www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:22:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1321 1322 1323 1324 1325 [1326] 1327 1328 1329 1330 1331 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13254314 alkalommal)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #27597 Dátum: 2008 Május 05, 19:04:36 »

Melákhoz.... Smiley
de az sincs normális ahol csatlakozi a csökigyoba az öszesnek kivan fujva a sarka ,és hojan hangja van a kocsinak mint ha szelepek csatognának és idegesit
na most ezt hogy mondod?? ugyanis nekem is ilyen kopogó szelephangú a gépem már ötször állítottam szelepet majd végignéztem csavarhúzóval és én is a kipufogó felől eredeztettem a hangot.... ja és engem is roppant mód idegesít... Cheesy

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #27596 Dátum: 2008 Május 05, 19:00:13 »

Elég trükkös: Gumiharangnak a karimáját le kell venni a difiház oldaláról, utánna le kell húzni\ütni a csőtengelyt a féltengelyről. Persze előtte teljesen lebontani féket\fékfalat. Majd ha lent van akkor a difiben van egy nagy zéger gyűrű, azt kiveszed, utánna van egy alátét. Azt is leveszed, aztán már látni fogod a féltengely végén a lelapolást valamely irányba elbillentve kihúzod. És kint van a két dióval együtt.

Ok, a gumiharangokat, meg a féket már leszedtük, úgy látszik a akkor a csőtengelynél akadtunk el!!
Az a baj,hogy mostanában nem tudom csinálni, csak kb 2hét múlva hétvégén, de remélem sikerrel járunk majd!
Addig is köszi hy
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #27595 Dátum: 2008 Május 05, 17:54:23 »

miért is kellene összehegeszteni?  bár úgy már jártam hogy a csőkígyóhoz rövid volt a fűtődob nem ért bele rendesen  de azt még gyorsabb volt javítani mert levágtam a szar részt és kicsit hosszabbat hegesztettem a helyére így még a hegesztést sem kellett körbeköszörülni mert nem ért el odáig  ja és 35ös 2mm falú rozsdamentes csövet vettem 10cm hozzá kéccáz forintér
na jolvan akkor énis szerintem eszt teszem

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #27594 Dátum: 2008 Május 05, 17:52:46 »

csak nem egy ujab szakmát gyakoroltál menyiken végezted el a mütétet ,zöldön vagy a szürkén?
A zöldön.Egyébként a szürkén is én raktam össze a féket,persze csupa új cuccokból.És a 65-ösön is.Nem kellett a fékpadon utána állítani.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #27593 Dátum: 2008 Május 05, 17:51:08 »

Tati

és igy nem kel öszehegeszteni a két rendszert ?csak feltöltöm és kész?
miért is kellene összehegeszteni?  bár úgy már jártam hogy a csőkígyóhoz rövid volt a fűtődob nem ért bele rendesen  de azt még gyorsabb volt javítani mert levágtam a szar részt és kicsit hosszabbat hegesztettem a helyére így még a hegesztést sem kellett körbeköszörülni mert nem ért el odáig  ja és 35ös 2mm falú rozsdamentes csövet vettem 10cm hozzá kéccáz forintér

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #27592 Dátum: 2008 Május 05, 17:38:47 »

Tati

és igy nem kel öszehegeszteni a két rendszert ?csak feltöltöm és kész?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #27591 Dátum: 2008 Május 05, 17:24:27 »

Cortebertnek!
Szia!
Nem kötöszködni akarok,csak tegnap kicseréltem a hátsó jobboldali fékcsöveket!Mondom légtelenítek!Egy gramm olaj sem jött ki!Millis fúrúval kipiszkáltam a koszt a légtelenítő csavar alatti lyukban és már jó is lett!De kicserélem,mert a munkahenger is be volt állva,a gumi pedig szét van szakadva rajta!
Mi garantálja,hogy azok a porszemek amiket a szerelő felszedett az olajjal ,nem jutottak a munkahengerekbe?!
Estleg ugyanígy eltömődhet,mint nekem!Tudom,hogy nagy meló szétszedni minden munkahengert és kitisztítani!
Én is gondolkodom még,de majd ha mindet megnéztem okosabb leszek!






csak nem egy ujab szakmát gyakoroltál menyiken végezted el a mütétet ,zöldön vagy a szürkén?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #27590 Dátum: 2008 Május 05, 17:22:29 »

Cortebertnek!
Szia!
Nem kötöszködni akarok,csak tegnap kicseréltem a hátsó jobboldali fékcsöveket!Mondom légtelenítek!Egy gramm olaj sem jött ki!Millis fúrúval kipiszkáltam a koszt a légtelenítő csavar alatti lyukban és már jó is lett!De kicserélem,mert a munkahenger is be volt állva,a gumi pedig szét van szakadva rajta!
Mi garantálja,hogy azok a porszemek amiket a szerelő felszedett az olajjal ,nem jutottak a munkahengerekbe?!
Estleg ugyanígy eltömődhet,mint nekem!Tudom,hogy nagy meló szétszedni minden munkahengert és kitisztítani!
Én is gondolkodom még,de majd ha mindet megnéztem okosabb leszek!





Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #27589 Dátum: 2008 Május 05, 16:43:15 »

kásztrol edge 10 w 60
de az mar full szintetikus. az olyan hig olaj hogy azzal biztos nem  lesz olaj nyomasa.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #27588 Dátum: 2008 Május 05, 15:30:51 »

őőőőő, már nem emléxem pontosan, de elvileg ki kell jönnie.
az sem ártana, ha a dugattyúkat visszafeszegetnéd alaphelyzet felé.

itten van a beszerelés folyamata:
http://kep.tar.hu/pityubacsi/50134932?o=12#2
koszi megnezegetem....
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #27587 Dátum: 2008 Május 05, 15:29:41 »

Merki szerint igazából nagyon azt meg sem kell húzni, mert a szívó hatás miatt úgyis rászorul, és nem szív luftot alatta.

Ezek szerint nálam nem így működött... Undecided Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27586 Dátum: 2008 Május 05, 14:47:48 »

Merki szerint igazából nagyon azt meg sem kell húzni, mert a szívó hatás miatt úgyis rászorul, és nem szív luftot alatta.

én is szoptam már ilyennel.
úgy látszik, valami elbaltázott szívóhatás van a szívócsövünkben :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #27585 Dátum: 2008 Május 05, 14:43:36 »

Nem akarom elkiabálni, de lehet, hogy erős felindulásból megtaláltam tegnap Öcsisajt baját....
Mármint a maradékot, hogy miért torpant meg, gázadásra....
Volt már iylen tipp, csakj nem hittem, hogy ez lehet...
Szóval....
Tegnap mérgemben lecaplattam a garázsba és erőst megnéztem motort, hogy mi a túróért csinálja még mindig a fesztivált és erős kiváncsiságomban, próbaképpen meg néztem csavarhúzóval, a szívócsövön lévő szigetelő gumit rögzítő bilincs csavarjait.... és láss csodát, tudtam párat tekerni még rajta.... aztán egy-két próbaút, még némi tekerés, szorulásig és szinte megtáltosodott....
Lehetséges, hogy lelazult menet közben? Mert csak meghúzta a Miki, amikor kicserélte ezeket ott, nekem....
Mérges is voltam, meg heppi is egyszerre....
Merki szerint igazából nagyon azt meg sem kell húzni, mert a szívó hatás miatt úgyis rászorul, és nem szív luftot alatta.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27584 Dátum: 2008 Május 05, 14:39:24 »

A tarcsafek eseten hogyan tudom kiszedni a betetket?
Szet kell szedni mindent ?
En kiszedtem a biztosito U alaku vasat es az az alatt talalhato lemezt.
Meg szet kell szednem valamit, vagy igy ki kell jonnie valamerre?
Koszi.

őőőőő, már nem emléxem pontosan, de elvileg ki kell jönnie.
az sem ártana, ha a dugattyúkat visszafeszegetnéd alaphelyzet felé.

itten van a beszerelés folyamata:
http://kep.tar.hu/pityubacsi/50134932?o=12#2



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #27583 Dátum: 2008 Május 05, 14:26:55 »

A tarcsafek eseten hogyan tudom kiszedni a betetket?
Szet kell szedni mindent ?
En kiszedtem a biztosito U alaku vasat es az az alatt talalhato lemezt.
Meg szet kell szednem valamit, vagy igy ki kell jonnie valamerre?
Koszi.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #27582 Dátum: 2008 Május 05, 13:24:49 »

Nekem Megyó megcsinálta pöpecre a verdát múlt héten. (hasonló tüneteket produkált)

hiba:  volt szelephézag (kb a 10szerese Tongue)
         volt benzin (az úszóházban az úszó tartója el volt görbülve, ömlött a benzin orrán száján)
         a karbiban 1600os motor fúvókája volt benne (kb 3szorosa a 28as karbijénak)

most újra jól megy, és 6,5-öt fogyaszt  Cool

Enyémnek meg egy csomó baja előjött..
- rossz, régi gyertya
- régi gyertyakábelek...
- törött és repedt elosztófedél...
- nem túl jó, kicsit beégett megszakító...
- lötyögős trafó...
- és most derült ki, hogy az előgyújtás, úgy kábé 30-40 fokos volt...
- meg most, ez a szívócsövön lévő gumiszorító bilincsek lazasága...
Csoda, hogy ment... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #27581 Dátum: 2008 Május 05, 13:06:43 »

Nem akarom elkiabálni, de lehet, hogy erős felindulásból megtaláltam tegnap Öcsisajt baját....


Nekem Megyó megcsinálta pöpecre a verdát múlt héten. (hasonló tüneteket produkált)

hiba:  volt szelephézag (kb a 10szerese Tongue)
         volt benzin (az úszóházban az úszó tartója el volt görbülve, ömlött a benzin orrán száján)
         a karbiban 1600os motor fúvókája volt benne (kb 3szorosa a 28as karbijénak)

most újra jól megy, és 6,5-öt fogyaszt  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #27580 Dátum: 2008 Május 05, 08:08:16 »

mintha ezt ugattam volna, teeeee!!

Na, erre nem  emlékeztem, hogy ki emlegette... akkor Te voltál...
De abszolut nem gondoltam rá, hisz tavaly csinálta a Miki ennek a cseréjét, és a fenes em gondolt arra, hogy vagy nincs jól meghúzva, vagy időközben lelazult.... ettől függetlenül, azért más is rossz volt (amiket leírtam), de a megtorpanást lehet, hogy ez okozta...
A gyújtást még azért finomíttatnom kell,asszem, mert most olyan kábé 10 fokos előgyújtást állított be a szerelőm, de állítólag 7,5 fokos lenne a jó...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27579 Dátum: 2008 Május 05, 07:59:35 »

Nem akarom elkiabálni, de lehet, hogy erős felindulásból megtaláltam tegnap Öcsisajt baját....
Mármint a maradékot, hogy miért torpant meg, gázadásra....
Volt már iylen tipp, csakj nem hittem, hogy ez lehet...
Szóval....
Tegnap mérgemben lecaplattam a garázsba és erőst megnéztem motort, hogy mi a túróért csinálja még mindig a fesztivált és erős kiváncsiságomban, próbaképpen meg néztem csavarhúzóval, a szívócsövön lévő szigetelő gumit rögzítő bilincs csavarjait.... és láss csodát, tudtam párat tekerni még rajta.... aztán egy-két próbaút, még némi tekerés, szorulásig és szinte megtáltosodott....
Lehetséges, hogy lelazult menet közben? Mert csak meghúzta a Miki, amikor kicserélte ezeket ott, nekem....
Mérges is voltam, meg heppi is egyszerre....

mintha ezt ugattam volna, teeeee!!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #27578 Dátum: 2008 Május 05, 07:06:42 »

Nem akarom elkiabálni, de lehet, hogy erős felindulásból megtaláltam tegnap Öcsisajt baját....
Mármint a maradékot, hogy miért torpant meg, gázadásra....
Volt már iylen tipp, csakj nem hittem, hogy ez lehet...
Szóval....
Tegnap mérgemben lecaplattam a garázsba és erőst megnéztem motort, hogy mi a túróért csinálja még mindig a fesztivált és erős kiváncsiságomban, próbaképpen meg néztem csavarhúzóval, a szívócsövön lévő szigetelő gumit rögzítő bilincs csavarjait.... és láss csodát, tudtam párat tekerni még rajta.... aztán egy-két próbaút, még némi tekerés, szorulásig és szinte megtáltosodott....
Lehetséges, hogy lelazult menet közben? Mert csak meghúzta a Miki, amikor kicserélte ezeket ott, nekem....
Mérges is voltam, meg heppi is egyszerre....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #27577 Dátum: 2008 Május 04, 22:36:50 »

keresem ulrich porait !
aki  hallja adja át !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27576 Dátum: 2008 Május 04, 22:34:51 »

kukásoké  Grin

dettó



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27575 Dátum: 2008 Május 04, 22:34:38 »

kié ?
vagy neked is van ???

juszt azért sem írom le, hogy BUZI vagy :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #27574 Dátum: 2008 Május 04, 22:33:32 »

kié ?
vagy neked is van ???
kukásoké  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #27573 Dátum: 2008 Május 04, 22:32:26 »

narancssárga

kié ?
vagy neked is van ???

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27572 Dátum: 2008 Május 04, 22:31:07 »

ez milyen autó ??????????
narancssárga



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #27571 Dátum: 2008 Május 04, 21:55:59 »

ahogy kilettem okosítva, az első szám a hideg olajra, amásik meg a meleg olajra vonatkozik. igaz?
és végülis nekem melegen, csak alapjáraton kezd el pislákolni a lámpa (nem ég!)
szóval akkor számomra a második szám nagysága számítana?
nemétek hozzzá azé kédem  Roll Eyes
szerintem igen
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #27570 Dátum: 2008 Május 04, 21:50:03 »

ahogy kilettem okosítva, az első szám a hideg olajra, amásik meg a meleg olajra vonatkozik. igaz?
és végülis nekem melegen, csak alapjáraton kezd el pislákolni a lámpa (nem ég!)
szóval akkor számomra a második szám nagysága számítana?
nemétek hozzzá azé kédem  Roll Eyes
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #27569 Dátum: 2008 Május 04, 21:47:30 »

kásztrol edge 10 w 60
ez miért jobb nekem most mint a 20w50?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #27568 Dátum: 2008 Május 04, 21:44:41 »

breaking news:

van indexem!!
baszkuráltam a biztosítékját, aztán egyszer csak elkezdett működni.
úgy tűnik ott nem volt kóser valami érintkezés.

most jön a fékbaszkurálás (2 év állás alatt szépen összeállt, mint a gecis bugyi)
majd mehet bele a motor, oszt havaj.

ez milyen autó ??????????

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27567 Dátum: 2008 Május 04, 21:26:53 »

Abban tudsz segíteni, hogy hogyan kell kiszedni a féltengelelyeket??
Sajna már itt elakadtunk..
Elég trükkös: Gumiharangnak a karimáját le kell venni a difiház oldaláról, utánna le kell húzni\ütni a csőtengelyt a féltengelyről. Persze előtte teljesen lebontani féket\fékfalat. Majd ha lent van akkor a difiben van egy nagy zéger gyűrű, azt kiveszed, utánna van egy alátét. Azt is leveszed, aztán már látni fogod a féltengely végén a lelapolást valamely irányba elbillentve kihúzod. És kint van a két dióval együtt.


                             GNX-967
Nem elérhető DTMV8
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #27566 Dátum: 2008 Május 04, 20:37:24 »

breaking news:

van indexem!!
baszkuráltam a biztosítékját, aztán egyszer csak elkezdett működni.
úgy tűnik ott nem volt kóser valami érintkezés.

most jön a fékbaszkurálás (2 év állás alatt szépen összeállt, mint a gecis bugyi)
majd mehet bele a motor, oszt havaj.

Zsír Cheesy Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27565 Dátum: 2008 Május 04, 20:22:17 »

breaking news:

van indexem!!
baszkuráltam a biztosítékját, aztán egyszer csak elkezdett működni.
úgy tűnik ott nem volt kóser valami érintkezés.

most jön a fékbaszkurálás (2 év állás alatt szépen összeállt, mint a gecis bugyi)
majd mehet bele a motor, oszt havaj.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #27564 Dátum: 2008 Május 04, 17:48:21 »

Delphi 20W50 én ezt használom.
Hidegen (télen -10ben) sincs vele gond, nyáron meg csak jól jöhet az "50".  Wink
De ettől függetlenül -ha javul is a helyzet- 10W40-el sem lehetne gondja egy jó csapágyhézagos motornak.
Szóval csak elodázod a végét.

kásztrol edge 10 w 60
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #27563 Dátum: 2008 Május 04, 16:02:53 »

sztem nincs akkora baja, de nem hajtom túl... pedig megy mint disznó  Grin
"de nem hajtom túl... "

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #27562 Dátum: 2008 Május 04, 15:22:36 »

Persze, kopott motoron egy hatarig (!) segit. Szoval vigyazz a kocsidra, meg talalkozokra kell jarnod vele az iden (is)!  Wink
sztem nincs akkora baja, de nem hajtom túl... pedig megy mint disznó  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27561 Dátum: 2008 Május 04, 15:20:01 »

a "vastag" olaj remélem hatni fog még egy kicsit.
Persze, kopott motoron egy hatarig (!) segit. Szoval vigyazz a kocsidra, meg talalkozokra kell jarnod vele az iden (is)!  Wink


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #27560 Dátum: 2008 Május 04, 15:18:06 »

De te taposod neki mint az allat, nem?
so-so
mostmár annyira nem...
a "vastag" olaj remélem hatni fog még egy kicsit.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27559 Dátum: 2008 Május 04, 14:57:31 »

már az is, jó, ha bírja még kicsit, és eltudom nyújtani a végét...
De te taposod neki mint az allat, nem?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #27558 Dátum: 2008 Május 04, 11:45:58 »

Delphi 20W50 én ezt használom.
Hidegen (télen -10ben) sincs vele gond, nyáron meg csak jól jöhet az "50".  Wink
De ettől függetlenül -ha javul is a helyzet- 10W40-el sem lehetne gondja egy jó csapágyhézagos motornak.
Szóval csak elodázod a végét.

már az is, jó, ha bírja még kicsit, és eltudom nyújtani a végét...
Oldalak: 1 ... 1321 1322 1323 1324 1325 [1326] 1327 1328 1329 1330 1331 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.44 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.