www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:12:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1166 1167 1168 1169 1170 [1171] 1172 1173 1174 1175 1176 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237235 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #33796 Dátum: 2009 Január 20, 19:17:25 »

elszakadt a kuplungbowdenem

duplakuplung????   Huh
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33795 Dátum: 2009 Január 20, 18:13:27 »

elszakadt a kuplungbowdenem
ahhoz hogy haza tudjak vánszorogni 2x 3x váltanom kellett kuplung nélkül,volt benne vissza kettő is Tongue most a váltókar nagyon nehézkesen veszi a fokozatokat,szerintetek sikerült kiütni a váltót is vagy majd ha lesz kuplung akkor helyrejön? Huh
Ha körülbelülll egyformára álítod a fordulatot gáz segítségével mikor váltasz,akkor nem lesz baja.Csak  érzéssel  Grin

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #33794 Dátum: 2009 Január 20, 11:09:17 »

elszakadt a kuplungbowdenem
ahhoz hogy haza tudjak vánszorogni 2x 3x váltanom kellett kuplung nélkül,volt benne vissza kettő is Tongue most a váltókar nagyon nehézkesen veszi a fokozatokat,szerintetek sikerült kiütni a váltót is vagy majd ha lesz kuplung akkor helyrejön? Huh
van egy korabeli váltóm, ha kell neked adom, EPE-nek ajánlottam, de nem vitte el
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #33793 Dátum: 2009 Január 19, 23:37:16 »

A szinkronnak biztosan nem tett jót: De én is autóztam kuplung nélkül fel-, és lvisszakapcsolásokkal. A gázzal kell játszani, meg a fordulatszámmal. Nekem nem ütötte ki a váltót.


remélem nekem se,mondjuk van vagy 4 váltó,dehát szerettem ami benne van.holnap kiderül Undecided

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33792 Dátum: 2009 Január 19, 23:35:41 »

elszakadt a kuplungbowdenem
ahhoz hogy haza tudjak vánszorogni 2x 3x váltanom kellett kuplung nélkül,volt benne vissza kettő is Tongue most a váltókar nagyon nehézkesen veszi a fokozatokat,szerintetek sikerült kiütni a váltót is vagy majd ha lesz kuplung akkor helyrejön? Huh
A szinkronnak biztosan nem tett jót: De én is autóztam kuplung nélkül fel-, és lvisszakapcsolásokkal. A gázzal kell játszani, meg a fordulatszámmal. Nekem nem ütötte ki a váltót.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #33791 Dátum: 2009 Január 19, 23:28:23 »

elszakadt a kuplungbowdenem
ahhoz hogy haza tudjak vánszorogni 2x 3x váltanom kellett kuplung nélkül,volt benne vissza kettő is Tongue most a váltókar nagyon nehézkesen veszi a fokozatokat,szerintetek sikerült kiütni a váltót is vagy majd ha lesz kuplung akkor helyrejön? Huh

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #33790 Dátum: 2009 Január 19, 19:46:34 »

Előremondomkösd fel a gatyád.Én tavaly jártam hasonló cipőben.Ha leszeded a kasznit,találsz ott bőven problémát.Ha már a küszöböt normálisan meg szeretnéd csinálni,akkor a többit is meg kell.Gondolok itt a rögzítés helyére is,fenéklemez,stb.
Találsz nálam képeket,nézz körül Wink

Megnéztem. Ezek után már csak az vigasztal, hogy egész vert helyzetből is lehet nyerni  Cool
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33789 Dátum: 2009 Január 19, 19:27:24 »

most lett szétszedve, jónak tűnt, de ki kell szednem megint ugylátom
amuyg mikor fordítom a kulcsot és indítok, beindul a motor, és a kulcsot nekem kell visszafordítani egy picit hogy ne indítózzak, ez az összes bogárba így van?
mer ugye mostani kocsikban visszaugrik a kulcs egy10 ed forgulatot miutána motor beindult, de nekem a bogárnál nem
Nem, akkor a gyujtáskopacsolóban lesz a gond, magától  (egy rugó ellenében) kéne gyujtás állásba visszaugrania.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33788 Dátum: 2009 Január 19, 19:26:20 »

Valószínüleg a behúzó mágnes nem engedi vissza rögtön a tengelyét a nagy fogaskoszorúról.Van benne egy erős rugó,ami behúzás után gyújtáskulcs elengedésénél visszalöki alaphelyzetbe.Lehet ez is fáradt,törött.De az is lehet hogy tovább kap valami kóbór feszültséget,vagy csak simán szorul a tengelye.
most lett szétszedve, jónak tűnt, de ki kell szednem megint ugylátom
amuyg mikor fordítom a kulcsot és indítok, beindul a motor, és a kulcsot nekem kell visszafordítani egy picit hogy ne indítózzak, ez az összes bogárba így van?
mer ugye mostani kocsikban visszaugrik a kulcs egy10 ed forgulatot miutána motor beindult, de nekem a bogárnál nem
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33787 Dátum: 2009 Január 19, 18:55:15 »

Valaki cserélte már 28-as karbiban a 122,5-es főfúvókát nagyobbra? Mondjuk 130-asra? Így tél idején.
Valamivel kompenzálni kéne a bedugult előmelegítőcső okozta benzinlecsapódást, és ebből eredő kellemetlenségeket, rángatózásokat hidegen:)
Anno a Skodában is a 108-as helyére 115-öst tettem, sokkal használhatóbb volt, eltűnt a skodás fulladása, és nem kellett szivatóval menni, csak pár percet. Fogyasztáson nem nagyon tűnt fel. Sőt.
Nem lesz jobb. Sőt, jobban fog rángatni is. És most cseréltem vissza a 145-öst a gyárira a 30-as karbimban a nagy hidegek alatt és sokkalta de sokkal jobb lett. (nekem az etanolos dolog miatt volt benne nagyobb de hidegben benyával megyek). Inkább pucold ki az előmelegítőt, nekem egy délelőtt alatt meg volt, pedig nem vagyok egy járműfenntartási szakmérnök, elég ha lebontotd a motort a generátortalpig.(már ha szimplaszívós vagy ugye)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33786 Dátum: 2009 Január 19, 18:36:18 »

Valaki cserélte már 28-as karbiban a 122,5-es főfúvókát nagyobbra? Mondjuk 130-asra? Így tél idején.
Valamivel kompenzálni kéne a bedugult előmelegítőcső okozta benzinlecsapódást, és ebből eredő kellemetlenségeket, rángatózásokat hidegen:)
Anno a Skodában is a 108-as helyére 115-öst tettem, sokkal használhatóbb volt, eltűnt a skodás fulladása, és nem kellett szivatóval menni, csak pár percet. Fogyasztáson nem nagyon tűnt fel. Sőt.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33785 Dátum: 2009 Január 19, 17:05:31 »

legutóbb kivettem az önindítót javításra, meg vissza is raktam, most indul a kocsi normálisan, szerelés utáni első 5 indításnál minden rendben
ám ma oda kelett adnom faternak a kocsit falun belülre,
a lényeg hogy most ha indítom a kocsit indul de miután a motor is beröffen kerrgő karistoló hangot hallatszik kb fél mp-ig, marhára idegelő
indításra rögtön reagál, azonnal beröffen, a fogaskerekek elcsúsznának indítás után vagy mifene??
vmi ötlet tapasztalat hogy mi ez?
Lehet hogy a fogaskerék nem ugrik vissza.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33784 Dátum: 2009 Január 19, 17:01:13 »

legutóbb kivettem az önindítót javításra, meg vissza is raktam, most indul a kocsi normálisan, szerelés utáni első 5 indításnál minden rendben
ám ma oda kelett adnom faternak a kocsit falun belülre,
a lényeg hogy most ha indítom a kocsit indul de miután a motor is beröffen kerrgő karistoló hangot hallatszik kb fél mp-ig, marhára idegelő
indításra rögtön reagál, azonnal beröffen, a fogaskerekek elcsúsznának indítás után vagy mifene??
vmi ötlet tapasztalat hogy mi ez?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33783 Dátum: 2009 Január 19, 15:43:54 »

Szerintetek mi pénzbe kerül egy küszöbcsere?
Előremondomkösd fel a gatyád.Én tavaly jártam hasonló cipőben.Ha leszeded a kasznit,találsz ott bőven problémát.Ha már a küszöböt normálisan meg szeretnéd csinálni,akkor a többit is meg kell.Gondolok itt a rögzítés helyére is,fenéklemez,stb.
Találsz nálam képeket,nézz körül Wink

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33782 Dátum: 2009 Január 19, 10:04:02 »

A termosztát nyitása állítható a konzolja által.
De ezt gondolom láttad. Akkor meg más.
Teljesen betekertem a termosztátba a rudat és a konzol pedig a legalsó állásban van.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33781 Dátum: 2009 Január 19, 10:03:11 »

nemlehet hogy egy fűtött garázsban csináltad  ?
Ööööööö most hogy mondod..... Cool

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33780 Dátum: 2009 Január 19, 09:02:44 »

Mi kell hozzá? Csavarok gondolom...
Igen.
Ket kereszthornyu kis csavar felul a motorterteto alatt, illetve par nagyobb csavar, amik a doblemez felol fogjak, melyek egyben a sarvedot rogzito nagy csavarok is.
Most hirtelen nem talaltam kepet rola, ha talalkozok vele majd berakom.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33779 Dátum: 2009 Január 19, 08:40:09 »

Most mar az enyem is levehetos, jo dolog.
Mi kell hozzá? Csavarok gondolom...

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33778 Dátum: 2009 Január 18, 22:40:41 »

Teli farlemez (hátfal), esetleg gyári is érdekelne, enyém kuka, és levehetősre akarnám.
Mennyi újonnan?
10kHUF kurol van, asszem 10500HUF.
a teli is, vagy a gyári amit te vettél?
A gyari amit vettem, de neki ugytunik az is megfelel. Most mar az enyem is levehetos, jo dolog.


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #33777 Dátum: 2009 Január 18, 22:26:47 »

Hmmm. Ma tettem volna be a termosztátot és akkor láttam, hogy félig nyitva vannak a lamellák. Akkor minek van a gumiütköző rajta? Igazából így nem egész értem a logikáját. Huh
A termosztát nyitása állítható a konzolja által.
De ezt gondolom láttad. Akkor meg más.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33776 Dátum: 2009 Január 18, 22:24:23 »

Hmmm. Ma tettem volna be a termosztátot és akkor láttam, hogy félig nyitva vannak a lamellák. Akkor minek van a gumiütköző rajta? Igazából így nem egész értem a logikáját. Huh
nemlehet hogy egy fűtött garázsban csináltad  ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33775 Dátum: 2009 Január 18, 21:08:26 »

Nem, csak részben.
Hmmm. Ma tettem volna be a termosztátot és akkor láttam, hogy félig nyitva vannak a lamellák. Akkor minek van a gumiütköző rajta? Igazából így nem egész értem a logikáját. Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33774 Dátum: 2009 Január 18, 20:59:44 »

Na ma ért egy kellemetlen meglepetés a bogárral.
....
 Szerintetek mi pénzbe kerül egy küszöbcsere?
25ezer körül van az új, de akkor valszeg a másik oldali is kuka, szinte egyszerre hervadnak el. Tuti, hogy a másik oldalnak is max. 1-2 éve van hasonló állapotig...
Kasztnit ha leszeded, általában a taposók szélei is csúnyák.
Ja, és mielőtt kivágjátok a komplett régit, azelőtt zártszelvénnyel merevítsétek ki a kasztnit az A_B oszlop között, a két oldali A oszlop között kersztben, meg a két oldali B oszlop között is keresztben, és nem árt átlósan is "megandrásolni) X alakban az átellenes A és B oszlopokat, egyébként eltekeredik a kasztni csúnyán...
Én azt javaslom, hogy a perselymalacot törd fel, mert lesz még ott más baj is (de inkább ne adja az Isten....).
Nem kis meló lesz, de érdemes alaposan megcsinálni. Én már fejben ezt sakkozom 3 hónapja... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #33773 Dátum: 2009 Január 18, 20:54:42 »

Az mi?
Nehogy azt mondjátok, hogy villanykapcsoló...

Khm, elírtam Prodax Brunox a helyes termékmegnevezés  Cool
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #33772 Dátum: 2009 Január 18, 20:47:29 »

Na ma ért egy kellemetlen meglepetés a bogárral.
A taposólemezeket rozsdátlanítottam - szerencsére csak felületi rozsda volt rajtuk, drótkefe szépen levitte, aztán rá a Prodax, 1 hét száradás , majd jöhet a festés. Felhajtottam a küszöbnél a szőnyegeket, odanyúltam, és több marék rozsda jött ki... alánéztem, hát a baloldali küszöb végig rohadt... érdekes, hogy a jobb az teljesen jó. Szerintetek mi pénzbe kerül egy küszöbcsere?

Le kell hozzá venni a kasznit, akkor pedig általában jönnek a kellemetlen meglepetések...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33771 Dátum: 2009 Január 18, 20:41:14 »

Na ma ért egy kellemetlen meglepetés a bogárral.
A taposólemezeket rozsdátlanítottam - szerencsére csak felületi rozsda volt rajtuk, drótkefe szépen levitte, aztán rá a Prodax, 1 hét száradás , majd jöhet a festés. Felhajtottam a küszöbnél a szőnyegeket, odanyúltam, és több marék rozsda jött ki... alánéztem, hát a baloldali küszöb végig rohadt... érdekes, hogy a jobb az teljesen jó. Szerintetek mi pénzbe kerül egy küszöbcsere?

Sztem olyan 25-100E-ig, a munka igényességétől függően.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33770 Dátum: 2009 Január 18, 20:40:27 »

Prodax
Az mi?
Nehogy azt mondjátok, hogy villanykapcsoló...

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #33769 Dátum: 2009 Január 18, 20:38:36 »

Na ma ért egy kellemetlen meglepetés a bogárral.
A taposólemezeket rozsdátlanítottam - szerencsére csak felületi rozsda volt rajtuk, drótkefe szépen levitte, aztán rá a Prodax, 1 hét száradás , majd jöhet a festés. Felhajtottam a küszöbnél a szőnyegeket, odanyúltam, és több marék rozsda jött ki... alánéztem, hát a baloldali küszöb végig rohadt... érdekes, hogy a jobb az teljesen jó. Szerintetek mi pénzbe kerül egy küszöbcsere?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33768 Dátum: 2009 Január 18, 20:36:45 »

A termosztát hidegben teljesen bezárja a lamellákat?
Nem, csak részben.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33767 Dátum: 2009 Január 18, 19:53:21 »

A termosztát hidegben teljesen bezárja a lamellákat?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33766 Dátum: 2009 Január 18, 18:01:32 »

csak a szerkezetnél számít a vezetett/nem vezetett kinyomócsapágy ?  a tárcsánál mindegy ?
van egy felujitott tárcsám 180as 8e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33765 Dátum: 2009 Január 18, 18:00:57 »

tárcsánál mindegy
Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33764 Dátum: 2009 Január 18, 17:33:58 »

csak a szerkezetnél számít a vezetett/nem vezetett kinyomócsapágy ?  a tárcsánál mindegy ?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33763 Dátum: 2009 Január 16, 22:26:59 »

Jjaja.Ha jobban akarsz menni +köbcenti,jó karbi(k),nem ilyen bizonytalan faszságok.

turbó  Evil Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33762 Dátum: 2009 Január 16, 21:39:27 »

Ő titkok tudója.
Sztem rosszul kötötted be, ennyi.

De mindenki azt tesz bele amit akar. Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33761 Dátum: 2009 Január 16, 20:05:01 »

Üdv Maresz Úr!
üdvw

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #33760 Dátum: 2009 Január 16, 19:57:31 »

Jjaja.Ha jobban akarsz menni +köbcenti,jó karbi(k),nem ilyen bizonytalan faszságok.
így van, ami már bizonyított......
kb. 22-23e km van a megszakítómban, a rajzás elött ellenőriztem a hézagot, monnyuk tavaly nem sokat ment Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #33759 Dátum: 2009 Január 16, 19:54:41 »

igy van
Üdv Maresz Úr!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33758 Dátum: 2009 Január 16, 19:51:59 »

Jjaja.Ha jobban akarsz menni +köbcenti,jó karbi(k),nem ilyen bizonytalan faszságok.
igy van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #33757 Dátum: 2009 Január 16, 19:47:10 »

'asszem ez a lényeg Wink
Jjaja.Ha jobban akarsz menni +köbcenti,jó karbi(k),nem ilyen bizonytalan faszságok.
Oldalak: 1 ... 1166 1167 1168 1169 1170 [1171] 1172 1173 1174 1175 1176 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.217 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.