www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 20:41:21
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
44
45
46
47
48
[
49
]
50
51
52
53
54
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3319024 alkalommal)
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20364 Dátum:
2014 Május 18, 16:01:13 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Május 18, 15:49:08
Béla
http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=11753
Köszi! Ez mintha gömbfejes cucc lenne.
Nekem függőcsapos első futóműhöz kellene. Ha ahhoz is van infód, megköszönném.
http://sparkafer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20363 Dátum:
2014 Május 18, 15:49:08 »
Idézetet írta: sparkafer - 2014 Május 18, 15:35:58
Ha majd aktuális lesz a téma, akkor úgyis meginterjúvolom Zolit.
Béla
http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=11753
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20362 Dátum:
2014 Május 18, 15:35:58 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 18, 13:37:00
Callook még a drága 5x205-tel is szopóágon van pedig róla azért feltételezném hogy egy fakockával és egy üveggolyóval elbír
Ha majd aktuális lesz a téma, akkor úgyis meginterjúvolom Zolit.
http://sparkafer.blogspot.hu/
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20361 Dátum:
2014 Május 18, 13:57:47 »
Idézetet írta: kövi - 2014 Május 18, 11:32:30
Hát ez van. Cserélték anno a szocreálban, és ez volt. Megvan az új, de nem teszem fel, majd......egyszer.
Nálam empi dob volt, a két lik szélétől vagy 10 centire jött ki. Elég béndzsa volt. Ez legalább gyárikus.
A hátfalat meg a vonóhorog takarja, legalább
Nekem meg nagyon tetszik ez a hátfal, én is ilyet tettem az enyémre, ezért nem kell szabadkoznod.
Spec. nekem a 03-as műszerfala is bejön, az 1300-as és az 1302-es műszerfala olyannak tűnik, mintha még nem lenne összerakva a fényezés után.
A mexikói féle műanyag betéttel viszont már tetszik, lehet, hogy fémérzékeny vagyok.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20360 Dátum:
2014 Május 18, 13:37:00 »
Idézetet írta: sparkafer - 2014 Május 18, 11:37:20
Köszi!
Szarcsi és drága nem kell. Nem lettem boldogabb sajnos. Marad majd a dob. 4x130-t könnyebb lenne megoldani(gondolom), de ragaszkodom az 5x205-höz.
Callook még a drága 5x205-tel is szopóágon van pedig róla azért feltételezném hogy egy fakockával és egy üveggolyóval elbír
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20359 Dátum:
2014 Május 18, 11:37:20 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 18, 10:18:04
nem létezik ,szettben kint is horror, ami olcsóbb az meg elég szarcsi adnak róla papírt hogy csak dísznek jó közútra nem lehet menni vele, ha van jó esztergályosod aki lopja az anyagot akkor az agyat meg lehetne esztergáltatni és egy bármilyen tárcsát rácsavarozni aztán lehet nyeregtartót fabrikálni meg dácsia nyergetfelrakni ,a végén több lesz a halott mint a sebesült
....
Köszi!
Szarcsi és drága nem kell. Nem lettem boldogabb sajnos. Marad majd a dob. 4x130-t könnyebb lenne megoldani(gondolom), de ragaszkodom az 5x205-höz.
http://sparkafer.blogspot.hu/
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20358 Dátum:
2014 Május 18, 11:32:30 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 18, 10:14:04
ez nem legszebb, ez a legrondább hátfal amit valaha préseltek vetekszik a thália vagy a lépcsőshátú opelkorza szépségével ,sőt merem állítani hogy a 303műszerfallal egy súlycsoportba tartozik
Hát ez van. Cserélték anno a szocreálban, és ez volt. Megvan az új, de nem teszem fel, majd......egyszer.
Nálam empi dob volt, a két lik szélétől vagy 10 centire jött ki. Elég béndzsa volt. Ez legalább gyárikus.
A hátfalat meg a vonóhorog takarja, legalább
VW 1300 1968.06.
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20357 Dátum:
2014 Május 18, 11:30:56 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 18, 10:16:12
nincs furat mert béna az egész cucc sokat kellene gecizni a lemezzel hogy ne érjen hozzá a féktárcsához .... amúgy sem kell az a lemez
Akkor marad nélküle
VW 1300 1968.06.
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20356 Dátum:
2014 Május 18, 10:20:21 »
Idézetet írta: kövi - 2014 Május 18, 00:13:54
Ja, kérdésem is lenne.
Az új tengelycsonkon nincs furat a porvédő lemez számára. Ez spec csak nálam van, vagy más porvédő megy rá?
Esetleg vágjak bele menetet?
Enyémen sincs, nem is lesz....
Bácsi Győző
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20355 Dátum:
2014 Május 18, 10:18:04 »
Idézetet írta: sparkafer - 2014 Május 18, 09:49:16
Létezik 5x205 furatos új tárcsa itthon? Vagy csak külföldi oldalakat nézzek?
Az itthoni szettet, kompletten nem tudom megfizetni.
nem létezik ,szettben kint is horror, ami olcsóbb az meg elég szarcsi adnak róla papírt hogy csak dísznek jó közútra nem lehet menni vele, ha van jó esztergályosod aki lopja az anyagot akkor az agyat meg lehetne esztergáltatni és egy bármilyen tárcsát rácsavarozni aztán lehet nyeregtartót fabrikálni meg dácsia nyergetfelrakni ,a végén több lesz a halott mint a sebesült
....
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Május 18, 10:20:50 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20354 Dátum:
2014 Május 18, 10:16:12 »
Idézetet írta: kövi - 2014 Május 18, 00:13:54
Ja, kérdésem is lenne.
Az új tengelycsonkon nincs furat a porvédő lemez számára. Ez spec csak nálam van, vagy más porvédő megy rá?
Esetleg vágjak bele menetet?
nincs furat mert béna az egész cucc sokat kellene gecizni a lemezzel hogy ne érjen hozzá a féktárcsához .... amúgy sem kell az a lemez
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20353 Dátum:
2014 Május 18, 10:14:04 »
Idézetet írta: kövi - 2014 Május 17, 23:54:57
És végre a legszebb formáját mutatja hátulról is a gyári puffogóval
ez nem legszebb, ez a legrondább hátfal amit valaha préseltek vetekszik a thália vagy a lépcsőshátú opelkorza szépségével ,sőt merem állítani hogy a 303műszerfallal egy súlycsoportba tartozik
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20352 Dátum:
2014 Május 18, 09:49:16 »
Létezik 5x205 furatos új tárcsa itthon? Vagy csak külföldi oldalakat nézzek?
Az itthoni szettet, kompletten nem tudom megfizetni.
http://sparkafer.blogspot.hu/
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20351 Dátum:
2014 Május 18, 00:13:54 »
Ja, kérdésem is lenne.
Az új tengelycsonkon nincs furat a porvédő lemez számára. Ez spec csak nálam van, vagy más porvédő megy rá?
Esetleg vágjak bele menetet?
VW 1300 1968.06.
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20350 Dátum:
2014 Május 17, 23:54:57 »
És végre a legszebb formáját mutatja hátulról is a gyári puffogóval
[a csatolmányt egy admin törölte]
VW 1300 1968.06.
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20349 Dátum:
2014 Május 17, 23:53:18 »
..
[a csatolmányt egy admin törölte]
VW 1300 1968.06.
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20348 Dátum:
2014 Május 17, 23:52:35 »
Szóval elkezdtem a bogim rendbeszedni, és vizsgára felkészíteni. Mivel a cél sajnos már csak a nyári rajzás,
sok mindent nem a végső megoldásra csinálok meg. Még.
Az első futóműtest maradt bent, mivel a gömbfejek jók. A gumik rajtuk viszont nem igazán. Sebaj, úgyis lesz mindből új, tehát kophatnak
A mai haladás:
Dobfék lecserélve teljesen felújított tárcsás rendszerre, és ültetett tendelycsonkra.
Meg kapott végre egy rendes kipufogót is
És ha már a jubifelnik felújítódtak, meg kaptak új kupakot is, hát új csavarokat is vettem a szépség kedvéért.
[a csatolmányt egy admin törölte]
VW 1300 1968.06.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20347 Dátum:
2014 Május 15, 11:05:21 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Május 15, 10:47:09
ja,jóvanna
www.tatinson.hu
www.kck.hu
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20346 Dátum:
2014 Május 15, 10:47:09 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 15, 09:13:10
ez az a nyomásmérő amiről lejjebb írtam ...amúgy meg hőmérőről volt szó....
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20345 Dátum:
2014 Május 15, 10:38:54 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Május 15, 09:40:28
Lehetek a szarod? ;-)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20344 Dátum:
2014 Május 15, 10:01:07 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Május 15, 09:40:28
Lehetek a szarod? ;-)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20343 Dátum:
2014 Május 15, 10:00:47 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Május 15, 08:54:37
én ilyet lőnék éppen... úgy gondoltam, hogy a kapcsolós kontakt megy a visszajelző lámpára, a másik meg a műszernek. ez a jeladó lehet "nem jó" nyomásnál kapcsolja a visszajelző lámpát? gyakran paráztatna?
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=840626932481&rub1=Electric&rub2=Instruments%2CVDO&artnr=14602a&pn=0&sort=0&all=
Igen, általábban magasabb értéknél kapcsolnak, amitől mondjuk alapjáraton pislákol/világít. A CSP gondolom pont a szarjainkhoz valót árulja. Én Budaörsön vettem a Speedy-nél (év végén -> mondták, hogy csúszni fog) 22 körül. Csak erre fájt volna a posta + ha valamiért befosik, vissza tudom vinni.
(0-5 bar / 0,25 para)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20342 Dátum:
2014 Május 15, 09:40:28 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 14, 22:18:10
vízhűtésű üvegolvasztó kemence ajtó 10mm lemez 4mm-es elektródával hegesztve alul 10mm-es gyökvarrat bázikus elektródával rajta 22mm-es takaróvarrat az egész ráklépésben hegesztve 2,5méter hosszú leszorítás nélkül 1mm-es pontossággal.
Lehetek a szarod? ;-)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20341 Dátum:
2014 Május 15, 09:39:42 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Május 15, 08:54:37
én ilyet lőnék éppen... úgy gondoltam, hogy a kapcsolós kontakt megy a visszajelző lámpára, a másik meg a műszernek. ez a jeladó lehet "nem jó" nyomásnál kapcsolja a visszajelző lámpát? gyakran paráztatna?
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=840626932481&rub1=Electric&rub2=Instruments%2CVDO&artnr=14602a&pn=0&sort=0&all=
Igen, ez forró olajnál már jelez.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20340 Dátum:
2014 Május 15, 09:13:10 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Május 15, 08:54:37
én ilyet lőnék éppen... úgy gondoltam, hogy a kapcsolós kontakt megy a visszajelző lámpára, a másik meg a műszernek. ez a jeladó lehet "nem jó" nyomásnál kapcsolja a visszajelző lámpát? gyakran paráztatna?
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=840626932481&rub1=Electric&rub2=Instruments%2CVDO&artnr=14602a&pn=0&sort=0&all=
ez az a nyomásmérő amiről lejjebb írtam ...amúgy meg hőmérőről volt szó....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20339 Dátum:
2014 Május 15, 08:54:37 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Május 14, 22:55:03
jah és bogárhoz valót (0,25 barnál paráztat) senki nem tart polcon, 3+ hónapot vártam rá, de legalább drága volt
én ilyet lőnék éppen... úgy gondoltam, hogy a kapcsolós kontakt megy a visszajelző lámpára, a másik meg a műszernek. ez a jeladó lehet "nem jó" nyomásnál kapcsolja a visszajelző lámpát? gyakran paráztatna?
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=840626932481&rub1=Electric&rub2=Instruments%2CVDO&artnr=14602a&pn=0&sort=0&all=
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20338 Dátum:
2014 Május 15, 06:23:08 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Május 14, 22:55:03
jah és bogárhoz valót (0,25 barnál paráztat) senki nem tart polcon, 3+ hónapot vártam rá, de legalább drága volt
a basszátban is valami ilyen alacsonyan jelző gomba van, aztán simán 2 óra alatt meghozatta a helyi kisbót a bárditól vagy unixtól.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20337 Dátum:
2014 Május 14, 22:55:03 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 14, 22:48:42
ez csak egy elosztó amibe ez is az is benne van, csak olyat gyárt ami olajnyomás visszajelző lámpa és mérő jeladó.
jah és bogárhoz valót (0,25 barnál paráztat) senki nem tart polcon, 3+ hónapot vártam rá, de legalább drága volt
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20336 Dátum:
2014 Május 14, 22:48:42 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 14, 22:43:03
Gyárt a VDO olyan jeladót, ami egyben olajnyomást és olajhőfokot is mér.
Vagy ez csak nekem újdonság?
36euro + posta az ára
ez csak egy elosztó amibe ez is az is benne van, csak olyat gyárt ami olajnyomás visszajelző lámpa és mérő jeladó.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20335 Dátum:
2014 Május 14, 22:43:03 »
Gyárt a VDO olyan jeladót, ami egyben olajnyomást és olajhőfokot is mér.
Vagy ez csak nekem újdonság?
36euro + posta az ára
[a csatolmányt egy admin törölte]
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20334 Dátum:
2014 Május 14, 22:28:11 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 14, 22:25:05
Stunt turbinájából kirepültek a lapátok mikor lendkerék nélkül végre sikerült 3500 fölé forgatnia (ezt megelőzendő be lett hegesztve az összes lapát)
Ja!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20333 Dátum:
2014 Május 14, 22:25:05 »
Idézetet írta: Bill - 2014 Május 14, 22:22:17
Mi volt ezzel a turbinakerékkel?
Stunt turbinájából kirepültek a lapátok mikor lendkerék nélkül végre sikerült 3500 fölé forgatnia (ezt megelőzendő be lett hegesztve az összes lapát)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20332 Dátum:
2014 Május 14, 22:22:17 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 14, 20:47:41
mai szmb Luipádre kokárdája és váltó kitámasztó 2pontnulla.
Mi volt ezzel a turbinakerékkel?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20331 Dátum:
2014 Május 14, 22:18:10 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Május 14, 21:23:41
Ezmiez? Vasúti híd?
vízhűtésű üvegolvasztó kemence ajtó 10mm lemez 4mm-es elektródával hegesztve alul 10mm-es gyökvarrat bázikus elektródával rajta 22mm-es takaróvarrat az egész ráklépésben hegesztve 2,5méter hosszú leszorítás nélkül 1mm-es pontossággal.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20330 Dátum:
2014 Május 14, 21:44:30 »
Az új, rohadásbiztos padlólemez
Idézetet írta: vetart - 2014 Május 14, 21:23:41
Ezmiez? Vasúti híd?
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20329 Dátum:
2014 Május 14, 21:23:41 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 14, 21:14:43
Hát ezeket az apró geciket alig látom ,inkább ilyenekhez vagyok szopva öö szokva:
Ezmiez? Vasúti híd?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20328 Dátum:
2014 Május 14, 21:14:43 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Május 14, 20:51:16
Azért így sokadikra egészen jól megy neked a hegesztés...
Hát ezeket az apró geciket alig látom ,inkább ilyenekhez vagyok szopva öö szokva:
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20327 Dátum:
2014 Május 14, 20:51:16 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 14, 20:47:41
mai szmb Luipádre kokárdája és váltó kitámasztó 2pontnulla.
Azért így sokadikra egészen jól megy neked a hegesztés...
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20326 Dátum:
2014 Május 14, 20:47:41 »
mai szmb Luipádre kokárdája és váltó kitámasztó 2pontnulla.
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20325 Dátum:
2014 Május 14, 18:14:56 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Május 14, 18:12:44
lehet, hogy ezt nekem is meg kellett volna lépni lakatoláskor?
utána is meglehet.....csak nem 2ft......
kell egy komplett 1303-02 hátulja.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
44
45
46
47
48
[
49
]
50
51
52
53
54
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...