www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 22:06:46
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3319211 alkalommal)
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20564 Dátum:
2014 Július 30, 05:15:19 »
Idézetet írta: callook - 2014 Július 29, 19:11:53
Akkor vedd azt!
És akkor,hogy van,két ilyen védelem lesz a motorban,egyik a gyári,a másik pedig ebben a fedélben?
Vagy ez vagylagos?
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20563 Dátum:
2014 Július 29, 23:01:54 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Július 25, 11:09:14
Sima 1,6, elvileg WBX veztengely (luftsick tette bele). Plusz karter, hogy legyen olaj. Dupla Zenith 32 NDIX karbi eredeti Sauer-Sohn szettként (szívócső, karbik, rudazat, légszűrők, 1,6 bogárra fúvókázva). Légszűrőkbe okosítottam egy-egy K&N betétet, mert eredetileg dróthálós-olajfátyolos lenne. Kb. ennyi.
<beszúrt kép törölve>
Az a vez.tengely gyakorlatilag is az a DJ 2.1 fajtabol
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20562 Dátum:
2014 Július 29, 19:11:53 »
Akkor vedd azt!
Idézetet írta: Narancs - 2014 Július 28, 22:13:25
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20561 Dátum:
2014 Július 29, 14:50:55 »
Idézetet írta: gas - 2014 Július 29, 14:33:50
Értem, a kinézete miatt, jobban tetszik mint az idf, hasonló mint a TDE karbik, valami ilyesmit akartam az enyémbe is, de.......
A TDE javarészt Solex 34PCI -t használt, de pl. használtak ilyet is...
Tök jó historic bogár tuning oldal:
http://felix03.jimdo.com/
VW Beetle - the original since 1938
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20560 Dátum:
2014 Július 29, 14:33:50 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Július 29, 08:34:36
Dupla karbi, duplaszívóson. Minden szívócsatornához egy pillangószelep, gyárilag a 356-os Porsche karbija volt az 50-60-as években, onnan emelték át a bogaras tuningba.
Nincs tapasztalat, nem lett mérve (meg nem is az benne a poén).
Értem, a kinézete miatt, jobban tetszik mint az idf, hasonló mint a TDE karbik, valami ilyesmit akartam az enyémbe is, de.......
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20559 Dátum:
2014 Július 29, 08:34:36 »
Idézetet írta: gas - 2014 Július 29, 07:26:03
Ez egytorkú karbi, duplaszívós fejeken?
Van tapasztalat idf-es 1.6-al, ahhoz képest, hogy megy?
Lett esetleg mérve?
Dupla karbi, duplaszívóson. Minden szívócsatornához egy pillangószelep, gyárilag a 356-os Porsche karbija volt az 50-60-as években, onnan emelték át a bogaras tuningba.
Nincs tapasztalat, nem lett mérve (meg nem is az benne a poén).
VW Beetle - the original since 1938
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20558 Dátum:
2014 Július 29, 07:26:03 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Július 25, 11:09:14
Sima 1,6, elvileg WBX veztengely (luftsick tette bele). Plusz karter, hogy legyen olaj. Dupla Zenith 32 NDIX karbi eredeti Sauer-Sohn szettként (szívócső, karbik, rudazat, légszűrők, 1,6 bogárra fúvókázva). Légszűrőkbe okosítottam egy-egy K&N betétet, mert eredetileg dróthálós-olajfátyolos lenne. Kb. ennyi.
<beszúrt kép törölve>
Ez egytorkú karbi, duplaszívós fejeken?
Van tapasztalat idf-es 1.6-al, ahhoz képest, hogy megy?
Lett esetleg mérve?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20557 Dátum:
2014 Július 28, 22:13:25 »
Idézetet írta: callook - 2014 Július 28, 21:50:56
Rendszer függő. Ez megint nem az a kategória, hogy ez a jó vagy az a jó, hanem milyen a rendszer. Ha pl. a CSP olajvisszavezető csavarját használod a Full flow rendszerhez, akkor a nyomásszabályzós fedél kell. Ha megfúrod a blokkot és hagyod a gyári szelepet, akkor jó a sima fedél is.
Nekem Te a nyomásszabályzós nélküli fedelet javasoltad.Viszont a CNC-s kisöreg aki csinálja ezeket és rendelni szeretnék tőle,ő meg azt beszéli,hogy ha Full flow rendszert akarok,akkor mindenképpen a szelepeset vegyem,mert a szelep nélküli fedél az egy "Scheiße" meg ilyeneket beszél.Meg,hogy neki télen hidegben elszállt vagy eldurrant az olajszűrő,és hogy nyomászsabályzóval nem történt volna meg,mert mindenképpen kell egy védelem...
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Július 28, 22:25:32 írta Narancs
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20556 Dátum:
2014 Július 28, 21:50:56 »
Rendszer függő. Ez megint nem az a kategória, hogy ez a jó vagy az a jó, hanem milyen a rendszer. Ha pl. a CSP olajvisszavezető csavarját használod a Full flow rendszerhez, akkor a nyomásszabályzós fedél kell. Ha megfúrod a blokkot és hagyod a gyári szelepet, akkor jó a sima fedél is.
Idézetet írta: Narancs - 2014 Július 28, 20:08:35
Ezt senki?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20555 Dátum:
2014 Július 28, 20:08:35 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Július 27, 23:42:20
Olyan kérdésem lenne,hogy olajpumpa fedélből,létezik valami biztonsági szelepes (vagy dugattyús vagy milyen),és létezik sima,"Regelkolben" nélküli verzió is.
Mi ennek a jelentősége?
Hozzáértők,ti melyiket javasoljátok?
Ezt senki?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20554 Dátum:
2014 Július 27, 23:42:20 »
Olyan kérdésem lenne,hogy olajpumpa fedélből,létezik valami biztonsági szelepes (vagy dugattyús vagy milyen),és létezik sima,"Regelkolben" nélküli verzió is.
Mi ennek a jelentősége?
Hozzáértők,ti melyiket javasoljátok?
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20553 Dátum:
2014 Július 25, 11:09:14 »
Idézetet írta: gas - 2014 Július 25, 08:30:46
Sima 1,6, elvileg WBX veztengely (luftsick tette bele). Plusz karter, hogy legyen olaj. Dupla Zenith 32 NDIX karbi eredeti Sauer-Sohn szettként (szívócső, karbik, rudazat, légszűrők, 1,6 bogárra fúvókázva). Légszűrőkbe okosítottam egy-egy K&N betétet, mert eredetileg dróthálós-olajfátyolos lenne. Kb. ennyi.
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Július 25, 11:11:16 írta te_o
»
VW Beetle - the original since 1938
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20552 Dátum:
2014 Július 25, 08:30:46 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Július 25, 08:16:44
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20551 Dátum:
2014 Július 25, 08:16:44 »
Idézetet írta: gas - 2014 Július 24, 22:12:18
Kicsit részletesebben, lehet tudni mit is látunk a képen?
1, 2db sörital
2, stb....?
VW Beetle - the original since 1938
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20550 Dátum:
2014 Július 24, 22:44:33 »
Idézetet írta: gas - 2014 Július 24, 22:12:18
Kicsit részletesebben, lehet tudni mit is látunk a képen?
1, 2db sörital
2, stb....?
Ez egy sima oettinger (sör) tuning
http://sparkafer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20549 Dátum:
2014 Július 24, 22:12:18 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Július 24, 20:33:29
Feldobtam egy dupla Oettinger szettet is... a hűtése jobb, de egyelőre maradnak a Zenithek.
.
<beszúrt kép törölve>
Kicsit részletesebben, lehet tudni mit is látunk a képen?
1, 2db sörital
2, stb....?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20548 Dátum:
2014 Július 24, 21:48:43 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Július 24, 20:33:29
Feldobtam egy dupla Oettinger szettet is... a hűtése jobb, de egyelőre maradnak a Zenithek.
.
<beszúrt kép törölve>
veszed ki onnan!
megmelegszik :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20547 Dátum:
2014 Július 24, 20:59:35 »
De a kiemelő is baró
Idézetet írta: te_o - 2014 Július 24, 20:33:29
Feldobtam egy dupla Oettinger szettet is... a hűtése jobb, de egyelőre maradnak a Zenithek.
.
<beszúrt kép törölve>
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20546 Dátum:
2014 Július 24, 20:33:29 »
Feldobtam egy dupla Oettinger szettet is... a hűtése jobb, de egyelőre maradnak a Zenithek.
.
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: motortető kiemelő afteren...
«
Hozzászólás #20545 Dátum:
2014 Július 20, 17:37:58 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Július 20, 13:31:01
fura, en pecsig mentem ket emberrel ket nagy turazsakkal racs nelkuli tetovel a 1776-os motorral es 90 fok alatt maradt.
A kipufogó is számít, meg az olaj viszkozitása is.
Sűrű olaj jobban melegszik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: motortető kiemelő afteren...
«
Hozzászólás #20544 Dátum:
2014 Július 20, 13:31:01 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Július 20, 13:25:21
Ami egyébként érdekes, hogy nem túl magas fordulaton, ha tartósan autózom (30+ km távot). Most, hogy kiemeltem, egyelőre 90 fok környékén sikerült maradni... majd még tesztelgetem, aztán ősszel visszamegy az 1385...
fura, en pecsig mentem ket emberrel ket nagy turazsakkal racs nelkuli tetovel a 1776-os motorral es 90 fok alatt maradt.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: motortető kiemelő afteren...
«
Hozzászólás #20543 Dátum:
2014 Július 20, 13:25:21 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Július 16, 08:14:14
Már itt tartasz, probléma hogy melegszik a motor? Gratula!
Ami egyébként érdekes, hogy nem túl magas fordulaton, ha tartósan autózom (30+ km távot). Most, hogy kiemeltem, egyelőre 90 fok környékén sikerült maradni... majd még tesztelgetem, aztán ősszel visszamegy az 1385...
VW Beetle - the original since 1938
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20542 Dátum:
2014 Július 20, 12:42:11 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Július 20, 10:56:31
Dupla karbiknál,van jelentősége,hogy a légszűrőkön belül ott vannak azok a szívótölcsérek?
Mi a funkciójuk?
A válaszokat előre is köszönöm!
a levego orvenymentesen jut a karbiba elvileg. Ha az en tutem jo lenne a karbimra, mar feltettem volna.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20541 Dátum:
2014 Július 20, 10:56:31 »
Dupla karbiknál,van jelentősége,hogy a légszűrőkön belül ott vannak azok a szívótölcsérek?
Mi a funkciójuk?
A válaszokat előre is köszönöm!
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20540 Dátum:
2014 Július 16, 16:45:44 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Július 14, 17:03:50
tegnap végre beszereltem a motort a kocsiba
húde szidtam a németeket a csp-nél, mert az 1.8 literes karterszellőztető dobozt ha középre szereli fel az ember a turbinaház mögé -mert ugye úgy szép, és semmi ellenkező instrukció nincs hozzá- akkor nem lehet betenni a motort a helyére, mert befeszül az olajhűtő lemezelése...szívás, mert motor ki, és karterszellőztetőt odébb kellett szerelni, majd motor újra be.
viszont a hátsó futóművet sikerült elsőre eltalálnom, ami sztem csodával határos - derült ki a motorral megterhelt porsche torziókról
úgyhogy a fent idézett szopás elmaradt
a lényeg, hogy enyhe előfeszítést adva a torziónak pont jó lett. Matrox írta, hogy előfeszítés nélkül neki teljesen leült a hátulja.
Tanulságképpen ha valaki porsche (23,5mm) torzióra cserél, ennyi előfeszítéssel nekem pont jó lett: kb 1cm maradt a sárvédő és a kerék teteje között (185/65R15 gumival)
a bogár torzióval kb. 5-10 fokkal jobban elő van feszítve (sajnos nem vk. gyakorlott dokumentáló, nincs rendes fotóm a bogár torziós beállításról)
Frankó! Igen ha simán rakod be akkor borzalmas, totál ráül a gumibakokra. Azóta én is felemeltem már kb másfél óra a kettő oldalt átállítani ez köszönhető az új csavaroknak meg hogy semmi nincs összerohadva. Nekem kell majd még 1x állítani mert most felraktam a hátulját mert jelen heéyzetben nem bírt volna még kijönni a garázsból sem
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: motortető kiemelő afteren...
«
Hozzászólás #20539 Dátum:
2014 Július 16, 08:14:14 »
Már itt tartasz, probléma hogy melegszik a motor? Gratula!
Idézetet írta: te_o - 2014 Július 16, 07:57:40
Így értettem, igen... na akkor este próba.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: motortető kiemelő afteren...
«
Hozzászólás #20538 Dátum:
2014 Július 16, 07:57:40 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Július 15, 21:15:50
én nemes egyszerűséggel hajlítottam a hátfalon lévő zár ellendarabon egy picit és úgy simán zárható. de szerintem semmi értelme annak a cuccnak a látványon kívül
Így értettem, igen... na akkor este próba.
VW Beetle - the original since 1938
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: motortető kiemelő afteren...
«
Hozzászólás #20537 Dátum:
2014 Július 15, 22:39:15 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Július 15, 22:32:26
Igen.
Melak csinalt egy kellemes megoldast, a zsanert elfureszelte kozepen, az egyikre felhegesztett egy csovet, a masikra egy rudat, ami bele tudott csuszni a csobe. A csore furatokat csinalt, es egy stifttel allithatova tette, hogy a rud mennyire menjen bele a csobe. Ha teljesen, akkor a ket zsanerdarab osszeert, a motorterteto a gyari helyen, zart helyzetben volt. Ha a rudat kijjebb huzta a csobol (es a stifttel rogzitette), akkor a motorter ki volt emelve felul. Ugy csinalta meg, hogy a motorterteto mindig az also zsaner "korul" fordult, igy a teto minden allasban bekaszthato es bezarhato volt alul.
jah, én nem voltam biztos benne hogy érti a zárást
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: motortető kiemelő afteren...
«
Hozzászólás #20536 Dátum:
2014 Július 15, 22:32:26 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Július 15, 20:56:10
Ha valaki használ afteren felső motortető kiemelőt: zárhatóvá tehető (bontás/hegesztés nélkül) a tető?
Igen.
Melak csinalt egy kellemes megoldast, a zsanert elfureszelte kozepen, az egyikre felhegesztett egy csovet, a masikra egy rudat, ami bele tudott csuszni a csobe. A csore furatokat csinalt, es egy stifttel allithatova tette, hogy a rud mennyire menjen bele a csobe. Ha teljesen, akkor a ket zsanerdarab osszeert, a motorterteto a gyari helyen, zart helyzetben volt. Ha a rudat kijjebb huzta a csobol (es a stifttel rogzitette), akkor a motorter ki volt emelve felul. Ugy csinalta meg, hogy a motorterteto mindig az also zsaner "korul" fordult, igy a teto minden allasban bekaszthato es bezarhato volt alul.
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Július 15, 22:38:04 írta Protheus
»
Buzi, aki fékez! :-)))
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: motortető kiemelő afteren...
«
Hozzászólás #20535 Dátum:
2014 Július 15, 21:15:50 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Július 15, 20:56:10
Ha valaki használ afteren felső motortető kiemelőt: zárhatóvá tehető (bontás/hegesztés nélkül) a tető?
én nemes egyszerűséggel hajlítottam a hátfalon lévő zár ellendarabon egy picit és úgy simán zárható. de szerintem semmi értelme annak a cuccnak a látványon kívül
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
motortető kiemelő afteren...
«
Hozzászólás #20534 Dátum:
2014 Július 15, 20:56:10 »
Ha valaki használ afteren felső motortető kiemelőt: zárhatóvá tehető (bontás/hegesztés nélkül) a tető?
VW Beetle - the original since 1938
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20533 Dátum:
2014 Július 14, 19:42:33 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Július 14, 17:03:50
tegnap végre beszereltem a motort a kocsiba
viszont a hátsó futóművet sikerült elsőre eltalálnom
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20532 Dátum:
2014 Július 14, 17:03:50 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 április 26, 21:30:38
...
- a vastagabb torziós rúddal járó kevesebb előfeszítéssel, a jobb és baloldal kiegyenlítésével és a pontos szintezéssel szopni fogok az már biztos, kicsi az esélye hogy elsőre jól fog sikerülni. viszont sárvédőt nem fogok addig felszerelni, nem a sárvédő széléhez inkább más ponthoz fogok mérni.
...
tegnap végre beszereltem a motort a kocsiba
húde szidtam a németeket a csp-nél, mert az 1.8 literes karterszellőztető dobozt ha középre szereli fel az ember a turbinaház mögé -mert ugye úgy szép, és semmi ellenkező instrukció nincs hozzá- akkor nem lehet betenni a motort a helyére, mert befeszül az olajhűtő lemezelése...szívás, mert motor ki, és karterszellőztetőt odébb kellett szerelni, majd motor újra be.
viszont a hátsó futóművet sikerült elsőre eltalálnom, ami sztem csodával határos - derült ki a motorral megterhelt porsche torziókról
úgyhogy a fent idézett szopás elmaradt
a lényeg, hogy enyhe előfeszítést adva a torziónak pont jó lett. Matrox írta, hogy előfeszítés nélkül neki teljesen leült a hátulja.
Tanulságképpen ha valaki porsche (23,5mm) torzióra cserél, ennyi előfeszítéssel nekem pont jó lett: kb 1cm maradt a sárvédő és a kerék teteje között (185/65R15 gumival)
a bogár torzióval kb. 5-10 fokkal jobban elő van feszítve (sajnos nem vk. gyakorlott dokumentáló, nincs rendes fotóm a bogár torziós beállításról)
[a csatolmányt egy admin törölte]
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20531 Dátum:
2014 Július 07, 21:12:09 »
http://vimeo.com/m/99021642
A svedben fotozott "bogar" ami ezek szerint inkabb Boxster
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20530 Dátum:
2014 Július 06, 13:28:44 »
Ez IDF - hez vagy IDA-hoz való szívócső lehet?
[a csatolmányt egy admin törölte]
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20529 Dátum:
2014 Július 04, 08:22:00 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Július 03, 19:52:38
Ez a Wastegate Air Control nevű cucc mi célt szolgál?
http://www.youtube.com/watch?v=Gn-AoxKQB90
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20528 Dátum:
2014 Július 03, 20:15:42 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Július 03, 19:52:38
Ez a Wastegate Air Control nevű cucc mi célt szolgál?
megkerülő szelep.
ha a turbó vagy kompresszor túl sok levegőt tolna a motorba - mondjuk motorféknél - akkor szépen leengedi a nyomást.
ettől szoktak olyan szépen durrogni a feltöltött motorok.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20527 Dátum:
2014 Július 03, 19:59:53 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Július 03, 19:52:38
Ez a Wastegate Air Control nevű cucc mi célt szolgál?
amíg nincs turbód addig lényegtelen.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20526 Dátum:
2014 Július 03, 19:52:38 »
Ez a Wastegate Air Control nevű cucc mi célt szolgál?
[a csatolmányt egy admin törölte]
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20525 Dátum:
2014 Június 30, 11:02:07 »
Idézetet írta: bitus76 - 2014 Június 27, 15:38:05
Köszönöm.Ha érdekel van kontakt.
Miről jött le?
912 gyári karbija, ebayen jó drágán mérik, van hozzá sok minden, és jó historic feelingje van... nyilván a szopásfaktor bejátszik, de hát nem ezért vagyunk itt?
VW Beetle - the original since 1938
Oldalak:
1
...
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...