www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 19:24:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3318904 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20324 Dátum: 2014 Május 14, 18:12:44 »

olajos ki...száraz be
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
lehet, hogy ezt nekem is meg kellett volna lépni lakatoláskor?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20323 Dátum: 2014 Május 14, 18:00:42 »

olajos ki...száraz be



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #20322 Dátum: 2014 Május 07, 21:08:15 »

es nincs mindig mindenre idonk.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20321 Dátum: 2014 Május 07, 21:01:58 »

Evekkel ezelott meg nem volt bogarhatus Tudasbazis!

En emlekszem, hogy voltak ilyen valtoattet-szamolos kezdemenyezesek, de ha Typ117 most nem kereste/rakta volna be ezt, ez is faszan elsullyedt volna.
Ha megvan neked a regi, es vannak benne olyan plusz dolgok, amik ebben nincsenek, szivesen beszerkesztem a tudasbazisba!

Sot, mindig mondom es a tudasbazis nyito oldalan is olvashato: regisztraljatok egy felhasznalonevet es irjatok okos leirasokat, cikkeket, tudnivalokat, elemzeseket, miegymasokat! Aztan majd masok hozzairnak, kiegeszitik, ahogy ez egy wikinel normalisan mukodik. (ami itt a forumon azota elofordul Varazslo, Callook stb. nagyrabecsult tollabol, azt Abessal igyekszunk beleszerkeszteni a tudasbazisba, de csak ketten vagyunk es nincs mindig mindenre idonk.)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #20320 Dátum: 2014 Május 07, 20:56:00 »

kiegészítettem Stone táblázatát utólagos beleegyezésével a váltókról-sebességekről-fordulatszámokról.
Már nem csak az adott fordulatszám látszik, a sebességhez viszonyítva,
hanem alatta a fordulatszámok megadásával (átírható) az is összehasonlítható hogy a különböző váltóknál mekkora a sebességkülönbség az egyes fokozatokban.
(gumiméretet állítsátok be)


Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20319 Dátum: 2014 Május 07, 14:13:19 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20318 Dátum: 2014 Május 07, 11:28:17 »

állítható benne, igen.
zsír, köszi!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #20317 Dátum: 2014 Május 07, 11:07:23 »

nincs excel a gépemen, ezekben a gumiméret is játszik?
állítható benne, igen.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20316 Dátum: 2014 Május 07, 11:01:19 »

kiegészítettem Stone táblázatát utólagos beleegyezésével a váltókról-sebességekről-fordulatszámokról.
Már nem csak az adott fordulatszám látszik, a sebességhez viszonyítva,
hanem alatta a fordulatszámok megadásával (átírható) az is összehasonlítható hogy a különböző váltóknál mekkora a sebességkülönbség az egyes fokozatokban.
(gumiméretet állítsátok be)


nincs excel a gépemen, ezekben a gumiméret is játszik?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #20315 Dátum: 2014 Május 07, 10:48:14 »

kiegészítettem Stone táblázatát utólagos beleegyezésével a váltókról-sebességekről-fordulatszámokról.
Már nem csak az adott fordulatszám látszik, a sebességhez viszonyítva,
hanem alatta a fordulatszámok megadásával (átírható) az is összehasonlítható hogy a különböző váltóknál mekkora a sebességkülönbség az egyes fokozatokban.
(gumiméretet állítsátok be)



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20314 Dátum: 2014 Május 07, 10:17:34 »

annyit adok segítség képen  hogy a váltó egyenesen arányosan forog a motorral tehet ha a váltó gyorsan forog akkor a motor __________ forog tehát a turbina is ________ forog ezért a hűtés ______ Wink hellyetesítsd be
Azert nem mindegy hogy 90-nel, 110-nel vagy 130-nal forog 3000-et. A hutes is egy tartomanyon belul hatekony, ezert nem rakott Berg bacsi sem hosszabb otodiket a gyari negyediknel. De ha autopalyazni akar, nem orom 5000-en utazni.

Egy 1776-hoz jo lehet a kozephosszu, foleg hogy hosszu gyakorlatilag nincs. elobb talalsz hosszu difit mint AO (karmann ghia) valtot, ami nem keverendo az Anullaval.

Ha van ra lehetoseged en biztos atepitenem szarazra. tobb a valto, konnyebb szerelni es minden szempontbol jobb a futomu
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 07, 10:20:40 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #20313 Dátum: 2014 Május 07, 10:07:46 »

azért majd szólj nekem is pls, ha találsz olajos féltengelyes hosszú váltót. bármikor vevő vagyok rá, ha valóban hosszú
Én szintén vennék szárazat.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20312 Dátum: 2014 Május 07, 10:05:31 »

miért gondolod hogy a  1,3 gyári váltó a hűtés miatt nem jó?
szerintem úgyanúgy lehet olajosba is hosszúváltót találni .
azért majd szólj nekem is pls, ha találsz olajos féltengelyes hosszú váltót. bármikor vevő vagyok rá, ha valóban hosszú

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20311 Dátum: 2014 Május 07, 09:03:37 »

ebből hiányzik Stone táblázata, szerintem praktikus lenne mellé innen:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg868952#msg868952
ezt meg Varázsló írta, talán erre gondolt, bár inkább a gyenge motor-hosszúváltó kombó a veszélyes, vagy a túl hosszúra épített..
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Sebességváltó
pontosan így van gyenge motor hosszú váltó a nem jó,és ha ehhez párosul még az okosság hogy nem számít a motorburkoló bádogok hiányossága,és a nagyonokosság  hogy ez boxer és nagynyomatékú kis fordulaton is ,akkor egészen rövid idő alatt ki lehet nyírni a motort mondjuk egy 2-300km-es túra alatt. Undecided

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20310 Dátum: 2014 Május 07, 09:03:10 »

Én mindenképp a verseny csőkígyót (merged header) akartam, ott meg nem opció a fűtésdob, viszont a J-cső a készlet része, mert egész máshol megy mint a többi J-cső. Még az alsó lemezeket sem lehet feltenni tőle.

Ilyen az enyém:

https://www.drdracingheads.com/xcart/Type-1-Stainlees-Steel-Merged-1-5-8-header-and-muffler.html

rábukkantam erre:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=12297847146&rub1=Exhaust%20%2F%20Heating&rub2=Exhaust%20System-Modified%2CComplete%20Exhaust%20Systems%2CBug%2FKarmann%20Ghia&artnr=16255a&pn=0&sort=0&all=

sok hasonlóságot mutat callookéval, eltekintve attól, hogy ez nem rozsdamentes, és a dob elbújik a sárvédő alatt - ez utóbbi nekem külön tetszik. attól hogy nem rozsdamentes nem hiszem hogy gyorsan elrohadna a használattól. esztétikailag meg együtt tudnék élni vele

ha nem lehet feltenni tőle az alsó lemezeket, akkor kell a typ3 féle alsó lemez a hengerek alá, vagy jó a bogáré is ami a hengerek alatt/harmonikacsövek fölött van?

érvek pro/kontra?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 07, 09:08:35 írta luftsick »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #20309 Dátum: 2014 Május 07, 08:58:51 »

ebből hiányzik Stone táblázata, szerintem praktikus lenne mellé innen:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg868952#msg868952

annyit adok segítség képen  hogy a váltó egyenesen arányosan forog a motorral tehet ha a váltó gyorsan forog akkor a motor __________ forog tehát a turbina is ________ forog ezért a hűtés ______ Wink hellyetesítsd be
ezt meg Varázsló írta, talán erre gondolt, bár inkább a gyenge motor-hosszúváltó kombó a veszélyes, vagy a túl hosszúra épített..
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Sebességváltó
Lazlow
« Hozzászólás #20308 Dátum: 2014 Május 07, 08:58:22 »

annyit adok segítség képen  hogy a váltó egyenesen arányosan forog a motorral tehet ha a váltó gyorsan forog akkor a motor __________ forog tehát a turbina is ________ forog ezért a hűtés ______ Wink hellyetesítsd be

  Wink
Ez nekem is megvolt.Smiley Nem a nagy sebességgel van probléma, hanem pl. a városi poroszkálással.  Cool De mostmár látom, hogy pont fordítva gondolkodtam tehát marhaságot írtam. Úgy látszik, hogy öregszem. Már két KV kell reggelente. Cheesy

Beújítok majd egy hosszú váltót és boldogság lesz.  Cheesy
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20307 Dátum: 2014 Május 07, 08:48:00 »

Ok, akkor iszom még egy KV-t  Grin Wink
annyit adok segítség képen  hogy a váltó egyenesen arányosan forog a motorral tehet ha a váltó gyorsan forog akkor a motor __________ forog tehát a turbina is ________ forog ezért a hűtés ______ Wink hellyetesítsd be

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #20306 Dátum: 2014 Május 07, 08:46:49 »

Azért gondolom mert hogy a rövid váltó gyorsan leforogna, de mivel nem lámpától lámpáig használnám így "kevés" lenne a fordulatszám egy bizonyos sebességhez.
De ha hülyeség akkor mondjátok nyugodtan! Wink  Grin Most csak filozofálok.  Grin
Ha lehet találni olajosba is hosszút akkor az szuper. Smiley Lesz egy eladó száraz hátsó futóművem. Yupi!  Grin Grin Wink
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/V%C3%A1lt%C3%B3t%C3%ADpusok
Lazlow
« Hozzászólás #20305 Dátum: 2014 Május 07, 08:44:27 »

igen hülyeség ,gondold át mégegyszer ,aztán folytatjuk  Wink

Ok, akkor iszom még egy KV-t  Grin Wink
Lazlow
« Hozzászólás #20304 Dátum: 2014 Május 07, 08:43:42 »

Nekem 1776 van hosszú váltóval, 50-nel is rángatás nélkül megy és lassú gázadásra szépen gyorsul. 100-as tengely, 1,25-ös himba, dupla weber.

Köszi.Smiley Akkor az nekem is szuper lenne, mert a Te motorod "receptje" alapján lesz az enyém is építve. Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20303 Dátum: 2014 Május 07, 08:43:36 »

Azért gondolom mert hogy a rövid váltó gyorsan leforogna, de mivel nem lámpától lámpáig használnám így "kevés" lenne a fordulatszám egy bizonyos sebességhez.
De ha hülyeség akkor mondjátok nyugodtan! Wink  Grin Most csak filozofálok.  Grin
Ha lehet találni olajosba is hosszút akkor az szuper. Smiley Lesz egy eladó száraz hátsó futóművem. Yupi!  Grin Grin Wink
igen hülyeség ,gondold át mégegyszer ,aztán folytatjuk  Wink

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20302 Dátum: 2014 Május 07, 08:42:57 »

 Huh

Jezusom ... Grin
Lazlow
« Hozzászólás #20301 Dátum: 2014 Május 07, 08:41:48 »

miért gondolod hogy a  1,3 gyári váltó a hűtés miatt nem jó?
szerintem úgyanúgy lehet olajosba is hosszúváltót találni .

Azért gondolom mert hogy a rövid váltó gyorsan leforogna, de mivel nem lámpától lámpáig használnám így "kevés" lenne a fordulatszám egy bizonyos sebességhez.
De ha hülyeség akkor mondjátok nyugodtan! Wink  Grin Most csak filozofálok.  Grin
Ha lehet találni olajosba is hosszút akkor az szuper. Smiley Lesz egy eladó száraz hátsó futóművem. Yupi!  Grin Grin Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20300 Dátum: 2014 Május 07, 08:40:34 »

Nekem 1776 van  rángatás nélkül megy és lassú gázadásra szépen gyorsul. 
Jezusom ... Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 07, 08:42:27 írta tati »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20299 Dátum: 2014 Május 07, 08:37:20 »

Nekem 1776 van hosszú váltóval, 50-nel is rángatás nélkül megy és lassú gázadásra szépen gyorsul. 100-as tengely, 1,25-ös himba, dupla weber.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20298 Dátum: 2014 Május 07, 08:34:12 »

Sziasztok!

Anno volt szó egy 1776cc -s túra motorról a Bogárba. Ez semmit nem változott, viszont nem tudom, hogy ehhez milyen váltó való? Nem tudom, hogy ehhez jó lenne-e a gyári 1.3-as váltó (hűtés miatt gondolom, hogy nem lenne igazán jó, na meg gyorsan elérne a fokozatok végére)? Vagy hosszú váltó kell (hisz nyomaték lesz bőven)?
Olajos féltengelyes a futóművem, de tudtommal ahhoz hosszú váltó nem igazán van. Vagyis csak 1 típusú de az ritka mint a fehér holló (tudja valaki, hogy ez milyen kódú váltó?).
Van egy szép állapotú komplett száraz féltengelyes hátsó futóművem és most nemtudom, hogy legyen-e átalakítva a futómű, hogy gond nélkül lehessen hosszú váltót találni hozzá? Vagy vadásszak egy olajos hosszú váltóra és örüljek a fejemnek? Smiley Ültetés meg ilyenek nem lesznek, csak a váltó miatt lenne futómű csere.

Köszönöm!:)
miért gondolod hogy a  1,3 gyári váltó a hűtés miatt nem jó?
szerintem úgyanúgy lehet olajosba is hosszúváltót találni .
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 07, 08:38:38 írta tati »

Lazlow
« Hozzászólás #20297 Dátum: 2014 Május 07, 08:18:33 »

Sziasztok!

Anno volt szó egy 1776cc -s túra motorról a Bogárba. Ez semmit nem változott, viszont nem tudom, hogy ehhez milyen váltó való? Nem tudom, hogy ehhez jó lenne-e a gyári 1.3-as váltó (hűtés miatt gondolom, hogy nem lenne igazán jó, na meg gyorsan elérne a fokozatok végére)? Vagy hosszú váltó kell (hisz nyomaték lesz bőven)?
Olajos féltengelyes a futóművem, de tudtommal ahhoz hosszú váltó nem igazán van. Vagyis csak 1 típusú de az ritka mint a fehér holló (tudja valaki, hogy ez milyen kódú váltó?).
Van egy szép állapotú komplett száraz féltengelyes hátsó futóművem és most nemtudom, hogy legyen-e átalakítva a futómű, hogy gond nélkül lehessen hosszú váltót találni hozzá? Vagy vadásszak egy olajos hosszú váltóra és örüljek a fejemnek? Smiley Ültetés meg ilyenek nem lesznek, csak a váltó miatt lenne futómű csere.

Köszönöm!:)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20296 Dátum: 2014 Május 04, 14:37:42 »

mint a szoftver- és üdítőital piacon.
mi az a legtöbb lóvé, amit ki tudunk húzni a vevőből.
azert tapasztalatot is megvarnek. A paint meg a ps is rajzprogram Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20295 Dátum: 2014 Május 04, 14:35:32 »

mi a kulonbseg?
mint a szoftver- és üdítőital piacon.
mi az a legtöbb lóvé, amit ki tudunk húzni a vevőből.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #20294 Dátum: 2014 Május 04, 11:27:26 »

Ma
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20293 Dátum: 2014 Május 04, 10:29:41 »

Betegen fekszem egesz hetvegen, volt idom gondolkodni. Motor ala rakhato plusz olajteknorol pro kontra mit illik tudni? A szuro nelkuliek is eleg nagy szorast mutatnak arban, mi a kulonbseg?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #20292 Dátum: 2014 Május 04, 10:09:48 »

Ma voltam megnézni vételi szándékkal Porsche 944 futóművet, de a látvány elborzasztott és a végén rövid gondolkodás után nem hoztam el.
Autóztam több, mint 400 km-t miatta, de legalább láttam, hogy ilyet is árulnak.
mindenen vastagon volt a rozsda, féktárcsákon a belső hűtést adó belső részeken is.
Fékmunkahengerek beállva, a fékdugattyúkon a látható részen körbe szintén rozsda, a légtelenítő csavart csak az erős fantáziám miatt ismertem fel benne. Csapágyak szintén K.O.
A kocsi a szabadban állt évekig, de az eladó elmondása szerint ez még a jobb állapotú szett volt és szerinte ezt szépen meg lehet csinálni.

Az a kérdés, hogy esélytelen normális állapotú szettet találni, és mindegyiken homokolás - csavarfúrkálás, és minden apró biz-basz csere az alap, mert ehhez nincs túl nagy kedvem, pláne úgy, hogy az én Bogaram futóműve patika állapotú, mert akkor inkább fölteszem a felniket osztókörmódosítóval és hagyom hátul a dobféket.

A másik, hogy elég komoly számokat hallottam, már ahol van még ilyen cucc.
Hátsó hídért komplett 100eft? Vagy ez csak nekem tűnik soknak?
Aki vett ilyen cuccot, elárulhatná, hogy állapotnak megfelelően mit kellett érte fizetni.
Az első - hátsó  - szerintem - szar állapotú szettért kértek 100eft-ot.

Az enyémek is borzasztóak voltak. Vettem hozzá mindent ami kellett, új porvédő gumik,  szemcseszórás,  galvánozás,  betétek minden.  Olya  féket amit csak felraksz és boldogság az nehéz lesz.  A 100e ft egy komplett hátsó hidas fékért elsővel együtt ajándék mert abban benne még a torzió ami szintén megér 20-25e forintot. Ennyiért én elhoztam volna. 

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20291 Dátum: 2014 Május 03, 22:59:38 »

Ma voltam megnézni vételi szándékkal Porsche 944 futóművet, de a látvány elborzasztott és a végén rövid gondolkodás után nem hoztam el.
Autóztam több, mint 400 km-t miatta, de legalább láttam, hogy ilyet is árulnak.
mindenen vastagon volt a rozsda, féktárcsákon a belső hűtést adó belső részeken is.
Fékmunkahengerek beállva, a fékdugattyúkon a látható részen körbe szintén rozsda, a légtelenítő csavart csak az erős fantáziám miatt ismertem fel benne. Csapágyak szintén K.O.
A kocsi a szabadban állt évekig, de az eladó elmondása szerint ez még a jobb állapotú szett volt és szerinte ezt szépen meg lehet csinálni.

Az a kérdés, hogy esélytelen normális állapotú szettet találni, és mindegyiken homokolás - csavarfúrkálás, és minden apró biz-basz csere az alap, mert ehhez nincs túl nagy kedvem, pláne úgy, hogy az én Bogaram futóműve patika állapotú, mert akkor inkább fölteszem a felniket osztókörmódosítóval és hagyom hátul a dobféket.

A másik, hogy elég komoly számokat hallottam, már ahol van még ilyen cucc.
Hátsó hídért komplett 100eft? Vagy ez csak nekem tűnik soknak?
Aki vett ilyen cuccot, elárulhatná, hogy állapotnak megfelelően mit kellett érte fizetni.
Az első - hátsó  - szerintem - szar állapotú szettért kértek 100eft-ot.
100e Forintért nehezen találni 944-es Porsche futóművet,sőt,lassan szinte már semmilyent sem lehet találni semennyiért sem,mert elfogynak ezek a cuccok.

Nem,hogy a 100e Forintos fékekkel,hanem még a 130-150e Forintos fékekkel is foglalkozni kell,felújítani,megtisztítani,lefesteni stb.Mindent meg lehet csinálni,van drótkorong,drótkefe,homokszóró,porfestő,horganyzó stb.Nézd meg pl Matrox honlapján,hogy Ő milyen szépen megcsinálta a Porsche fékjeit,mert ő kézbe vette őket,és foglakozott velük.

Bár nem láttam azt a futóművet amiről írsz,de mégis így látatlan azt mondom,hogy megért volna 100e Forintot.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #20290 Dátum: 2014 Május 03, 15:41:22 »

Ma voltam megnézni vételi szándékkal Porsche 944 futóművet, de a látvány elborzasztott és a végén rövid gondolkodás után nem hoztam el.
Autóztam több, mint 400 km-t miatta, de legalább láttam, hogy ilyet is árulnak.
mindenen vastagon volt a rozsda, féktárcsákon a belső hűtést adó belső részeken is.
Fékmunkahengerek beállva, a fékdugattyúkon a látható részen körbe szintén rozsda, a légtelenítő csavart csak az erős fantáziám miatt ismertem fel benne. Csapágyak szintén K.O.
A kocsi a szabadban állt évekig, de az eladó elmondása szerint ez még a jobb állapotú szett volt és szerinte ezt szépen meg lehet csinálni.

Az a kérdés, hogy esélytelen normális állapotú szettet találni, és mindegyiken homokolás - csavarfúrkálás, és minden apró biz-basz csere az alap, mert ehhez nincs túl nagy kedvem, pláne úgy, hogy az én Bogaram futóműve patika állapotú, mert akkor inkább fölteszem a felniket osztókörmódosítóval és hagyom hátul a dobféket.

A másik, hogy elég komoly számokat hallottam, már ahol van még ilyen cucc.
Hátsó hídért komplett 100eft? Vagy ez csak nekem tűnik soknak?
Aki vett ilyen cuccot, elárulhatná, hogy állapotnak megfelelően mit kellett érte fizetni.
Az első - hátsó  - szerintem - szar állapotú szettért kértek 100eft-ot.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/924/porsche_924_944-7762804
és ennyi.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20289 Dátum: 2014 Május 03, 15:26:47 »

Ma voltam megnézni vételi szándékkal Porsche 944 futóművet, de a látvány elborzasztott és a végén rövid gondolkodás után nem hoztam el.
Autóztam több, mint 400 km-t miatta, de legalább láttam, hogy ilyet is árulnak.
mindenen vastagon volt a rozsda, féktárcsákon a belső hűtést adó belső részeken is.
Fékmunkahengerek beállva, a fékdugattyúkon a látható részen körbe szintén rozsda, a légtelenítő csavart csak az erős fantáziám miatt ismertem fel benne. Csapágyak szintén K.O.
A kocsi a szabadban állt évekig, de az eladó elmondása szerint ez még a jobb állapotú szett volt és szerinte ezt szépen meg lehet csinálni.

Az a kérdés, hogy esélytelen normális állapotú szettet találni, és mindegyiken homokolás - csavarfúrkálás, és minden apró biz-basz csere az alap, mert ehhez nincs túl nagy kedvem, pláne úgy, hogy az én Bogaram futóműve patika állapotú, mert akkor inkább fölteszem a felniket osztókörmódosítóval és hagyom hátul a dobféket.

A másik, hogy elég komoly számokat hallottam, már ahol van még ilyen cucc.
Hátsó hídért komplett 100eft? Vagy ez csak nekem tűnik soknak?
Aki vett ilyen cuccot, elárulhatná, hogy állapotnak megfelelően mit kellett érte fizetni.
Az első - hátsó  - szerintem - szar állapotú szettért kértek 100eft-ot.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20288 Dátum: 2014 Május 03, 12:20:43 »

Azért a napokban én is melóztam:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/

Most meg vonaton ülök, hogy pár óra múlva kipróbálhassak egy bogarat egy 2,3 Scat motorral és 48 IDA-kal...  Shocked

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20287 Dátum: 2014 Május 03, 08:50:52 »

ezt nem az előtt akartad Volt kérdezni melőtt nekem beraktad Huh v tartsam aszámat mert jövő hétre gyúrsz???
nem, ennek most jött el az ideje.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20286 Dátum: 2014 Május 03, 04:54:14 »

Hogy csendes legyen, ahhoz minél kisebbre kell az oldalirányú játékot beállítani. Persze szoros se lehet. Úgy a legegyszerűbb ha annyira passzosra hézagolod, amennyire a szettben található legvékonyabb lemez engedi.
A szelepforgatáshoz meg úgy kell kihézagolni, hogy a himba ne pont a szelep szárának közepét, hanem a közepétől picit eltolva nyomjon. Én ezt sem szoktam túlbonyolítani, úgy rakom be a lemezeket, hogy a középtől (szemre) nagyon enyhén eltolódjon egyik irányba (értelemszerűen itt is behatárolják a lemezek az állíthatóságot).
(Egyébként minél erősebb a szeleprugó, annál kisebb eltolás elegendő.)

és hova kell hézagolni hogy csendes legyen és forgassa a szelepet?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20285 Dátum: 2014 Május 03, 04:45:42 »

Át tudom adni.

és ha már nem akarod felajánlani, mikor rendelsz valamit hofmanrózsáéktól ?

Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.716 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.