www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 19:15:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 754 755 756 757 758 [759] 760 761 762 763 764 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13137172 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #50274 Dátum: 2010 November 17, 21:50:52 »

weber idf karbinak robbantott ábra van valakinek magyar szöveggel??? Angol meg más nyelvűt találok gugliban de Magyar jobb lenne.
szótár? Shocked
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #50273 Dátum: 2010 November 17, 21:39:45 »

weber idf karbinak robbantott ábra van valakinek magyar szöveggel??? Angol meg más nyelvűt találok gugliban de Magyar jobb lenne.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50272 Dátum: 2010 November 17, 21:27:50 »

Ez egy elég elrontott része a bogárnak, a legtöbbön úgy áll a csomitető kinyitott állapotban mint tehénen a gatya. Nekem egy Audi 80-as csomitetőjének csapágyas forgórésze van felhegesztve, így most faszán lehet nyitni-zárni és nem billeg jobbra-balra, masszív lett és olajozni sem kell.
persze inyektor meg szubarumotor  hová lett ez a világ.... Roll Eyes

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #50271 Dátum: 2010 November 17, 19:09:14 »

Soha nem olajozták meg a forgópontot. Megmelegítve sem mozdult meg!
Laci bácsi meg erősen ránézett és egyböl lejött  Wink

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #50270 Dátum: 2010 November 17, 18:21:58 »

Ez egy elég elrontott része a bogárnak, a legtöbbön úgy áll a csomitető kinyitott állapotban mint tehénen a gatya. Nekem egy Audi 80-as csomitetőjének csapágyas forgórésze van felhegesztve, így most faszán lehet nyitni-zárni és nem billeg jobbra-balra, masszív lett és olajozni sem kell.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50269 Dátum: 2010 November 17, 18:19:39 »

Azért nem is olyan egyszerű megjavítani. Kérünk mindenkit, hogy olajozza be, mert ebből lehet tanulni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50268 Dátum: 2010 November 17, 18:19:18 »

Volt segítség és 3 féle megoldás.
jujjjj ez a brigád  Grin

csak a Viktor pajti hiányzik  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50267 Dátum: 2010 November 17, 18:17:31 »

Soha nem olajozták meg a forgópontot. Megmelegítve sem mozdult meg!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50266 Dátum: 2010 November 17, 18:16:04 »

Volt segítség és 3 féle megoldás.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #50265 Dátum: 2010 November 17, 17:01:57 »

KDF Józsi segítségével megoldódott a csomagtérzsanér problémám,ezúton is köszönöm.
Jól tettem hogy Lakatoshoz mentem,ugyanis nem csak abba a kiflibe harapott bele a rozsda,hanem a belső felén lévő amúgy pontheggesztett rőgzítőelem is megadta magát(a kettőt zsanértengelyként összetartó vállascsavar berohadt teljesen,ezután máshol kellett hajlania a dolgoknak,eddíg birták.)
na ott bent a sarokban heggeszteni az nem egyszerű,de Józsi flottul megoldotta
hála érte.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #50264 Dátum: 2010 November 17, 09:04:35 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #50263 Dátum: 2010 November 17, 08:48:16 »


Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #50262 Dátum: 2010 November 17, 08:34:08 »


Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #50261 Dátum: 2010 November 17, 08:31:52 »

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #50260 Dátum: 2010 November 17, 08:27:16 »


1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50259 Dátum: 2010 November 17, 08:09:59 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #50258 Dátum: 2010 November 17, 08:04:13 »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50257 Dátum: 2010 November 17, 06:48:47 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #50256 Dátum: 2010 November 16, 23:00:29 »

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #50255 Dátum: 2010 November 16, 22:58:17 »


 


Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #50254 Dátum: 2010 November 16, 22:54:27 »

Nem tudom, kié, de minden reggel elpöfög egy bogár a ház előtt, ami Tatáról indul, valszeg Győrbe, aztán napközben előfordul Tatabányán, sőt! Ha csak egyszer teszi meg az utat, az is napi 140-150 km, 261 napon keresztül, az már 36000 évente, ezt legalább harmadik éve csinálja, és annyi a változás, hogy a motorháztető zöld lett a korábbi sárga helyett. Ja, nem kilinccsel előre jár... Grin
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #50253 Dátum: 2010 November 16, 22:24:32 »

szopóketrecet
Grin Grin

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #50252 Dátum: 2010 November 16, 22:02:54 »

Még nem beszélt az orvosával  Grin

mostanában tuti nincs


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #50251 Dátum: 2010 November 16, 21:55:02 »

Még nem beszélt az orvosával  Grin

magaslabda Cool
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #50250 Dátum: 2010 November 16, 21:50:48 »

agyat cserélném
magaslabda Cool
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50249 Dátum: 2010 November 16, 21:48:08 »

Alvázvédő leszedése előtt miket vegyek, mik kellenek a munkához?
szopóketrecet



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50248 Dátum: 2010 November 16, 21:33:53 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha Golf 1 GTI háromküllős kormányt szeretnék egy Bogárba tenni, akkor ha a ricni nem stimmel, egy kormányrúd csere megoldja a dolgot, vagy más módszer szükségeltetik?

Előre is köszi! Üdvw!
igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50247 Dátum: 2010 November 16, 21:33:39 »

agyat cserélném
nem tudsz elvileg

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #50246 Dátum: 2010 November 16, 21:29:05 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha Golf 1 GTI háromküllős kormányt szeretnék egy Bogárba tenni, akkor ha a ricni nem stimmel, egy kormányrúd csere megoldja a dolgot, vagy más módszer szükségeltetik?

Előre is köszi! Üdvw!
agyat cserélném


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #50245 Dátum: 2010 November 16, 21:26:03 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha Golf 1 GTI háromküllős kormányt szeretnék egy Bogárba tenni, akkor ha a ricni nem stimmel, egy kormányrúd csere megoldja a dolgot, vagy más módszer szükségeltetik?

Előre is köszi! Üdvw!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #50244 Dátum: 2010 November 16, 21:20:22 »

fényezőnél láttam annó hogy az alvázvédőt úgy szedte le a tag hogy hőlégfújópisztoly, melegítette a spakli elött az alvázvédőt és simán tolta lefelé spaklival. Bár nem tudom mennyi idős volt az alvázvédő hogy friss puha vagy kemény.
ez a tuti igaz ehez a munkához nem hajszárító kell.
kb . ettől felfelé hasonló márkatársak...:
http://works-shop.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=744


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #50243 Dátum: 2010 November 16, 21:11:25 »

Köszönöm a tanácsokat Cool szoppás lesz

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50242 Dátum: 2010 November 16, 20:48:13 »

Alvázvédő leszedése előtt miket vegyek, mik kellenek a munkához?
Száraz jéggel hűtik, és akkor nagyon jól lejön. Leghet melegíteni, akár hőpisztollyal és spaklival letólni. Mindkét verzió nagyon jó.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #50241 Dátum: 2010 November 16, 20:44:59 »

Én múlt7végén csináltam. Nagy szerencsém volt, mert régi volt az alvázvédelem és le tudtam pergetni. Ehhez kellett egy kis kalapács és egy spakli vagy esetleg valami erősebb amivel le tudtam tolni.
Kis kalapáccsal megkopácsolod, hogy elváljon, de ha szépen ferdén koppintod akkor pereg magától is. De érdemes felváltva használni.
Ne üss nagyot, mert akkor meglátszik a lemezen is.

HA pedig új alvázvédelem van rajta és még a nyúlós gumis akkor azt így nem lehet. Arra nekem sincs sok öteltem.
Melegítéssel csak eltaknyolni lehet. ... Passz.

Én homokfújtam az leszedi Smiley, kromofág is oldja csak kicsit több idő kell neki mint a sima festéknek, de am fényezőnél láttam annó hogy az alvázvédőt úgy szedte le a tag hogy hőlégfújópisztoly, melegítette a spakli elött az alvázvédőt és simán tolta lefelé spaklival. Bár nem tudom mennyi idős volt az alvázvédő hogy friss puha vagy kemény.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #50240 Dátum: 2010 November 16, 20:32:25 »

Alvázvédő leszedése előtt miket vegyek, mik kellenek a munkához?
Én múlt7végén csináltam. Nagy szerencsém volt, mert régi volt az alvázvédelem és le tudtam pergetni. Ehhez kellett egy kis kalapács és egy spakli vagy esetleg valami erősebb amivel le tudtam tolni.
Kis kalapáccsal megkopácsolod, hogy elváljon, de ha szépen ferdén koppintod akkor pereg magától is. De érdemes felváltva használni.
Ne üss nagyot, mert akkor meglátszik a lemezen is.

HA pedig új alvázvédelem van rajta és még a nyúlós gumis akkor azt így nem lehet. Arra nekem sincs sok öteltem.
Melegítéssel csak eltaknyolni lehet. ... Passz.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50239 Dátum: 2010 November 16, 20:30:22 »

Alvázvédő leszedése előtt miket vegyek, mik kellenek a munkához?
moxvatérről két szorgos román dzsipó,spakli,drótkefe,napi 3 rugó

ja meg oldószerek !
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 16, 20:34:30 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #50238 Dátum: 2010 November 16, 20:29:33 »

Alvázvédő leszedése előtt miket vegyek, mik kellenek a munkához?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #50237 Dátum: 2010 November 16, 20:27:28 »

Alvázvédő leszedése előtt miket vegyek, mik kellenek a munkához?


Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #50236 Dátum: 2010 November 16, 20:24:43 »

Alvázvédő leszedése előtt miket vegyek, mik kellenek a munkához?

1303LS
« Hozzászólás #50235 Dátum: 2010 November 16, 20:09:00 »

Gazbowden tema :
Emberek:  itt ugy erzem, akinel elszakad, annal egy erös beallitasi problema van, akkor amikor az ujat beepititek !
A lenyeg, hogy a motor gazadaskor billeg elöre -hatra...megfeszü a huzal ha szorosra van huzva !
Ilyenkor a gazbowden is kenytelen feszülni ---DE CSAK AKKOR HA A BEEPITESKOR T U L  S Z O R O S A N  VOLT BEFESZITVE  a huzal !
Tehat amikor a Karburatornal meghuzzatok, akkor jol vissza kell engedni, amit a pedalon is kell hogy erezzetek, igy egy bizonyos lazasag holtjatek keletkezik, es a feszültseg megszünik

Hat nem tudom errthetöen irtam -e da megprobaltam

Plebanoskam:
nem serteskeppen, de itt sokaknak van becenevük az irasaik alapjan . A Tied egy enyhe barati, nem kell komolyan venni ! csokollak szeretö apad xoyox bacsi
Slavia:
sarvarhoz semmi közöm, , es nem is szeretnem ,
Amit lentebb írnak az attól van, hogy a pedálban a beakasztó részben úgy kopik ki a luk, hogy van olyan helyzete amikor nem tud elfordulni már a beakasztandó pöcök és elkezdi hajlítgatni a pöcök tövében a bovdent. A sok hajlítgatástól meg egy idő után eltörik.
Na ez ilyen igazi (érthetetlen) dél steiermark-ira sikeredett, de az okos magyarok azért biztos megértik.  Grin
Jöhet a becenév is, ne kímélj.  Cheesy
Oldalak: 1 ... 754 755 756 757 758 [759] 760 761 762 763 764 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.241 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.