www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:45:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13178476 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73075 Dátum: 2014 Október 01, 16:00:10 »

MIndenesetre okkal rakták bele. Sztem ezért. Szerinted miért?

Az egyik ok, hogy zárttá teszi az alapjárati rendszert, így nehezebben gőzölög, és gázosodik a rendszer, könnyebben indul.
A másik ok, hogy zárt fojtószelepnél, gyújtás levételre azonnal megszakítja az üza ellátást, így ha izzik a testelektróda vagy bármi, akkor sem kezd még pöfögésbe a motor.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73074 Dátum: 2014 Október 01, 11:05:51 »

ez marhaság és akkor finoman fogalmaztam.
MIndenesetre okkal rakták bele. Sztem ezért. Szerinted miért?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73073 Dátum: 2014 Október 01, 10:12:03 »

Grin Grin ;DOrral állsz az emelkedőn felfelé. Nincs benn a mágnesszelep ezért közlekedő edények elve alapján az összes benzin a tankból hátrafolyik...
Tételezzük fel, hogy a tűszeleped is szar, nem csak a szívócső fog megtelni.  Wink
ez marhaság és akkor finoman fogalmaztam.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73072 Dátum: 2014 Október 01, 09:57:49 »

Hellósztok!
Lehet nagyon buta kérdést teszek fel, de minek a karbira az az mágnesszelep leállító. HA leveszem a gyújtás úgy is leáll a motor.
Már csak azért kérdezem, mert folyamatosan szopunk vele, nem egy autónál kezd beszarni, nem húz be mindig. Kell az oda?
Olyat találtam ki hogy levágom azt a mozgó szart és visszatekerem, hogy a helyén legyen. Milyen ötlet?
szoktak olyat csinálni, hogy levágják a mozgó pucurkát, nem ördögtől való az ötlet.
bár kábé egy szinten van a termosztát kidobásával.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #73071 Dátum: 2014 Október 01, 09:10:31 »

Grin Grin ;DOrral állsz az emelkedőn felfelé. Nincs benn a mágnesszelep ezért közlekedő edények elve alapján az összes benzin a tankból hátrafolyik...
Tételezzük fel, hogy a tűszeleped is szar, nem csak a szívócső fog megtelni.  Wink
vagy hegyről legurulva motort leállítva akar benzint spórolni. ha nincs mágnesszelep, akkor a benzint beviszi a motorfék miatt forgó motor.

De ha ez egy máshogy nem elhárítható kiszámíthatatlan hibaforrás, akkor megértem ha ki akarja kötni. bár nem tudom mi tud ezen rosszul működni, ha nem kontaktibás vagy törött a vezetéke. egyébként nekem nincs rajta mágnesszelep, de talán helye sincs a 28as karbin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73070 Dátum: 2014 Október 01, 08:55:16 »

majd a Vili kijavít. :-)

Grin Grin Grin
Hellósztok!
Lehet nagyon buta kérdést teszek fel, de minek a karbira az az mágnesszelep leállító. HA leveszem a gyújtás úgy is leáll a motor.
Már csak azért kérdezem, mert folyamatosan szopunk vele, nem egy autónál kezd beszarni, nem húz be mindig. Kell az oda?
Olyat találtam ki hogy levágom azt a mozgó szart és visszatekerem, hogy a helyén legyen. Milyen ötlet?
Orral állsz az emelkedőn felfelé. Nincs benn a mágnesszelep ezért közlekedő edények elve alapján az összes benzin a tankból hátrafolyik...
Tételezzük fel, hogy a tűszeleped is szar, nem csak a szívócső fog megtelni.  Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73069 Dátum: 2014 Október 01, 08:01:05 »

Szerintem:
Elfogy a szikra (mert leállítod), de a motor még forog párat, így szív benyát. Nem tartom kizártnak, hogy sok lesz az elégetlen benya és pl beköpi a gyertyákat vagy túldúsul.
De nem értek hozzá, majd a Vili kijavít. :-)

Hellósztok!
Lehet nagyon buta kérdést teszek fel, de minek a karbira az az mágnesszelep leállító. HA leveszem a gyújtás úgy is leáll a motor.
Már csak azért kérdezem, mert folyamatosan szopunk vele, nem egy autónál kezd beszarni, nem húz be mindig. Kell az oda?
Olyat találtam ki hogy levágom azt a mozgó szart és visszatekerem, hogy a helyén legyen. Milyen ötlet?
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #73068 Dátum: 2014 Október 01, 07:35:23 »

Hellósztok!
Lehet nagyon buta kérdést teszek fel, de minek a karbira az az mágnesszelep leállító. HA leveszem a gyújtás úgy is leáll a motor.
Már csak azért kérdezem, mert folyamatosan szopunk vele, nem egy autónál kezd beszarni, nem húz be mindig. Kell az oda?
Olyat találtam ki hogy levágom azt a mozgó szart és visszatekerem, hogy a helyén legyen. Milyen ötlet?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73067 Dátum: 2014 Szeptember 29, 17:36:33 »

Nincs kérdés Pébá! A kürt tökéletesen működik 3 műanyag pucukával. Smiley
na, azért Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73066 Dátum: 2014 Szeptember 29, 09:28:53 »

akkor mi a kérdés? Smiley
Nincs kérdés Pébá! A kürt tökéletesen működik 3 műanyag pucukával. Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73065 Dátum: 2014 Szeptember 28, 22:48:36 »

No pl ezeket a gondolatokat kellene privát módon intézni.
Durvan egyetertek.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #73064 Dátum: 2014 Szeptember 28, 21:50:03 »

csak egy ember van a világon aki nem tud egy blokkot szétszedni és az a lazlow csak sajnos nem szedi a gyógyszereit és személyiség zavarban szenved....

 Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73063 Dátum: 2014 Szeptember 28, 20:23:48 »

Valaki segítsen lécci, hogy a kürt nyomogombnak mi a titka. Folyamatosan szól, ha ráadom a gyújtást. Először azt hittem, hiányzik valami kis műanyag alatet a rugók es a csavarok között, de szetszedtem egy masik kormányt es abban is minden ugyanúgy. Vagy nem jól csavarom be a csavarokat???
nekem is ez volt új volt a kapcsoló kiderült a duda csúszólemez szegecsek beleértek a alaplapra és állandóan testet kapott megoldás kis műanyag lemezecske a szegecsek alá.
BlueBear
« Hozzászólás #73062 Dátum: 2014 Szeptember 28, 18:57:15 »

No pl ezeket a gondolatokat kellene privát módon intézni.

Már próbáltam de nem jött össze.

De többet ne offoljunk erről.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73061 Dátum: 2014 Szeptember 28, 18:44:00 »

No pl ezeket a gondolatokat kellene privát módon intézni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
BlueBear
« Hozzászólás #73060 Dátum: 2014 Szeptember 28, 18:37:37 »

jellemzően az van, hogy egy csavart benne hagytál.
szedd le róla a getvát, valahol ott lesz a mocsoktenger mélyén.

blokk lepucolva! csavar sehol nincs benne!

de úgy is fölöslegesen ugatok...
BlueBear
« Hozzászólás #73059 Dátum: 2014 Szeptember 28, 18:36:09 »

csak egy ember van a világon aki nem tud egy blokkot szétszedni és az a lazlow csak sajnos nem szedi a gyógyszereit és személyiség zavarban szenved....

tudod értelmezni azt amit olvasol? fel tudod fogni, hogy össze van ragasztva? tudom, hogy te egy zseni vagy de szerintem jobb dolgod is lenne mint másokat leugatni és sértődőset játszani mert nem szaladtam rögtön hozzád a motorral (laza 520km) és emiatt is rettentően bevágtad a durcit. Meg a CB csonkok miatt is berágtál mert el akarom adni (te mondtad Kecskeméten)...amit a mai napig nem értek mert rohadtul semmi közöd hozzá, hogy mit veszek és mit adok el.

a nicknév váltás sem tartozik rád, de különösebb oka nincs...bár asszem ehhez sincs az ég világon semmi közöd.

tudod, ha a saját dolgoddal foglalkoznál és nem ugatnál bele mindenbe és nem ütnéd bele az orrod olyanba amihez még közöd sincs akkor sokkal nyugodtabb lenne ez a fórum...

persze ez is falra hányt borsó lesz...

szélmalomharcot én nem vívok senkivel így fölösleges bárhogyan is válaszolnod...
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 28, 18:39:04 írta BlueBear »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #73058 Dátum: 2014 Szeptember 28, 18:35:30 »

Megfogadtam, hogy a kasznihoz nem nyúlok. Van egy másik kocsim, ott nyúltam, és szobor lett belőle, ki se merek vele menni az utcára. Ezt meg használom.
Igen, én is gondolkodtam a futómű kitámasztón, tökre érdekelne, hogy milyen élettani hatásai vannak. Ezt szintén nálad olvastam. Viszont utánakérdeztem a coilovereknek, és azt mondják, hogy a 50-100 font között kaphatók bazári szarok, fél éven belül kifolyik az olaj, és nem felújíthatók, és javarészük a kiemelt Bajabugokhoz való, csak kevés a rövid. De összességében szar. Ami jó, a KW vagy ilyesmi, az sokkal több pénz.


Igen, tuning motor kerül bele.

Attol, hogy egy lakatos ranez a sarvedore, meg nem lesz trailer queen.

A coilover nehez ugy, a keszen kaphatok altalaban csak segedrugok. igazabol olyannak lenne ertelme, ami kivaltja a regi rugokotegeket, de az ahogy irod horror penz, raadasul hasznalt hidba nem tennem.

Milyen motor van tervben?

[offtopic]majd megbeszeljuk szemelyesen valamikor [\offtopic]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73057 Dátum: 2014 Szeptember 28, 16:11:58 »

jellemzően az van, hogy egy csavart benne hagytál.
szedd le róla a getvát, valahol ott lesz a mocsoktenger mélyén.
csak egy ember van a világon aki nem tud egy blokkot szétszedni és az a lazlow csak sajnos nem szedi a gyógyszereit és személyiség zavarban szenved....

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73056 Dátum: 2014 Szeptember 28, 15:21:35 »

Sziasztok!
Adott egy AR-es blokk ami a lendkerék felől össze lett ragasztva (nemtudom miért). Csak ott van ragasztó.

Blokkszétnyomóval szétnyomtam amennyire csak lehetett és tettem be "ékeket" a két blokkfél közé, minél közelebb a lendkerék felöli oldalhoz. Fatuskó közbeiktatásával ütöttem a blokkot az ékszíjtárcsa felöli oldalán, plusz melegítettem a ragasztott részt de semmi. Meg se mozdul.


Annyit még hozzátennék, hogy a főtengely szimmering is be van ragasztva...

Találkozott már valaki ilyennel? Mit lehetne még kipróbálni amivel roncsolás/sérülés nélkül szét lehetne szedni a blokkot? Tovább feszíteni nem akarom mert lassan nem lesz menet a szétnyomón és félek, hogy eltörik/megsérül a blokk.


Előre is hálásan köszönöm! Wink

Üdvw. BB
jellemzően az van, hogy egy csavart benne hagytál.
szedd le róla a getvát, valahol ott lesz a mocsoktenger mélyén.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73055 Dátum: 2014 Szeptember 28, 15:20:32 »

2 vagy 3 műanyag fekete alatet kell a rugókhoz? Mert en most betettem 3-at es igy jól működik.
akkor mi a kérdés? Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73054 Dátum: 2014 Szeptember 28, 12:42:58 »

Tán Varázslót kérdezd meg, ő ért az ilyesmi ragacsokhoz. Talán melengetni kéne úgy 150-200 fokig, az esetleg használna.

Sziasztok!
Adott egy AR-es blokk ami a lendkerék felől össze lett ragasztva (nemtudom miért). Csak ott van ragasztó.

Blokkszétnyomóval szétnyomtam amennyire csak lehetett és tettem be "ékeket" a két blokkfél közé, minél közelebb a lendkerék felöli oldalhoz. Fatuskó közbeiktatásával ütöttem a blokkot az ékszíjtárcsa felöli oldalán, plusz melegítettem a ragasztott részt de semmi. Meg se mozdul.


Annyit még hozzátennék, hogy a főtengely szimmering is be van ragasztva...

Találkozott már valaki ilyennel? Mit lehetne még kipróbálni amivel roncsolás/sérülés nélkül szét lehetne szedni a blokkot? Tovább feszíteni nem akarom mert lassan nem lesz menet a szétnyomón és félek, hogy eltörik/megsérül a blokk.


Előre is hálásan köszönöm! Wink

Üdvw. BB
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #73053 Dátum: 2014 Szeptember 28, 10:23:37 »

a smart gumi  méretben 4 verzió létezik
elöl-135/70-15
      145/65-15....a leggyakoribb
      155/60-15

hátul-175/55-15

ezekkel lehet variálni a bogár ültetésnél......de már irták minden bogár más....
azaz a lakatolás,torzió állapot,lengéscsillapitó keménység.
szóval van azért X összetevője hogy minden jó legyen
üljön,rugozzon,ne érjen bele,.......és használható legyen Cheesy   
akkor megsem vagyok olyan hulye, mert en a kozepsot vettem smart gumikent

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #73052 Dátum: 2014 Szeptember 28, 10:21:18 »

arra óhajtottam célozni, hogy nem olyan régen jól le is verted az alját.
igy van, tolataskor egy u alaku helyen, kiallo csatornafedelen ugy, hogy hatul is ultetve van (meg) es lelog az olajszuro.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #73051 Dátum: 2014 Szeptember 28, 10:19:54 »

2 vagy 3 műanyag fekete alatet kell a rugókhoz? Mert en most betettem 3-at es igy jól működik.
így van,azok a műanyag kütyük gátolják az állandó testelést. Akartam képelni,de ha jó akkor már nem  Wink

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #73050 Dátum: 2014 Szeptember 28, 09:32:02 »

2 vagy 3 műanyag fekete alatet kell a rugókhoz? Mert en most betettem 3-at es igy jól működik.

akkor 3...  Wink Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73049 Dátum: 2014 Szeptember 28, 09:27:48 »

a kormányon levő gombbal lesz pedig a gond... Ott a réz gyűrű hogyan érintkezik es hogy vannak a csavarok?
2 vagy 3 műanyag fekete alatet kell a rugókhoz? Mert en most betettem 3-at es igy jól működik.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #73048 Dátum: 2014 Szeptember 28, 08:57:45 »

a smart gumi  méretben 4 verzió létezik
elöl-135/70-15
      145/65-15....a leggyakoribb
      155/60-15

hátul-175/55-15

ezekkel lehet variálni a bogár ültetésnél......de már irták minden bogár más....
azaz a lakatolás,torzió állapot,lengéscsillapitó keménység.
szóval van azért X összetevője hogy minden jó legyen
üljön,rugozzon,ne érjen bele,.......és használható legyen Cheesy   

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73047 Dátum: 2014 Szeptember 28, 08:36:53 »

Pedig Pityúbá jól mondja, kürt fixen 12 Voltot kap. A kormányon lévő gombbal adsz neki testelést. Ha folyamatosan szól, akkor a vezetéket és a kormányátkötéseket nézném meg.
a kormányon levő gombbal lesz pedig a gond... Ott a réz gyűrű hogyan érintkezik es hogy vannak a csavarok?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73046 Dátum: 2014 Szeptember 28, 08:31:49 »

biztos, h a kormány környékén, mert a puják játszottak vele Tatabányán es ott lett ez. De a kűrt hogyan kapja a testet es hogyan nem? Ha kikötöm a piros madzagot, elhallgat.  Cool
Pedig Pityúbá jól mondja, kürt fixen 12 Voltot kap. A kormányon lévő gombbal adsz neki testelést. Ha folyamatosan szól, akkor a vezetéket és a kormányátkötéseket nézném meg.
BlueBear
« Hozzászólás #73045 Dátum: 2014 Szeptember 28, 08:30:01 »

Sziasztok!
Adott egy AR-es blokk ami a lendkerék felől össze lett ragasztva (nemtudom miért). Csak ott van ragasztó.

Blokkszétnyomóval szétnyomtam amennyire csak lehetett és tettem be "ékeket" a két blokkfél közé, minél közelebb a lendkerék felöli oldalhoz. Fatuskó közbeiktatásával ütöttem a blokkot az ékszíjtárcsa felöli oldalán, plusz melegítettem a ragasztott részt de semmi. Meg se mozdul.


Annyit még hozzátennék, hogy a főtengely szimmering is be van ragasztva...

Találkozott már valaki ilyennel? Mit lehetne még kipróbálni amivel roncsolás/sérülés nélkül szét lehetne szedni a blokkot? Tovább feszíteni nem akarom mert lassan nem lesz menet a szétnyomón és félek, hogy eltörik/megsérül a blokk.


Előre is hálásan köszönöm! Wink

Üdvw. BB
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 28, 10:01:23 írta BlueBear »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73044 Dátum: 2014 Szeptember 28, 08:26:35 »

valami olyasmi a varázslat, hogy a kürt fixen kapja a 12V-ot, a dudagomb csak a testet kapcsolja ki/be.
valahol elkophatott a szigetelés és folyamatosan kapja a testet, nem biztos, hogy a kormány környékén van a hiba.
biztos, h a kormány környékén, mert a puják játszottak vele Tatabányán es ott lett ez. De a kűrt hogyan kapja a testet es hogyan nem? Ha kikötöm a piros madzagot, elhallgat.  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73043 Dátum: 2014 Szeptember 28, 07:46:23 »

arra óhajtottam célozni, hogy nem olyan régen jól le is verted az alját.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73042 Dátum: 2014 Szeptember 28, 07:45:44 »

Valaki segítsen lécci, hogy a kürt nyomogombnak mi a titka. Folyamatosan szól, ha ráadom a gyújtást. Először azt hittem, hiányzik valami kis műanyag alatet a rugók es a csavarok között, de szetszedtem egy masik kormányt es abban is minden ugyanúgy. Vagy nem jól csavarom be a csavarokat???
valami olyasmi a varázslat, hogy a kürt fixen kapja a 12V-ot, a dudagomb csak a testet kapcsolja ki/be.
valahol elkophatott a szigetelés és folyamatosan kapja a testet, nem biztos, hogy a kormány környékén van a hiba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73041 Dátum: 2014 Szeptember 28, 07:31:27 »

Valaki segítsen lécci, hogy a kürt nyomogombnak mi a titka. Folyamatosan szól, ha ráadom a gyújtást. Először azt hittem, hiányzik valami kis műanyag alatet a rugók es a csavarok között, de szetszedtem egy masik kormányt es abban is minden ugyanúgy. Vagy nem jól csavarom be a csavarokat???

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73040 Dátum: 2014 Szeptember 28, 06:40:20 »

Nem értek hozzá, a pirossal ezt csinálta a Varázsló (biztos olvastad):
http://oettingertsv.blogspot.se/2010/03/uj-paciens-erkezik-az-oettinger-megint.html
Napi használat során soha nem ér le. A felnibe beleérő gömbfej témáját annyira sikerült megoldani, hogy csak pályán, 2 személynél, maximális fékezésnél ér bele (mondjuk akkor is nagyon fáj :-)).

Hohóóóó, ennek pont az ellenkezője igaz. nincs pénz, és tudom mit akarok.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73039 Dátum: 2014 Szeptember 28, 00:21:14 »

Mondjuk, van benne valami igazság. Ha megtoldanám, megcsinálnám szétszedhetőre.......
TATI: Szerinted elbírna egy karosszériát is???
Ja, és kié is ez most, ls MEnnyi Ft is? Grin
Most jobban belegondolva, tényleg fasza lehet.
Kié is?
persze szétszedhetőre kell csinálni ,motorszereléshez meg eleve elég a fele is a szembe levő rész csak útban lenne, amúgy szerintem el bír egy kasznit is  de nyilván azt nem tudod körbeforgatni rajta legfeljebb ha olyan mint az enyém már mint hogy nincs teteje . nagy királyság forgatón dolgozni ,én már megvettem volna  de az elkövetkező 3-5évben nem tudok bogarat csinálni, örülök ha pár motort sikerül...
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 28, 00:24:02 írta tati »

Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73038 Dátum: 2014 Szeptember 27, 23:17:33 »

Meg annyit, hogy a keskenyites utan sokkal jobban tolta az orrat es se futomu tamasztot se normalis stabit nem tudsz feltenni hozza. Ha a kanyarodas nem cel, akkor szines felni, porba vele es keves siras  Evil
Egyebkent en is a sarvedovel szivok, mert nem full egyforma elol. U"szerencsere" van javitani valo a fenyezesen is, ugyhogy jarok vele kicsit aztan meg kell igazitani valamelyik oldalit, mert marhara zavar.


Megfogadtam, hogy a kasznihoz nem nyúlok. Van egy másik kocsim, ott nyúltam, és szobor lett belőle, ki se merek vele menni az utcára. Ezt meg használom.
Igen, én is gondolkodtam a futómű kitámasztón, tökre érdekelne, hogy milyen élettani hatásai vannak. Ezt szintén nálad olvastam. Viszont utánakérdeztem a coilovereknek, és azt mondják, hogy a 50-100 font között kaphatók bazári szarok, fél éven belül kifolyik az olaj, és nem felújíthatók, és javarészük a kiemelt Bajabugokhoz való, csak kevés a rövid. De összességében szar. Ami jó, a KW vagy ilyesmi, az sokkal több pénz.


Igen, tuning motor kerül bele.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #73037 Dátum: 2014 Szeptember 27, 22:38:14 »

Az univerzális igazság az lett, hogy minden autó más, és feltehetően ki fognak jönni egyedi dolgok, akár a túl puha torzió, akár az utólagos vonószem, akár a félrelakatolt vagy más alomból származó sárvédő, vagy egy fosimosi főfékhenger. Meg kell csinálni, és aztán szépen eltüntetni a hibákat. a 175/60-as gumi is jó lett volna, ha mindkét sárvédő olyan, mint a bal oldali.

Ez tokre igy van es az is ok, hogy a gyakorlat majd dobja. De azt nem ertem, hogy miert nem csinaltatod/csereled a sarvedoket egyformara, foleg ha azzal elfert a bal oldalon!! Futomu reszeles helyett inkabb a bodet baszkuralnam a ketto kozul. Ha "a fejsze nagy faba"tuning motort jelent, akkor vegkepp ne keskenyits, mert banni fogod! Abbol indulok ki, hogy a regi sparomra megvettem a 7,5x16 et35 felniket es gyari hiddal kiadta..
..volna ha ki nem derul hogy a hid kaphatott egy nagy utest elozo eleteben es nem volt egyenes..ezt az ultetes szepen megmutatta, az egyik kerek jo 2cm-rel elorebb volt a sarvedoben. Ezert sajnos vettem egy 2" keskeny hidat, majd az evek alatt oda jutottam, hogy oldalankent 2 cm pogi volt a 7,5et35 alatt, tehat bo 1 centi hijan visszaertem a gyari allapothoz. Mindezt tarcsa fekkel es nem ert bele. Ezert biztos vagyok benne, hogy megfelelo felni et-vel megoldodna a gondod. De gyari felnikben nem vagyok otthon, fingom nincs az et szamaikrol. Meg annyit, hogy a keskenyites utan sokkal jobban tolta az orrat es se futomu tamasztot se normalis stabit nem tudsz feltenni hozza. Ha a kanyarodas nem cel, akkor szines felni, porba vele es keves siras  Evil


Egyebkent en is a sarvedovel szivok, mert nem full egyforma elol. U"szerencsere" van javitani valo a fenyezesen is, ugyhogy jarok vele kicsit aztan meg kell igazitani valamelyik oldalit, mert marhara zavar.

linkeltem a blogodat, ugyan elég kevesen olvasták a posztot, mert nem volt vezető, de remélem látszik majd a statban. nem akarod áthozni a bloghura?


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #73036 Dátum: 2014 Szeptember 27, 22:22:38 »

Ha már tárcsafékesítés a téma,tudok egy keveset futott,nagyon jó állapotú,A-Z-ig komplett tárcsafékszettet,torziós futóműre.Tengelycsonkok,tárcsák,nyereg meg ami még hozzá tartozik.

Egy össz-vissz 22.000 km-t futott,1997-es évjáratú,1.6i-s,Open-Air Faltdachos,mexikói bogarat alakított át a csávó Porsche 944-es fékesre,meg Fuchs felniket rakott rá.Ezért a komplett,teljesen újszerű gyári tárcsafék leugrott a bogárról és feleslegessé vált.

Képet nem tudok küldeni,mert nem nálam van a cucc.

Ára:80.000-Ft

Márpedig az nagyyyyon jó ár érte, én aztán tudom 

VW 1300  1968.06.
Oldalak: 1 ... 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.