www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 23:21:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 610 611 612 613 614 [615] 616 617 618 619 620 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13111450 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56032 Dátum: 2011 Augusztus 03, 23:34:29 »

Egy kis lépés, de holnap a másik oldala következik.
Az éremnek is kettő van! Grin

Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #56031 Dátum: 2011 Augusztus 03, 22:19:41 »

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #56030 Dátum: 2011 Augusztus 03, 21:30:15 »

Na, hol volt kivágva?
<beszúrt kép törölve>

Szép munka!  Wink
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56029 Dátum: 2011 Augusztus 03, 20:47:19 »

Na, hol volt kivágva?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56028 Dátum: 2011 Augusztus 03, 17:34:08 »

Egy kis lépés, de holnap a másik oldala következik.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56027 Dátum: 2011 Augusztus 03, 17:33:00 »

Azért jobb lett mint volt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56026 Dátum: 2011 Augusztus 03, 17:32:03 »

Sajnos két oldala van.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56025 Dátum: 2011 Augusztus 03, 17:31:20 »

Ma a gépháztetőt vágtam rendbe.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56024 Dátum: 2011 Augusztus 02, 19:59:23 »

sima rongy, nem dörzsisszivacs ! és ciff ! 1 perc és ámulás !  Wink

Először ezt próbáltam ki, mint legegyszerűbbet, de semmi...pedig 20 perce van a folton vastagon a ciff...ez nem sima vízkőfolt egyébként, hanem elég vastag...szóval nem ámultam Grin

ui: Másfél órát volt rajta, elkezdtem vattával és a széleknél kezd eltűnni, de mivel olyan vastag rajta, így szerintem 10-szer tuti át kell törölni. Vattával próbáltam, de az elég hamar elfogy, így tényleg valamilyen roncsot kell használni, remélhetőleg nem karcol az sem, pamutot kell választani gondolom, bár lehet ez mindegy. Szóval lassan, de biztosan talán eltűnik a folt remélhetőleg...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 02, 21:42:31 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56023 Dátum: 2011 Augusztus 02, 19:38:53 »

Amatőr.Maresznál ennyi idő alatt lefényezve,leültetve és meghirdetve Grin
A pici zárványokra rágittelek. A sárga szin a kitöltés. Nagyon vékony réteg.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56022 Dátum: 2011 Augusztus 02, 19:35:43 »

Ez már a fényezés? Vagy szórógitt?
Szórógitt ez. Ha az egész fehér lesz egyszer, akkor megcsiszol vízben, és kap kétkomponensű szórógittet.
1303LS
« Hozzászólás #56021 Dátum: 2011 Augusztus 02, 18:19:34 »

Amatőr.Maresznál ennyi idő alatt lefényezve,leültetve és meghirdetve Grin
Nemövé.  Grin
RNIE
« Hozzászólás #56020 Dátum: 2011 Augusztus 02, 18:17:57 »

Egy reggeli kép.
Egy délutáni kép.
Amatőr.Maresznál ennyi idő alatt lefényezve,leültetve és meghirdetve Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56019 Dátum: 2011 Augusztus 02, 18:12:50 »

Egy délutáni kép. Látszik a munka. Holnap a gépháztető következik.
Ez már a fényezés? Vagy szórógitt?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56018 Dátum: 2011 Augusztus 02, 17:46:00 »

Egy délutáni kép. Látszik a munka. Holnap a gépháztető következik.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #56017 Dátum: 2011 Augusztus 02, 17:45:28 »

Foszforsav, magyarul RO55 rozsdamaró (például).
Amúgy sztem mindegy, 20 -as ecet is visz mindent, ami vízkő, csak kevésbé agresszív (pl. a kezedhez).
Én egy vattát valamelyikkel (ecettel) átitatva tnném a foltra, és egy perc, két perc, stb. növelném az expozíciós időt. Ha vízkő, akkor leviszi. Simán a vattával le kell tudni törölni.
Semmi esetre se!!  Megmarja a fényezést, el is színeződik ahol éri a ro-55!!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56016 Dátum: 2011 Augusztus 02, 17:43:56 »

Egy reggeli kép.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56015 Dátum: 2011 Augusztus 02, 14:47:38 »

Na, ez igaz.

De gyanítom, hogy az utángyártott rahmenkopffal se.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56014 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:48:24 »

Azért ezt ne, de rémisztő számomra egy szerkezeti elem ilyentén foltozása. Persze nem vagyok szakember. A munka mindenesetre tiszteletre méltó.

Igen, tudom de nem tudok jobbat...
Szétrohadva se volt stabilabb.
De gyanítom, hogy az utángyártott rahmenkopffal se.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 02, 14:18:39 írta Zoli »

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56013 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:23:12 »

Azért ezt ne, de rémisztő számomra egy szerkezeti elem ilyentén foltozása. Persze nem vagyok szakember. A munka mindenesetre tiszteletre méltó.

Menni se nagyon fogok vele...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56012 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:16:18 »

Remélem, nem mész majd túl gyorsan ezzel az autóval....

Menni se nagyon fogok vele...

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56011 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:10:42 »

Remélem, nem mész majd túl gyorsan ezzel az autóval....

Azért csináltam telefonnal tartalék képet.  Ma már hegeszteni kellett volna , ha lenne mivel.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56010 Dátum: 2011 Augusztus 02, 10:26:21 »

A váltórúd végét le kell venni, hogy ki tudjam húzni?

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56009 Dátum: 2011 Augusztus 02, 08:52:03 »

Csillag vízkőoldó,tejfehér literes flakon, kávéfőzőhöz van kitalálva,itt 370 forint a vegyi áru boltokban, 20% foszforsav tartalommal. Az lehozza a megkötött maltert is, ha kevés, adok címet ipari beton leoldó szerhez, az a 2-3 mm-es cementtej cseppeket is 1 perc alatt lekapja a járólapról. Mi beton-habarcs szivattyúk pucolására használjuk. De abba belenyúlni védőkesztyű nélkül  nem lehet, mert leeszi a bőröd is. Viszont a festékeket nem bántja.

Foszforsav, magyarul RO55 rozsdamaró (például).
Amúgy sztem mindegy, 20 -as ecet is visz mindent, ami vízkő, csak kevésbé agresszív (pl. a kezedhez).
Én egy vattát valamelyikkel (ecettel) átitatva tnném a foltra, és egy perc, két perc, stb. növelném az expozíciós időt. Ha vízkő, akkor leviszi. Simán a vattával le kell tudni törölni.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #56008 Dátum: 2011 Augusztus 01, 23:09:54 »

Tud valaki ajánlani valamilyen házi polírozásra alkalmas fejet vagy pasztát? Olyat, amit esetleg próbáltatok és tényleg jó, de nem drága.

Van egy csúnya meszes vízkőfolt lerakódás a kocsin, garázs párásodik sokszor és csöpög a plafonról, és sajnos a sárvédőn nyomot hagyott.

A fél városban nincs normális autófényező, ami vicc, ami van ott szabadságon vannak, a másik bezárt, a harmadikat nem is találjuk, tehát ennyiben ki is fújt a dolog. Igazából sokak szerint megoldható házilag, mivel nem kevés pénzt kérnek el ilyenért, arról nem is beszélve, hogy meguntam ezt a rohangálást, mert ez abszurd, hogy itt nincs semmi ilyen.

Szóval tipp? Milyen fejet érdemes venni? Egyszeri használatra valamilyen tesco-s akármi is jó gondolom. A lényeg, hogy valami kipróbált dolog legyen. Nem akarnám, ha nyoma maradna. Köszi
sima rongy, nem dörzsisszivacs ! és ciff ! 1 perc és ámulás !  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56007 Dátum: 2011 Augusztus 01, 22:33:10 »

Az igazi sebész mindig vagdos..... csak az már nem lesz soha olyan mint előtte... Huh
Csak 20 évet bírjon ki, ez a lényeg.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #56006 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:40:56 »

Józsi!
Minden tiszteletem és elismerésem a Tiéd! Erre mondják, hogy igazi őrült és fanatikus bogaras. Szerintem keresve sem találnánk Rajtad kívül olyan embert, aki ezt így oldotta volna meg az eredeti színhez való hozzáférést... 

Az igazi sebész mindig vagdos..... csak az már nem lesz soha olyan mint előtte... Huh

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56005 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:35:10 »

Ez leszed mindent, a vax és egyéb ápolók  maradékát is, tehát vaxolni biztosan kell!!

Ilyen sima vaxot akárhol kapok? Autós boltban is? Bár mifelénk ami van....egy 6v-os izzót sem találtam sehol, annyira vicc ez a város olykor.

A vax az olyan, hogy nem marad meg sokáig a fénye, ugye? Tehát lehet, hogy ezen a részen elveszti a fényét a fényezés és mindig kell majd újra vaxolni?

Gépet simán beáztatom az ipariba, had oldja, fél óránként megnézem, ha nem pezseg, akkor már tiszta.Pont azért jó, mert nem jön le a festék. Ha kefézném, tiszta karc lenne utána.  Ha a festék ép, nem bántja, ha nagyon rossz, akkor polírozni sem lehetne.

Ezen a részen a festék teljesen jó, semmi sérülés, repedés vagy akármi sincsen.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 01, 21:37:25 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #56004 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:28:37 »

Ez leszed mindent, a vax és egyéb ápolók  maradékát is, tehát vaxolni biztosan kell!!

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #56003 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:27:09 »

Gépet simán beáztatom az ipariba, had oldja, fél óránként megnézem, ha nem pezseg, akkor már tiszta.Pont azért jó, mert nem jön le a festék. Ha kefézném, tiszta karc lenne utána.  Ha a festék ép, nem bántja, ha nagyon rossz, akkor polírozni sem lehetne.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56002 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:24:44 »

Azonnal öblíteni, bő vízzel, többször rámenni, ha kell. Mi felajánlottuk, hogy leöblítjük a " port " a kocsiról, kolléga állt a slaggal, én egy neves szivaccsal töröltem. töröl-öblít, többször. Mire a tulaj kiért kedvenc autósamponjával, nem volt ott semmi. " Mondtuk hogy csak por! Smiley" Nem dörzsölni, a szer dolgozik, nem a szivacs. Különben karistolod csak. A próba nem árthat, én egy közel sík felületre cseppentenék, hagynám 5 percig, ha ok, mehet élesben is.

Ok, hát megpróbálom majd, mert az ecet meg egyéb vízkőoldók nem hiszem, hogy súrolás nélkül érnének valamit és itt a súrolás a legkockázatosabb, hogy marad-e nyoma, de akkor ez elvileg nyom nélkül hat, és még a fényét sem veszti el a fényezés, s nem mattul. Köszi!

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #56001 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:22:33 »

Azonnal öblíteni, bő vízzel, többször rámenni, ha kell. Mi felajánlottuk, hogy leöblítjük a " port " a kocsiról, kolléga állt a slaggal, én egy neves szivaccsal töröltem. töröl-öblít, többször. Mire a tulaj kiért kedvenc autósamponjával, nem volt ott semmi. " Mondtuk hogy csak por! Smiley" Nem dörzsölni, a szer dolgozik, nem a szivacs. Különben karistolod csak. A próba nem árthat, én egy közel sík felületre cseppentenék, hagynám 5 percig, ha ok, mehet élesben is.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56000 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:17:49 »

Ne áztasd!
Savas anyag - Csillaggal csináltam én - után bő vizes lemosás erőlen lúgos - mosószappanos - bő vízzel. Sikerült már gépi vakoláskor a szomszédba is átküldeni kicsit a kollégáknak a habarcsból, nem is egyszer,de eddig mindig lejött, soha nem maradt nyoma, viszont max 10 éves ép festések voltak.
Inkább többször,intenzíven, gyorsan, mint órákig áztatni. Ha a rongyot rajta hagyod, honnan tudod hogy már elég?  

Tehát öntsem rá (van ez olyan erős, hogy akár rögtön oldja) és azonnal próbáljam letörölni és utána mosószappanos vízzel tisztítsam meg a felületet?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #55999 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:14:30 »

Ne áztasd!
Savas anyag - Csillaggal csináltam én - után bő vizes lemosás erőlen lúgos - mosószappanos - bő vízzel. Sikerült már gépi vakoláskor a szomszédba is átküldeni kicsit a kollégáknak a habarcsból, nem is egyszer,de eddig mindig lejött, soha nem maradt nyoma, viszont max 10 éves ép festések voltak.
Inkább többször,intenzíven, gyorsan, mint órákig áztatni. Ha a rongyot rajta hagyod, honnan tudod hogy már elég?  

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55998 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:12:47 »

Csillag vízkőoldó,tejfehér literes flakon, kávéfőzőhöz van kitalálva,itt 370 forint a vegyi áru boltokban, 20% foszforsav tartalommal. Az lehozza a megkötött maltert is, ha kevés, adok címet ipari beton leoldó szerhez, az a 2-3 mm-es cementtej cseppeket is 1 perc alatt lekapja a járólapról. Mi beton-habarcs szivattyúk pucolására használjuk. De abba belenyúlni védőkesztyű nélkül  nem lehet, mert leeszi a bőröd is. Viszont a festékeket nem bántja.
  

Azt hiszem az elsőt megpróbálom, az az ipari oldószer kissé túlzás lenne ide szerintem Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 01, 21:14:29 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
1303LS
« Hozzászólás #55997 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:08:46 »

Old Firehand... Wink
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #55996 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:06:52 »

Az a baj, hogy mindennel próbáltam. Citromlé, ecet, cillit, meg amit el lehet képzelni,
Csillag vízkőoldó,tejfehér literes flakon, kávéfőzőhöz van kitalálva,itt 370 forint a vegyi áru boltokban, 20% foszforsav tartalommal. Az lehozza a megkötött maltert is, ha kevés, adok címet ipari beton leoldó szerhez, az a 2-3 mm-es cementtej cseppeket is 1 perc alatt lekapja a járólapról. Mi beton-habarcs szivattyúk pucolására használjuk. De abba belenyúlni védőkesztyű nélkül  nem lehet, mert leeszi a bőröd is. Viszont a festékeket nem bántja.
  

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #55995 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:04:40 »

Pontosan ahogy Mamut mondja.
Ha polírozni kezded akkor a rárakódott folt közelében már rég viszed a festéket, míg a keményebb foltot még épp csak megkóstoltad. Ebből szerintem biztos, hogy utána meglátszó foltosodás lesz.
Inkább old le bármivel. Meglepő módon akár egy vizes rongy néhány órás rárakása is segíthet.
Old Firehand... Wink

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55994 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:02:38 »

Festéken még nem próbáltam, de szerintem nem.

Ekkor javasolják, hogy egy kevésbé jól látható helyen tegyen próbát az ember...na de hol? Grin Minden eléggé látható, max a csomagtér belső fel nem, de azt hogy áztassam? Grin Roll Eyes

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55993 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:01:20 »

Látom, hogy már írtad, hogy próbálkoztál. Fogalmam sincs így, hogy mi lehet az amit semmi sem old.  Undecided

Próbálkoztam, de egyiket sem mertem nagy hévvel, mert oké, ha sikerül leszedni, de nem mindegy, hogy milyen nyoma marad. Lehet, hogy le tudom szedni valamivel, de ha több kárt teszek vele és csúnyább lesz utána?! Azért kérdezősködök itt, hátha valaki ilyesmit csinált már és tuti biztosra tudja, hogy mi nem marja a fényezést, és mit lehet nyugodtan használni, hogy legrosszabb esetben is csak a folt tűnjön el, ne a fényezés  Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Oldalak: 1 ... 610 611 612 613 614 [615] 616 617 618 619 620 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.217 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.