www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 14:48:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1943 1944 1945 1946 1947 [1948] 1949 1950 1951 1952 1953 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13354237 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2722 Dátum: 2006 április 09, 22:19:24 »

jaja, pont ez a baj, hogy látszólag minden rendben van, aztán mégis pusztulat van.
A tolattyút egy rúddal függesztik, azon vannak állítási lehetőségek /bemarások/? Jawával jártam úgy, hogy átugrott két ricnit is, és járt ugyan, de kevés levegővel rohadt sok benzin ment be..

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2721 Dátum: 2006 április 09, 22:15:50 »

Nna, kellett nekem... :-) Pityubácsi azt mondta, az rendben van...

jaja, pont ez a baj, hogy látszólag minden rendben van, aztán mégis pusztulat van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2720 Dátum: 2006 április 09, 22:12:59 »

13-as a szivató
Nna, kellett nekem... :-) Pityubácsi azt mondta, az rendben van...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2719 Dátum: 2006 április 09, 22:09:38 »

Már végignéztem és csak a karburátorban a 13-as alkatrészt nem értem... Valamit kontrollál, de nem értem.. A végén van egy tányér, olyan membrános...

13-as a szivató

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2718 Dátum: 2006 április 09, 22:08:48 »

ohh, most beégtem Cheesy

és megtennéd, hogy végignézed a képeket, hátha látsz vákumos dologra utaló jelet
Már végignéztem és csak a karburátorban a 13-as alkatrészt nem értem... Valamit kontrollál, de nem értem.. A végén van egy tányér, olyan membrános...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2717 Dátum: 2006 április 09, 22:06:03 »

A kétütemű nem a hengerbe szív, úgyhogy lehet a membrán a kipuffé..

ohh, most beégtem Cheesy

és megtennéd, hogy végignézed a képeket, hátha látsz vákumos dologra utaló jelet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2716 Dátum: 2006 április 09, 22:02:35 »

ahogy láttam az ábrán, meg az előző tulaj elmondása alapján a karburátor meg a henger közt van valami membrán, ami a kipuff ütemben nem enged új adag taknyot a hengerbe, szíváskor meg igen. szal nem mebmránvezérelt a kipuff.

a rajzokból lejön valami? sajna angol infó nemigen van róla eddig
A kétütemű nem a hengerbe szív, úgyhogy lehet a membrán a kipuffé..

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2715 Dátum: 2006 április 09, 21:59:19 »

Hát, a hengereknél említenek valami membránt, meg a kipuffnál a fordulatfüggőséget, de nem vagyok egy hollandus...

ahogy láttam az ábrán, meg az előző tulaj elmondása alapján a karburátor meg a henger közt van valami membrán, ami a kipuff ütemben nem enged új adag taknyot a hengerbe, szíváskor meg igen. szal nem mebmránvezérelt a kipuff.

a rajzokból lejön valami? sajna angol infó nemigen van róla eddig

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2714 Dátum: 2006 április 09, 21:56:13 »

vgy innen ki tudtok hámozni valamit? itt van sok kép is róla

http://www.dsv.nl/~honda/honda-nl-frame.html
Hát, a hengereknél említenek valami membránt, meg a kipuffnál a fordulatfüggőséget, de nem vagyok egy hollandus...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2713 Dátum: 2006 április 09, 21:35:44 »

vgy innen ki tudtok hámozni valamit? itt van sok kép is róla

http://www.dsv.nl/~honda/honda-nl-frame.html

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2712 Dátum: 2006 április 09, 21:34:37 »

ez segít?


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2711 Dátum: 2006 április 09, 21:31:43 »

az olajozást azért nem gondolom, mert hogy szívna túl sokat? bár nem lehetetlen, csak nemértem. a vákumcső gondolom valami kis fém cső, de ilyet nem láttam sehol eddig.

kipuffmembránt én úgy képzeltem, hogy a henger és a kipuff között van valami, mint a power szelep, de ott nincs semmi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2710 Dátum: 2006 április 09, 21:29:33 »


ABF: én ugyan a karbira tippeltem és én úgy tudtam, hogy a kipuff membránvezérelt(ez nemtom mi, de mindegy), de nem a kipuff és ránézésre nemis a membrán. viszont vákumos dolgot nem találtam. gondolom nem a váltóházban kell keresnem
A forgattyús házban kell a trükknek lenni, a kétüteműnél az egyetlen hely, ahol valamit el lehet rejteni, ott zajlik a szívás-elősűrítés, ha valami membrán szabályozza a kipuffot, az is ott lesz.

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2709 Dátum: 2006 április 09, 21:29:01 »

Lehet, hogy az olajzásos dolognál lesz a gond. Elvileg valamilyen szelepes mennyiségszabályzó van mindkét cső végén, és ott keveredik a dolog, amit vagy vákumcső, vagy kihajtás vezérel.Bár én nem tudom, hondáéknál hogyisvanez:) Undecided Lips Sealed

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2708 Dátum: 2006 április 09, 21:18:49 »

a karbinál van pár cső. ugye van egy, ami a benzin. van túlfolyó, meg van mégegy túlfolyó, vagy nemtudom mi az. különolajozású amúgy, szal vannak ott mindenféle csövek

ABF: én ugyan a karbira tippeltem és én úgy tudtam, hogy a kipuff membránvezérelt(ez nemtom mi, de mindegy), de nem a kipuff és ránézésre nemis a membrán. viszont vákumos dolgot nem találtam. gondolom nem a váltóházban kell keresnem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2707 Dátum: 2006 április 09, 21:03:33 »

ÁÁÁLLLJJJJ.

nem robogóról van szó. ez egy motorkerékpár:
[


Az a valami az ábráról nem nagyon látszik, amitől jobban megy, de azzal lesz a baj! Azt hiszi a motor, hogy hajrá van, aztán vedel.

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2706 Dátum: 2006 április 09, 21:01:34 »

Ja megnéztem a robbantott ábrát, amin tényleg egyszerű sima karbi van:(
Mintha valami cső is lene ott, de nincs rajta, merre megy, vagy hova csatlakozik.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2705 Dátum: 2006 április 09, 20:45:42 »

Ezért van bennük szintszabályzó membrán, amin két kis szelep van, ami a fúvókák felé áramló benzin mennyiségét szabályozzák.

membránt nem láttam, darabjait sem Smiley

úgy néz ki a dolog, hogy úszóház, túlfolyó, úszó, tűszelep, amit emelget, szelep, amin megy felfelé az anyag. onnan meg van egy rakat szelep, meg furat, amiről nemtudok semmit

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2704 Dátum: 2006 április 09, 20:44:22 »

Na jó, ilyen japó cuccokban bármi előfordulhat, lehet, hogy még a NASA se tud róla:) Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2703 Dátum: 2006 április 09, 20:43:01 »

Ezért van bennük szintszabályzó membrán, amin két kis szelep van, ami a fúvókák felé áramló benzin mennyiségét szabályozzák.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2702 Dátum: 2006 április 09, 20:41:39 »

Nem olyan a robogó, hogy bizonyos fordulat eléréséig ölyan mit egy Riga / Evil/, aztán erőre kap? Volt szerencsém egy 50-es cross Yamahához, minden egyébben olyan működésű volt, mint a Honda, amiről szó van. Na most azt a minőségi változást valami szabályozza, vagy a karbiban van egy membrán mégis, vagy valami vákum jellegű impulzust kap valahonnan. Az impulzus-cső az a cső, amin a vákum jelzi, hogy mosmá' hajrá!

ÁÁÁLLLJJJJ.

nem robogóról van szó. ez egy motorkerékpár:

volt rigám, jó az.

nade ez mindegy os. valóban, 6ezerig nemigen van ereje a gépnek, 6ezertől meg erőre kap, akkor viszont nagyon. nemtudom hol kell keresnem és hogy néz ki az a micsoda, amiről szó van.

ennyit ábrát tudok róla mutatni:

http://www.geocities.com/mb5racer/tech.html

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2701 Dátum: 2006 április 09, 20:41:03 »

Egyes karbikban nincs úszóház:) Mint egy csomó kéütemű robogóban, vagy pl.: motorfűrészekben!!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2700 Dátum: 2006 április 09, 20:40:54 »

Nem olyan a robogó, hogy bizonyos fordulat eléréséig ölyan mit egy Riga / Evil/, aztán erőre kap? Volt szerencsém egy 50-es cross Yamahához, minden egyébben olyan működésű volt, mint a Honda, amiről szó van. Na most azt a minőségi változást valami szabályozza, vagy a karbiban van egy membrán mégis, vagy valami vákum jellegű impulzust kap valahonnan. Az impulzus-cső az a cső, amin a vákum jelzi, hogy mosmá' hajrá!

nem van ilyesmi rajta.
hótt egyszerű izé az egész.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2699 Dátum: 2006 április 09, 20:39:40 »

úszó szabályozza az úszóházban a benzinszint magasságát
Az még nem zárja ki  a membrán jelenlétét.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2698 Dátum: 2006 április 09, 20:38:13 »

az mi a pcsa???
Nem olyan a robogó, hogy bizonyos fordulat eléréséig ölyan mit egy Riga / Evil/, aztán erőre kap? Volt szerencsém egy 50-es cross Yamahához, minden egyébben olyan működésű volt, mint a Honda, amiről szó van. Na most azt a minőségi változást valami szabályozza, vagy a karbiban van egy membrán mégis, vagy valami vákum jellegű impulzust kap valahonnan. Az impulzus-cső az a cső, amin a vákum jelzi, hogy mosmá' hajrá!

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2697 Dátum: 2006 április 09, 20:35:20 »

A tillotson-karbikban, meg az összes szintszabályzómembrános karbiban van, az impulzuscső össze van kötve a forgattyúsházzal, és a nyomásváltozás mozgatja a szivattyúmemránt, így szív benyát!:) Cool

úszó szabályozza az úszóházban a benzinszint magasságát

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2696 Dátum: 2006 április 09, 20:33:08 »

A tillotson-karbikban, meg az összes szintszabályzómembrános karbiban van, az impulzuscső össze van kötve a forgattyúsházzal, és a nyomásváltozás mozgatja a szivattyúmemránt, így szív benyát!:) Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2695 Dátum: 2006 április 09, 20:31:54 »

az mi a pcsa???
jó kérdés Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2694 Dátum: 2006 április 09, 20:30:49 »

;)Akkor lehet mégis van abban a karbiban valami... Nem megy rá egy impulzuscső?

az mi a pcsa???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2693 Dátum: 2006 április 09, 20:17:26 »

membrán nincs és gyakorlatilag az alapjáraton kívül semmi nem állítható rajta. átpucolva minden, bár nem volt mit pucolni rajta. ez a benzines levett karbis dolog jó ötlet, köszi. csak kurvára szar leszedni, alig lehet hozzáférni..hülye japók Smiley

jah, a motor alapból szerintem nem folyik tele, mert akkor be sem indulna. szal menet közben kap túl sok benzint
;)Akkor lehet mégis van abban a karbiban valami... Nem megy rá egy impulzuscső?
« Utoljára szerkesztve: 2006 április 09, 20:19:15 írta ABF-932 »

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2692 Dátum: 2006 április 09, 20:15:59 »

A motor mégis telefolyik? Sehol semmi membrán? Mint a régi motorokon? Vegyétek le a karbit, de ne kössétek le a benzinről, előbb utóbb folynia kell valahol, lehet átszakadt valami..

membrán nincs és gyakorlatilag az alapjáraton kívül semmi nem állítható rajta. átpucolva minden, bár nem volt mit pucolni rajta. ez a benzines levett karbis dolog jó ötlet, köszi. csak kurvára szar leszedni, alig lehet hozzáférni..hülye japók Smiley

jah, a motor alapból szerintem nem folyik tele, mert akkor be sem indulna. szal menet közben kap túl sok benzint

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2691 Dátum: 2006 április 09, 20:14:31 »

2 ütem, ejtőtartályos, a tűszelep faszán zár, a szivató faszán zár.
A motor mégis telefolyik? Sehol semmi membrán? Mint a régi motorokon? Vegyétek le a karbit, de ne kössétek le a benzinről, előbb utóbb folynia kell valahol, lehet átszakadt valami..

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2690 Dátum: 2006 április 09, 20:09:32 »

Hol van a blokk és a benzin útja legközelebb? Kétütemű vagy négy? AC-t mi vezérli?

2 ütem, ejtőtartályos, a tűszelep faszán zár, a szivató faszán zár.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2689 Dátum: 2006 április 09, 20:09:12 »

Nekem is van egy jobbos tükröm. de még nem mertem kifúrni az ajtót
Azt nem értem miért kellene kivenni az ablakot.
én a másik ajtóról akarom lemérni a pontos helyét, aztán egy kisebb fúróval megfúrni, megkeresni a középpontot és akkor végleges nagyságúra fúrni. de nincs is ekkora fúróm..

Kúpos fúró kell hozzá, az szépen kiveszi szabályos kör alakúra a lukat.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2688 Dátum: 2006 április 09, 20:05:00 »

motorosok!

befosott a hondám. ez még nem lenne baj, csak nemtudom mi van vele. pityubával odáig jutottunk, hogy kurvasok benzint kap. ránézésre minden ok a karbiban, sehol egy kis szemét, átfújtuk levegővel, nemtudjuk mi van. túlfolyót nem ölmilk a benzin, szal csak "normális" módon ázhat el a motor. annyira túl sokat kap, hogy a kipuff felfogatásnál is jött a nyál belőle. van ötlet mielőtt szerelőhöz viszem?
Hol van a blokk és a benzin útja legközelebb? Kétütemű vagy négy? AC-t mi vezérli?

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2687 Dátum: 2006 április 09, 18:49:40 »

motorosok!

befosott a hondám. ez még nem lenne baj, csak nemtudom mi van vele. pityubával odáig jutottunk, hogy kurvasok benzint kap. ránézésre minden ok a karbiban, sehol egy kis szemét, átfújtuk levegővel, nemtudjuk mi van. túlfolyót nem ölmilk a benzin, szal csak "normális" módon ázhat el a motor. annyira túl sokat kap, hogy a kipuff felfogatásnál is jött a nyál belőle. van ötlet mielőtt szerelőhöz viszem?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #2686 Dátum: 2006 április 09, 16:44:58 »

karter
de hogy fogatod fell? szet kell szedni miatta a motort?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2685 Dátum: 2006 április 09, 16:31:32 »

nekem azzal a karbival gyari kipuff es levegoszurovel mikkor jo be volt allitva 125-ment


az ok, a gyorsulást meg úgysem tudjuk összehasonlítani Smiley))
nekem is gyári kipuff meg légszűrő, végsebességet rég néztem, de óra szeirnti 110 utazót tartja

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #2684 Dátum: 2006 április 09, 16:28:13 »

most a gépemen egy solex 30 pict-3 karbi van, amit vettem, az meg 28 pict-1. lesz valami különbség ha kicsrélem őket? tudom, kevesebb benzint kap, de ez 1200es motornál érezhető? elvileg a 28 való rá, nem?
nekem azzal a karbival gyari kipuff es levegoszurovel mikkor jo be volt allitva 125-ment

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2683 Dátum: 2006 április 09, 16:27:41 »

Ezt most a hofokmerore vagy a +kartelre irtad?

karter

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1943 1944 1945 1946 1947 [1948] 1949 1950 1951 1952 1953 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.