www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 14, 00:36:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1534 1535 1536 1537 1538 [1539] 1540 1541 1542 1543 1544 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13557281 alkalommal)
matchbox
« Hozzászólás #19082 Dátum: 2007 Szeptember 16, 21:00:56 »

s igy jó lett a kormányod? ill. a kormányműved? vagy még nincs kész? mesélj kérlek!
minden jót!

Eddíg mit csináltam az elmúlt 3 évben, hogy leCSÖKKENTSEM elviselhető szintre a kormány berázását - minden  lépés után tesztelés:
1. lengőkar szilentek cserélve (már el voltak porladva)
2. gömbfejek cserélve
3. kerék-csapágyak cserélve (lötyögtek meghúzás után is)
4. futómű beállíttatva szgépes padon
5. kerekek centírozva
6. olajos lengéscsillapítók cserélve (ugyan-olyanokra) - gödrös kanyarban már alig tudtam az úton tartani
7. lötyögő anyák meghúzva olyan mértékben, hogy kanyarodás után beálljon egyenes menetbe magától a bogárkám - de ne is lötyögjenek a rudak
8. toronycsapágyak cserélve - már lötyögtek rendesen
9. a kerekeket 90°-kal elforgatva a dobon teszteltem, hogy erősödik, vagy csökken a berázás
10. egy kréta segítségével központosítottam a kerekeket - eleje felemelve, kerékanyák meglazítva; kerék pörgetve, kréta alátartva - ahol "kipúposodik a kerék", az legyen felül, majd enyhén lefelé ütögetve meghúztam az anyákat (krétás teszttel ellenőrzés)

Megjegyzés: 185/65-ös gumik és 5,5"-os lemezfelnik vannak elől - nem volt igazán jó választás, mert túl nagy a súly. A fentiek után az autón úgy áll a kormány a kezemben, mint a cövek: kanyar, gödör, fékezés nem probléma, nincs rázás. Kivétel: 65-70 között egy enyhe beremegés. Amikor ráteszem a téli gumikat (155/65-ös) az eredeti lemezfelnin, akkor ez is eltűnik. Ha mégegyszer lecserélem a gumokat elől, akkor csakis 155-ös széles gumikat fogok venni - mégha az drágább is, mint a kommersz 185-ös.

Röviden ennyit tettem...
:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19081 Dátum: 2007 Szeptember 16, 20:45:46 »

Sziasztok!
A magam kárán tanultam - megosztanám:
Naszóval, nagyon rázott már a kormány, így felemeltem az elejét. A jobb külső kormányrúd-összekötő gömbfej brutálisan lötyögött - sebaj, rendeltem a Hudák Misitől 1 pár külső garnitúrát 1302-hez utánvéttel. Megjött az áru - katalógus-szám szerint stimmelt, azonban mindkettő balos volt. Anyázás után levettem a a bal oldalit is - asem stimmelt. Mindkét külső gömbfej jobb menetes volt!
Telefonálás, egyeztetés, majd újabb postázás...
Misi szerint nem én vagyok az első, aki emiatt panaszkodott.
Tehát, ha valaki cserére szánja el magát, ajánlott, hogy előtte bontsa ki a régit és csak azután vásároljon.
igen ott 2oladalt azonos menetű gömbfej van!10böl 8a kocsin!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19080 Dátum: 2007 Szeptember 16, 20:42:36 »

Sziasztok!
A magam kárán tanultam - megosztanám:
Naszóval, nagyon rázott már a kormány, így felemeltem az elejét. A jobb külső kormányrúd-összekötő gömbfej brutálisan lötyögött - sebaj, rendeltem a Hudák Misitől 1 pár külső garnitúrát 1302-hez utánvéttel. Megjött az áru - katalógus-szám szerint stimmelt, azonban mindkettő balos volt. Anyázás után levettem a a bal oldalit is - asem stimmelt. Mindkét külső gömbfej jobb menetes volt!
Telefonálás, egyeztetés, majd újabb postázás...
Misi szerint nem én vagyok az első, aki emiatt panaszkodott.
Tehát, ha valaki cserére szánja el magát, ajánlott, hogy előtte bontsa ki a régit és csak azután vásároljon.

s igy jó lett a kormányod? ill. a kormányműved? vagy még nincs kész? mesélj kérlek!
minden jót!
matchbox
« Hozzászólás #19079 Dátum: 2007 Szeptember 16, 20:33:08 »

Sziasztok!
A magam kárán tanultam - megosztanám:
Naszóval, nagyon rázott már a kormány, így felemeltem az elejét. A jobb külső kormányrúd-összekötő gömbfej brutálisan lötyögött - sebaj, rendeltem a Hudák Misitől 1 pár külső garnitúrát 1302-hez utánvéttel. Megjött az áru - katalógus-szám szerint stimmelt, azonban mindkettő balos volt. Anyázás után levettem a a bal oldalit is - asem stimmelt. Mindkét külső gömbfej jobb menetes volt!
Telefonálás, egyeztetés, majd újabb postázás...
Misi szerint nem én vagyok az első, aki emiatt panaszkodott.
Tehát, ha valaki cserére szánja el magát, ajánlott, hogy előtte bontsa ki a régit és csak azután vásároljon.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19078 Dátum: 2007 Szeptember 16, 19:14:08 »

Levágtam a fenéklemezt,rajt hagytam a kerezstartót,valamint hidegvágóval leszabtam a maradékot .Alakul de a többit majd holnap.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19077 Dátum: 2007 Szeptember 16, 19:09:16 »

Jösz Vadásai találkozóra 21. 22. 23.-án?

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19076 Dátum: 2007 Szeptember 16, 18:00:14 »

A kereszttartó az valójában rajt a padlón, vagy elvágod vegy lefúrod a ponthegesztéseket és szétválasztod. A széle a lényeg, hogy méreten legyen.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 16, 18:25:55 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19075 Dátum: 2007 Szeptember 16, 17:59:12 »

Igen, kanizsai vagyok. Nagyon szívesen. Ha alkatrészre vagy segítségre van szükséged szólj.


                             GNX-967
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19074 Dátum: 2007 Szeptember 16, 16:15:20 »

Egyébként elöl is szopni fogok,mert a napoleon nyakat is cserélnem kell.persze ezeket csak akkor vágom le,ha majd meglesz az új.egyébként Süsü Te kanizsai vagy?Valamint jók a képek,és köszi a segítséget! Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19073 Dátum: 2007 Szeptember 16, 16:11:21 »

a keresztartó az egy külön dolog?vagy a fenéklemezhez tartozik.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19072 Dátum: 2007 Szeptember 16, 15:51:50 »

Köszönöm az elismerést. Nem ez az első munkám az enyémmel kezdődött minden. Meg volt még egy. Aztán Rajzáson találkoztam EPE-ével akinek annyira tetszett hogy Májusban letrélereztette hozzám (Nagykanizsára) Romániából a törött bogiját (ez az). Szigorúan mindenből a legjobbat kapta. Műanyagbázisú alvázvédő stb... Na az anyagiak hát nem egy olcsó dolog mivel ez 66os  minden 2szer annyi mint a 70eshez. Amit cseréltem: Padlók, küszöbök, ugye küszöbvégek , A oszlop alja, ajtók alja+keret alja, orrész, bal doblemez komplett, jobb doblemez alsó javító, jobb bal hátsó oldalpanel javító, lökhárítótartó nyúlvány bal, jobb, első futómű, kapott egy hosszúváltót. Meg javítottam a tűzfalat ill a hátsó sarkokat, sárvédőket, meg egypár helyen még. Még kell hozzá csinálnom új fékcsöveket és kész(részemről).


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19071 Dátum: 2007 Szeptember 16, 15:40:30 »

Látom ez szét van szedve! 1év ha igyekezel és a többi részt is megcsinálod. Na ezt Te se fogod eladni,met ez megfizethetetlen. Csak bírd anyagilag,mert ha Te csinálod akkor is kell alvázvédő,meg fékcső amit még nem vágtál el! STB. GRATULÁLOK AZ EDDIGI MUNKÁHOZ! Nekem tetszik.

 Grin Grin Grin Már kész van, a fényezést várja én meg az anyagiakat. EPE fórumtársunk paprikája. Kb. 1,5 hónapos meló volt.     http://picasaweb.google.com/EPE66VW  További képek az egész felújításról.


                             GNX-967
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19070 Dátum: 2007 Szeptember 16, 15:20:25 »

Ma betettem a Kippan öveket a Bogárba, szépek.
Kiderült, hogy az "eredeti" övek közül az egyik DDR a másik USSR made in.  Grin Grin Grin

Nembaj, ez a Kippan Öv volt az álmom. Már csak Bogár ülések kellenének, mert egyre iritálobbak ezek a japcsi ülések.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19069 Dátum: 2007 Szeptember 16, 14:49:41 »

Én azokat csak akkor vágom le mielőtt felteszem az új padlót. Az utángyártotton úgy is alakítani kell majd. Így legalább megmarad a fix méret háttul. És mielőtt levágod faszán jelöld fel. Elől nem lehet elrontani.
Látom ez szét van szedve! 1év ha igyekezel és a többi részt is megcsinálod. Na ezt Te se fogod eladni,met ez megfizethetetlen. Csak bírd anyagilag,mert ha Te csinálod akkor is kell alvázvédő,meg fékcső amit még nem vágtál el! STB. GRATULÁLOK AZ EDDIGI MUNKÁHOZ! Nekem tetszik.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19068 Dátum: 2007 Szeptember 16, 14:09:27 »

Hell!

mekkora torokátmérőjű karbi kell ha az 1600cm3 motoromat dupla karbival szeretném ellátni? asszem a solexnek van dupla karbija aminek 35mm atorokátmérője. ennek van jelentőssége? vagy a fúvókákkal tudom a motorhoz igazitani a karbit?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19067 Dátum: 2007 Szeptember 16, 12:21:28 »

Én azokat csak akkor vágom le mielőtt felteszem az új padlót. Az utángyártotton úgy is alakítani kell majd. Így legalább megmarad a fix méret háttul. És mielőtt levágod faszán jelöld fel. Elől nem lehet elrontani.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19066 Dátum: 2007 Szeptember 16, 12:17:16 »

Fordítsd úgy az alvázat hogy az áljától vágd. És látni fogod hol kell. A maradékot pedig laposvágóval levágózód az alvázgerinc pereméről. A hátsó kereszttartó távolságát pedig mérd le a gerinctől mert azzal szívni fogsz mindenképpen.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19065 Dátum: 2007 Szeptember 16, 11:37:50 »

éppen ez az a tövéig nem flexelek el.De ha felülről vágom,duplán marad ott lemez -tehát ami az alvázhoz tartozik(amire teszem és hegesztek)Valamint a fenék l széle.Vagy utánna még aszt le kell köszörülni?

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19064 Dátum: 2007 Szeptember 16, 11:26:24 »

Hogyan tom leflexelni a fenéklemezt könnyen?mert ugye elég nehéz hozzáférni a váz meg a fenék széle közé
Aki már csinált ilyet megírhatná nekem.

Megy az könnyen, egyedül az üléssínek(pre67) mellett problémás, oda hidegvágó kell, mert a kisflex nem fér be. A nagy az lehet, olyanom nincs  Wink
!!De nehogy leflexeld konkrétan az alagút tövében a taposókat, hagyjál ott egy kb 2 centis peremet, ami amúgyis az alagút aljának a széle, és majd arra teszed rá a taposót, és hegesztesz. Erre nagyon figyelj oda!!

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19063 Dátum: 2007 Szeptember 16, 11:16:07 »

Hogyan tom leflexelni a fenéklemezt könnyen?mert ugye elég nehéz hozzáférni a váz meg a fenék széle közé
Aki már csinált ilyet megírhatná nekem.

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #19062 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:50:12 »

ja igen, azt nem írtam, hogy a saját váltómról beszélek  Wink
köszönöm, akkor megvan az őszi elfoglatságom.

megmondja nekem vki mi a kulonbseg s hogy melyik jobb?  Embarrassed

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19061 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:47:39 »

ja igen, azt nem írtam, hogy a saját váltómról beszélek  Wink
köszönöm, akkor megvan az őszi elfoglatságom.

nem mindegyiknek 2 oldalt csavaros!
amit én csináltam abba csak átraktam az oljos belét

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19060 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:41:17 »

a száraz féltengelyes váltónak a difiháza mindkét oldalon csavaros fedele van.

a kérdésem arra irányult, hogy van e valami komplikációk a cserével, vagy csak az olajos cuccait kell csak átrámolni.

nem mindegyiknek 2 oldalt csavaros!
amit én csináltam abba csak átraktam az oljos belét

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19059 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:38:04 »

a száraz féltengelyes váltónak a difiháza mindkét oldalon csavaros fedele van.

a kérdésem arra irányult, hogy van e valami komplikációk a cserével, vagy csak az olajos cuccait kell csak átrámolni.

Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19058 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:35:41 »

két oldalon csavaros
quote author=Maresz link=topic=8.msg214455#msg214455 date=1189923034]
csak abbol fajtávol tudsz aminek mind a2 difi fedele csavaros!(száraz)
Idézet
Huh

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19057 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:27:50 »

két oldalon csavaros
quote author=Maresz link=topic=8.msg214455#msg214455 date=1189923034]
csak abbol fajtávol tudsz aminek mind a2 difi fedele csavaros!(száraz)
Idézet

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19056 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:10:34 »

Merész kérdés! Hátha tud valaki érdemben válaszolni.

Száraz féltengelyes váltóból építet már valaki olajosat?
Van valami buktatója, vagy csak át kell dobálni az olajos cuccait?



csak abbol fajtávol tudsz aminek mind a2 difi fedele csavaros!(száraz)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19055 Dátum: 2007 Szeptember 15, 22:32:26 »

Merész kérdés! Hátha tud valaki érdemben válaszolni.

Száraz féltengelyes váltóból építet már valaki olajosat?
Van valami buktatója, vagy csak át kell dobálni az olajos cuccait?



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19054 Dátum: 2007 Szeptember 15, 22:31:15 »

nekem meg ma, elloptak egy kasznimat, de meg fogom bosszulni! 


a kiszedett váltóra kb. 12 perc 23 másodperc alatt repült rá a helyi begyűjtő brigád és BICIKLIVEL elvitte féltengellyel együtt... beszarás.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19053 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:57:10 »

kuttyák!
úrrá lettem legendás lustaságomon, oszt nekiláttunk ulrichot birizgálni.
mai projekt:
- motor ki
- váltó ki
- ujjam vége lenyírbálás
- sikoltozás
- másik váltó be
- sörözés

a kiszedett váltóra kb. 12 perc 23 másodperc alatt repült rá a helyi begyűjtő brigád és BICIKLIVEL elvitte féltengellyel együtt... beszarás.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19052 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:50:39 »

ÁtmenőK!anya és csavar. Nincs beépített anya!

Azért mertem úgy gondolni, h könyebb legyen a hátfal illesztése.


Nincsen valakinél kukás alagút, mert alsó merevítő lemez kéne 1 darabka.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 15, 21:53:22 írta SixtusAngel »

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19051 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:45:52 »

Hát nem is tom mi legyen, meert nekem most doblemezt kell javítani, és akkor úgy is leesik a hátfal. Tehát azt mondod h a sárvédő tartó csavarokkal fogattad oda, azokat vágjuk le a doblemezről, és azok kerülnek a hátfalra?
ÁtmenőK!anya és csavar. Nincs beépített anya!
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19050 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:39:40 »

Igen,de nincs behasítva afurat mert akkor nincs tartása. A zár felfelé húzza a hátfalat ezért ne hasitsátok be.

Hát nem is tom mi legyen, meert nekem most doblemezt kell javítani, és akkor úgy is leesik a hátfal. Tehát azt mondod h a sárvédő tartó csavarokkal fogattad oda, azokat vágjuk le a doblemezről, és azok kerülnek a hátfalra?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19049 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:39:26 »

Jaaa, neked 6 sarvedod vaaaan ?! ;-)

Azer' alkalomadtan mutass ma' kepet legyszi' ! :-)
Nics több képem. Cry
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19048 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:36:33 »

Skoda stílusban?
Igen,de nincs behasítva a furat mert akkor nincs tartása. A zár felfelé húzza a hátfalat ezért ne hasitsátok be.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 15, 21:39:48 írta kdf 001 »
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19047 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:34:51 »

Nyammm.  Grin

Aztán mikor tudom majd megvizslatni?

amikor lejössz miskolcra...  Grin
egyébként még hátra van egy karburátor finomhangolás, egy fékpad s aztán indul a bejáratás... győrben ill. sopronban még nem voltam s gondoltam bejáratásnak a pálya pont megteszi. két éve nyáron már lementem a balcsira nyolcvannal a pályán. örültek nekem rettenetesen  Grin
közben megejthetünk egy kölcsönös mustrát!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19046 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:33:34 »

A sárvédő átmenő csavaros mind a 6 darab.  És ezzel kész.
A hátfalon a meneteket leszeded. Ha a régit levágod akkor a két oldalára új lemezt raksz és kifúrod. De amit most ajánlottam az heggesztéssel jár. Na meg fényezéssel.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 15, 21:37:08 írta kdf 001 »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19045 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:31:44 »

A sárvédő átmenő csavaros mind a 6 darab.  És ezzel kész.

Jaaa, neked 6 sarvedod vaaaan ?! ;-)

Azer' alkalomadtan mutass ma' kepet legyszi' ! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19044 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:30:42 »

A sárvédő átmenő csavaros mind a 6 darab.  És ezzel kész.

Skoda stílusban?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19043 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:28:16 »

Azt hiszen inkább a hátfal felfogatási megoldásról érdekelne kép itt mindenkit.
A sárvédő átmenő csavaros mind a 6 darab.  És ezzel kész.
Oldalak: 1 ... 1534 1535 1536 1537 1538 [1539] 1540 1541 1542 1543 1544 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.