www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:13:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1157 1158 1159 1160 1161 [1162] 1163 1164 1165 1166 1167 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237240 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34156 Dátum: 2009 Február 03, 21:06:41 »

A menetes részt tekerd be jobban,vagy egy z alakot hajlíts a rudra. Van is gyárilag egy z benne.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #34155 Dátum: 2009 Február 03, 21:03:16 »

Termosztát beszerelés ügyben kérném valaki segítségét.
Van nékem egy F-es mocim amibe nem volt termosztát, de sikerült rudazattal együtt egyre szert tennem. Boldogan raktam be a helyére, hogy utána mehet be a motor is, de meglepve láttam, hogy a lamellák félig nyitva vannak a termosztát zárt állapota mellett (fűtés nincs a garázsban!), és a tartó is a legalsó állásban van.
Kiméricskéltem az eltérést és kb 8 mm-rel hosszabb a rúd mint ami nekem kellene ahhoz, hogy becsukódjanak a lamellák.
Létezik, hogy a rúd több hosszban létezett? Hol lehet még az eltérés (a termosztát egy D-s mociból jött, és a két kutyaház tök egyforma), vagy mit ba...am el?  Undecided

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34154 Dátum: 2009 Február 02, 22:08:01 »

oh kösz a leírás, remélem a kis fülek megvannak még nekem
De ha nincsenek, az sem tragédia, mert egész szépen megvan vezetve a bowden ez alatt a perem alatt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34153 Dátum: 2009 Február 02, 21:28:27 »

Az oldalfalnál megy, a csomagtartó szélén lévő perem alatt (amire a fedél zár rá), néhány lemezfül tartja alatta, egészen a zárig ez alatt a perem alatt megy. A burkolata fehér műanyag borítású, nincs annyira rugalmas, mint a bringákon meg mocikon a bowden burkolata. A bowden is nem sodrony, hanem egy vékony, marha rugalmas acéldrót.

oh kösz a leírás, remélem a kis fülek megvannak még nekem
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34152 Dátum: 2009 Február 02, 20:55:54 »

valaki mesélje el hogy a csomagtérnyitó bovden hogyan van elhelyezve a bogár elejében, mi és hol fogja a kasztnihoz a vezetőt?
nekem most előző tulajos gyány megoldás van, szeretném kicserélni
ha van róla vkinek képe az is zsír
Az oldalfalnál megy, a csomagtartó szélén lévő perem alatt (amire a fedél zár rá), néhány lemezfül tartja alatta, egészen a zárig ez alatt a perem alatt megy. A burkolata fehér műanyag borítású, nincs annyira rugalmas, mint a bringákon meg mocikon a bowden burkolata. A bowden is nem sodrony, hanem egy vékony, marha rugalmas acéldrót.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34151 Dátum: 2009 Február 02, 19:26:29 »

valaki mesélje el hogy a csomagtérnyitó bovden hogyan van elhelyezve a bogár elejében, mi és hol fogja a kasztnihoz a vezetőt?
nekem most előző tulajos gyány megoldás van, szeretném kicserélni
ha van róla vkinek képe az is zsír
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #34150 Dátum: 2009 Február 02, 18:00:19 »

E kapcsoló cseréjének megvan a trükkje?
Gondolom a neheze a rögzítő gyűrű (2) meglazítása, amihez valami spec szerszámot írnak.
(Úgy nézem valamiféle Zégergyűrű-fogó-féle szerszám kellene. Vagy elég lesz a kombinált fogó is barbárkodni?  Evil )

szerintem megtudod oldani egyedül is... mielőtt lehúzod- felteszed csatlakozókat- írd le sorrendet/színt papírra..
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #34149 Dátum: 2009 Február 02, 17:38:38 »

E kapcsoló cseréjének megvan a trükkje?
Gondolom a neheze a rögzítő gyűrű (2) meglazítása, amihez valami spec szerszámot írnak.
(Úgy nézem valamiféle Zégergyűrű-fogó-féle szerszám kellene. Vagy elég lesz a kombinált fogó is barbárkodni?  Evil )


pont elég ahhoz két darab húszforintos csavarhúzó is
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #34148 Dátum: 2009 Február 02, 17:32:20 »

E kapcsoló cseréjének megvan a trükkje?
Gondolom a neheze a rögzítő gyűrű (2) meglazítása, amihez valami spec szerszámot írnak.
(Úgy nézem valamiféle Zégergyűrű-fogó-féle szerszám kellene. Vagy elég lesz a kombinált fogó is barbárkodni?  Evil )


[a csatolmányt egy admin törölte]

'81 Hecho en México
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34147 Dátum: 2009 Február 02, 17:17:35 »

szerintem is, és olcsóbb/gyorsabb lecserélni az orrészt vagy a doblemezt mint másik kasztnit tenni rá ami ki tudja milyen. 50-ért nem hiszem hogy tip-top kasztnikat adnak.
MIndenki magaa tudja,milyen a kasznija.De szeriintem is iinkább csináltasd meg,jobban jársz.Én 1 éve vettem a másik kasznit, 30.000 pénzért,meg költöttem rá tizes fuvart,míg elhoztuk utánfutón,mivel nemm biztos,hogy a közelben kapsz.Meg mikor ,mert az sem mindegy.Nelem is igért mindenki,aztán két hónap után nemm vártam  tovább.Alulll van linkem,nézd meg a vett kasznival is mennyit kelett foglalkoznom.Aa vajszínűt vettem.Csupán 2 négyzetméterr lemez ment rá a hegesztéskor.Tudom,mert én csináltam.Sokk sikert! Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34146 Dátum: 2009 Február 02, 09:03:01 »

Sziasztok!!
Igen igen régen jártam errefelé , de most itvagyok segítség kéne egy állat miatt tegnap egy kanyarban villanyoszlopnak csapodtam ,
sajnos eléggé összetört az eleje a kicsikémnek, szerintem cserélni kell az elejét de akkor már nem  érné meg jobban magát a kasznit cserélni ,50 ropiért. ha esetleg erre adom a fejem továbbra is közlekedhetek a kocsimmal vagy van valmi pénz beli következménye teszem azt bekell jegyeztetni a forgalmiba újra forgalomba helyezési kérelmet kell benyújtani meg átíratni ismét  hogy zajlik ez??? És esetleg van valakinek egy jó állapotú kasznija 69 es alvázra?


jobban jársz ha jo a kocsid amugy hogy lakatolsz..........(csináltattod) minden télen van 2-3 eleje töröt bogaraunk javitásra

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34145 Dátum: 2009 Február 01, 22:34:07 »

milyen állapotú a kocsid többi része? tegyél be egykét képet az alapján könnyebb mérlegelni
szerintem is, és olcsóbb/gyorsabb lecserélni az orrészt vagy a doblemezt mint másik kasztnit tenni rá ami ki tudja milyen. 50-ért nem hiszem hogy tip-top kasztnikat adnak.


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #34144 Dátum: 2009 Február 01, 21:29:07 »

Sziasztok!!
Igen igen régen jártam errefelé , de most itvagyok segítség kéne egy állat miatt tegnap egy kanyarban villanyoszlopnak csapodtam ,
sajnos eléggé összetört az eleje a kicsikémnek, szerintem cserélni kell az elejét de akkor már nem  érné meg jobban magát a kasznit cserélni ,50 ropiért. ha esetleg erre adom a fejem továbbra is közlekedhetek a kocsimmal vagy van valmi pénz beli következménye teszem azt bekell jegyeztetni a forgalmiba újra forgalomba helyezési kérelmet kell benyújtani meg átíratni ismét  hogy zajlik ez??? És esetleg van valakinek egy jó állapotú kasznija 69 es alvázra?

milyen állapotú a kocsid többi része? tegyél be egykét képet az alapján könnyebb mérlegelni
Nem elérhető FREKVENCIA
Hozzászólások: 46

« Hozzászólás #34143 Dátum: 2009 Február 01, 21:20:02 »

Sziasztok!!
Igen igen régen jártam errefelé , de most itvagyok segítség kéne egy állat miatt tegnap egy kanyarban villanyoszlopnak csapodtam ,
sajnos eléggé összetört az eleje a kicsikémnek, szerintem cserélni kell az elejét de akkor már nem  érné meg jobban magát a kasznit cserélni ,50 ropiért. ha esetleg erre adom a fejem továbbra is közlekedhetek a kocsimmal vagy van valmi pénz beli következménye teszem azt bekell jegyeztetni a forgalmiba újra forgalomba helyezési kérelmet kell benyújtani meg átíratni ismét  hogy zajlik ez??? És esetleg van valakinek egy jó állapotú kasznija 69 es alvázra?
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #34142 Dátum: 2009 Február 01, 21:04:06 »

Furi izé, négy csavar fogja a fedelet, alatta membrán, rugó, semmi varázslat.

OK. Akkor reggel nekiugrok, remélem ez a baja.
Köszönöm a segítségedet!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34141 Dátum: 2009 Február 01, 21:02:03 »

Na,akkor most hülye kérdés:

-a gyorsítómembrán a karbi jobb oldalán az a kis furi izé,ugye?
Karbit már makroelemeire szedtem szét, meg a szivatóját is, de ehhez nem mertem nyúlni...Mekkora macera kicserélni ezt a membránt?Ui.holnap nekem már kéne az autó, és vszínű tudok ilyet szerezni.
Furi izé, négy csavar fogja a fedelet, alatta membrán, rugó, semmi varázslat.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #34140 Dátum: 2009 Február 01, 20:55:40 »



Na,akkor most hülye kérdés:

-a gyorsítómembrán a karbi jobb oldalán az a kis furi izé,ugye?
Karbit már makroelemeire szedtem szét, meg a szivatóját is, de ehhez nem mertem nyúlni...Mekkora macera kicserélni ezt a membránt?Ui.holnap nekem már kéne az autó, és vszínű tudok ilyet szerezni.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34139 Dátum: 2009 Február 01, 20:31:37 »

Nah,ez elképzelhető,mert eredetileg 1 Samaráé van vhogy.beleimádva  Undecided
Csak az a furi,h.múltkor is ez volt, a baja,és a gyertya+kábelcserével megoldódott
Akkor villámgyorsan vegyél egy karbi tömítés szettet, és minden szó nélkül típushű cuccot tegyél bele...
Kábeleket meg eredeti gyárit lehet venni bele. Nem olcsó, de jó. Gyertyákról meg megoszlik a vélemény, ki mire esküszik. Nekem második éve Beru szett van benne, még nem is láttam hogy néz ki (öcsém tette be, amikor műszakiztatta a kocsit...).

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #34138 Dátum: 2009 Február 01, 20:26:06 »

Esetleg a gyorsító szivattyú membránja lehet bibis...

Nah,ez elképzelhető,mert eredetileg 1 Samaráé van vhogy.beleimádva  Undecided
Csak az a furi,h.múltkor is ez volt, a baja,és a gyertya+kábelcserével megoldódott
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34137 Dátum: 2009 Február 01, 20:22:45 »

Sziasztok!

1 hónapja azt vettem észre,h.megy el a Bogár ereje.Alap dombokon 2.ban mentem fel,meg ilyenek...Kicserélték rajt a gyertyákat+gyertyakábeleket,azután ugrott,ment,mint a picsa. Kb.200km-t mentem vele,aztán 3hét állás után most megint mintha uazt kezdené csinálni.Alig veszi a fordulatot, nem megy, és olyan,mintha nem pörögne fel rendesen a motor.Odagurulok a piroshoz-ami közben zöldre vált- és hiába játszok a gázzal,nem reagál,le akar fulladni.

Mi a lóhányás lehet a baja?
Gázadásra reagál, vagy kihagy?
Nekem az elosztóban a megszakítót  a kondival összekötő vezeték fáradt el, és amikor gázadásnál a vákum elhúzta az alaplapot, akkor elment az érintkezés.
Karbit pucold át. Lehet, hogy a gyorsító rendszer tele van kakival. Szétszeded kipucolod, összerakod. Esetleg a gyorsító szivattyú membránja lehet bibis...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34136 Dátum: 2009 Február 01, 20:20:02 »

Sziasztok!
Egy kis elektronika...
Milyen elven működik az a kütyü, amellyel - utolagos beépítéssel - késleltetni lehet a belső világítás lekapcsolását?
Na, én egy ilyet akarnék összerakni, de nagyobb amperrel.
 Huh
Ez mibe kell? Gondolom, valami bimetálos szarral meg egy relével megoldható...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #34135 Dátum: 2009 Február 01, 20:19:23 »

Sziasztok!
Egy kis elektronika...
Milyen elven működik az a kütyü, amellyel - utolagos beépítéssel - késleltetni lehet a belső világítás lekapcsolását?
Na, én egy ilyet akarnék összerakni, de nagyobb amperrel.
 Huh
Nem értek hozzá, de lehet, hogy neked nem kínai.
http://www.hobbielektronika.hu/segedprogramok/?page=monostabil555
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #34134 Dátum: 2009 Február 01, 20:18:08 »

Sziasztok!

1 hónapja azt vettem észre,h.megy el a Bogár ereje.Alap dombokon 2.ban mentem fel,meg ilyenek...Kicserélték rajt a gyertyákat+gyertyakábeleket,azután ugrott,ment,mint a picsa. Kb.200km-t mentem vele,aztán 3hét állás után most megint mintha uazt kezdené csinálni.Alig veszi a fordulatot, nem megy, és olyan,mintha nem pörögne fel rendesen a motor.Odagurulok a piroshoz-ami közben zöldre vált- és hiába játszok a gázzal,nem reagál,le akar fulladni.

Mi a lóhányás lehet a baja?
matchbox
« Hozzászólás #34133 Dátum: 2009 Február 01, 20:17:10 »

Sziasztok!
Egy kis elektronika...
Milyen elven működik az a kütyü, amellyel - utolagos beépítéssel - késleltetni lehet a belső világítás lekapcsolását?
Na, én egy ilyet akarnék összerakni, de nagyobb amperrel.
 Huh
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34132 Dátum: 2009 Január 31, 21:10:27 »

Baszki, ezt a dumát...! Grin
igyexünk :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34131 Dátum: 2009 Január 31, 18:34:01 »


egyes csapágyakat hajlamosak feltenni a saját nemüket szerető emberek kúposan vagy a még durvább, melegítve elhelyezni.
de némi agresszió hatására midnegyik lejön.
Baszki, ezt a dumát...! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34130 Dátum: 2009 Január 31, 16:36:22 »

Lao Ce segített. Hiába, a szemlélődés néha csodákat tesz....  Szóval szétjött.

akkor a maradék meg nem ellenfél.
egyes csapágyakat hajlamosak feltenni a saját nemüket szerető emberek kúposan vagy a még durvább, melegítve elhelyezni.
de némi agresszió hatására midnegyik lejön.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34129 Dátum: 2009 Január 31, 14:54:44 »

A csavart, meg az alvázat félig elvágtam, mikor kivettem  Wink

akkor a maradék meg nem ellenfél.
egyes csapágyakat hajlamosak feltenni a saját nemüket szerető emberek kúposan vagy a még durvább, melegítve elhelyezni.
de némi agresszió hatására midnegyik lejön.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34128 Dátum: 2009 Január 31, 14:29:14 »

A csavart, meg az alvázat félig elvágtam, mikor kivettem  Wink

flexszel próbáltad már?  Roll Eyes
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34127 Dátum: 2009 Január 31, 14:03:44 »

Hagyományos (nem bogár) generátor szétszedésében járatos valaki? A hátsó (nem az ékszíjtárcsa felőli oldal) nem akar szétjönni. A csapágyfészek kicsúszik az a hátsó öntvény pajzsból mikor a forgórészt kivenném, de közben felakad a belső tartólemezeken (gondolom az elektronikáé) Szóval mozog minden de nem akar szétjönni Sad
flexszel próbáltad már?  Roll Eyes



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34126 Dátum: 2009 Január 31, 13:29:53 »

Gázlánggal lágyítható. Egyébként szerintem a küszöbön a csappantyús izé műanyagburkolata, meg a műszerfal műanyag cuccai sem hőállóbbak ennél. A forró vizet a mosogatónál elbírja, a levegő sem melegebb...
1985-ben már ilyeneket raktam be én is a VW küszöbcsere alkalmával. Sőt voltak idomok amik 45 illetve 90 fokosak. Ezek nem rohadnak a küszöbben! Én erre esküszöm.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34125 Dátum: 2009 Január 31, 11:47:00 »

A forró vizet a mosogatónál elbírja, a levegő sem melegebb...
A forro viz max 100 fokos lehet (1 atm nyomason), de nekem olvadt mar kis munyag gombocca egy adag frissen vasarolt cuccom a bogiban a futestol ... szatyor, fogkefek, miegymas. Mentem vele kb 7 km-t a tescotol hazaig ...
En ez utan a tapasztalatom utan biztos nem pvcbol raknam a futescsovet.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34124 Dátum: 2009 Január 31, 11:39:31 »

Szabolcsban a hő > 100°C   Evil
Ha hőre lágyul nem biztos, hogy alkalmas erre a célra a PVC cső.
Gázlánggal lágyítható. Egyébként szerintem a küszöbön a csappantyús izé műanyagburkolata, meg a műszerfal műanyag cuccai sem hőállóbbak ennél. A forró vizet a mosogatónál elbírja, a levegő sem melegebb...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34123 Dátum: 2009 Január 31, 11:07:55 »

Középen a csésze, amiben a csapágy van, és kijön az öntvényből. Alatta egy tartó, amin gondolom az elektronika van. Szóval, nem tudom leszedni a hátsó pajzsot.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34122 Dátum: 2009 Január 31, 10:40:42 »

Hagyományos (nem bogár) generátor szétszedésében járatos valaki? A hátsó (nem az ékszíjtárcsa felőli oldal) nem akar szétjönni. A csapágyfészek kicsúszik az a hátsó öntvény pajzsból mikor a forgórészt kivenném, de közben felakad a belső tartólemezeken (gondolom az elektronikáé) Szóval mozog minden de nem akar szétjönni Sad
képet kérek és megpróbálom elmagyarázni.


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34121 Dátum: 2009 Január 31, 10:36:04 »

Hagyományos (nem bogár) generátor szétszedésében járatos valaki? A hátsó (nem az ékszíjtárcsa felőli oldal) nem akar szétjönni. A csapágyfészek kicsúszik az a hátsó öntvény pajzsból mikor a forgórészt kivenném, de közben felakad a belső tartólemezeken (gondolom az elektronikáé) Szóval mozog minden de nem akar szétjönni Sad
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34120 Dátum: 2009 Január 30, 10:22:10 »

Hát azért nem a gány kategóriát szeretném PVC-ből. Ragasztható, hőre lágyul, alakítható, még zsugorkötéssel is lehet dolgozni. És nagy előnye, hogy nem lukad ki, és lesz normális fűtés az autóban...
 ezt felejtsd el  bőven elég szopás lesz a többivel vedd meg a bolti küszöböt és kész .Esetleg  ha van olyan aminek a végén van 1x1cm kockában hiányzik a festés az sokkal  jobb anyagból van ill valami horgany szerű bevonat van rajta ez belülről nem fog szétrohadni.  ( nekem a küszöb teteje meg belső része jó volt ezért a hiányzó részt 60x60as zártszelvényből csináltam  és mikor kész volt belehúztam 50es papír fűtés csövet  Wink monnyuk ez kábrijó)

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34119 Dátum: 2009 Január 30, 10:07:27 »

Ha hőre lágyul nem biztos, hogy alkalmas erre a célra a PVC cső.
Szabolcsban a hő > 100°C   Evil

Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #34118 Dátum: 2009 Január 30, 09:54:33 »

Hát azért nem a gány kategóriát szeretném PVC-ből. Ragasztható, hőre lágyul, alakítható, még zsugorkötéssel is lehet dolgozni. És nagy előnye, hogy nem lukad ki, és lesz normális fűtés az autóban...

Ha hőre lágyul nem biztos, hogy alkalmas erre a célra a PVC cső.

Petyó
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34117 Dátum: 2009 Január 30, 09:41:12 »

sörösboboz, sziloplaszt, teflonszalag => fűtéscső  Grin
Hát azért nem a gány kategóriát szeretném PVC-ből. Ragasztható, hőre lágyul, alakítható, még zsugorkötéssel is lehet dolgozni. És nagy előnye, hogy nem lukad ki, és lesz normális fűtés az autóban...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1157 1158 1159 1160 1161 [1162] 1163 1164 1165 1166 1167 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.212 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.