www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 21:27:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 613 614 615 616 617 [618] 619 620 621 622 623 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13100054 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #55912 Dátum: 2011 Július 30, 21:19:50 »

Neeeeeee :-D
Ezt egy par embertol itt megertenem, de toled?! :-)

(nekem is nyeklett-nyaklott a tukrom, elfogyott belul a menet, de en inkabb vettem egy masik kocsit es atraktam rola a tukrot! Grin)
Amatőr. Olyan kocsit kell venni amin jó a tükör.  Grin
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55911 Dátum: 2011 Július 30, 21:17:46 »

Köszi a válaszokat.
Gondolkodom, mit tegyek. Az ultrahangos tisztításról mindenhol csak jót hallok, de időigényes (hozom-viszem, stb) és én sem vagyok benne biztos, hogy szükséges.
Mi a különbség a fék és a karburátor tisztító között?
Igazán nem tudom, de hogy Xoyox előszeretettel használta minden pucerálásra, az biztos.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55910 Dátum: 2011 Július 30, 21:14:45 »

Köszi a válaszokat.
Gondolkodom, mit tegyek. Az ultrahangos tisztításról mindenhol csak jót hallok, de időigényes (hozom-viszem, stb) és én sem vagyok benne biztos, hogy szükséges.
Mi a különbség a fék és a karburátor tisztító között?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55909 Dátum: 2011 Július 30, 21:03:52 »

hát biz fotózni nem tudok most. az eredeti bogár balos tükörhöz hasonló tükröm van, csak nem krómos hanem rozsdamentes anyagból. de úgy néz ki mint az eredeti. egyszer csak fogta magát és a menetszél behajtotta. amikor megálltam a lendülettől meg előre kifordult. azóta minden elindulásnál ill. megállásnál ezt csinálja. a tengely alján van egy nút amibe egy sima csavarhúzó belemegy. próbáltam azon húzni de nem sok sikerrel. szerelhetőek ezek a tükrök vagy cserés? és eredetileg mi fogja meg a tengelyt, hogy a menetszél ne csukja be? hát lehet, hogy egy kicsit zanzás... Grin Grin Grin
Pedig annak a csavarnak kellene befeszítenie. Én szétszedtem az új tükröt, és a kúpos felületetról lecsiszoltam a krómbevonatot, a feszítórugóhoz tettem alátéteket (hogy felfeküdkön valamire...) és utána addig feszítettem a csavarral amíg jó lett. És most jó.  Wink (egye(n)lőre  Tongue)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #55908 Dátum: 2011 Július 30, 21:01:12 »

CRC Karburátor tisztító. Nagyon hatékony, de vigyázz vele, mert a bőrön keresztül is könnyen felszívódik. (tényleg)

Lenn a karbik, holnap megnézzük, mizu belül. Ha valakinek van javaslata/tapasztalata, mivel tisztítsam, szívesen venném a tanácsokat.
Köszi!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #55907 Dátum: 2011 Július 30, 20:59:19 »

Kúp elfogyott, én beragasztottam a kívánt pozícióban.  Undecided
Neeeeeee :-D
Ezt egy par embertol itt megertenem, de toled?! :-)

(nekem is nyeklett-nyaklott a tukrom, elfogyott belul a menet, de en inkabb vettem egy masik kocsit es atraktam rola a tukrot! Grin)
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 30, 21:09:39 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55906 Dátum: 2011 Július 30, 20:57:35 »

Lenn a karbik, holnap megnézzük, mizu belül. Ha valakinek van javaslata/tapasztalata, mivel tisztítsam, szívesen venném a tanácsokat.
Köszi!
Én nem bonyolítottam nagyon a dolgokat.
Először féktisztító majd a cégnél alkatrészmosó folyadékában állt 1 napot, utána jól átmostam, melegvizes öblítés, külseje rézkefével átdörgölve a furatokat pedig sodrott rézvezetékből kinyert 3 szál drót összesodrásával készített "furattisztítóval" kipucoltam, és sűrített levegővel jól kifújkáltam.
Most jól működik a karbi.

Biztos vagyok benne, hogy az ultrahangos tisztítás hatékonyabb (ezt láttam egy bemutatón is), csak elgondolkoztam rajta, hogy egy bogárra szerelt karbin vannak-e olyan furatok/járatok, amelyeket csak így lehet kitisztítani, vagy van-e az ultrahangos tisztításnak kiemelt fontossága egy ilyen autó esetében?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
1303LS
« Hozzászólás #55905 Dátum: 2011 Július 30, 20:50:20 »

72'-es TYP3 kormánya kis vagy nagyricnis?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55904 Dátum: 2011 Július 30, 20:23:13 »

Lenn a karbik, holnap megnézzük, mizu belül. Ha valakinek van javaslata/tapasztalata, mivel tisztítsam, szívesen venném a tanácsokat.
Köszi!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55903 Dátum: 2011 Július 30, 20:20:32 »

Én amondó vagyok, hogy amit a saját kezeddel kis hozzáértéssel és nagyon becsületesen megcsinálsz az könnyen lehet jobb, mint egy "sokszázezres lakatos" munkája. Sajnos a mai árak mellett egy olyan szintű lakatosmunkát amin nem tudsz fogást találni nagyon nehéz megfizetni. És ezt most nem a lakatosok degradálására mondom, hanem a megélhetés nehézségeire. Hülye is lenne bárki 5-10eFtért dolgozni naponta.
Ha javasolhatom -mert látom, hogy hajlítod a lemezt- amit tudsz Te csinálj meg lemezből és hanyagold a bolti javítóelemeket. Ez már nekem vesszőparipám, de úgy gondolom igazam van.
Szóval hajrá.
az egyálni, igenszerűbbeket meg fogom csin------>szóljatok ide

az egyszerűbbeket meg fogom csinálni, igen

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55902 Dátum: 2011 Július 30, 20:09:35 »

Aztán darabjaira hullott.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55901 Dátum: 2011 Július 30, 20:08:41 »

71 év után kicsit meg kellett melegíteni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55900 Dátum: 2011 Július 30, 20:05:40 »

Kicsit a másik projekten is dolgoztam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55899 Dátum: 2011 Július 30, 20:02:41 »

Az elkészült váz látható. Még csavarni is kellett a támlán. Ezeket a drasztikus beavatkozásokat most érdemes megcsinálni. Persze festés után találtam repedést, de hétfőn meg lesz hegesztve.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55898 Dátum: 2011 Július 30, 20:00:02 »

Egyszerű dolgom volt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55897 Dátum: 2011 Július 30, 19:59:15 »

Folytatódott az üés javítás.

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #55896 Dátum: 2011 Július 30, 19:48:45 »

Én azért csinálom, hogy megmentsek egy 40 éves bogarat a bontástól. Ha most leműszakiztatom és tovább használom, két év múlva már kb. menthetetlen lenne.
Az, ahogyan csinálom szerintem nem őrültség, hanem alaposság egy több százezret elkérő kasznisnak ez lenne a minimum.
Nyilván nem lesz olyan, mint ahogy egy profi lakatos meg tudná csinálni, ha akarná, de sajnos nincs pénzem megfizetni egy szakembert. És abban is biztos vagyok, hogy a nem látható dolgokra nem szánna ennyi időt.

Szóval csak azt akarom mondani, hogy ettől szarabbul nincs értelme csinálni, főleg, hogy az sem olcsóbb...
Az erőt pedig az adja, hogy megszabadítom az autót a barbár megoldásoktól, olyan felháborítóan szarul volt megcsinálva
Sajnos ezt nem tudtam, mikor vettem... Undecided

De a kasznit azért nem fogom fémtisztán fényesre polírozni... Evil

Ez igazából nem ABF-nek szólt, csak úgy elmondtam.
Én amondó vagyok, hogy amit a saját kezeddel kis hozzáértéssel és nagyon becsületesen megcsinálsz az könnyen lehet jobb, mint egy "sokszázezres lakatos" munkája. Sajnos a mai árak mellett egy olyan szintű lakatosmunkát amin nem tudsz fogást találni nagyon nehéz megfizetni. És ezt most nem a lakatosok degradálására mondom, hanem a megélhetés nehézségeire. Hülye is lenne bárki 5-10eFtért dolgozni naponta.
Ha javasolhatom -mert látom, hogy hajlítod a lemezt- amit tudsz Te csinálj meg lemezből és hanyagold a bolti javítóelemeket. Ez már nekem vesszőparipám, de úgy gondolom igazam van.
Szóval hajrá.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #55895 Dátum: 2011 Július 30, 19:31:41 »

Én azért csinálom, hogy megmentsek egy 40 éves bogarat a bontástól. Ha most leműszakiztatom és tovább használom, két év múlva már kb. menthetetlen lenne.
Az, ahogyan csinálom szerintem nem őrültség, hanem alaposság egy több százezret elkérő kasznisnak ez lenne a minimum.
Nyilván nem lesz olyan, mint ahogy egy profi lakatos meg tudná csinálni, ha akarná, de sajnos nincs pénzem megfizetni egy szakembert. És abban is biztos vagyok, hogy a nem látható dolgokra nem szánna ennyi időt.

Szóval csak azt akarom mondani, hogy ettől szarabbul nincs értelme csinálni, főleg, hogy az sem olcsóbb...
Az erőt pedig az adja, hogy megszabadítom az autót a barbár megoldásoktól, olyan felháborítóan szarul volt megcsinálva
Sajnos ezt nem tudtam, mikor vettem... Undecided

De a kasznit azért nem fogom fémtisztán fényesre polírozni... Evil

Ez igazából nem ABF-nek szólt, csak úgy elmondtam.
Tisztellek, becsüllek.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55894 Dátum: 2011 Július 30, 18:50:00 »

Barátom, az indiánok is tisztelték az őrülteket, én is meghajlok előtted! Én még akkor se csináltam volna magam, ha van mivel, meg tudnék is hegeszteni. Így keletkeznek a felbecsülhetetlen értékű legendák!
Én azért csinálom, hogy megmentsek egy 40 éves bogarat a bontástól. Ha most leműszakiztatom és tovább használom, két év múlva már kb. menthetetlen lenne.
Az, ahogyan csinálom szerintem nem őrültség, hanem alaposság egy több százezret elkérő kasznisnak ez lenne a minimum.
Nyilván nem lesz olyan, mint ahogy egy profi lakatos meg tudná csinálni, ha akarná, de sajnos nincs pénzem megfizetni egy szakembert. És abban is biztos vagyok, hogy a nem látható dolgokra nem szánna ennyi időt.

Szóval csak azt akarom mondani, hogy ettől szarabbul nincs értelme csinálni, főleg, hogy az sem olcsóbb...
Az erőt pedig az adja, hogy megszabadítom az autót a barbár megoldásoktól, olyan felháborítóan szarul volt megcsinálva
Sajnos ezt nem tudtam, mikor vettem... Undecided

De a kasznit azért nem fogom fémtisztán fényesre polírozni... Evil

Ez igazából nem ABF-nek szólt, csak úgy elmondtam.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 30, 18:52:20 írta Zoli »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #55893 Dátum: 2011 Július 30, 18:47:51 »

Újban ne gondolkodj ha ezen agyalnál. Az is ugyanilyen fos. 9e-ért vettem tavaly jó és szép minőségű mexikóira való brazilt. Leszakadt a menetes szára, megjavítottam. Majd kirügyezett úgy hogy telet nem látott...
És van még a nem mexikóira való brazil 12-13-ért. De az is ugyanilyen. Becsukódik, ha meghúzod letéped a szárat. És van még 19e-ért gyári német.  Grin Azzal nem lenne baj ha van olyan aki megveszi.
És az olcsóbbikban néztem a 3 közül.
Lehet érdemes lenne a műanyagot kicserélni fémre...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #55892 Dátum: 2011 Július 30, 17:22:23 »

hát biz fotózni nem tudok most. az eredeti bogár balos tükörhöz hasonló tükröm van, csak nem krómos hanem rozsdamentes anyagból. de úgy néz ki mint az eredeti. egyszer csak fogta magát és a menetszél behajtotta. amikor megálltam a lendülettől meg előre kifordult. azóta minden elindulásnál ill. megállásnál ezt csinálja. a tengely alján van egy nút amibe egy sima csavarhúzó belemegy. próbáltam azon húzni de nem sok sikerrel. szerelhetőek ezek a tükrök vagy cserés? és eredetileg mi fogja meg a tengelyt, hogy a menetszél ne csukja be? hát lehet, hogy egy kicsit zanzás... Grin Grin Grin

Újban ne gondolkodj ha ezen agyalnál. Az is ugyanilyen fos. 9e-ért vettem tavaly jó és szép minőségű mexikóira való brazilt. Leszakadt a menetes szára, megjavítottam. Majd kirügyezett úgy hogy telet nem látott...
És van még a nem mexikóira való brazil 12-13-ért. De az is ugyanilyen. Becsukódik, ha meghúzod letéped a szárat. És van még 19e-ért gyári német.  Grin Azzal nem lenne baj ha van olyan aki megveszi.
És az olcsóbbikban néztem a 3 közül.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #55891 Dátum: 2011 Július 30, 16:12:24 »

hát biz fotózni nem tudok most. az eredeti bogár balos tükörhöz hasonló tükröm van, csak nem krómos hanem rozsdamentes anyagból. de úgy néz ki mint az eredeti. egyszer csak fogta magát és a menetszél behajtotta. amikor megálltam a lendülettől meg előre kifordult. azóta minden elindulásnál ill. megállásnál ezt csinálja. a tengely alján van egy nút amibe egy sima csavarhúzó belemegy. próbáltam azon húzni de nem sok sikerrel. szerelhetőek ezek a tükrök vagy cserés? és eredetileg mi fogja meg a tengelyt, hogy a menetszél ne csukja be? hát lehet, hogy egy kicsit zanzás... Grin Grin Grin
Kúp elfogyott, én beragasztottam a kívánt pozícióban.  Undecided
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #55890 Dátum: 2011 Július 30, 14:04:23 »

hát biz fotózni nem tudok most. az eredeti bogár balos tükörhöz hasonló tükröm van, csak nem krómos hanem rozsdamentes anyagból. de úgy néz ki mint az eredeti. egyszer csak fogta magát és a menetszél behajtotta. amikor megálltam a lendülettől meg előre kifordult. azóta minden elindulásnál ill. megállásnál ezt csinálja. a tengely alján van egy nút amibe egy sima csavarhúzó belemegy. próbáltam azon húzni de nem sok sikerrel. szerelhetőek ezek a tükrök vagy cserés? és eredetileg mi fogja meg a tengelyt, hogy a menetszél ne csukja be? hát lehet, hogy egy kicsit zanzás... Grin Grin Grin
Több verzió is van, még két egyforma tükröt nem találtam, de valószínűleg a kúpos /belül) szár az, aminek lehet elvileg állítani a feszességét, az alján lévő zárt anya segítségével. Eddig hármat szakítottam el, szóval még én sem jöttem rá, hogyan is kellene szakszerűen...

Bácsi Győző
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #55889 Dátum: 2011 Július 30, 12:18:41 »

hát biz fotózni nem tudok most. az eredeti bogár balos tükörhöz hasonló tükröm van, csak nem krómos hanem rozsdamentes anyagból. de úgy néz ki mint az eredeti. egyszer csak fogta magát és a menetszél behajtotta. amikor megálltam a lendülettől meg előre kifordult. azóta minden elindulásnál ill. megállásnál ezt csinálja. a tengely alján van egy nút amibe egy sima csavarhúzó belemegy. próbáltam azon húzni de nem sok sikerrel. szerelhetőek ezek a tükrök vagy cserés? és eredetileg mi fogja meg a tengelyt, hogy a menetszél ne csukja be? hát lehet, hogy egy kicsit zanzás... Grin Grin Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #55888 Dátum: 2011 Július 30, 07:30:44 »

Mai lego:

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Kiváncsi vagyok, ezt a bordát hány kasznis ütné bele a lemezbe a gerenda belsejében...
<beszúrt kép törölve>

Ennél a pontnál gondoltam, hogy kéne venni egy Wink Shocked alvázfejet, de kiszobrászkodom valahogy. Már így is 75ezerben van az alváz....(vagy az nem sok?  Tongue)
Ha meg tudom olyanra csinálni, hogy legalább az avatatlan szemek ne vegyék észre a javítást, akkor nem veszek újat.

<beszúrt kép törölve>

Spike:
<beszúrt kép törölve>
Barátom, az indiánok is tisztelték az őrülteket, én is meghajlok előtted! Én még akkor se csináltam volna magam, ha van mivel, meg tudnék is hegeszteni. Így keletkeznek a felbecsülhetetlen értékű legendák!

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55887 Dátum: 2011 Július 29, 22:04:15 »

nekem kétféle bogaras cimborám van az egyik azt mondja :
-20 év múlva úgyis szétrohad Smiley
én azt mondom 20év mire kész lesz Smiley
igaz addigra a tiétek szétrohad Tongue

Beteg vagy Smiley)))
A harnadik cimborád, meg azt mondja, hogy 20 évig kell kibírnia, mert utánna már másnál fog rohadni.
20 év múlva 70 éves leszek, de ezt meg kell élni.
Az én kocsimon a fenéklemez és a sárvédők is eredetiek!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55886 Dátum: 2011 Július 29, 22:00:44 »

Józsi, ugye nem ebből vágtad ki amit délután fogtam a kezemben.  Shocked
Ez megérdemelne egy pucolásos próbát. Bár ha a többi része nincs már meg akkor édesmindegy mennyit húzol át.  Roll Eyes
igen ezt nézted.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #55885 Dátum: 2011 Július 29, 21:58:48 »

Mai lego:

nekem kétféle bogaras cimborám van az egyik azt mondja :
-20 év múlva úgyis szétrohad Smiley
én azt mondom 20év mire kész lesz Smiley
igaz addigra a tiétek szétrohad Tongue

Beteg vagy Smiley)))


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55884 Dátum: 2011 Július 29, 21:00:58 »

mennyé el orvoshoz Roll Eyes
Másnak én sem csinálnám meg.  Cool

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55883 Dátum: 2011 Július 29, 20:59:48 »

Állítólag orbitális.  Roll Eyes
Nem akarom az egész kocsit vinni a műszerfalashoz, mert azt mondja, hogy 2-3 nap mire kivárja a kötési időket meg a visszarepedéseket, meg mittudomén.
Lehet, hogy akkor egyszer igénybe venném a gyakorlóteredet, ha nem zavarok nagyon.
Persze nagyon meg is köszönném előre.
én egy óra alatt kivettem kicsit keresgélni kellett .... Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55882 Dátum: 2011 Július 29, 20:58:13 »

Mai lego:

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Kiváncsi vagyok, ezt a bordát hány kasznis ütné bele a lemezbe a gerenda belsejében...
<beszúrt kép törölve>

Ennél a pontnál gondoltam, hogy kéne venni egy alvázfejet, de kiszobrászkodom valahogy. Már így is 75ezerben van az alváz....(vagy az nem sok?  Tongue)
Ha meg tudom olyanra csinálni, hogy legalább az avatatlan szemek ne vegyék észre a javítást, akkor nem veszek újat.

<beszúrt kép törölve>

Spike:
<beszúrt kép törölve>
mennyé el orvoshoz Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #55881 Dátum: 2011 Július 29, 20:17:38 »

Ez a borda hol van? Nincs egy picit távolabbi kép?
Ja, megvan. Az előbb nem jelent meg nálam a 2. kép.
1303LS
« Hozzászólás #55880 Dátum: 2011 Július 29, 20:16:42 »


Kiváncsi lennék ezt a bordát hány kasznis ütné bele a lemezbe a gerenda belsejében...
<beszúrt kép törölve>

Ez a borda hol van? Nincs egy picit távolabbi kép?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55879 Dátum: 2011 Július 29, 20:11:33 »

Mai lego:





Kiváncsi vagyok, ezt a bordát hány kasznis ütné bele a lemezbe a gerenda belsejében...


Ennél a pontnál gondoltam, hogy kéne venni egy alvázfejet, de kiszobrászkodom valahogy. Már így is 75ezerben van az alváz....(vagy az nem sok?  Tongue)
Ha meg tudom olyanra csinálni, hogy legalább az avatatlan szemek ne vegyék észre a javítást, akkor nem veszek újat.



Spike:
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 29, 22:33:38 írta Zoli »

1303LS
« Hozzászólás #55878 Dátum: 2011 Július 29, 20:10:31 »

Nem rossz, csak nincs meg az első. Az üllőlap meg még feltárásra vár.
Józsi, ugye nem ebből vágtad ki amit délután fogtam a kezemben.  Shocked
Ez megérdemelne egy pucolásos próbát. Bár ha a többi része nincs már meg akkor édesmindegy mennyit húzol át.  Roll Eyes
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55877 Dátum: 2011 Július 29, 20:04:06 »

És a kocsi gyári ülése 55 év után.
Ezt szinte csak tisztítani kell... Cheesy

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55876 Dátum: 2011 Július 29, 18:35:32 »

Ennyi volt a kalandozás a múltba.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55875 Dátum: 2011 Július 29, 18:34:23 »

Középen egy papír van, és arra van rávarva a szövet. Jó érzés volt leszedni a kárpitot, mert én szedhettem le 55 év után. A kocsi minden részét szétszedtem már, de ehhez még nem nyúltam

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55874 Dátum: 2011 Július 29, 18:31:40 »

Nem rossz, csak nincs meg az első. Az üllőlap meg még feltárásra vár.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55873 Dátum: 2011 Július 29, 18:30:10 »

És a kocsi gyári ülése 55 év után.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 613 614 615 616 617 [618] 619 620 621 622 623 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.