www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:22:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3385187 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21564 Dátum: 2015 Június 20, 22:44:11 »

1303 Bogár Porsche fékes átépítésénél, ha megmaradnak a gyári vaslengőkarok hátul, akkor mi fogja a féknyergeket? Huh
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21563 Dátum: 2015 Június 17, 22:48:28 »

senki?

megvan koszi szür gabi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #21562 Dátum: 2015 Június 17, 22:17:42 »

ha nem zavar hogy a kalaptartót kigyújtja a turbó Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21561 Dátum: 2015 Június 17, 19:18:20 »

van egy csavaros tengelyem

cwc  d3 c4 ep12 szivattyú hajtásnál 38as van bele ütve

valakinek valami infoja ?
senki?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21560 Dátum: 2015 Június 16, 17:54:28 »

van egy csavaros tengelyem

cwc  d3 c4 ep12 szivattyú hajtásnál 38as van bele ütve

valakinek valami infoja ?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21559 Dátum: 2015 Június 15, 08:08:57 »

Ha kivágod hátul a tűzfalat....

Ez jó lehet a bogár motorterébe trancsírozás barbárkodás, flexelés nélkül?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21558 Dátum: 2015 Június 14, 22:50:41 »

Ez jó lehet a bogár motorterébe trancsírozás barbárkodás, flexelés nélkül?
ha nem zavar hogy a kalaptartót kigyújtja a turbó Grin

Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #21557 Dátum: 2015 Június 14, 22:45:36 »

Ez jó lehet a bogár motorterébe trancsírozás barbárkodás, flexelés nélkül?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21556 Dátum: 2015 Június 13, 18:25:32 »

Csak bátran. A gondom az, hogy egyszer semmi baj, aztán pár perc alatt meghal. Most már hagyom, előbb kell egy főfékhenger.
vagy tényleg van rajta visszacsapó szelep ... Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21555 Dátum: 2015 Június 13, 18:12:25 »

egy dobfék munkahenger áll kb 7-8 db alkatrészből egy tárcsa nyereg kb 7 db- ból a főfékhenger kb 8-10 ből.. Ha egy fék szorul,az többnyire nem főfékhenger hiba,ha mind akkor szinte biztos .... Ezek tudatában ha fél óra alatt nem jösszrá mi a hiba akkor sértődés nélkül nevezhetlek balfasznak.... Undecided
Csak bátran. A gondom az, hogy egyszer semmi baj, aztán pár perc alatt meghal. Most már hagyom, előbb kell egy főfékhenger.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21554 Dátum: 2015 Június 13, 16:03:31 »

Konkrétan nem bírom visszanyomni a betéteket. ma három kilométer gond nélkül, megállás, visszafelé 100 méter után melegszik, majd fog minden.
fényképezd le a főfékhengert...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21553 Dátum: 2015 Június 13, 16:01:11 »

Konkrétan nem bírom visszanyomni a betéteket. ma három kilométer gond nélkül, megállás, visszafelé 100 méter után melegszik, majd fog minden.
egy dobfék munkahenger áll kb 7-8 db alkatrészből egy tárcsa nyereg kb 7 db- ból a főfékhenger kb 8-10 ből.. Ha egy fék szorul,az többnyire nem főfékhenger hiba,ha mind akkor szinte biztos .... Ezek tudatában ha fél óra alatt nem jösszrá mi a hiba akkor sértődés nélkül nevezhetlek balfasznak.... Undecided

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21552 Dátum: 2015 Június 13, 15:38:20 »

Ja, tud szellőzni a tartály?
És mit keresünk itt a tuningban?
Futómű.... Grin

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #21551 Dátum: 2015 Június 13, 15:19:18 »

Konkrétan nem bírom visszanyomni a betéteket. ma három kilométer gond nélkül, megállás, visszafelé 100 méter után melegszik, majd fog minden.
Ja, tud szellőzni a tartály?
És mit keresünk itt a tuningban?
1303LS
« Hozzászólás #21550 Dátum: 2015 Június 13, 15:17:33 »

Konkrétan nem bírom visszanyomni a betéteket. ma három kilométer gond nélkül, megállás, visszafelé 100 méter után melegszik, majd fog minden.
Főfékhenger elzárja a tartály felől jövő furatot.
1. Egy rakat szar és rosszul van megtervezve/összerakva talán jól megszakértve egy más ajakú karmanytyúval lehet, felszabadulna.
2. Szorul valamiért és nem tud visszamenni alapállásba.
3. Nyomja a pedál még mindig.
Tegyél bele egy jó használt gyárit.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21549 Dátum: 2015 Június 13, 14:27:00 »

Addig keresd a hibát amíg bármelyik keréknél a dugattyút visszanyomva a tartályba nem megy vissza a lé. Betét/pofa cseréknél így szokták telenyomni az amatőrök a jól feltöltött tartályból a csomagtartót fékolajjal, aztán megy a levesbe a fényezés. Szerintem még mindig nincs holtjáték a pedálnál, vagy rossz a főfékhenger.
Mindenki dobálja ki a jó használt alkatrészeket aztán rakja bele az utángányolt szarokat.

Konkrétan nem bírom visszanyomni a betéteket. ma három kilométer gond nélkül, megállás, visszafelé 100 méter után melegszik, majd fog minden.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #21548 Dátum: 2015 Június 13, 13:41:54 »

a gyári ill régebbi tipusú főfékhengerekbe ott ahol a fémfékcsövek csatlakoznak volt bennük visszacsapó szelep...
Ilyet még nem láttam. Ami nem jelent sokat.
1303LS
« Hozzászólás #21547 Dátum: 2015 Június 13, 13:41:18 »

Kezdek meghasonlani fék témában. Létezik, hogy másfajta főfékhenger kell, ha előre tárcsaféket építek be?
Addig keresd a hibát amíg bármelyik keréknél a dugattyút visszanyomva a tartályba nem megy vissza a lé. Betét/pofa cseréknél így szokták telenyomni az amatőrök a jól feltöltött tartályból a csomagtartót fékolajjal, aztán megy a levesbe a fényezés. Szerintem még mindig nincs holtjáték a pedálnál, vagy rossz a főfékhenger.
Mindenki dobálja ki a jó használt alkatrészeket aztán rakja bele az utángányolt szarokat.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21546 Dátum: 2015 Június 13, 13:25:04 »

Kezdek meghasonlani fék témában. Létezik, hogy másfajta főfékhenger kell, ha előre tárcsaféket építek be?
a gyári ill régebbi tipusú főfékhengerekbe ott ahol a fémfékcsövek csatlakoznak volt bennük visszacsapó szelep...

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #21545 Dátum: 2015 Június 13, 13:21:35 »

Kezdek meghasonlani fék témában. Létezik, hogy másfajta főfékhenger kell, ha előre tárcsaféket építek be?

Hmmmmm .. Öcsisajtomba sem kellett más, amikor cseréltük a dobot, tárcsára...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21544 Dátum: 2015 Június 13, 12:59:35 »

Kezdek meghasonlani fék témában. Létezik, hogy másfajta főfékhenger kell, ha előre tárcsaféket építek be?

Bácsi Győző
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21543 Dátum: 2015 Június 06, 11:12:20 »

Hát igen a taiwani föleg a karosszéria elemek csak a közelítessz és már szanaszét vágja a kezed mert olyan sorjás,na meg illeszteni az kész katasztrófa. Az egyik fényezöm utángyártott elemekre nem is vállal garanciát.Azért a gyári cucc az gyári ,arról nem kell lecsiszolni fémig az alapozót.
 Az a baj ,hogy mindenki okosnak tartja magát hogy ilyen sz@r meg olyan sz@r a gyári cucc .Akkor miért nem mérnökként dolgoznak az autógyárakban ? És akkor meg lehet mutatni a tutit.

De ez tul képpen egy partalan vita ,mindenki olyan alkatrészt vesz amilyet akar. Én pl hozott alkatrészt nem építek be.


Én nem karosszéria elemről írtam, hanem csak úgy alkatrészről. Amúgy ablakemelő mechanikáről van szó, G 463-hoz. Hidd el, tökéletes.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21542 Dátum: 2015 Június 06, 11:10:13 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21541 Dátum: 2015 Június 05, 20:52:28 »

Kepzeld en mar jartam nemet gyarban, napi kapcsolatban vagyok nemetekkel, nemet multinal dolgozom es hidd el,hogy a feluletesseg, slampossag, trehanysag nagyon durva merteket ut meg minden teruleten. Tudnek meselni a gyartasrol, a tervezesrol, a minosegrol, a minosegbiztositasrol, az utankovetesrol, de neked nem tartom fontosnak mert te ezt is biztos, hogy tudod. Es nem az I-es Golf-hoz viszonyitva
« Utoljára szerkesztve: 2015 Június 05, 20:54:32 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
1303LS
« Hozzászólás #21540 Dátum: 2015 Június 05, 18:40:44 »

mint egy G Astra. 4-5 évesen rohadnak, állandóan beszarik rajtuk valami.
1303LS
« Hozzászólás #21539 Dátum: 2015 Június 05, 18:39:29 »

Hát igen a taiwani föleg a karosszéria elemek csak a közelítessz és már szanaszét vágja a kezed mert olyan sorjás,na meg illeszteni az kész katasztrófa. Az egyik fényezöm utángyártott elemekre nem is vállal garanciát.Azért a gyári cucc az gyári ,arról nem kell lecsiszolni fémig az alapozót.
 Az a baj ,hogy mindenki okosnak tartja magát hogy ilyen sz@r meg olyan sz@r a gyári cucc .Akkor miért nem mérnökként dolgoznak az autógyárakban ? És akkor meg lehet mutatni a tutit.

De ez tul képpen egy partalan vita ,mindenki olyan alkatrészt vesz amilyet akar. Én pl hozott alkatrészt nem építek be.


Fosfranciázni meg fosolaszozni is szoktak, persze minden más paramétertől elvonatkoztatva. Annyi pénzért azt amit tudnia kell tudja mind. Mindenki nem ülhet BMWben.
1303LS
« Hozzászólás #21538 Dátum: 2015 Június 05, 18:36:06 »

Igen a bogár, a Golf II esetében. Golf III határeset. Utána már sajnos nem.
Ahogy Vetrat is írta igen közeli tapasztalataim és infóim vannak a Deutsche "Qualität"-ről, és hidd el, ez már nem az ami volt.
Szeretném ha az lenne, de győzött a fogyasztói társadalmora átállás, valamint a profit maximalizálásának elve és készülnek az alacsonyabb minőségi színvonalú, nem tartós termékek.

Elnézést az OFF miatt.
Azért mert ezt kívánja a rendszer. Viszont amit kívánnak előírnak azt teljesítik. Ennyi.
Ne egy golf 1-el hasonlítsd össze, mert ebből a szempontból ez ugyanakkora butaság, mintha a végsebességüket hasonlítgatnád.
A korszellemnek megfelelően ugyanúgy 110%-ot tud most is a dajcsekvaliti, mint 20-30-40 éve.
1303LS
« Hozzászólás #21537 Dátum: 2015 Június 05, 18:31:59 »

Bocs, hogy beleugázok, de Fecszsonak abszolut első kézből vannak e téren tapasztalatai, infói. A te véleményed 40 éves urban legend-en alapszik.
pecek
« Hozzászólás #21536 Dátum: 2015 Június 05, 18:06:10 »

Én már vettem szar német terméket. És vettem pl. Mercibe a gyárinál ezerszer jobb minőségű taiwanit is, ötödáron. És csak meg kell nézni a 2000 után gyártott Mercedesek minőségét. (ez nem az én véleményem, hanem Mercedesekkel foglalkozó szerelőké). Kb. mint egy G Astra. 4-5 évesen rohadnak, állandóan beszarik rajtuk valami. Vagy a TSI motorok vezérlése. Egy bicikliláncnál is gyengébb valami, nem csoda, hogy állandóan átugrik. És így tovább.
És azt se felejtsük el, hogy a bogár a maga korában egy olcsó tömegcikk volt, ma meg a VW a prémium kategóriát célozza, legalábbis árban.

Hát igen a taiwani föleg a karosszéria elemek csak a közelítessz és már szanaszét vágja a kezed mert olyan sorjás,na meg illeszteni az kész katasztrófa. Az egyik fényezöm utángyártott elemekre nem is vállal garanciát.Azért a gyári cucc az gyári ,arról nem kell lecsiszolni fémig az alapozót.
 Az a baj ,hogy mindenki okosnak tartja magát hogy ilyen sz@r meg olyan sz@r a gyári cucc .Akkor miért nem mérnökként dolgoznak az autógyárakban ? És akkor meg lehet mutatni a tutit.

De ez tul képpen egy partalan vita ,mindenki olyan alkatrészt vesz amilyet akar. Én pl hozott alkatrészt nem építek be.

« Utoljára szerkesztve: 2015 Június 05, 18:14:57 írta pecek »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21535 Dátum: 2015 Június 05, 17:17:43 »

Azért ha a hobbinknál maradunk,új alkatrészekben,még mindig a "Deutsche qulität,Deutsche Fertigung,Deutsche Fertigungsteile,Deutsche Produkte..."a legjobb minőségű,és ezért persze a legdrágább alkatrészek.
A mai napig.
Én már vettem szar német terméket. És vettem pl. Mercibe a gyárinál ezerszer jobb minőségű taiwanit is, ötödáron. És csak meg kell nézni a 2000 után gyártott Mercedesek minőségét. (ez nem az én véleményem, hanem Mercedesekkel foglalkozó szerelőké). Kb. mint egy G Astra. 4-5 évesen rohadnak, állandóan beszarik rajtuk valami. Vagy a TSI motorok vezérlése. Egy bicikliláncnál is gyengébb valami, nem csoda, hogy állandóan átugrik. És így tovább.
És azt se felejtsük el, hogy a bogár a maga korában egy olcsó tömegcikk volt, ma meg a VW a prémium kategóriát célozza, legalábbis árban.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21534 Dátum: 2015 Június 05, 17:08:25 »

Így van. A többi pedig rizsa, mai nevén marketing. Laci pedig, úgy tűnik, be is kajálta. Ideje updatelni az ismeretanyagot.
Azért ha a hobbinknál maradunk,új alkatrészekben,még mindig a "Deutsche qulität,Deutsche Fertigung,Deutsche Fertigungsteile,Deutsche Produkte..."a legjobb minőségű,és ezért persze a legdrágább alkatrészek.
A mai napig.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21533 Dátum: 2015 Június 05, 11:35:07 »

Így van. A többi pedig rizsa, mai nevén marketing. Laci pedig, úgy tűnik, be is kajálta. Ideje updatelni az ismeretanyagot.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21532 Dátum: 2015 Június 05, 10:59:31 »

Igen a bogár, a Golf II esetében. Golf III határeset. Utána már sajnos nem.
Ahogy Vetrat is írta igen közeli tapasztalataim és infóim vannak a Deutsche "Qualität"-ről, és hidd el, ez már nem az ami volt.
Szeretném ha az lenne, de győzött a fogyasztói társadalmora átállás, valamint a profit maximalizálásának elve és készülnek az alacsonyabb minőségi színvonalú, nem tartós termékek.

Elnézést az OFF miatt.
Így van. A többi pedig rizsa, mai nevén marketing. Laci pedig, úgy tűnik, be is kajálta. Ideje updatelni az ismeretanyagot.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #21531 Dátum: 2015 Június 05, 09:25:45 »

Igen a bogár, a Golf II esetében. Golf III határeset. Utána már sajnos nem.
Ahogy Vetrat is írta igen közeli tapasztalataim és infóim vannak a Deutsche "Qualität"-ről, és hidd el, ez már nem az ami volt.
Szeretném ha az lenne, de győzött a fogyasztói társadalmora átállás, valamint a profit maximalizálásának elve és készülnek az alacsonyabb minőségi színvonalú, nem tartós termékek.

Elnézést az OFF miatt.
JA

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21530 Dátum: 2015 Június 05, 09:16:42 »

Szerinted.

Deutsche Qualität ist Deutsche Qualität,nincs miről beszélni.
Igen a bogár, a Golf II esetében. Golf III határeset. Utána már sajnos nem.
Ahogy Vetrat is írta igen közeli tapasztalataim és infóim vannak a Deutsche "Qualität"-ről, és hidd el, ez már nem az ami volt.
Szeretném ha az lenne, de győzött a fogyasztói társadalmora átállás, valamint a profit maximalizálásának elve és készülnek az alacsonyabb minőségi színvonalú, nem tartós termékek.

Elnézést az OFF miatt.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
pecek
« Hozzászólás #21529 Dátum: 2015 Június 05, 06:53:05 »

Szerinted.

Deutsche Qualität ist Deutsche Qualität,nincs miről beszélni.

Úgy ahogy mondod.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21528 Dátum: 2015 Június 04, 22:56:29 »

hallott már valaki erről az olajról valamit vagy a márkáról?


Én 2008-as Transitba használok ilyet. Előtte volt már sokkal drágább is benne, sokkal szarabb is volt tőle. Érezhetően.
vettem 20 liter 10/60ast kipróbálom ...gondolom 4-5 motor megmutatja az igazságot Undecided

Nem elérhető Come in
Hozzászólások: 68


« Hozzászólás #21527 Dátum: 2015 Június 04, 22:23:30 »

hallott már valaki erről az olajról valamit vagy a márkáról?


Én 2008-as Transitba használok ilyet. Előtte volt már sokkal drágább is benne, sokkal szarabb is volt tőle. Érezhetően.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #21526 Dátum: 2015 Június 04, 22:11:34 »

hallott már valaki erről az olajról valamit vagy a márkáról?

A céges autónban csak ez volt új kora óta, most 478 000 km van benne. Gépműhely használta.
A sok milliós kamion és mezőgazdasági felújított motorba ezt rakják elsőre, bejáratás céljából.
Még soha nem volt baj vele. Bogárba én a sima classic 15w-40 raktam, pöpec volt vele.
Váltóba meg a váltóolaját.
Most is ezt rendeltem. Amúgy nem német, csak a cég bejegyzése. Litván a cégtulaj.
NÉMET OLAJTESZTEKEN rendre benne van az első 3-ban.
És nem árt valamit fejben tartani, kis hamisítós országunkban. Az olcsó olajat ég nem hamisítják,
de a drágát........ Castrol, Shell, Mobil. Mindről lehet elég sok horrort szorit hallani.

uff

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21525 Dátum: 2015 Június 04, 22:02:13 »

Szerinted.

Deutsche Qualität ist Deutsche Qualität,nincs miről beszélni.
Bocs, hogy beleugázok, de Fecszsonak abszolut első kézből vannak e téren tapasztalatai, infói. A te véleményed 40 éves urban legend-en alapszik.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.384 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.