www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 18:16:34
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
139
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3361462 alkalommal)
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
009, 050, 010?
«
Hozzászólás #16964 Dátum:
2012 Július 26, 08:30:58 »
Ha az ember keres röpsúlyos elosztót, mit érdemes megvenni? Vannak "aftermarket" 009 klónok, ezek némi utánmunkával használhatóvá tehetők?
VW Beetle - the original since 1938
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16963 Dátum:
2012 Július 25, 23:53:35 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 25, 23:02:19
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16962 Dátum:
2012 Július 25, 23:14:12 »
és végül de nem utolsó sorban ha a kipufogó szelepek és a platina gyertyák fehérek abból lehet arra következtetni hogy még egy pici kaját elviselhetne ? 132/180 fúvókák 30as ventúrik vannak benne 8lityis átlag jött ki 100as utazónál
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16961 Dátum:
2012 Július 25, 23:09:42 »
itt vannak a fattyak !
eladó egy garnitúra hibátlan kipucolt letesztelt typ4 hidrotőke 20eft/8db
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16960 Dátum:
2012 Július 25, 23:02:19 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Július 25, 22:53:28
szerintem a nős topikba betehetnél valami képet erről az alkatrészről :-))
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16959 Dátum:
2012 Július 25, 22:56:50 »
szóval most is találtam csinálni valót és úgy döntöttem semmit nem rakok vissza ami nem 100%-os és ha már kint vannak a szelepvezetők akkor egy kicsit tovább marom a fejet lerövidítem a szelepvezetőket és a szívókat meg is kúpolom ugye eddig az volt a terv hogy 5000nél megál a fordulat ezért nem akartam agyon reszelni könnyíteni semmit de most hogy egy gyenge karburálással is szar állandóan elállítódó vezérléssel is könnyen forogta a 6-ot mostmár van értelme egy kicsit turkálni még ... az anyagi keretem már feladta így nagyobb karbikról nem is álmodhatok de egyenlőre amúgy is úgy tünik hogy a 36os dellortók 30as ventúrival csodákra képesek megtorpanás pukkogás becsörgés nélkül minden fordulaton kiszolgálja a motort és talán a 35-32 szelepek miatt nem is hozna pluszt a 40-es karbi.
a tanulság amit már most levonhatunk : tényleg meg lehet etetni az 1915 túra sőt sportos motort gyári hengerfejjel (ezt stunt állította)
tényleg elég lett volna egy 100-as tengely a tura motorhoz és akkor a rugótörést megúsztam volna..(szintén stunt)
tényleg sokkal jobb a dellortó mint a weber mert ezt is azt is próbáltam rajta (ezt callook mondta)
tényleg nem lett volna szabad a hidrotőkét benne hagyni (ezt mindenki mondta még az öreg enzo ferrari is csak senki nem tudta miért , én mostmár tudom de nem mondom meg senkinek
)
szóval hengerfej szét aztán turbómarót neki itt van mintának a CB044 fej
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16958 Dátum:
2012 Július 25, 22:53:28 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 25, 22:32:19
Ja és a képen látható mechanikus fordulatszám tiltó-szabályzóra senki ne bízza az életét mert 6000/percnél még nem dolgozott pedig nem sérült nem szorul....
szerintem a nős topikba betehetnél valami képet erről az alkatrészről :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16957 Dátum:
2012 Július 25, 22:32:19 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Július 25, 13:24:11
Okos gondolat, de akkor hova lesz a szopóroller?
Na ma szereztem egy levél akciós sanax-ot újra indul a szopókörhinta
pedig tegnap este anyával majdnem összeraktuk de aztán a szeleplógás miatt szétszedtem az egészet újra .
már komolyan nem tudom melyik kép mikor készült mert egyre jobban hasonlít a kezdeti állapotra
bár most is "fejlesztettem" mert gányoltam egy 20mm-es karter szellőzőt a 9mm-es helyett(mondjuk a kép elég szar)
Ja és a képen látható mechanikus fordulatszám tiltó-szabályzóra senki ne bízza az életét mert 6000/percnél még nem dolgozott pedig nem sérült nem szorul....
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Július 25, 22:35:16 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16956 Dátum:
2012 Július 25, 13:24:11 »
Okos gondolat, de akkor hova lesz a szopóroller?
Idézetet írta: tati - 2012 Július 25, 10:25:13
teszek bele alfamotort úgy is itt kerülgetem már vagy 5-6 éve
televan a fszom már ezzel !
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16955 Dátum:
2012 Július 25, 10:25:13 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Július 25, 08:40:46
Belemegy a rendes csattogós tőke, igaz?
bele de ha csattogni fog akkor kibaszom az egészet a bánatos isten hónajmankós faszába és teszek bele alfamotort úgy is itt kerülgetem már vagy 5-6 éve
televan a fszom már ezzel !
tegnap mikor a másik oldalba csereberéltem a rugókat feltünt hogy lóg a szelep mint kati gyerekének a lófasza a bíró seggébe (lehet hogy ezeket a mondásokat kicsit össszekevertem ) így aztán az éjjel újból szétborítottam az egészet gondolván ripsz-ropsz kicserélem a vezetőket csak az a baj hogy a brazil fejbe 12,08 mm -es vezetők vannak aminek a helyére a gyári 12,06 ost kézzel be tudtam dugni
most rendelek 12,25miliset és körbeköszörültetem 12,1esre mert a benne lévőket eleve könnyen ki tudom kocogtatni fúrni sem kell nem hiányzik hogy az újak meg kicsússzanak mert már olyat is láttam
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Július 25, 10:27:11 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16954 Dátum:
2012 Július 25, 08:40:46 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 24, 13:45:50
valószínű Stunt-tól elkaptam egy csúnya betegséget
mert széthúztam a motorom
....már az egyik felébe bent vannak az új tőkék és rugók , a hengertalpakat is újra tömítem a biztonság kedvéért és megnéztem hogy fényesek-e még a hajtókarok
Belemegy a rendes csattogós tőke, igaz?
VW Beetle - the original since 1938
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16953 Dátum:
2012 Július 24, 14:40:25 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 24, 13:45:50
és megnéztem hogy fényesek-e még a hajtókarok
most már jónak kell lennie
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16952 Dátum:
2012 Július 24, 13:45:50 »
valószínű Stunt-tól elkaptam egy csúnya betegséget
mert széthúztam a motorom
....már az egyik felébe bent vannak az új tőkék és rugók , a hengertalpakat is újra tömítem a biztonság kedvéért és megnéztem hogy fényesek-e még a hajtókarok
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16951 Dátum:
2012 Július 15, 20:03:40 »
na visszaraktam az 1,6os motort asztakurvageciéletbe
de szar az 1915höz képest amikor fölfele léptem nem tünt fel ekkora különbség ,de most vissza felé élég borzasztó a helyzet . Hamar gyorsan meg kell csinálni a nagyerőst
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16950 Dátum:
2012 Július 15, 18:10:06 »
Lassan kész a Formel Vau első futóműve...
http://callook.freeblog.hu/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16949 Dátum:
2012 Július 12, 21:54:55 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2012 Július 12, 21:43:00
nyálcsorgatós smile
5000 fordulat alatt nem tigris.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16948 Dátum:
2012 Július 12, 21:43:00 »
Idézetet írta: callook - 2012 Július 12, 20:56:12
Nem is drága 237 LE-ért...
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?150844
nyálcsorgatós smile
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16947 Dátum:
2012 Július 12, 20:58:25 »
Ez meg 1641 ccm és a kis tengellyel (W100) tudja a 94 LE-t
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?150804
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16946 Dátum:
2012 Július 12, 20:56:12 »
Nem is drága 237 LE-ért...
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?150844
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16945 Dátum:
2012 Július 12, 15:29:12 »
keresek chromium-molybdenum a magyarul nemtudóknak : cro-mo ötvözetű szelepemelő rudakat olcsón mert tanyára kell!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16944 Dátum:
2012 Július 10, 16:24:00 »
Idézetet írta: callook - 2012 Július 10, 16:16:58
Mi ki szoktuk cserélni a szeleprugókat úgy, hogy a motor a helyén van:
Van egy adapterünk, amit becsavarunk a gyertya helyére és rácsatlakoztatjuk a kompresszort. Olyan 1,5-2 bar közti nyomás szépen a helyén tartja a szelepeket... Legutóbb ezzel a módszerrel ketten olyan 45 perc alatt kicseréltük az összes rugót... Lehet, hogy érdemes lenne esztergáltatnod egy ilyen szerszámot...
és hány bárral fújod hogy a hidrotőke is kijöjjön ?
egyébbként van olyan csatlakozóm ami gyertyamenet és tömlőpatent csak hogy ehhez le kéne szedni a duplakarbit de be kell látnom hogy a hidrotőke egy hatalmasnagy faszság megyek vele 10 kilómétert és túltölt elmegy a szelephézag és nincs alapjárat aztán megyek 1km-t nagy fordulaton , leereszt és kopácsol ... befejeztem!
kell krommoli tőke meg rúd meg erős rugó oszt lehet neki nyomni mint bátyám ángyomnak
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16943 Dátum:
2012 Július 10, 16:16:58 »
Mi ki szoktuk cserélni a szeleprugókat úgy, hogy a motor a helyén van:
Van egy adapterünk, amit becsavarunk a gyertya helyére és rácsatlakoztatjuk a kompresszort. Olyan 1,5-2 bar közti nyomás szépen a helyén tartja a szelepeket... Legutóbb ezzel a módszerrel ketten olyan 45 perc alatt kicseréltük az összes rugót... Lehet, hogy érdemes lenne esztergáltatnod egy ilyen szerszámot...
Idézetet írta: tati - 2012 Július 10, 16:07:21
w110 tengely gyári rugó ,
az engle tengelyhez adott erősített szimpla rugókat nem raktam be hogy ne terhelje a hidrotőkéket
most szedhetem szét a motort hogy kivegyem a hidrotőkét és berakjam az erősített rugót
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16942 Dátum:
2012 Július 10, 16:07:21 »
Idézetet írta: reitim - 2012 Július 10, 15:06:54
Mekkora tengely van bent neked? És milyen rugók?? mert nekem a W110-es tengely 1:1,14 himbával eltördelte a gyári szeleprugókat.... és fordulaton leverte a szelepszárszimeringet is...
Nekem ez bevált egy ideig
http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=11158415204&rub1=Engine&rub2=Valve%20Train%20%2F%20Cylinder%20Heads%2CValve%20Springs&artnr=10672a&pn=0&sort=0&all=
w110 tengely gyári rugó ,
az engle tengelyhez adott erősített szimpla rugókat nem raktam be hogy ne terhelje a hidrotőkéket
most szedhetem szét a motort hogy kivegyem a hidrotőkét és berakjam az erősített rugót
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16941 Dátum:
2012 Július 10, 16:04:23 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Július 10, 14:04:04
most szedem ki a motort, nem megyek sehova mert el ment a kedvem .
www.tatinson.hu
www.kck.hu
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16940 Dátum:
2012 Július 10, 15:06:54 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 10, 08:51:42
olajcsere után a garázsból még az utcáig sem jutottam megint eltört egy szeleprugó
Mekkora tengely van bent neked? És milyen rugók?? mert nekem a W110-es tengely 1:1,14 himbával eltördelte a gyári szeleprugókat.... és fordulaton leverte a szelepszárszimeringet is...
Nekem ez bevált egy ideig
http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=11158415204&rub1=Engine&rub2=Valve%20Train%20%2F%20Cylinder%20Heads%2CValve%20Springs&artnr=10672a&pn=0&sort=0&all=
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Július 10, 15:10:40 írta reitim
»
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16939 Dátum:
2012 Július 10, 14:19:26 »
Mégegyszer elmondom:van tuti rugóm eladó.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16938 Dátum:
2012 Július 10, 14:04:04 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Július 10, 11:25:33
baszki.
Mikkor indultok? rugót vigyél magaddal.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16937 Dátum:
2012 Július 10, 11:25:33 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 10, 08:51:42
olajcsere után a garázsból még az utcáig sem jutottam megint eltört egy szeleprugó
baszki.
Mikkor indultok? rugót vigyél magaddal.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16936 Dátum:
2012 Július 10, 10:04:56 »
Ezek szorosabb illesztésű motorok, lehet jóval kissebb hozamú pumpa van bennük. Arra gondoltam, nem korlátozza-e az áramlást.
Idézetet írta: tati - 2012 Július 10, 08:49:52
ha más autóba jó akkor ebbe is jónak kell lenni suzukiba meg nissanba még kisebb van
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16935 Dátum:
2012 Július 10, 09:26:50 »
Idézetet írta: Bill - 2012 Július 10, 09:24:33
Még mindig több, mint a semmi. 5000 km-es olajcsere periódusra szerintem elég.
nem bánnám ha a 20eft-os olajjal kicsit többet is elmenne
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16934 Dátum:
2012 Július 10, 09:24:33 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Július 10, 08:01:33
Nem túl rövid ez a szűrő? (ha nagy puNpa van benne)
Még mindig több, mint a semmi. 5000 km-es olajcsere periódusra szerintem elég.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16933 Dátum:
2012 Július 10, 08:51:42 »
olajcsere után a garázsból még az utcáig sem jutottam megint eltört egy szeleprugó
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16932 Dátum:
2012 Július 10, 08:49:52 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Július 10, 08:01:33
Nem túl rövid ez a szűrő? (ha nagy puNpa van benne)
ha más autóba jó akkor ebbe is jónak kell lenni suzukiba meg nissanba még kisebb van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16931 Dátum:
2012 Július 10, 08:01:33 »
Nem túl rövid ez a szűrő? (ha nagy puNpa van benne)
Idézetet írta: tati - 2012 Július 09, 18:45:16
bárdiba kiröhögtek hogy mibe töltöm a ménkűdrága olajat aztán meg nem hitték hogy 4,5liter belefér ... aztán alánéztek és nem röhögtek amikor kifordultam tőlük akkor meg végkép nem
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16930 Dátum:
2012 Július 09, 18:45:16 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 09, 18:42:04
na az olajcsere megvolt (olyan porsche fílinges , olajszűrő csere és az olajhűtőből is kiengedtem)
ma a családomtól szülinapra megkaptam életem legdrágább olaját
bárdiba kiröhögtek hogy mibe töltöm a ménkűdrága olajat aztán meg nem hitték hogy 4,5liter belefér ... aztán alánéztek és nem röhögtek amikor kifordultam tőlük akkor meg végkép nem
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16929 Dátum:
2012 Július 09, 18:42:04 »
na az olajcsere megvolt (olyan porsche fílinges , olajszűrő csere és az olajhűtőből is kiengedtem)
ma a családomtól szülinapra megkaptam életem legdrágább olaját
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16928 Dátum:
2012 Július 09, 18:35:01 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 09, 10:46:38
szeleprugó bent ! a drótdarabok kipiszkálása volt a legnagyobb kihívás... megyek 10-60as olajért
na ma nem kíméltem a kicsikét de azon kívül hogy még a benzinszivattyúfelső részének alján lévő furatból is folyt az olaj (az a luk amin a szakadt membrán esetén benzin szivárog a szabadba hogy ne az olajba menjen) más baj nemtörtént holnap reggelre esztergáltatok egy új olajbeöntő sapkát amin 25mm ármérőjű karterszellőző lesz nem 9mm mint most
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16927 Dátum:
2012 Július 09, 10:46:38 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Július 09, 05:29:28
szeleprugó bent ! a drótdarabok kipiszkálása volt a legnagyobb kihívás... megyek 10-60as olajért
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16926 Dátum:
2012 Július 09, 05:29:28 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 08, 21:35:50
szeretnék!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16925 Dátum:
2012 Július 08, 21:35:50 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Július 08, 21:29:06
kedden menni akarsz nem?
szeretnék!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
139
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...