www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:13:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1041 1042 1043 1044 1045 [1046] 1047 1048 1049 1050 1051 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255440 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #38797 Dátum: 2009 Augusztus 12, 15:17:48 »

vannak eladó bogi oldalablakaim fóliázva bontott alu feszítős kéderrel  Grin
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #38796 Dátum: 2009 Augusztus 12, 15:09:57 »

És milyen jó azt lekaparni.

 Evil

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #38795 Dátum: 2009 Augusztus 12, 09:48:34 »

Hátha érdekel valakit

Kollégám offautós tapasztalatait publikálnám, remélem a Holló nem rúg érte tökön...  Wink Grin

"Sötétítő fólia felrakása ablakra.

Időigénye ablakonként kb. 30-60 perc.
Az 50x300-as noname fóliát 1300-ért vettem a TraWaLában.

A műveletet lehetőleg zárt térben (garázs), de mindenképpen tűző naptól és még enyhe széltől is mentes helyen végezzük. Naptól átmelegített üvegre nehéz szépen felrakni a fóliát. A fólia odanyomását kb. 5 cm. élhosszúságú puha műanyag spatulával végeztem, melyet a fóliához mellékeltek. Szükség esetén ronggyal is elvégezhető.
 
A lefedendő felületet alaposan tisztítsuk meg. Készítsünk róla papírból kivágott pontos sablont.
A sablon alapján vágjuk ki a fóliát kb. 3-10 mm ráhagyással. A nagy ráhagyás kissé nehezíti a munkát. A fóliát 2-4 helyen ragasztószalaggal (celluxszal) rögzíthetjük a sablonhoz a körbevágás idejére.
A fólia felhelyezése előtt a lefedendő felületet vízzel (esetleg nagyon enyhén szappanos vagy mosogatószeres vízzel) be kell permetezni. A meleg üvegről a vékony vízpermet-réteg hamar elpárologna, ezért nem jó meleg üvegen próbálkozni.

A permetezést a következő módon végezzük:
A következő részben említendő "T" alakot permetezzük be úgy, hogy a 2 vízszintes vonalvégződés és a függőleges szár alja pár centire maradjon szárazon vagy csak kevesebb vizet kapjon, a "T" alak belsőbb részei legyenek erősebben nedvesek. Ezután a teljes felületet egyenletes vékony rétegben ismét fújjuk be. A "T" alaktól legtávolabbi szélek kissé kevesebb vizet kapjanak. Ennek eredmény képpen a "T" alak teste erősebben nedves lesz, a "T"-től távolodva a nedvesség csökken az ablakon.
Erre azért van szükség, mert később a fólia felhelyezésekor a nedvességet a "T" alak közepétől a széle valamint lefelé felé fogjuk nyomni, és ha túl sok vizet permeteztünk a szélekre, ott folyni fog a víz és nem tapad fel a fólia.

A fóliát a permetezés után közvetlenül, a nedves ablakra a következő módon kell felrakni:
A fólia tetejénél a védőréteget kb. 10-15 cm sávban lehúzzuk. Ekkor a szabadon maradt sötétítő film már szélérzékeny, könnyen gyűrődik vagy összetapad!
A szabaddá vált filmfelületet szükség esetén enyhén bepermetezhetjük.
A szabaddá tett film felső élét a helyéhez illesztve (kb. a körbevágási ráhagyásnak megfelelő túlfedéssel) felül vízszintesen, teljes szélességben odanyomjuk a spatulával 2-3 teljes szélességű mozdulattal, majd kb. a fólia felénél függőlegesen lefelé haladva, a védőfólia további lehúzása (és szükség esetén a filmfelület enyhe permetezése) közben egy függőleges sávban is odanyomjuk. Így egy "T" alakú kiinduló formát kapunk, miközben a védőfóliát eltávolítottuk.
A művelet közben a film többi részét is próbáljuk a végleges helyéhez igazítani, de ne nyomjuk ki a többi rész alól a vizet.
Ez után a középső függőleges felülettől (a "T" szárától) jobbra-balra vízszintesen vagy enyhén lefelé lejtő mozdulatokkal szükség szerint több fázisban nyomjuk oda a spatulával a fóliát. A széleken függőleges, mindig kizárólag belülről a szélek felé irányuló mozdulatokkal is segíthetjük a buborékmentes feltapadást.
Ha nem maradtak buborékok, egy szikével vágjuk le a felesleges, túllógó részeket. Ha gumiperemes behelyezésű az üveg, és az üveg szélénél van egy kis illesztési hézag, a spatula sarkával a film szélét megpróbálhatjuk a hézagba
benyomni, hogy a film széle a gumiperem alá kerüljön.

A művelet befejeztével száradási időre nincs szükség."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #38794 Dátum: 2009 Augusztus 12, 07:36:59 »

Valaki mondja már meg,hogy a kormánymű szimeringjét lehet-e cserélni,mert szarrá ment perselyezés közben.Hudák azt mondta nem szerelhető gyárilag,és nincs is neki.Akkor most mi van?
2 szimering van benne ,és cserélhető, én is cseréltem a kormányműben de a méretre már nem emlékszem , Huh

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38793 Dátum: 2009 Augusztus 11, 22:01:59 »

Ma megkaptam a 412 forgalmiját. 1975-től (tehát az első) magyar tulajdonosa volt. Holnap meg is próbálok kapcsolatba lépni vele.
Megjött a Haynes-féle könyv, és úton van egy komplett robbantott ábrás katalógus, meg a hiányzó hátsó lámpabúra. Gyertyakábelt milyet, honnan, mennyiért??? Kinyomócsapágy milyet, honnan, mennyiért???
Ebay-n lett volna 5000 körül Bosch, csak a buzik nem küldik el Európába...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #38792 Dátum: 2009 Augusztus 11, 21:29:17 »

fasza Cool de stabilizátort leszedted???
nem Roll Eyes
az új gumim kicsit magasabb

hétvégén összefuthatunk

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #38791 Dátum: 2009 Augusztus 11, 21:14:38 »

fasza Cool de stabilizátort leszedted???

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #38790 Dátum: 2009 Augusztus 11, 21:11:04 »

az jó!  Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #38789 Dátum: 2009 Augusztus 11, 21:02:56 »

háát igazából a karbi kérdés még nem fix, megvan a központi duplatorku karbim de nincs hozzá szívó csövem, gondoltam csinálok eggyet hátha olcsóbb mint ha veszek egy újat, de Suhanórozsdazsolti mondta, hogy neki lehet, hogy lenne egy, vagy van neki egy olyan is, hogy a fekvő weberhez való cső+ 40es weber szóval még gondolgodom
ja és stuntmanus motorját látva gondolkodom azon is, hogy 2 db 30pict2-est raknék fel(tudok 2db újat), így kicsit "öregebbnek" látszana a technika, de ehez is a szerelvények csak gondolatban vannak meg
lehet, hogy bizonytalan vagyok vagy mégsem
az jó!  Cheesy

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #38788 Dátum: 2009 Augusztus 11, 20:54:49 »

Valaki mondja már meg,hogy a kormánymű szimeringjét lehet-e cserélni,mert szarrá ment perselyezés közben.Hudák azt mondta nem szerelhető gyárilag,és nincs is neki.Akkor most mi van?
Ez engem is érdekelne, bár van 2 db kormányművünk is.Lehet kompletten cseréljük majd.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #38787 Dátum: 2009 Augusztus 11, 20:53:26 »

Most hazahozták a gyerekek az 1,6-os mocit.
Holnap kiderül mi van a 2-es hengernél.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #38786 Dátum: 2009 Augusztus 11, 20:52:47 »

valami duplakarbis motor lesz?  Roll Eyes
háát igazából a karbi kérdés még nem fix, megvan a központi duplatorku karbim de nincs hozzá szívó csövem, gondoltam csinálok eggyet hátha olcsóbb mint ha veszek egy újat, de Suhanórozsdazsolti mondta, hogy neki lehet, hogy lenne egy, vagy van neki egy olyan is, hogy a fekvő weberhez való cső+ 40es weber szóval még gondolgodom
ja és stuntmanus motorját látva gondolkodom azon is, hogy 2 db 30pict2-est raknék fel(tudok 2db újat), így kicsit "öregebbnek" látszana a technika, de ehez is a szerelvények csak gondolatban vannak meg
lehet, hogy bizonytalan vagyok vagy mégsem

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38785 Dátum: 2009 Augusztus 11, 19:56:19 »

Valaki mondja már meg,hogy a kormánymű szimeringjét lehet-e cserélni,mert szarrá ment perselyezés közben.Hudák azt mondta nem szerelhető gyárilag,és nincs is neki.Akkor most mi van?

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38784 Dátum: 2009 Augusztus 11, 16:52:20 »

De mi gyújtaná be? Alapvetően szegény keveréknél azért durrog, mert az égés elhúzódik a kipufogó szakasz felé (mind a lappangási idő, mind az égési idő növekszik). Ergo ez gyújtja be a kipuffban levő elégetlen gázokat. Utógyújtásnál is hasonló a dolog. Motorféknél tapasztalható, mert ott kerül elég sok elégetlen keverék a kipufogóba.
Túl dús keveréknél általában simán kipufog, nincsen, ami begyújtsa (normális esetben a kipufogó nem eléggé meleg ehhez).

oks.

amúgy nem hiszem,hogy szegény lenne, mert jól megy a kocsi és nem is fogyaszt olyan keveset Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38783 Dátum: 2009 Augusztus 11, 16:17:47 »

Túl szegény ? Nem túl dús ? Marad még benne elégetlen benzin, és a kipuff azt begyújtja.

De mi gyújtaná be? Alapvetően szegény keveréknél azért durrog, mert az égés elhúzódik a kipufogó szakasz felé (mind a lappangási idő, mind az égési idő növekszik). Ergo ez gyújtja be a kipuffban levő elégetlen gázokat. Utógyújtásnál is hasonló a dolog. Motorféknél tapasztalható, mert ott kerül elég sok elégetlen keverék a kipufogóba.
Túl dús keveréknél általában simán kipufog, nincsen, ami begyújtsa (normális esetben a kipufogó nem eléggé meleg ehhez).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #38782 Dátum: 2009 Augusztus 11, 15:43:57 »

egy egyszerű, ám bosszantó dolog:
nem akar működni a benzinszint-jelző rendszer...
már évek óta.
már cseréltem a mutatós részt. elméletileg az jó. ám látom, hogy nem működik (csak kitér a felső holtpontra), nézem a jeladót, az sem jó, szét van menve benne a kis huzal-ellenállás (vagy mi).
beraktam egy másikat, ami jó. mutató meg sem moccan... ááá! de egy mm-t sem.
van valakinek valami kapcsolási rajza? vagy le tudná valaki rajzolni, hogy kell lennie, iletve hol kell lennie fesz.nek?

lerajzoltam (bocs a villanyászoktól), most hogy van...

mi lehet a hiba? és mi az a kis "valami izé" névre keresztelt cucc?

köszi!

A "valami izé" -ben nekem egy sofita izzó van gyárilag, de van olyan amiben valami elektronika lakik ami nem engedi hogy a mutatós rész elfüstöljön
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #38781 Dátum: 2009 Augusztus 11, 15:42:30 »

en az ujabb gepemmel kb 3000 Km-t mentem Km ora nelkül, megis tudtam mennyivel megyek Smiley

Aztan az uj ora berakasa utan elszakadt a spiral . . .
a cserenel lattam, hogy közvetlen a kupak alatt az összepreselesnel szakadt el Az uj viszont mar nem Seeger  biztositasu, hanem a negyszöglewtes fejben  furt 2 mm-es luk van . . . Most kivaloan müködik

Oké! Akár gps-el én is tudom kontrollálni, mennyivel megyek...
Ami Gyomán adta meg magát, az nekem is ott szakadt el, ahol a tiéd...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
xoyox
« Hozzászólás #38780 Dátum: 2009 Augusztus 11, 15:37:10 »

Lefényképeltem, a szakadt spirált...
Kábé ott volt kicsit megtörve a spirál háza (nem tudom, miért), ahol a szakadás volt...
http://kepeim.hu/userlapok/picture.php3?kid=1206704&u=16632&t=1
en az ujabb gepemmel kb 3000 Km-t mentem Km ora nelkül, megis tudtam mennyivel megyek Smiley

Aztan az uj ora berakasa utan elszakadt a spiral . . .
a cserenel lattam, hogy közvetlen a kupak alatt az összepreselesnel szakadt el Az uj viszont mar nem Seeger  biztositasu, hanem a negyszöglewtes fejben  furt 2 mm-es luk van . . . Most kivaloan müködik
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #38779 Dátum: 2009 Augusztus 11, 15:13:23 »

Lefényképeltem, a szakadt spirált...
Kábé ott volt kicsit megtörve a spirál háza (nem tudom, miért), ahol a szakadás volt...
http://kepeim.hu/userlapok/picture.php3?kid=1206704&u=16632&t=1

[a csatolmányt egy admin törölte]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #38778 Dátum: 2009 Augusztus 11, 14:42:08 »

ha minden jól megy, a kerekek szerdán már a kocsin lesznek
a motor pedig a hétvégén folytatódik
valami duplakarbis motor lesz?  Roll Eyes

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38777 Dátum: 2009 Augusztus 11, 13:57:38 »

Akkor összefoglalom az elhangzottakat Smiley

Utógyújtás, túl szegény keverék, lyukas kipufogó, beégett kipufogószelep. Kb. ebben a sorrendben könnyű orvosolni, illetve valószínű.

ez így van.
elsőként néznék egy mexakítóhézagot és előgyújtást
aztán karbitekergetés
eztán benzinnel leönt és felgyújt... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38776 Dátum: 2009 Augusztus 11, 13:29:44 »

Nekem lukas, azóta durrog.

Este vaksötétbe lemész, motortér kinyit járó motornál ráhúzod a gáz és hirtelen visszatolod. Ha fleshhel a kipuff akkor lukas.  Grin

höhöhö.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38775 Dátum: 2009 Augusztus 11, 13:29:25 »

Akkor összefoglalom az elhangzottakat Smiley

Utógyújtás, túl szegény keverék, lyukas kipufogó, beégett kipufogószelep. Kb. ebben a sorrendben könnyű orvosolni, illetve valószínű.

Túl szegény ? Nem túl dús ? Marad még benne elégetlen benzin, és a kipuff azt begyújtja.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38774 Dátum: 2009 Augusztus 11, 13:12:04 »

Ha motorfékezéskor durrog a kipufogó, akkor elvileg vagy túl dús a keverék, vagy valahol nem zár rendesen a kipuff szelep igaz ? 

Akkor összefoglalom az elhangzottakat Smiley

Utógyújtás, túl szegény keverék, lyukas kipufogó, beégett kipufogószelep. Kb. ebben a sorrendben könnyű orvosolni, illetve valószínű.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #38773 Dátum: 2009 Augusztus 11, 13:08:23 »

nekem a cső alakú magyar dobom van, akár azzal is lehet valami Smiley
Nekem lukas, azóta durrog.

Este vaksötétbe lemész, motortér kinyit járó motornál ráhúzod a gáz és hirtelen visszatolod. Ha fleshhel a kipuff akkor lukas.  Grin
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #38772 Dátum: 2009 Augusztus 11, 12:22:39 »

Ha motorfékezéskor durrog a kipufogó, akkor elvileg vagy túl dús a keverék, vagy valahol nem zár rendesen a kipuff szelep igaz ? 
esetleg lyukas a kipuf is
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #38771 Dátum: 2009 Augusztus 11, 12:20:46 »

Egy kis utógyújtás?

Ha motorfékezéskor durrog a kipufogó, akkor elvileg vagy túl dús a keverék, vagy valahol nem zár rendesen a kipuff szelep igaz ? 
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38770 Dátum: 2009 Augusztus 11, 11:23:47 »

jaja.

nekem a cső alakú magyar dobom van, akár azzal is lehet valami Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38769 Dátum: 2009 Augusztus 11, 11:22:06 »

az miaz ?  ahurkatöltö igazi neve ? Smiley
jaja.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38768 Dátum: 2009 Augusztus 11, 11:16:54 »

Nekem is durrog diszkréten, ez lehet a jetpipe miatt is nem?

az miaz ?  ahurkatöltö igazi neve ? Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38767 Dátum: 2009 Augusztus 11, 11:14:55 »

Ha motorfékezéskor durrog a kipufogó, akkor elvileg vagy túl dús a keverék, vagy valahol nem zár rendesen a kipuff szelep igaz ? 
Nekem is durrog diszkréten, ez lehet a jetpipe miatt is nem?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38766 Dátum: 2009 Augusztus 11, 11:13:40 »

Ha motorfékezéskor durrog a kipufogó, akkor elvileg vagy túl dús a keverék, vagy valahol nem zár rendesen a kipuff szelep igaz ? 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #38765 Dátum: 2009 Augusztus 10, 22:05:52 »

helló
és milyen gumik lesznek rajt?
nem hoztam el a Sanyika gumiait, mert nem ért annyit abban az állapotban

elöl 165/65
hátul 185/65
lesz neki Wink
ha holnap lesz rá időm megyek a gumishoz Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #38764 Dátum: 2009 Augusztus 10, 21:28:38 »

elöl 165/65
hátul 185/65
lesz neki Wink
helló
és milyen gumik lesznek rajt?

Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #38763 Dátum: 2009 Augusztus 10, 21:25:59 »

ha minden jól megy, a kerekek szerdán már a kocsin lesznek
a motor pedig a hétvégén folytatódik
helló
és milyen gumik lesznek rajt?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #38762 Dátum: 2009 Augusztus 10, 21:24:50 »

Skoda munkahengerből csináltad a hidraulikus kéziféket?
nem ez wilwood 8,5 munka henger(amugy szemre szög skoda)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38761 Dátum: 2009 Augusztus 10, 21:21:36 »

ülés bent kézifék bent
Skoda munkahengerből csináltad a hidraulikus kéziféket?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #38760 Dátum: 2009 Augusztus 10, 21:14:13 »

ülés bent kézifék bent

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #38759 Dátum: 2009 Augusztus 10, 20:41:40 »

Az óránál szar matatni, ha az egész spirált cseréled.


Nos, kioperáltam... az aljától úgy 30 cm-re szakadt el a spirál... tehát nem ugyanott, ahol először... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #38758 Dátum: 2009 Augusztus 10, 19:42:43 »

szerintem nagyon jol fog állni rajta! Wink
ha minden jól megy, a kerekek szerdán már a kocsin lesznek
a motor pedig a hétvégén folytatódik

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 1041 1042 1043 1044 1045 [1046] 1047 1048 1049 1050 1051 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.238 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.