www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 23:45:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13218960 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #75675 Dátum: 2015 November 18, 17:28:33 »

Ez milyen karbi, miről van? Automata?
Az automaták a szivócsonkja más.Különben egy sima Pict34 van rajta.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75674 Dátum: 2015 November 18, 15:14:49 »

Nekem is lenne még egy kérdésem.
Mi a fsznak van négy vákuumcsonk egy karbin? Melyikre dugjam a gyujtás-dobot, és mit csináljak a többivel?
Még a túloldalon is van egy.
<beszúrt kép törölve>
Ez milyen karbi, miről van? Automata?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75673 Dátum: 2015 November 18, 12:32:26 »

Itt jobban látszik:

<beszúrt kép törölve>
Meló után csekkolom!  Köszi Mindenkinek!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75672 Dátum: 2015 November 18, 12:22:32 »

Nekem is lenne még egy kérdésem.
Mi a fsznak van négy vákuumcsonk egy karbin? Melyikre dugjam a gyujtás-dobot, és mit csináljak a többivel?
Még a túloldalon is van egy.
<beszúrt kép törölve>
Nekem a túloldali az, amelyikre a gyújtás van dugva. A többi három? Én húznék rájuk egy-egy kotont...

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75671 Dátum: 2015 November 18, 12:06:46 »

Nekem is lenne még egy kérdésem.
Mi a fsznak van négy vákuumcsonk egy karbin? Melyikre dugjam a gyujtás-dobot, és mit csináljak a többivel?
Még a túloldalon is van egy.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75670 Dátum: 2015 November 18, 11:57:41 »

Hurrá! Kérek szépen fotót! Aztán ha ütközünk valahol szólj rám, hogy jövök egy 🍻  Cheesy
Itt jobban látszik:


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75669 Dátum: 2015 November 18, 11:41:16 »

Hurrá! Kérek szépen fotót! Aztán ha ütközünk valahol szólj rám, hogy jövök egy 🍻  Cheesy
Szerintem erre gondol. A hátsó lemezen neked kerek lyuknak kéne lenni és azon bújik át, ha jól értem.
Elég rosszul látszik, mert pont beleolvad a kipufogó csatlakozásba. Nekem ez a kis csonk a hőcserélőn gyárilag vak, nincs kinyitva, mert az enyémen elől(vagyis hátul) szívja a meleget egy könyökön keresztül közvetlen a henger lamellák közül.
Ui: Nézegettem a képeket a neten és úgy látom, nincs minden hőcserélőn ez a kis csonk rajta.

« Utoljára szerkesztve: 2015 November 18, 11:52:29 írta Zoli »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75668 Dátum: 2015 November 18, 11:10:28 »

Az enyém 67 évvégi és pont ilyen kialakítású. A hőcserélőn a váltó felőli részen az elzáró csappantyú mellett van egy kis csonk arra megy ez a cső, mégpedig úgy hogy a tűzfal alatti motorvédő lemezen kell átvezetni.
Fotó nincs és ne is kérj, mert nagyon sz@r helyen van. Smiley De ha nagyon kell akkor megkísérlem fotózni, csak macerás, de hétvégén legkorábbban.
Hurrá! Kérek szépen fotót! Aztán ha ütközünk valahol szólj rám, hogy jövök egy 🍻  Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #75667 Dátum: 2015 November 18, 11:04:18 »

Dobjál már egy linket vagy képet légyszíves arról a részről ahol már nem látszik a cső. (lentebbi képen pirossal jelöltem, szóval a folytatása a csőnek) Akkor sokkal tisztábban látnánk a dolgokat.
Az enyém 67 évvégi és pont ilyen kialakítású. A hőcserélőn a váltó felőli részen az elzáró csappantyú mellett van egy kis csonk arra megy ez a cső, mégpedig úgy hogy a tűzfal alatti motorvédő lemezen kell átvezetni.
Fotó nincs és ne is kérj, mert nagyon sz@r helyen van. Smiley De ha nagyon kell akkor megkísérlem fotózni, csak macerás, de hétvégén legkorábbban.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75666 Dátum: 2015 November 18, 10:54:16 »

Ez nem elb*szás kérdése...azért mert nem eredeti ez-az?! Te is számos átalakítást csinálsz az autón, ami közel sem eredeti...akkor ezek is elb*szások?!

Amikor szükség volt javításra, olyan alkatrészt használtak, amijük volt, vagy amit találtak, vagy éppen nem tudták, hogy milyennek kéne lennie az eredetinek. De az is lehet, hogy csak tojtak rá, s találtak valami hasonlót és felhasználták, a "jó lesz az" mentalitással és összefarigcsálták. Sajnos utóbbi volt a legjellemzőbb. Ha felújított autót vesz az ember, az biztos, hogy lesz nem kevés nem évjáratazonos dolog az autón itt-ott, ezt el kell fogadni.
Dobjál már egy linket vagy képet légyszíves arról a részről ahol már nem látszik a cső. (lentebbi képen pirossal jelöltem, szóval a folytatása a csőnek) Akkor sokkal tisztábban látnánk a dolgokat.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75665 Dátum: 2015 November 18, 10:33:28 »

Köszi az ötleteket! Megoldás terén nincs hiány, csak tudnám ki mikor mit baszott el.Egyáltalán elbaszott? Milyen volt eredetileg? (levegőszűrő marad így egyelőre az fix)

Ez nem elb*szás kérdése...azért mert nem eredeti ez-az?! Te is számos átalakítást csinálsz az autón, ami közel sem eredeti...akkor ezek is elb*szások?!

Amikor szükség volt javításra, olyan alkatrészt használtak, amijük volt, vagy amit találtak, vagy éppen nem tudták, hogy milyennek kéne lennie az eredetinek. De az is lehet, hogy csak tojtak rá, s találtak valami hasonlót és felhasználták, a "jó lesz az" mentalitással és összefarigcsálták. Sajnos utóbbi volt a legjellemzőbb. Ha felújított autót vesz az ember, az biztos, hogy lesz nem kevés nem évjáratazonos dolog az autón itt-ott, ezt el kell fogadni.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75664 Dátum: 2015 November 18, 09:36:00 »

Ha van a hőcserélődön és a lemezelésen csonk akkor oda tedd a csövet úgy ahogy most áll a légszűrő.
Ha nincs akkor azt a műanyag dugót vedd ki, szerezz oda egy csonkot a lemezelés alá, fordítsd meg a légszűrőt, vagy szerezz egy jobbra állót és úgy tegyél csövet.
Azért van a két megoldás, mert a hőcserélőről/kipufogócsonkról előbb kap meleg levegőt, mint a másik megoldásnál a hengerek bordáiról.
Házi feladatnak meghagyom, hogy melyik illik a hidegebb égtájakhoz.
Köszi az ötleteket! Megoldás terén nincs hiány, csak tudnám ki mikor mit baszott el.Egyáltalán elbaszott? Milyen volt eredetileg? (levegőszűrő marad így egyelőre az fix)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #75663 Dátum: 2015 November 18, 09:15:30 »

Szóval: Nézelődtem a Samba-n és találtam az enyémmel megegyező évjáratot ugyanilyen lemezeléssel  Wink  De abban a motortérben is hiányzott az a cső ami nekem is hiányzik.  Lehet valaki ezeket gyüjtötte, vagy nem is volt benne? Lehet köze a dologhoz, hogy Norvégiába készült. Még a sárvédő gumin is benne van az Oslo felirat Cheesy.
Ha van a hőcserélődön és a lemezelésen csonk akkor oda tedd a csövet úgy ahogy most áll a légszűrő.
Ha nincs akkor azt a műanyag dugót vedd ki, szerezz oda egy csonkot a lemezelés alá, fordítsd meg a légszűrőt, vagy szerezz egy jobbra állót és úgy tegyél csövet.
Azért van a két megoldás, mert a hőcserélőről/kipufogócsonkról előbb kap meleg levegőt, mint a másik megoldásnál a hengerek bordáiról.
Házi feladatnak meghagyom, hogy melyik illik a hidegebb égtájakhoz.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75662 Dátum: 2015 November 18, 08:47:43 »

Nem gyári a lemezelésed. De a sok műalu a motortérben szerintem ezt feledteti... Wink
Szóval: Nézelődtem a Samba-n és találtam az enyémmel megegyező évjáratot ugyanilyen lemezeléssel  Wink  De abban a motortérben is hiányzott az a cső ami nekem is hiányzik.  Lehet valaki ezeket gyüjtötte, vagy nem is volt benne? Lehet köze a dologhoz, hogy Norvégiába készült. Még a sárvédő gumin is benne van az Oslo felirat Cheesy.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75661 Dátum: 2015 November 18, 07:55:32 »

Értem ,azaz semmit sem Huh Akkor valami nem kerek. A hőcserélőm tetején nem találok csonkot. És egyébként hol megy át a cső a motortérből a hőcserélőhöz? Mert átvezetés a kanyarba se. A levegőszűrő meg eredeti (állítólag)! Viszont van a motortérben egy ledugózott furat ami a kipuff. felett van a jobb oldalt.(sárga nyíllal jelölve)
Na ezek a szép dolgok Grin Tongue
Nem gyári a lemezelésed. De a sok műalu a motortérben szerintem ezt feledteti... Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75660 Dátum: 2015 November 18, 07:40:47 »

Értem ,azaz semmit sem Huh Akkor valami nem kerek. A hőcserélőm tetején nem találok csonkot. És egyébként hol megy át a cső a motortérből a hőcserélőhöz? Mert átvezetés a kanyarba se. A levegőszűrő meg eredeti (állítólag)! Viszont van a motortérben egy ledugózott furat ami a kipuff. felett van a jobb oldalt.(sárga nyíllal jelölve)
Na ezek a szép dolgok Grin Tongue
ez a lemezelés nem ahhoz a légszűrőhöz való. az ilyen lemezelésnél a légszűrő csonkja jobbra áll, és onnan a kipufogó mellől szívja fel a meleg levegőt egy vastagab csövön. ez eggyel újabb kialakítás
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75659 Dátum: 2015 November 18, 07:37:08 »

Nem pippantotta fel.  Fel kellett töltenem a csövet, és a tartályt felakasztottam. Addig nem ment.
<beszúrt kép törölve>


boccs. Lips Sealed

egyébként a motor felépítéséhez meg gratulálok én is Cheesy
jó hangja van
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75658 Dátum: 2015 November 18, 06:46:52 »

Gratulálok! Egyébként szoktál aludni is?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #75657 Dátum: 2015 November 18, 06:29:42 »

Gratula, szép munka! 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75656 Dátum: 2015 November 18, 02:44:46 »

Nem pippantotta fel.  Fel kellett töltenem a csövet, és a tartályt felakasztottam. Addig nem ment.
<beszúrt kép törölve>


De mán megy
https://youtu.be/TZEPnqCgnKo

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75655 Dátum: 2015 November 18, 00:36:15 »

nem hiszem hogy a levegő gond lenne. ha a tankból kifogy, akkor a csőből + szűrőből is kifogy. ha utána tankolsz akkor is ott van a levegő beszorulva a cső egy részébe. kis indítózásra meg indul
Nem pippantotta fel.  Fel kellett töltenem a csövet, és a tartályt felakasztottam. Addig nem ment.


« Utoljára szerkesztve: 2015 November 18, 02:44:26 írta Zoli »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75654 Dátum: 2015 November 17, 22:24:30 »

Volt több modelléveben,több változtatás is.

Az enyém 1963-as,azon meg így megy le.És ahogy Typ117 írja,a hőcserélőn valami csonkra.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75653 Dátum: 2015 November 17, 22:21:23 »

Valaki tudja ,hogy hova a fenébe megy ez a cső (piros vonallal jelölve)?
Ha igen ,igazán elárulhatná nekem!
Köszönöm!
Most már nem emlékszem pontosan,de le a kipuffogóra vagy a hőcserélőre.Valamelyikre a kettő közül.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75652 Dátum: 2015 November 17, 22:07:15 »

jaa, hogy mi a cső értelme? azt tudom, csak nem így értettem a kérdést.
az ilyen évjáratokon a bal oldali hőcserélő tetején, ahol kilép a fűtés, van egy másik csonk is, ahová az a cső megy amit látsz. innen szív a légszűrő meleg levegőt.
nekem is ilyen a hőcserélőm, bár valószínűleg nem ilyen kellene az én évjáratomra
Értem ,azaz semmit sem Huh Akkor valami nem kerek. A hőcserélőm tetején nem találok csonkot. És egyébként hol megy át a cső a motortérből a hőcserélőhöz? Mert átvezetés a kanyarba se. A levegőszűrő meg eredeti (állítólag)! Viszont van a motortérben egy ledugózott furat ami a kipuff. felett van a jobb oldalt.(sárga nyíllal jelölve)
Na ezek a szép dolgok Grin Tongue

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75651 Dátum: 2015 November 17, 21:30:55 »

Hát ez az! ,az enyém az ilyen csak nincs cső! Helyét meg nem találom Huh
Gyári használati útmutatóm van de sajna ez a rész nem szerepel benne.
Akkor kutakodom a samba-n.
Azért várom a megoldásokat Wink
jaa, hogy mi a cső értelme? azt tudom, csak nem így értettem a kérdést.
az ilyen évjáratokon a bal oldali hőcserélő tetején, ahol kilép a fűtés, van egy másik csonk is, ahová az a cső megy amit látsz. innen szív a légszűrő meleg levegőt.
nekem is ilyen a hőcserélőm, bár valószínűleg nem ilyen kellene az én évjáratomra
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75650 Dátum: 2015 November 17, 20:50:29 »

az csak egy-két évjáratban megy arra úgy tudom. 65-66ból kellene használati útmutatókat vagy eladási brossúrákat nézni, és abban lehetnek képek a motorról is.
thesamba.com-on kell eltölteni egy kis időt és lesz
egyébként kb úgy ahogy a fotón van
Hát ez az! ,az enyém az ilyen csak nincs cső! Helyét meg nem találom Huh
Gyári használati útmutatóm van de sajna ez a rész nem szerepel benne.
Akkor kutakodom a samba-n.
Azért várom a megoldásokat Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75649 Dátum: 2015 November 17, 20:43:46 »

Valaki tudja ,hogy hova a fenébe megy ez a cső (piros vonallal jelölve)?
Ha igen ,igazán elárulhatná nekem!
Köszönöm!
az csak egy-két évjáratban megy arra úgy tudom. 65-66ból kellene használati útmutatókat vagy eladási brossúrákat nézni, és abban lehetnek képek a motorról is.
thesamba.com-on kell eltölteni egy kis időt és lesz
egyébként kb úgy ahogy a fotón van
neked is van ott leágazása a hőcserélőnek?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75648 Dátum: 2015 November 17, 20:37:53 »

Valaki tudja ,hogy hova a fenébe megy ez a cső (piros vonallal jelölve)?
Ha igen ,igazán elárulhatná nekem!
Köszönöm!

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #75647 Dátum: 2015 November 17, 17:03:22 »

De, csak ugye a levegő... Na mindegy, megoldom akkor

én a busszal jártam 5 literes kannával a motortérben, mikor a tank lyukas volt. belelógattam egy csövet, a lezárásra meg csináltam egy lyukat, így nem szívta laposra a kannát.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75646 Dátum: 2015 November 17, 15:54:02 »

De, csak ugye a levegő... Na mindegy, megoldom akkor

nem hiszem hogy a levegő gond lenne. ha a tankból kifogy, akkor a csőből + szűrőből is kifogy. ha utána tankolsz akkor is ott van a levegő beszorulva a cső egy részébe. kis indítózásra meg indul
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75645 Dátum: 2015 November 17, 14:01:42 »

Vagy így?  Grin
<beszúrt kép törölve>
Ez nagyon jó, pláne ha nitrós flaska van fent  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75644 Dátum: 2015 November 17, 14:00:44 »

nem  ezért van ott?
egyébként nem próbáltam mennyi az emelőmagassága, de feltételezem, hogy a földre rakott kannából felszívja.
persze első indításkor a karbit házát gondolom feltöltöd előre fecskendővel vagy valamivel
 Grin Grin klassz Evil
De, csak ugye a levegő... Na mindegy, megoldom akkor
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 17, 14:04:18 írta Zoli »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75643 Dátum: 2015 November 17, 13:54:24 »

Ja, igen? Én ilyenre gondoltam:

nem  ezért van ott?
egyébként nem próbáltam mennyi az emelőmagassága, de feltételezem, hogy a földre rakott kannából felszívja.
persze első indításkor a karbit házát gondolom feltöltöd előre fecskendővel vagy valamivel

Vagy így?  Grin
<beszúrt kép törölve>
Grin Grin klassz Evil
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75642 Dátum: 2015 November 17, 13:46:47 »

Trabant  Grin
Vagy így?  Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75641 Dátum: 2015 November 17, 13:38:45 »

marmonkanna? benzineskanna? a pumpa úgyis felszívja belőle
Ja, igen? Már ha működik...
Én ilyenre gondoltam:


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 17, 13:49:45 írta Zoli »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75640 Dátum: 2015 November 17, 13:07:01 »

Még azt nem tudom, hogy a benzint hogy oédjam meg. Kéne valami tartály...

marmonkanna? benzineskanna? a pumpa úgyis felszívja belőle
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75639 Dátum: 2015 November 17, 12:27:12 »

Még azt nem tudom, hogy a benzint hogy oédjam meg. Kéne valami tartály...
Trabant  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75638 Dátum: 2015 November 17, 11:57:16 »

Még azt nem tudom, hogy a benzint hogy oédjam meg. Kéne valami tartály...

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75637 Dátum: 2015 November 17, 11:49:19 »

Ilyesmi, ilyen is volt rajta:
<beszúrt kép törölve>

Közben azt hiszem, megtaláltam a Merki Pista féle jelet. A bal oldali a gyári, dupla vákuumoshoz való.
<beszúrt kép törölve>

http://kepfeltoltes.hu/151117/Jel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Meg lecserélném ezt a rozsdás ékszíjat, de nem tudom, hogy kell...  Grin

Valahol megnézném 5-7 fok körül. Aztán strobival, kb. 3000 -es fordulatnál kellene elérnie a maximumot 30 fok körül, ami után nem megy feljebb, és ehhez igazítani az egész beállítást.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75636 Dátum: 2015 November 17, 10:54:31 »


Meg lecserélném ezt a rozsdás ékszíjat, de nem tudom, hogy kell...  Grin
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.