www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 14:48:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1942 1943 1944 1945 1946 [1947] 1948 1949 1950 1951 1952 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13354237 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2762 Dátum: 2006 április 11, 20:21:05 »

ha nezted azota lathatod hogy bele lett tolva egy teljes felujito keszlet.

áh, odáig még nem jutottam, vasárnap a motoromat csináltuk,utána már nem tudtam foglalkozni vele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #2761 Dátum: 2006 április 11, 19:54:04 »

a 30asnak az a baja, hogy az alapjáratállító csavart 8 fordulatnyira ki kell csavarni, hogy legyen valami, attól lejjebb halál van, tudtommal másfelet kéne kicsavarni.

maxi használta eddig a 28-ast, alant írta, hogy mennyi baja van, de ezt pótlom a sajátomból.
ha nezted azota lathatod hogy bele lett tolva egy teljes felujito keszlet.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2760 Dátum: 2006 április 11, 19:38:43 »

Szerintem láttál, csak nem tudtad, hogy én vagyok.

Nem fogsz szinte semmit érezni, a nagyobb karbi csak nagy fordulaton, padlóig nyomott pedálnál jelent(het) többet, egyébként az utcai közlekedésnél még jobb is a kisebb. (persze, ha azonos karbikat hasonlítunk össze)
Mi a baja a 30-asnak? A 28-as biztos, hogy jó, nem kopott, stb.?

a 30asnak az a baja, hogy az alapjáratállító csavart 8 fordulatnyira ki kell csavarni, hogy legyen valami, attól lejjebb halál van, tudtommal másfelet kéne kicsavarni.

maxi használta eddig a 28-ast, alant írta, hogy mennyi baja van, de ezt pótlom a sajátomból.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #2759 Dátum: 2006 április 11, 19:18:27 »

Szerintem láttál, csak nem tudtad, hogy én vagyok.

Nem fogsz szinte semmit érezni, a nagyobb karbi csak nagy fordulaton, padlóig nyomott pedálnál jelent(het) többet, egyébként az utcai közlekedésnél még jobb is a kisebb. (persze, ha azonos karbikat hasonlítunk össze)
Mi a baja a 30-asnak? A 28-as biztos, hogy jó, nem kopott, stb.?
az a 28-as tokeletes. a elomelegitohazban van eltorve az a muanyag vacak. En 2 evig hasznaltam hibamentesen Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2758 Dátum: 2006 április 11, 18:47:01 »

Ha gyűrűtörés lenne annak surrogó hangot kéne adni nem? Persze ettől még mozgathatta meg nehezebben az indítómotor.Próbáltad sebességben megtolni? Akkor jobban kéne hallanod a surrogást! Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #2757 Dátum: 2006 április 11, 17:58:34 »

Mi főtengely szimmeringre tippeltünk, mert valahol tuti utat talált magának az olaj és később is megtalálja, ha kell. Fura volt, hogy utána nem fogyott egyáltalán.
Ugyanígy nem értettem, miért csak az elején füstölt a kipuff.
Meglátjuk, úgy néz ki, jövő héten lesz a vizsgálat.
Borügyileg rugalmas vagyok, a nyertes választhat hogy száraz vagy édes tokajit kér -e.
Beváltható söregyenértékre is. A tapasztalataim szerint az aszu tényleg világbajnok, eddig senki nem panaszkodott.  Cheesy

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2756 Dátum: 2006 április 11, 17:50:05 »

Akár még szelepbeégés is lehet, és az olaj tök függetlenül a nagy karternyomás hatására ment mindenfelé (motortér, gyűrűk mellett, stb), meg a normálisnál nagyobb olajnyomás miatt a főtengelynél is kinyomta, ami még nem elég öreg, és visszaállt, így nem eszi. Legyen már komplikáltabb is!! Smiley

(Szerintem Stunt -nak lesz igaza, lehet gyűrű - is. Én meg csak pálya széléről tippelgetek Smiley

Az a motor egy nagyon jó állapotú motor, innen kell kiindulni. Nincs nagy kartergáz, az olajnyomás meg normális...és amugy sem tud akkora lenni, hogy kinyomja a motortérbe.  Shocked

Ha nagyon megnőtt a kartergáz akkor az 90% gyűrűtörés.

Ha valami oknál fogva megnő az olajnyomás, pl. elállítod egy állítható olajszeleppel, akkor sem nyomja ki a főtengely szimmeringnél, mert a hátsó csapágy egy vállas csapágy, nem nyomja a nyomás a szimmeringet közvetlenül.
Ha magas az olajszint akkor kiverheti...persze ha a szimmering is elég rossz.


Kár tippelgetni, meg kell nézni, szét kell szedni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2755 Dátum: 2006 április 11, 17:45:22 »

Stunt mester, egy kérdés: 1200-es motor, most 30as karbi van rajta, de szar, elvileg 28as kell rá, amit már beszereztem. fogok érezni valami különbséget a csere után? sajna rajzáson nem találkoztunk, csak az autódat láttam :/

Szerintem láttál, csak nem tudtad, hogy én vagyok.

Nem fogsz szinte semmit érezni, a nagyobb karbi csak nagy fordulaton, padlóig nyomott pedálnál jelent(het) többet, egyébként az utcai közlekedésnél még jobb is a kisebb. (persze, ha azonos karbikat hasonlítunk össze)
Mi a baja a 30-asnak? A 28-as biztos, hogy jó, nem kopott, stb.?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2754 Dátum: 2006 április 11, 17:42:29 »

Olyan lehet, hogy eltömődött valami olajjárat és a nívópálcánál kinyomta az olajat?  Smiley

Olyan nem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2753 Dátum: 2006 április 11, 10:48:21 »


Akár még szelepbeégés is lehet, és az olaj tök függetlenül a nagy karternyomás hatására ment mindenfelé (motortér, gyűrűk mellett, stb), meg a normálisnál nagyobb olajnyomás miatt a főtengelynél is kinyomta, ami még nem elég öreg, és visszaállt, így nem eszi. Legyen már komplikáltabb is!! Smiley

(Szerintem Stunt -nak lesz igaza, lehet gyűrű - is. Én meg csak pálya széléről tippelgetek Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2752 Dátum: 2006 április 11, 09:55:25 »

Stunt mester, egy kérdés: 1200-es motor, most 30as karbi van rajta, de szar, elvileg 28as kell rá, amit már beszereztem. fogok érezni valami különbséget a csere után? sajna rajzáson nem találkoztunk, csak az autódat láttam :/

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #2751 Dátum: 2006 április 11, 09:31:34 »

Olyan lehet, hogy eltömődött valami olajjárat és a nívópálcánál kinyomta az olajat?  Smiley

Petyó
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2750 Dátum: 2006 április 11, 09:14:26 »

vagy fotengely csapagy. De inkabb gyuro tores. de akkor annak lenne hangja.

Biztos nem főtengely csapágy. Attól nem füstöl, ellenben keményen kopog és nincs, vagy nagyon alacsony az olajnyomás.

Én is valahol a gyűrűkre tippelek, de sok dolog lehetséges. Nem hiszem, hogy szét kellene húzni a blokkot, szinte kizárt az elmondás alapján.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #2749 Dátum: 2006 április 10, 21:31:34 »

elpusztultak a 3-as hengered gyűrűi.
jó lesz a szamorodni, a savankás bort jobban bírom, mint az édeset :-)))
csak a hajtástól nem lesz baja, ha egyébként rendben van, ez csak előrébb hozta a végitéletet párszáz km-rel.

"A körzet: autópálya, a tempó: halálos" ez a szöveg meg odabasz :-)))

vagy fotengely csapagy. De inkabb gyuro tores. de akkor annak lenne hangja.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2748 Dátum: 2006 április 10, 21:27:15 »

Tehát: hosszú út várt még ránk és szavazni is kellett volna.A körzet: autópálya, a tempó: halálos.
Mivel elszakadt a km-óra spirál és az új a csomitartóban volt, ezért a km kövek és időmérés útján mértem a sebességet.
Ez kb 120-140 között volt fejben. Nyomtam, mint egy barom. Nem tudom, minek.

Egyszer csak feltűnt, hogy vagy az éppen utolért autó gyorsított, vagy én kapcsoltam lassabb tempóra.
Kati (a feleségem) szerint az utóbbi volt, amit nem hittem el neki. Szerintem a bogi döntött így, mintha erejét vesztette volna, beállt 110-re.
Tempó visszavesz, fülek fülelnek, szaglószervek kitágulnak, szemek a tükrön. Sehol semmi.
Pár perc után égett gumi vagy tömítésszag, ami égett olajszagba csap át. A tükörben, mintha kis füstöt eregenénk, de tényleg kicsit.
Ekkor döntöttem a leállás mellett. Ahogy kiteszem az irányjelzőt, olajvisszajelző kivillan, de azonnal el is alszik.
Megállás: a motortér fekete, minden tiszta olaj. Olajszint, csak mint fogalom létezik. Kb 7 deci olaj beletölt.
Pöccre indul, bal oldali csövön olajos füst, jobb oldali tiszta. Sehol nem észlelni, hol folyik, semmi jele.
50-60-al le a pályáról, benzinkút. További olajpótlás MIN-MAX közé, motor áttörlése.
Hazaindulás 50-70-es, nagyon ritkán kb 80-as tempóban, 20-50 km-enként ellenőriztem a szintet, egyszer sem kellett pótolni az olajat, sehol semmi folyás.
A pihenőkben sem csöpögött. A váltásoknál alacsonyabb fordulaton beráz a moci. Emelkedőn erejét veszti.
A kipuff csak az indulásoknál füstölt pár másodpercet, utána mindig kitisztult. Némi erős kopogást is hallani véltem néhány pesszimista pillanatban.
Alapvetően tiszta hang, szép járás. Nagyobb tempóból lassítva a kereszteződésekbe érve és lassítva kb háromszor leállt a moci, de nem ez volt a jellemző.
Ma reggel az önindító alig akarta a mocit megforgatni, nem indult be. Bár nem erőltettem. Tudom, állat voltam, hogy meghajtottam.
Ki mire tippel?
Az első helyes megfejtő egy üveg Tokaji Aszú-t kap. Évjáratot, puttonyt én választok, nem fog csalódni.
A moci ki lesz kapva és át lesz nézve, a megfejtés utána lesz közzétéve.

elpusztultak a 3-as hengered gyűrűi.
jó lesz a szamorodni, a savankás bort jobban bírom, mint az édeset :-)))
csak a hajtástól nem lesz baja, ha egyébként rendben van, ez csak előrébb hozta a végitéletet párszáz km-rel.

"A körzet: autópálya, a tempó: halálos" ez a szöveg meg odabasz :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ottusz
Hozzászólások: 5

« Hozzászólás #2747 Dátum: 2006 április 10, 21:12:14 »

Hali

Egy robbantot rajzot keresnék a váltókarről vagyis attól lefelé
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #2746 Dátum: 2006 április 10, 21:11:19 »

Tehát: hosszú út várt még ránk és szavazni is kellett volna.A körzet: autópálya, a tempó: halálos.
Mivel elszakadt a km-óra spirál és az új a csomitartóban volt, ezért a km kövek és időmérés útján mértem a sebességet.
Ez kb 120-140 között volt fejben. Nyomtam, mint egy barom. Nem tudom, minek.

Egyszer csak feltűnt, hogy vagy az éppen utolért autó gyorsított, vagy én kapcsoltam lassabb tempóra.
Kati (a feleségem) szerint az utóbbi volt, amit nem hittem el neki. Szerintem a bogi döntött így, mintha erejét vesztette volna, beállt 110-re.
Tempó visszavesz, fülek fülelnek, szaglószervek kitágulnak, szemek a tükrön. Sehol semmi.
Pár perc után égett gumi vagy tömítésszag, ami égett olajszagba csap át. A tükörben, mintha kis füstöt eregenénk, de tényleg kicsit.
Ekkor döntöttem a leállás mellett. Ahogy kiteszem az irányjelzőt, olajvisszajelző kivillan, de azonnal el is alszik.
Megállás: a motortér fekete, minden tiszta olaj. Olajszint, csak mint fogalom létezik. Kb 7 deci olaj beletölt.
Pöccre indul, bal oldali csövön olajos füst, jobb oldali tiszta. Sehol nem észlelni, hol folyik, semmi jele.
50-60-al le a pályáról, benzinkút. További olajpótlás MIN-MAX közé, motor áttörlése.
Hazaindulás 50-70-es, nagyon ritkán kb 80-as tempóban, 20-50 km-enként ellenőriztem a szintet, egyszer sem kellett pótolni az olajat, sehol semmi folyás.
A pihenőkben sem csöpögött. A váltásoknál alacsonyabb fordulaton beráz a moci. Emelkedőn erejét veszti.
A kipuff csak az indulásoknál füstölt pár másodpercet, utána mindig kitisztult. Némi erős kopogást is hallani véltem néhány pesszimista pillanatban.
Alapvetően tiszta hang, szép járás. Nagyobb tempóból lassítva a kereszteződésekbe érve és lassítva kb háromszor leállt a moci, de nem ez volt a jellemző.
Ma reggel az önindító alig akarta a mocit megforgatni, nem indult be. Bár nem erőltettem. Tudom, állat voltam, hogy meghajtottam.
Ki mire tippel?
Az első helyes megfejtő egy üveg Tokaji Aszú-t kap. Évjáratot, puttonyt én választok, nem fog csalódni.
A moci ki lesz kapva és át lesz nézve, a megfejtés utána lesz közzétéve.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2745 Dátum: 2006 április 10, 20:40:36 »

Ha a membrán kivágható, akkor lehet, hogy
tudok neked adni egy kis darabkát jó lehet.


akkor írjad le tömörtelenül, na! :-)))
lusta disznó! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #2744 Dátum: 2006 április 10, 20:39:53 »

igértél valami olajkihányós történetet.
hun van????

Jogos, még csak most kezdtem el. Qva nehezen tudom tömören leírni.  Szerintem holnap kerül csak be. 

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #2743 Dátum: 2006 április 10, 20:37:56 »

Ha a membrán kivágható, akkor lehet, hogy
tudok neked adni egy kis darabkát jó lehet.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2742 Dátum: 2006 április 10, 20:30:17 »

Azért az szerencsés, ha jár a motor. Ékszíj fenn van?  Wink


igértél valami olajkihányós történetet.
hun van????



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2741 Dátum: 2006 április 10, 20:11:54 »

sziasztok
hogyan kell leszedni az elefantful ablakot?
segitsetek, kerlek
koszi
Ha rendesen, roncsolás nélkül akarod kiszedni, akkor szedjél ki mindent! Az elefántfül az ajtó összerakásánál a második elem a vízlehúzó után, tehát kiszerelésnél az utolsó előti. Azaz: ajtóbehúzó le, ablaktekerő le, kilincs le, kárpit le, ablakemelő szerkezet ki, és máris szépen kijön az elfeántfül...

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #2740 Dátum: 2006 április 10, 18:25:00 »

csavar??? az szívás, mert azt bárki kicsavarhatja és már bent is van a kocsiban... bár amúgy sem nehéz feltörni...

kiccsabi egy szál dróttal hekkelte meg teo autóját
Qzma másról beszélsz..
a kerettel együtt akarja kivenni, hogy jobban odfaférjen az ajtó belsejéhez..
és azért Kiccsabi meg hekkelte meg, mert megmutattam hogy kell, csak kivette a kezemből a drótot agresszív módon és beelőzött    Tongue Evil
« Utoljára szerkesztve: 2006 április 10, 18:27:10 írta Typ117 »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2739 Dátum: 2006 április 10, 17:10:31 »

csavar??? az szívás, mert azt bárki kicsavarhatja és már bent is van a kocsiban... bár amúgy sem nehéz feltörni...

kiccsabi egy szál dróttal hekkelte meg teo autóját

csavar fogja az egész keretet..nem ugyanarra gondoltok.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2738 Dátum: 2006 április 10, 17:05:02 »

Az elefántfület??? Popszegecs???
Az enyémben csavar fogja felül, alul meg szintén, a kárpit alatt...
DE a felső oldásához ki kell eszedni egy kicsit a tömítést... vagy mit...

csavar??? az szívás, mert azt bárki kicsavarhatja és már bent is van a kocsiban... bár amúgy sem nehéz feltörni...

kiccsabi egy szál dróttal hekkelte meg teo autóját

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Leon 1303
« Hozzászólás #2737 Dátum: 2006 április 10, 16:39:22 »

jesszus
ne monnyatok már ilyeneket!
nem kell semmit fúrni faragni szegecselni!
az oldalpanelnál fogja 1 csavar, a többi meg erő, ügyesség és kitartás kérdése!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2736 Dátum: 2006 április 10, 16:20:14 »

Az elefántfület??? Popszegecs???
Az enyémben csavar fogja felül, alul meg szintén, a kárpit alatt...
DE a felső oldásához ki kell eszedni egy kicsit a tömítést... vagy mit...
a popszegecs a keretnél fogja és azon forog el az ablak. kivenni nem ezzel kell, hanem keretestül szerintem..kevésbé radikális, ámbár kurvára szopatós.

a tükör berakáshoz nem kell kivenni a pillangóablakot, nekem is sikerült anélkül, meg sem fordult a fejemben a kiszedése

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #2735 Dátum: 2006 április 10, 16:12:43 »

a fenti felfogatása egy kis "popszegeccsel" történik... avval nincs mit tenni azt vagy lereszeled, vagy megfúrod... ezek után már csak símán kipattintod... (szerintem)

a popszegecs egyszer használatos, ha visszarakod az ablakot akkor új szegecset kell belerakni  Cool

Az elefántfület??? Popszegecs???
Az enyémben csavar fogja felül, alul meg szintén, a kárpit alatt...
DE a felső oldásához ki kell eszedni egy kicsit a tömítést... vagy mit...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2734 Dátum: 2006 április 10, 16:06:50 »



a fenti felfogatása egy kis "popszegeccsel" történik... avval nincs mit tenni azt vagy lereszeled, vagy megfúrod... ezek után már csak símán kipattintod... (szerintem)

a popszegecs egyszer használatos, ha visszarakod az ablakot akkor új szegecset kell belerakni  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #2733 Dátum: 2006 április 10, 13:06:31 »

sziasztok
hogyan kell leszedni az elefantful ablakot?
segitsetek, kerlek
koszi

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2732 Dátum: 2006 április 10, 09:22:12 »

Az a membrán az elősűrítést szabályozza, hogy ne lépjenek fel a résvezérlés hátrányai főleg magas fordulaton.
Valamitől ki tud lágyulni az a lapka és nem zár rendesen kis fordulaton. Hajlítgatni lehet óvatosan és a határolóját beljebb hajtani hogy menet közben ne tudjon annyira nyílni de ez max időlegesen lesz jobb.
Egyébként egy ilyen szelep szerintem aranyárban lesz ha kapsz is egyáltalán .

köszi, kipróbálom majd, ha oáig jutok.

a karbi meg a henger közti membránt, szelepet a srác amerikából rendelte, szal gondolom nem mindennapi darab

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #2731 Dátum: 2006 április 10, 07:54:19 »

ahogy láttam az ábrán, meg az előző tulaj elmondása alapján a karburátor meg a henger közt van valami membrán, ami a kipuff ütemben nem enged új adag taknyot a hengerbe, szíváskor meg igen. szal nem mebmránvezérelt a kipuff.

a rajzokból lejön valami? sajna angol infó nemigen van róla eddig

Az a membrán az elősűrítést szabályozza, hogy ne lépjenek fel a résvezérlés hátrányai főleg magas fordulaton.
Valamitől ki tud lágyulni az a lapka és nem zár rendesen kis fordulaton. Hajlítgatni lehet óvatosan és a határolóját beljebb hajtani hogy menet közben ne tudjon annyira nyílni de ez max időlegesen lesz jobb.
Egyébként egy ilyen szelep szerintem aranyárban lesz ha kapsz is egyáltalán .
1303LS
« Hozzászólás #2730 Dátum: 2006 április 10, 07:48:35 »

vgy innen ki tudtok hámozni valamit? itt van sok kép is róla

http://www.dsv.nl/~honda/honda-nl-frame.html

A 9-es számú alkatrészt nézzétek meg.
Már párnapja írtam hogy mi lehet a baja és mivel tudod orvosolni, igaz csak rövid időre. Sad

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2729 Dátum: 2006 április 09, 22:47:05 »

köszönöm az eddigieket, holnap folytathatjuk, ha gondolod, hátha beugrik egy ötlet Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2728 Dátum: 2006 április 09, 22:44:10 »

ja, stimmel, állítási lehetőség úgy van, hogy:

a rugó egy lapon fexik fel, ami rá van csavarva a karburátorra, amibe  belemegy a gázbowden. a bowdent lehet állítani anyacsavarral(el van takarva, de ott van).

mondjuk hirtelen jelentkezett és menet közben a probléma, szóval ott nemhiszem, hogy így elállítódhat. nincs is kiakadva, elkopva.
Pedig!... De most lefekszem, ne haragudj, mindjárt kelek. Jóéjt!

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2727 Dátum: 2006 április 09, 22:41:32 »

ja, stimmel, állítási lehetőség úgy van, hogy:

a rugó egy lapon fexik fel, ami rá van csavarva a karburátorra, amibe  belemegy a gázbowden. a bowdent lehet állítani anyacsavarral(el van takarva, de ott van).

mondjuk hirtelen jelentkezett és menet közben a probléma, szóval ott nemhiszem, hogy így elállítódhat. nincs is kiakadva, elkopva.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2726 Dátum: 2006 április 09, 22:35:49 »

nemtom melyik rajzra gondolsz
* 2713-as válasz, engine, carburator

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2725 Dátum: 2006 április 09, 22:33:22 »

A 6,7,8-as részek a robbantott rajzban. Egy gyűrű, egy rúd, amin lóg a tolattyú/ a henger alakú/. A rúdon kell lennie állítási lehetőségnek, hogy a tolattyú mennyire zárja a légtorkot.
nemtom melyik rajzra gondolsz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2724 Dátum: 2006 április 09, 22:30:12 »

ehez ha láttál képet, mellékelhetnél, nem vagyok penge a szakkifejezésekben, de ha látom, felismerem Smiley
A 6,7,8-as részek a robbantott rajzban. Egy gyűrű, egy rúd, amin lóg a tolattyú/ a henger alakú/. A rúdon kell lennie állítási lehetőségnek, hogy a tolattyú mennyire zárja a légtorkot.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2723 Dátum: 2006 április 09, 22:20:52 »

A tolattyút egy rúddal függesztik, azon vannak állítási lehetőségek /bemarások/? Jawával jártam úgy, hogy átugrott két ricnit is, és járt ugyan, de kevés levegővel rohadt sok benzin ment be..
ehez ha láttál képet, mellékelhetnél, nem vagyok penge a szakkifejezésekben, de ha látom, felismerem Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1942 1943 1944 1945 1946 [1947] 1948 1949 1950 1951 1952 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.