www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 07, 16:30:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921276 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13933287 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78522 Dátum: 2018 Július 11, 22:04:32 »

és még egy dolog jutott eszembe ! Patonyi Petinek is hasonlót produkált a gyújtása és az elosztóban a csúszósaru fiú részében nullás jelzésű vezeték volt majdnem teljesen kiszakadva azt össze forrasztottam és azóta jó neki pedig ő is rengeteget szívott

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78521 Dátum: 2018 Július 11, 22:01:18 »

A másikat szívesen megvásárolnám. Amíg megjön, az nem 1-2 napnak tűnik...
Viszont az enyém nem pont olyan, mint ez a JP. Erre hasonlít, a száma: 1230500221
https://www.mecatechnic.com/en-GB/hall-effect-module-for-distributor-for-audi-80-90-100-200_AC31000.htm
Gondolom, pont úgy működik, de vajon csereszabatos?

ha találok valami sérült elosztót a bontóba amiben jó lehet a hallgenerátor azért egy 5ezrest kérnek .

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78520 Dátum: 2018 Július 11, 21:59:48 »

Nem.
Mindenhol erre hivatkoznak:
https://www.bbt4vw.com/en/catalogue/5-engine/7-ignition%20/ignition-module/wiring-kit-for-ignition-module-bbt-2093-/
Szerintem ez nem gyári alkatrész hanem valaki legyártott belőle egy nagyobb mennyiséget és azt árulta mindenki amíg volt.
Pl: https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2093-100/gyujtas-elektronikahoz-kabel-%282093-hoz%29

Azt kellene megnézni hogy a késői injektoros bogarak gyújtása hogy nézett ki, esetleg a korábban emlegetett trabié és golfé.
az injektoros bogár tengelye csak 10mm és fixes se röpsúly se vákum  a trabant meg hengerfejben van az is 10es tengely az sem jó bele  csak a vw audi seat blokk oldalában lévő.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78519 Dátum: 2018 Július 11, 21:56:36 »

Milyen 20-on év?
Ez nem egy Tati féle gyújtás ami egy szinte soha nem használt autóban volt eddig?
bontóban vásárolt cuccokból csináltam amég volt .

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78518 Dátum: 2018 Július 11, 06:18:05 »

Írok privátot.

Szívesen odaadom ezt a darabot.
Nem elérhető Dani198
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #78517 Dátum: 2018 Július 10, 22:27:47 »

A másikat szívesen megvásárolnám. Amíg megjön, az nem 1-2 napnak tűnik...
Viszont az enyém nem pont olyan, mint ez a JP. Erre hasonlít, a száma: 1230500221
https://www.mecatechnic.com/en-GB/hall-effect-module-for-distributor-for-audi-80-90-100-200_AC31000.htm
Gondolom, pont úgy működik, de vajon csereszabatos?


Én is egy 1230500221 helyett raktam be.
A csatolt képeken látszik hogy ugyanolyanra akarták gyártani, egy luk kivételével sikerült is.
Persze egy kis sorjátlanítás ráfér de utána pontosan beül a régi helyére.
Nálam nincs vákuumos előgyújtás szabályozás csak röpsúlyos ezért a mozgó tárcsát egy lemezcsavarral kell rögzíteni, ahogy a régin is tette valaki legalább tíz évvel ezelőtt.
Ezek után döntsd el hogy neked megfelel e Smiley
Szívesen odaadom ezt a darabot.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #78516 Dátum: 2018 Július 10, 18:41:36 »

Milyen 20-on év?
Ez nem egy Tati féle gyújtás ami egy szinte soha nem használt autóban volt eddig?
Erre most mit írjak. Sztem megint háttal ülsz az életnek.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #78515 Dátum: 2018 Július 10, 17:39:04 »

A hőtől, a huszon évtől.
Milyen 20-on év?
Ez nem egy Tati féle gyújtás ami egy szinte soha nem használt autóban volt eddig?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #78514 Dátum: 2018 Július 10, 17:28:17 »

Lehet, hogy azért nem lennék annyira nyugodt amíg ki nem derítem, hogy mitől halt meg a hal.
A hőtől, a huszon évtől.
1303LS
« Hozzászólás #78513 Dátum: 2018 Július 10, 16:50:27 »

A másikat szívesen megvásárolnám. Amíg megjön, az nem 1-2 napnak tűnik...
Viszont az enyém nem pont olyan, mint ez a JP. Erre hasonlít, a száma: 1230500221
https://www.mecatechnic.com/en-GB/hall-effect-module-for-distributor-for-audi-80-90-100-200_AC31000.htm
Gondolom, pont úgy működik, de vajon csereszabatos?

Lehet, hogy azért nem lennék annyira nyugodt amíg ki nem derítem, hogy mitől halt meg a hal.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78512 Dátum: 2018 Július 10, 14:36:39 »

Az enyém 1300  Lips Sealed
De a technika ugyan az, nem?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78511 Dátum: 2018 Július 10, 14:35:51 »

eltört a nívópálcás olajhőmérőm....
...örülök hogy meg lehetett menteni Cheesy
Ügyi vagy!  Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78510 Dátum: 2018 Július 10, 13:45:15 »

A másikat szívesen megvásárolnám. Amíg megjön, az nem 1-2 napnak tűnik...
Viszont az enyém nem pont olyan, mint ez a JP. Erre hasonlít, a száma: 1230500221
https://www.mecatechnic.com/en-GB/hall-effect-module-for-distributor-for-audi-80-90-100-200_AC31000.htm
Gondolom, pont úgy működik, de vajon csereszabatos?

Én ezt raktam bele(kettőt vettem mert túl olcsó):
https://www.autoalkatreszek24.hu/jp-group-8177528.html

Bár nem Bosch minőség de működik.
A 1191400200 cikkszámra keresve találtam rá.

« Utoljára szerkesztve: 2018 Július 10, 13:55:10 írta stonemen »
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78509 Dátum: 2018 Július 10, 12:21:05 »

Holnap a Vörösváriba be tudok ugrani.
Van náluk szamara, 4t trabi és talán golf2 is.
Elosztóról írd le a számot és akkor rá tudok nézni.

Samara érzékelőt én is faragtam már be. Anno ~1000Ft volt, így kérték ... kicsit kókányolni kellett, de sok éve üzemel  Cool
Viszont a linkelt komplett alaplap tényleg sokkal jobban megéri.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Dani198
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #78508 Dátum: 2018 Július 10, 09:20:16 »

Kábel cikkszámát nem tudod?
Jeladó-elektronika közöttit.

Nem.
Mindenhol erre hivatkoznak:
https://www.bbt4vw.com/en/catalogue/5-engine/7-ignition%20/ignition-module/wiring-kit-for-ignition-module-bbt-2093-/
Szerintem ez nem gyári alkatrész hanem valaki legyártott belőle egy nagyobb mennyiséget és azt árulta mindenki amíg volt.
Pl: https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2093-100/gyujtas-elektronikahoz-kabel-%282093-hoz%29

Azt kellene megnézni hogy a késői injektoros bogarak gyújtása hogy nézett ki, esetleg a korábban emlegetett trabié és golfé.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #78507 Dátum: 2018 Július 10, 08:48:42 »

Én ezt raktam bele(kettőt vettem mert túl olcsó):
https://www.autoalkatreszek24.hu/jp-group-8177528.html

Bár nem Bosch minőség de működik.
A 1191400200 cikkszámra keresve találtam rá.

Kábel cikkszámát nem tudod?
Jeladó-elektronika közöttit.
Nem elérhető Dani198
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #78506 Dátum: 2018 Július 10, 08:25:04 »

Kiszedtem a hall jeladót. Kicsit koszos, de betennék újat; 30-40eFt alatt még utángyártottat sem találtam. A Bosch 60-80eFt...
Nézek valami használtat bontóból, mert ez rablás.

Én ezt raktam bele(kettőt vettem mert túl olcsó):
https://www.autoalkatreszek24.hu/jp-group-8177528.html

Bár nem Bosch minőség de működik.
A 1191400200 cikkszámra keresve találtam rá.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #78505 Dátum: 2018 Július 10, 08:21:59 »

Kiszedtem a hall jeladót. Kicsit koszos, de betennék újat; 30-40eFt alatt még utángyártottat sem találtam. A Bosch 60-80eFt...
Nézek valami használtat bontóból, mert ez rablás.
Holnap a Vörösváriba be tudok ugrani.
Van náluk szamara, 4t trabi és talán golf2 is.
Elosztóról írd le a számot és akkor rá tudok nézni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #78504 Dátum: 2018 Július 10, 08:00:52 »

eltört a nívópálcás olajhőmérőm. Már évekkel ezelőtt megtört, kicsit lifegett, eddig bírta ki.
A krómozott csőben csak egy nagyon vékony vezeték megy. A pálca teteje egy kis műanyag fej, amit ketté lehet pattintani, csak a két saru van benne, egyik a csőhöz másik a vezetékhez forrasztva.
Az alsó részről óvatosan levágtam a csövet a törés alatt, hogy a vezeték ne sérüljön de legyen annyi hossz, hogy meg lehessen toldani. A felső csődarabot is rövidebbre vágtam, és a cső alját picit kitágítottam, így rá lehetett picit húzni az alsó darabra és össze lehetett forrasztani, van tartása is. Előtte azért raktunk be pici zsugorcsövet, hogy a forrasztás jó esetben ne olvassza meg belül azt a nagyon vékony vezetéket.
Elsőre fordítva tettem vissza a sarukat, akkor a műszer kiakad, sokkal több mint 150 fokot akar mutatni..  de visszacserélve már újra jó  Cheesy
örülök hogy meg lehetett menteni Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78503 Dátum: 2018 Július 10, 07:36:21 »

vagy keresek eladó gyújtást Bogárhoz. :-(
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78502 Dátum: 2018 Július 10, 07:32:52 »

Kiszedtem a hall jeladót. Kicsit koszos, de betennék újat; 30-40eFt alatt még utángyártottat sem találtam. A Bosch 60-80eFt...
Nézek valami használtat bontóból, mert ez rablás.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #78501 Dátum: 2018 Július 10, 07:01:39 »

Az enyém 1300  Lips Sealed
szerintem hasonló a dolog, de ha nincs luk nehezebb lesz. Vagy lyukat kell vágni

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78500 Dátum: 2018 Július 10, 06:49:43 »

Imrüst keresd, ő a közelmúltban műtötte meg az autóját ugyan ilyen betegség miatt! Wink

Az enyém 1300  Lips Sealed

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78499 Dátum: 2018 Július 10, 06:02:06 »

Szervusztok!

1302 bogárból, hogyan lehet kibányászni az alagútból a váltórudat műanyag szilent csere végett...? Inkább pótlás mert, hogy nincs benne... nekem nincs a kocsi orrán az a kis nyílás ahol ki lehetne húzni...
Köszönöm!
Imrüst keresd, ő a közelmúltban műtötte meg az autóját ugyan ilyen betegség miatt! Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #78498 Dátum: 2018 Július 09, 21:41:42 »

Szervusztok!

1302 bogárból, hogyan lehet kibányászni az alagútból a váltórudat műanyag szilent csere végett...? Inkább pótlás mert, hogy nincs benne... nekem nincs a kocsi orrán az a kis nyílás ahol ki lehetne húzni...
Köszönöm!

Készülünk Gyomára s most jönnek elő a problémák... Cheesy
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #78497 Dátum: 2018 Július 09, 21:40:23 »

Szervusztok!

1302 bogárból, hogyan lehet kibányászni az alagútból a váltórudat műanyag szilent csere végett...? Inkább pótlás mert, hogy nincs benne... nekem nincs a kocsi orrán az a kis nyílás ahol ki lehetne húzni...
Köszönöm!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78496 Dátum: 2018 Július 08, 21:28:25 »

Még nem próbáltam ki. :-)

Ugyan olyan. Tati féle.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #78495 Dátum: 2018 Július 08, 14:15:01 »

milyen elosztó volt rajta?
Ugyan olyan. Tati féle.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #78494 Dátum: 2018 Július 08, 12:09:25 »

Egy picit én is boldogabb vagyok...
A rotor nem volt megoldás, így lecseréltem az elosztót (minden más maradt: trafó, rotor, elosztófedél, kábelek, elektronika). Az alapjárat azonnal stabil 2000 (előtte 1000), azonnal veszi a tüzet. Próbaút később.
milyen elosztó volt rajta?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #78493 Dátum: 2018 Július 07, 17:54:42 »

Heurépa!

Volt régebben 85-90Km/h körül kormányremegésem. Kicseréltem a kormány lengéscsillapitót. és a remegés kisebb lett ugyan de még mindig jelentős... Mire meglett a gumi szilent amibe kötöm a csillapítót. mm-es kottyanása volt... Kicseréltem s most nincs remegés. Örülés van!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #78492 Dátum: 2018 Július 07, 17:34:38 »

Egy picit én is boldogabb vagyok...
A rotor nem volt megoldás, így lecseréltem az elosztót (minden más maradt: trafó, rotor, elosztófedél, kábelek, elektronika). Az alapjárat azonnal stabil 2000 (előtte 1000), azonnal veszi a tüzet. Próbaút később.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78491 Dátum: 2018 Július 07, 17:13:11 »

Egy picit én is boldogabb vagyok...
A rotor nem volt megoldás, így lecseréltem az elosztót (minden más maradt: trafó, rotor, elosztófedél, kábelek, elektronika). Az alapjárat azonnal stabil 2000 (előtte 1000), azonnal veszi a tüzet. Próbaút később.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #78490 Dátum: 2018 Július 07, 17:03:06 »

Heurépa!

Volt régebben 85-90Km/h körül kormányremegésem. Kicseréltem a kormány lengéscsillapitót. és a remegés kisebb lett ugyan de még mindig jelentős... Mire meglett a gumi szilent amibe kötöm a csillapítót. mm-es kottyanása volt... Kicseréltem s most nincs remegés. Örülés van!
1303LS
« Hozzászólás #78489 Dátum: 2018 Július 07, 11:33:55 »

Egyelőre rotort cseréltem, elsőre jobbnak tűnik, délután tudok megint gurulni.
Nem forrnak el azok az ócska karbik?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78488 Dátum: 2018 Július 07, 11:25:15 »

Egyelőre rotort cseréltem, elsőre jobbnak tűnik, délután tudok megint gurulni.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78487 Dátum: 2018 Július 07, 10:54:33 »

Nem trafó. Kb 10 percig minden csodálatos volt, majd leállt és be sem idult, csak kb 20 perc állás után. Nagy nehezen hazavergődtem, most lecserélem a komplett elosztót.

Nyugalom. Már csak holnapig kell kibírnod. Azaz máig. :-O
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #78486 Dátum: 2018 Július 07, 00:26:44 »

valamit kérjél kölcsön aztán próbáld fel mert lassan idegösszeomlást kap a cihiáterem ha nem tudjuk meg a hiba okát!

Nyugalom. Már csak holnapig kell kibírnod. Azaz máig. :-O
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78485 Dátum: 2018 Július 06, 21:50:38 »

Nem bírtam ki és feltettem a dellortókat, szinkronizáltam, alapjáratot állítottam.
Pontosan ugyanaz a helyzet: hidegen beindul, szépen jár, veszi a gázt, aztán 2-3 perc után már dadog, gázra torpan, majd le is áll. Ha valahogy sikerül 3000 fölé tornászni a fordulatot, akkor szépen forog, amíg el nem engedem a gázt (emiatt mondjuk az AC-t kizárnám, de megnéztem, szépen tolja az anyagot).
Szóval a weberek sem koszosak, de most ezekkel járok picit - már ha sikerül valaha normális gyújtást varázsolnom. :-)
valamit kérjél kölcsön aztán próbáld fel mert lassan idegösszeomlást kap a cihiáterem ha nem tudjuk meg a hiba okát!

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78484 Dátum: 2018 Július 01, 19:23:48 »

nem



Bocs, nem a trf. tápfeszét a 15. pontján, hanem az 1-esen a testelését szünteti meg  Grin
(a lényeg, hogy eztán érdemben áram nem folyik)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78483 Dátum: 2018 Július 01, 15:45:54 »

Nem bírtam ki és feltettem a dellortókat, szinkronizáltam, alapjáratot állítottam.
Pontosan ugyanaz a helyzet: hidegen beindul, szépen jár, veszi a gázt, aztán 2-3 perc után már dadog, gázra torpan, majd le is áll. Ha valahogy sikerül 3000 fölé tornászni a fordulatot, akkor szépen forog, amíg el nem engedem a gázt (emiatt mondjuk az AC-t kizárnám, de megnéztem, szépen tolja az anyagot).
Szóval a weberek sem koszosak, de most ezekkel járok picit - már ha sikerül valaha normális gyújtást varázsolnom. :-)
Én egy kannába tennék benzint és ejtőtartályként alkalmaznám. Egy próbát megér. Lehet dugulás a benzincsőben, és az AC pumpában. Volt hasoló nekem. Amikor rongyot mártottam a tankba, és azzal törőltem meg a kezem.  Pici szöszök kerültek a benzinbe. Még az AC pumpa pici szelepei alá is bejutottak. Ekkor ezek a szelepek lebegnek, és nem zárnak.
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.