www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 23:38:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921348 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1326 1327 1328 1329 1330 [1331] 1332 1333 1334 1335 1336 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14714927 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27411 Dátum: 2008 Május 01, 15:37:22 »

Nem test, megpucoltam, akksinál és akszni pontnál, minden ugyanaz.
Kicsit dicsekszem, kiszedtem a góf váltójából a beesett kilóméterspirál meghajtó fogaskereket. Nem volt könnyű. :-))))

kár volt enyimbe is uszik 2db,azért müanyag h a besik szétdarálja afogaskerék

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #27410 Dátum: 2008 Május 01, 11:18:32 »

Nem test, megpucoltam, akksinál és akszni pontnál, minden ugyanaz.
Kicsit dicsekszem, kiszedtem a góf váltójából a beesett kilóméterspirál meghajtó fogaskereket. Nem volt könnyű. :-))))

G1 kabrióba újabb G1 kabrió kábelköteg ment bele.
Lehet a test kábel? Megnézem. Még van egy műszeregységem siófokon, azt is kipróbálom, de jóból vettük ki, nem hiszem, hogy az lenne rossz.
Köszi az ötleteket!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #27409 Dátum: 2008 Május 01, 11:12:29 »

En meg csinaltam laposvasbol 2 lyukkal egy lehuzatot. Kozepen a fotengely veget egy dugokulccsal letamasztom, ket hosszu M10-es csavar, par fakotesu alatet es 2 anya. Szepen siman egyenletesen huzva (vagy felvaltva) a ket oldalt szepen lejon minden gond nelkul.
Feszegetni csavarhuzoval, blokknak tamaszva szerintem mokolas.
én tárcsám krómozott a másiknál amit le kellett vennem akkor pedig a hátam mögött ált a gazdája tehát a pajszerelést el kellett vetnem (sajnos Grin )

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #27408 Dátum: 2008 Május 01, 11:09:10 »

vagy a blokkot, a lehuzató tényleg felejtős.
En meg csinaltam laposvasbol 2 lyukkal egy lehuzatot. Kozepen a fotengely veget egy dugokulccsal letamasztom, ket hosszu M10-es csavar, par fakotesu alatet es 2 anya. Szepen siman egyenletesen huzva (vagy felvaltva) a ket oldalt szepen lejon minden gond nelkul.
Feszegetni csavarhuzoval, blokknak tamaszva szerintem mokolas.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #27407 Dátum: 2008 Május 01, 10:35:30 »

G1 kabrióba újabb G1 kabrió kábelköteg ment bele.
Lehet a test kábel? Megnézem. Még van egy műszeregységem siófokon, azt is kipróbálom, de jóból vettük ki, nem hiszem, hogy az lenne rossz.
Köszi az ötleteket!

azért jó lett volna tudni hogy 1es vagy ötös golfról van szó. ha egyes akkor korúzió és test ha négyes vagy ötös akkó kompúter ha hármas akkó csatlakozó  ha kettes akkor pedig mindkét műszeregység szar de én sem akarok beledumálni Roll Eyes  és még az akku és kaszni közötti test madzag is szokott  különlegességeket produkálni
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #27406 Dátum: 2008 Május 01, 10:07:41 »

azért jó lett volna tudni hogy 1es vagy ötös golfról van szó. ha egyes akkor korúzió és test ha négyes vagy ötös akkó kompúter ha hármas akkó csatlakozó  ha kettes akkor pedig mindkét műszeregység szar de én sem akarok beledumálni Roll Eyes  és még az akku és kaszni közötti test madzag is szokott  különlegességeket produkálni

ha jóltudom bár nembiztos akkor g1 cabrióba g2 kábelköteg ment bele

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #27405 Dátum: 2008 Május 01, 10:06:43 »

szóval a mérési pontok és értékek kellenek.
ez engem is érdekelne.
ha lehet, akkor jetta 2-höz is.

A biztosíték két lába között max 4 Amper! ( (2x21W+2W)/12V )

De ha rövidzárlat, akkor nem tudod megmérni. Lehet, hogy lefüstöl a multi is...
Szerintem mindenképpen végigg kell követni a kábeleket. Nincs-e kaszni átvezetésnél megtörve a szigetelés stb.

így, sárvédők nélkül nagyon dög.
mi lesz a sorsa?
Díszlécig megfújom ideiglenesen. Szeptemberben meg szétrobbantássss...Új sárvédők, padló stb...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 01, 10:13:25 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #27404 Dátum: 2008 Május 01, 09:41:29 »

akkor mindössze csak ezzel jár ha egy modernebb autó kábelkötegét és elektronikáját építik be
egyébként pedig nem értek hozzá ,kár volt belepofáznom csak tippeltem
azért jó lett volna tudni hogy 1es vagy ötös golfról van szó. ha egyes akkor korúzió és test ha négyes vagy ötös akkó kompúter ha hármas akkó csatlakozó  ha kettes akkor pedig mindkét műszeregység szar de én sem akarok beledumálni Roll Eyes  és még az akku és kaszni közötti test madzag is szokott  különlegességeket produkálni
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 01, 09:43:18 írta tati »

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #27403 Dátum: 2008 Május 01, 09:35:40 »

  és sötétbe a fordulatszám mérő is szundikál minek pörögjön késő este Tongue Grin

akkor mindössze csak ezzel jár ha egy modernebb autó kábelkötegét és elektronikáját építik be
egyébként pedig nem értek hozzá ,kár volt belepofáznom csak tippeltem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #27402 Dátum: 2008 Május 01, 09:29:46 »

ez teljesen normális szeríntem ugyanis az uj kocsikon nappal erősebb fénnyel világít mert feltételezi hogy kell a nagyobb fényerő annak érdekében hogy akkor is lásd ha mondjuk árnyékos úton mész vagy belesüt a nap stb  viszont este bántó az erős műszerfalfény ezért lejebb veszi a fényerőt

szvsz

a bmw men is így volt az úgynevezett komfortmodulnak köszönhetően
  és sötétbe a fordulatszám mérő is szundikál minek pörögjön késő este Tongue Grin

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #27401 Dátum: 2008 Május 01, 09:11:41 »

Ha már elektromos gondok...
A golfon a világítás és társai nem egészen jól muzsikálnak. Minden működik, de ha gyújtáson vagyok (ill jár a motor), a fényszóró visszajelző kb 50%-os erővel világít, ha nincs fényszóró, elalszik, ha rajta a fényszóró. Gyújtás és világítás esetén eltűnik az óra a műszerfalon. Kint minden lámpa megfelelően működik. Ja, ha a világfítást felkapcsolom, a fordulatszámmérő is kb a felét mutatja.
Mi lehet a gáz? Valami letestel a műszeregységben? Nem kap testet? Kipróbáltanm másik műszeregységgel, a jelenség ugyanaz.
Köszi az ötleteket előre is!


ez teljesen normális szeríntem ugyanis az uj kocsikon nappal erősebb fénnyel világít mert feltételezi hogy kell a nagyobb fényerő annak érdekében hogy akkor is lásd ha mondjuk árnyékos úton mész vagy belesüt a nap stb  viszont este bántó az erős műszerfalfény ezért lejebb veszi a fényerőt

szvsz

a bmw men is így volt az úgynevezett komfortmodulnak köszönhetően

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #27400 Dátum: 2008 Május 01, 07:22:51 »

Ha már elektromos gondok...
A golfon a világítás és társai nem egészen jól muzsikálnak. Minden működik, de ha gyújtáson vagyok (ill jár a motor), a fényszóró visszajelző kb 50%-os erővel világít, ha nincs fényszóró, elalszik, ha rajta a fényszóró. Gyújtás és világítás esetén eltűnik az óra a műszerfalon. Kint minden lámpa megfelelően működik. Ja, ha a világfítást felkapcsolom, a fordulatszámmérő is kb a felét mutatja.
Mi lehet a gáz? Valami letestel a műszeregységben? Nem kap testet? Kipróbáltanm másik műszeregységgel, a jelenség ugyanaz.
Köszi az ötleteket előre is!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27399 Dátum: 2008 Május 01, 02:50:55 »

én 10es gátervasból csináltam lehúzót 8perc alatt 1perc alatt leszedtem vele  ez 9 még míndíg én vagyok a legjobb  pusmogas
Mi lespajszoltuk, 2 perc alatt. :-P


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #27398 Dátum: 2008 Május 01, 00:23:00 »

volna egy kérdésem, az ékszíjtárcsa, hogy jön le a főtengelyről?
én 10es gátervasból csináltam lehúzót 8perc alatt 1perc alatt leszedtem vele  ez 9 még míndíg én vagyok a legjobb  pusmogas

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27397 Dátum: 2008 Május 01, 00:21:00 »

Süsü, Köszi! Kezfogas a kaszni méretek 61-eshez is jók ugye?
A keresztartók is el vannak hervadva...  Sad Cry

Más kérdés : A hátsó lengőkarokat gáz kiszedni? takarítás , festés miatt...
Igen, jó.
Lehet találni mindig mérvadó pontokat.

Féltengely kiköt 3 csavar, torziós kupak le, utánna  ki lehet húzni a lengőkart. Valószínű torzióval összegyógyult és azzal együtt jön ki. Az állásást pedig figyelni kell kíivételkor, berakáskor. Célszerű összejelölni vagy egy sablont készíteni, mert a futómű magasságát könnyen el lehet rakni.


                             GNX-967
Nem elérhető DTMV8
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #27396 Dátum: 2008 Május 01, 00:10:47 »

http://vulture.extra.hu/include/blog/

Erről a gépről van szó Cheesy Grin Evil
Nem elérhető DTMV8
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #27395 Dátum: 2008 Május 01, 00:05:31 »

Süsü, Köszi! Kezfogas a kaszni méretek 61-eshez is jók ugye?
A keresztartók is el vannak hervadva...  Sad Cry

Más kérdés : A hátsó lengőkarokat gáz kiszedni? takarítás , festés miatt...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27394 Dátum: 2008 április 30, 23:47:19 »

az a baj, hogy a főtengely már kiszerelt állapotban van, rajt a lendkerék és az ékszíjtárcsa, az esztergányos nem tudja így befogni szvsz

jaaa, akkor kalapács.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27393 Dátum: 2008 április 30, 23:47:00 »

drasztikusabb megoldás: két kisebb spájszerrel vagy csavarhúzóval aláfeszíteni.

nekem ez jött be.
bal kézbe csavarhúzó, jobb kézbe szintén.
oszt egy sima, egy fordított.
olyan 10 perc alatt le is szokott jönni. :-/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #27392 Dátum: 2008 április 30, 23:45:47 »

Dede, az biztosan. Eleg vekony es puha ahhoz az ekszijtarcsa, fogj egy spajszert es szepen tizedmillimeterenkent spajszold le korbe-korbe forgatva. Igy le fog jonni, de tedd a tengelyhez kozel a spajszer veget, hogy ne nagyon deformald a tarcsat!
az a baj, hogy a főtengely már kiszerelt állapotban van, rajt a lendkerék és az ékszíjtárcsa, az esztergányos nem tudja így befogni szvsz

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27391 Dátum: 2008 április 30, 23:43:11 »

ahha, nagy vagy kis flex Wink
tetszőleges  Grin


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27390 Dátum: 2008 április 30, 23:42:18 »

Dede, az biztosan. Eleg vekony es puha ahhoz az ekszijtarcsa, fogj egy spajszert es szepen tizedmillimeterenkent spajszold le korbe-korbe forgatva. Igy le fog jonni, de tedd a tengelyhez kozel a spajszer veget, hogy ne nagyon deformald a tarcsat!
vagy a blokkot, a lehuzató tényleg felejtős.


                             GNX-967
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27389 Dátum: 2008 április 30, 23:40:36 »

ahha, nagy vagy kis flex Wink
van rajt két nyílás, a csapágy lehuzató 2 lábát bele akasztom  és úgy próbálom az nem tesz benne kárt?
Dede, az biztosan. Eleg vekony es puha ahhoz az ekszijtarcsa, fogj egy spajszert es szepen tizedmillimeterenkent spajszold le korbe-korbe forgatva. Igy le fog jonni, de tedd a tengelyhez kozel a spajszer veget, hogy ne nagyon deformald a tarcsat!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #27388 Dátum: 2008 április 30, 23:38:31 »

megfogod a két szélét és testsúlyoddal ránehezedve neki állsz cibálni. (puha párnákat tegyél a hátad mögé Grin Evil)
drasztikusabb megoldás: két kisebb spájszerrel vagy csavarhúzóval aláfeszíteni.
flex Tongue
ahha, nagy vagy kis flex Wink
van rajt két nyílás, a csapágy lehuzató 2 lábát bele akasztom  és úgy próbálom az nem tesz benne kárt?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27387 Dátum: 2008 április 30, 23:33:14 »

eddig tapasztaltam és hogyan tovább
megfogod a két szélét és testsúlyoddal ránehezedve neki állsz cibálni. (puha párnákat tegyél a hátad mögé Grin Evil)
drasztikusabb megoldás: két kisebb spájszerrel vagy csavarhúzóval aláfeszíteni.
flex Tongue


                             GNX-967
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #27386 Dátum: 2008 április 30, 23:26:04 »

nehezen  Evil
eddig tapasztaltam és hogyan tovább

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #27385 Dátum: 2008 április 30, 23:23:30 »

volna egy kérdésem, az ékszíjtárcsa, hogy jön le a főtengelyről?
nehezen  Evil
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #27384 Dátum: 2008 április 30, 23:22:38 »

volna egy kérdésem, az ékszíjtárcsa, hogy jön le a főtengelyről?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27383 Dátum: 2008 április 30, 23:18:26 »

csak az első indexek vannak bekötve, ott tutizicsi, hogy nincs összekötés, mert én raktam össze.
hátul meg lógnak ki a világba a tyúkbelek egymástól megfelelő távolságra.

valahol a vészvillogó kapcsolónál van a bibi vagy a relénél vagy a kábel közepe felé valahol.
amig ezt kitesztelem, legalább 10 biztosítékot elfüstölnék.
Egy zárlat és kontakthiba nélküli kapcsolat között 0,1-0,3 ohm az ellenállás.
Az index kapcsolójánál nem lehet valami bibi?
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 30, 23:21:35 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27382 Dátum: 2008 április 30, 23:15:07 »


ŐŐŐ asszem félre értettük egymást...  Grin Wink padló az már van , meg napóleon sityak is + alá a vastag lemez, de mivel a padló már volt javítva és jelen állapotában nem igazán lehet normális méretet venni róla. Sad
Nekem konkrétan a kaszni méretek kellenének , padló+ bódé. Smiley Wink
1. ezzel tudok szolgálni:
2. Én ha padlólemezt cserélek a hátsó kereszttartóját szoktam alapméretnek venni, elöl a napóleonnál meg fix helye van. A kereszttartót pedig az új padló felrakása előtt vágom le pontosan bemérve az egyes pontok távolságát. (az újat pedig általában alakítani kell, mert úgy sem lesz pontos) Valahogy így:

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 30, 23:29:03 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető DTMV8
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #27381 Dátum: 2008 április 30, 23:01:50 »

csak az első indexek vannak bekötve, ott tutizicsi, hogy nincs összekötés, mert én raktam össze.
hátul meg lógnak ki a világba a tyúkbelek egymástól megfelelő távolságra.

valahol a vészvillogó kapcsolónál van a bibi vagy a relénél vagy a kábel közepe felé valahol.
amig ezt kitesztelem, legalább 10 biztosítékot elfüstölnék.

Azárt mérd ki elöl is melyik a plussz szál, melyik a test.
a biztit ne vedd ki, mert akkor nem megy "jel" mivel ki iktattad a hibát.gyújtás nélkül tedd ki az indexet és barangolj végig ellenállást keresve, a pozitív szálon. Mivel zárlat van asszem magas értéket fog mutatni a multiméter.
Mérd meg mennyi a jó oldalon és ahoz képest magas...vagy legalábbis tuti más  Grin
kábel odacsippantás ra nézz rá a kormány oszlopnál , vag olvadást a csokinál.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27380 Dátum: 2008 április 30, 22:41:35 »

Szia! Sztem "egyszerűen" letestel valahol a ( valószínű a végén) a plussz. nézd meg a villogónál  a kábeleket , nem-e csúszott le pl

csak az első indexek vannak bekötve, ott tutizicsi, hogy nincs összekötés, mert én raktam össze.
hátul meg lógnak ki a világba a tyúkbelek egymástól megfelelő távolságra.

valahol a vészvillogó kapcsolónál van a bibi vagy a relénél vagy a kábel közepe felé valahol.
amig ezt kitesztelem, legalább 10 biztosítékot elfüstölnék.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27379 Dátum: 2008 április 30, 22:38:24 »


ŐŐŐ asszem félre értettük egymást...  Grin Wink padló az már van , meg napóleon sityak is + alá a vastag lemez, de mivel a padló már volt javítva és jelen állapotában nem igazán lehet normális méretet venni róla. Sad
Nekem konkrétan a kaszni méretek kellenének , padló+ bódé. Smiley Wink

szóval a mérési pontok és értékek kellenek.
ez engem is érdekelne.
ha lehet, akkor jetta 2-höz is.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető DTMV8
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #27378 Dátum: 2008 április 30, 22:37:37 »

elektronkergetésben járatos szaktársak figyelmezzenek!

adva vagyon a bogaram, amely balra indexeléskor kiQrja a biztosítékot.
egy jól szituált kínai piacos multiméter áll még rendelkezésre.

az eljárást a következőképpen képzelem:
- bekapcsolom az indexet, biztosíték nélkül
- mérek valamit
- birizgálom a tyúkbeleket
- megint mérek, hogy jó helyen birizgáltam-e.

az a kérdés, hogy mit méricskéljek a biztosíték helyén?
- ohm
- volt
- fí négyzet
- vagymi?

Szia! Sztem "egyszerűen" letestel valahol a ( valószínű a végén) a plussz. nézd meg a villogónál  a kábeleket , nem-e csúszott le pl
Nem elérhető DTMV8
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #27377 Dátum: 2008 április 30, 22:34:31 »

www.bugparts.hu vagy www.bugbox.hu 12500ft/oldal.


ŐŐŐ asszem félre értettük egymást...  Grin Wink padló az már van , meg napóleon sityak is + alá a vastag lemez, de mivel a padló már volt javítva és jelen állapotában nem igazán lehet normális méretet venni róla. Sad
Nekem konkrétan a kaszni méretek kellenének , padló+ bódé. Smiley Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27376 Dátum: 2008 április 30, 22:29:52 »

elektronkergetésben járatos szaktársak figyelmezzenek!

adva vagyon a bogaram, amely balra indexeléskor kiQrja a biztosítékot.
egy jól szituált kínai piacos multiméter áll még rendelkezésre.

az eljárást a következőképpen képzelem:
- bekapcsolom az indexet, biztosíték nélkül
- mérek valamit
- birizgálom a tyúkbeleket
- megint mérek, hogy jó helyen birizgáltam-e.

az a kérdés, hogy mit méricskéljek a biztosíték helyén?
- ohm
- volt
- fí négyzet
- vagymi?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #27375 Dátum: 2008 április 30, 22:01:43 »

Vagy manuálisan. Egy hétvége alatt fel is lehetne polírozni egy sárhányót. (kicsit fótosra)
aminek a hatása következő hétvégéig tart Wink

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #27374 Dátum: 2008 április 30, 21:59:26 »

Vagy manuálisan. Egy hétvége alatt fel is lehetne polírozni egy sárhányót. (kicsit fótosra)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #27373 Dátum: 2008 április 30, 21:32:53 »

viszont ezek csak bosszankodásra és komoly kár okozásra jók pusmogas

bizonybizony ahogy a végin pereg pörög a 13-as anya a 20mm-es alátéttel az csodágraképes  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #27372 Dátum: 2008 április 30, 21:17:57 »

Szerintem lehet kapni pisztolyfúróba valo tárcsát, amire fel lehet szerelni a polírkorongot. A fúró mégiscsak barátságosabb sebességgel dolgozik.
Vagy: májusi akció  "Hódos" barkácsboltban: Autópolírozó gép, Tárcsaátmérő:240mm, Fordulatszám: max 3000/min, 110W, 4495 Ft
viszont ezek csak bosszankodásra és komoly kár okozásra jók pusmogas

Oldalak: 1 ... 1326 1327 1328 1329 1330 [1331] 1332 1333 1334 1335 1336 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.215 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.