www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 23, 14:44:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921180 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1534 1535 1536 1537 1538 [1539] 1540 1541 1542 1543 1544 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12830627 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19057 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:27:50 »

két oldalon csavaros
quote author=Maresz link=topic=8.msg214455#msg214455 date=1189923034]
csak abbol fajtávol tudsz aminek mind a2 difi fedele csavaros!(száraz)
Idézet

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19056 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:10:34 »

Merész kérdés! Hátha tud valaki érdemben válaszolni.

Száraz féltengelyes váltóból építet már valaki olajosat?
Van valami buktatója, vagy csak át kell dobálni az olajos cuccait?



csak abbol fajtávol tudsz aminek mind a2 difi fedele csavaros!(száraz)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19055 Dátum: 2007 Szeptember 15, 22:32:26 »

Merész kérdés! Hátha tud valaki érdemben válaszolni.

Száraz féltengelyes váltóból építet már valaki olajosat?
Van valami buktatója, vagy csak át kell dobálni az olajos cuccait?



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19054 Dátum: 2007 Szeptember 15, 22:31:15 »

nekem meg ma, elloptak egy kasznimat, de meg fogom bosszulni! 


a kiszedett váltóra kb. 12 perc 23 másodperc alatt repült rá a helyi begyűjtő brigád és BICIKLIVEL elvitte féltengellyel együtt... beszarás.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19053 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:57:10 »

kuttyák!
úrrá lettem legendás lustaságomon, oszt nekiláttunk ulrichot birizgálni.
mai projekt:
- motor ki
- váltó ki
- ujjam vége lenyírbálás
- sikoltozás
- másik váltó be
- sörözés

a kiszedett váltóra kb. 12 perc 23 másodperc alatt repült rá a helyi begyűjtő brigád és BICIKLIVEL elvitte féltengellyel együtt... beszarás.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19052 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:50:39 »

ÁtmenőK!anya és csavar. Nincs beépített anya!

Azért mertem úgy gondolni, h könyebb legyen a hátfal illesztése.


Nincsen valakinél kukás alagút, mert alsó merevítő lemez kéne 1 darabka.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 15, 21:53:22 írta SixtusAngel »

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19051 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:45:52 »

Hát nem is tom mi legyen, meert nekem most doblemezt kell javítani, és akkor úgy is leesik a hátfal. Tehát azt mondod h a sárvédő tartó csavarokkal fogattad oda, azokat vágjuk le a doblemezről, és azok kerülnek a hátfalra?
ÁtmenőK!anya és csavar. Nincs beépített anya!
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19050 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:39:40 »

Igen,de nincs behasítva afurat mert akkor nincs tartása. A zár felfelé húzza a hátfalat ezért ne hasitsátok be.

Hát nem is tom mi legyen, meert nekem most doblemezt kell javítani, és akkor úgy is leesik a hátfal. Tehát azt mondod h a sárvédő tartó csavarokkal fogattad oda, azokat vágjuk le a doblemezről, és azok kerülnek a hátfalra?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19049 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:39:26 »

Jaaa, neked 6 sarvedod vaaaan ?! ;-)

Azer' alkalomadtan mutass ma' kepet legyszi' ! :-)
Nics több képem. Cry
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19048 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:36:33 »

Skoda stílusban?
Igen,de nincs behasítva a furat mert akkor nincs tartása. A zár felfelé húzza a hátfalat ezért ne hasitsátok be.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 15, 21:39:48 írta kdf 001 »
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19047 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:34:51 »

Nyammm.  Grin

Aztán mikor tudom majd megvizslatni?

amikor lejössz miskolcra...  Grin
egyébként még hátra van egy karburátor finomhangolás, egy fékpad s aztán indul a bejáratás... győrben ill. sopronban még nem voltam s gondoltam bejáratásnak a pálya pont megteszi. két éve nyáron már lementem a balcsira nyolcvannal a pályán. örültek nekem rettenetesen  Grin
közben megejthetünk egy kölcsönös mustrát!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19046 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:33:34 »

A sárvédő átmenő csavaros mind a 6 darab.  És ezzel kész.
A hátfalon a meneteket leszeded. Ha a régit levágod akkor a két oldalára új lemezt raksz és kifúrod. De amit most ajánlottam az heggesztéssel jár. Na meg fényezéssel.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 15, 21:37:08 írta kdf 001 »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19045 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:31:44 »

A sárvédő átmenő csavaros mind a 6 darab.  És ezzel kész.

Jaaa, neked 6 sarvedod vaaaan ?! ;-)

Azer' alkalomadtan mutass ma' kepet legyszi' ! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19044 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:30:42 »

A sárvédő átmenő csavaros mind a 6 darab.  És ezzel kész.

Skoda stílusban?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19043 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:28:16 »

Azt hiszen inkább a hátfal felfogatási megoldásról érdekelne kép itt mindenkit.
A sárvédő átmenő csavaros mind a 6 darab.  És ezzel kész.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19042 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:25:26 »

A te kedvedért kiszedtem a motort,hogy láthasd a hátúlját. Grin

Koszi, most mar visszateheted ... ;-)

Amugy telleg a felfogatas erdekelne, mit, hol, hova, mivel, mit kell elvinni Pityubahoz egy jo kis flexelesre, stb...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19041 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:17:19 »

A te kedvedért kiszedtem a motort,hogy láthasd a hátúlját. Grin

Azt hiszen inkább a hátfal felfogatási megoldásról érdekelne kép itt mindenkit.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19040 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:15:04 »

A te kedvedért kiszedtem a motort,hogy láthasd a hátúlját. Grin

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19039 Dátum: 2007 Szeptember 15, 20:55:49 »

Úgyvan az nélkülözhetettlen,és krelatív gondolkodás na meg a szakmában tőltött gyakorlat.  Grin

Tudsz mutatni kepeket? Nekem eppen aktualis egy hatfalcsere ... es igy tenyleg egy nagysagrenddel konnyebb a motort ki- es beszerelni!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19038 Dátum: 2007 Szeptember 15, 20:33:16 »

Hell!
hát biz kedden elkészült a bogaram. lehet, hogy lucának fogjuk hivni mert oly lassan készült el. március eleje óta készült...
csináltam egy csomó fotót, de még rendezgetem s a tár.hu-ra akarom feltölteni. itt egy fotó.
Szép!
Anyukám kocsija is ilyen napsárga...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #19037 Dátum: 2007 Szeptember 15, 20:28:08 »

Hell!
hát biz kedden elkészült a bogaram. lehet, hogy lucának fogjuk hivni mert oly lassan készült el. március eleje óta készült...
csináltam egy csomó fotót, de még rendezgetem s a tár.hu-ra akarom feltölteni. itt egy fotó.

Nyammm.  Grin

Aztán mikor tudom majd megvizslatni?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #19036 Dátum: 2007 Szeptember 15, 20:11:09 »

Hell!
hát biz kedden elkészült a bogaram. lehet, hogy lucának fogjuk hivni mert oly lassan készült el. március eleje óta készült...
csináltam egy csomó fotót, de még rendezgetem s a tár.hu-ra akarom feltölteni. itt egy fotó.
Patent a gép!Jó a képbeállítás!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19035 Dátum: 2007 Szeptember 15, 19:47:46 »

lenne egy kérdésem: van egy generátorom ami cirka 3-4 évet állt. aztán felszereltem a bogaram motorjára. az első méréskor 14.39 V-ot töltött. egy pár nap múlva már 14.20 V-ot. ma pedig már 14.16V-ot. ez normális? várható további fesz csökkenés? persze ez is elég...
amig 12feelt és 15alat tölt addig nincs gond

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19034 Dátum: 2007 Szeptember 15, 19:42:13 »

lenne egy kérdésem: van egy generátorom ami cirka 3-4 évet állt. aztán felszereltem a bogaram motorjára. az első méréskor 14.39 V-ot töltött. egy pár nap múlva már 14.20 V-ot. ma pedig már 14.16V-ot. ez normális? várható további fesz csökkenés? persze ez is elég...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19033 Dátum: 2007 Szeptember 15, 19:39:32 »

Hell!
hát biz kedden elkészült a bogaram. lehet, hogy lucának fogjuk hivni mert oly lassan készült el. március eleje óta készült...
csináltam egy csomó fotót, de még rendezgetem s a tár.hu-ra akarom feltölteni. itt egy fotó.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #19032 Dátum: 2007 Szeptember 15, 13:24:13 »

nincs utángyártottban eleve levehető hátfal?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19031 Dátum: 2007 Szeptember 15, 07:37:47 »

Vagy inkább építs egy jó motort, amit nem kell minden héten kiszedni!  Evil
Akkor nem kell a levehető hátfal.
Vagy vegyél csápos emelőt.


Építs bagit annak nincs hátulja.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19030 Dátum: 2007 Szeptember 14, 22:48:55 »

ez engem is érdekelne
mit ajánlasz hogyan a legegyszerübb?

Építs bagit annak nincs hátulja.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #19029 Dátum: 2007 Szeptember 14, 22:43:35 »

Úgyvan az nélkülözhetettlen,és krelatív gondolkodás na meg a szakmában tőltött gyakorlat.  Grin
ez engem is érdekelne
mit ajánlasz hogyan a legegyszerübb?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19028 Dátum: 2007 Szeptember 14, 21:30:13 »

Mindenkinek ajánlom,fényezés előtt át kell alakítani. A Németeknek már a 60-as években így kellett volna gyártaniuk! ( nehogy bepereljem a gyárat)

buszoknál is a t2a-ban leszedhető a hátfal, a t2b-ben már nem.
gondolom olcsóbb volt így gyártani.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19027 Dátum: 2007 Szeptember 14, 19:03:38 »

Úgyvan az nélkülözhetettlen,és krelatív gondolkodás na meg a szakmában tőltött gyakorlat.  Grin
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #19026 Dátum: 2007 Szeptember 14, 18:57:15 »

OK, és hogyan kell eszközölni a változtatást? Lehetne közelebbi képeket az átalakításról?  Wink
FLEX.  Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #19025 Dátum: 2007 Szeptember 14, 18:54:44 »

Mindenkinek ajánlom,fényezés előtt át kell alakítani. A Németeknek már a 60-as években így kellett volna gyártaniuk! ( nehogy bepereljem a gyárat)
OK, és hogyan kell eszközölni a változtatást? Lehetne közelebbi képeket az átalakításról?  Wink

Petyó
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19024 Dátum: 2007 Szeptember 14, 18:52:44 »

Melyika a jobb gyújtógyertya: Bosch W8AC vagy a Brisk N17C ?
A Boschról mostanában ramaty kritikákat hallok...

Én meg Brisk párti vagyok! Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19023 Dátum: 2007 Szeptember 14, 18:46:58 »

Horgászásra is kiváló,és van fedél a fejed fölött! Grin

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19022 Dátum: 2007 Szeptember 14, 18:43:35 »

akkor ez most SZMBAHE?  Grin látom nem vagyok egyedül a levehető hátfallal
Mindenkinek ajánlom,fényezés előtt át kell alakítani. A Németeknek már a 60-as években így kellett volna gyártaniuk! ( nehogy bepereljem a gyárat)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19021 Dátum: 2007 Szeptember 14, 16:06:07 »

Melyika a jobb gyújtógyertya: Bosch W8AC vagy a Brisk N17C ?
A Boschról mostanában ramaty kritikákat hallok...
BERU? Az enyémben most az van, öcsém is azzal jár.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19020 Dátum: 2007 Szeptember 14, 16:04:55 »

jó a bosch, de csak a német. a többi kaka (török, india, stb.)

a román bosch gyertyák is vannak olyan jók, mint a többi.
azzal jártam egy csomó ideig.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető versicolor
Hozzászólások: 346


« Hozzászólás #19019 Dátum: 2007 Szeptember 14, 15:57:21 »

jó a bosch, de csak a német. a többi kaka (török, india, stb.)

Köszi Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19018 Dátum: 2007 Szeptember 14, 15:53:54 »

jó a bosch, de csak a német. a többi kaka (török, india, stb.)

Melyika a jobb gyújtógyertya: Bosch W8AC vagy a Brisk N17C ?
A Boschról mostanában ramaty kritikákat hallok...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1534 1535 1536 1537 1538 [1539] 1540 1541 1542 1543 1544 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.183 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.