www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 00:26:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921348 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1693 1694 1695 1696 1697 [1698] 1699 1700 1701 1702 1703 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14715537 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #12731 Dátum: 2007 Január 31, 21:36:01 »

az úszóház nem lehet 2 centi mély 
biztos felülről, csak kérdés ott honnan !?

nyilván alulról. ha fölülről lenne,hogy mérnéd meg, beragasztanál valamit a fedélbe ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #12730 Dátum: 2007 Január 31, 21:33:09 »

üdvw!
fiatalabb karbin 18-19.5mm-t írnak a szerviz könyvben, pict-3 -as alatt nem írják a b. szintet

15-17 mmt ír egy régebbi könyv mindegyik  pict (és pdsit 32/34) krabira.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12729 Dátum: 2007 Január 31, 09:11:19 »

Hát jó aki nyomatékkulccsal húzza... Roll Eyes

Nincs is 8 Nm-es kulcsom. Ezt kézzel kell húzni, érzéssel. 8 Nm nagyon kevés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12728 Dátum: 2007 Január 31, 00:18:44 »

szerintem érdemes az ac-ba menő csövet egy kanna benzinbe dugni, akkor a tanktól az ac-ig menő rész-re tudod korlátozni a hibát, ha így rendesen megy(busszal egy időben így közlekedtem Cheesy). ha így is gebaszos, akkor ac csere, ha még így is, akkor karburátor, ha még így is, add el  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12727 Dátum: 2007 Január 30, 23:59:23 »

A tank alján lévő csavart már nézegettem, de nem mertem megindítani, mert hátha kiszakad. De meg nézem mert így szopás közlekedni. Azt láttam még rajta hogy ami fénmcső kijön a tankból alul az eléggé megvan törve, lehet az a ludas, oda szoult be valami. Szűrő az tankon kvül van igaz?
Tankon belül egy rézhálóból készült. Csavart meg érdemes többször megcsavarlazítózni, aztán óvatosan oda-vissza forgatva megindítani.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #12726 Dátum: 2007 Január 30, 23:53:11 »

Dugulás a tank és a karbi között.
 Tank ki, aljából a cső anyája kiteker, némiforró vízzel, mosószerrel meglötyögtet, majd kiöblít.
A szűrő tutira lukas, e helyett aszem a mezőgazdasági boltban lehet kapni a háti permetező pisztolyába való szűrőt (ezt azért érdemes megmérni...), ha passzol, jó nagy pákával odaforraszt a régi helyett. Ha nem található másik szűrő, szerintem forrasztással befoltozható a régi.
Én pont így szívtam vagy 3 éve télen Öreggel, nálam a szűrő volt a forrasztásnál leszakadva (akkor ukrán benya játszott, és bizony a benzint leszívó csővel adhattam a szűrőnek...). Pont ezek a tünetek voltak. mínusz 5 fokban, a családdal a kocsiban nagy kaland... le kellett húzni az ácéről a csövet, pumpával jól megfújni, aztán vissza. 5 kilométerenként Grin

A tank alján lévő csavart már nézegettem, de nem mertem megindítani, mert hátha kiszakad. De meg nézem mert így szopás közlekedni. Azt láttam még rajta hogy ami fénmcső kijön a tankból alul az eléggé megvan törve, lehet az a ludas, oda szoult be valami. Szűrő az tankon kvül van igaz?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12725 Dátum: 2007 Január 30, 23:44:58 »

Fújd meg visszafelé a csövet és ha javul akkor okosabb leszel.
Vagy vedd ki a tankot egyből és pucold ki.  Grin
Dugulás a tank és a karbi között.
 Tank ki, aljából a cső anyája kiteker, némiforró vízzel, mosószerrel meglötyögtet, majd kiöblít.
A szűrő tutira lukas, e helyett aszem a mezőgazdasági boltban lehet kapni a háti permetező pisztolyába való szűrőt (ezt azért érdemes megmérni...), ha passzol, jó nagy pákával odaforraszt a régi helyett. Ha nem található másik szűrő, szerintem forrasztással befoltozható a régi.
Én pont így szívtam vagy 3 éve télen Öreggel, nálam a szűrő volt a forrasztásnál leszakadva (akkor ukrán benya játszott, és bizony a benzint leszívó csővel adhattam a szűrőnek...). Pont ezek a tünetek voltak. mínusz 5 fokban, a családdal a kocsiban nagy kaland... le kellett húzni az ácéről a csövet, pumpával jól megfújni, aztán vissza. 5 kilométerenként Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #12724 Dátum: 2007 Január 30, 23:35:30 »

Igen fix, de lehet nekem fixen kevés   Grin
...
Mennyi a gyári benzinszint egy régi Pict28-1-es karbiban?
Semelyik könyvem sem tesz róla említést..... Shocked

Itt egy oldal ahol a fúvókák méretét leírják minden karbihoz. Lehet rajta van az oldalon az is amit keresel.

http://www.1800vw.bizhosting.com/carbjetssolex.htm

Mintha az oldal alján pont a benzinszintről hablatyolnának...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 30, 23:37:16 írta Petyó »

Petyó
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #12723 Dátum: 2007 Január 30, 22:52:49 »

http://www.szerviztrade.hu/cms/ujsag/ujsag.pdf

Ez a szervíz-trade kft akciós újsága. Van benne egy akciós szersámos kocsi. Zárható, 5 fiók+egy tároló rész, 173 részes szerszámkészlettel.(28. oldalon)  Ár: 222.222 Ft.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 30, 22:54:51 írta trefy »


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #12722 Dátum: 2007 Január 30, 22:46:07 »

Ez fentről vagy lentről mérve?
az úszóház nem lehet 2 centi mély 
biztos felülről, csak kérdés ott honnan !?
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12721 Dátum: 2007 Január 30, 22:25:27 »

üdvw!
fiatalabb karbin 18-19.5mm-t írnak a szerviz könyvben, pict-3 -as alatt nem írják a b. szintet

Ez fentről vagy lentről mérve?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #12720 Dátum: 2007 Január 30, 21:46:34 »

Igen fix, de lehet nekem fixen kevés   Grin

A lényeg, hogy amit vettem új tűszelepet ez golyós, nemúgy, mint a régi, és kicsit más a mérete. 1-2 mm eltérés van, ezt már láttam beszerelésnél is. Szóval tuti, hogy most picit kisebb a szintem, mint volt, szóval gyanus nekem, hogy ez a baj.

Mennyi a gyári benzinszint egy régi Pict28-1-es karbiban?

Semelyik könyvem sem tesz róla említést..... Shocked
üdvw!
fiatalabb karbin 18-19.5mm-t írnak a szerviz könyvben, pict-3 -as alatt nem írják a b. szintet

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12719 Dátum: 2007 Január 30, 21:32:13 »

amennyire  aszekrény le van lakva annyira a szerszámok is és iszonyt kupi van
szval aki így dolgozik az a szerszámaira is baszik
ki venne meg egy dugokulcs készletet pla amiben minden kulcs egy számmal nagyobb

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12718 Dátum: 2007 Január 30, 21:31:16 »

itt fix a benzinszint

Igen fix, de lehet nekem fixen kevés   Grin

A lényeg, hogy amit vettem új tűszelepet ez golyós, nemúgy, mint a régi, és kicsit más a mérete. 1-2 mm eltérés van, ezt már láttam beszerelésnél is. Szóval tuti, hogy most picit kisebb a szintem, mint volt, szóval gyanus nekem, hogy ez a baj.

Mennyi a gyári benzinszint egy régi Pict28-1-es karbiban?

Semelyik könyvem sem tesz róla említést..... Shocked

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12717 Dátum: 2007 Január 30, 21:30:44 »

  szerintem nem ér annyit !

sztem a felét sem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12716 Dátum: 2007 Január 30, 21:28:12 »

nem nyílik pedig szertném Sad

200 kompletten  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12715 Dátum: 2007 Január 30, 21:27:19 »

 szerintem nem ér annyit !

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12714 Dátum: 2007 Január 30, 21:25:23 »

nem nyílik pedig szertném Sad

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12713 Dátum: 2007 Január 30, 21:21:15 »

http://www.vatera.hu/beta_szerszamos_szekreny_ar_eses_18553023.html

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12712 Dátum: 2007 Január 30, 20:44:48 »

Azaz, kell benne lenni egy hajlatnak, a szélei felkunkorodnak, amik elvileg nem engedik elfordulni az anyát.

hát szerintem az enyém már kiegyenesedett:D
lényeg hogy most elcsesződött
ésmivel most kisebb az anya ezért gondoltam menetrögzítőre. az megfogná?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12711 Dátum: 2007 Január 30, 20:32:32 »

Talán kicsi lenne a benzinszintem ?
itt fix a benzinszint

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12710 Dátum: 2007 Január 30, 19:12:53 »

van egy érdekes alátét, az igaz. kívül kör alakú belül pedig lemetszett kör.


Azaz, kell benne lenni egy hajlatnak, a szélei felkunkorodnak, amik elvileg nem engedik elfordulni az anyát.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12709 Dátum: 2007 Január 30, 17:38:00 »

Van ott egy spéci biztosító alátáét nemde!?

van egy érdekes alátét, az igaz. kívül kör alakú belül pedig lemetszett kör.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12708 Dátum: 2007 Január 30, 17:27:03 »

Nekem meg amióta kicseréltem a tűszelepet a karbiban, olyan furán megy. Mintha picit mindig kihagyna a gyújtás picit(lehet kondis?), vagy torpan, vagy hullámzik, nem is tudom, nem lehet leírni:) Nem zúg szépen, meg alapjáraton is néha leáll, amíg nem teljesen meleg.  Meg ha taposok egy padlót menet közben csak úgy, nem történik semmi, nem reagál rá, holott ezelőtt húzott egy "nagyot" Smiley Viszont amikor indulok, vagy túráztatom, akkor szépen zúg, gondolom ilyenkor a spricni ad benyát.

Talán kicsi lenne a benzinszintem ?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12707 Dátum: 2007 Január 30, 17:26:08 »

Nekem meg amióta kicseréltem a tűszelepet a karbiban, olyan furán megy. Mintha picit mindig kihagyna a gyújtás picit(lehet kondis?), vagy torpan, vagy hullámzik, nem is tudom, nem lehet leírni:) Nem zúg szépen, meg alapjáraton is néha leáll, amíg nem teljesen meleg.  Meg ha taposok egy padlót menet közben csak úgy, nem történik semmi, nem reagál rá, holott ezelőtt húzott egy "nagyot" Smiley Viszont amikor indulok, vagy túráztatom, akkor szépen zúg, gondolom ilyenkor a spricni ad benyát.

Talán kicsi lenne a benzinszintem ?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12706 Dátum: 2007 Január 30, 17:19:56 »

sziasztok!

a turbina letépte a generátor tengely végéről a menetet!
vágtam rá egyel kisebb menetet de most megint meglazult.
hogy rögzítsem? van valami trükk? vagy csak menetrögzítő?

Van ott egy spéci biztosító alátáét nemde!?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
1303LS
« Hozzászólás #12705 Dátum: 2007 Január 30, 17:07:29 »

helló helló!
Hazaértem nagynehezen, mert  a szekér nem igazán akart menni olyan tünetekt produkálthogy:
megyek 70 nel aztán egyszercsak elkezd gyorsulva lassulni, leáll majd indítok és nem mozdul, várok vele pöccröff majd meglódul aztán megint "darabos"  a benzin rángatott leállt megint. Na ezt eljácottam vagy 5 ször mire hazaértem /kb 5km/ és most itt ülök a gép előtt.
Én benzincső dugulásra gondolok.
Szerintetek?
Fújd meg visszafelé a csövet és ha javul akkor okosabb leszel.
Vagy vedd ki a tankot egyből és pucold ki.  Grin
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #12704 Dátum: 2007 Január 30, 17:00:12 »

helló helló!
Hazaértem nagynehezen, mert  a szekér nem igazán akart menni olyan tünetekt produkálthogy:
megyek 70 nel aztán egyszercsak elkezd gyorsulva lassulni, leáll majd indítok és nem mozdul, várok vele pöccröff majd meglódul aztán megint "darabos"  a benzin rángatott leállt megint. Na ezt eljácottam vagy 5 ször mire hazaértem /kb 5km/ és most itt ülök a gép előtt.
Én benzincső dugulásra gondolok.
Szerintetek?
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12703 Dátum: 2007 Január 30, 14:28:51 »

micsinált letépte ? hogyan?  Huh
passz!
most vettem észre hogy menet közben iszonyat csörgött, megnéztem és csak az utolsó pár menet fogta!
lötyögött rajta a csavar. az új vágott menet pedig nem tűnik túl erősnek
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12702 Dátum: 2007 Január 30, 13:58:15 »

sziasztok!

a turbina letépte a generátor tengely végéről a menetet!
vágtam rá egyel kisebb menetet de most megint meglazult.
hogy rögzítsem? van valami trükk? vagy csak menetrögzítő?
micsinált letépte ? hogyan?  Huh

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12701 Dátum: 2007 Január 30, 13:55:16 »

sziasztok!

a turbina letépte a generátor tengely végéről a menetet!
vágtam rá egyel kisebb menetet de most megint meglazult.
hogy rögzítsem? van valami trükk? vagy csak menetrögzítő?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12700 Dátum: 2007 Január 30, 11:54:04 »


6-os csavar, 8 Nm...az nagyon kevés. Közelében sincs semmi beszakadásnak.
Hát jó aki nyomatékkulccsal húzza... Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12699 Dátum: 2007 Január 30, 11:36:10 »

Nekem volt, hogy vastag kartonból vágtam, az is jó volt. Viszont kétszer nem merném visszatenni, elvileg a papír zömül, és úgy tömít, nem? Szerintem fontosabb, hogy egyenletesen legyen körben meghúzva (legalább 3-4 -szer körbe megyek miután nagyjából mindenhol rászorult).

Persze papír zömül, mindig jobban kell meghúzni, végül hiába húzod meg, folyik. A klingerit rugalmasabb és jobb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12698 Dátum: 2007 Január 30, 11:34:02 »

Na igen. Mondjuk azért nem húzom halálra, mert eléggé szívás lenne, ha beleszakadna a csavar a blokkba... Undecided


6-os csavar, 8 Nm...az nagyon kevés. Közelében sincs semmi beszakadásnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12697 Dátum: 2007 Január 30, 11:13:12 »

Nekem volt, hogy vastag kartonból vágtam, az is jó volt. Viszont kétszer nem merném visszatenni, elvileg a papír zömül, és úgy tömít, nem? Szerintem fontosabb, hogy egyenletesen legyen körben meghúzva (legalább 3-4 -szer körbe megyek miután nagyjából mindenhol rászorult).
Na igen. Mondjuk azért nem húzom halálra, mert eléggé szívás lenne, ha beleszakadna a csavar a blokkba... Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12696 Dátum: 2007 Január 30, 10:50:49 »

De akkor egy tömítést csak egyszer tudsz használni!  Shocked

Mondjuk nem is illik többször, de a jó minőségűeket megféktisztítózom és szárazon többször felhasználom. Soha nem szokott folyni.

Nekem volt, hogy vastag kartonból vágtam, az is jó volt. Viszont kétszer nem merném visszatenni, elvileg a papír zömül, és úgy tömít, nem? Szerintem fontosabb, hogy egyenletesen legyen körben meghúzva (legalább 3-4 -szer körbe megyek miután nagyjából mindenhol rászorult).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12695 Dátum: 2007 Január 29, 22:43:13 »

Ki beszélt régi olajról, azt mondtuk, hogy olcsó olaj, nem fáradtolaj!

Minden tuninggal többet fogyaszt, mint a gyári. Vagy nem tuning...

Meg kéne tanulnom olvasni...  Cheesy Még jó, hogycsak ismerős helyen vezetek  Tongue
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12694 Dátum: 2007 Január 29, 21:20:32 »

Na,

Cuccok a gépműhelyben!  Roll Eyes Asszonták 2 hét...  Smiley

Összerakásnál asszem én is a régi olajat fogom használni, kösz az ötletet Stuntmanus!

Sport vezérműtengellyel többet fogyszt a moci?

Ki beszélt régi olajról, azt mondtuk, hogy olcsó olaj, nem fáradtolaj!

Minden tuninggal többet fogyaszt, mint a gyári. Vagy nem tuning...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12693 Dátum: 2007 Január 29, 21:09:16 »

Na,

Cuccok a gépműhelyben!  Roll Eyes Asszonták 2 hét...  Smiley

Összerakásnál asszem én is a régi olajat fogom használni, kösz az ötletet Stuntmanus!

Sport vezérműtengellyel többet fogyszt a moci?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12692 Dátum: 2007 Január 29, 20:53:10 »

erling is jo!
én szoktam blokk tömitött hasznélni pluszba

De akkor egy tömítést csak egyszer tudsz használni!  Shocked

Mondjuk nem is illik többször, de a jó minőségűeket megféktisztítózom és szárazon többször felhasználom. Soha nem szokott folyni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1693 1694 1695 1696 1697 [1698] 1699 1700 1701 1702 1703 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.