www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 21:41:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1139 1140 1141 1142 1143 [1144] 1145 1146 1147 1148 1149 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13235769 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34876 Dátum: 2009 Március 08, 17:47:17 »

szereztem kollegától lökhárítót előre, de más mint ami most van
lökö 03 asé, nekem 1300 van
ami most nekem fenntvan az ívesebb (nem tartom kizártnak hogy hátsó) 160 cm
amit hoztam az 174 cm és nem ojan íves, a vége csapott

'71 es géphez milyen lökös volt előre?
egy felülről készült képet aki tud tegyen be

mit lehet azzal kezdeni hogy a 2 tartóvas közötti táv nagyobb az új lökösnél, ezálltal nem megy be a sárvédőbe
átfúrom máshol a lököst vagy lehet máshogy is állítani hogy hova essenek?
nem volt sok verzio 03asé más
de lhet söt biztos törött volt akocsid stb ez min nmiond beszivat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34875 Dátum: 2009 Március 08, 17:42:10 »

szereztem kollegától lökhárítót előre, de más mint ami most van
lökö 03 asé, nekem 1300 van
ami most nekem fenntvan az ívesebb (nem tartom kizártnak hogy hátsó) 160 cm
amit hoztam az 174 cm és nem ojan íves, a vége csapott

'71 es géphez milyen lökös volt előre?
egy felülről készült képet aki tud tegyen be

mit lehet azzal kezdeni hogy a 2 tartóvas közötti táv nagyobb az új lökösnél, ezálltal nem megy be a sárvédőbe
átfúrom máshol a lököst vagy lehet máshogy is állítani hogy hova essenek?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34874 Dátum: 2009 Március 08, 15:57:34 »




Nem volt a leg jobb vétel,szívtam is miatta rendesen...
De igy előrről megnézve,én egy hálás mosolyt látok,és ez kárpótól mindenért!
a popsikája sokkalszebb  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34873 Dátum: 2009 Március 08, 15:48:51 »

 


Nem volt a leg jobb vétel,szívtam is miatta rendesen...
De igy előrről megnézve,én egy hálás mosolyt látok,és ez kárpótól mindenért!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34872 Dátum: 2009 Március 08, 15:40:23 »

Azt hittem, van kapcsolási rajzod ....  Szóval a generátor késél csatlakozójáról megy egy vezeték a KM óra töltésjelző lámpájának középérintkezőjén lévő késél csatlakozóra. (kék színű) A 12 V a töltésjelző lámpa foglalatára megy és az izzón keresztül ér el a generátorba. Ezért ég a lámpa, ha gyújtást teszel rá, és alszik ki, ha elkezd tölteni a generátor (mindkét pólusán 12 V lesz)

Na így már oké.Értem.Kapcsolási rajzot meg nem nézem,mert eddig amit küldtek,mind kűlső fesszabos volt,vagy dinamós.
tényleg belsőfesszabos generátoros kapcsolási rajz?Valakinek nincs?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34871 Dátum: 2009 Március 07, 23:22:35 »

Azt hittem, van kapcsolási rajzod ....  Szóval a generátor késél csatlakozójáról megy egy vezeték a KM óra töltésjelző lámpájának középérintkezőjén lévő késél csatlakozóra. (kék színű) A 12 V a töltésjelző lámpa foglalatára megy és az izzón keresztül ér el a generátorba. Ezért ég a lámpa, ha gyújtást teszel rá, és alszik ki, ha elkezd tölteni a generátor (mindkét pólusán 12 V lesz)

És akkor a generátorról egy vezeték megy a visszajelző melyik pólusára?mert így nem tiszta.onnan hova megy?Úgy nem lehetne leírni,hogy szegény én is megértsem?Lehet hülyének tartatok,de ha már egyszer megértem,onnan könnyen megy Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34870 Dátum: 2009 Március 07, 23:19:36 »

És akkor a generátorról egy vezeték megy a visszajelző melyik pólusára?mert így nem tiszta.onnan hova megy?Úgy nem lehetne leírni,hogy szegény én is megértsem?Lehet hülyének tartatok,de ha már egyszer megértem,onnan könnyen megy Grin
nézz meg egy kapcsolási rajzot!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34869 Dátum: 2009 Március 07, 23:19:09 »

És akkor a generátorról egy vezeték megy a visszajelző melyik pólusára?mert így nem tiszta.onnan hova megy?Úgy nem lehetne leírni,hogy szegény én is megértsem?Lehet hülyének tartatok,de ha már egyszer megértem,onnan könnyen megy Grin

visszajelzőnek 1 lába van!!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34868 Dátum: 2009 Március 07, 23:15:54 »

A töltésjelzőn keresztül kap gerjesztést a generátor. Az óra alatt a három visszajelző lámpa másként van bekötve, mint a többi. A 12V egy közös lábon megy be, az egész egység el van szigetelve az óraháztól.

És akkor a generátorról egy vezeték megy a visszajelző melyik pólusára?mert így nem tiszta.onnan hova megy?Úgy nem lehetne leírni,hogy szegény én is megértsem?Lehet hülyének tartatok,de ha már egyszer megértem,onnan könnyen megy Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34867 Dátum: 2009 Március 07, 22:58:45 »


Szép lesz ;)A szine kifejezetten tetszik Smiley

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34866 Dátum: 2009 Március 07, 22:11:13 »

Pontosan nem tudom, de akkora mint egy borotva habos flakon. Kb. egy életre elég.

Azt
Milyen kiszerelés az a tömítő? Blokkfélhez nézegetek mindenfélét, de marha drágák és kb csak egy tizede kellene a tubusnak.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34865 Dátum: 2009 Március 07, 22:08:12 »

Na, ma én is motort vettem ki, meg borítottam szét, egyedül és kényszerűségből.  Undecided
Sajnos állati nagy barom voltam, így a héten megy a gépműhelybe.  Embarrassed
Milyen kiszerelés az a tömítő? Blokkfélhez nézegetek mindenfélét, de marha drágák és kb csak egy tizede kellene a tubusnak.
Vagy RTVvel összerakhatom talán? Vagy ragaszkodjak az anaerobhoz? 102-108-am van.

Gyömrőn vagyok, adok Loctite 518-at, ne RTV-vel vagy szilikonbázisúval, az gány.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34864 Dátum: 2009 Március 07, 19:36:22 »

 Wink



Némi blokk tisztítás után kicseréltem a harmonika csövek gumijait.

 


HF-et minek vetted le ?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #34863 Dátum: 2009 Március 07, 19:35:04 »

Hehe, ugyan ez volt nálam is a mai menü, csak én egyedül csináltam.

Na, ma én is motort vettem ki, meg borítottam szét, egyedül és kényszerűségből.  Undecided
Sajnos állati nagy barom voltam, így a héten megy a gépműhelybe.  Embarrassed
Milyen kiszerelés az a tömítő? Blokkfélhez nézegetek mindenfélét, de marha drágák és kb csak egy tizede kellene a tubusnak.
Vagy RTVvel összerakhatom talán? Vagy ragaszkodjak az anaerobhoz? 102-108-am van.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34862 Dátum: 2009 Március 07, 19:33:20 »

Hehe, ugyan ez volt nálam is a mai menü, csak én egyedül csináltam.
Valamit nagyon elb@$zhattam, mert nem tört bele egy csavar sem, minden szépen jött ki.
Levettem a hengerfejeket és akkor volt csak nagy csodálkozás. Mindkét hf (dupla szívós) repedésmentes. Min 250eKm van benne.
Némi blokk tisztítás után kicseréltem a harmonika csövek gumijait.
Még vissza van a lemezek tisztítása és festése (sima matt fekete) amelyiket kell.
Nem olcsó mulatság. 8500Ft volt csak a tömítés készlet (erling) + valami hiperszuper adagolós tömítő paszta (loctite) + 4500Ft-ért  3L Castrol Gtx. Vettem új csavarokat meg alátéteket az kicsit több volt mint 1eFt.
Kap majd még egy új Bosch benzin szűrőt, aztán egy darabig fel sem nyitom a motorháztetőt.

 

HF-et minek vetted le ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34861 Dátum: 2009 Március 07, 19:31:04 »

Ma a Szentendrei úton elszakadt a gázbovden a bogárban. Szerencsére még lendületből le tudtam kanyarodni egy mellékutcába, ott megálltam, alapjáratot megemeltem 1500-ra, és hazáig még hátralévő kb 1,5 km-t alapjáraton 1-esben abszolváltam (szerencsére sík terep, nulla forgalmú mellékutcák).
Kérdés: gázbovden cserének van valami különleges technikája, vagy valami amire figyelni kell? Pl melyik irányból kell elkezdeni tolni az új huzalt - a gázpedől felöl vagy a motor felöl?
Gázpedál felől,mert ott valami hajlított L alakú vég van, vagy pedig egy szem, ami zárt.Érdemes jól bezsírozni.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 07, 19:33:16 írta sparkafer »

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34860 Dátum: 2009 Március 07, 19:26:44 »

Ma a Szentendrei úton elszakadt a gázbovden a bogárban. Szerencsére még lendületből le tudtam kanyarodni egy mellékutcába, ott megálltam, alapjáratot megemeltem 1500-ra, és hazáig még hátralévő kb 1,5 km-t alapjáraton 1-esben abszolváltam (szerencsére sík terep, nulla forgalmú mellékutcák).
Kérdés: gázbovden cserének van valami különleges technikája, vagy valami amire figyelni kell? Pl melyik irányból kell elkezdeni tolni az új huzalt - a gázpedől felöl vagy a motor felöl?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34859 Dátum: 2009 Március 07, 19:21:17 »

Hehe, ugyan ez volt nálam is a mai menü, csak én egyedül csináltam.
Valamit nagyon elb@$zhattam, mert nem tört bele egy csavar sem, minden szépen jött ki.
Levettem a hengerfejeket és akkor volt csak nagy csodálkozás. Mindkét hf (dupla szívós) repedésmentes. Min 250eKm van benne.
Némi blokk tisztítás után kicseréltem a harmonika csövek gumijait.
Még vissza van a lemezek tisztítása és festése (sima matt fekete) amelyiket kell.
Nem olcsó mulatság. 8500Ft volt csak a tömítés készlet (erling) + valami hiperszuper adagolós tömítő paszta (loctite) + 4500Ft-ért  3L Castrol Gtx. Vettem új csavarokat meg alátéteket az kicsit több volt mint 1eFt.
Kap majd még egy új Bosch benzin szűrőt, aztán egy darabig fel sem nyitom a motorháztetőt.

 
Délelőtt párommal kivettük a motort, rajzás után akartam, de annyira csöpög az olaj valahol, hogy nem akartam tovább halogatni.
A kérdés, hogy a motortakaró lemez, és a kutyaház mivel van festve? Egyszerű fekete szín, vagy van kódja?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #34858 Dátum: 2009 Március 07, 19:12:53 »

fekete szinter,kb 3ezer ft

Lemezek+kutyaház együtt 3e? Hol kinél? Címet elérhetőséget.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 07, 19:16:33 írta tazoli »
RNIE
« Hozzászólás #34857 Dátum: 2009 Március 07, 18:34:33 »

fekete szinter,kb 3ezer ft
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #34856 Dátum: 2009 Március 07, 18:33:09 »

Nekem aszondták: boltban kapható bármilyen fekete. Selyem vagy matt színben. Nem muszáj hőállónak lennie. Sima is bírja másnak púposodás lepergés nélkül.
csak benzin ne érje
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #34855 Dátum: 2009 Március 07, 18:13:13 »

Délelőtt párommal kivettük a motort, rajzás után akartam, de annyira csöpög az olaj valahol, hogy nem akartam tovább halogatni.
A kérdés, hogy a motortakaró lemez, és a kutyaház mivel van festve? Egyszerű fekete szín, vagy van kódja?

Nekem aszondták: boltban kapható bármilyen fekete. Selyem vagy matt színben. Nem muszáj hőállónak lennie. Sima is bírja másnak púposodás lepergés nélkül.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34854 Dátum: 2009 Március 07, 17:30:36 »

Itt a fórumon már sok autót kibeszéltek.Mikor még 2006-ban a használtautón árulták ezt az ovált,akkor páran leszólták,hogy több autóról összeszedett felemás színű kasznielemek vannak rajta stb...

Aztán mégis milyen gyönyörű lett! Wink

Szerintem bogár esetén ha van megfelelő mestered és elég pénzed bármit meg lehet jól csinálni mert van alkatrész.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #34853 Dátum: 2009 Március 07, 17:24:34 »

Délelőtt párommal kivettük a motort, rajzás után akartam, de annyira csöpög az olaj valahol, hogy nem akartam tovább halogatni.
A kérdés, hogy a motortakaró lemez, és a kutyaház mivel van festve? Egyszerű fekete szín, vagy van kódja?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34852 Dátum: 2009 Március 07, 16:52:48 »

A töltésjelzőn keresztül kap gerjesztést a generátor. Az óra alatt a három visszajelző lámpa másként van bekötve, mint a többi. A 12V egy közös lábon megy be, az egész egység el van szigetelve az óraháztól.

Most már csak azt írjátok meg,hogy hogyan kössem be a töltésjelző lámpát,hogy legyen töltésem
Belső fesszabos generátorom van,egy rádugós érintkező van rajta.onnan hova,hány vezetékkel.
A jelző lámpán van 2,vagy 3 saru.Melyikre mit.Akkor már használhatnám az autót,az udvarban,hogy lássam mi jön elő.Mert beindult,ment is,csak az akksi merült le közben.Ennyi.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #34851 Dátum: 2009 Március 07, 16:51:38 »



Történt ma is ez-az.
Itt a fórumon már sok autót kibeszéltek.Mikor még 2006-ban a használtautón árulták ezt az ovált,akkor páran leszólták,hogy több autóról összeszedett felemás színű kasznielemek vannak rajta stb...

Aztán mégis milyen gyönyörű lett! Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #34850 Dátum: 2009 Március 07, 16:43:38 »

Szép lesz. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34849 Dátum: 2009 Március 07, 16:34:06 »

 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34848 Dátum: 2009 Március 07, 16:31:16 »

 

Történt ma is ez-az.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34847 Dátum: 2009 Március 07, 15:39:41 »

A töltés jelző lámpán keresztül történik a gerjesztés. Ha nincs vagy rossz a visszajelző égőd akkor nincs töltésed se. Ez így működik a belső szabályzású generátoroknál.
Most már csak azt írjátok meg,hogy hogyan kössem be a töltésjelző lámpát,hogy legyen töltésem
Belső fesszabos generátorom van,egy rádugós érintkező van rajta.onnan hova,hány vezetékkel.
A jelző lámpán van 2,vagy 3 saru.Melyikre mit.Akkor már használhatnám az autót,az udvarban,hogy lássam mi jön elő.Mert beindult,ment is,csak az akksi merült le közben.Ennyi.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #34846 Dátum: 2009 Március 07, 14:44:51 »


Most is lassan megyek,azt folytatjuk az össze dikházást.. Grin
Ha elkészül.(Bár ez nem Faltdach-os).

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34845 Dátum: 2009 Március 07, 12:59:05 »

Metált birod?

perverzek vagytok, emese :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34844 Dátum: 2009 Március 07, 10:56:57 »

Vasat gyüjtöttünk,bár most nem valami jól fizet.. Grin
Nem,ez még reggel készült,akkor toltuk fel a lakatoshoz!
Most is lassan megyek,azt folytatjuk az össze dikházást.. Grin
Nagyon szépen halad a dolog, csak így tovább!
Annak idején én így vasaztam Grin

Aztán mi lett belőle...

Bácsi Győző
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34843 Dátum: 2009 Március 07, 08:08:14 »

Mi volt ez a nagy toládozás?

Csak nem hazatoltátok az alvázat és a kasznit?

Vasat gyüjtöttünk,bár most nem valami jól fizet.. Grin
Nem,ez még reggel készült,akkor toltuk fel a lakatoshoz!
Most is lassan megyek,azt folytatjuk az össze dikházást.. Grin
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #34842 Dátum: 2009 Március 07, 08:03:06 »

Mi volt ez a nagy toládozás?

Csak nem hazatoltátok az alvázat és a kasznit?
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34841 Dátum: 2009 Március 07, 07:53:40 »

 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34840 Dátum: 2009 Március 07, 07:52:49 »

 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34839 Dátum: 2009 Március 07, 07:40:55 »

 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34838 Dátum: 2009 Március 07, 07:37:57 »

 .

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #34837 Dátum: 2009 Március 07, 07:28:06 »

Irány a lakatos!Nagy nap volt...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 1139 1140 1141 1142 1143 [1144] 1145 1146 1147 1148 1149 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.223 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.