www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 20:55:20
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Közösségi Fórum
>
Lomtár
> Téma:
Fogalmak tisztázása
Oldalak: [
1
]
Szerző
Téma: Fogalmak tisztázása (Megtekintve 6533 alkalommal)
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Fogalmak tisztázása
«
Hozzászólás #10 Dátum:
2006 Február 13, 11:45:24 »
offoljatok, ezaz, had akadjon ki minden moderátor..affene, egy moderátor offol, anarhiaaaaa!
)))
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Fogalmak tisztázása
«
Hozzászólás #9 Dátum:
2006 Február 13, 11:18:02 »
Üss! Tegnap láttam az arcosok klubját!
Idézetet írta: te_o - 2006 Február 13, 11:15:28
Miva', miva'!? Leöntlek olallyal, he! (offolós!)
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Fogalmak tisztázása
«
Hozzászólás #8 Dátum:
2006 Február 13, 10:25:21 »
Ganxta Zoli és a karter... :-)
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Fogalmak tisztázása
«
Hozzászólás #7 Dátum:
2006 Február 13, 10:07:27 »
Ja, régóta böki a szemem (magyarok vagyunk, nem? - Király Linda után szabadon...):
KARTE
R
: gy.k. a forgattyúsház, gyakran annak az olaj tárolására szolgáló részét értjük alatta. (ang.: crancase).
kartell: szövetség, egyezség v. megegyezés
Bármi más hülyeség... légyszi, légyszi.
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Fogalmak tisztázása
«
Hozzászólás #6 Dátum:
2006 Február 07, 10:05:17 »
Idézetet írta: Lazly - 2006 Február 07, 09:49:26
Befecskendezes szelepnyitaskor van, nem? Tehat nem kulon valami szabajozza, hanem a vezermu tengely. De szoljatok mit tudok rosszul (biztos hogy van ilyen, eleg tanulo vagyok a temaban...)
Udv!
Igen, a szekvenciális befecskendezés szelepnyitáskor van, azonban a szelepnyitást a főtengely jeladó azonosítja be, egyes rendszereknél, ha kell holtponti megkülönböztetés ott használják a vezérműtengely jeladót. Ennek járulékos előnye, hogy hamarabb beazonosítja a főtengely helyzetet. (Tudniillik amikor fent a dugó, akkor lehet sűrítés és kipufogóütem is, noha ezt is beazonosíthatja a főtengely jeledó is, de ha van vezértengely jeladó is akkor gyorsabban, kevesebbet forgat a motor indításkor)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Fogalmak tisztázása
«
Hozzászólás #5 Dátum:
2006 Február 07, 09:54:06 »
Idézetet írta: Lazly - 2006 Február 07, 09:49:26
Befecskendezes szelepnyitaskor van, nem? Tehat nem kulon valami szabajozza, hanem a vezermu tengely. De szoljatok mit tudok rosszul (biztos hogy van ilyen, eleg tanulo vagyok a temaban...)
Udv!
Nekem most úgy jött le, hogy a szekvenciális befecsi tényleg figyel a szelepnyitásra (írják is a kütyühöz, hogy kell egy vez. tengely jeladó hozzá).
A többi (akár hengerenkénti) befecsi egyszerre sprickol minden hengerhez, függetlenül a szelepek állításától (annyira nem függetlenül, mert kiszámolják, hogy mikor és mennyit sprickoljon, de azért nem szorosan függ a szelepek állásától).
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Lazly
Hozzászólások: 904
Re: Fogalmak tisztázása
«
Hozzászólás #4 Dátum:
2006 Február 07, 09:49:26 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Február 07, 09:15:21
Tehát egy "sima" hengerenkénti befecsi pusztán annyiban különbözik egy központitól, hogy minden henger közelébe raktak egy befecsit?
Az én fejemben az élt, hogy akkor már ügyelnek a befecskendezés sorrendjére is.
De ezek szerint az külön fícsőr.
(Bár azt tudtam, hogy a K-Jet folyamatosan sprickol mindenhova.)
Befecskendezes szelepnyitaskor van, nem? Tehat nem kulon valami szabajozza, hanem a vezermu tengely. De szoljatok mit tudok rosszul (biztos hogy van ilyen, eleg tanulo vagyok a temaban...)
Udv!
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Fogalmak tisztázása
«
Hozzászólás #3 Dátum:
2006 Február 07, 09:15:21 »
Tehát egy "sima" hengerenkénti befecsi pusztán annyiban különbözik egy központitól, hogy minden henger közelébe raktak egy befecsit?
Az én fejemben az élt, hogy akkor már ügyelnek a befecskendezés sorrendjére is.
De ezek szerint az külön fícsőr.
(Bár azt tudtam, hogy a K-Jet folyamatosan sprickol mindenhova.)
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Fogalmak tisztázása
«
Hozzászólás #2 Dátum:
2006 Február 07, 08:52:28 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Február 06, 19:56:03
Első körben:
valaki meg tudná nekem mondani, hogy mi a különbség a "hengerenkénti" és a "szekvenciális" befecskendezés között?
(Mind a kettő hengerenként legalább egy befecsivel bír.)
A hengerenkénti befecskendezés egyik fajtája a szekvenciális hengerenkénti befecskendezés. A szekvenciális (sorrendi) arra utal, hogy a gyújtási sorrendnek megfelelően adagolja a tüzelőanyagot, ellenben a korábbi rendszerekkel, pl. a K Jetronic, amely K (konstant) folyamatosan, de az is hengerenkénti, nem pedig központi befecskendezés.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Fogalmak tisztázása
«
Hozzászólás #1 Dátum:
2006 Február 06, 20:31:50 »
énszerintem hengerenkénti,mikor minden hangerhez külön befecskendező tartozik, a szekvenciális, meg amikor egy ciklus alatt többször is fecskendez be, nem az egész adagot egyszerre nyomja be.
Idézetet írta: KIZS - 2006 Február 06, 19:56:03
Első körben:
valaki meg tudná nekem mondani, hogy mi a különbség a "hengerenkénti" és a "szekvenciális" befecskendezés között?
(Mind a kettő hengerenként legalább egy befecsivel bír.)
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
KIZS
Hozzászólások: 7984
Fogalmak tisztázása
«
Dátum:
2006 Február 06, 19:56:03 »
Első körben:
valaki meg tudná nekem mondani, hogy mi a különbség a "hengerenkénti" és a "szekvenciális" befecskendezés között?
(Mind a kettő hengerenként legalább egy befecsivel bír.)
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Oldalak: [
1
]
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Közösségi Fórum
>
Lomtár
> Téma:
Fogalmak tisztázása
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...