www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 20:03:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14798363 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75611 Dátum: 2015 November 12, 14:14:49 »

Ha hazajutok melóból megmérem a 28-at ha kell.
Mondjuk az enyémen 31 került a helyére.
Igazából nem kell, hanem egy 31-esre való tömítés kell.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75610 Dátum: 2015 November 12, 13:42:11 »

A 28-as karbinak kisebb a talpa?
Mert a készlet-tömítés kicsi a 31-esre.
Basszák meg azt is tízezerért. Egy csomó hiányzott belöle.
Ha hazajutok melóból megmérem a 28-at ha kell.
Mondjuk az enyémen 31 került a helyére.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75609 Dátum: 2015 November 12, 13:36:24 »

Duplaszívós. Papír szerint 1.3 mas, de meglepően jól megy és van benne erő is. Sajnos nincsen összehasonlítási alapom:(

Írjál már egy motor kódot, meg karbi tipust!

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75608 Dátum: 2015 November 12, 13:23:20 »

A 28-as karbinak kisebb a talpa?
Mert a készlet-tömítés kicsi a 31-esre.
Basszák meg azt is tízezerért. Egy csomó hiányzott belöle.
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 12, 13:25:41 írta Zoli »

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75607 Dátum: 2015 November 12, 10:52:45 »

Elírta az ember, ennyi. Gondolom valami fórumból másolta a Proti azok meg pont annyira tuti források, mint ez a fórum.  Cheesy
Valószínűleg még amerikai is ráadásul.
USA lóerő, ez az 1200 -es.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #75606 Dátum: 2015 November 12, 09:15:12 »

az F az 40  lóerő elötte és utána meg az 1.2 F 34 ló  Undecided
Elírta az ember, ennyi. Gondolom valami fórumból másolta a Proti azok meg pont annyira tuti források, mint ez a fórum.  Cheesy
Valószínűleg még amerikai is ráadásul.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75605 Dátum: 2015 November 12, 08:55:17 »

1970 előtt. F, azt hiszem.

az F az 40  lóerő elötte és utána meg az 1.2 F 34 ló  Undecided

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75604 Dátum: 2015 November 12, 08:27:41 »

És mi számít korai 36HP -nek?
1970 előtt. F, azt hiszem.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #75603 Dátum: 2015 November 11, 14:53:55 »

What temperature does the thermostat open at?
It depends on which thermostat you have:
German stat for early 36hp type I carb engines, "stale air" 75-80C opening temp
German stat for type I carb engine, starts to open at 65-70C (149-158F)
German stat for type I FI engine, starts to open at 80-85C (176-185F)
German stat for type IV carb and FI engines, and 4 cylinder Porsche 912 and 914 engines, starts
to open at 85-90C (185-194F)
German stat for Porsche 356, these engines do not have flaps, the stat opens ductwork to run
heated air to the carb intakes (23-34C)
new VW Mexico - this is a real mess, as it comes in both the 65-70C range and the 80-85C range,
yet somehow has the same part number? So, what do you got? The only way to know is to test it.

Vilinek forditas: "Attó' függ ..."
Korai egybebakosok 77-80
karburátoros 65-70
injektoros és typ4 meg porsche 80-90
356-ost nem értem, szerintem valamit rosszul tud, bár abban igaza van, ohgy a szívótorkot is szabályozza.
Amúgy meg tök mindegy valahol 60-100 között nyisson ki, lényeg, hogy hidegen legyen elzárva, mert hamar szarrákopik az egész kóceráj a mindenhol kicsapódó benzintől mert lemossa az olajat és mehet a kukába az egész kocsi.

Protira pedig kérek egy kitiltást a szabályok durva és ismételt megsértése miatt.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75602 Dátum: 2015 November 11, 14:30:13 »

What temperature does the thermostat open at?
It depends on which thermostat you have:
German stat for early 36hp type I carb engines, "stale air" 75-80C opening temp
German stat for type I carb engine, starts to open at 65-70C (149-158F)
German stat for type I FI engine, starts to open at 80-85C (176-185F)
German stat for type IV carb and FI engines, and 4 cylinder Porsche 912 and 914 engines, starts
to open at 85-90C (185-194F)
German stat for Porsche 356, these engines do not have flaps, the stat opens ductwork to run
heated air to the carb intakes (23-34C)
new VW Mexico - this is a real mess, as it comes in both the 65-70C range and the 80-85C range,
yet somehow has the same part number? So, what do you got? The only way to know is to test it.

Vilinek forditas: "Attó' függ ..."
És mi számít korai 36HP -nek?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #75601 Dátum: 2015 November 11, 14:21:27 »

én azt sem tudom, hogy a normál termosztátnak mi a működési hőmérséklete, csak hogy a majdnem forrásban lévő víz már megmozgatja

What temperature does the thermostat open at?
It depends on which thermostat you have:
German stat for early 36hp type I carb engines, "stale air" 75-80C opening temp
German stat for type I carb engine, starts to open at 65-70C (149-158F)
German stat for type I FI engine, starts to open at 80-85C (176-185F)
German stat for type IV carb and FI engines, and 4 cylinder Porsche 912 and 914 engines, starts
to open at 85-90C (185-194F)
German stat for Porsche 356, these engines do not have flaps, the stat opens ductwork to run
heated air to the carb intakes (23-34C)
new VW Mexico - this is a real mess, as it comes in both the 65-70C range and the 80-85C range,
yet somehow has the same part number? So, what do you got? The only way to know is to test it.

Vilinek forditas: "Attó' függ ..."


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #75600 Dátum: 2015 November 11, 14:13:52 »

én azt sem tudom, hogy a normál termosztátnak mi a működési hőmérséklete, csak hogy a majdnem forrásban lévő víz már megmozgatja
65-70 van mindre írva.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75599 Dátum: 2015 November 11, 14:05:36 »

Azt hittem vágjátok rá a választ.Lehet senki sem tudja?
én azt sem tudom, hogy a normál termosztátnak mi a működési hőmérséklete, csak hogy a majdnem forrásban lévő víz már megmozgatja
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75598 Dátum: 2015 November 11, 13:47:18 »

Olvasgatok nagy ráérésemben és találkoztam 75/80c termosztátokkal is.
Ezeket melyik típusokhoz alkalmazták? Vagy egyáltalán típusfüggő vagy éghajlat szerint pakolászták ezeket bele?
Köszi!
Azt hittem vágjátok rá a választ.Lehet senki sem tudja?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75597 Dátum: 2015 November 10, 17:59:12 »

Olvasgatok nagy ráérésemben és találkoztam 75/80c termosztátokkal is.
Ezeket melyik típusokhoz alkalmazták? Vagy egyáltalán típusfüggő vagy éghajlat szerint pakolászták ezeket bele?
Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75596 Dátum: 2015 November 07, 14:03:56 »

Értem, akkor a hátfal marad utoljára, mert az alváz nincs a közelben sem, így elég nehéz lenne... A tömítés tartó lemezcsík meg alapból lejjebb van 4 centivel, mint a gyárin.
Nem értem ezt. Melyik munkásnak hova van kedve hegeszteni, vagy hogy megy ez...
a tömítés tartó csík nekem sem folytatólagos volt így levágtam és átraktam azóta bekerült a motor és látszik hogy nekem jobbat sikerült emlékezetből mint a gyárnak .... Undecided

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75595 Dátum: 2015 November 06, 19:26:51 »

Biztos én vagyok a naív, de gondoltam, a lemezvastagságon spórolnak leginkább...

Nem csak azon. Pl.: a sárvédők formája és íve is más. Ránézésre látni, hogy melyik eredeti és melyik nem.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75594 Dátum: 2015 November 06, 11:32:53 »

Szerinted, ha az utángyártott gagyi (amit szerintem csak emlékezetből csinálnak meg, mert így a legolcsóbb) is tökéletesen méretpontos lenne és minőségben olyan, mint a gyári, amit többszörös áron kínálnak, akkor ki venné meg az eredeti alkatrészeket háromszor annyiért?
Biztos én vagyok a naív, de gondoltam, a lemezvastagságon spórolnak leginkább...

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75593 Dátum: 2015 November 06, 11:16:29 »

Nem értem ezt. Melyik munkásnak hova van kedve hegeszteni, vagy hogy megy ez...

Szerinted, ha az utángyártott gagyi (amit szerintem csak emlékezetből csinálnak meg, mert így a legolcsóbb) is tökéletesen méretpontos lenne és minőségben olyan, mint a gyári, amit többszörös áron kínálnak, akkor ki venné meg az eredeti alkatrészeket háromszor annyiért?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75592 Dátum: 2015 November 06, 11:16:04 »

Nem értem ezt. Melyik munkásnak hova van kedve hegeszteni, vagy hogy megy ez...

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75591 Dátum: 2015 November 06, 10:58:50 »

Vili szerintem arra próbált kilyukadni, hogy csak a kipufogó nyílást vizsgálni kevés. Hiszen egy utángyártott hátfalon lehet, hogy a teljes alsó ív sem ugyanolyan mint a gyárin, stb. És sajnos az sem mérvadó, hogy ki mit mond a bogara kipufogó nyílásáról, hiszen legtöbbünk autója már nem érintetlen.
A legbiztosabb ha össze van próbálva. Ez persze nyűgös, mert egy felújított csilli-villi motort szar dolog csak ezért berakni meg kivenni, de ha azt vesszük, akkor több órányi szívástól menti meg az embert és csak fél óra meló úgy, hogy semmit sem kell bekötni és elég a 2 felső csavart meghúzni. Vagy ha fekszik otthon egy üres blokkod meg 2 szar hengerfejed, akkor én ráakasztanám a blokkra a 2 fejet és befogatnám azt a váltóra. Arra már lehet kipufogót rakni.
Vagy a másik megoldás, hogy heftelsz zártszelvényből egy keretet amire ráméred a blokk és a kipufogó felfogatási pontjait és odapróbálod. (Én így tettem fel most új hátfalat a bogaramra és a keretre rácsavaroztam a kimért helyre a motor lemezelést. Pöcsölős volt, de egyedül tudtam fel-le csavarozni és végre gyönyörűen áll a gumitömítés a motor körül.

Egyébként apu autóján utángyártott hátfal van, utángyártott rozsdamentes kipufogóval és neki egységesen ugyanakkora a távolság a furulyák körül körbe (És nem hajtogattuk a csöveket.).

Értem, akkor a hátfal marad utoljára, mert az alváz nincs a közelben sem, így elég nehéz lenne... A tömítés tartó lemezcsík meg alapból lejjebb van 4 centivel, mint a gyárin.
Nem értem ezt. Melyik munkásnak hova van kedve hegeszteni, vagy hogy megy ez...

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75590 Dátum: 2015 November 06, 10:25:09 »

én a kész lefestett hátfalba belekapaszkodtam egy vastag munkáskesztyűbe  és jól megrángattam illetve felemeltem mindjárt jó lett a hézag és a motortér fedő is jobban illeszkedett  , ezek az utángyártott lemezek ilyen szarok .....

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75589 Dátum: 2015 November 06, 09:15:24 »

Vili szerintem arra próbált kilyukadni, hogy csak a kipufogó nyílást vizsgálni kevés. Hiszen egy utángyártott hátfalon lehet, hogy a teljes alsó ív sem ugyanolyan mint a

én a kész lefestett hátfalba belekapaszkodtam egy vastag munkáskesztyűbe  és jól megrángattam illetve felemeltem mindjárt jó lett a hézag és a motortér fedő is jobban illeszkedett  , ezek az utángyártott lemezek ilyen szarok .....

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75588 Dátum: 2015 November 06, 08:39:34 »

Vili szerintem arra próbált kilyukadni, hogy csak a kipufogó nyílást vizsgálni kevés. Hiszen egy utángyártott hátfalon lehet, hogy a teljes alsó ív sem ugyanolyan mint a gyárin, stb. És sajnos az sem mérvadó, hogy ki mit mond a bogara kipufogó nyílásáról, hiszen legtöbbünk autója már nem érintetlen.
A legbiztosabb ha össze van próbálva. Ez persze nyűgös, mert egy felújított csilli-villi motort szar dolog csak ezért berakni meg kivenni, de ha azt vesszük, akkor több órányi szívástól menti meg az embert és csak fél óra meló úgy, hogy semmit sem kell bekötni és elég a 2 felső csavart meghúzni. Vagy ha fekszik otthon egy üres blokkod meg 2 szar hengerfejed, akkor én ráakasztanám a blokkra a 2 fejet és befogatnám azt a váltóra. Arra már lehet kipufogót rakni.
Vagy a másik megoldás, hogy heftelsz zártszelvényből egy keretet amire ráméred a blokk és a kipufogó felfogatási pontjait és odapróbálod. (Én így tettem fel most új hátfalat a bogaramra és a keretre rácsavaroztam a kimért helyre a motor lemezelést. Pöcsölős volt, de egyedül tudtam fel-le csavarozni és végre gyönyörűen áll a gumitömítés a motor körül.

Egyébként apu autóján utángyártott hátfal van, utángyártott rozsdamentes kipufogóval és neki egységesen ugyanakkora a távolság a furulyák körül körbe (És nem hajtogattuk a csöveket.).

Én kérek elnézést. Csak gondoltam ,hogy valaki találkozott már ilyennel...

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #75587 Dátum: 2015 November 06, 08:37:14 »

A kérdés inkább az, hogy a cső felett mennyi hely van. És befejeztem.
Nekem domború hátfalam volt a kipuff felett, amivel vettem a bogarat gyári dob kb 0.5 cm hézag volt a furulyák és a lemez között, kiégett a csere után szintén gyári dobbal kb 1.5-2 cm volt ugyan azok a furulyák kerültek bele
Próbáld fel mást nem tudsz

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75586 Dátum: 2015 November 05, 20:21:55 »

Sok sok utalásból sem érted.
 Leírom.
Csak akkor fogod tudni, hogy hogy áll ha összeraktad, addig nincs az az Isten aki megmondja, hogy az egyik kínai alkatrész hogyan viszonyul a másik tajwanihoz megzavarva eg ykis lakatosi huncutsággal.
Összerakod és majd kiderül, hajlítasz, fejet vakarsz, megoldod.

Pontosan. Máséhoz kár viszonyítani. Annyiféle alkatrész van utángyártottban is, hogy a meglévőket kell összehangolni. De egy ügyes lakatos ezeket megoldja, legalábbis aki látott már bogarat közelebbről és nem csak egyszer...és akiben van erre igény, hogy az ilyen részletekre is ügyeljen.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75585 Dátum: 2015 November 05, 20:17:24 »

25 az enyémnél Wink
Na ez az! Pont ennyivel alacsonyabb az utángyártott. Köszönöm mindenkinek. Persze az enyémen lehet más...

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75584 Dátum: 2015 November 05, 20:04:02 »

A kérdés inkább az, hogy a cső felett mennyi hely van. És befejeztem.
25 az enyémnél Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75583 Dátum: 2015 November 05, 19:59:42 »

Én kérek elnézést. Csak gondoltam ,hogy valaki találkozott már ilyennel...
nálam is 5 centi a magassága az ívnek. kb mint nálad az alsó képen.

és hogy legyen valami viszonyítás is: 69es bogin, (kétrácsos géptetővel, de gondolom egyformán doborodnak) nálam ennek az ívnek (ami a kipufogó csövek helyét adja) a tetejétől (a centit oda beakasztva), a motorház fölötti rés felső éle (vagyis a hátsó szélvédő alatti rácsok alatt a kasztni éle) 80.2 centi. ha a mérőszalag a csukott motorházon felfekszik.

azt gondolom, hogy a kasztninak ez a hátsó éle nem mutathat nagy eltérést..
a váltó-motor helyzete viszonylag fix, nekem adonyi dobom van és a kipufogók szerintem szépen kb koncentrikusan állnak a hátfal kivágott íveihez képest. hátha ez segít ellenőrizni
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75582 Dátum: 2015 November 05, 19:58:34 »

Nálam 55 Wink  (a rendszám meg igen : 280 keret nélkül)
A kérdés inkább az, hogy a cső felett mennyi hely van. És befejeztem.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75581 Dátum: 2015 November 05, 19:17:46 »

Nem mérnéd meg a kipufogó nyílást is?  Evil Szerintem kizárt, hogy elférjen a 3 centiben

Nálam 55 Wink  (a rendszám meg igen : 280 keret nélkül)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75580 Dátum: 2015 November 05, 19:13:48 »

Sok sok utalásból sem érted.
 Leírom.
Csak akkor fogod tudni, hogy hogy áll ha összeraktad, addig nincs az az Isten aki megmondja, hogy az egyik kínai alkatrész hogyan viszonyul a másik tajwanihoz megzavarva eg ykis lakatosi huncutsággal.
Összerakod és majd kiderül, hajlítasz, fejet vakarsz, megoldod.
Én kérek elnézést. Csak gondoltam ,hogy valaki találkozott már ilyennel...

1303LS
« Hozzászólás #75579 Dátum: 2015 November 05, 18:58:52 »

Ezt nem értem. Józsinak is a pukli teteje ér bele, és az utángyártott hátfalon 2,5 cm-rel kisebb a kivágás. Az alja ugyanott van.
Nem szeretnék így járni, hogy berakom a motort a lefényezett kaszniba és koppan a kipun a hátfal.

Sok sok utalásból sem érted.
 Leírom.
Csak akkor fogod tudni, hogy hogy áll ha összeraktad, addig nincs az az Isten aki megmondja, hogy az egyik kínai alkatrész hogyan viszonyul a másik tajwanihoz megzavarva eg ykis lakatosi huncutsággal.
Összerakod és majd kiderül, hajlítasz, fejet vakarsz, megoldod.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75578 Dátum: 2015 November 05, 18:40:09 »

Például az arany színű is lógatja a seggét + a kipu is összevissza áll. És ha pont egymással ellentétes irányba csálék akkor vagy összeérnek vagy lesz egy hét szünet köztük.  Cheesy
Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75577 Dátum: 2015 November 05, 18:36:44 »

Hát, amit a zöldbogaras is írt, nem az a lényeg, mekkora a pukni, hanem hogy hol van az alja. Smiley
Ezt nem értem. Józsinak is a pukli teteje ér bele, és az utángyártott hátfalon 2,5 cm-rel kisebb a kivágás. Az alja ugyanott van.
Nem szeretnék így járni, hogy berakom a motort a lefényezett kaszniba és koppan a kipun a hátfal.
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 05, 18:38:33 írta Zoli »

1303LS
« Hozzászólás #75576 Dátum: 2015 November 05, 18:18:30 »

Hát, amit a zöldbogaras is írt, nem az a lényeg, mekkora a pukni, hanem hogy hol van az alja. Smiley
Például az arany színű is lógatja a seggét + a kipu is összevissza áll. És ha pont egymással ellentétes irányba csálék akkor vagy összeérnek vagy lesz egy hét szünet köztük.  Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #75575 Dátum: 2015 November 05, 18:11:06 »

Ha a gyári sípokkal gondok vannak,akkor hogyan fog ez nekem elférni? Huh Undecided

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75574 Dátum: 2015 November 05, 16:31:45 »

Hát, amit a zöldbogaras is írt, nem az a lényeg, mekkora a pukni, hanem hogy hol van az alja. Smiley
jó esetben ott ahol a sárvédőé is?
vagy ez alapból nem törvényszerű? Undecided
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #75573 Dátum: 2015 November 05, 16:26:48 »

Ha a gyári sípokkal gondok vannak,akkor hogyan fog ez nekem elférni? Huh Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75572 Dátum: 2015 November 05, 16:23:34 »

És gyári ERNST dobom van. A baj az, hogy most nem nagyon tudom a motort "bedobni" hogy kipróbáljam.
Hát, amit a zöldbogaras is írt, nem az a lényeg, mekkora a pukni, hanem hogy hol van az alja. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.