www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 05:50:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1008 1009 1010 1011 1012 [1013] 1014 1015 1016 1017 1018 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13293499 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40118 Dátum: 2009 Október 03, 21:23:08 »

nem mert megrozsdásodnak azalatt a 2-3 hónap alatt mire megcsinálja, viszont  a mielött megy a fényezöhöz igen mert ö nem fogja
kösz.
egy ilyen munkánál amiben én is benne vagyok 300pénz a munkadíj?
most várom h kigondolja a lakatos...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40117 Dátum: 2009 Október 03, 21:19:05 »

ez ok .
de lecsiszoljam a javítókat mie3lött lemegy a kasztnishoz?
nem mert megrozsdásodnak azalatt a 2-3 hónap alatt mire megcsinálja, viszont  a mielött megy a fényezöhöz igen mert ö nem fogja

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40116 Dátum: 2009 Október 03, 21:16:09 »

A taposólemez csere nem egy nagyon komoly művelet, ugye? A küszöb csere gondolom már kicsit nagyobb, ott már festeni is kell, és mint mondják sokan, ahol küszöb csere kell ott más gond is lehet, de megoldható úgy egy csere, hogy ne kelljen a fél kocsit lakatolni hozzá, csak az adott területet? Anyagi oldalon ez a két dolog mit jelent kb?

ez a kis padlólemez móka alsó hangon 2kiló anyag és 3 munkadíj lesz vagy befullad a projekt ugyanis a küszöb alja hamarabb lerohad mint a padló ezért szokták a parajpürék a perem mentén összehegeszteni .  hiába leszek le hurrogva ez az igasság majd maresz vagy aki nem szarral pirít igazol de a valóság ez lesz (persze lehet trógerkedni ha 1-2 év múlva újból le akarod választani az ajját )

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40115 Dátum: 2009 Október 03, 21:05:38 »

a padló lemezt akkor fesd le mikor a kaszni munka kész és a kaszni a fényezőnél van különben a szép festést jól agyonbassza a flex iszkra  ::)természetesen a csiszolás közvetlen a festés elött
ez ok .
de lecsiszoljam a javítókat mie3lött lemegy a kasztnishoz?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40114 Dátum: 2009 Október 03, 21:03:38 »

és ezt a lakatosmunka után tegyem meg vagy elötte a nyers elemekkel?
a padló lemezt akkor fesd le mikor a kaszni munka kész és a kaszni a fényezőnél van különben a szép festést jól agyonbassza a flex iszkra  ::)természetesen a csiszolás közvetlen a festés elött

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40113 Dátum: 2009 Október 03, 21:01:24 »

A végállás az intevallum közepén volt. Ilyenkor a kar átrakása nem megoldás.

pont ez az információ hiányzott a helyzet megértéséhez.
köszönöm.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #40112 Dátum: 2009 Október 03, 20:52:12 »

ezt már felvetettem a kollégának, de baszott rá.
holnap itthon leszek, van 36-os kulcsom is... (nem célzás volt.... :-)))
na.
1303LS
« Hozzászólás #40111 Dátum: 2009 Október 03, 20:50:10 »

SEGÍTSETEK!

Köszönöm!
Már a múltkor valaki felemlítette a kézifék kötél rugóját, vagy rögzítő biszbaszát.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40110 Dátum: 2009 Október 03, 20:21:12 »

A taposólemez csere nem egy nagyon komoly művelet, ugye?
nem.
de !
ha elindulsz lesz ott más is Afro
én is csak egy padlólemez cserével kezdtem fejben Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40109 Dátum: 2009 Október 03, 20:16:18 »

Bár van remény rá, hogy nem nagy a probléma akkor, ha jó a karosszéria meg az alváz is, nem? Tehát egy roncsnál valószínű, de annál, ami egyben van, ott lehet nem nagy a baj...

Alváznál mi árulkodik arról, hogy valami nem okés? ha van alvázvédő rajtra, semmit nem látni, felületi rozsda lehet, de az nem jelent semmit, akkor hogy? Vagy ha a küszöb rozsdás, akkor honnan állapítja meg az ember, hogy nagyon rozsdás, vagy az is csak inkább felületi?
meg kell keresni a vakrosdákat .
erre rászánsz egy délelöttöt fogsz egy kiskalapácsot meg egy védőszemüveget és konkrétan mindenhol ahol lehet rozsda végigütögeted ha hajlik horpad befelé akkor már érzed h mit hogyan .. Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40108 Dátum: 2009 Október 03, 19:49:53 »

miért kell a szerkezetet & motort kivenni?
a normális, szekérfutóműveseknél ez úgy megy, hogy kar levesz, töröl egyet (cucc visszaáll alaphelyzetbe), kar visszarak, örül.

vagy félreértettem és nem is volt semmilyen végállás?

A végállás az intevallum közepén volt. Ilyenkor a kar átrakása nem megoldás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40107 Dátum: 2009 Október 03, 19:37:53 »

Hagyd, nem érti... :-))))
Már sokan magyarázták (talán pont neki), debonyolult téma ez...  Cool

Cuncimókus!

Ha a lapát a szélvédő felénél áll meg és te azt vízszintbe szereled, akkor a következő bekapcsoláskor a csomagtartó fedelet is megtörli, de nem a gumis felével.

 
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40106 Dátum: 2009 Október 03, 19:36:41 »

Sokáig gondolkodtam, hogy írjam (nem vicc).
Úgy ítéltem meg, az hasznosabb lehet. :-))))

A 10-es csavar valójában 6-os, a 15-ös csavar pedig 10-es, stb.  Evil
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40105 Dátum: 2009 Október 03, 19:36:24 »

Cuncimókus!

Ha a lapát a szélvédő felénél áll meg és te azt vízszintbe szereled, akkor a következő bekapcsoláskor a csomagtartó fedelet is megtörli, de nem a gumis felével.

 
miért kell a szerkezetet & motort kivenni?
a normális, szekérfutóműveseknél ez úgy megy, hogy kar levesz, töröl egyet (cucc visszaáll alaphelyzetbe), kar visszarak, örül.

vagy félreértettem és nem is volt semmilyen végállás?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #40104 Dátum: 2009 Október 03, 19:34:26 »

A 10-es csavar valójában 6-os, a 15-ös csavar pedig 10-es, stb.  Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40103 Dátum: 2009 Október 03, 19:25:18 »

No, akkor ablaktörlő pozíció beállítása:
- kar levesz, alatta levő 15-ös csavar lecsavar mindkét oldalon
- motort tartó 10-es csavar kicsavar
- ha van, rádió kivesz, vagy legalábbis előre tol
- ablaktörlő szerkezet kibuktat
- A motor tengelyének a vége ricnis, rajta egy 10-es csavar fog egy lemezt, ezt kell állítani a kívánt helyre
- Visszaszerelés fordított sorrendben.
Kényelmesen uszkve fél óra (szopással, anyázással több :-)).

miért kell a szerkezetet & motort kivenni?
a normális, szekérfutóműveseknél ez úgy megy, hogy kar levesz, töröl egyet (cucc visszaáll alaphelyzetbe), kar visszarak, örül.

vagy félreértettem és nem is volt semmilyen végállás?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40102 Dátum: 2009 Október 03, 18:13:17 »

No, akkor ablaktörlő pozíció beállítása:
- kar levesz, alatta levő 15-ös csavar lecsavar mindkét oldalon
- motort tartó 10-es csavar kicsavar
- ha van, rádió kivesz, vagy legalábbis előre tol
- ablaktörlő szerkezet kibuktat
- A motor tengelyének a vége ricnis, rajta egy 10-es csavar fog egy lemezt, ezt kell állítani a kívánt helyre
- Visszaszerelés fordított sorrendben.
Kényelmesen uszkve fél óra (szopással, anyázással több :-)).

A 10-es csavar valójában 6-os, a 15-ös csavar pedig 10-es, stb.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #40101 Dátum: 2009 Október 03, 18:03:52 »

No, akkor ablaktörlő pozíció beállítása:
- kar levesz, alatta levő 15-ös csavar lecsavar mindkét oldalon
- motort tartó 10-es csavar kicsavar
- ha van, rádió kivesz, vagy legalábbis előre tol
- ablaktörlő szerkezet kibuktat
- A motor tengelyének a vége ricnis, rajta egy 10-es csavar fog egy lemezt, ezt kell állítani a kívánt helyre
- Visszaszerelés fordított sorrendben.
Kényelmesen uszkve fél óra (szopással, anyázással több :-)).
Cserében most már a hátsó szélvédöt is törli. Evil

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40100 Dátum: 2009 Október 03, 17:57:40 »

No, akkor ablaktörlő pozíció beállítása:
- kar levesz, alatta levő 15-ös csavar lecsavar mindkét oldalon
- motort tartó 10-es csavar kicsavar
- ha van, rádió kivesz, vagy legalábbis előre tol
- ablaktörlő szerkezet kibuktat
- A motor tengelyének a vége ricnis, rajta egy 10-es csavar fog egy lemezt, ezt kell állítani a kívánt helyre
- Visszaszerelés fordított sorrendben.
Kényelmesen uszkve fél óra (szopással, anyázással több :-)).
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #40099 Dátum: 2009 Október 03, 17:13:20 »

Bár van remény rá, hogy nem nagy a probléma akkor, ha jó a karosszéria meg az alváz is, nem? Tehát egy roncsnál valószínű, de annál, ami egyben van, ott lehet nem nagy a baj...

Alváznál mi árulkodik arról, hogy valami nem okés? ha van alvázvédő rajtra, semmit nem látni, felületi rozsda lehet, de az nem jelent semmit, akkor hogy? Vagy ha a küszöb rozsdás, akkor honnan állapítja meg az ember, hogy nagyon rozsdás, vagy az is csak inkább felületi?
Ha jót akarsz magadnak és ezek a kérdések merültek fel benned mutasd meg egy karoszéria lakatosnak.Nem kell vele megcsináltatnod de biztos meg tudja mondani mi rohadt el elégé hogy az csere éret legyen.Aztán ha van elég lelkieröd ill kitartásod ill kedved a kérdéses részeket kezdheted is csiszolgatni .Ha egyönretü fémszinű a felülett örülsz ahol átlátsz csere.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #40098 Dátum: 2009 Október 03, 17:07:59 »

Ha meg csak taposó lemezt akarnál cserélni kiderülhet hogy nincs hová hegeszteni.

Bár van remény rá, hogy nem nagy a probléma akkor, ha jó a karosszéria meg az alváz is, nem? Tehát egy roncsnál valószínű, de annál, ami egyben van, ott lehet nem nagy a baj...

Alváznál mi árulkodik arról, hogy valami nem okés? ha van alvázvédő rajtra, semmit nem látni, felületi rozsda lehet, de az nem jelent semmit, akkor hogy? Vagy ha a küszöb rozsdás, akkor honnan állapítja meg az ember, hogy nagyon rozsdás, vagy az is csak inkább felületi?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #40097 Dátum: 2009 Október 03, 17:06:45 »

Itt most arra gondoltam, hogy anyagilag mennyire komoly művelet és mennyire megoldható a csere "könnyen" vagy csak karosszéria leszedése mellett.

De akkor nem lehet úgy megcsinálni, hogy marad a karosszéria? Vagy "gány" lenne így megoldani?
Mit szeretnél? Restaurálni vagy használni?Gány? Kishazánkban ennek a szónak nehéz értelmet adni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #40096 Dátum: 2009 Október 03, 17:03:36 »

Mi a kicsi, mi a nagy?

Itt most arra gondoltam, hogy anyagilag mennyire komoly művelet és mennyire megoldható a csere "könnyen" vagy csak karosszéria leszedése mellett.

De akkor nem lehet úgy megcsinálni, hogy marad a karosszéria? Vagy "gány" lenne így megoldani?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #40095 Dátum: 2009 Október 03, 17:03:03 »

Ha meg csak taposó lemezt akarnál cserélni kiderülhet hogy nincs hová hegeszteni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #40094 Dátum: 2009 Október 03, 17:01:15 »

Ha taposó lemezt és küszöböt cserélni kell akkor kaszni le és kiderül hogy nem csak ez a két dolog szar. Jókedvüen bele lehet merülni illetve a zsebben is lehet kotorászni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #40093 Dátum: 2009 Október 03, 16:55:58 »

A taposólemez csere nem egy nagyon komoly művelet, ugye? A küszöb csere gondolom már kicsit nagyobb, ott már festeni is kell, és mint mondják sokan, ahol küszöb csere kell ott más gond is lehet, de megoldható úgy egy csere, hogy ne kelljen a fél kocsit lakatolni hozzá, csak az adott területet? Anyagi oldalon ez a két dolog mit jelent kb?

Mi a kicsi, mi a nagy?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #40092 Dátum: 2009 Október 03, 16:52:55 »

A taposólemez csere nem egy nagyon komoly művelet, ugye? A küszöb csere gondolom már kicsit nagyobb, ott már festeni is kell, és mint mondják sokan, ahol küszöb csere kell ott más gond is lehet, de megoldható úgy egy csere, hogy ne kelljen a fél kocsit lakatolni hozzá, csak az adott területet? Anyagi oldalon ez a két dolog mit jelent kb?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #40091 Dátum: 2009 Október 03, 16:26:34 »

és ezt a lakatosmunka után tegyem meg vagy elötte a nyers elemekkel?
alapozás előtt


                             GNX-967
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40090 Dátum: 2009 Október 03, 14:51:05 »

nem flex 1haver egy ív 80vagy100 as smirgli 2üveg sör és egy délután kézzel lesutuljátok nálam ez bevált bár 1 haver csak 1szer szopatható be ezzel a melóval Roll Eyes
és ezt a lakatosmunka után tegyem meg vagy elötte a nyers elemekkel?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #40089 Dátum: 2009 Október 03, 13:34:28 »

Milyen márkájú és sűrűségű olajat érdemes önteni Typ4 motorba?


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető VWRC
Hozzászólások: 136

« Hozzászólás #40088 Dátum: 2009 Október 03, 13:16:45 »

Milyen márkájú és sűrűségű olajat érdemes önteni Typ4 motorba?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40087 Dátum: 2009 Október 03, 12:31:53 »

felemel kerekek tövénél lengéscsillapító alatt felbakol 2ember hátra beül beindít egy ember fülel ezt lehet akna felett is   ilyenkor szokott kiderülni hogy egy feszülő kézifék kötélért szedik szét a váltót vagy egy hosszabb kerékcsavar vagy valami hasonló Roll Eyes

ezt már felvetettem a kollégának, de baszott rá.
holnap itthon leszek, van 36-os kulcsom is... (nem célzás volt.... :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #40086 Dátum: 2009 Október 03, 12:18:52 »

felemel kerekek tövénél lengéscsillapító alatt felbakol 2ember hátra beül beindít egy ember fülel ezt lehet akna felett is   ilyenkor szokott kiderülni hogy egy feszülő kézifék kötélért szedik szét a váltót vagy egy hosszabb kerékcsavar vagy valami hasonló Roll Eyes
Kéziféknek van egy lemeze a dobban, ilyen villás a vége (nem értek hozzá de szemre így néz ki), na nekem az elkopott kicsit! Ha gurultam vagy lassítottam az kattogott bal hátul.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40085 Dátum: 2009 Október 03, 09:40:52 »

felemel kerekek tövénél lengéscsillapító alatt felbakol 2ember hátra beül beindít egy ember fülel ezt lehet akna felett is   ilyenkor szokott kiderülni hogy egy feszülő kézifék kötélért szedik szét a váltót vagy egy hosszabb kerékcsavar vagy valami hasonló Roll Eyes
Jó ötlet! Valami ilyesmin is törtem az agyam, hogy szimulálni valahogy a terhelést, de ez így nem állt még össze.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40084 Dátum: 2009 Október 03, 09:37:36 »

Akkor nem biztos, hogy a kerék forgásához kötődik (hisz felemelve forgatva, ill álló helyzetben nem hallod). Szerintem rugózáshoz is lehet köze.
Végülis lehet, amúgy is le akarom kezelni majd azokat a részeket is.

Viszont Abes abroncs ötlete tett bogarat az agyamba, mert azon gondolkodom, hogy a fékdobot nem néztük, mindig kerékkel együtt szedtük le. Mi van, ha a dob a szar?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40083 Dátum: 2009 Október 03, 09:34:25 »

SEGÍTSETEK!

Tatabánya óta a bogit nem sikerült gatyába rázni Cry A jelenség egy kattogó, ropogó hang a hátsó futómű felől, olyan mintha valami beakadna, majd kiszabadulna. A padlólemezen is lehet érezni, hogy szinte üt. Gázadáskor, gyorsításkor egyáltalán nincs, gáz elvételekor, üresben, guruláskor (motor leállít) kerekek forgásával hasonló ütemben jelentkezik. DE, ha két ember ül a bogiban, azaz több a súly, akkor határozottabb, ha felemeljük a bogit, akkor semmi.
Váltó ki lett szedve, a futómű teljesen szétszedve, kipucolva, a difi szétszedve, látszólag semmi rendellenesség. Kapott új csapágyakat, ha már szét lett szedve 40 év után. Amúgy jól megy, gyorsul, sebességeket szépen veszi, csak ez a szörnyű kattogás.

Bármilyen elrugaszkodott ötletet szívesen veszek, mert nekem és több szerelőnek már nincs.

((Végső megoldásként kap másik váltót, amit nem szeretnék mert nem hiszek benne, no meg ennyi kínlódás után jó lenne tudni mi is ez.))

Köszönöm!
felemel kerekek tövénél lengéscsillapító alatt felbakol 2ember hátra beül beindít egy ember fülel ezt lehet akna felett is   ilyenkor szokott kiderülni hogy egy feszülő kézifék kötélért szedik szét a váltót vagy egy hosszabb kerékcsavar vagy valami hasonló Roll Eyes

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40082 Dátum: 2009 Október 03, 09:30:56 »

Akkor nem biztos, hogy a kerék forgásához kötődik (hisz felemelve forgatva, ill álló helyzetben nem hallod). Szerintem rugózáshoz is lehet köze.

Nem, akkor csönd, és azon gondolkodom, hogyha a jobb oldalán van nagyobb súly, akkor jön igazán elő.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40081 Dátum: 2009 Október 03, 09:28:55 »


nem flex 1haver egy ív 80vagy100 as smirgli 2üveg sör és egy délután kézzel lesutuljátok nálam ez bevált bár 1 haver csak 1szer szopatható be ezzel a melóval Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40080 Dátum: 2009 Október 03, 09:26:56 »

Ha felemeled és üresen forgatod a kereket, akkor is kattog?
Nem, akkor csönd, és azon gondolkodom, hogyha a jobb oldalán van nagyobb súly, akkor jön igazán elő.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40079 Dátum: 2009 Október 03, 09:24:35 »

tehát neki kell esni flexel és felcsiszolni az egészet?
én rezgőcsiszolóval nem férek a bordákhoz. meg nincs is..
nem flex 1haver egy ív 80vagy100 as smirgli 2üveg sör és egy délután kézzel lesutuljátok nálam ez bevált bár 1 haver csak 1szer szopatható be ezzel a melóval Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Oldalak: 1 ... 1008 1009 1010 1011 1012 [1013] 1014 1015 1016 1017 1018 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.475 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.