www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 06:56:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921355 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 586 587 588 589 590 [591] 592 593 594 595 596 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14823383 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57011 Dátum: 2011 Szeptember 23, 18:49:29 »

Rápróbálom, és még gyártottam 14 darab hosszabb patentot.  Ezután jött a nem várt esemény.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57010 Dátum: 2011 Szeptember 23, 18:47:24 »

Fúrás, flexelés és 1 óra alatt meg is voltam mind a 2 oldalával.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57009 Dátum: 2011 Szeptember 23, 18:45:22 »

Jó munkát végeztem, minden lyukat behegesztettem. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57008 Dátum: 2011 Szeptember 23, 18:44:11 »

Egyre emlékeztem, de nagy öröm volt a két szürke.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57007 Dátum: 2011 Szeptember 23, 18:42:59 »

Találtam is 2 tartót becsomagolva.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57006 Dátum: 2011 Szeptember 23, 18:41:21 »

Jól idult a nap. Gondoltam felszerelem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57005 Dátum: 2011 Szeptember 23, 18:35:59 »

Tudna nekem abban vki segíteni, hogy tudom kiütni az ajtó zsanérjából a stiftet?
Nagyon lötyögnek a zsanérok, mit lehet vele tenni?

Előre is köszi.
Megkalapálod két nagy kalapáccsal. Vizsgára jó.Tartós javításnál meg ki kell szedni a csapszeget, és dörzsárazni a zsanért. Új csapszeget esztergáltatni bele. Sajnos a kozepe oválisra szokott kopni, ekkor a csapszeget meggőrbítjük egy kicsit, és mehet vissza. Ez a leg egyszerűbb. Kivenni csak melegítve lehet, én még nem találkoztam simán kiüthetővel.
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #57004 Dátum: 2011 Szeptember 23, 17:53:11 »

Hat eddig itt a forumon 10+ alkalommal meseltek el, hogy azt bizony kivettek, bar nem egyszer lakatos segitseget kellett kerni, aki melegitett, utogetett, nem tudom meg mit csinalt...

igen, meg kell melegíteni, és utána már ki lehet ütni

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57003 Dátum: 2011 Szeptember 23, 17:42:56 »

Szerintem azt nem lehet kiütni.
Hat eddig itt a forumon 10+ alkalommal meseltek el, hogy azt bizony kivettek, bar nem egyszer lakatos segitseget kellett kerni, aki melegitett, utogetett, nem tudom meg mit csinalt...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57002 Dátum: 2011 Szeptember 23, 17:32:36 »

Tudna nekem abban vki segíteni, hogy tudom kiütni az ajtó zsanérjából a stiftet?
Nagyon lötyögnek a zsanérok, mit lehet vele tenni?

Előre is köszi.
Szerintem azt nem lehet kiütni. Általában azt szokták javasolni, hogy a zsanért kompletten kell cserélni úgy, hogy az ajtóról le kell fúrni szegecseknél.
Aztán lehet, hogy van, aki már ki tudta ütni...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető rarobika
Hozzászólások: 48

« Hozzászólás #57001 Dátum: 2011 Szeptember 23, 16:59:48 »


Tudna nekem abban vki segíteni, hogy tudom kiütni az ajtó zsanérjából a stiftet?
Nagyon lötyögnek a zsanérok, mit lehet vele tenni?

Előre is köszi.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57000 Dátum: 2011 Szeptember 23, 14:45:48 »

Tud valaki egy linket írni, ahol a bogár motorok mérete (Henger-dugó) fel van sorolva motorkódok szerint?
Előre is köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető rarobika
Hozzászólások: 48

« Hozzászólás #56999 Dátum: 2011 Szeptember 23, 14:28:17 »

Kitekered a gombját, utána az alu anyát egy 5 forintossal lelazítod, letekered, aztán a csomagtartó felé kiesik a kapcsoló.

Köszi szépen.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56998 Dátum: 2011 Szeptember 23, 14:25:35 »

Sziasztok!

Meg tudná nekem vki mondani, hogyan tudom az elakadásjelző kapcsolóját kioperálni egy 69-es 1300as bogárból.
Csomagtérből vagy az utasfülkéből mi a menete?

Előre is köszi
Kitekered a gombját, utána az alu anyát egy 5 forintossal lelazítod, letekered, aztán a csomagtartó felé kiesik a kapcsoló.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Sompi
« Hozzászólás #56997 Dátum: 2011 Szeptember 23, 14:25:05 »

Sziasztok!

Meg tudná nekem vki mondani, hogyan tudom az elakadásjelző kapcsolóját kioperálni egy 69-es 1300as bogárból.
Csomagtérből vagy az utasfülkéből mi a menete?

Előre is köszi

letekered a gombot (balra), utána pedig letekered szintén balra azt a kis gyűrűt ami tartja a kapcsolót. Mindezt természetesen az utastérből.
Ezután irány a csomitartó, ha levetted a borítást a kábeleket lehuzigálod a kapcsolóról (megjegyzed, fotózod mi hol volt) és örülsz!
Nem elérhető rarobika
Hozzászólások: 48

« Hozzászólás #56996 Dátum: 2011 Szeptember 23, 14:20:53 »

Sziasztok!

Meg tudná nekem vki mondani, hogyan tudom az elakadásjelző kapcsolóját kioperálni egy 69-es 1300as bogárból.
Csomagtérből vagy az utasfülkéből mi a menete?

Előre is köszi
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56995 Dátum: 2011 Szeptember 22, 21:26:47 »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56994 Dátum: 2011 Szeptember 22, 21:14:11 »

http://buggarage.blogspot.com/2011/09/sparkafer-ot-ra-2-felvonas.html

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #56993 Dátum: 2011 Szeptember 22, 17:04:14 »


Időről időre előjön ez a kérdés.
így van, bár én csak tapasztalatból beszélek 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56992 Dátum: 2011 Szeptember 22, 16:51:53 »

? a puma szerintem képtelen rugózni. nekem volt lecsavart puma trabi gátlóval és szar volt. többet volt levegőben az eleje, mint a földön. most annyira van leengedve, amit a piros koni enged és még így is pattog, fr lrgalább nem ér le


Időről időre előjön ez a kérdés.

A puma híd a rugóköteg előfeszítését csökkenti, ezért a kocsi eleje lejjebb ül. Azért kell rövidített gátló bele, mert a teljesen letekerés előtt a gyári gátló bekoppan, teljesen összenyomódik, ez valamiféle végütközöként is szerepel.

Namost hiába tesz bele az ember rövidebb gátlót, ha a pumát "lecsavarja", mert akkor a rugóút nagyon kicsi vagy semmi lesz, ráadásul puha és azonnal felül, nem beszélve arról a körülményről, hogy a két gömbfej, mint az állat befeszül, hiszen a geometriából adódóan nem mozdulhat ennyit befeszülés nélkül.

Tévedés ne essen, a puma híd nem azért van, hogy leültessük anyjáig, hanem azért, hogy a magassága elöl is szabályozható legyen. Nyilvánvaló, hogy letekerve nem fog rugózni, mitől rugózna?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #56991 Dátum: 2011 Szeptember 22, 16:44:40 »

Tengelycsonk nem volt, de lecsavart puma trabi gátlóval igen. Semmi különbség nem volt. Csak rugózott végre.
? a puma szerintem képtelen rugózni. nekem volt lecsavart puma trabi gátlóval és szar volt. többet volt levegőben az eleje, mint a földön. most annyira van leengedve, amit a piros koni enged és még így is pattog, fr lrgalább nem ér le

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56990 Dátum: 2011 Szeptember 22, 15:36:15 »

Könnyebben veszi a fordulatot, könnyebben pörög fel, DE: könnyebben lefullad, egyenetlenebb az alapjárat (pláne nagyobb kompresszióviszony esetén).

Azon főtengelyeknél, ahol eleve ellensúlyok vannak (counterweighted) ott lehet könnyebb lendkereket használni hátrányok nélkül.
Köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56989 Dátum: 2011 Szeptember 22, 15:26:14 »

Hát nem is tudom, talán ezért van Favorit elektromos gyújtás a Luigiban. Cheesy
az meg hogy?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56988 Dátum: 2011 Szeptember 22, 15:21:25 »

bogárnál ugye nem beszélhetünk olcsó alkatrész árakról
Hát nem is tudom, talán ezért van Favorit elektromos gyújtás a Luigiban. Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #56987 Dátum: 2011 Szeptember 22, 15:14:37 »

Golf 1 nemvolt?
Otthon nem. bementem az autósboltba kértem egy 3 lábút ezt nyomták a kezembe. Mellesleg ez volt a legolcsóbb is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56986 Dátum: 2011 Szeptember 22, 15:06:50 »

Ültetett tengelycsonk+puma párost használta már valaki trabi gátlóval?
Annó eladtam a bogárét hogy legyen komfort pumával....
Tengelycsonk nem volt, de lecsavart puma trabi gátlóval igen. Semmi különbség nem volt. Csak rugózott végre.

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56985 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:58:23 »

Indexrelét.
Golf 1 nemvolt?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #56984 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:46:05 »

Grin Na, az biztos megérte. Mit vettél?  Grin
Indexrelét.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56983 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:31:10 »

Szagik! Mai kérdésem: miért jó a könnyített lendkerék? Bár ha jól sejtem a választ, lehet, hogy a "Hogyan tuningoljuk..." rovatba kéne írjam?

Könnyebben veszi a fordulatot, könnyebben pörög fel, DE: könnyebben lefullad, egyenetlenebb az alapjárat (pláne nagyobb kompresszióviszony esetén).

Azon főtengelyeknél, ahol eleve ellensúlyok vannak (counterweighted) ott lehet könnyebb lendkereket használni hátrányok nélkül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56982 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:26:15 »

Szagik! Mai kérdésem: miért jó a könnyített lendkerék? Bár ha jól sejtem a választ, lehet, hogy a "Hogyan tuningoljuk..." rovatba kéne írjam?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56981 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:20:35 »

Igen! Amit már mondtam ezerszer, hogy a Bill Fisher könyvben is úgy kezdődik a gyújtásos fejezet, hogy "Ha elolvasod ezt a részt, akkor már megtakarítottad a könyv árát" Mert nem csinál csodát egy gyújtás... Föleg széria motornál...


A széria motor a kulcs szó.

A széria gyújtás elég intenzív ahhoz, hogy 6500-as fordulatig, jól beállított keverékképzéssel (főleg gyári karbival) megbízhatóan gyújtson. Nekem a megszakítós 7000-ig jól működött (weberekkel), de persze ehhez nem 40 éves vagy taiwani megszakító kell.

Amennyiben a széria motor karburátora jól van beállítva, minden egység megfelelő, akkor mindegy, hogy mekkora intenzitású szikra gyújtja be a keveréket, mert nincsenek extrém körülmények, így nem lesz semmi különbség érezhető.
A szar akkor válik el a májtól, amikor változik a karburáció, néhol szegény, néhol dús, nagyobb a kompresszióviszony és az égéstér nem olyan formájú, ahogy a gyárban kitalálták, Ilyenkor jól jön egy izmosabb szikra, egy fordulattól független szikra intenzitás. Ilyenkor a jobb gyújtás azonnal érezhető is, nyomatékosabb, könnyebben indul tovább forog és kevesebbet eszik, erősebb.





Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56980 Dátum: 2011 Szeptember 22, 14:04:40 »

Én vettem már land rover alkatrészt bogárba is. Grin
Grin Na, az biztos megérte. Mit vettél?  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #56979 Dátum: 2011 Szeptember 22, 13:39:53 »

Ültetett tengelycsonk+puma párost használta már valaki trabi gátlóval?
Annó eladtam a bogárét hogy legyen komfort pumával....
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 22, 13:48:16 írta tazoli49 »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #56978 Dátum: 2011 Szeptember 22, 13:27:25 »

Szerintem ez nagyon relatív. Én szoktam Land Rover alkatrészeket venni... A bogár olcsó hozzá képest.
Én vettem már land rover alkatrészt bogárba is. Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56977 Dátum: 2011 Szeptember 22, 09:14:54 »

bogárnál ugye nem beszélhetünk olcsó alkatrész árakról
Szerintem ez nagyon relatív. Én szoktam Land Rover alkatrészeket venni... A bogár olcsó hozzá képest.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56976 Dátum: 2011 Szeptember 22, 08:04:43 »

hogy ha a szart veszed olcsón vess magadra....
bogárnál ugye nem beszélhetünk olcsó alkatrész árakról

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56975 Dátum: 2011 Szeptember 22, 08:02:07 »

Igen! Amit már mondtam ezerszer, hogy a Bill Fisher könyvben is úgy kezdődik a gyújtásos fejezet, hogy "Ha elolvasod ezt a részt, akkor már megtakarítottad a könyv árát" Mert nem csinál csodát egy gyújtás... Föleg széria motornál...

nyugodtan kibaszhatod ezt a könyvet Kiss

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56974 Dátum: 2011 Szeptember 22, 07:52:33 »

Igen! Amit már mondtam ezerszer, hogy a Bill Fisher könyvben is úgy kezdődik a gyújtásos fejezet, hogy "Ha elolvasod ezt a részt, akkor már megtakarítottad a könyv árát" Mert nem csinál csodát egy gyújtás... Föleg széria motornál...

sima gyári 1000éves trafó amibe nem lötyög az olaj tökéletes.
Egy motorom on sincs csoda trafó régi gyári van
soha nem volt gondom vele.nem melegedett ,nem szaggatot stb....

föleg itt javarészt 40meg 34 lovas mocikról beszélünk ,nem ez fogja a csodát meghozni..sajnos

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56973 Dátum: 2011 Szeptember 22, 07:49:28 »

Ez a baj! Ezért tudják ránk sózni a hibás göncöket... Mert az emberek nem szólnak, hanem otthon átalakítják a rájuk sózott szarokat! Ha kint veszek valamit ami nem stimmel, akár azért mert én b@sztam el a rendelést, még akkor is kicserélik... Itthon meg ha megreklamálom, akkor az a válasz, hogy mit szarozok, másnak jó... Igenis hozzá kell szoktatni az itthoni kereskedőket ahhoz, hogy mi vagyunk a vevők, mi fizetünk! Ezért kérdezhetünk, reklamálhatunk, elvárhatunk!

Fogóval kitörtem, és a patentokhoz 10 darab hozzáhegesztettem. Ha már ennyi pénzt adtam érte.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #56972 Dátum: 2011 Szeptember 21, 23:28:13 »

na ja, csak elég sok mindent rendeltem, és a telefonbeszélgetés elején mondtam, hogy mindenből a jobbat kérem, és még olcsó se volt Roll Eyes
van amiből én is az olcsót vettem, de majd két év múlva kicserélem ha kireped.....megmondtam * Gabinak, tudom hogy szar, de most ez lesz, ha szétmegy cseréljük
Oldalak: 1 ... 586 587 588 589 590 [591] 592 593 594 595 596 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.179 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.