www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 00:39:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921216 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 750 751 752 753 754 [755] 756 757 758 759 760 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13125481 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50433 Dátum: 2010 December 01, 17:33:29 »

kollégák!

2 db első ülés újrakárpitozása nagyjából mennyit kóstálhat? tudom, h függ anyagtól, stb, de egy körülbelüli ár segítene.. minta van hozzá, az alapján meg lehet csinálni..

thx!

eladó cuccok még mindig:
http://picasaweb.google.com/zoltanlehoczky/VWCuccokI#
http://picasaweb.google.com/zoltanlehoczky/VWCuccokII#
El kell menni több szakemberhez is, meg fogsz lepődni, mekkora lesz a szórás.

Bácsi Győző
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50432 Dátum: 2010 December 01, 13:06:55 »

csinálj egy fotót a motortérről, szerintem, ha tudsz
Hát pedig meg kell csinálni tutira és akkor meg fogsz lepődni mennyire szépen tolerálja a -10 is.
Vagy vegyél egy dízel volvót.  Cheesy

mogoldódottnak tűnik a dolog, mert vettem golfot, bogár várja a nyarat a pincében
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50431 Dátum: 2010 December 01, 13:04:42 »

Ez nem áll össze...
Ha 1,2 -es a motorod, akkor arra sem a kipufogó, sem a szívócső nem illeszkedik 1,3 -é. Fordítva ugyanígy. Plusz, ezek szerint a motortérbe is nyomja kipufogó, vagy hogyan?

1.2 es motort vettem muszályból annó kompletten, ez az előmelegítő kis cső vagy inkább nyulvány meg nem volt rajta, próbáltam feltenni a régi motorról, megy egy másik 1.3 as motorról, de nem lehet rátenni, ezért nincs
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #50430 Dátum: 2010 November 29, 13:18:24 »

én sem, csak soknak tűnik.

Nem tudom, de nem párhuzamosan van benne három cekász? Pont nemrég néztem (tapintással Smiley ) az enyémben is, és csak langyosnak tűnt. Úh. nem biztos, hogy binárisan működik (mostanában nem is tökéletes).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #50429 Dátum: 2010 November 29, 08:41:01 »

kollégák!

2 db első ülés újrakárpitozása nagyjából mennyit kóstálhat? tudom, h függ anyagtól, stb, de egy körülbelüli ár segítene.. minta van hozzá, az alapján meg lehet csinálni..

thx!

eladó cuccok még mindig:
http://picasaweb.google.com/zoltanlehoczky/VWCuccokI#
http://picasaweb.google.com/zoltanlehoczky/VWCuccokII#

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #50428 Dátum: 2010 November 28, 18:47:37 »

Ez szerintem 200-as. Nem biztos, de valószínű. És az újabb fajta tányérrugós.

Köszi.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50427 Dátum: 2010 November 28, 17:26:46 »

Sziasztok!
Kép alapján meg lehet állapítani egy kuplungkinyomó szerkezetről, hogy milyen? (200-as-e, vagy 180-as.)
Erről lenne szó:
Köszi

Ez szerintem 200-as. Nem biztos, de valószínű. És az újabb fajta tányérrugós.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #50426 Dátum: 2010 November 28, 11:46:52 »

Sziasztok!
Kép alapján meg lehet állapítani egy kuplungkinyomó szerkezetről, hogy milyen? (200-as-e, vagy 180-as.)
Erről lenne szó:
Köszi

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #50425 Dátum: 2010 November 27, 20:05:10 »

igen erről írtam hogy nincs, azért nincs mert ahova csatlakozik  lent az a kis fémcső ami hőcserélő felől szívná a meleg levegőt nincs, mert az 1.3 asé nem passzol az 1.2 esével, ráadásul egy 5 éves gyerek keze kell hogy oda felcsavaroza
Hát pedig meg kell csinálni tutira és akkor meg fogsz lepődni mennyire szépen tolerálja a -10 is.
Vagy vegyél egy dízel volvót.  Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #50424 Dátum: 2010 November 27, 11:55:12 »

igen erről írtam hogy nincs, azért nincs mert ahova csatlakozik  lent az a kis fémcső ami hőcserélő felől szívná a meleg levegőt nincs, mert az 1.3 asé nem passzol az 1.2 esével, ráadásul egy 5 éves gyerek keze kell hogy oda felcsavaroza
csinálj egy fotót a motortérről, szerintem, ha tudsz
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50423 Dátum: 2010 November 26, 18:11:25 »

nem tudom  Huh
én sem, csak soknak tűnik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #50422 Dátum: 2010 November 26, 18:08:25 »

nem sok az egy kicsit?
nem tudom  Huh
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #50421 Dátum: 2010 November 26, 17:54:57 »

nem sok az egy kicsit?
jobb, mint a végtelen  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50420 Dátum: 2010 November 26, 17:54:34 »

jó mert nekem 26ohm Grin
nem sok az egy kicsit?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50419 Dátum: 2010 November 26, 17:54:18 »

magyarul vagy van ellenállás vagy nincs?
nem.
vagy van ellenállás vagy végtelen mértékű az ellenállás. :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #50418 Dátum: 2010 November 26, 17:48:54 »

Egészenpontosan nekem 19 ohm!
jó mert nekem 26ohm Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #50417 Dátum: 2010 November 26, 17:10:14 »

igen erről írtam hogy nincs, azért nincs mert ahova csatlakozik  lent az a kis fémcső ami hőcserélő felől szívná a meleg levegőt nincs, mert az 1.3 asé nem passzol az 1.2 esével, ráadásul egy 5 éves gyerek keze kell hogy oda felcsavaroza

Ez nem áll össze...
Ha 1,2 -es a motorod, akkor arra sem a kipufogó, sem a szívócső nem illeszkedik 1,3 -é. Fordítva ugyanígy. Plusz, ezek szerint a motortérbe is nyomja kipufogó, vagy hogyan?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50416 Dátum: 2010 November 26, 17:08:17 »

Én erről a csőről beszélek. Ezen keresztül szív a motor meleg levegőt. Itt sokkal előbb lesz meleg, mint ahogy a szívócsőelőmelegítő (a kipufogóról) átmelegíti a szívócsövet. Természetesen a kettő együtt az ideális, de SZVSZ ez a fontosabb. Ja és a légszűrőn muszáj átállítani, hogy innen szívjon. Télire nyugodtan kösd ki egy dróttal akár. Csövet pár forintból lehet pótolni. Hideg előmelegítővel, hideg levegőt szívva, képtelenség lesz közlekedned egy hideg párás napon.

igen erről írtam hogy nincs, azért nincs mert ahova csatlakozik  lent az a kis fémcső ami hőcserélő felől szívná a meleg levegőt nincs, mert az 1.3 asé nem passzol az 1.2 esével, ráadásul egy 5 éves gyerek keze kell hogy oda felcsavaroza
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #50415 Dátum: 2010 November 26, 16:54:41 »

Egészenpontosan nekem 19 ohm!
en ugy döntöttem, hogy neked nem hiszek  ! Grin

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #50414 Dátum: 2010 November 26, 16:13:38 »

egészenpontosan!
Egészenpontosan nekem 19 ohm!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50413 Dátum: 2010 November 26, 15:57:24 »

magyarul vagy van ellenállás vagy nincs?
egészenpontosan!

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #50412 Dátum: 2010 November 26, 15:56:21 »


Nem szokott félig elromlani, vagy megszakad, vagy jó.
magyarul vagy van ellenállás vagy nincs?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #50411 Dátum: 2010 November 26, 15:01:16 »

vettem egy kis színmintát L16M

nem eleg narancs szinü, tegyel meg bele 5 csepp pirosat !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #50410 Dátum: 2010 November 26, 14:35:08 »

Én
Azért ez a ventillátor ház borítás odabasz.
1303LS
« Hozzászólás #50409 Dátum: 2010 November 26, 14:06:24 »

nincs olyan cső, előmelegítő sincs mert nincs hozzá alkatrészem az 1.2 es motorhoz, az 1.3 asé (hogy ne legyen gond 1.3-é) meg nem megy rá, légszűrőn is kivan az átálítő pöcök, szóval ez lehetetlen
Én erről a csőről beszélek. Ezen keresztül szív a motor meleg levegőt. Itt sokkal előbb lesz meleg, mint ahogy a szívócsőelőmelegítő (a kipufogóról) átmelegíti a szívócsövet. Természetesen a kettő együtt az ideális, de SZVSZ ez a fontosabb. Ja és a légszűrőn muszályj átállítani, hogy innen szívjon. Télire nyugodtan kösd ki egy dróttal akár. Csövet pár forintból lehet pótolni. Hideg előmelegítővel, hideg levegőt szívva, képtelenség lesz közlekedned egy hideg párás napon.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50408 Dátum: 2010 November 26, 13:50:29 »

a levegő páratartalma szokott belülre kicsapódni hajnalban..

előmelegítőre arra gondol, amelyik a szívócsövet melegíti. (egyik oldali hőcserélőtől megy a a másik oldalra, egy vékonyabb fém cső a szívócsővel összehegesztve) onnan tudod hogy el van tömődve, vagy sem, hogy pár km után óvatosan megnézed hogy a két széle kb egyforma meleg-e. elvileg olyan forró, hogy nem tudsz hozzányúlni. ha csak az egyik oldal, akkor a levegő nem jár át, el van tömődve

megnézem majd akkor mind a 2őt kösz az 5letet
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #50407 Dátum: 2010 November 26, 13:44:06 »

szivató műkszik
karburátorhoz nem értek
előmelegítőcső nincs ha arra gondolcs amire Vili is
gyujtáselosztó nem párás
a levegő páratartalma szokott belülre kicsapódni hajnalban..

előmelegítőre arra gondol, amelyik a szívócsövet melegíti. (egyik oldali hőcserélőtől megy a a másik oldalra, egy vékonyabb fém cső a szívócsővel összehegesztve) onnan tudod hogy el van tömődve, vagy sem, hogy pár km után óvatosan megnézed hogy a két széle kb egyforma meleg-e. elvileg olyan forró, hogy nem tudsz hozzányúlni. ha csak az egyik oldal, akkor a levegő nem jár át, el van tömődve
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50406 Dátum: 2010 November 26, 13:40:13 »

rosszul-nem mukodo szivato, lefagyott karburator, eltomodott elomelegito cso, beparasodott gyujtaseloszto, stb.
szivató műkszik
karburátorhoz nem értek
előmelegítőcső nincs ha arra gondolcs amire Vili is
gyujtáselosztó nem párás
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50405 Dátum: 2010 November 26, 13:38:03 »

+10C' alatt használd csakis a meleglevegő szívó csövet. Sose lesz bajod. Légszűrőn állitsd át. Persze ha van csöved.

nincs olyan cső, előmelegítő sincs mert nincs hozzá alkatrészem az 1.2 es motorhoz, az 1.3 asé (hogy ne legyen gond 1.3-é) meg nem megy rá, légszűrőn is kivan az átálítő pöcök, szóval ez lehetetlen
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50404 Dátum: 2010 November 26, 13:35:40 »

a szivatótengely szokott beragadni,kis koppintás kis kalapáccsal, és rendbejön (ha ez a baj) Grin
reggel hidegen ellenőrizd működik-e a szivató
motortérajtó kinyit,
 "gázadás"
bebillen-e a szivatótárcsa(az a fogas valami)a "hideg" helyzetbe.
nem néztem de megy a szivató, hallom a hangján
kb 7 km után áll le teljesen
1303LS
« Hozzászólás #50403 Dátum: 2010 November 26, 07:15:04 »

most nemrég jöttem haza a bogárral , eddig nagyon nem volt baja a hideggel, de ma indulás után kb 10 percig alacsony fordulaton váltás után nem úgy húzott ahogy szokott, megtorpant kicsit, nem volt benne erő, nem volt nagyon érezhető de nekem feltűnt
olyan volt mintha a fék beragadt volna, de nem húzott az autó semerre , megálltam megnézni a kéziféket de az is kiengedett rendesen

ötlet mi lehet baja a hideggel?
+10C' alatt használd csakis a meleglevegő szívó csövet. Sose lesz bajod. Légszűrőn állitsd át. Persze ha van csöved.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #50402 Dátum: 2010 November 25, 23:27:09 »

rosszul-nem mukodo szivato, lefagyott karburator, eltomodott elomelegito cso, beparasodott gyujtaseloszto, stb.
a szivatótengely szokott beragadni,kis koppintás kis kalapáccsal, és rendbejön (ha ez a baj) Grin
reggel hidegen ellenőrizd működik-e a szivató
motortérajtó kinyit,
 "gázadás"
bebillen-e a szivatótárcsa(az a fogas valami)a "hideg" helyzetbe.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50401 Dátum: 2010 November 25, 22:24:44 »

szerelhetős (after) ac-ben cserélnék holnap membránt. MIre kell figyelnem?Még ezt sosem csináltam.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50400 Dátum: 2010 November 25, 22:24:28 »

ötlet mi lehet baja a hideggel?
rosszul-nem mukodo szivato, lefagyott karburator, eltomodott elomelegito cso, beparasodott gyujtaseloszto, stb.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50399 Dátum: 2010 November 25, 22:22:26 »

most nemrég jöttem haza a bogárral , eddig nagyon nem volt baja a hideggel, de ma indulás után kb 10 percig alacsony fordulaton váltás után nem úgy húzott ahogy szokott, megtorpant kicsit, nem volt benne erő, nem volt nagyon érezhető de nekem feltűnt
olyan volt mintha a fék beragadt volna, de nem húzott az autó semerre , megálltam megnézni a kéziféket de az is kiengedett rendesen

ötlet mi lehet baja a hideggel?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50398 Dátum: 2010 November 25, 17:31:19 »

hány ohm-ellenállásúnak  kell lennie a karbiban lévő fűtőszálnak. ,,bemelegedés szab"


Nem szokott félig elromlani, vagy megszakad, vagy jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #50397 Dátum: 2010 November 25, 16:08:45 »

hány ohm-ellenállásúnak  kell lennie a karbiban lévő fűtőszálnak. ,,bemelegedés szab"
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #50396 Dátum: 2010 November 24, 09:44:41 »

korongecsettel jó lesz az :-))

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50395 Dátum: 2010 November 23, 19:42:37 »

Undecided csak egy bogarat! Wink
korongecsettel jó lesz az :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50394 Dátum: 2010 November 23, 16:32:46 »

 Undecided csak egy bogarat! Wink
defasza! szobát festesz ? Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 750 751 752 753 754 [755] 756 757 758 759 760 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.223 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.