2012 Július 08, 18:17:01 »

weberek nem eladók? lehet tudnék rá vevőt
nem nemeladó az az 1,6os motoromra való

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16908 Dátum: 2012 Július 08, 18:15:26 »

mivel én egy tanyasikutya vagyok  csak annyit tudok angolul hogy sájsze ráadásul még azt is csak németül Roll Eyes
szóval nagyöröm lenne ha valaki lefordítaná!
másrészt tegnap reggel levágtam még 3mm-t a szelepemelőkből aztán mentem 99kilómétert, kezd ez a szar jólenni, visszaraktam a dellortókat (csendesebb és nagyobb tartományban használható mint a weberekkel   Roll Eyes 105foknál nem ment feljebb az olaj viszont kicsit kinyomott a benzinszivattyú tengelyénél)  ma is belerakok egy százast ...
Na megint benne a százas ,úgy néz ki  100as utazóval 8lityivel beéri de mostmár nyakig olajos az egész ,lemostam estefele megyek vele kicsit és újból megnézem ... Undecided
holnap olajat kell cseréljek  2000/perc 70fokos olajjal 5bár  80fokos olajjal 3bár ,100fokossal meg félbár Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 08, 18:18:53 írta tati »

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #16907 Dátum: 2012 Július 08, 16:07:24 »

mivel én egy tanyasikutya vagyok  csak annyit tudok angolul hogy sájsze ráadásul még azt is csak németül Roll Eyes
szóval nagyöröm lenne ha valaki lefordítaná!
másrészt tegnap reggel levágtam még 3mm-t a szelepemelőkből aztán mentem 99kilómétert, kezd ez a szar jólenni, visszaraktam a dellortókat (csendesebb és nagyobb tartományban használható mint a weberekkel   Roll Eyes 105foknál nem ment feljebb az olaj viszont kicsit kinyomott a benzinszivattyú tengelyénél)  ma is belerakok egy százast ...
weberek nem eladók? lehet tudnék rá vevőt
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16906 Dátum: 2012 Július 08, 13:50:58 »

http://www.ratwell.com/technical/HydraulicLifters.html


Tatinak, soxeretettel.

Nem volt időm elolvasni, de minden benne van.
mivel én egy tanyasikutya vagyok  csak annyit tudok angolul hogy sájsze ráadásul még azt is csak németül Roll Eyes
szóval nagyöröm lenne ha valaki lefordítaná!
másrészt tegnap reggel levágtam még 3mm-t a szelepemelőkből aztán mentem 99kilómétert, kezd ez a szar jólenni, visszaraktam a dellortókat (csendesebb és nagyobb tartományban használható mint a weberekkel   Roll Eyes 105foknál nem ment feljebb az olaj viszont kicsit kinyomott a benzinszivattyú tengelyénél)  ma is belerakok egy százast ...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16905 Dátum: 2012 Július 07, 21:54:31 »

http://www.ratwell.com/technical/HydraulicLifters.html


Tatinak, soxeretettel.

Nem volt időm elolvasni, de minden benne van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16904 Dátum: 2012 Július 07, 12:03:43 »

Bolti, már én is kérdeztem régebben.
Köszönöm.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16903 Dátum: 2012 Július 07, 09:49:17 »

3próbautból kétszer kötél volt  először kitéptem a gázbovdent és nem vittem szerszámot másodjára leégett a gyújtótrafó persze mindkétszer még az úton meg lett javítva csak nem indult melegen ....
mostmár hidegen is szar cseréltem rajta karbikat a helyzet nem változott illetve mostmár tudom hogy a 8-ból 6 szelep nem zárt be a kis kukim is televan a kibaszott hidrotőkékkel  ... olyan rövid a szelepállító csavar hogy 3mm le kellett vágni a lökőrudakból . Ez már a 4. garnitúra benne Jezusom ...
Most megverettem kicsit.... 2ezres fordulaton gyengének találom illetve pont olyan mint az egyhatos volt ,viszont 3-3500tól elég szörnyé válik büdösül megindul és kellemesen elforog 5000-ig de az a gyanum hogy 6ig is elfog ha vissza rakom a dellortókat amiket levettem mert azt hittem amiatt nem volt normális alapjárat...
Nem könnyű kenyér ez a motortuning van itt annyi kis szopóág, már belátom hogy nagy marhaság volt ez a hidrotőkézés....
vadász, vadász...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16902 Dátum: 2012 Július 06, 23:50:02 »

Inkább az meséld el, hogy saját gyártású vagy sem. Ha igen akkor mesélj róla bővebben.

Bolti, már én is kérdeztem régebben.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #16901 Dátum: 2012 Július 06, 21:40:47 »

korábban is ez volt fenn a motoromon
Van két hasonló kiputestem mint a Tied saválló anyagból, majd egyszer ebből akarok kipufogót, csak az a sok hülye cső. A Tiednek mi van a belsejében?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16900 Dátum: 2012 Július 06, 21:21:37 »

korábban is ez volt fenn a motoromon
Inkább az meséld el, hogy saját gyártású vagy sem. Ha igen akkor mesélj róla bővebben.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16899 Dátum: 2012 Július 06, 15:18:21 »

Képet kérünk erről a kipufogóról!
korábban is ez volt fenn a motoromon

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16898 Dátum: 2012 Július 06, 15:15:37 »

3próbautból kétszer kötél volt  először kitéptem a gázbovdent és nem vittem szerszámot másodjára leégett a gyújtótrafó persze mindkétszer még az úton meg lett javítva csak nem indult melegen ....
mostmár hidegen is szar cseréltem rajta karbikat a helyzet nem változott illetve mostmár tudom hogy a 8-ból 6 szelep nem zárt be a kis kukim is televan a kibaszott hidrotőkékkel  ... olyan rövid a szelepállító csavar hogy 3mm le kellett vágni a lökőrudakból . Ez már a 4. garnitúra benne Jezusom ...
Most megverettem kicsit.... 2ezres fordulaton gyengének találom illetve pont olyan mint az egyhatos volt ,viszont 3-3500tól elég szörnyé válik büdösül megindul és kellemesen elforog 5000-ig de az a gyanum hogy 6ig is elfog ha vissza rakom a dellortókat amiket levettem mert azt hittem amiatt nem volt normális alapjárat...
Nem könnyű kenyér ez a motortuning van itt annyi kis szopóág, már belátom hogy nagy marhaság volt ez a hidrotőkézés....

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16897 Dátum: 2012 Július 06, 15:12:35 »

múlthéten bekerült az 1915-ös  Roll Eyes  de a gázbovden  olajhűtő meg egyéb mutyizás elvitt kis időt...

Képet kérünk erről a kipufogóról!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16896 Dátum: 2012 Július 06, 15:03:53 »

múlthéten bekerült az 1915-ös  Roll Eyes  de a gázbovden  olajhűtő meg egyéb mutyizás elvitt kis időt...

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16895 Dátum: 2012 Július 05, 08:37:57 »

Hello!
Ezek a hengerfejek mekkora szelepekkel vannak szerelve?
gyári méretű 32-35 kicsit meg reszelgetett hengerfejbe 1.25 himbával
tele van a faszom a tuningmotorral ! 9év alatt sosem rohadt le a bogaram a héten már kéccer  Undecided

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #16894 Dátum: 2012 Június 28, 21:45:08 »

volna ,ha  észre nem veszem hogy a himbatengely alátétezése után már nincs elég hosszú menet a tartó csavarján ,ami  önmagában nem lett volna gáz mert csak 2-3 menetet kellett volna kijjebb tekerni de hát én azt jó paraszt módjára bemenetrögzítőztem  és ezennel jelentem hogy az ajándékba kapott amatron menetrögzítőm brutáljó . lángforrasztó pisztolyos melegítés után csőfogóval bírtam kitekerni  Jezusom ...
Hello!
Ezek a hengerfejek mekkora szelepekkel vannak szerelve?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16893 Dátum: 2012 Június 28, 13:14:01 »

Téged kellene a tajgetoszról! Grin
Régen nem voltál ilyen válogatós.


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16892 Dátum: 2012 Június 28, 13:12:52 »

Ez most akkor hogy is van, vagy miért jó ez?????

szárazkarteres puNpa. Kell hozzá + tartály, rengeteg cső, csatlakozó..cserébe extrém körülmények között is megmarad az olajnyomás.
van egy eladóm, ha érdekel valakit, nem fér el a kipumtól..
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 28, 13:16:43 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #16891 Dátum: 2012 Június 28, 13:10:11 »

Téged kellene a tajgetoszról! Grin
Régen nem voltál ilyen válogatós.

VW 1200.1963.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16890 Dátum: 2012 Június 28, 13:04:55 »

Ez most akkor hogy is van, vagy miért jó ez?????

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Dupla olajszivattyú félautomatához?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #16889 Dátum: 2012 Június 28, 12:58:56 »

Ez most akkor hogy is van, vagy miért jó ez?????



Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #16888 Dátum: 2012 Június 28, 11:00:17 »



Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16887 Dátum: 2012 Június 28, 10:21:12 »

Az a lottó 5-ös  Roll Eyes

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-k%C3%A4fer-leipzig/163783165.html

« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 28, 10:23:01 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #16886 Dátum: 2012 Június 27, 19:29:46 »

Ültetőmagban a legkisebb kúpos végű menetes szár mi célt szolgál? Huh
azt a magba a kivágással szemben lévő furatba kell belerakni és amikor összerakod odafordítod meghúzod, hogy ott tartsa a rugót aztán a másik mentes fossal rászorítassz a rugóra ami kifeszíti a magot a csőben
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #16885 Dátum: 2012 Június 27, 19:05:32 »

Ültetőmagban a legkisebb kúpos végű menetes szár mi célt szolgál? Huh
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.175 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.