www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 22:15:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1141 1142 1143 1144 1145 [1146] 1147 1148 1149 1150 1151 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13236274 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34796 Dátum: 2009 Március 04, 22:39:04 »

És miért nem javasolhatta xoyox a pumpálós megoldást....?
ez engem is érdekelne, de baszik válaszolni



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34795 Dátum: 2009 Március 04, 22:34:11 »

van nekem is yilen ygári légtelenitöm de nem szertem
És miért nem javasolhatta xoyox a pumpálós megoldást....?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34794 Dátum: 2009 Március 04, 22:31:52 »

meghúzlak a t5-el de rossz a km órám
160-nál dudálj 2 rövidet  Grin Grin Grin Grin
Hmmm ez tetszett eddig a legjobban Grin Grin Grin
 De mindig ráérsz mikor sietek? Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34793 Dátum: 2009 Március 04, 22:29:40 »

A sebváltókar lemezén igazíts, amit két csavar fog. Lazítsd fel egy kicsit, és igazítsd míg nem kapcsol rendesen. Volt nekem is ilyen.

1 próbát megér Smiley

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34792 Dátum: 2009 Március 04, 22:27:45 »

Mert visszasírod a régi "original" időket!  Evil

15 éve még nekem is tetszettek a készínű bogarak, de ahogy öregszem, egyre inkább a gyári original look fekszik, és másoknál is ezt tapasztaltam.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34791 Dátum: 2009 Március 04, 22:26:45 »

A sebváltókar lemezén igazíts, amit két csavar fog. Lazítsd fel egy kicsit, és igazítsd míg nem kapcsol rendesen. Volt nekem is ilyen.

Ti megálni nem tudtok,én meg elindulni.Nekem miért nem írnak ennyi elemző hozzászólást?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #34790 Dátum: 2009 Március 04, 22:25:49 »

Szerintem qzma kocsija pl nagyon szep, nekem tetszik a ketszinu :-)
15 éve még nekem is tetszettek a készínű bogarak, de ahogy öregszem, egyre inkább a gyári original look fekszik, és másoknál is ezt tapasztaltam.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34789 Dátum: 2009 Március 04, 22:22:11 »

Szerintem qzma kocsija pl nagyon szep, nekem tetszik a ketszinu :-)
a qzma nem is kétszínű. vagy most a linópromócióról beszélünk

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34788 Dátum: 2009 Március 04, 22:19:04 »

Szerintem elegánsabb, időtállóbb  az egyszínű.
Szerintem qzma kocsija pl nagyon szep, nekem tetszik a ketszinu :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #34787 Dátum: 2009 Március 04, 22:17:50 »

Nekem a 40-ből megmaradt kábé 35 lóhoz doszt elég...
MA beszéltem kasztnis haverral. Aszongya, le is festi nekem szépen, bérelünk egy műhelyt, és ketten megcsináljuk. A festést. 2 K festés+2K lakk, az eredeti kobaltkék árnyalatban, de gondolkodom még valami világos betéten (sahara beige) a díszléc alatt (mert ha vaciúj bogarat választhatnék, abban a színben választanám, rettenetesen tetszik, de Öregnél ragaszkodok a gyárihoz... Örülök, hogy én vigyázhatok erre a bogárra, hát felelősséggel is tartozom érte...).
A kasztnizást a saját garázsomban. Végre böcsületesen meg lesz csinálva szegény Öreg...
A bikolor bogár az nagyon a kilencvenes évek elejének divatja volt. Még öt év, és úgy fogunk rácsodálkozni, mint a nyolcvanas évek spoilereire. Szerintem elegánsabb, időtállóbb  az egyszínű.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34786 Dátum: 2009 Március 04, 22:17:06 »

csak egy féékolajtartály fedél kell hozzá és egy szelep beleragasztva vagy beleforrasztva
a pótkerekedről kiválóan működik és kb pont 1€-ból kijön
van nekem is yilen ygári légtelenitöm de nem szertem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34785 Dátum: 2009 Március 04, 22:02:33 »

Ti megálni nem tudtok,én meg elindulni.Nekem miért nem írnak ennyi elemző hozzászólást?
meghúzlak a t5-el de rossz a km órám
160-nál dudálj 2 rövidet  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34784 Dátum: 2009 Március 04, 21:37:27 »

A másik meg az, hogy érdemes megtornáztatni a leállított autót. Ha egy kört nem is mész vele, de hetente egyszer megtaposod a féket, meg beröffented a motort, a kéziféket is megjáratod.   Wink
Ezek megvoltak hetente beinditva és 2-3 hetente tili-toliztam a garázsban...
De egyébként nem bánom, ha szét van szedve, ráfér egy kis generál....

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34783 Dátum: 2009 Március 04, 21:35:16 »

Ti megálni nem tudtok,én meg elindulni.Nekem miért nem írnak ennyi elemző hozzászólást?
Ha tudnám, hogy mi baja a kocsidnak, írnék is... A tüneteket olvastam.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34782 Dátum: 2009 Március 04, 21:34:26 »

amikor tél után előhozom a verdát akkor az első sarokig benyomott fékkel megyek és nincs ilyen gondom
az pont arra elég,hogy a rozsdastb leforog róla a p-ba
ezt régen úgy hívták fék vasalás
amikor olyan kocsim volt amit mosóba hordtam akkor mosás után ugyanezt csináltam azokkal is  
A másik meg az, hogy érdemes megtornáztatni a leállított autót. Ha egy kört nem is mész vele, de hetente egyszer megtaposod a féket, meg beröffented a motort, a kéziféket is megjáratod.   Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34781 Dátum: 2009 Március 04, 21:33:45 »

Ti megálni nem tudtok,én meg elindulni.Nekem miért nem írnak ennyi elemző hozzászólást?

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34780 Dátum: 2009 Március 04, 21:30:16 »

amikor tél után előhozom a verdát akkor az első sarokig benyomott fékkel megyek és nincs ilyen gondom
az pont arra elég,hogy a rozsdastb leforog róla a p-ba
ezt régen úgy hívták fék vasalás
amikor olyan kocsim volt amit mosóba hordtam akkor mosás után ugyanezt csináltam azokkal is  
A szerencsém az volt, hogy a kéziféken volt a kezem, különben egy teher farában végzem..... Undecided
Ebből is tanultam már....

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34779 Dátum: 2009 Március 04, 21:28:32 »

Pedig ha hosszú távon tervezel, lehet, hogy jobban jársz.
Holnap megnézem, hogy jönne, ha hudák kimarad a buliból, aztán meglátom....

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34778 Dátum: 2009 Március 04, 21:28:27 »

Sajnos én is fékproblémával küzdök:
Még mielőtt leraktam volna télire az autót, működött minden, fogott a fék, aztán kb 3 hete kihoztam a garázsból a kis drágaságot és igen meglepődtem az első pirosnál, hogy tűzfalig nyomom a pedált.... Még fejtegetem, hogy mi a hiba. Szerintetek?
amikor tél után előhozom a verdát akkor az első sarokig benyomott fékkel megyek és nincs ilyen gondom
az pont arra elég,hogy a rozsdastb leforog róla a p-ba
ezt régen úgy hívták fék vasalás
amikor olyan kocsim volt amit mosóba hordtam akkor mosás után ugyanezt csináltam azokkal is  

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34777 Dátum: 2009 Március 04, 21:27:07 »

Biztos is, hogy nem veszem meg az ate-t 40-ért... Smiley

Pedig ha hosszú távon tervezel, lehet, hogy jobban jársz.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34776 Dátum: 2009 Március 04, 21:26:26 »

Ha megállok és pumpálom akkor valamennyire megkeményedik, de indulás után rögtön puhul....
Csere. Főfékhenger. Elereszti a nyomást.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34775 Dátum: 2009 Március 04, 21:25:42 »

az 10es Smiley
Biztos is, hogy nem veszem meg az ate-t 40-ért... Smiley

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34774 Dátum: 2009 Március 04, 21:24:19 »

Hát, nekem is az lett volna a tippem, csak nem akartam egyből elkeseríteni...
az 10es Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34773 Dátum: 2009 Március 04, 21:23:33 »

Hát, nekem is az lett volna a tippem, csak nem akartam egyből elkeseríteni...
Már rákészültem erre az esetre is lelkileg... Smiley

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34772 Dátum: 2009 Március 04, 21:22:40 »

addig jó a dobfék ameddig meg nem melegszik vagy vizet nem kap. Onnantól kezdve egy kalap kaki.
Pontosan erről beszéltem.  Grin
Betonkemény féket lehet csinálni. Oszt mégis mindenki szidja a dobféket.  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34771 Dátum: 2009 Március 04, 21:22:32 »

Ha valamelyik munkahenger karmantyúja, akkor nem ez a baj...
Pumpálásra felkeményszik?
Ha megállok és pumpálom akkor valamennyire megkeményedik, de indulás után rögtön puhul....

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34770 Dátum: 2009 Március 04, 21:21:45 »

föfék.....
Hát, nekem is az lett volna a tippem, csak nem akartam egyből elkeseríteni...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34769 Dátum: 2009 Március 04, 21:20:28 »

Sajnos én is fékproblémával küzdök:
Még mielőtt leraktam volna télire az autót, működött minden, fogott a fék, aztán kb 3 hete kihoztam a garázsból a kis drágaságot és igen meglepődtem az első pirosnál, hogy tűzfalig nyomom a pedált.... Még fejtegetem, hogy mi a hiba. Szerintetek?
föfék.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34768 Dátum: 2009 Március 04, 21:19:30 »

Sajnos én is fékproblémával küzdök:
Még mielőtt leraktam volna télire az autót, működött minden, fogott a fék, aztán kb 3 hete kihoztam a garázsból a kis drágaságot és igen meglepődtem az első pirosnál, hogy tűzfalig nyomom a pedált.... Még fejtegetem, hogy mi a hiba. Szerintetek?
Ha valamelyik munkahenger karmantyúja, akkor nem ez a baj...
Pumpálásra felkeményszik?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34767 Dátum: 2009 Március 04, 21:15:48 »

Sajnos én is fékproblémával küzdök:
Még mielőtt leraktam volna télire az autót, működött minden, fogott a fék, aztán kb 3 hete kihoztam a garázsból a kis drágaságot és igen meglepődtem az első pirosnál, hogy tűzfalig nyomom a pedált.... Még fejtegetem, hogy mi a hiba. Szerintetek?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34766 Dátum: 2009 Március 04, 21:14:05 »

Ahha, de akkor a dobba is a kopó felületet hozzák szintbe, ugye?
Dobot akkor szabályoznak, ha túl barázdásra kopott. Én úgy láttam, teljes szélességben szednek ki belőle.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34765 Dátum: 2009 Március 04, 21:12:02 »

Hiába teszel a szabályozott dobba új fékpofát, mert nem fog a teljes felületen fogni. Ekkor hiába nyomod a pedált, nincs rendes fékhatás.Be kell igazítani a fékpofát a dobhoz.
Ahha, de akkor a dobba is a kopó felületet hozzák szintbe, ugye?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34764 Dátum: 2009 Március 04, 21:09:56 »

Most a pofákat kell szabályozni, vagy a dobot....?
Eddig én dobról hallottam, vagy az valami más dolog?
Hiába teszel a szabályozott dobba új fékpofát, mert nem fog a teljes felületen fogni. Ekkor hiába nyomod a pedált, nincs rendes fékhatás.Be kell igazítani a fékpofát a dobhoz.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34763 Dátum: 2009 Március 04, 21:04:12 »

Pontosan erről beszéltem.  Grin
Betonkemény féket lehet csinálni. Oszt mégis mindenki szidja a dobféket.  Grin
Most a pofákat kell szabályozni, vagy a dobot....?
Eddig én dobról hallottam, vagy az valami más dolog?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34762 Dátum: 2009 Március 04, 21:01:13 »

Pontosan erről beszéltem.  Grin
Betonkemény féket lehet csinálni. Oszt mégis mindenki szidja a dobféket.  Grin
Nekem a 40-ből megmaradt kábé 35 lóhoz doszt elég...
MA beszéltem kasztnis haverral. Aszongya, le is festi nekem szépen, bérelünk egy műhelyt, és ketten megcsináljuk. A festést. 2 K festés+2K lakk, az eredeti kobaltkék árnyalatban, de gondolkodom még valami világos betéten (sahara beige) a díszléc alatt (mert ha vaciúj bogarat választhatnék, abban a színben választanám, rettenetesen tetszik, de Öregnél ragaszkodok a gyárihoz... Örülök, hogy én vigyázhatok erre a bogárra, hát felelősséggel is tartozom érte...).
A kasztnizást a saját garázsomban. Végre böcsületesen meg lesz csinálva szegény Öreg...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #34761 Dátum: 2009 Március 04, 20:51:41 »

Fékpofát bekrétázod,
Pontosan erről beszéltem.  Grin
Betonkemény féket lehet csinálni. Oszt mégis mindenki szidja a dobféket.  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34760 Dátum: 2009 Március 04, 20:44:12 »

Apám anno egy smirglis fékdobot csinált a nyers pofák becsiszolásához.
Anno a trabantomon meg krétás módszerrel csináltam 0%os eltérésű kéziféket... Fékpofát bekrétázod, összerakod, kicsit megjáratod a fékdobot súrlódó pofákkal, aztán szét. Ahol a kréta ottmaradt, ott nem fog a pofa, tehát a ahonnan a kréta lejött, azt kell lereszelni. Ha van egy unalmas délutánod, és nem nézed az esti mesét, akkor kezdj bele!
pontosan ahogy teccik mondani

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34759 Dátum: 2009 Március 04, 20:42:24 »

Ha újak a pofák és nem lettek beszabályozva a dobba akkor pont 2 hónap alatt kopik annyira a helyére, hogy elmenjen a pedálút, utána kell állítani. AZtán 2 hónap múlva megint.  Grin
Vagy felszabályozni méretre a pofákat.  Roll Eyes
Apám anno egy smirglis fékdobot csinált a nyers pofák becsiszolásához.
Anno a trabantomon meg krétás módszerrel csináltam 0%os eltérésű kéziféket... Fékpofát bekrétázod, összerakod, kicsit megjáratod a fékdobot súrlódó pofákkal, aztán szét. Ahol a kréta ottmaradt, ott nem fog a pofa, tehát a ahonnan a kréta lejött, azt kell lereszelni. Ha van egy unalmas délutánod, és nem nézed az esti mesét, akkor kezdj bele!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34758 Dátum: 2009 Március 04, 20:23:30 »

Akkor csinálj rögtön 2db-ot. Egy kéne nekem is. 1 ajrót rá tudok szánni.  Wink

csak egy féékolajtartály fedél kell hozzá és egy szelep beleragasztva vagy beleforrasztva
a pótkerekedről kiválóan működik és kb pont 1€-ból kijön

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34757 Dátum: 2009 Március 04, 19:26:14 »

a csukló és a kar között nincs semmi . csukló alkarcsont könyök felkarcsont ,nem lehet hogy a válladdal van valami nekem is az kattog Roll Eyes
De nem kattog,hanem a 3-at meg a 4-et (szerintem nem veszi.Csak ha a csuklónál segítek neki.Az a pöcs csavar a helyén van,aminek hegyes a vége.Tehát a rúd a helyén van.Na mindegy majd kiderül miután gyorsító membránt cseréltem.

Oldalak: 1 ... 1141 1142 1143 1144 1145 [1146] 1147 1148 1149 1150 1151 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.223 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.