www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 24, 21:21:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1255 1256 1257 1258 1259 [1260] 1261 1262 1263 1264 1265 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14681991 alkalommal)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #30251 Dátum: 2008 Augusztus 11, 22:34:38 »

lehet váltóbak kinyuvadt!("hogy erös motor"),mert aikor beraktunk akkor "vaj volt"

és ez hány sokezerbe fáj majd megint?
kezd lassan komolyan elegem lenni, egy jóízű 50 km sem tudtam még eddig menni hogy ne legyen vmi gikszer
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #30250 Dátum: 2008 Augusztus 11, 20:59:59 »

Ha jol emlekszem 3 borda rovid, 4 felhosszu, 5 hosszu. Legalabbis busznal igy van.
busznál 3-5-7

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30249 Dátum: 2008 Augusztus 11, 20:30:14 »

Idézek magamtól: "Csatlakozó lehúzása, a kapcsoló jó." Valami kóbor áram megtalálta a vezetéket. Föllazítottam a kábelkötegeket, most jó. Nem tudom pontosan hol a hiba, még meg kell találnom a pontos okot.

húú. ez aztán a pech. és mi volt a baja a golf gyújtáskapcsolónak? valami zárlat?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #30248 Dátum: 2008 Augusztus 11, 20:25:23 »

A hiba: volt egy kuplungszerkezetem, ami kicsit tágult kifelé, és megnyuvasztott másfél önindítót. Köszörülgetés után csere egy Sachs-ra. Két-három indítózás és kuplungozás után ismét előjön a jelenség - nem ugrik vissza a bendix indítózás után, beszorul, az indítómotor forg tovább. Szarakodások sorozata, megoldást nem találok. Az autó tűz általi megsemmisítése előtt még egy gondolatkör: az elektromos rendszer ellenőrzése. Hátha a bontott Golf gyújtáskapcsoló nem veszi el az áramot? Csatlakozó lehúzása, a kapcsoló jó. Kivezetek egy kábelt a bendix sarujáról minden OK, míg a motor el nem indul, akkor a töltésjelző lámpa elalvásával szinkronban megjelenik a 12 V. Anyád, az önindító tovább forog. Piros/fehér vezeték le, tyúkbél egy biztosítékról, kézzel adom az áramot: remekül indul, az áramkört megszakítva a bendix kiugrik, az indítómotor leáll.
Tanulság: két hiba együtt sosem élmény, pláne ha azonos következményekkel járó, de gyökeresen más eredetű bajról van szó.

Szóval szipákoltam rendesen.
húú. ez aztán a pech. és mi volt a baja a golf gyújtáskapcsolónak? valami zárlat?
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #30247 Dátum: 2008 Augusztus 11, 20:23:44 »

Ha jol emlekszem 3 borda rovid, 4 felhosszu, 5 hosszu. Legalabbis busznal igy van.
Köszönöm, én is buszra gondoltam, csak nem jól fogalmaztam meg. 

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30246 Dátum: 2008 Augusztus 11, 20:21:16 »

A hiba: volt egy kuplungszerkezetem, ami kicsit tágult kifelé, és megnyuvasztott másfél önindítót. Köszörülgetés után csere egy Sachs-ra. Két-három indítózás és kuplungozás után ismét előjön a jelenség - nem ugrik vissza a bendix indítózás után, beszorul, az indítómotor forg tovább. Szarakodások sorozata, megoldást nem találok. Az autó tűz általi megsemmisítése előtt még egy gondolatkör: az elektromos rendszer ellenőrzése. Hátha a bontott Golf gyújtáskapcsoló nem veszi el az áramot? Csatlakozó lehúzása, a kapcsoló jó. Kivezetek egy kábelt a bendix sarujáról minden OK, míg a motor el nem indul, akkor a töltésjelző lámpa elalvásával szinkronban megjelenik a 12 V. Anyád, az önindító tovább forog. Piros/fehér vezeték le, tyúkbél egy biztosítékról, kézzel adom az áramot: remekül indul, az áramkört megszakítva a bendix kiugrik, az indítómotor leáll.
Tanulság: két hiba együtt sosem élmény, pláne ha azonos következményekkel járó, de gyökeresen más eredetű bajról van szó.

Szóval szipákoltam rendesen.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #30245 Dátum: 2008 Augusztus 11, 20:20:43 »

Volt szó a typ4-es váltó bordáinak számáról, azok jelentéséről. Az 5 borda mit jelent?
Ha jol emlekszem 3 borda rovid, 4 felhosszu, 5 hosszu. Legalabbis busznal igy van.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #30244 Dátum: 2008 Augusztus 11, 20:17:09 »

Volt szó a typ4-es váltó bordáinak számáról, azok jelentéséről. Az 5 borda mit jelent?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #30243 Dátum: 2008 Augusztus 11, 20:07:07 »

VETO:

A gyar mernökei nem abbol indultak ki, hogy kikopik-e a haz  vagy sem, hanem abbol, hogy a lepcsös alakzatra nem szabad a finom-menetes  csavarkanak felülni, --hiszen ezzel blokkolhatna-- a pillangoszelep mozgasat . Ugyebar
azt sem szabad elfelejteni, hogy a Stanzwerkzeug-- a pres-szerszam- nak is van ilyen hatalmas mennyiseg utan egy bizonyos kopasa, tehat a lepcsök a forgasponttol mert tavolsaga sem ugyanaz mar , egy 10,000-es kipreselt darabszam utan, mint amit megterveztek . . . es különbözöek lehetnek a tavolsagok a lepcsöfokocskak között( a forgasponttol merten )
ugyebar
Többek között ezert is all az az elkepzeles, hogy inkabb a kopasokat beleszamitva, legyen egy Szepesi fele paraszthajszalnyi res = / ca. 0,05 mm / a lepcsö fokai közöttes , hogy sehol ne feküdjön fel a csavarocska  . . .

Olvastam mindezt valamelyik Nemet Birodalmi Harci  Hirharangban, es tovabbitottam a fingot füreszelök csapatanak Smiley

Nem mindenki fingot fureszel. Van aki szerszamot (stancolot is tobbek kozott) gyart.
A csavarnak meg a bemelegedett allapotot leszamitva illik felfekudnie a lepcsofokokon. Kulonben mi tartana el egy Szepesi fele (birodalmi?) paraszthajszalnyi resnyire a rugo elleneben?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
1303LS
« Hozzászólás #30242 Dátum: 2008 Augusztus 11, 19:21:32 »

Dugóban szenvedés és rázkódás Undecided
Ötleteket kérnék, meg tapasztalatokat hogy mi lehet a baja!
(nagyon örülnék ha végre már működésileg legalább jó lenne a vas  Cry )
Sok lehetséges dolgot leírtak már.
Lehet az még a kuplung tárcsa közepének a lógása miatt is. Sugárirányú elmozdulásra gondolok.
Ha most lett felújítva akkor annyira nem valószínű, mert csak megnézték, de érdemes szétszedéskor megnézni.
Sajnos az én tárcsám is ilyen, de csak egy picit és beraktam annak idején, mert nagyon jó vastag szinte újszerű volt és LUK gondoltam belefér (hát nem). Nekem néha egyáltalán nem csinálja, néha azért érezni.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30241 Dátum: 2008 Augusztus 11, 19:06:32 »

Ez a kuplung lesz, először azt nézd meg, hogy a váltó mellett/felett a kuplungbowdennek megvan-e az íve. Itt 25-45 mm belógás kell, aztán ellenőrizni kell a kuplungpedál holtjátékot is.
Ha ezek rendben vannak akkor sajnos többet kívülről nem lehet tenni, innen jönnek ezek:
- koszos nyomólap
- koszos, megégett betét
- nyelestengely ricnijén szoruló betét
- egyenetlenül nyomó nyomólap (rugókkal van valami)
- lendkereket fogó csavar belsejében megkotlott a tűgörgő
- motortartó (tulképpen váltótartó) bakok lazák vagy feszülnek, de lehet, hogy szétmentek

Mielőtt nekiállsz, hogy kiveszed a motort jól "vasald meg", lehet, hogy javul, ha meg nem, akkor úgyis kiszereléshez készültél.  Wink

Ha kint a tárcsa, akkor a lendkereket és a tárcsát is alaposan vizsgáld meg, esetleg 200-as papírral húzd át.

-
én raktam n be ezekkel nincs gond! Grin
váltóbak egyedüli gyanum,  meg vasalást javasoltam én is! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30240 Dátum: 2008 Augusztus 11, 19:03:14 »

Probléma már megint. Sad
Be lett rakva ratro 1.2 es mocija, megy szépen nincs baja,CSAK ráz a kocsi 1 esben induláskor és 2 esben is mikor váltok.
2esnél már üvegek zörögnek, elég para. Toltás rémálom. A kuplungpedál bizonyos állásánál csinálja csak, mikor már majdnem fent van teljesen.(A kuplungom fent fog nagyon)
A régi motoromból a kuplung kinyomószerkezete meg a tárcsa át lett rakva, mert azokat 2 hónapja újítottam. A kuplungszerkezet, a kinyomócsapágy , a kinyomó villa rugója új, meg a bowden is, a tárcsa fel lett újítva. A régi motorban ezzel a kuplungal ugy tudtm váltani mint a kisangyal, semmi rezgés, vagy hang. Most meg már menni is félek.
Ha duplán kuplungolok 1 ből 2 őbe akkor csak egy kisnyikkanás van , szinte jó. Vagy ha az egyest jól meghuzatom,  várok hogy sokat essen a fordulat és rakom a 2 est akkor is majdnem jó. Ha rendesen akarnék váltani akkor ráz. Dugóban szenvedés és rázkódás Undecided
Ötleteket kérnék, meg tapasztalatokat hogy mi lehet a baja!
(nagyon örülnék ha végre már működésileg legalább jó lenne a vas  Cry )

Ez a kuplung lesz, először azt nézd meg, hogy a váltó mellett/felett a kuplungbowdennek megvan-e az íve. Itt 25-45 mm belógás kell, aztán ellenőrizni kell a kuplungpedál holtjátékot is.
Ha ezek rendben vannak akkor sajnos többet kívülről nem lehet tenni, innen jönnek ezek:
- koszos nyomólap
- koszos, megégett betét
- nyelestengely ricnijén szoruló betét
- egyenetlenül nyomó nyomólap (rugókkal van valami)
- lendkereket fogó csavar belsejében megkotlott a tűgörgő
- motortartó (tulképpen váltótartó) bakok lazák vagy feszülnek, de lehet, hogy szétmentek

Mielőtt nekiállsz, hogy kiveszed a motort jól "vasald meg", lehet, hogy javul, ha meg nem, akkor úgyis kiszereléshez készültél.  Wink

Ha kint a tárcsa, akkor a lendkereket és a tárcsát is alaposan vizsgáld meg, esetleg 200-as papírral húzd át.

-

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30239 Dátum: 2008 Augusztus 11, 19:01:48 »

Probléma már megint. Sad
Be lett rakva ratro 1.2 es mocija, megy szépen nincs baja,CSAK ráz a kocsi 1 esben induláskor és 2 esben is mikor váltok.
2esnél már üvegek zörögnek, elég para. Toltás rémálom. A kuplungpedál bizonyos állásánál csinálja csak, mikor már majdnem fent van teljesen.(A kuplungom fent fog nagyon)
A régi motoromból a kuplung kinyomószerkezete meg a tárcsa át lett rakva, mert azokat 2 hónapja újítottam. A kuplungszerkezet, a kinyomócsapágy , a kinyomó villa rugója új, meg a bowden is, a tárcsa fel lett újítva. A régi motorban ezzel a kuplungal ugy tudtm váltani mint a kisangyal, semmi rezgés, vagy hang. Most meg már menni is félek.
Ha duplán kuplungolok 1 ből 2 őbe akkor csak egy kisnyikkanás van , szinte jó. Vagy ha az egyest jól meghuzatom,  várok hogy sokat essen a fordulat és rakom a 2 est akkor is majdnem jó. Ha rendesen akarnék váltani akkor ráz. Dugóban szenvedés és rázkódás Undecided
Ötleteket kérnék, meg tapasztalatokat hogy mi lehet a baja!
(nagyon örülnék ha végre már működésileg legalább jó lenne a vas  Cry )
lehet váltóbak kinyuvadt!("hogy erös motor"),mert aikor beraktunk akkor "vaj volt"

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #30238 Dátum: 2008 Augusztus 11, 17:46:17 »

Probléma már megint. Sad
Be lett rakva ratro 1.2 es mocija, megy szépen nincs baja,CSAK ráz a kocsi 1 esben induláskor és 2 esben is mikor váltok.
2esnél már üvegek zörögnek, elég para. Toltás rémálom. A kuplungpedál bizonyos állásánál csinálja csak, mikor már majdnem fent van teljesen.(A kuplungom fent fog nagyon)
A régi motoromból a kuplung kinyomószerkezete meg a tárcsa át lett rakva, mert azokat 2 hónapja újítottam. A kuplungszerkezet, a kinyomócsapágy , a kinyomó villa rugója új, meg a bowden is, a tárcsa fel lett újítva. A régi motorban ezzel a kuplungal ugy tudtm váltani mint a kisangyal, semmi rezgés, vagy hang. Most meg már menni is félek.
Ha duplán kuplungolok 1 ből 2 őbe akkor csak egy kisnyikkanás van , szinte jó. Vagy ha az egyest jól meghuzatom,  várok hogy sokat essen a fordulat és rakom a 2 est akkor is majdnem jó. Ha rendesen akarnék váltani akkor ráz. Dugóban szenvedés és rázkódás Undecided
Ötleteket kérnék, meg tapasztalatokat hogy mi lehet a baja!
(nagyon örülnék ha végre már működésileg legalább jó lenne a vas  Cry )
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 11, 17:50:22 írta Micka »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30237 Dátum: 2008 Augusztus 11, 15:20:04 »

miatt meglepően hamar kikoptathatja a szívótorkot a neki támaszkodó pillangószelep,

És ez gondolom a fojtószelep-tengely perselyeire is igaz...

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #30236 Dátum: 2008 Augusztus 11, 15:01:49 »


Szívató állásban is blokkolja - na és? Meleg alapjáraton nem mozog az sehová - jó esetben. Viszont a motor rezgései miatt meglepően hamar kikoptathatja a szívótorkot a neki támaszkodó pillangószelep, aztán onnantól lőttek az egyenletes alapjáratnak. Éppen ezért találták ki - már a hitleri idők után - a németek, hogy KICSIT neki kell támaszkodni - azaz kb. 0,05 -ös hézag beállítása után kell kb. fél fordulatot betekerni - ekkor a pillangószelep még zárt, de nem támaszkodik a toroknak.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30235 Dátum: 2008 Augusztus 11, 14:50:55 »

VETO:
A gyar mernökei nem abbol indultak ki, hogy kikopik-e a haz  vagy sem, hanem abbol, hogy a lepcsös alakzatra nem szabad a finom-menetes  csavarkanak felülni, --hiszen ezzel blokkolhatna-- a pillangoszelep mozgasat . Ugyebar

A pillangó szelep csak gázadásnál tud elmozdulni amúgyis... A hézag csak az alap (meleg) állásnál jelentkezik, ha van...


xoyox
« Hozzászólás #30234 Dátum: 2008 Augusztus 11, 14:42:31 »

Egy ponton szerintem hiba van a leírásban, mégpedig amikor az ütköztető csavarral forró motornál nem 0.05 mm-nek kell lenni, hanem ezen a csavaron kell felülni a pillangószelepnek, mégpedig azért, hogy ne a karbiházat koptassa ki, hanem a csavaron üljön fel.
Meg van adva, hogy mennyire kell nyitva lenni a pillangószelepnek, ezt úgy lehet elérni, hogy amikor a csavar éppen hozzáér az alakos tárcsához, annak is a legalsó lépcsőjéhez, akkor negyed fordulatot még rácsavarunk, tehát nem vissza. Ez a sűrűmenetes csavar ekkor pont annyira nyitja a pillangószelepet, hogy az ne a házon üljön fel, de még az alapjárati rendszer működik.

VETO:

A gyar mernökei nem abbol indultak ki, hogy kikopik-e a haz  vagy sem, hanem abbol, hogy a lepcsös alakzatra nem szabad a finom-menetes  csavarkanak felülni, --hiszen ezzel blokkolhatna-- a pillangoszelep mozgasat . Ugyebar
azt sem szabad elfelejteni, hogy a Stanzwerkzeug-- a pres-szerszam- nak is van ilyen hatalmas mennyiseg utan egy bizonyos kopasa, tehat a lepcsök a forgasponttol mert tavolsaga sem ugyanaz mar , egy 10,000-es kipreselt darabszam utan, mint amit megterveztek . . . es különbözöek lehetnek a tavolsagok a lepcsöfokocskak között( a forgasponttol merten )
ugyebar
Többek között ezert is all az az elkepzeles, hogy inkabb a kopasokat beleszamitva, legyen egy Szepesi fele paraszthajszalnyi res = / ca. 0,05 mm / a lepcsö fokai közöttes , hogy sehol ne feküdjön fel a csavarocska  . . .

Olvastam mindezt valamelyik Nemet Birodalmi Harci  Hirharangban, es tovabbitottam a fingot füreszelök csapatanak Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 11, 14:45:13 írta xoyox »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30233 Dátum: 2008 Augusztus 11, 12:27:34 »

Én is így tudom (by Merki Smiley )

ezen a csavaron kell felülni a pillangószelepnek, mégpedig azért, hogy ne a karbiházat koptassa ki, hanem a csavaron üljön fel.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #30232 Dátum: 2008 Augusztus 11, 10:47:20 »

Köszi! Wink
Már van egy kis halvány remény... Grin hogy újra Bogár lesz belőle... Cool
faszaa!!orulnek ha mennel Smiley

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30231 Dátum: 2008 Augusztus 11, 09:32:45 »

pict-3-as karbi beállítása

2/-- FORRO motornal, (nem csak "üzemmeleg" ) hanem forro motornal,  a lepcsös alapjarati

folytoszelep - nel levö " finommenetes " csavart ( rajzon-64 szammal jelölt ) kicsavarod, es

o v a t o s a n   a d d i g  vissza, amig   e p p e n  hogy majdnem hozzaer a lepcsös

reszhez !

Ezt a csavarkat 0,05 mm tavolsagra beallitod a lepcsös Lapkatol ( nincs szamozva ) !

( amennyiben meg egy eredeti gyari beallitasu karburatorod lenne, akkor itt ezen a

csavarfejen egy müanyag kupaknak kellene lennie, amit csak ha leszakitod tudod eltavolitani

)


Igy allitsd be a karbidat egy alapallasra



Egy ponton szerintem hiba van a leírásban, mégpedig amikor az ütköztető csavarral forró motornál nem 0.05 mm-nek kell lenni, hanem ezen a csavaron kell felülni a pillangószelepnek, mégpedig azért, hogy ne a karbiházat koptassa ki, hanem a csavaron üljön fel.
Meg van adva, hogy mennyire kell nyitva lenni a pillangószelepnek, ezt úgy lehet elérni, hogy amikor a csavar éppen hozzáér az alakos tárcsához, annak is a legalsó lépcsőjéhez, akkor negyed fordulatot még rácsavarunk, tehát nem vissza. Ez a sűrűmenetes csavar ekkor pont annyira nyitja a pillangószelepet, hogy az ne a házon üljön fel, de még az alapjárati rendszer működik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #30230 Dátum: 2008 Augusztus 11, 07:02:46 »

gratula! Cool
alakul a  masina Smiley
üdvw

Köszi! Wink
Már van egy kis halvány remény... Grin hogy újra Bogár lesz belőle... Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #30229 Dátum: 2008 Augusztus 11, 07:01:47 »

Gratulálok, haladtok szépen.  Cheesy
Rácalmásra kész is tud lenni. 

Kaptam egy olyan ígéretet, hogy hétvégére összerakják....
Akkor már csak az üléseket, meg az aprólékokat kell beszerelnem...
Jó lenne a hétvégén gurulni vele... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #30228 Dátum: 2008 Augusztus 10, 22:02:27 »

pict-3-as karbi beállítása


Köszi a tartalmas leírást - képet a csavarszámokkal honnan lehetne megszerezni?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30227 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:59:46 »

pict-3-as karbi beállítása


Épp így tettem...
Köszi!

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #30226 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:29:57 »

Ma elvittem a még megvett cuccokat a fényezőhöz, és jelentem le van fújva Öcsisajt...
Sajna nem vittem a fénygépet, és csak telóval tudtam lefényképelni, de a lényeg azért látszik: ÚJRA PADLIZSÁNLILA!  Grin

gratula!! Cool
alakul a  masina Smiley
üdvw

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #30225 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:24:35 »

a képek valahol elvesztek Sad
Pedig jó lenne.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30224 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:18:06 »

ha nincs kopva karbi jó gyujtás és megszakitó hézag és szelep hézag! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #30223 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:14:39 »


a képek valahol elvesztek Sad

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #30222 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:13:26 »

A legutóbbi karbiállítás óta, amit nem én csináltam fulladozott a kocsi hirtelen gázadásra és rettenet benzinszag volt. Na ezt most meguntam és nekiestem állítani.
A keverék csavar majdnem teljesen ki volt tekertve az alapjárati meg be. Adtam neki egy kis alapjáratot és addig tekertem a keverék csavart, míg el nem kezdett dadogni, majd egy felet vissza. Kb 6-ot tekertem befelé.

Fogja-e ez befolyásolni a fogyasztást?

 Mert a kocsi most nem torpan...


pict-3-as karbi beállítása

Igy allitsd be a karbidat egy alapallasra

Co müszerrel finomithatod kesöbb. de ha igy hagyod sem lesz rossz !

Munkafolyamat:

1/-- A Karbi jobb oldalan levö  3 csavart ( 62 Szamu ) fellazitod, es a karbi hazan levö

jelölest a forgathato reszen ( 59 -60-szamu  egyszerre, forditva )   levö jelölessel ( ezek

2 beütött pontocska  ) összehozod, egy allasba . Ezzel a Pillangoszelep allast allitottad be

, a Bimetall Rugocska feszitesevel- lazitasaval ( 59 szamu )


2/-- FORRO motornal, (nem csak "üzemmeleg" ) hanem forro motornal,  a lepcsös alapjarati

folytoszelep - nel levö " finommenetes " csavart ( rajzon-64 szammal jelölt ) kicsavarod, es

o v a t o s a n   a d d i g  vissza, amig   e p p e n  hogy majdnem hozzaer a lepcsös

reszhez !

Ezt a csavarkat 0,05 mm tavolsagra beallitod a lepcsös Lapkatol ( nincs szamozva ) !

( amennyiben meg egy eredeti gyari beallitasu karburatorod lenne, akkor itt ezen a

csavarfejen egy müanyag kupaknak kellene lennie, amit csak ha leszakitod tudod eltavolitani

)

 
/ Egy most becsavart alapjarati levegö csavarnal ( Rajz 35- szammal jelölt ) a motor majdnem

 (de inkabb ) meg is allna ! /
(ha nem valahol falsot sziv !) ( 0,1 mm egy közönseges level-papier, ennek a fele 0,05 mm )


3/--Most a karbin a nagyobbik csavart a Co feletti üresjari levegö csavart ( Rajzon 35-ös

szammal jelölt )addig csavarod kifele, amig a motor felfut kb 1200 fordulatig

 
4/--Ezutan az alatta levö Co csavart( rajzon 33-szammal jelölt )  ( ez a kisebbik ) amit

elözöleg 3 teljes fordulattal ( 3 x 360 fokos fordulat  alaphelyzet mindig )  mar

kicsavartal a legbelsö allasatol,)  addig csavarod  ujra befele, amig a motor elkezd

nyugtalanul jarni, most ugyanezt a csavart addig csavarod kifele, 1/4 avagy 1/2 fordulattal,

amig a motor ujra normalisan,  egyenletesen jarni nem kezd . . ..


5/--majd most a felsö alapjarati vastagabb levegö ( 35 szamu ) csavarral beallithatod

vegervenyesen a kivant üresjarati fordulatodat

Ennyi.

3 csavar, es kb 1 perces melo
(by xoyox)
kipróbálva, bevált, jó alapjárat-fogyasztás, és könnyen is indul

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #30221 Dátum: 2008 Augusztus 09, 20:07:30 »

ÚJRA PADLIZSÁNLILA!  Grin

Gratulálok, haladtok szépen.  Cheesy
Rácalmásra kész is tud lenni. 
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30220 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:29:27 »

Áh értem kösz!
Bitumenlappal már tele vagyok vásároltam elöre vagy 10m2-t Cheesy
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #30219 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:18:11 »

Az miböl van, honnan van?
Szép lesz a bogár, jó munka! Grat! Smiley

Ami gyárilag is volt az ajtó belsejére ragsztva, bitumens lap, öntapadós kivitelben...
Abban a boltban vettem, aholy a féynezőm dolgozik... kb 50x50 cm-es és 3200,- volt a kettő lap...

Köszi!  Wink Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30218 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:15:52 »

... rezgéscsillapító lapokat az ajtókba, stb...
 Grin
Az miböl van, honnan van?
Szép lesz a bogár, jó munka! Grat! Smiley
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #30217 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:06:57 »

Na, ettől megjött az étvágyam!
Egyébként: #1!

Rég láttam, ilyen bescületesen, tisztességesen dolgozó mestört... (csak a kutyája szokna le arról, hogy folyton összekoszolja a pólóm, gatyám a folytonos felugrálásával... Grin )
DE: ez legyen a legnagyobb gond...
Úgy nézem, szép lesz... és alapos...
Most vittem a ragasztót neki, meg a belső új szőnyegeket, új csavarokat, új díszléc-garnitúrát, új rezgéscsillapító lapokat az ajtókba, stb...
 Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
matchbox
« Hozzászólás #30216 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:03:07 »

...a lényeg azért látszik: ÚJRA PADLIZSÁNLILA!  Grin

Na, ettől megjött az étvágyam!
Egyébként: #1!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #30215 Dátum: 2008 Augusztus 09, 11:46:47 »

Ma elvittem a még megvett cuccokat a fényezőhöz, és jelentem le van fújva Öcsisajt...
Sajna nem vittem a fénygépet, és csak telóval tudtam lefényképelni, de a lényeg azért látszik: ÚJRA PADLIZSÁNLILA!!  Grin


[a csatolmányt egy admin törölte]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kicsike
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #30214 Dátum: 2008 Augusztus 09, 10:37:27 »

Meghatározott sorrendben először 10 Nm, majd a végső meghúzás 29-31 Nm nyomatékkal.
(Hogyan tovább? Volkswagen)
köszi szépen!!
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #30213 Dátum: 2008 Augusztus 09, 10:13:04 »

Sziasztok! Tudna nekem segíteni vki? Hengerfej meghúzási nyomatékára lenne szükségem! 1,3-as vw bogárhoz! SOS!

Meghatározott sorrendben először 10 Nm, majd a végső meghúzás 29-31 Nm nyomatékkal.
(Hogyan tovább? Volkswagen)
Nem elérhető kicsike
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #30212 Dátum: 2008 Augusztus 09, 08:42:46 »

Sziasztok! Tudna nekem segíteni vki? Hengerfej meghúzási nyomatékára lenne szükségem! 1,3-as vw bogárhoz! SOS!
Oldalak: 1 ... 1255 1256 1257 1258 1259 [1260] 1261 1262 1263 1264 1265 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.238 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.