www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 14:34:36
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
45
46
47
48
49
[
50
]
51
52
53
54
55
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3318429 alkalommal)
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20324 Dátum:
2014 Május 14, 18:12:44 »
Idézetet írta: Maresz - 2014 Május 14, 18:00:42
olajos ki...száraz be
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
lehet, hogy ezt nekem is meg kellett volna lépni lakatoláskor?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20323 Dátum:
2014 Május 14, 18:00:42 »
olajos ki...száraz be
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
abes
Hozzászólások: 14975
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20322 Dátum:
2014 Május 07, 21:08:15 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Május 07, 21:01:58
es nincs mindig mindenre idonk.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20321 Dátum:
2014 Május 07, 21:01:58 »
Idézetet írta: Bill - 2014 Május 07, 20:56:00
Evekkel ezelott meg nem volt bogarhatus Tudasbazis!
En emlekszem, hogy voltak ilyen valtoattet-szamolos kezdemenyezesek, de ha Typ117 most nem kereste/rakta volna be ezt, ez is faszan elsullyedt volna.
Ha megvan neked a regi, es vannak benne olyan plusz dolgok, amik ebben nincsenek, szivesen beszerkesztem a tudasbazisba!
Sot, mindig mondom es a tudasbazis nyito oldalan is olvashato: regisztraljatok egy felhasznalonevet es irjatok okos leirasokat, cikkeket, tudnivalokat, elemzeseket, miegymasokat! Aztan majd masok hozzairnak, kiegeszitik, ahogy ez egy wikinel normalisan mukodik. (ami itt a forumon azota elofordul Varazslo, Callook stb. nagyrabecsult tollabol, azt Abessal igyekszunk beleszerkeszteni a tudasbazisba, de csak ketten vagyunk es nincs mindig mindenre idonk.)
Buzi, aki fékez! :-)))
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20320 Dátum:
2014 Május 07, 20:56:00 »
Idézetet írta: Typ117 - 2014 Május 07, 10:48:14
kiegészítettem Stone táblázatát utólagos beleegyezésével a váltókról-sebességekről-fordulatszámokról.
Már nem csak az adott fordulatszám látszik, a sebességhez viszonyítva,
hanem alatta a fordulatszámok megadásával (átírható) az is összehasonlítható hogy a különböző váltóknál mekkora a sebességkülönbség az egyes fokozatokban.
(gumiméretet állítsátok be)
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20319 Dátum:
2014 Május 07, 14:13:19 »
Buzi, aki fékez! :-)))
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20318 Dátum:
2014 Május 07, 11:28:17 »
Idézetet írta: Typ117 - 2014 Május 07, 11:07:23
állítható benne, igen.
zsír, köszi!
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Typ117
Hozzászólások: 18489
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20317 Dátum:
2014 Május 07, 11:07:23 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Május 07, 11:01:19
nincs excel a gépemen, ezekben a gumiméret is játszik?
állítható benne, igen.
[a csatolmányt egy admin törölte]
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20316 Dátum:
2014 Május 07, 11:01:19 »
Idézetet írta: Typ117 - 2014 Május 07, 10:48:14
kiegészítettem Stone táblázatát utólagos beleegyezésével a váltókról-sebességekről-fordulatszámokról.
Már nem csak az adott fordulatszám látszik, a sebességhez viszonyítva,
hanem alatta a fordulatszámok megadásával (átírható) az is összehasonlítható hogy a különböző váltóknál mekkora a sebességkülönbség az egyes fokozatokban.
(gumiméretet állítsátok be)
nincs excel a gépemen, ezekben a gumiméret is játszik?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Typ117
Hozzászólások: 18489
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20315 Dátum:
2014 Május 07, 10:48:14 »
kiegészítettem Stone táblázatát utólagos beleegyezésével a váltókról-sebességekről-fordulatszámokról.
Már nem csak az adott fordulatszám látszik, a sebességhez viszonyítva,
hanem alatta a fordulatszámok megadásával (átírható) az is összehasonlítható hogy a különböző váltóknál mekkora a sebességkülönbség az egyes fokozatokban.
(gumiméretet állítsátok be)
[a csatolmányt egy admin törölte]
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20314 Dátum:
2014 Május 07, 10:17:34 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 07, 08:48:00
annyit adok segítség képen hogy a váltó egyenesen arányosan forog a motorral tehet ha a váltó gyorsan forog akkor a motor __________ forog tehát a turbina is ________ forog ezért a hűtés ______
hellyetesítsd be
Azert nem mindegy hogy 90-nel, 110-nel vagy 130-nal forog 3000-et. A hutes is egy tartomanyon belul hatekony, ezert nem rakott Berg bacsi sem hosszabb otodiket a gyari negyediknel. De ha autopalyazni akar, nem orom 5000-en utazni.
Egy 1776-hoz jo lehet a kozephosszu, foleg hogy hosszu gyakorlatilag nincs. elobb talalsz hosszu difit mint AO (karmann ghia) valtot, ami nem keverendo az Anullaval.
Ha van ra lehetoseged en biztos atepitenem szarazra. tobb a valto, konnyebb szerelni es minden szempontbol jobb a futomu
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Május 07, 10:20:40 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20313 Dátum:
2014 Május 07, 10:07:46 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Május 07, 10:05:31
azért majd szólj nekem is pls, ha találsz olajos féltengelyes hosszú váltót. bármikor vevő vagyok rá, ha valóban hosszú
Én szintén vennék szárazat.
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20312 Dátum:
2014 Május 07, 10:05:31 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 07, 08:34:12
miért gondolod hogy a 1,3 gyári váltó a hűtés miatt nem jó?
szerintem úgyanúgy lehet olajosba is hosszúváltót találni .
azért majd szólj nekem is pls, ha találsz olajos féltengelyes hosszú váltót. bármikor vevő vagyok rá, ha valóban hosszú
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20311 Dátum:
2014 Május 07, 09:03:37 »
Idézetet írta: Typ117 - 2014 Május 07, 08:58:51
ebből hiányzik Stone táblázata, szerintem praktikus lenne mellé innen:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg868952#msg868952
ezt meg Varázsló írta, talán erre gondolt, bár inkább a gyenge motor-hosszúváltó kombó a veszélyes, vagy a túl hosszúra épített..
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Sebess
égváltó
pontosan így van gyenge motor hosszú váltó a nem jó,és ha ehhez párosul még az okosság hogy nem számít a motorburkoló bádogok hiányossága,és a nagyonokosság hogy ez boxer és nagynyomatékú kis fordulaton is ,akkor egészen rövid idő alatt ki lehet nyírni a motort mondjuk egy 2-300km-es túra alatt.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20310 Dátum:
2014 Május 07, 09:03:10 »
Idézetet írta: callook - 2014 április 09, 19:31:25
Én mindenképp a verseny csőkígyót (merged header) akartam, ott meg nem opció a fűtésdob, viszont a J-cső a készlet része, mert egész máshol megy mint a többi J-cső. Még az alsó lemezeket sem lehet feltenni tőle.
Ilyen az enyém:
https://www.drdracingheads.com/xcart/Type-1-Stainlees-Steel-Merged-1-5-8-header-and-muffler.html
rábukkantam erre:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=12297847146&rub1=Exhaust%20%2F%20Heating&rub2=Exhaust%20System-Modified%2CComplete%20Exhaust%20Systems%2CBug%2FKarmann%20Ghia&artnr=16255a&pn=0&sort=0&all=
sok hasonlóságot mutat callookéval, eltekintve attól, hogy ez nem rozsdamentes, és a dob elbújik a sárvédő alatt - ez utóbbi nekem külön tetszik. attól hogy nem rozsdamentes nem hiszem hogy gyorsan elrohadna a használattól. esztétikailag meg együtt tudnék élni vele
ha nem lehet feltenni tőle az alsó lemezeket, akkor kell a typ3 féle alsó lemez a hengerek alá, vagy jó a bogáré is ami a hengerek alatt/harmonikacsövek fölött van?
érvek pro/kontra?
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Május 07, 09:08:35 írta luftsick
»
Typ117
Hozzászólások: 18489
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20309 Dátum:
2014 Május 07, 08:58:51 »
Idézetet írta: abes - 2014 Május 07, 08:46:49
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/V%C3%A1lt%C3%B3t%C3%ADpusok
ebből hiányzik Stone táblázata, szerintem praktikus lenne mellé innen:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg868952#msg868952
Idézetet írta: tati - 2014 Május 07, 08:48:00
annyit adok segítség képen hogy a váltó egyenesen arányosan forog a motorral tehet ha a váltó gyorsan forog akkor a motor __________ forog tehát a turbina is ________ forog ezért a hűtés ______
hellyetesítsd be
ezt meg Varázsló írta, talán erre gondolt, bár inkább a gyenge motor-hosszúváltó kombó a veszélyes, vagy a túl hosszúra épített..
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Sebességváltó
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20308 Dátum:
2014 Május 07, 08:58:22 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 07, 08:48:00
annyit adok segítség képen hogy a váltó egyenesen arányosan forog a motorral tehet ha a váltó gyorsan forog akkor a motor __________ forog tehát a turbina is ________ forog ezért a hűtés ______
hellyetesítsd be
Ez nekem is megvolt.
Nem a nagy sebességgel van probléma, hanem pl. a városi poroszkálással.
De mostmár látom, hogy pont fordítva gondolkodtam tehát marhaságot írtam. Úgy látszik, hogy öregszem. Már két KV kell reggelente.
Beújítok majd egy hosszú váltót és boldogság lesz.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20307 Dátum:
2014 Május 07, 08:48:00 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Május 07, 08:44:27
Ok, akkor iszom még egy KV-t
annyit adok segítség képen hogy a váltó egyenesen arányosan forog a motorral tehet ha a váltó gyorsan forog akkor a motor __________ forog tehát a turbina is ________ forog ezért a hűtés ______
hellyetesítsd be
www.tatinson.hu
www.kck.hu
abes
Hozzászólások: 14975
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20306 Dátum:
2014 Május 07, 08:46:49 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Május 07, 08:41:48
Azért gondolom mert hogy a rövid váltó gyorsan leforogna, de mivel nem lámpától lámpáig használnám így "kevés" lenne a fordulatszám egy bizonyos sebességhez.
De ha hülyeség akkor mondjátok nyugodtan!
Most csak filozofálok.
Ha lehet találni olajosba is hosszút akkor az szuper.
Lesz egy eladó száraz hátsó futóművem. Yupi!
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/V%C3%A1lt%C3%B3t%C3%ADpusok
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20305 Dátum:
2014 Május 07, 08:44:27 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 07, 08:43:36
igen hülyeség ,gondold át mégegyszer ,aztán folytatjuk
Ok, akkor iszom még egy KV-t
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20304 Dátum:
2014 Május 07, 08:43:42 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Május 07, 08:37:20
Nekem 1776 van hosszú váltóval, 50-nel is rángatás nélkül megy és lassú gázadásra szépen gyorsul. 100-as tengely, 1,25-ös himba, dupla weber.
Köszi.
Akkor az nekem is szuper lenne, mert a Te motorod "receptje" alapján lesz az enyém is építve.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20303 Dátum:
2014 Május 07, 08:43:36 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Május 07, 08:41:48
Azért gondolom mert hogy a rövid váltó gyorsan leforogna, de mivel nem lámpától lámpáig használnám így "kevés" lenne a fordulatszám egy bizonyos sebességhez.
De ha hülyeség akkor mondjátok nyugodtan!
Most csak filozofálok.
Ha lehet találni olajosba is hosszút akkor az szuper.
Lesz egy eladó száraz hátsó futóművem. Yupi!
igen hülyeség ,gondold át mégegyszer ,aztán folytatjuk
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20302 Dátum:
2014 Május 07, 08:42:57 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 07, 08:40:34
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20301 Dátum:
2014 Május 07, 08:41:48 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 07, 08:34:12
miért gondolod hogy a 1,3 gyári váltó a hűtés miatt nem jó?
szerintem úgyanúgy lehet olajosba is hosszúváltót találni .
Azért gondolom mert hogy a rövid váltó gyorsan leforogna, de mivel nem lámpától lámpáig használnám így "kevés" lenne a fordulatszám egy bizonyos sebességhez.
De ha hülyeség akkor mondjátok nyugodtan!
Most csak filozofálok.
Ha lehet találni olajosba is hosszút akkor az szuper.
Lesz egy eladó száraz hátsó futóművem. Yupi!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20300 Dátum:
2014 Május 07, 08:40:34 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Május 07, 08:37:20
Nekem 1776 van rángatás nélkül megy és lassú gázadásra szépen gyorsul.
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Május 07, 08:42:27 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20299 Dátum:
2014 Május 07, 08:37:20 »
Nekem 1776 van hosszú váltóval, 50-nel is rángatás nélkül megy és lassú gázadásra szépen gyorsul. 100-as tengely, 1,25-ös himba, dupla weber.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20298 Dátum:
2014 Május 07, 08:34:12 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Május 07, 08:18:33
Sziasztok!
Anno volt szó egy 1776cc -s túra motorról a Bogárba. Ez semmit nem változott, viszont nem tudom, hogy ehhez milyen váltó való? Nem tudom, hogy ehhez jó lenne-e a gyári 1.3-as váltó (hűtés miatt gondolom, hogy nem lenne igazán jó, na meg gyorsan elérne a fokozatok végére)? Vagy hosszú váltó kell (hisz nyomaték lesz bőven)?
Olajos féltengelyes a futóművem, de tudtommal ahhoz hosszú váltó nem igazán van. Vagyis csak 1 típusú de az ritka mint a fehér holló (tudja valaki, hogy ez milyen kódú váltó?).
Van egy szép állapotú komplett száraz féltengelyes hátsó futóművem és most nemtudom, hogy legyen-e átalakítva a futómű, hogy gond nélkül lehessen hosszú váltót találni hozzá? Vagy vadásszak egy olajos hosszú váltóra és örüljek a fejemnek?
Ültetés meg ilyenek nem lesznek, csak a váltó miatt lenne futómű csere.
Köszönöm!:)
miért gondolod hogy a 1,3 gyári váltó a hűtés miatt nem jó?
szerintem úgyanúgy lehet olajosba is hosszúváltót találni .
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Május 07, 08:38:38 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20297 Dátum:
2014 Május 07, 08:18:33 »
Sziasztok!
Anno volt szó egy 1776cc -s túra motorról a Bogárba. Ez semmit nem változott, viszont nem tudom, hogy ehhez milyen váltó való? Nem tudom, hogy ehhez jó lenne-e a gyári 1.3-as váltó (hűtés miatt gondolom, hogy nem lenne igazán jó, na meg gyorsan elérne a fokozatok végére)? Vagy hosszú váltó kell (hisz nyomaték lesz bőven)?
Olajos féltengelyes a futóművem, de tudtommal ahhoz hosszú váltó nem igazán van. Vagyis csak 1 típusú de az ritka mint a fehér holló (tudja valaki, hogy ez milyen kódú váltó?).
Van egy szép állapotú komplett száraz féltengelyes hátsó futóművem és most nemtudom, hogy legyen-e átalakítva a futómű, hogy gond nélkül lehessen hosszú váltót találni hozzá? Vagy vadásszak egy olajos hosszú váltóra és örüljek a fejemnek?
Ültetés meg ilyenek nem lesznek, csak a váltó miatt lenne futómű csere.
Köszönöm!:)
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20296 Dátum:
2014 Május 04, 14:37:42 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Május 04, 14:35:32
mint a szoftver- és üdítőital piacon.
mi az a legtöbb lóvé, amit ki tudunk húzni a vevőből.
azert tapasztalatot is megvarnek. A paint meg a ps is rajzprogram
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20295 Dátum:
2014 Május 04, 14:35:32 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Május 04, 10:29:41
mi a kulonbseg?
mint a szoftver- és üdítőital piacon.
mi az a legtöbb lóvé, amit ki tudunk húzni a vevőből.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
abes
Hozzászólások: 14975
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20294 Dátum:
2014 Május 04, 11:27:26 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 03, 15:26:47
Ma
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20293 Dátum:
2014 Május 04, 10:29:41 »
Betegen fekszem egesz hetvegen, volt idom gondolkodni. Motor ala rakhato plusz olajteknorol pro kontra mit illik tudni? A szuro nelkuliek is eleg nagy szorast mutatnak arban, mi a kulonbseg?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20292 Dátum:
2014 Május 04, 10:09:48 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 03, 15:26:47
Ma voltam megnézni vételi szándékkal Porsche 944 futóművet, de a látvány elborzasztott és a végén rövid gondolkodás után nem hoztam el.
Autóztam több, mint 400 km-t miatta, de legalább láttam, hogy ilyet is árulnak.
mindenen vastagon volt a rozsda, féktárcsákon a belső hűtést adó belső részeken is.
Fékmunkahengerek beállva, a fékdugattyúkon a látható részen körbe szintén rozsda, a légtelenítő csavart csak az erős fantáziám miatt ismertem fel benne. Csapágyak szintén K.O.
A kocsi a szabadban állt évekig, de az eladó elmondása szerint ez még a jobb állapotú szett volt és szerinte ezt szépen meg lehet csinálni.
Az a kérdés, hogy esélytelen normális állapotú szettet találni, és mindegyiken homokolás - csavarfúrkálás, és minden apró biz-basz csere az alap, mert ehhez nincs túl nagy kedvem, pláne úgy, hogy az én Bogaram futóműve patika állapotú, mert akkor inkább fölteszem a felniket osztókörmódosítóval és hagyom hátul a dobféket.
A másik, hogy elég komoly számokat hallottam, már ahol van még ilyen cucc.
Hátsó hídért komplett 100eft? Vagy ez csak nekem tűnik soknak?
Aki vett ilyen cuccot, elárulhatná, hogy állapotnak megfelelően mit kellett érte fizetni.
Az első - hátsó - szerintem - szar állapotú szettért kértek 100eft-ot.
Az enyémek is borzasztóak voltak. Vettem hozzá mindent ami kellett, új porvédő gumik, szemcseszórás, galvánozás, betétek minden. Olya féket amit csak felraksz és boldogság az nehéz lesz. A 100e ft egy komplett hátsó hidas fékért elsővel együtt ajándék mert abban benne még a torzió ami szintén megér 20-25e forintot. Ennyiért én elhoztam volna.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20291 Dátum:
2014 Május 03, 22:59:38 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 03, 15:26:47
Ma voltam megnézni vételi szándékkal Porsche 944 futóművet, de a látvány elborzasztott és a végén rövid gondolkodás után nem hoztam el.
Autóztam több, mint 400 km-t miatta, de legalább láttam, hogy ilyet is árulnak.
mindenen vastagon volt a rozsda, féktárcsákon a belső hűtést adó belső részeken is.
Fékmunkahengerek beállva, a fékdugattyúkon a látható részen körbe szintén rozsda, a légtelenítő csavart csak az erős fantáziám miatt ismertem fel benne. Csapágyak szintén K.O.
A kocsi a szabadban állt évekig, de az eladó elmondása szerint ez még a jobb állapotú szett volt és szerinte ezt szépen meg lehet csinálni.
Az a kérdés, hogy esélytelen normális állapotú szettet találni, és mindegyiken homokolás - csavarfúrkálás, és minden apró biz-basz csere az alap, mert ehhez nincs túl nagy kedvem, pláne úgy, hogy az én Bogaram futóműve patika állapotú, mert akkor inkább fölteszem a felniket osztókörmódosítóval és hagyom hátul a dobféket.
A másik, hogy elég komoly számokat hallottam, már ahol van még ilyen cucc.
Hátsó hídért komplett 100eft? Vagy ez csak nekem tűnik soknak?
Aki vett ilyen cuccot, elárulhatná, hogy állapotnak megfelelően mit kellett érte fizetni.
Az első - hátsó - szerintem - szar állapotú szettért kértek 100eft-ot.
100e Forintért nehezen találni 944-es Porsche futóművet,sőt,lassan szinte már semmilyent sem lehet találni semennyiért sem,mert elfogynak ezek a cuccok.
Nem,hogy a 100e Forintos fékekkel,hanem még a 130-150e Forintos fékekkel is foglalkozni kell,felújítani,megtisztítani,lefesteni stb.Mindent meg lehet csinálni,van drótkorong,drótkefe,homokszóró,porfestő,horganyzó stb.Nézd meg pl Matrox honlapján,hogy Ő milyen szépen megcsinálta a Porsche fékjeit,mert ő kézbe vette őket,és foglakozott velük.
Bár nem láttam azt a futóművet amiről írsz,de mégis így látatlan azt mondom,hogy megért volna 100e Forintot.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20290 Dátum:
2014 Május 03, 15:41:22 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 03, 15:26:47
Ma voltam megnézni vételi szándékkal Porsche 944 futóművet, de a látvány elborzasztott és a végén rövid gondolkodás után nem hoztam el.
Autóztam több, mint 400 km-t miatta, de legalább láttam, hogy ilyet is árulnak.
mindenen vastagon volt a rozsda, féktárcsákon a belső hűtést adó belső részeken is.
Fékmunkahengerek beállva, a fékdugattyúkon a látható részen körbe szintén rozsda, a légtelenítő csavart csak az erős fantáziám miatt ismertem fel benne. Csapágyak szintén K.O.
A kocsi a szabadban állt évekig, de az eladó elmondása szerint ez még a jobb állapotú szett volt és szerinte ezt szépen meg lehet csinálni.
Az a kérdés, hogy esélytelen normális állapotú szettet találni, és mindegyiken homokolás - csavarfúrkálás, és minden apró biz-basz csere az alap, mert ehhez nincs túl nagy kedvem, pláne úgy, hogy az én Bogaram futóműve patika állapotú, mert akkor inkább fölteszem a felniket osztókörmódosítóval és hagyom hátul a dobféket.
A másik, hogy elég komoly számokat hallottam, már ahol van még ilyen cucc.
Hátsó hídért komplett 100eft? Vagy ez csak nekem tűnik soknak?
Aki vett ilyen cuccot, elárulhatná, hogy állapotnak megfelelően mit kellett érte fizetni.
Az első - hátsó - szerintem - szar állapotú szettért kértek 100eft-ot.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/924/porsche_924_944-7762804
és ennyi.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20289 Dátum:
2014 Május 03, 15:26:47 »
Ma voltam megnézni vételi szándékkal Porsche 944 futóművet, de a látvány elborzasztott és a végén rövid gondolkodás után nem hoztam el.
Autóztam több, mint 400 km-t miatta, de legalább láttam, hogy ilyet is árulnak.
mindenen vastagon volt a rozsda, féktárcsákon a belső hűtést adó belső részeken is.
Fékmunkahengerek beállva, a fékdugattyúkon a látható részen körbe szintén rozsda, a légtelenítő csavart csak az erős fantáziám miatt ismertem fel benne. Csapágyak szintén K.O.
A kocsi a szabadban állt évekig, de az eladó elmondása szerint ez még a jobb állapotú szett volt és szerinte ezt szépen meg lehet csinálni.
Az a kérdés, hogy esélytelen normális állapotú szettet találni, és mindegyiken homokolás - csavarfúrkálás, és minden apró biz-basz csere az alap, mert ehhez nincs túl nagy kedvem, pláne úgy, hogy az én Bogaram futóműve patika állapotú, mert akkor inkább fölteszem a felniket osztókörmódosítóval és hagyom hátul a dobféket.
A másik, hogy elég komoly számokat hallottam, már ahol van még ilyen cucc.
Hátsó hídért komplett 100eft? Vagy ez csak nekem tűnik soknak?
Aki vett ilyen cuccot, elárulhatná, hogy állapotnak megfelelően mit kellett érte fizetni.
Az első - hátsó - szerintem - szar állapotú szettért kértek 100eft-ot.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20288 Dátum:
2014 Május 03, 12:20:43 »
Azért a napokban én is melóztam:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/
Most meg vonaton ülök, hogy pár óra múlva kipróbálhassak egy bogarat egy 2,3 Scat motorral és 48 IDA-kal...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20287 Dátum:
2014 Május 03, 08:50:52 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Május 02, 22:44:40
ezt nem az előtt akartad Volt kérdezni melőtt nekem beraktad
v tartsam aszámat mert jövő hétre gyúrsz???
nem, ennek most jött el az ideje.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20286 Dátum:
2014 Május 03, 04:54:14 »
Hogy csendes legyen, ahhoz minél kisebbre kell az oldalirányú játékot beállítani. Persze szoros se lehet. Úgy a legegyszerűbb ha annyira passzosra hézagolod, amennyire a szettben található legvékonyabb lemez engedi.
A szelepforgatáshoz meg úgy kell kihézagolni, hogy a himba ne pont a szelep szárának közepét, hanem a közepétől picit eltolva nyomjon. Én ezt sem szoktam túlbonyolítani, úgy rakom be a lemezeket, hogy a középtől (szemre) nagyon enyhén eltolódjon egyik irányba (értelemszerűen itt is behatárolják a lemezek az állíthatóságot).
(Egyébként minél erősebb a szeleprugó, annál kisebb eltolás elegendő.)
Idézetet írta: tati - 2014 Május 02, 22:10:37
és hova kell hézagolni hogy csendes legyen és forgassa a szelepet?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20285 Dátum:
2014 Május 03, 04:45:42 »
Át tudom adni.
Idézetet írta: tati - 2014 Május 02, 22:09:25
és ha már nem akarod felajánlani, mikor rendelsz valamit hofmanrózsáéktól ?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
45
46
47
48
49
[
50
]
51
52
53
54
55
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...