www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 18:16:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3361462 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16964 Dátum: 2012 Július 26, 08:30:58 »

Ha az ember keres röpsúlyos elosztót, mit érdemes megvenni? Vannak "aftermarket" 009 klónok, ezek némi utánmunkával használhatóvá tehetők?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16963 Dátum: 2012 Július 25, 23:53:35 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16962 Dátum: 2012 Július 25, 23:14:12 »

és végül de nem utolsó sorban ha a kipufogó szelepek és a platina gyertyák fehérek abból lehet arra  következtetni hogy még egy pici kaját elviselhetne ? 132/180 fúvókák 30as ventúrik vannak benne 8lityis átlag jött ki 100as utazónál   

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16961 Dátum: 2012 Július 25, 23:09:42 »

itt vannak a fattyak  ! Roll Eyes eladó egy garnitúra hibátlan kipucolt letesztelt typ4 hidrotőke 20eft/8db

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16960 Dátum: 2012 Július 25, 23:02:19 »

szerintem a nős topikba betehetnél valami képet erről az alkatrészről :-))

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16959 Dátum: 2012 Július 25, 22:56:50 »

szóval most is találtam csinálni valót és úgy döntöttem semmit nem rakok vissza ami nem 100%-os és ha már kint vannak a szelepvezetők akkor egy kicsit tovább marom a fejet lerövidítem a szelepvezetőket és a szívókat meg is kúpolom ugye eddig az volt a terv hogy 5000nél megál a fordulat ezért nem akartam agyon reszelni könnyíteni semmit de most hogy egy gyenge karburálással is szar állandóan elállítódó vezérléssel is könnyen forogta a 6-ot mostmár van értelme egy kicsit turkálni még ... az anyagi keretem már feladta így nagyobb karbikról nem is álmodhatok de egyenlőre amúgy is  úgy tünik hogy a 36os dellortók 30as ventúrival csodákra képesek megtorpanás pukkogás becsörgés nélkül minden fordulaton kiszolgálja a motort és talán a 35-32 szelepek miatt  nem is hozna pluszt a 40-es karbi.
  a tanulság amit már most levonhatunk : tényleg meg lehet etetni az 1915 túra sőt sportos motort gyári hengerfejjel (ezt stunt állította)
 tényleg elég lett volna egy 100-as tengely a tura motorhoz és akkor a rugótörést megúsztam volna..(szintén stunt)
tényleg sokkal jobb a dellortó mint a weber mert ezt is azt is próbáltam rajta (ezt callook mondta)
tényleg nem lett volna szabad a hidrotőkét benne hagyni (ezt mindenki mondta még az öreg enzo ferrari is csak senki nem tudta miért , én mostmár tudom de nem mondom meg senkinek Wink )
szóval hengerfej szét aztán turbómarót neki itt van mintának a CB044 fej

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16958 Dátum: 2012 Július 25, 22:53:28 »

Ja és a képen látható mechanikus fordulatszám tiltó-szabályzóra senki ne bízza az életét mert 6000/percnél még nem dolgozott pedig nem sérült nem szorul....

szerintem a nős topikba betehetnél valami képet erről az alkatrészről :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16957 Dátum: 2012 Július 25, 22:32:19 »

Okos gondolat, de akkor hova lesz a szopóroller?

Na ma szereztem egy levél akciós sanax-ot újra indul a szopókörhinta    pedig tegnap este anyával majdnem összeraktuk de aztán a szeleplógás miatt szétszedtem az egészet újra .  Undecided
már komolyan nem tudom melyik kép mikor készült mert egyre jobban hasonlít a kezdeti állapotra  Jezusom ...
bár most is "fejlesztettem" mert gányoltam egy 20mm-es karter szellőzőt a 9mm-es helyett(mondjuk a kép elég szar)
Ja és a képen látható mechanikus fordulatszám tiltó-szabályzóra senki ne bízza az életét mert 6000/percnél még nem dolgozott pedig nem sérült nem szorul....

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 25, 22:35:16 írta tati »

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16956 Dátum: 2012 Július 25, 13:24:11 »

Okos gondolat, de akkor hova lesz a szopóroller?

  teszek bele alfamotort úgy is itt kerülgetem már vagy 5-6 éve Roll Eyes televan a  fszom már ezzel !
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16955 Dátum: 2012 Július 25, 10:25:13 »

Belemegy a rendes csattogós tőke, igaz? Smiley
bele de ha csattogni fog akkor kibaszom az egészet a bánatos isten hónajmankós faszába  és teszek bele alfamotort úgy is itt kerülgetem már vagy 5-6 éve Roll Eyes televan a  fszom már ezzel !
tegnap mikor a másik oldalba csereberéltem a rugókat feltünt hogy lóg a szelep mint kati gyerekének a lófasza a bíró seggébe (lehet hogy ezeket  a mondásokat kicsit össszekevertem )  így aztán az éjjel újból szétborítottam az egészet gondolván ripsz-ropsz kicserélem a vezetőket  csak az a baj hogy a brazil fejbe 12,08 mm -es vezetők vannak aminek a helyére a gyári 12,06 ost kézzel be tudtam dugni Cry most rendelek 12,25miliset és körbeköszörültetem 12,1esre  mert a benne lévőket eleve könnyen ki tudom kocogtatni fúrni sem kell  nem hiányzik hogy az újak meg kicsússzanak mert már olyat is láttam Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 25, 10:27:11 írta tati »

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16954 Dátum: 2012 Július 25, 08:40:46 »

valószínű Stunt-tól elkaptam egy csúnya betegséget  Roll Eyes mert széthúztam a motorom  Jezusom ... ....már az egyik felébe bent vannak az új tőkék és rugók ,  a hengertalpakat is újra tömítem a biztonság kedvéért  és megnéztem hogy fényesek-e még a hajtókarok  Grin
Belemegy a rendes csattogós tőke, igaz? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16953 Dátum: 2012 Július 24, 14:40:25 »

és megnéztem hogy fényesek-e még a hajtókarok  Grin
Cheesy most már jónak kell lennie

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16952 Dátum: 2012 Július 24, 13:45:50 »

valószínű Stunt-tól elkaptam egy csúnya betegséget  Roll Eyes mert széthúztam a motorom  Jezusom ... ....már az egyik felébe bent vannak az új tőkék és rugók ,  a hengertalpakat is újra tömítem a biztonság kedvéért  és megnéztem hogy fényesek-e még a hajtókarok  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16951 Dátum: 2012 Július 15, 20:03:40 »

na visszaraktam az 1,6os motort asztakurvageciéletbe  Roll Eyes de szar az 1915höz képest  amikor fölfele léptem nem tünt fel ekkora különbség ,de most vissza felé élég borzasztó a helyzet . Hamar gyorsan meg kell csinálni a nagyerőst Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16950 Dátum: 2012 Július 15, 18:10:06 »

Lassan kész a Formel Vau első futóműve...  Evil

http://callook.freeblog.hu/

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16949 Dátum: 2012 Július 12, 21:54:55 »

nyálcsorgatós smile

5000 fordulat alatt nem tigris.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #16948 Dátum: 2012 Július 12, 21:43:00 »

nyálcsorgatós smile
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16947 Dátum: 2012 Július 12, 20:58:25 »

Ez meg 1641 ccm és a kis tengellyel (W100) tudja a 94 LE-t  Shocked

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?150804

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16946 Dátum: 2012 Július 12, 20:56:12 »

Nem is drága 237 LE-ért...

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?150844

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16945 Dátum: 2012 Július 12, 15:29:12 »

keresek chromium-molybdenum  a magyarul nemtudóknak : cro-mo ötvözetű szelepemelő rudakat olcsón mert tanyára kell!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16944 Dátum: 2012 Július 10, 16:24:00 »

Mi ki szoktuk cserélni a szeleprugókat úgy, hogy a motor a helyén van:
Van egy adapterünk, amit becsavarunk a gyertya helyére és rácsatlakoztatjuk a kompresszort. Olyan 1,5-2 bar közti nyomás szépen a helyén tartja a szelepeket... Legutóbb ezzel a módszerrel ketten olyan 45 perc alatt kicseréltük az összes rugót... Lehet, hogy érdemes lenne esztergáltatnod egy ilyen szerszámot...

és hány bárral fújod hogy a hidrotőke is kijöjjön ?  Roll Eyes
egyébbként van olyan csatlakozóm ami gyertyamenet és tömlőpatent  csak hogy ehhez le kéne szedni a duplakarbit  de be kell látnom hogy a hidrotőke egy hatalmasnagy faszság megyek vele 10 kilómétert és túltölt elmegy a szelephézag és nincs alapjárat aztán megyek 1km-t nagy fordulaton , leereszt és kopácsol  ... befejeztem! kell krommoli tőke meg rúd meg erős rugó oszt lehet neki nyomni mint bátyám ángyomnak

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16943 Dátum: 2012 Július 10, 16:16:58 »

Mi ki szoktuk cserélni a szeleprugókat úgy, hogy a motor a helyén van:
Van egy adapterünk, amit becsavarunk a gyertya helyére és rácsatlakoztatjuk a kompresszort. Olyan 1,5-2 bar közti nyomás szépen a helyén tartja a szelepeket... Legutóbb ezzel a módszerrel ketten olyan 45 perc alatt kicseréltük az összes rugót... Lehet, hogy érdemes lenne esztergáltatnod egy ilyen szerszámot...

w110 tengely gyári rugó  ,
az engle tengelyhez adott erősített szimpla rugókat nem raktam be hogy ne terhelje a hidrotőkéket Undecided most szedhetem szét a motort hogy kivegyem a hidrotőkét és berakjam az erősített rugót Jezusom ...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16942 Dátum: 2012 Július 10, 16:07:21 »

Mekkora tengely van bent neked? És milyen rugók?? mert nekem a W110-es tengely 1:1,14 himbával eltördelte a gyári szeleprugókat.... és fordulaton leverte a szelepszárszimeringet is...
Nekem ez bevált egy ideig Cheesy
http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=11158415204&rub1=Engine&rub2=Valve%20Train%20%2F%20Cylinder%20Heads%2CValve%20Springs&artnr=10672a&pn=0&sort=0&all=
w110 tengely gyári rugó  ,
az engle tengelyhez adott erősített szimpla rugókat nem raktam be hogy ne terhelje a hidrotőkéket Undecided most szedhetem szét a motort hogy kivegyem a hidrotőkét és berakjam az erősített rugót Jezusom ...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16941 Dátum: 2012 Július 10, 16:04:23 »

most szedem ki a motort,  nem megyek sehova mert el ment a kedvem .

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #16940 Dátum: 2012 Július 10, 15:06:54 »

olajcsere után a garázsból még az utcáig sem jutottam megint eltört egy szeleprugó Jezusom ...
Mekkora tengely van bent neked? És milyen rugók?? mert nekem a W110-es tengely 1:1,14 himbával eltördelte a gyári szeleprugókat.... és fordulaton leverte a szelepszárszimeringet is...
Nekem ez bevált egy ideig Cheesy
http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=11158415204&rub1=Engine&rub2=Valve%20Train%20%2F%20Cylinder%20Heads%2CValve%20Springs&artnr=10672a&pn=0&sort=0&all=
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 10, 15:10:40 írta reitim »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #16939 Dátum: 2012 Július 10, 14:19:26 »

Mégegyszer elmondom:van tuti rugóm eladó.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #16938 Dátum: 2012 Július 10, 14:04:04 »

baszki.
Mikkor indultok? rugót vigyél magaddal.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16937 Dátum: 2012 Július 10, 11:25:33 »

olajcsere után a garázsból még az utcáig sem jutottam megint eltört egy szeleprugó Jezusom ...
baszki.
Mikkor indultok? rugót vigyél magaddal.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16936 Dátum: 2012 Július 10, 10:04:56 »

Ezek szorosabb illesztésű motorok, lehet jóval kissebb hozamú pumpa van bennük. Arra gondoltam, nem korlátozza-e az áramlást.

ha más autóba jó akkor ebbe is jónak kell lenni suzukiba meg nissanba még kisebb van
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16935 Dátum: 2012 Július 10, 09:26:50 »

Még mindig több, mint a semmi. 5000 km-es olajcsere periódusra szerintem elég.
nem bánnám ha a 20eft-os olajjal kicsit többet is elmenne Undecided

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #16934 Dátum: 2012 Július 10, 09:24:33 »

Nem túl rövid ez a szűrő? (ha nagy puNpa van benne)
Még mindig több, mint a semmi. 5000 km-es olajcsere periódusra szerintem elég.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16933 Dátum: 2012 Július 10, 08:51:42 »

olajcsere után a garázsból még az utcáig sem jutottam megint eltört egy szeleprugó Jezusom ...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16932 Dátum: 2012 Július 10, 08:49:52 »

Nem túl rövid ez a szűrő? (ha nagy puNpa van benne)

ha más autóba jó akkor ebbe is jónak kell lenni suzukiba meg nissanba még kisebb van

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16931 Dátum: 2012 Július 10, 08:01:33 »

Nem túl rövid ez a szűrő? (ha nagy puNpa van benne)

bárdiba kiröhögtek hogy mibe töltöm a ménkűdrága olajat aztán meg nem hitték hogy 4,5liter belefér ... aztán alánéztek és nem röhögtek amikor kifordultam tőlük akkor meg végkép nem Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16930 Dátum: 2012 Július 09, 18:45:16 »

na az olajcsere megvolt (olyan porsche fílinges , olajszűrő csere és az olajhűtőből is kiengedtem)
ma a családomtól szülinapra megkaptam életem legdrágább olaját  Roll Eyes
bárdiba kiröhögtek hogy mibe töltöm a ménkűdrága olajat aztán meg nem hitték hogy 4,5liter belefér ... aztán alánéztek és nem röhögtek amikor kifordultam tőlük akkor meg végkép nem Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16929 Dátum: 2012 Július 09, 18:42:04 »

na az olajcsere megvolt (olyan porsche fílinges , olajszűrő csere és az olajhűtőből is kiengedtem)
ma a családomtól szülinapra megkaptam életem legdrágább olaját  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16928 Dátum: 2012 Július 09, 18:35:01 »

szeleprugó bent ! a drótdarabok kipiszkálása volt a legnagyobb kihívás... megyek 10-60as olajért
na ma nem kíméltem a kicsikét de azon kívül hogy még a benzinszivattyúfelső részének alján lévő furatból is folyt az olaj (az a luk amin a szakadt membrán esetén benzin szivárog a szabadba hogy ne  az olajba menjen) más baj nemtörtént holnap reggelre esztergáltatok egy új olajbeöntő sapkát amin 25mm ármérőjű karterszellőző lesz nem 9mm mint most Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16927 Dátum: 2012 Július 09, 10:46:38 »


szeleprugó bent ! a drótdarabok kipiszkálása volt a legnagyobb kihívás... megyek 10-60as olajért

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16926 Dátum: 2012 Július 09, 05:29:28 »


szeretnék!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16925 Dátum: 2012 Július 08, 21:35:50 »

kedden menni akarsz nem?


szeretnék!

Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.