www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 21:45:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1739 1740 1741 1742 1743 [1744] 1745 1746 1747 1748 1749 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13174297 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10875 Dátum: 2006 December 12, 12:19:16 »

A 100-as tempó tartásához simán elég a 34LE, sőt még a 30 is, akkor miért van az hogy mindenki 1.6-osra akarja építeni az autóját?
khömm, nekem 1.2 van és 1.2-t is akarok

nem vagyok dinamóbuzi, de csak azért nem rakok tripla akkora fékeket a kocsira, mert az jobb, mint a sima. a pc.met sem fejlesztem csak azért, mert van jobb Tongue de nekem oly mindegy ki mit épít be, csak ok nélkül szarozni a dinamót hülyeség, mert nem szar

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #10874 Dátum: 2006 December 12, 12:15:56 »

Viszont a minőségi 1.6 szett semmivel sem olcsóbb sőt jóval drágáb mint 1.2 1.3, igaz ezt kevesen veszik.  Undecided
én pár évvel ezelőtt megpróbáltam az olcsó (36e) 1.6-os henger dugó készletet 1.3->1.6 átalakítás kapcsán. F-es szimplaszívós motoron van fent, és hibátlanul működik, nem melegszik, keveset fogyaszt, csak jót tudok róla mondani (50000km-t már futott).
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10873 Dátum: 2006 December 12, 12:02:53 »

Én még nem hallottam, hogy lenne valami gond a brazil mahle készlet. (beépítés után értem)

Viszont a minőségi 1.6 szett semmivel sem olcsóbb sőt jóval drágáb mint 1.2 1.3, igaz ezt kevesen veszik.  Undecided

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #10872 Dátum: 2006 December 12, 11:38:17 »

Mert az 1.2 és 1.3 henger-dugó  készlet drágább mint az 1.6

Viszont a minőségi 1.6 szett semmivel sem olcsóbb sőt jóval drágáb mint 1.2 1.3, igaz ezt kevesen veszik.  Undecided
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10871 Dátum: 2006 December 12, 11:34:51 »

Mert az 1.2 és 1.3 henger-dugó  készlet drágább mint az 1.6

A 100-as tempó tartásához simán elég a 34LE, sőt még a 30 is, akkor miért van az hogy mindenki 1.6-osra akarja építeni az autóját?...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #10870 Dátum: 2006 December 12, 11:30:29 »

A 100-as tempó tartásához simán elég a 34LE, sőt még a 30 is, akkor miért van az hogy mindenki 1.6-osra akarja építeni az autóját?
H amár egyszer csinálja és kb ugyanannyi munka és költség akkor mi a faszért rakna bele dinamót, ha a generátor még egyszer olyan jó.
Úgy tudom a kolléga nem egy eredetiség mániás, napi használatra vette a gépet.
Mert ha enm így lenne akkor én is azt mondanám hogy dinamó/6V, mert mindegy mivel áll a garázsban és azt az évi pár találkozót lenyomja pislákoló lámpákkal azt kész.
Most oszthattok engem is, dinamó buzik.  Tongue  Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10869 Dátum: 2006 December 12, 11:26:34 »

2 új dob meg 1 garn. Fékbetét ki jött volna kb. 20eFt-ból.
Ezért nem kellet, volna 70e elkölteni karácsony előtt.  Tongue  Wink


... a dobfékemet csak azért cserélem le, mert már teljesen kukák a dobok. ...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10868 Dátum: 2006 December 12, 11:21:39 »

tati, te valami hittérírő vagy? érdekes, nekem a dinamós autómban sok araszolás mellett is 4 évet kibírt egy akksi. a dobfékemet csak azért cserélem le, mert már teljesen kukák a dobok. xeon meg egyéb ocsmány izzót sem akarok betenni, mert a gyári is tökéletes...ha van kéznél dinamó, tegye be azt, nem lesz semmi hátránya

Nincs nekem se 12V-os dinamóm, se generátorom itthon. Az árakat nézve meg ugyanannyiba kerülnek kb., akkor meg már hajlok a generátorra, ha egyszer már kontárkodom:)

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10867 Dátum: 2006 December 12, 11:14:00 »

tati, te valami hittérírő vagy? érdekes, nekem a dinamós autómban sok araszolás mellett is 4 évet kibírt egy akksi. a dobfékemet csak azért cserélem le, mert már teljesen kukák a dobok. xeon meg egyéb ocsmány izzót sem akarok betenni, mert a gyári is tökéletes...ha van kéznél dinamó, tegye be azt, nem lesz semmi hátránya

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10866 Dátum: 2006 December 12, 11:05:58 »

Amúgy nincs valakinek egy felesleges generátora? Talp is kell hozzá másik? Ventillátor is?

Vevő lennék egyre esetleg.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10865 Dátum: 2006 December 12, 10:55:38 »

Arra is gondoltam már, hogy visszaépítem a gépet dobfékesre, mert a ~44le az is elég.  Lips Sealed
Nem baj, hogy szar de legalább jó!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10864 Dátum: 2006 December 12, 10:53:41 »

biztos a 6féléből kiválasztottták a a legrosszabbat és utána azt gyártották .Szerinted az lett volna a jó megoldás hogyha a 5ös golfot is 6voltos dinamóval gyártanák . Megézzük egy év múlva mi lessz skodi autóján  karbidlámpa vagy generátor részemről befejeztem 

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10863 Dátum: 2006 December 12, 10:49:47 »

Most miért baj neked, hogy dinamót akar.
Ha ez az álma, akkor legyen, aztán vagy jó lesz vagy nem.

Sőt, ha lehet, akkor rakjon az autóra diagonál gumit is, mert azzal is lehet közlekedni, meg sima biluxizzót, mert az is világít.

Teljesen felesleges győzködni az embereket!



Tatinak lehet egy generátor gyára, ő a generátor országos nagykövete. Generátort mindenkinek!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10862 Dátum: 2006 December 12, 10:48:36 »

Most miért baj neked, hogy dinamót akar.
Ha ez az álma, akkor legyen, aztán vagy jó lesz vagy nem.

Sőt, ha lehet, akkor rakjon az autóra diagonál gumit is, mert azzal is lehet közlekedni, meg sima biluxizzót, mert az is világít.

Teljesen felesleges győzködni az embereket!


   én meg tapasztalatból mondom hogyha már egyszer cserélsz akkor generátorra. és én megmondtam hogy ez lessz de majd végig játszod az egészet .  (valószínű gyárilag is azért raktak  generátort mert kellett a  hifihez Roll Eyes   )

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10861 Dátum: 2006 December 12, 10:46:29 »

ugye ezt te sem gondolod komolyan

Vicceltem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10860 Dátum: 2006 December 12, 10:39:11 »

Gyárilag azért rakták, mert nem akartak 6 félét gyártani.
ugye ezt te sem gondolod komolyan

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10859 Dátum: 2006 December 12, 10:37:14 »

   én meg tapasztalatból mondom hogyha már egyszer cserélsz akkor generátorra. és én megmondtam hogy ez lessz de majd végig játszod az egészet .  (valószínű gyárilag is azért raktak  generátort mert kellett a  hifihez Roll Eyes   )

Gyárilag azért rakták, mert nem akartak 6 félét gyártani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10858 Dátum: 2006 December 12, 10:36:08 »

   én meg tapasztalatból mondom hogyha már egyszer cserélsz akkor generátorra. és én megmondtam hogy ez lessz de majd végig játszod az egészet .

Egy hatos dinamó helyett egyszerűbb feltenni egy 12-est. Jobban is mutat egy olyan autón, mint egy generátor meg esetleg egy papírbetétes szűrőház, stb...


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10857 Dátum: 2006 December 12, 10:32:13 »

tapasztalatból mondom: generátor tényleg csak akkor ajánlott, ha nagyteljesítményű autóhifi kerül beszerelésre, egyébként tök felesleges.
   én meg tapasztalatból mondom hogyha már egyszer cserélsz akkor generátorra. és én megmondtam hogy ez lessz de majd végig játszod az egészet .  (valószínű gyárilag is azért raktak  generátort mert kellett a  hifihez Roll Eyes   )
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 12, 10:34:50 írta tati »

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10856 Dátum: 2006 December 12, 10:16:33 »

Pontosan. De generátort akkor sem raknék be. 12V-os dinamó bőven elég.
tapasztalatból mondom: generátor tényleg csak akkor ajánlott, ha nagyteljesítményű autóhifi kerül beszerelésre, egyébként tök felesleges.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10855 Dátum: 2006 December 12, 10:08:51 »

Ha nem törekszel szalon-állapotra restaurálásra vagy OT rendszámra, akkor nincs értelme megtartani a 6V-os rendszert.

Pontosan. De generátort akkor sem raknék be. 12V-os dinamó bőven elég.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10854 Dátum: 2006 December 12, 10:07:01 »

Sok az érv a 12V mellett. Csak nekéne egy új 12V-os akksi, ami magában is egy 10E-es. No meg ugye az eredetiség.
Ha nem törekszel szalon-állapotra restaurálásra vagy OT rendszámra, akkor nincs értelme megtartani a 6V-os rendszert.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10853 Dátum: 2006 December 12, 09:07:03 »

Kitudja, lehet, hogy pont egy 6/12-es átalakító, amire vadászok:)


Amúgy lehet át kellesz alakítani generátorosra a bazárt, mert bárhogy számolom, nemtom, hogy bírni fogja ez a 6V-os rendszer a rádiómagnót egy átalakítóval, ami 19.000 Ft-ba kerülne....
A magnó "tőgázon" felkap 12V-ról 5-6 A-t. Ez ugye ~70W, meg magának az átalakítónak is van némi hatásfok vesztesége, szal inkább 6V-ról 100W-al számoljunk. Ez azért már elég sok plusz teljesítmény, ahhoz képest, hogy e nélkül is kevéske az a töltés...
Maga ez az átalakító is nagyon drága, el is romolhat....a 6v-os rendszerhez alapból ritkább minden, még egy égő is, önmagában, gyárilag is gyenge.
Sok az érv a 12V mellett. Csak nekéne egy új 12V-os akksi, ami magában is egy 10E-es. No meg ugye az eredetiség.
      gratulálok Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #10852 Dátum: 2006 December 12, 07:06:22 »

Hehhh! Tegnap megjavult Öcsisajt....
Nem tudom, van-e köze hozzá, de visszaraktam a sport légszűrő helyett a gyári papírost.... és utána pöcc-röff....egész nap....
Azóta úgy jár, indul, mint az álom...
Nem értem... ez volt a baja, hogy úgy indult, mint aminek le van merülve az akksija???  Shocked Huh

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10851 Dátum: 2006 December 12, 00:02:58 »

hol lehet ilyen bakot v. emelőt kapni?
autósbót?

apué retro Smiley
dt
« Hozzászólás #10850 Dátum: 2006 December 11, 23:50:59 »

anyám kinézett konyhablakból majdnem elejtette lábost Smiley



hol lehet ilyen bakot v. emelőt kapni?
autósbót?
dt
« Hozzászólás #10849 Dátum: 2006 December 11, 23:49:16 »


Amúgy lehet át kellesz alakítani generátorosra a bazárt, mert...

ezt mintha eddig mások mondták volna Neked  Grin Wink
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10848 Dátum: 2006 December 11, 23:43:10 »

Aztamindenit :-)

Kitudja, lehet, hogy pont egy 6/12-es átalakító, amire vadászok:)


Amúgy lehet át kellesz alakítani generátorosra a bazárt, mert bárhogy számolom, nemtom, hogy bírni fogja ez a 6V-os rendszer a rádiómagnót egy átalakítóval, ami 19.000 Ft-ba kerülne....
A magnó "tőgázon" felkap 12V-ról 5-6 A-t. Ez ugye ~70W, meg magának az átalakítónak is van némi hatásfok vesztesége, szal inkább 6V-ról 100W-al számoljunk. Ez azért már elég sok plusz teljesítmény, ahhoz képest, hogy e nélkül is kevéske az a töltés...
Maga ez az átalakító is nagyon drága, el is romolhat....a 6v-os rendszerhez alapból ritkább minden, még egy égő is, önmagában, gyárilag is gyenge.
Sok az érv a 12V mellett. Csak nekéne egy új 12V-os akksi, ami magában is egy 10E-es. No meg ugye az eredetiség.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10847 Dátum: 2006 December 11, 23:15:24 »

Ez szerintetek mi a manó? Gyári lenne, vagy valami fedélzeti kompúter? Smiley



Aztamindenit :-)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10846 Dátum: 2006 December 11, 22:58:48 »

Ez szerintetek mi a manó? Gyári lenne, vagy valami fedélzeti kompúter? Smiley



ilyen az eredeti  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10845 Dátum: 2006 December 11, 22:54:59 »

Ez szerintetek mi a manó? Gyári lenne, vagy valami fedélzeti kompúter? Smiley



hu b*zzze ! csókafészek  Grin Taki bácsi mindent beépített.

ez az enyém, de ez sem az eredeti már  http://diwad.hu/qzma/MyBug/nagyok/SANY0077.jpg

« Utoljára szerkesztve: 2006 December 11, 22:56:38 írta Qzma »

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10844 Dátum: 2006 December 11, 22:48:19 »

Ez szerintetek mi a manó? Gyári lenne, vagy valami fedélzeti kompúter? Smiley


VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10843 Dátum: 2006 December 11, 21:38:12 »

Karcfree.

Ez egy 6-os ezt csak így szabad. 
 Grin Grin Grin
mitől karcolódna fent, ha alatta matat? csak nem azon tárolja a krova készletet Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #10842 Dátum: 2006 December 11, 20:57:02 »

nem értem a törölközőt
Karcfree.

Ez egy 6-os ezt csak így szabad. 
 Grin Grin Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10841 Dátum: 2006 December 11, 20:55:45 »

nem értem a törölközőt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #10840 Dátum: 2006 December 11, 20:50:28 »

anyám kinézett konyhablakból majdnem elejtette lábost Smiley


Jó a tekerős emelőd.  Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10839 Dátum: 2006 December 11, 20:45:38 »

merész vagyok.
alá van rakva jófajta tégla, ha jobban megnézed (bár az se ér lófszt se) :-)))

anyám kinézett konyhablakból majdnem elejtette lábost Smiley

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10838 Dátum: 2006 December 11, 20:26:46 »

Tapasztalatból mondom (rám sem esett még autó) hogy az ember nagyon hajlamos arra hogy gondol egyet és huss a kocsi alá csusszan egy pillanat alatt akárhogy is elhatározta előtte, hogy nem megy alá.
Onnan meg már könnyen meg van a baj.  Undecided

amikor felemelem az autót, akkor mindig jól megráncigálom, hogy mennyire tart.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #10837 Dátum: 2006 December 11, 19:21:11 »

rám még nem borult autó (kop-kop)

a szomszédra meg már igen. úgy nézett ki utána, mint aki beszólt a klicskó testvéreknek :-)))
állítólag ott kalimpált arcán a t4-gyel, sajnos nem láttam, fákk :-/
Tapasztalatból mondom (rám sem esett még autó) hogy az ember nagyon hajlamos arra hogy gondol egyet és huss a kocsi alá csusszan egy pillanat alatt akárhogy is elhatározta előtte, hogy nem megy alá.
Onnan meg már könnyen meg van a baj.  Undecided
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10836 Dátum: 2006 December 11, 19:18:06 »

Akkó nem szóltam.  Wink

rám még nem borult autó (kop-kop)

a szomszédra meg már igen. úgy nézett ki utána, mint aki beszólt a klicskó testvéreknek :-)))
állítólag ott kalimpált arcán a t4-gyel, sajnos nem láttam, fákk :-/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1739 1740 1741 1742 1743 [1744] 1745 1746 1747 1748 1749 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.