www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 17:12:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 964 965 966 967 968 [969] 970 971 972 973 974 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13269586 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #41878 Dátum: 2009 December 10, 22:51:58 »

Egy gumicső szerűséggel van összekötve, aminek a keresztmetszete más, még nem szedtem szét, hogy a belső átmérője is más-e de ha igen, akkor ott nagyon sokat lehet javítani a beáramlás egyenletességén, és a homogenításon, ha folyamatossá teszem. Na megnézem, szétszedem.
Na az enyém nem így néz ki:
<beszúrt kép törölve>
Tévedtem, folyamatos a belső. (sokmindent szét kellett szedni hozzá)
Tudtok vkit, akinek lada karbija van fennt?

Most nem teljesen tiszta, szimpla szívós hengerfejhez akarsz prog. karbit ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41877 Dátum: 2009 December 10, 22:42:15 »

Van rajta egy csavarhely.Azt hiszem a hűtő borítása rögzítődik ott.Szvsz kell az oda.
porschéjék is ígykezték ! könnyítés  elhagyták az ilyen apróságokat "biztosíték tábla fedele 10g, az ablaktörlő gyűrűs kapcsolójának jobb megmunkálásával újabb 2g " ennek köszönhetően verték 1.6os motorral az 5-6ezreseket  Roll Eyes

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41876 Dátum: 2009 December 10, 22:36:14 »

éreztem, hogy oda való
hiányozni fog ha nem rakom oda, okoz bármi problémát?
Van rajta egy csavarhely.Azt hiszem a hűtő borítása rögzítődik ott.Szvsz kell az oda.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41875 Dátum: 2009 December 10, 22:35:49 »

Pénzbe nem igazán kerül, és a motorfelújítás is be van tervezve, elméletileg 1,6-os ez. (gépműhelyes imserőseim komoly lézervágó, és egyéb modern berendezésekkel szinte mindent meg tudnak csinálni jó tervrajz alapján minimális pénzért, cigiért sörért. A csőhajlítás, AWi hegesztés már drágább, és macerásabb, azt inkább kerülném.
egész biztos lehet javítani a gyári "motorokon" csak tudni kell mi a cél . írtó nagy szopások árán lehet 2-3 +lóerőt vagy 1literfogyasztás csökkenést elérni,  DE LEHET! Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41874 Dátum: 2009 December 10, 22:22:50 »

Kicsit veszted a levegőt ott.
Ha kitalálták, akkor oka volt, minden amit elhagysz hiányzik.
5aluhűtős motorból 2-n hiányzik  Roll Eyes legalább ennyi lemez de inkább több

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #41873 Dátum: 2009 December 10, 20:29:07 »

Kicsit veszted a levegőt ott.
Ha kitalálták, akkor oka volt, minden amit elhagysz hiányzik.
holnap megismétlem a mutatványt, a termosztát rudazatát próbálgattam, jó lett és hirtelen felindulásból össze raktam Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41872 Dátum: 2009 December 10, 20:22:58 »

éreztem, hogy oda való
hiányozni fog ha nem rakom oda, okoz bármi problémát?
Kicsit veszted a levegőt ott.
Ha kitalálták, akkor oka volt, minden amit elhagysz hiányzik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #41871 Dátum: 2009 December 10, 20:16:32 »

Ez az olajhűtő külső felére való vas.

éreztem, hogy oda való
hiányozni fog ha nem rakom oda, okoz bármi problémát?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41870 Dátum: 2009 December 10, 20:13:12 »

Ez az olajhűtő külső felére való vas.

Üdvw mindenkinek!
Kicsit szmbztem és mint rendesen minden szerelés után marad egy-két csavar, már csak azért is mert sokat újra cseréltem, de most egy lemez is meg maradt.
Tudja valaki, hogy hol a helye?
Nagyon fog hiányozni ha nem keresem a helyét tovább?
<beszúrt kép törölve>
http://picasaweb.google.com/lh/photo/ll46KOku7v3lAeuPPeZTjw?feat=directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/zLWtz0bSyv40XW0kucwZEA?feat=directlink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #41869 Dátum: 2009 December 10, 20:07:52 »

Üdvw mindenkinek!
Kicsit szmbztem és mint rendesen minden szerelés után marad egy-két csavar, már csak azért is mert sokat újra cseréltem, de most egy lemez is meg maradt.
Tudja valaki, hogy hol a helye?
Nagyon fog hiányozni ha nem keresem a helyét tovább?

http://picasaweb.google.com/lh/photo/ll46KOku7v3lAeuPPeZTjw?feat=directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/zLWtz0bSyv40XW0kucwZEA?feat=directlink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Gyöngyi
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #41868 Dátum: 2009 December 09, 11:55:38 »

ehhez egy központi progresszív karbi alá való szívócső kell. Perszemeg lehet tákolni is 2az1-be y-csővel is de csak nagyon jó állapotú 1.6os motorra van értelme ennyi időt és pénzt áldozni, 1hármason lem lesz érezhető lószar se  Roll Eyes 
Pénzbe nem igazán kerül, és a motorfelújítás is be van tervezve, elméletileg 1,6-os ez. (gépműhelyes imserőseim komoly lézervágó, és egyéb modern berendezésekkel szinte mindent meg tudnak csinálni jó tervrajz alapján minimális pénzért, cigiért sörért. A csőhajlítás, AWi hegesztés már drágább, és macerásabb, azt inkább kerülném.
Nem elérhető Gyöngyi
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #41867 Dátum: 2009 December 09, 11:51:47 »

3. ezt meg nem értem. a szívócsövet akarod átalakítani? erre vannak kész gyártmányok, pl a központi duplakarbikhoz sok változtaban. nem neked kell feltalálni
Egy gumicső szerűséggel van összekötve, aminek a keresztmetszete más, még nem szedtem szét, hogy a belső átmérője is más-e de ha igen, akkor ott nagyon sokat lehet javítani a beáramlás egyenletességén, és a homogenításon, ha folyamatossá teszem. Na megnézem, szétszedem.
Na az enyém nem így néz ki:

Tévedtem, folyamatos a belső. (sokmindent szét kellett szedni hozzá)
Tudtok vkit, akinek lada karbija van fennt?
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 09, 15:20:26 írta Gyöngyi »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41866 Dátum: 2009 December 09, 11:44:21 »

Huhh jó gyorsan reagáltatok, közben módosítottam a hozzászólásomat, kérlek olvassátok el még egyszer.
Legvalószínűbb, hogy elrontottam. Gépjármű Technikai műszerész létemre kijöttem már az elektromos szerelési gyakorlatból. Mondjuk a gyújtáselosztóban a mexakító körül össze voltak olvadva a vezetékek szigetelései, a trafóról is van pár olvadt vezetékrész. Mondjuk ezeket még nem cseréltem le, mert érintkeznek rendesen, csak kicsit meg van folyva rajtuk a szigetelés. Nem tudom, hogy én rontottam-e el, mert nem figyeltem meg, hogy a 2 év állás utáni újra beindítás előtt olyanok voltak-e.
ehhez egy központi progresszív karbi alá való szívócső kell. Perszemeg lehet tákolni is 2az1-be y-csővel is de csak nagyon jó állapotú 1.6os motorra van értelme ennyi időt és pénzt áldozni, 1hármason lem lesz érezhető lószar se  Roll Eyes 

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #41865 Dátum: 2009 December 09, 11:37:40 »


Köszi a válaszokat.
2. hát ha gondolod próbálkozz a Samara karbival, de tartsd meg a régit. van hozzá fúvókakészleted, amiket cserélgetve tudod a beállításokat finomítani, tesztelni? egy jó bogi karbival országúton lemegy a fogyasztás 7 liter köré. nem hiszem hogy a Samarával, jobbat fogsz elérni, ráadásul gondolom a vákuum sem lesz pont akkora, és nem biztos hogy a gyújtást úgy fogja vezérelni ahogy optimális..
átalakító kapható a bogárboltokban amivel a 30as karbi helyére a 34est tudod feltenni, de gondolom az nem lesz pont megfelelő

inkább maradj egy felújított bogikarbinál, az erre a motorra, karakterisztikára van tervezve
3. ezt meg nem értem. a szívócsövet akarod átalakítani? erre vannak kész gyártmányok, pl a központi duplatorkúkarbikhoz sok változtaban. nem neked kell feltalálni


« Utoljára szerkesztve: 2009 December 09, 11:48:38 írta Typ117 »
Nem elérhető Gyöngyi
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #41864 Dátum: 2009 December 09, 11:26:07 »

Huhh jó gyorsan reagáltatok, közben módosítottam a hozzászólásomat, kérlek olvassátok el még egyszer.
Legvalószínűbb, hogy elrontottam. Gépjármű Technikai műszerész létemre kijöttem már az elektromos szerelési gyakorlatból. Mondjuk a gyújtáselosztóban a mexakító körül össze voltak olvadva a vezetékek szigetelései, a trafóról is van pár olvadt vezetékrész. Mondjuk ezeket még nem cseréltem le, mert érintkeznek rendesen, csak kicsit meg van folyva rajtuk a szigetelés. Nem tudom, hogy én rontottam-e el, mert nem figyeltem meg, hogy a 2 év állás utáni újra beindítás előtt olyanok voltak-e.
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 09, 11:27:58 írta Gyöngyi »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41863 Dátum: 2009 December 09, 11:13:51 »

Szerintem az egyik a szivato, a masik pedig a karbiban a magnesszelep.
pontosan!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41862 Dátum: 2009 December 09, 11:09:53 »

O1, és O2 jelzésú dolog az mi?
Szerintem az egyik a szivato, a masik pedig a karbiban a magnesszelep.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41861 Dátum: 2009 December 09, 11:07:14 »

Meg mondanátok nekem, hogy a <beszúrt kép törölve>
képen szereplő O1, és O2 jelzésú dolog az mi?
(Gyöngyi férje vagyok, és a gyújtást csinálom, kicseréltem a mexakítót, a trafót, de még mindig nem ad szikrát)
esetleg írd majd le hogyan jelentkezett a hiba abból is lehet következtetni (jó volt csak elrontottad, hirtelen ,vagy egyre szarabb volt a gyújtás? )

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41860 Dátum: 2009 December 09, 11:04:05 »

Úgy sejtem a bogár az egyetlen autótok...Amit kapnál érte az vicces összeg, semmit nem tudnál az árán venni! Azt mondom vegyél egy Golf2-est azt a kb. 200+átírást még valahogy ki lehet gazdálkodni...van benne fűtés, hátsó öv a gyereknek stb. A bogarat meg apránként csináld meg, akár szebb is jobb is lehet mint a baleset előtt hiszen nem kell sietned vele.
én is ezt gondolom! most jó esetben annyiért tudod eladni a bogarat amennyi az átírása lesz a következőnek  amikor rájösz hogy neked még is kell egy bogár . 100-200eft ért veszel valami off -ot amit meg nem sajnálsz

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #41859 Dátum: 2009 December 09, 11:01:31 »

Meg mondanátok nekem, hogy a <beszúrt kép törölve>
képen szereplő O1, és O2 jelzésú dolog az mi?
(Gyöngyi férje vagyok, és a gyújtást csinálom, kicseréltem a mexakítót, a trafót, de még mindig nem ad szikrát)
X

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Gyöngyi
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #41858 Dátum: 2009 December 09, 10:58:54 »

Meg mondanátok nekem, hogy a
képen szereplő O1, és O2 jelzésú dolog az mi?
(Gyöngyi férje vagyok, és a gyújtást csinálom, kicseréltem a mexakítót, a trafót, de még mindig nem ad szikrát)
Másik kérdésem, hogy hoztam Ukrajnából egy gyári zsírúj duplatorkú solex (licensz) karbit, ami 96 körüli Samarákon volt, és állítólag nagyon korszerű, és gazdaságos, és szeretném felrakni, végig kell mennem a megtervezős lézervágós procedúrákon, vagy van itt valakinek ilyen átalakítója, amivel fel lehet tenni a beömlőre, és lehetőleg átfedésben legyenek a csatorna illesztések jó átbukó légáram miatt.
3. kérdés, jó ötletnek tartjátok-e, hogy a amikor a beömlő 2 irányba megy, azt a szűkítőt egyvonalba hozni a vastagabb résszel, hogy ott is átfedés legyen. Hú remélem, érthetően fogalmaztam.
Köszi a válaszokat.
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 09, 11:13:37 írta Gyöngyi »
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #41857 Dátum: 2009 December 09, 10:15:55 »

Köszi Főnökök az együttérzést - egyelőre pihen a drága, mert valahogy kezd megtelni a söröskorsóm.
Nagyon sajnálom a Piroskámat - tegnap este megindító látvány volt ezzel a pofánvágott gnóm ábrázattal az útszéli parkolóban az autómentőt várva.
Lehet, hogy a baleset okozta kár a kisebbik - a szétrohadó küszöbök és a hátsó-doblemez/küszöb/oldalfal hármasnál tovaterjedő púposodás aggaszt engem inkább. Emiatt lesz vizes a szőnyeg esőben és párásodik az ablak és nem látok ki és belerongyolok egy vétlen autósba. 1 hete meg majdnem egy motorost löktem fel, mert egyszerűen nem tdok egyszerre párát törölgetni és vezetni.
Szóval - ha jól emlékszem, ő volt - malacgazda sorsára jutottam: kezdek kiégni. Az időm sem annyi, mint 5 éve...
Valószínűleg felteszem a hasznaltauto.hu-ra.
 Sad

5 évig volt nálunk is napi használatban a bogár, igaz mint második autó, feleségem által egyébként, már virtuóz módon tudott egyszerre vezetni és párát törölni. Kicsit lehúzott oldalablakok, maxra felrakott fütés (szerencsére nagyon jó volt), minden levegő előre, szivacs mindig kéznél, ha a gyerekek hátul ültek akkor ők is törölték az oldalablakokat + ésszel menés.
Ha van lehetőséged, ne add el, hanem próbálj venni mellette egy téli használatra jobban megfelelőt. Nekünk ez a Merci W123 lett, az elsőt 99 eFt-ért vettük, a másodikat 250 eFt-ért - kis szerencsével még mindig ki lehet fogni jó vételeket a típusból  A bogár pedig megmaradt hétvégi örömautónak.
 
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #41856 Dátum: 2009 December 08, 23:04:03 »

Gyenge pillanataimban nekem is ez villan fel.
A gyerekeim hallani sem akarnak az eladásról, pedig a lányom a hátsó ülésen pityergett a baleset után.
Úgy sejtem a bogár az egyetlen autótok...Amit kapnál érte az vicces összeg, semmit nem tudnál az árán venni! Azt mondom vegyél egy Golf2-est azt a kb. 200+átírást még valahogy ki lehet gazdálkodni...van benne fűtés, hátsó öv a gyereknek stb. A bogarat meg apránként csináld meg, akár szebb is jobb is lehet mint a baleset előtt hiszen nem kell sietned vele.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #41855 Dátum: 2009 December 08, 23:03:53 »

Én is igy vagyok veled,plusz adok a véleményedre,halad egy másik darabom,remélem az majd jobban tetszik.



úgy legyen ;-)
Nem elérhető boat74
Hozzászólások: 40


APV-061 Attila, Győr

« Hozzászólás #41854 Dátum: 2009 December 08, 22:58:02 »

Én is a páramentesítő spray és a résnyire nyitott pillangóablak/ok kombinációját használom egy ideje. Nem 100%, de egész jól működik. Még a hátsó ablakhoz akarok beszerezni egy elektromos fújót és tényleg kilátok mindenhol...  Smiley

VW 1300 - 1974
PéZsé
« Hozzászólás #41853 Dátum: 2009 December 08, 21:57:38 »

én téged ugye kimondottan bírlak, meg tisztellek, meg minden ilyesmi, ezért a legnagyobb jóakarattal ennyit írok:



Én is igy vagyok veled,plusz adok a véleményedre,halad egy másik darabom,remélem az majd jobban tetszik.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #41852 Dátum: 2009 December 08, 21:48:04 »

ez igaz. erre jó a spary, amivel előre befújod és letörlöd még mikor száraz. és lesz rajta egy védőréteg
Mi a feleségem szemüvegtisztítóját használtuk(parátlanító hatású)
kis vattadarabbal bekentem a belső üvegfelületeket és akár 1-2 hétig szuperált Smiley(a titok az volt hogy nem szabad nyalogatni,törölgetni,picit vizes hatású,de átlátszó maradt)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #41851 Dátum: 2009 December 08, 21:42:14 »

A pilangóablak Nobel-díjat érdemelne, de csak akkor jó, ha megy a gépsárkány. Városi araszolásban, elindulás utáni kilométereken ez sem segít.
ez igaz. erre jó a spary, amivel előre befújod és letörlöd még mikor száraz. és lesz rajta egy védőréteg
matchbox
« Hozzászólás #41850 Dátum: 2009 December 08, 21:38:45 »

Egyébként én is ezt a módszert használom, nem a párafújót. És még élek. Bár a szélvédőn csínján kell vele bánni mert éjjel torzít kicsit.
A pilangóablak Nobel-díjat érdemelne, de csak akkor jó, ha megy a gépsárkány. Városi araszolásban, elindulás utáni kilométereken ez sem segít.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #41849 Dátum: 2009 December 08, 21:36:48 »

elég a páramentesítő spray is akár. kicsit nedves tőle az ablak de jobb mint a pára
a két pillangóablakot épphogy nyitva kell tartani  és menetközben az leszárítja a szélvédőt
Egyébként én is ezt a módszert használom, nem a párafújót. És még élek. Bár a szélvédőn csínján kell vele bánni mert éjjel torzít kicsit.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #41848 Dátum: 2009 December 08, 21:34:44 »

Használj ventis páralefújót.
elég a páramentesítő spray is akár. kicsit nedves tőle az ablak de jobb mint a pára
a két pillangóablakot épphogy nyitva kell tartani  és menetközben az leszárítja a szélvédőt
matchbox
« Hozzászólás #41847 Dátum: 2009 December 08, 21:32:10 »

Használj ventis páralefújót.
Van 2 fokozatú, szuper módon működik, de annyi víz verődik be, hogy csak a szélvédőről fújja le a párát, az oldalablakok elöl/hátul reménytelenül tejüvegek.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #41846 Dátum: 2009 December 08, 21:28:49 »

Gyenge pillanataimban nekem is ez villan fel.
A gyerekeim hallani sem akarnak az eladásról, pedig a lányom a hátsó ülésen pityergett a baleset után.
Használj ventis páralefújót.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
matchbox
« Hozzászólás #41845 Dátum: 2009 December 08, 21:28:16 »

Csináld meg! Tavaszra elkészül.
Gyenge pillanataimban nekem is ez villan fel.
A gyerekeim hallani sem akarnak az eladásról, pedig a lányom a hátsó ülésen pityergett a baleset után.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #41844 Dátum: 2009 December 08, 21:26:54 »

Köszi Főnökök az együttérzést - egyelőre pihen a drága, mert valahogy kezd megtelni a söröskorsóm.
Nagyon sajnálom a Piroskámat - tegnap este megindító látvány volt ezzel a pofánvágott gnóm ábrázattal az útszéli parkolóban az autómentőt várva.
Lehet, hogy a baleset okozta kár a kisebbik - a szétrohadó küszöbök és a hátsó-doblemez/küszöb/oldalfal hármasnál tovaterjedő púposodás aggaszt engem inkább. Emiatt lesz vizes a szőnyeg esőben és párásodik az ablak és nem látok ki és belerongyolok egy vétlen autósba. 1 hete meg majdnem egy motorost löktem fel, mert egyszerűen nem tdok egyszerre párát törölgetni és vezetni.
Szóval - ha jól emlékszem, ő volt - malacgazda sorsára jutottam: kezdek kiégni. Az időm sem annyi, mint 5 éve...
Valószínűleg felteszem a hasznaltauto.hu-ra.
 Sad
Csináld meg! Tavaszra elkészül.
matchbox
« Hozzászólás #41843 Dátum: 2009 December 08, 21:23:13 »

Ha olcsó donort veszel, akkor azt is javítani kell, mert szét van rohadva, ha meg jót, akkor meg nem lesz olcsó.
Köszi Főnökök az együttérzést - egyelőre pihen a drága, mert valahogy kezd megtelni a söröskorsóm.
Nagyon sajnálom a Piroskámat - tegnap este megindító látvány volt ezzel a pofánvágott gnóm ábrázattal az útszéli parkolóban az autómentőt várva.
Lehet, hogy a baleset okozta kár a kisebbik - a szétrohadó küszöbök és a hátsó-doblemez/küszöb/oldalfal hármasnál tovaterjedő púposodás aggaszt engem inkább. Emiatt lesz vizes a szőnyeg esőben és párásodik az ablak és nem látok ki és belerongyolok egy vétlen autósba. 1 hete meg majdnem egy motorost löktem fel, mert egyszerűen nem tdok egyszerre párát törölgetni és vezetni.
Szóval - ha jól emlékszem, ő volt - malacgazda sorsára jutottam: kezdek kiégni. Az időm sem annyi, mint 5 éve...
Valószínűleg felteszem a hasznaltauto.hu-ra.
 Sad
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #41842 Dátum: 2009 December 08, 21:18:59 »

Holnap ránéznék a szelephézagra, igaz csináltam már, de mire kell odafigyelni? (f-es motó szimplaszívós akkor a hézag 0.10)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #41841 Dátum: 2009 December 08, 20:13:51 »

Nem sok minden maradt meg az eredeti aljából  Roll Eyes vajon OT-n az ilyet hogyan tolerálják  Cool


a lelkiismeretes,alapos,szép munkáért még senkit nem vágtak ki onnan

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #41840 Dátum: 2009 December 08, 20:10:11 »

Nem sok minden maradt meg az eredeti aljából  Roll Eyes vajon OT-n az ilyet hogyan tolerálják  Cool



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 08, 20:16:25 írta bokonon »
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #41839 Dátum: 2009 December 08, 20:08:52 »

Lassan nálunk is ismét összeáll a bogár

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 964 965 966 967 968 [969] 970 971 972 973 974 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.238 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.