www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 29, 21:18:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3316392 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20244 Dátum: 2014 április 26, 13:24:30 »

A nagy gond ezzel az, hogy ha egy széria hengerfejet amivel az 1,6 motornak 7,5:1 a sűrítése, felteszed egy 1915 motorra, akkor csak a hengerűrtartalom különbségből adódóan 8,5:1 körüli lesz a sűrítés úgy, hogy nem martál a hengerfejből. Ez az érték pedig pont ideális egy utcai motorhoz, ennél nagyon nem érdemes magasabbat beállítani. Ha egy ilyen hengerfejből kiveszel annyit amennyinél még nem kell leszedni az alsó bordát (2-3mm), akkor a sűrítésed már 9,5-10 körül lesz, ami nagyon beteg utcai léghűtéses motornál. Ha le kell szedni az alsó bordát, az 4-6mm marást jelent, amivel már 11 fölött vagyunk a sűrítéssel. Sajnos 4-6 mm-t nem tudsz a hengerfejben kihézagolni. Hengertalp alá lehet tenni hézagolókat, de dugattyúkiállással nem szabad ilyen mértékű sűrítés csökkentést elkövetni. A dugattyúkiállást illik 1 és 2 mm közé belőni. A 4-6mm dugattyúkiállás már rendellenes. Sajnos.  Undecided

Miért baj a nagy kompresszió?

Tudom,hogy teljesen másik dimenzió,de pl Simson tuner időkben,az volt a lényeg,hogy minél nagyobb legyen a kompresszió,annál bikább volt a moci.A kompresszió nincsen arányban a teljesítménnyel?Tehát nem annál nagyobb a nyomaték és a lóerő,minél nagyobb a sűrítés?Anno a Simson hengerfejéből is le szokták marni az 1mm-t.

Bogárnál miért van máshogy?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20243 Dátum: 2014 április 26, 13:17:01 »

A nagy gond ezzel az, hogy ha egy széria hengerfejet amivel az 1,6 motornak 7,5:1 a sűrítése, felteszed egy 1915 motorra, akkor csak a hengerűrtartalom különbségből adódóan 8,5:1 körüli lesz a sűrítés úgy, hogy nem martál a hengerfejből. Ez az érték pedig pont ideális egy utcai motorhoz, ennél nagyon nem érdemes magasabbat beállítani. Ha egy ilyen hengerfejből kiveszel annyit amennyinél még nem kell leszedni az alsó bordát (2-3mm), akkor a sűrítésed már 9,5-10 körül lesz, ami nagyon beteg utcai léghűtéses motornál. Ha le kell szedni az alsó bordát, az 4-6mm marást jelent, amivel már 11 fölött vagyunk a sűrítéssel. Sajnos 4-6 mm-t nem tudsz a hengerfejben kihézagolni. Hengertalp alá lehet tenni hézagolókat, de dugattyúkiállással nem szabad ilyen mértékű sűrítés csökkentést elkövetni. A dugattyúkiállást illik 1 és 2 mm közé belőni. A 4-6mm dugattyúkiállás már rendellenes. Sajnos.  Undecided

Úgy ahogy callok is írta növelve van a sűrítés. Le van marva az alsó borda és ennyi.  Elméletileg felrakható ilyen gyűrűvel a fej amit a henger meg a fej közé raknak csak jó legyen a tömítettsége.  Végül másik került fel a motorra.  Ezek a giga brutál lemart fejek eladóak még mindig.  94-es furat van benne 40/35 szeleppel.  60e magyar pénz!  Kis alku esetleg van mert csak kerülgetem :-D

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #20242 Dátum: 2014 április 26, 12:37:20 »

ezt már régóta akartam kérdezni (Matrox fejeinél láttam először), hogy 94mm furatú hengerfejnél mi a pékért van elvágva a két henger között a hűtőborda?

Úgy ahogy callok is írta növelve van a sűrítés. Le van marva az alsó borda és ennyi.  Elméletileg felrakható ilyen gyűrűvel a fej amit a henger meg a fej közé raknak csak jó legyen a tömítettsége.  Végül másik került fel a motorra.  Ezek a giga brutál lemart fejek eladóak még mindig.  94-es furat van benne 40/35 szeleppel.  60e magyar pénz!  Kis alku esetleg van mert csak kerülgetem :-D

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20241 Dátum: 2014 április 26, 10:08:47 »

F*szom, megint dugulás volt, most az 1-es henger főfúvókában. Érdekes, hogy először nem vettem észre. Öregszem....

holnap en is leszedem a karbikat es miszlikbe szedem, en is unom a dugulasokat...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20240 Dátum: 2014 április 26, 05:33:42 »

F*szom, megint dugulás volt, most az 1-es henger főfúvókában. Érdekes, hogy először nem vettem észre. Öregszem....

Nekem is szarakodik megint a karbi. Most a változatosság kedvéért alul van erő, felül csak hörgés. Tehát kis gázzal szépen gyorsul, kicsit jobban megnyomom, de nem jön a több erő, csak hörgés. A keverőcsöveket, fúvókákat már kiszedtem, kitakarítottam.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #20239 Dátum: 2014 április 25, 15:52:09 »

Pogival marad a 5x205.Köszi.:_)
Erre szerintem a széria 4 lyukas tárcsafék és nyereg megy rá. Szóval ennél a csonknál marad a régi futómű, viszont 4 lyukas felni mehet rá.


VW 1200.1963.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20238 Dátum: 2014 április 25, 15:49:05 »

Erre szerintem a széria 4 lyukas tárcsafék és nyereg megy rá. Szóval ennél a csonknál marad a régi futómű, viszont 4 lyukas felni mehet rá.

Ehhez a csonkhoz milyen tárcsa,nyereg jó?https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1381-1/ultetett-tengelycsonktarcsa-t1-kg--07-64


Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #20237 Dátum: 2014 április 25, 12:51:51 »

Ehhez a csonkhoz milyen tárcsa,nyereg jó?https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1381-1/ultetett-tengelycsonktarcsa-t1-kg--07-64

VW 1200.1963.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20236 Dátum: 2014 április 25, 06:14:13 »

Szuper, kíváncsi leszek rá! (Ez a motor szinte olyan mint az enyém.)
Anno én is földön indítottam. Ez volt az első indításom utógyújtással és 8:1 arányú szinkronnal  Undecided (A videó készítése előtt nem volt próbaindítás, állítgatás, csak az olajat tekertük fel az önindítóval, meg az elektromos AC nyilván telitöltötte a karbikat) Én itt nyugodtam meg először, hogy a kis garázsban vízhűtésesből levegőssé alakított motorban nem reccsent semmi  Wink

http://www.youtube.com/watch?v=iOu6RE2YzG4

jahh, és múlt kedden beröffentettem végre az 1956ccm mocimat  Cool pont egy évet csúszott a projekt az elképzelésemhez képest  Undecided
én ilyen "motorindítóállványt" rögtönöztem  Grin egyből kipróbáltam a pierburg elektromos AC-t, és a fordulatszámmérőt is beépítés előtt az első járatás során
az ékszíjtárcsa nyűgre pedig 2mm távtartógyűrű plusz a generátor tárcsa mókolása lett a megoldás


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20235 Dátum: 2014 április 25, 06:08:29 »

Nincs ketté vágva a borda. Egyszerűen gyárilag is csak a legalsó, vagy a két alsó borda van egyben, a többi különálló. Azoknál a hengerfejeknél van külön a borda, amelyikeknél annyira megemelték a sűrítési viszonyt, hogy még az alsó bordát, bordákat is le kellett vágni! Ez általában akkora sűrítést jelent, ami utcára alkalmatlan. (Gondolj bele, hogy egy 1915 motornál lazán maradhat az alsó borda és tudsz csinálni 9:1 sűrítést. Az alsó borda eltűnése millimétereket jelent, mekkora lehet ott a sűrítés.)

ezt már régóta akartam kérdezni (Matrox fejeinél láttam először), hogy 94mm furatú hengerfejnél mi a pékért van elvágva a két henger között a hűtőborda?

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20234 Dátum: 2014 április 25, 00:38:00 »

van itt némi lemezfolytonossági hiány Undecided
de azon túltekintve lenne kérdésem olyanhoz aki állított már szárazféltengelyes hátsó futómű magasságon (olajosat már csináltam, a ricnirakosgatásokat vágom). szóval az ok, hogy leszerelt sárvédők mellett kihúzom a torziós rudakat, és visszatolom a 23.5mm-es porsche rudakat a helyükre (R-L jelölésre figyelve  Wink ). a kérdés, ha visszatettem (mert remélem ki fognak jönni nagyobb szopás nélkül), akkor az állításhoz hozzáférek felszerelt sárvédők mellett? gyanítom nem  Undecided még nem volt időm szétszedni, így perpill. csak virtuálisan elképzelve a torziófedélből kiálló kupakban van a ricnizés? az olajosnál egyszerűen a pengében van - ennél megbontás nélkül nem látszik (még  Wink ).
másik kérdésem, hogy a pengét le tudjam választani a tengelycsonkról ki kell oldanom a lengőkart is? eddig nekem úgy látszik igen...
az utolsó: ha a bogár torzióállása mondjuk megfelelő volt, akkor a 23.5mm torziót mennyivel kell kevésbé előfeszítenem, hogy ugyanazt a magasságot kapjam?

azt sejtem, hogy szopni fogok, csak szeretnék mihamarabb túl lenni rajta. elég cumi a helyzet, mert aki ezt a kocsit előttem szerelte az elk.rta az elejét is 2.5cm-rel - raktam anno képet róla, és a hátulja is el van rakva 1.5cm-rel jobb és bal oldal egymáshoz képest. most én szeretném helyreállítani egy minimális max. 2cm lejjebb engedéssel, úgy hogy közben már a vastagabb torziók legyenek benne, új torziófedelekkel, urethan csapágyakkal - ráadásul még a motor is kint van a földön...
minden használható ötlet/tapasztalat jól jön  Wink köszi

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #20233 Dátum: 2014 április 25, 00:04:42 »

jahh,
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20232 Dátum: 2014 április 25, 00:01:37 »

az első indítás az FRD34 Dellortokkal történt, ami majd Varázsló 1776-osát fogja etetni. Az ő DRLA40-esei pedig az én motoromat  Wink ezekkel lesz a következő indítás ha hozzájutok végre a vashoz

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20231 Dátum: 2014 április 24, 23:56:16 »

jahh, és múlt kedden beröffentettem végre az 1956ccm mocimat  Cool pont egy évet csúszott a projekt az elképzelésemhez képest  Undecided
én ilyen "motorindítóállványt" rögtönöztem  Grin egyből kipróbáltam a pierburg elektromos AC-t, és a fordulatszámmérőt is beépítés előtt az első járatás során
az ékszíjtárcsa nyűgre pedig 2mm távtartógyűrű plusz a generátor tárcsa mókolása lett a megoldás


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 25, 00:36:57 írta luftsick »
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20230 Dátum: 2014 április 24, 23:39:18 »

ezt már régóta akartam kérdezni (Matrox fejeinél láttam először), hogy 94mm furatú hengerfejnél mi a pékért van elvágva a két henger között a hűtőborda?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20229 Dátum: 2014 április 20, 06:43:27 »

Ezt nem tudom, de az előbb linkelt hasonló Svéd cucc az olyan 1millió/pár. Bár náluk a Vipparmsbrygga is van 300ezer.  Grin

Mit kóstál egy ilyen hengerfej?

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #20228 Dátum: 2014 április 19, 22:40:22 »

Tudom. Jó fejek nélkül semmire se megy az ember. Ekkora hengerűrtartalomnál meg kellenek a jó fejek...

De az osztrákok kifaragják. Pár hete ezeket tartottam a kezemben:

http://www.youtube.com/watch?v=Hqz8acsscgE

Beszarás.

Mit kóstál egy ilyen hengerfej?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20227 Dátum: 2014 április 19, 21:52:12 »

Most ez a divat. Aki igazán nagyot akar villantani, az farag magának alumínium tömbből fejet. A Svédek is mindenkit elvertek a Drag Dayen.

http://jpmotorsports.se/ms/ms/j-p-motorsport-ab-produkter-helsingborg-254-68/ms-90000825-p-4/#MS250%20Technical%20data

Tudom. Jó fejek nélkül semmire se megy az ember. Ekkora hengerűrtartalomnál meg kellenek a jó fejek...

De az osztrákok kifaragják. Pár hete ezeket tartottam a kezemben:

http://www.youtube.com/watch?v=Hqz8acsscgE

Beszarás.


Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20226 Dátum: 2014 április 19, 21:51:34 »

Tudom. Jó fejek nélkül semmire se megy az ember. Ekkora hengerűrtartalomnál meg kellenek a jó fejek...

De az osztrákok kifaragják. Pár hete ezeket tartottam a kezemben:

http://www.youtube.com/watch?v=Hqz8acsscgE

Beszarás.


Bazzzzz...... ez már nem Bogár hanem egy kiba......űrsilkómotor Grin Grin Grin Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20225 Dátum: 2014 április 19, 21:45:22 »

Tudom. Jó fejek nélkül semmire se megy az ember. Ekkora hengerűrtartalomnál meg kellenek a jó fejek...

De az osztrákok kifaragják. Pár hete ezeket tartottam a kezemben:

http://www.youtube.com/watch?v=Hqz8acsscgE

Beszarás.

   2200-2400 cm3-nél a hengerfej okoz némi fejfájást

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20224 Dátum: 2014 április 19, 21:26:48 »

   2200-2400 cm3-nél a hengerfej okoz némi fejfájást

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20223 Dátum: 2014 április 19, 20:51:16 »

Megmondom őszintén, hogy nem tudom az a furat miért van a dugón. A tömeget nem nagyon csökkenti, hisz' a könnyű alumíniumból egy akkora hiány nem sokat hoz. Illetve a dugattyút jellemzően a szoknya aljánál könnyítik. Valami más oka lehet ott annak a furatnak (pl. hogy a hengerfalról lehúzott olajból jusson a csapszeghez, vagy, hogy a hengerfalra kerüljön olaj a furaton keresztül is, vagy mert ott szokott a dugó megragadni, stb...)

Ahogy néztem a dugattyút is furkálják.

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #20222 Dátum: 2014 április 19, 20:47:16 »

Jaj, de jó lenne az a 4 mm.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #20221 Dátum: 2014 április 19, 20:39:39 »

A blokkban a tőke furatában van egy olajzó furat. A tőke palástján is (kb. a teljes hossz felénél) van egy belépő furat, amin keresztül az olaj a nyomórúdhoz, majd azon keresztül a himbákhoz jut. A könnyítő furatokat a paláston készítették el a talp és az olajzó furat közti szakaszon.

Ahogy néztem a dugattyút is furkálják.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20220 Dátum: 2014 április 19, 19:48:12 »

A blokkban a tőke furatában van egy olajzó furat. A tőke palástján is (kb. a teljes hossz felénél) van egy belépő furat, amin keresztül az olaj a nyomórúdhoz, majd azon keresztül a himbákhoz jut. A könnyítő furatokat a paláston készítették el a talp és az olajzó furat közti szakaszon.

azt hogyan?
a tőkének illene az olaj nagy részét a blokkban tartania.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20219 Dátum: 2014 április 19, 19:37:17 »

Pl. még a tőkéket is szitává szokták furkálni.
azt hogyan?
a tőkének illene az olaj nagy részét a blokkban tartania.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20218 Dátum: 2014 április 19, 19:34:29 »

Tatinak egy kis pornó:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/04/vegyetek-hosszu-loketu-fotengelyt.html

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20217 Dátum: 2014 április 19, 19:34:09 »

Igen, ez egy Formel Vau motor. Ott azért lehet ezt meglépni (a brutális könnyítést), mert 350kg alatti autókről beszélünk. Nincs akkora szerepe a lendkerék "tároló" szerepének. Másrészt a versenyszabályzatok erősen korlátoztak (maximális szelepméret, csak gyári vezérműtengelyt lehetett átalakítani, stb.), így ahhoz nyúltak amihez lehetett. Pl. még a tőkéket is szitává szokták furkálni.

Egyébként ez a lendkerék egy utcai bogár motoron többet rontana mint javítana.

ez elég beteg!!
Callok linktárában bukkantam erre a blogra:

http://patvw.skynetblogs.be/

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20216 Dátum: 2014 április 17, 22:35:56 »

ez elég beteg!!
Callok linktárában bukkantam erre a blogra:

http://patvw.skynetblogs.be/

[a csatolmányt egy admin törölte]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20215 Dátum: 2014 április 13, 22:36:09 »

kis vintage Speed
http://www.youtube.com/watch?v=No-qUcE8WdM

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20214 Dátum: 2014 április 13, 21:06:53 »

anno vettem 4db tütét már nem tudom kitől. sajna nem jó a 36-os weber idf-re. elcserélném rá valóra. a paraméterei: belső legszűkebb átmérő: 37,5mm, magassága: 38,8mm, tölcsér legszélesebb pontja: 77,7mm, furat távolság a felfogatáshoz: 62mm.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #20213 Dátum: 2014 április 11, 12:44:34 »

A kedvenc hűtésem, csak szörnyű hangja van.

Szerintem csodás. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20212 Dátum: 2014 április 11, 07:53:05 »

A kedvenc hűtésem, csak szörnyű hangja van.

Csak érdekesség képpen egy Riechert motor egy 1302 Cabrioban:
(Motor:
1776 ccm
Schrick-Nocke
Liegendes Gebläse von Riechert
Bearbeitete Köpfe mit größeren Ventilen
Bearbeitete Kanäle
Doppelvergaseranlage)

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20211 Dátum: 2014 április 10, 21:50:58 »

Csak érdekesség képpen egy Riechert motor egy 1302 Cabrioban:
(Motor:
1776 ccm
Schrick-Nocke
Liegendes Gebläse von Riechert
Bearbeitete Köpfe mit größeren Ventilen
Bearbeitete Kanäle
Doppelvergaseranlage)


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20210 Dátum: 2014 április 10, 13:25:43 »

Na, így is akartam írni, de lehet, hogy fogalmazásgátlót vettem be?  Cheesy

Beraktam, koszonjuk szepen!

Kezfogas

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #20209 Dátum: 2014 április 10, 11:58:12 »

Beraktam, koszonjuk szepen!
Na akkor abbahagyom.  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20208 Dátum: 2014 április 10, 09:28:06 »

Na, így is akartam írni, de lehet, hogy fogalmazásgátlót vettem be?  Cheesy

Na ezt nem tudtam! Akkor azt mondod, hogy a 944 csonkot at kell alakitani olyanra, mint eredetileg a bogar, hogy felulrol fogaja a gombfejet? Igy ertenem  Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20207 Dátum: 2014 április 10, 06:16:40 »

tegyük el a tudásbázisba, legyen visszakereshető stb.
Beraktam, koszonjuk szepen!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20206 Dátum: 2014 április 09, 19:31:25 »

Én mindenképp a verseny csőkígyót (merged header) akartam, ott meg nem opció a fűtésdob, viszont a J-cső a készlet része, mert egész máshol megy mint a többi J-cső. Még az alsó lemezeket sem lehet feltenni tőle.

Ilyen az enyém:

https://www.drdracingheads.com/xcart/Type-1-Stainlees-Steel-Merged-1-5-8-header-and-muffler.html

Mondjuk amikor Franciáktól jöttünk haza és lehült hajnalban az idő, na meg a kialvatlanságtól is fázik az ember, és akkor én 19 órája vezettem, akkor 2 pokróccal voltam betakarózva... Meg Stone is ígérte, hogy üzemelni fog az állófűtés amikor megyünk a sarkkör fölé, aztán csak a dupla zokni, meg a kabát fűtött... (De legalább a herém égett a szúnyogcsípésektől) De ha azt kibírtuk, minek fűtés?!  Tongue Grin

köszi a véleményeket/tanácsokat kipufogó témában  Wink
ma volt a kezemben gyári 2.1wbx hengerfej, és annak 35mm a kipufogó csatorna kilépő nyílása - és pont arra gondoltam amit Callook írt, hogy fel kellene túrni a 32 járatomat tölcséresen 35-re, és akkor adja magát a 38-as rendszer.
egyelőre várok tapasztalatokat a 32-es rendszerrel, és közben elkezdek gyűjteni 38-asra.
az a nyűg a nagyobbal még, hogy a gyári hőcserélő nem jó hozzá, mert korlátozza az 1 és 3 henger töltéscseréjét  Undecided vagy heroináron bővebb csővel szerelt hőcserélő, vagy J cső a megoldás. viszont én nem szeretnék benzinkályhát - öngól  Jezusom ...

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20205 Dátum: 2014 április 09, 17:43:00 »

Ezt a Porsche fék-futómű dolgot olyan szépen,alaposan,és mindenre kiterjedően összeszedted,hogy ennél jobban nem is lehetne!
Minden elismerésem,és köszönet érte,hogy ilyen profin leírtad! Kezfogas
Ennek tényleg menni kell a főoldalra a tudás bázisba,ennek nem szabad elvesznie!

Lehet,hogy nem tudom jól,de azzal még kiegészíteném,hogy az első tengelycsonknál a furat a km spirálnak az nem típusfüggő,hanem évjáratfüggő.Szintén az 1985 a dátum,mint a vas és alu lengőkarnál.A régebbi évjáratok még mechanikus-bowdenes km órásak voltak,a fiatalabbak pedig már elektromosan működtek.

Az első futóműnél sem kötelező a Kerscher gömbefej (persze biztos jobb ha van),hanem létezik valami okosság (talán adapter),amit esztergályossal le lehet gyártani,és akkor nem kell a Kerscheré.A Breuer Zsolti már ezt is kiagyalta,és meg is csinálta/csináltatta,és működik.


Talatam egy-ket jo oldalt, ahol a zome megvolt, ezeket probaltam osszegyurni. Sokakat foglalkoztat a dolog, hasznos ha megvan egyben.

A km ora dolog lehet ugy, ahogy irod, passz  Huh  a futomunel kivancsi vagyok mire gondolsz, remelem Zsolti megirja. Regen mikor meg az arany karmannrol kerdeztem, ott a szukitos megoldast meselte, hogy a vw agyra hogy lehet ramokolni a dolgokat.

A typ4 miatt a futes nalam ugrott, mondjuk mar a sargabol is kidobtam a felujitasnal, mert elotte sem mukodott frankon. Viszont mikor SPA-ban nyar kozepen befagyott a seggem, belattam hogy valami kell...szerintem az ulesfutes jopofa, mert kompakt, barhova rakhato es ad egy kis meleg erzetet, ami tavasztol oszig eleg..legalabbis az off autokbol kiindulva. Nalad inkabb azt kene tudni, hogy milyen kipufogot szeretnel, mert nem mindegyikhez lehet hasznalni a hocsereloket + a cup strebe se biztos, hogy nem lesz utban.
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 09, 18:17:31 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.