www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 19:27:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 633 634 635 636 637 [638] 639 640 641 642 643 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13137281 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55114 Dátum: 2011 Július 04, 08:26:46 »

Sanyi, azt állítani, hogy (az elmodásod alapján) nem született érdemi megoldás, túlzás, hiszen megtudtad, hogy:
- nem zárhatod le a kartergáz kivezetést
- ha nem képes elvezetni a kartergázt a kisebb csöccsel, akkor ott valamilyen okból nagyon sok keletkezik
- a valamilyen okra (illetve az olaj kiverődésének csökkentésére) a Vili javasolta a csigajárat tisztítását 2 módszerrel.
Ennél több infót mondani látatlanban egy problémáról nem könnyű. Ha meg kell bontani a motort, akkor pedig már érdemes több dolgot cserélni, de persze lehet, hogy csak a gyűrűk töröttek.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 04, 08:29:59 írta stonemen »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #55113 Dátum: 2011 Július 04, 08:07:53 »

Szerintem, ha a gyári olajbetöltőnél lévő luk nem elég neki szimplám akkor ott már annyira nagy a kartergáz, hogy olyan nincs is.
Lehet még olyan gond, hogy a főtengely elején lévő csigabigánál a visszafolyóka ami elég keskeny átmérőjű valamitől eldugult. Mondjuk előző összerakásnál belenyomódott egy kis paszta és most odakeveredett valami mocsok. Pl.: "tönkretetted a tuninggal  " by BigBug  Grin
Olajba való tisztítóadalék esetleg kimoshatja. Vagy van egy másik drasztikus megoldás is ami blokkszéthúzás nélkül javíthat, ha 100%, hogy ott van dugulás, de azt nem fogod megcsinálni úgysem.  Grin

Lacházán kaptam a tanácsot, hogy az olajbetöltőből van másik fajta, amin a csőcsatlakozó nagyobb átmérőjű...  Lehet, az segíthetne rajta, valamelyest...
Sajna ehhez nem igazán értek...
Hogy volt-e a gyári összerakáson kívül megbonta a blokk, azt nem tudom: nálam nem!
De úgy látom jobb, ha fel sem tettem volna a kérdést, mert azon kívül, hogy basztatva vagyok, nagyon érdemi megoldás nem született...
Köszönöm szépen...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #55112 Dátum: 2011 Július 04, 07:55:53 »

Ezt tettük a Szabó Mikivel.... De továbbra is fennáll a probléma...
Most legutóbb azt a tanácsot kaptam, hogy másik olajbetöltőt szereljek fel, aminek nagyobb a tetején a csatlakozója, hogy ne legyen ott is folytás benne... Undecided
Szerintem, ha a gyári olajbetöltőnél lévő luk nem elég neki szimplám akkor ott már annyira nagy a kartergáz, hogy olyan nincs is.
Lehet még olyan gond, hogy a főtengely elején lévő csigabigánál a visszafolyóka ami elég keskeny átmérőjű valamitől eldugult. Mondjuk előző összerakásnál belenyomódott egy kis paszta és most odakeveredett valami mocsok. Pl.: "tönkretetted a tuninggal  " by BigBug  Grin
Olajba való tisztítóadalék esetleg kimoshatja. Vagy van egy másik drasztikus megoldás is ami blokkszéthúzás nélkül javíthat, ha 100%, hogy ott van dugulás, de azt nem fogod megcsinálni úgysem.  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #55111 Dátum: 2011 Július 04, 07:51:01 »

Hamár levetted szórj bele kis kristálycukrot.Ugy két maroknyit.Attól végleg megjavul. Evil

Mythbusters.... Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55110 Dátum: 2011 Július 04, 07:48:56 »

vedd le a betöltőről a sapkát és gumizz rá egy harisnyát  Grin Grin Grin Grin Grin

tudom ma nagyon degeci vagyok  Grin Grin Grin
Hamár levetted szórj bele kis kristálycukrot.Ugy két maroknyit.Attól végleg megjavul. Evil

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #55109 Dátum: 2011 Július 04, 07:47:57 »

szeretem a vidám reggeleket  Grin

Akkor ma már nem keltem fel hiába... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #55108 Dátum: 2011 Július 04, 07:47:29 »

vedd le a betöltőről a sapkát és gumizz rá egy harisnyát  Grin Grin Grin Grin Grin

tudom ma nagyon degeci vagyok  Grin Grin Grin

És akkor miben jövök dolgozni?????? Evil Grin
Asszem: ja! Cool Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55107 Dátum: 2011 Július 04, 07:47:07 »

ÉN is szerizlek... Kiss Evil
szeretem a vidám reggeleket  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55106 Dátum: 2011 Július 04, 07:46:39 »

Ezt tettük a Szabó Mikivel.... De továbbra is fennáll a probléma...
Most legutóbb azt a tanácsot kaptam, hogy másik olajbetöltőt szereljek fel, aminek nagyobb a tetején a csatlakozója, hogy ne legyen ott is folytás benne... Undecided
vedd le a betöltőről a sapkát és gumizz rá egy harisnyát  Grin Grin Grin Grin Grin

tudom ma nagyon degeci vagyok  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #55105 Dátum: 2011 Július 04, 07:46:25 »

tönkretetted a tuninggal  Grin  ennyi  Grin Grin

ÉN is szerizlek... Kiss Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #55104 Dátum: 2011 Július 04, 07:46:00 »

Ha egy üzlet beindul. Grin

Na ja... Undecided
Csak még ezt nem tudom, hogy lehet-é ezt orvosolni... pl. hézagolással, stb... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55103 Dátum: 2011 Július 04, 07:45:31 »

Csak közölném, hogy már rég nincs rajta... de az olajat azóta is kinyomja az ékszíjtárcsánál.... Tongue
tönkretetted a tuninggal  Grin  ennyi  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #55102 Dátum: 2011 Július 04, 07:44:41 »

Sehogy. Felújított motornál is megnő annyira a nyomás, hogy elkezdi kinyomni az olajat az ékszíjtárcsánál. Egy olajcsővel lefelé ki tudod vezetni a kartellgázt, mint régen pl. a 30 lovasoknál.


Ezt tettük a Szabó Mikivel.... De továbbra is fennáll a probléma...
Most legutóbb azt a tanácsot kaptam, hogy másik olajbetöltőt szereljek fel, aminek nagyobb a tetején a csatlakozója, hogy ne legyen ott is folytás benne... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55101 Dátum: 2011 Július 04, 07:43:16 »

Csak közölném, hogy már rég nincs rajta... de az olajat azóta is kinyomja az ékszíjtárcsánál.... Tongue
Ha egy üzlet beindul. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #55100 Dátum: 2011 Július 04, 07:42:10 »

Kibaszod a picsába azt a 3 percenként elmocskolódó tunigszart. Ennyi.
Ha nagyon tuningolni akarsz akkor tegyél küszöbneont és örülj.

Csak közölném, hogy már rég nincs rajta... de az olajat azóta is kinyomja az ékszíjtárcsánál.... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55099 Dátum: 2011 Július 04, 05:06:03 »

Sehogy. Felújított motornál is megnő annyira a nyomás, hogy elkezdi kinyomni az olajat az ékszíjtárcsánál. Egy olajcsővel lefelé ki tudod vezetni a kartellgázt, mint régen pl. a 30 lovasoknál.

A nálam jobban hozzáértőktől kérdezném, hogy ha a már említett, kartergázszűrő lefojtása miatt az ékszíjtárcsánál nyomja ki az olajat a motor, azt hogyan, mi módon lehet orvosolni-javítani?
1303LS
« Hozzászólás #55098 Dátum: 2011 Július 03, 23:04:59 »

A nálam jobban hozzáértőktől kérdezném, hogy ha a már említett, kartergázszűrő lefojtása miatt az ékszíjtárcsánál nyomja ki az olajat a motor, azt hogyan, mi módon lehet orvosolni-javítani?
Mekkora motorfelújítás kell hozzá?
Ha ennyire nagy a kartergáz, akkor valszeg nagyobb mértékű kell? Gyűrűzés, köszörülés, stb?
Szabó Miki szerint, amíg nem nagyon vészes az olajfogyás, addig nem érdemes hozzányúlni, de engem már aggaszt egy kissé...
Jó lenne tudni, mekkora beavatkozás egy ilyen... Undecided
Bármennyire jó motor karterszellőzését ha ledugózom folyni fog az olaj.
A tuningszűrő meg ha eldugul pont olyan mint egy dugó.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #55097 Dátum: 2011 Július 03, 22:44:05 »

Addig a peremig töttem'.


1303LS
« Hozzászólás #55096 Dátum: 2011 Július 03, 22:06:19 »

hogy ha a már említett, kartergázszűrő lefojtása miatt az ékszíjtárcsánál nyomja ki az olajat a motor, azt hogyan, mi módon lehet orvosolni-javítani?
Mekkora motorfelújítás kell hozzá?
Kibaszod a picsába azt a 3 percenként elmocskolódó tunigszart. Ennyi.
Ha nagyon tuningolni akarsz akkor tegyél küszöbneont és örülj.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #55095 Dátum: 2011 Július 03, 22:00:12 »

A nálam jobban hozzáértőktől kérdezném, hogy ha a már említett, kartergázszűrő lefojtása miatt az ékszíjtárcsánál nyomja ki az olajat a motor, azt hogyan, mi módon lehet orvosolni-javítani?
Mekkora motorfelújítás kell hozzá?
Ha ennyire nagy a kartergáz, akkor valszeg nagyobb mértékű kell? Gyűrűzés, köszörülés, stb?
Szabó Miki szerint, amíg nem nagyon vészes az olajfogyás, addig nem érdemes hozzányúlni, de engem már aggaszt egy kissé...
Jó lenne tudni, mekkora beavatkozás egy ilyen... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #55094 Dátum: 2011 Július 03, 21:18:15 »

Na még 2ő:
Eleje egészben van a busz megérkeztéig, mert nem tudom hova pakolni az értékes cuccokat.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #55093 Dátum: 2011 Július 03, 19:51:54 »

Sparkafer topiktársnak adtam a jó hengerfejeket miután ingyen sem vitte el senki. Komplett jó alkatrész a te kocsidba való. Üzleteljél vele.
Ha hoztam el tőled, akkor még meg van, bár csak a sajátjaimat látom elöl.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #55092 Dátum: 2011 Július 03, 19:49:57 »

csak haladok az ültetéssel is, saját ültető magokat fabrikáltam, még csavarokat be kell szereznem. Tegnap festettem, nem a legszebb lett, de megteszi Tongue
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

A kép alapján olyan érzésem van, hogy nem egyenes a híd. Nyugtass meg, hogy csak a kép csal.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55091 Dátum: 2011 Július 03, 19:36:46 »

A kettes hengernél is már van baj:
Az utolsó kép sajna nem letté les, de remélem látszik a kipufogószelep bal felső részénél a fényes kopásnyom. Na annak asszem nem kéne ott lennie.  Lips Sealed

Ja és mindenkinek köszönöm a segítséget aki tanácsokkal látott el még a szétszerelés előtt! 
Sparkafer topiktársnak adtam a jó hengerfejeket miután ingyen sem vitte el senki. Komplett jó alkatrész a te kocsidba való. Üzleteljél vele.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55090 Dátum: 2011 Július 03, 19:33:09 »

Nekem a szakál gyorsan és jól megcsinálta a 30 lovasat (ami nagyobb szopó, mert szelepvezető sincs).

Van szelepvezetője a 30 lovasnak is.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #55089 Dátum: 2011 Július 03, 19:31:48 »

Pityubácsi a kép láttán készíti a papírzsepit Smiley

A Makita ma küzdelmes mérkőzésen győzelmet aratott a zöld 412 felett. Keményebb meccs volt, mint a G1 elleni, a Golf 1/2 korongot fogyasztott, a 412 kb. 3/4-et. (sajna csak egy kép van, mert a vindóz kép- és faxmegjelenítővel nem tudok tömöríteni.)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55088 Dátum: 2011 Július 03, 19:31:15 »

Lenn vannak a hengerfejek.
A szelepvezetők elkoptak.  Huh Nem kicsit hanem nagyon. Azt nem értem, hogy mitől?
Lehet, hogy nagy hülyeség amit kérdezek, de jól emlékszem, hogy elvileg nem kell adalék a benzinhez, mehet ólommentessel?
Ha tévedtem akkor megvan, hogy mitől forgácsolódott el a szelepvezető.
Néhány kép:

Elkopott neked is a hengerfej, és hiányzik a furatból. Szerintem nem lehet megcsinálni ezért.
A kipufogónál a koksz égéstermék koptatja, mig a benzin a szívót keni. Az adalék a szelepfészkeket keni.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #55087 Dátum: 2011 Július 03, 19:27:59 »

A Makita ma küzdelmes mérkőzésen győzelmet aratott a zöld 412 felett. Keményebb meccs volt, mint a G1 elleni, a Golf 1/2 korongot fogyasztott, a 412 kb. 3/4-et. (sajna csak egy kép van, mert a vindóz kép- és faxmegjelenítővel nem tudok tömöríteni.)
Dobd át emilben, felrakom.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55086 Dátum: 2011 Július 03, 19:25:04 »

A Makita ma küzdelmes mérkőzésen győzelmet aratott a zöld 412 felett. Keményebb meccs volt, mint a G1 elleni, a Golf 1/2 korongot fogyasztott, a 412 kb. 3/4-et. (sajna csak egy kép van, mert a vindóz kép- és faxmegjelenítővel nem tudok tömöríteni.)
Ez szép munka volt!
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #55085 Dátum: 2011 Július 03, 19:20:51 »

A Makita ma küzdelmes mérkőzésen győzelmet aratott a zöld 412 felett. Keményebb meccs volt, mint a G1 elleni, a Golf 1/2 korongot fogyasztott, a 412 kb. 3/4-et. (sajna csak egy kép van, mert a vindóz kép- és faxmegjelenítővel nem tudok tömöríteni.)

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #55084 Dátum: 2011 Július 03, 18:33:55 »

Meg jó minőségű szelepek. Ajánlott vagy négy félét. Megnéztem, pontosan 42 volt.

De az fel is lett marva a 90.5-ös hengerhez, nem?

30-50e Ft között szokott lenni a teljes felújítás, az ár függ a cserélt dolgok mennyiségétől és minőségétől.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55083 Dátum: 2011 Július 03, 18:33:06 »

De az fel is lett marva a 90.5-ös hengerhez, nem?

30-50e Ft között szokott lenni a teljes felújítás, az ár függ a cserélt dolgok mennyiségétől és minőségétől.
meg h kell e hegeszteni stb.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55082 Dátum: 2011 Július 03, 18:29:49 »

Nekem a Merki Pista 45 körül újított fel két hengerfejet. Igaz, vagy két éve.


De az fel is lett marva a 90.5-ös hengerhez, nem?

30-50e Ft között szokott lenni a teljes felújítás, az ár függ a cserélt dolgok mennyiségétől és minőségétől.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #55081 Dátum: 2011 Július 03, 18:22:28 »

Nekem a Merki Pista 45 körül újított fel két hengerfejet. Igaz, vagy két éve.

Huh
Mennyibe kerül egy ilyen móka nagyjából?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55080 Dátum: 2011 Július 03, 18:20:31 »

ennek 2000km ezelöt nemv olt látható jele h logna?


szar szelep 1500-2500ft per db
vezetök kb 3000 db
mdij 10e ha mád baja nincs

Nem láttunk semmi olyan jelet, amiből erre lehetett volna következtetni. De ezek szerint a baj már sajna benne volt a rendszerben.  Cry (kivéve nem voltak a szelepek)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55079 Dátum: 2011 Július 03, 17:53:34 »

Huh
Mennyibe kerül egy ilyen móka nagyjából?
ennek 2000km ezelöt nemv olt látható jele h logna?


szar szelep 1500-2500ft per db
vezetök kb 3000 db
mdij 10e ha mád baja nincs

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55078 Dátum: 2011 Július 03, 17:49:12 »

Uhhh. Beszépen elgörbült az a szelep.
Huh
Nekem a szakál gyorsan és jól megcsinálta a 30 lovasat (ami nagyobb szopó, mert szelepvezető sincs).


Mennyibe kerül egy ilyen móka nagyjából?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #55077 Dátum: 2011 Július 03, 16:01:28 »

Lenn vannak a hengerfejek.
A szelepvezetők elkoptak.  Huh Nem kicsit hanem nagyon. Azt nem értem, hogy mitől?
Lehet, hogy nagy hülyeség amit kérdezek, de jól emlékszem, hogy elvileg nem kell adalék a benzinhez, mehet ólommentessel?
Ha tévedtem akkor megvan, hogy mitől forgácsolódott el a szelepvezető.
Néhány kép:

Uhhh. Beszépen elgörbült az a szelep.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55076 Dátum: 2011 Július 03, 15:44:38 »

Nekem a szakál gyorsan és jól megcsinálta a 30 lovasat (ami nagyobb szopó, mert szelepvezető sincs).

A miértre megadtad a választ.  Cool Teljesen igazad van, így is fogok tenni.
Hol érdemes csináltatni?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55075 Dátum: 2011 Július 03, 15:20:09 »

A szelepvezető kopása addig, amíg a játék a vezetőben kicsi, addig elég alacsony szinten marad. Azonban ha kicsit megkopik, akkor a himba nem forgatja a szelepet, hanem egy irányban nyomja és akkor nagyon hamar, egy-két száz km alatt kioválosodik a vezető és elnyomja, félrekoptatja a szelepfészket is, ahogy nálad is látszik.
Nem kell adalék a benzinhez, az amúgy is a szeleptányér beégésére és a szelepülék kiégésére orvosság, a szelepszár kopásra kevésbé.

Én azt mondom, hogy ennyi volt, elkopott, fel kell újítani és kész.
A miértre megadtad a választ.  Cool Teljesen igazad van, így is fogok tenni.
Hol érdemes csináltatni?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Oldalak: 1 ... 633 634 635 636 637 [638] 639 640 641 642 643 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.