www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 00:28:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1875 1876 1877 1878 1879 [1880] 1881 1882 1883 1884 1885 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13274893 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5438 Dátum: 2006 Július 24, 22:11:37 »

Ki tudja,hogy a PE váltókód mit takar??Rövid vagy hosszú?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5437 Dátum: 2006 Július 24, 22:09:17 »

Ha csak vizsga miatt alakítod vissza ne tedd.Tudok segíteni.Átmegy úgy ahogy van.Még amerikai hátsólámpa sem akadály!


köszi,most úgy néz ki nekem is van egy vonalam,ha az zsákutca,akkor ordítok Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #5436 Dátum: 2006 Július 24, 20:51:03 »

Üdv mindekinek!A klímás "műszer"falat sok mai tervező irigyelheti.A használt kompresszorral csak akkor érdemes foglalkopzni ha nemtúl öreg,1 kolega rakott más tipusba utólag használt klímát csak a gond volt vele.Ha kompr. tuti és megoldhato felfogatás akkor ok a csöveket lelehet gyártatni.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
szeda_1970
« Hozzászólás #5435 Dátum: 2006 Július 24, 19:54:06 »

Kompresszor nélkül nem olcsóbb? Biztos hogy ugyanaz mint valamelyik golf vagy passat azokhoz meg bonta kompletten 90-ért hozzá lehet jutni.
Lehet hogy tudnál spórolni rajta ha az azonos cuccokat kikukáznág a specifikust meg berendelnéd

na kiválasztottam milyen kellhet nekem,és most kilökte,hogy $1600..ez se sokkal jobb Sad
szeda_1970
« Hozzászólás #5434 Dátum: 2006 Július 24, 19:48:00 »

Ha csak vizsga miatt alakítod vissza ne tedd.Tudok segíteni.Átmegy úgy ahogy van.Még amerikai hátsólámpa sem akadály!

az is lesz,meg zk is,de nem csak azért alakítottam vissza...
jobban tetszik így a hangja...

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5433 Dátum: 2006 Július 24, 15:02:46 »

na kiválasztottam milyen kellhet nekem,és most kilökte,hogy $1600..ez se sokkal jobb Sad
gondolom a használt kizárt, talán európában összesen kéne keresni. ilyenkor elgondolkodok a nagy bogártemetőkben hány ilyen is rohadhat :/

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5432 Dátum: 2006 Július 24, 14:44:20 »

na, most jó. 1es golfokban nem volt ilyen? hátha ott is spóroltak és Bogiba valót tettek bele. gondolom a bontós 500$ körül is odaadná
na kiválasztottam milyen kellhet nekem,és most kilökte,hogy $1600..ez se sokkal jobb Sad

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5431 Dátum: 2006 Július 24, 14:42:01 »

Jaja,szóltam is a kis mexikóinak,hogy egy nullával többet írhatott:)
nem megy a link??Nálam igen
na, most jó. 1es golfokban nem volt ilyen? hátha ott is spóroltak és Bogiba valót tettek bele. gondolom a bontós 500$ körül is odaadná

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5430 Dátum: 2006 Július 24, 14:38:51 »

2500$ ??? ennyire senkinek nem lehet melege Smiley bár a link nem megy, de gondolom a légkondiról van szó
Jaja,szóltam is a kis mexikóinak,hogy egy nullával többet írhatott:)
nem megy a link??Nálam igen

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5429 Dátum: 2006 Július 24, 14:37:26 »

Na,itt a tutiság,csak az árát kéne tudni Cheesy
http://www.aircooled.net/new-bin/viewproductdetail.php?keyword2=INA0001&cartid=
(találtam gyárit is az enyémbe,zsír új,csak $2500 Cry )
2500$ ??? ennyire senkinek nem lehet melege Smiley bár a link nem megy, de gondolom a légkondiról van szó

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5428 Dátum: 2006 Július 24, 14:30:56 »

Na,itt a tutiság,csak az árát kéne tudni Cheesy
http://www.aircooled.net/new-bin/viewproductdetail.php?keyword2=INA0001&cartid=
(találtam gyárit is az enyémbe,zsír új,csak $2500 Cry )

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5427 Dátum: 2006 Július 24, 13:46:54 »


<beszúrt kép törölve>
Hehe, tele a tank... Bárcsak az enyém is jól telelenne...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5426 Dátum: 2006 Július 24, 13:46:02 »

Anyám cliójában is, ha alapjáraton ráteszem a légkondit, 750-ről 500-ra esik a zalapjárat. (1.4 16v)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5425 Dátum: 2006 Július 24, 13:43:31 »

4 hengeres motornak 500-as alapjárat???
mérő szerint mondom. de majd ma lenyúlom és megnézem újra az értékeket

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5424 Dátum: 2006 Július 24, 13:42:15 »

érdekes, anyám kia-jaban légkondi nélkül 500 az alapjárat, légkondival 1000. gondolom a computer tesz rá. mindenesetre 30 lovas motorra nem raknék ilyet, az tuti

4 hengeres motornak 500-as alapjárat???

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5423 Dátum: 2006 Július 24, 13:29:17 »

Hát mer csak felböffent bennem a mindent elsöprő irígység.  Grin
Busz, magastető, ágy, légkondi,...... agyam eldobom.  Grin

a hűtőt ne felejtsd ki, a sörök abban hidegednek, amíg közlekedek ;-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5422 Dátum: 2006 Július 24, 13:26:38 »

hát a 70 paciból nem vesz le érezhetően, de bekapcsoláskor az alapjárati fordulatszám csökken vagy 200-zal
érdekes, anyám kia-jaban légkondi nélkül 500 az alapjárat, légkondival 1000. gondolom a computer tesz rá. mindenesetre 30 lovas motorra nem raknék ilyet, az tuti

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #5421 Dátum: 2006 Július 24, 13:22:59 »

Hát mer csak felböffent bennem a mindent elsöprő irígység.  Grin
Busz, magastető, ágy, légkondi,...... agyam eldobom.  Grin

Nade annyi pénzért, amennyiért "vette" ez a minimum :-)
1303LS
« Hozzászólás #5420 Dátum: 2006 Július 24, 13:21:36 »

Mér ne lenne AZS-nak légkondi a buszában?

Majd melegben issza a hideg sört mi?

Hát mer csak felböffent bennem a mindent elsöprő irígység.  Grin
Busz, magastető, ágy, légkondi,...... agyam eldobom.  Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #5419 Dátum: 2006 Július 24, 13:19:31 »

Mééé neked van légkondid a buszban???  Shocked

Mér ne lenne AZS-nak légkondi a buszában?

Majd melegben issza a hideg sört mi?
1303LS
« Hozzászólás #5418 Dátum: 2006 Július 24, 13:18:13 »

hát a 70 paciból nem vesz le érezhetően, de bekapcsoláskor az alapjárati fordulatszám csökken vagy 200-zal

Mééé neked van légkondid a buszban???  Shocked
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5417 Dátum: 2006 Július 24, 13:17:06 »

igen nekem is az a két oldalra fordított téma van. akkor úgymaradt és kész?


mondjuk az egyik tartófület leütöd hidegvágóval, visszafelé meg csavaros megoldással teszed?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5416 Dátum: 2006 Július 24, 13:16:02 »

Szerintem kb 10%-ot biztosan.

hát a 70 paciból nem vesz le érezhetően, de bekapcsoláskor az alapjárati fordulatszám csökken vagy 200-zal
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #5415 Dátum: 2006 Július 24, 13:10:53 »

Ez nagyon érdekes, én még nem láttam ilyet. Meglep, hogy a kondenzátort a váltó mellé teszik két oldalra.

Bár a Germanstyle-osok az olajhűtőt is oda szokták...

Hát ezt pedig már a hatvanas években igy csinálta a VWoA
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5414 Dátum: 2006 Július 24, 13:02:05 »

A légkondi elhelyezkedése a bogárban:


Ez nagyon érdekes, én még nem láttam ilyet. Meglep, hogy a kondenzátort a váltó mellé teszik két oldalra.

Bár a Germanstyle-osok az olajhűtőt is oda szokták...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #5413 Dátum: 2006 Július 24, 12:59:42 »

brutálisan néz ki beépítve Smiley

arról nincs infó, hogy mennyit vesz le a teljesítményből?

Szerintem kb 10%-ot biztosan.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5412 Dátum: 2006 Július 24, 12:59:39 »

brutálisan néz ki beépítve Smiley

arról nincs infó, hogy mennyit vesz le a teljesítményből?

A kompresszorok olyan 0.8-1.5 kW-os intervallumban szoktak lenni, ahhoz add hozzá a hajtási veszteségeket, meg a hatásfok...hát, szerintem olyan 2-4 lóerőt vesz le, optimális esetben. Ez érezhető.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5411 Dátum: 2006 Július 24, 12:53:18 »

A légkondi elhelyezkedése a bogárban:
brutálisan néz ki beépítve Smiley

arról nincs infó, hogy mennyit vesz le a teljesítményből?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #5410 Dátum: 2006 Július 24, 12:50:50 »

hááát, én most megnéztem a három buszomat. egynek jobbra-balra néző hajlított bigyói vannak, amik belemennek a tartófülbe, arról fogalmam nincs, hogy lehetne levenni.
kettőnek viszont csapos megoldása van, mint a bogárajtó zsanérja, abból elvileg ki lehet ütni a stiftet

igen nekem is az a két oldalra fordított téma van. akkor úgymaradt és kész?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #5409 Dátum: 2006 Július 24, 12:49:28 »

A légkondi elhelyezkedése a bogárban:


Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5408 Dátum: 2006 Július 24, 12:33:48 »

Miként tudom a pritsche motortér fedelét levenni?! Az heggesztve van? Csak radikális megoldás jöhet szóba, vagy valami okos megoldás?


hááát, én most megnéztem a három buszomat. egynek jobbra-balra néző hajlított bigyói vannak, amik belemennek a tartófülbe, arról fogalmam nincs, hogy lehetne levenni.
kettőnek viszont csapos megoldása van, mint a bogárajtó zsanérja, abból elvileg ki lehet ütni a stiftet
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5407 Dátum: 2006 Július 24, 11:21:45 »

Sziasztok!

Van egy gumival kapcsolatos kérdésem. A helyzet az, hogy az első kerekeim túl keményre voltak fújva, és valószínűleg a rossz utaknak hála kapott a gumi egy olyan ütést, hogy az oldalfalán keletkezett egy pukli, egy kicsit nagyobb felületen, mint egy 50forintos.
Visszaengedtem a kerekeket 2 barra, és mióta felfedeztem a puklit nagyon óvatosan megyek vele. Nem akarok új gumit venni, mert egyrészt nem olcsó, másrészt a futófelületnek meg semmi baja, olyan, mint a vadiúj.
Tudnátok segíteni, hogyan javítható az ilyen sérülés, volt már ilyen valakinek?
Kösz!

Szia!

Ha van lehetöséged akkor gyere el vele hozzám és megnézem!

Igy vakom nem tudok rá semmit jót vagy rosszat mondani.
Ha van lehetöség akkor megjavitjuk.

Zengő gumiszerviz
Budapest,XI. Fehérvári út 77. 8-18-ig
206--2250

Üdvw


Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #5406 Dátum: 2006 Július 24, 11:17:00 »

Sziasztok!

Van egy gumival kapcsolatos kérdésem. A helyzet az, hogy az első kerekeim túl keményre voltak fújva, és valószínűleg a rossz utaknak hála kapott a gumi egy olyan ütést, hogy az oldalfalán keletkezett egy pukli, egy kicsit nagyobb felületen, mint egy 50forintos.
Visszaengedtem a kerekeket 2 barra, és mióta felfedeztem a puklit nagyon óvatosan megyek vele. Nem akarok új gumit venni, mert egyrészt nem olcsó, másrészt a futófelületnek meg semmi baja, olyan, mint a vadiúj.
Tudnátok segíteni, hogyan javítható az ilyen sérülés, volt már ilyen valakinek?
Kösz!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #5405 Dátum: 2006 Július 24, 10:50:45 »

Miként tudom a pritsche motortér fedelét levenni?! Az heggesztve van? Csak radikális megoldás jöhet szóba, vagy valami okos megoldás?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5404 Dátum: 2006 Július 24, 10:44:11 »

STUNT!

Egy kérdés hozzád:
Már annyit gondolkodtam ezen, de nem tudom jó-e az elgondolásom.
Hátsó szimmering cserekor ha az elkövető totál tisztán -esetleg még benzinnel vagy féktisztítóval is lemosva a lendkereket- rakja össze az új szimmeringgel a motort az nem történhet meg hogy az első fordulatokkor mikor még nem kerül oda olaj eldörzsöli a száraz szimmeringet?
Annyi rossz szimmeringről hallani, hogy nem tudom elképzelni hogy szint minden második szar. Huh
Csak kérdezem. Undecided


Szerintem ennyitől nem megy tönkre, ahogy a főtengely elkezd forogni már kerül oda olaj. Egyébként meg azért is jó kicsit megolajozni, hogy a lendkereket könnyedén be lehessen tolni az ajak megsértése nélkül. És a hézagoló lapokat a szimmering alatt is érdemes beolajozni vagy estleg halványan bezsírozni!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #5403 Dátum: 2006 Július 23, 21:50:31 »

a szimmeringet beolajozva illik betenni
Szerintem mindent jolcsináltunk,és a szimering is jo... Huh
De biztos,hogy meg lesz oldva,mer vagy igen,vagy igen más nincs....
Aztánn majd mondom mivolt,hátha okul más is belölle Roll Eyes

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5402 Dátum: 2006 Július 23, 21:37:23 »

műszaki vizsga lesz? vagy mi ez a sok visszaalakítás?

az is lesz,meg zk is,de nem csak azért alakítottam vissza...
jobban tetszik így a hangja...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5401 Dátum: 2006 Július 23, 21:36:07 »

Ááá,fent van,sokkal jobb hangja van mint a sport-tal Cheesy
műszaki vizsga lesz? vagy mi ez a sok visszaalakítás?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5400 Dátum: 2006 Július 23, 21:33:12 »

beteg vagy??? :-))

Ááá,fent van,sokkal jobb hangja van mint a sport-tal Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5399 Dátum: 2006 Július 23, 19:56:32 »

töb féle szimering nem mindegyik egy forma mélységbe kell beütni!!
de persze van szar szimering és szar lendkerék is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1875 1876 1877 1878 1879 [1880] 1881 1882 1883 1884 1885 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.