www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 04:52:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1009 1010 1011 1012 1013 [1014] 1015 1016 1017 1018 1019 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13277482 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40078 Dátum: 2009 Október 03, 09:23:28 »

Ha felemeled és üresen forgatod a kereket, akkor is kattog?

Nekem is megfordult a fejemben, de mi köze a kerék forgásához?
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40077 Dátum: 2009 Október 03, 09:20:35 »

Oké, akkor hülye ötlet: torzió?
Nekem is megfordult a fejemben, de mi köze a kerék forgásához?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40076 Dátum: 2009 Október 03, 09:19:44 »

abroncsok voltak cserélve?
nem, mire gondolsz?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #40075 Dátum: 2009 Október 03, 09:18:04 »

SEGÍTSETEK!

abroncsok voltak cserélve?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40074 Dátum: 2009 Október 03, 09:12:58 »

Oké, akkor hülye ötlet: torzió?

SEGÍTSETEK!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40073 Dátum: 2009 Október 03, 08:10:10 »

itta lényeg, szóval ha rákened a hígítós alapozót az megoldja- a festék megköt alatta lévő fekete szar meg ott taknyosodik a festék alatt ami idővel lehet hogy kiszárad, de a lemezhez már tapadni tuti nem fog. Ráküldöd az alvázvédőt aztán kicsit megkoccolod az alját, na meg kapsz rá némi kőfelverődést és tapétába jön le minden fémig. Onnantól meg jön a rozsdásodás...
tehát neki kell esni flexel és felcsiszolni az egészet?
én rezgőcsiszolóval nem férek a bordákhoz. meg nincs is..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40072 Dátum: 2009 Október 03, 07:51:21 »

SEGÍTSETEK!

Tatabánya óta a bogit nem sikerült gatyába rázni Cry A jelenség egy kattogó, ropogó hang a hátsó futómű felől, olyan mintha valami beakadna, majd kiszabadulna. A padlólemezen is lehet érezni, hogy szinte üt. Gázadáskor, gyorsításkor egyáltalán nincs, gáz elvételekor, üresben, guruláskor (motor leállít) kerekek forgásával hasonló ütemben jelentkezik. DE, ha két ember ül a bogiban, azaz több a súly, akkor határozottabb, ha felemeljük a bogit, akkor semmi.
Váltó ki lett szedve, a futómű teljesen szétszedve, kipucolva, a difi szétszedve, látszólag semmi rendellenesség. Kapott új csapágyakat, ha már szét lett szedve 40 év után. Amúgy jól megy, gyorsul, sebességeket szépen veszi, csak ez a szörnyű kattogás.

Bármilyen elrugaszkodott ötletet szívesen veszek, mert nekem és több szerelőnek már nincs.

((Végső megoldásként kap másik váltót, amit nem szeretnék mert nem hiszek benne, no meg ennyi kínlódás után jó lenne tudni mi is ez.))

Köszönöm!

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #40071 Dátum: 2009 Október 02, 23:12:38 »


A nitróval maratás közben feloldódott
itta lényeg, szóval ha rákened a hígítós alapozót az megoldja- a festék megköt alatta lévő fekete szar meg ott taknyosodik a festék alatt ami idővel lehet hogy kiszárad, de a lemezhez már tapadni tuti nem fog. Ráküldöd az alvázvédőt aztán kicsit megkoccolod az alját, na meg kapsz rá némi kőfelverődést és tapétába jön le minden fémig. Onnantól meg jön a rozsdásodás...


                             GNX-967
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40070 Dátum: 2009 Október 02, 23:02:59 »

1-es golf, 2-es golf
land rover Evil komolyan


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40069 Dátum: 2009 Október 02, 20:29:09 »

Én a Hudáknál vettem,de nem akart lejönni.Hőlégfúvóval kenődött,mint a takony.A nitróval maratás közben feloldódott,de miután kiszáradt(5-10 perc)már nem oldotta.Rohadjon ott,mondom,és kezeltem tovább.Semmi baja.pedig már 1 éve kész az alvázam,vagyis az egész alja.Csiszolással pedig minden új festék lejönne,mivel talán ha 1 réteg van rajtuk.Gondolom védelem miatt.

Próbálkozni lehet. Wink

1 év alatt semminek nem lesz semmi baja, még ha takonnyal is kened be.
5 év napi használat után válik el a szar a májtól.

cáfolj meg, ha butaságot beszélek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40068 Dátum: 2009 Október 02, 16:35:17 »

Új padlólemezen stabil az a fekete alapozó, vagy le kell szedni?
Én a Hudáknál vettem,de nem akart lejönni.Hőlégfúvóval kenődött,mint a takony.A nitróval maratás közben feloldódott,de miután kiszáradt(5-10 perc)már nem oldotta.Rohadjon ott,mondom,és kezeltem tovább.Semmi baja.pedig már 1 éve kész az alvázam,vagyis az egész alja.Csiszolással pedig minden új festék lejönne,mivel talán ha 1 réteg van rajtuk.Gondolom védelem miatt.

Próbálkozni lehet. Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40067 Dátum: 2009 Október 02, 11:51:53 »

Kérdésem lenne. Index relét kell cserélnem a 72 évjáratú bogaramba. Csak a Bogár relé jó vagy van más tipus is amit betehetek?
1-es golf, 2-es golf



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #40066 Dátum: 2009 Október 02, 11:39:16 »

Kérdésem lenne. Index relét kell cserélnem a 72 évjáratú bogaramba. Csak a Bogár relé jó vagy van más tipus is amit betehetek?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40065 Dátum: 2009 Október 02, 11:09:49 »

hőlégfúvó sokat segíthet  Wink
Ez jo otlet, koszi!
En ratoltam egy rezgocsiszolot, egybol lejott az egesz, az is kenyelmes volt.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #40064 Dátum: 2009 Október 02, 11:08:33 »

utóbbi.
állhatsz neki kapirgálni.

hőlégfúvó sokat segíthet  Wink

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #40063 Dátum: 2009 Október 02, 11:06:05 »

utóbbi.
állhatsz neki kapirgálni.
Gondoltam, mert körömmel lejön kb...

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #40062 Dátum: 2009 Október 02, 11:03:04 »

Új padlólemezen stabil az a fekete alapozó, vagy le kell szedni?

Ha az ugyanaz, mint amit a sárvédőkön van gyárilag, akkor ne hagyd rajta... Nálam is azért kezdett el felhólyagosodni elég hamar a sárvédőn, mert rajta hagyta a fényező...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40061 Dátum: 2009 Október 02, 11:02:54 »

Új padlólemezen stabil az a fekete alapozó, vagy le kell szedni?

utóbbi.
állhatsz neki kapirgálni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #40060 Dátum: 2009 Október 02, 11:00:47 »

Új padlólemezen stabil az a fekete alapozó, vagy le kell szedni?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40059 Dátum: 2009 Október 02, 10:12:40 »

A motor tengelyen kell "átrakni".
igen fellazítani a motor tengelyen a csavart helyre tolni a lapátot az elforgatja a rudazatot és mekk húzni a csavart (magnó kivesz kéz összevág köröm beszakad 1-2 vérhólyag de meg lehet csinálni) Roll Eyes

Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #40058 Dátum: 2009 Október 02, 09:52:51 »

én nem sok typ4-est túrtam, de nagyon úgy rémlik hogy hidrotőkés.

van ilyen is, olyan is Smiley
CU hidro
CJ hagyományos

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #40057 Dátum: 2009 Október 02, 09:18:55 »

meg ilyet nem hallottam, de en azt csinalnam, hogy levennem a törlölapatokat be es kikapcsolnam a motort es megvarnam hol all meg- 
ES:
ott lenne e vegallasom Smiley)
ODA visszaraknam a lapatokat  Smiley)
Csak rossz irányba fog elindulni... Tongue

xoyox
« Hozzászólás #40056 Dátum: 2009 Október 02, 09:18:10 »

Azt lehet valahogy állítani, hol álljon meg a bogár ablaktörlője? Mert most rossz helyen teszi. :-)
Köszi!
meg ilyet nem hallottam, de en azt csinalnam, hogy levennem a törlölapatokat be es kikapcsolnam a motort es megvarnam hol all meg- ha mindig ott allna meg akkor gyözelem .
 
ES:
ott lenne e vegallasom Smiley)
ODA visszaraknam a lapatokat  Smiley)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #40055 Dátum: 2009 Október 02, 09:15:27 »

Azt lehet valahogy állítani, hol álljon meg a bogár ablaktörlője? Mert most rossz helyen teszi. :-)
Köszi!
A motor tengelyen kell "átrakni".

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40054 Dátum: 2009 Október 02, 09:14:20 »

Azt lehet valahogy állítani, hol álljon meg a bogár ablaktörlője? Mert most rossz helyen teszi. :-)
Köszi!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40053 Dátum: 2009 Október 01, 12:03:49 »

co-t akarok venni mindenféleképpen.
Egyet ne felejts! CO-val sem lehet (a bevont elektrodas ivhegesztohoz hasonloan) rozsdat a fahoz hegeszteni, barmeddig kuzdesz vele! Jo lesz, ha ezt elobb utobb megtanulod ... Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40052 Dátum: 2009 Október 01, 11:36:01 »

nézem ezt a rajzot, de nekem ennek kb csak a fele van a kocsiban
enek az egésznek bennt kéne lennie vagy ezen az összes modell variációja rajta van?
jah és a 25 -ös az micsoda?
ez 02-03ashoz van, nem kell ennyi
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #40051 Dátum: 2009 Október 01, 11:32:49 »

Nálam azért van benzinszag, mert az ezer kis cső nem volt összedugva (csak lógtak, a végük szabadon).
Van valakinek ötlete, hogy az egymással összekötött vékony csövek milyen célt szolgálnak?
<beszúrt kép törölve>
nézem ezt a rajzot, de nekem ennek kb csak a fele van a kocsiban
enek az egésznek bennt kéne lennie vagy ezen az összes modell variációja rajta van?
jah és a 25 -ös az micsoda?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #40050 Dátum: 2009 Szeptember 30, 23:38:12 »

Érdeklődnék hogy Typ4-es motornál mekkora a szelephézag,és hogy érdemes állítani?(Gondolok itt motorhőmérsékletre.)
én nem sok typ4-est túrtam, de nagyon úgy rémlik hogy hidrotőkés. Szóval a himbákon az állítócsavarokat ne buzeráld mert vakarózni fogsz, mire belövöd normálisan. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető VWRC
Hozzászólások: 136

« Hozzászólás #40049 Dátum: 2009 Szeptember 30, 21:36:44 »

Érdeklődnék hogy Typ4-es motornál mekkora a szelephézag,és hogy érdemes állítani?(Gondolok itt motorhőmérsékletre.)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40048 Dátum: 2009 Szeptember 30, 20:50:44 »

nem fogsz te annyit hegeszteni
ebben igazad van.Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40047 Dátum: 2009 Szeptember 30, 20:38:19 »

co-t akarok venni mindenféleképpen.

már csak az a kérdésem lenne h ezt átlehet e alakítani nagyobb tárcsásra ?
nem fogsz te annyit hegeszteni hogy kelljen a 15-16kg os dob és elviselhető árban is hozzá lehet 5kg-os dobhoz jutni. nincs értelme átalakítani nem fogja rángatás nélkül megindítani a dobot és a műanyag huzaltovábbító mehanika is beadná a kulcsot.....

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40046 Dátum: 2009 Szeptember 30, 20:20:45 »

co-t akarok venni mindenféleképpen.

már csak az a kérdésem lenne h ezt átlehet e alakítani nagyobb tárcsásra ?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40045 Dátum: 2009 Szeptember 30, 19:36:07 »

Szerintem vedd meg a co-t.

Nekem új órám van,meg új kábel rendszer megy a műhelybe,de a co-val semmi gáz,a trafóst szinte mindig levágja.A co-val szerintem nem lesz gond.Nekem is a trafóssal az a baj,hogy hírtelen veszi fel az áramot,és ezért vagy levágja,vagy odaragad.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40044 Dátum: 2009 Szeptember 30, 14:06:49 »

ez a stájsz hány ampert cumizik?
60-80 amperrel nem csapkodja a 10A biztit a 2mm volframmmall  4-5mm rozsdamentest kenem akkor kell a 16A-s  Ja ez inverter Roll Eyes bocsi

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40043 Dátum: 2009 Szeptember 30, 13:12:43 »

igen, a szekunderen Cheesy  mondjuk ilyen 20-22 volton , ami azt jelenti ,hogy sacc perkábé a primeren 15 ampert átlagban, de a max árama lehet akár 25 amper is.

na, ezt óhajtottam tudni.
köszönöm.
akkor meg kell patkolni a biztosítéktáblát is :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #40042 Dátum: 2009 Szeptember 30, 12:38:18 »

max 140-et. A volt munkahelyemen is starmig 133-as volt nekem bejött.

igen, a szekunderen Cheesy  mondjuk ilyen 20-22 volton , ami azt jelenti ,hogy sacc perkábé a primeren 15 ampert átlagban, de a max árama lehet akár 25 amper is.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 30, 12:41:24 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40041 Dátum: 2009 Szeptember 30, 12:12:44 »

max 140-et. A volt munkahelyemen is starmig 133-as volt nekem bejött.

a 220-as hálózatból?????
220 x 140 = 30.800 wattos????

na nebassssz...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40040 Dátum: 2009 Szeptember 30, 11:43:09 »

ez a stájsz hány ampert cumizik?
max 140-et. A volt munkahelyemen is starmig 133-as volt nekem bejött.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40039 Dátum: 2009 Szeptember 30, 11:32:15 »

hegesszé lánggal  Wink vagy awi-val az csak 60-70 amper Roll Eyes

ez a stájsz hány ampert cumizik?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1009 1010 1011 1012 1013 [1014] 1015 1016 1017 1018 1019 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.256 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.