www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 15:48:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1665 1666 1667 1668 1669 [1670] 1671 1672 1673 1674 1675 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13192190 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13835 Dátum: 2007 Március 02, 20:06:47 »

ma 2x beszopatott piro
azt tünetelte, mintha kifogyott volna a benya, de majdnem teli a tank
hátramennek, vezeték mocorgatás nagy szaktudással, aztán megyen
majdan megint
de haza értünk
lehet, hogy ki kéne venni a tankot és kipuceválni?
4 ezerért még tudtam bele tankolni, azóta tünetmentes

elektromos ac?
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #13834 Dátum: 2007 Március 02, 19:42:38 »

Robbantott rajzokat, (nem csak kasztni) itt találsz: http://www.vw-classic.net/
De most tettem fel a csehek ftp-jére a "How to restore vw beetle" könyvet abban is találsz kasznizáshoz cuccokat. ftp.webpage.cz felhasználónév, jelszó: herbie

Erről az ftp-ről most töltöttem le egy Herbie-s filmet csak kár, hogy angol nyelvű! Van fent 16db.
Nincsenek valakinek ilyenek magyarul?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13833 Dátum: 2007 Március 02, 17:49:36 »

Bérköböl.  Roll Eyes
Sok a meló.  Grin
Grin            Grin

1303LS
« Hozzászólás #13832 Dátum: 2007 Március 02, 17:25:09 »

ja

MELLESLEG HOL VAN STUNT???
Bérköböl.  Roll Eyes
Sok a meló.  Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #13831 Dátum: 2007 Március 02, 17:20:20 »

Na ez a Stunt szakterülete, de nagyon.
Ő tudja szinte motorszám szerint mikortól melyik blokk milyen olajfuratos meg hány olajszelepes meg tőcsavarméretes.
Szóval az F1 blokkok tuti kis olajjáratokkal bírnak amik nem bírnak olyan olajkeringést biztosítani mint amit a megnövekedett hő megkívánna.
Meg asszem a blokk öntvényformája/csapágyfészekmerevítései is mások, de ez nem biztos.
Szóval a gyakorlat azt mutatja hogy az F1... blokkok nembírják az 1,6 kompresszióemelést.
Persze 80-100-al sétakocsikázni lehet velük de akkor meg minek.  Evil
ja

MELLESLEG HOL VAN STUNT???
1303LS
« Hozzászólás #13830 Dátum: 2007 Március 02, 17:19:19 »

  mi köze van a blokknak a henger meg a hengerfej méretéhez és a kompressziójához ?  és ha én nem mondom meg a blokknak hogy 1,6os hengerek vannak bene? akkor mitől lessz neki melege? nem értem
Na ez a Stunt szakterülete, de nagyon.
Ő tudja szinte motorszám szerint mikortól melyik blokk milyen olajfuratos meg hány olajszelepes meg tőcsavarméretes.
Szóval az F1 blokkok tuti kis olajjáratokkal bírnak amik nem bírnak olyan olajkeringést biztosítani mint amit a megnövekedett hő megkívánna.
Meg asszem a blokk öntvényformája/csapágyfészekmerevítései is mások, de ez nem biztos.
Szóval a gyakorlat azt mutatja hogy az F1... blokkok nembírják az 1,6 kompresszióemelést.
Persze 80-100-al sétakocsikázni lehet velük de akkor meg minek.  Evil
Leon 1303
« Hozzászólás #13829 Dátum: 2007 Március 02, 15:57:57 »

nekem már 2 éve fut az F1 1.6ccm-rel, sűrítésnövelt h.fejjel.
Persze 100-al a világba kivisz, csak ugye tuggyatököm mé (mert élvezem?!)
beletapostam az utazó 130-ba... 80km alatt csak egy tömítés adta meg magát,
de az bőven sok, és kitudja mi baja lett még a blokkon belül...
Holnap kiderül, szurkoljatok!
Majd nyomok képeket!
Leon 1303
« Hozzászólás #13828 Dátum: 2007 Március 02, 15:54:29 »

Így van. Leon1303 megint túl komplikálja, és nagy valószinűséggel kinyírja a következő motorját is.


Ha mond valaki egy tökéletesen 100%-osan megtervezett, működő rendszert, akkor elfogadom.
Azt könnyű mondani, hogy ez se jó, az se jó...
Leon 1303
« Hozzászólás #13827 Dátum: 2007 Március 02, 15:53:37 »

Valaki árulja már el nekem, hogy mért kell azokat a jó F-es mocikat, 1.6-osra okosítani és tojást sütni rajtuk vagy főzőlapnak használni???
Nem jobb akkor már egy AD, AB blokkot szerezni???
És a motorszám az samfu?  Evil
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #13826 Dátum: 2007 Március 02, 15:32:39 »

  mi köze van a blokknak a henger meg a hengerfej méretéhez és a kompressziójához ?  és ha én nem mondom meg a blokknak hogy 1,6os hengerek vannak bene? akkor mitől lessz neki melege? nem értem
A kenés "mássága"miatt nem biírja nem?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13825 Dátum: 2007 Március 02, 15:17:43 »

Az F2... mocik már nem olyanok mint a F1... 
Az F1... blokk nem bírja el a kompresszió növelt 1.6-ot, ez tapasztalat.   Evil
  mi köze van a blokknak a henger meg a hengerfej méretéhez és a kompressziójához ?  és ha én nem mondom meg a blokknak hogy 1,6os hengerek vannak bene? akkor mitől lessz neki melege? nem értem
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 02, 15:19:39 írta tati »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13824 Dátum: 2007 Március 02, 15:10:47 »

Valaki árulja már el nekem, hogy mért kell azokat a jó F-es mocikat, 1.6-osra okosítani és tojást sütni rajtuk vagy főzőlapnak használni???
Nem jobb akkor már egy AD, AB blokkot szerezni???

a kihívás, apám... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #13823 Dátum: 2007 Március 02, 15:10:19 »

akkor az enyém az ellenpélda? F208... 1,6 szimplaszívós, kompressziónöveléssel, nagyemelésű olajpumpa és hibátlanul eszi a kilométereket (55ezernél járunk most), nem melegszik egyáltalán
Az F2... mocik már nem olyanok mint a F1... 
Az F1... blokk nem bírja el a kompresszió növelt 1.6-ot, ez tapasztalat.   Evil
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #13822 Dátum: 2007 Március 02, 11:48:42 »

Így van. Leon1303 megint túl komplikálja, és nagy valószinűséggel kinyírja a következő motorját is.


Valaki árulja már el nekem, hogy mért kell azokat a jó F-es mocikat, 1.6-osra okosítani és tojást sütni rajtuk vagy főzőlapnak használni???
Nem jobb akkor már egy AD, AB blokkot szerezni???
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #13821 Dátum: 2007 Március 02, 11:07:47 »

Így van. Leon1303 megint túl komplikálja, és nagy valószinűséggel kinyírja a következő motorját is.

a pumpa fedéelére cuppanós szűrőknél elég kicsik a járatok, az áramlási keresztmetszet.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #13820 Dátum: 2007 Március 02, 11:01:26 »

na ez legjobb!

inkább olyanra szavazok, ami nem ugyanoda jön vissza,a pumpafedélbe, hanem be van fúrva a blokkba a vissaztérő ág. Nekem is olyan lesz (hamarosan Smiley, GSA tuningos könyvében olvastam,hogy az egy jobb megoldás, mert ezeknél a pumpa fedéelére cuppanós szűrőknél elég kicsik a járatok, az áramlási keresztmetszet.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #13819 Dátum: 2007 Március 02, 10:07:06 »

nem akkor én nem hütöre izzitanék ha tunigilni akarsz ainkább ab ad as blokra
ez meg mard pötyögni


eddig amit látam
ubi,tip117
stb......
f 1,600  melegedett ez nem erre való
akkor az enyém az ellenpélda? F208... 1,6 szimplaszívós, kompressziónöveléssel, nagyemelésű olajpumpa és hibátlanul eszi a kilométereket (55ezernél járunk most), nem melegszik egyáltalán
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13818 Dátum: 2007 Március 02, 09:23:06 »

igen, ez az.
ránézésre felcuppan az eredeti helyére, de még nem próbálkoztam, mert lusta gci vagyok...
aszem picit mássabb a punpa (ez nem tuti)  viszont töcsavrat kell cserélni mert gyári rövid!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13817 Dátum: 2007 Március 02, 09:19:02 »

Ha már így belemelegedtetek a témába. A Bugparts-nál kapható olajfilter konzol az ezt a cuccot akarja jelenteni? Azt látom hogy ez szivattyúval együtt van, de a gyárira lehet ilyesmit szerkeszteni?

igen, ez az.
ránézésre felcuppan az eredeti helyére, de még nem próbálkoztam, mert lusta gci vagyok...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #13816 Dátum: 2007 Március 01, 23:35:24 »

Nékem ilyen van:
<beszúrt kép törölve>

Ha már így belemelegedtetek a témába. A Bugparts-nál kapható olajfilter konzol az ezt a cuccot akarja jelenteni? Azt látom hogy ez szivattyúval együtt van, de a gyárira lehet ilyesmit szerkeszteni?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 02, 00:01:27 írta trefy »


                             GNX-967
Holló
« Hozzászólás #13815 Dátum: 2007 Március 01, 22:40:18 »

ma 2x beszopatott piro
azt tünetelte, mintha kifogyott volna a benya, de majdnem teli a tank
hátramennek, vezeték mocorgatás nagy szaktudással, aztán megyen
majdan megint
de haza értünk
lehet, hogy ki kéne venni a tankot és kipuceválni?
4 ezerért még tudtam bele tankolni, azóta tünetmentes
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #13814 Dátum: 2007 Március 01, 20:49:11 »

A t2a és a t2b oldalüvegek csereszabatosak? És a  szélvédő?
Szerintem igen, csereszabatosak.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13813 Dátum: 2007 Március 01, 20:41:03 »

Ja most már kap a jeladó hűtést a motor meg ugyanolyan meleg, csak a műszer csap be.  Undecided

őőő, mi????

van olajhőfokmérőd, ami keveset mutat?
én csak heurisztikus (de szép szó) módszerekkel vizsgáltam a hőmérsékletet.
ha csörgött és világított az olajnyomás pilács, akkor meleg volt, ha nem, akkor nem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Leon 1303
« Hozzászólás #13812 Dátum: 2007 Március 01, 20:38:41 »

az enyimé csak addig melegedett, amíg ki nem emeltem a mocitetőt.
pedig kapta az ívet rendesen...
Én meg télire visszaszereltem a mocitetőt, le ne faggyon...
1303LS
« Hozzászólás #13811 Dátum: 2007 Március 01, 20:37:07 »

az enyimé csak addig melegedett, amíg ki nem emeltem a mocitetőt.
pedig kapta az ívet rendesen...
Ja most már kap a jeladó hűtést a motor meg ugyanolyan meleg, csak a műszer csap be.  Undecided
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13810 Dátum: 2007 Március 01, 20:34:44 »

nem akkor én nem hütöre izzitanék ha tunigilni akarsz ainkább ab ad as blokra
ez meg mard pötyögni
eddig amit látam
ubi,tip117
stb......
f 1,600  melegedett ez nem erre való

az enyimé csak addig melegedett, amíg ki nem emeltem a mocitetőt.
pedig kapta az ívet rendesen...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #13809 Dátum: 2007 Március 01, 20:24:24 »

nem akkor én nem hütöre izzitanék ha tunigilni akarsz ainkább ab ad as blokra
ez meg mard pötyögni


eddig amit látam
ubi,tip117
stb......
f 1,600  melegedett ez nem erre való
Írd hozzá az enyémet.
F1...blokk lánykoromban csinált 1,6 megállásig főződött.  Cry
Leon 1303
« Hozzászólás #13808 Dátum: 2007 Március 01, 20:23:49 »

nem akkor én nem hütöre izzitanék ha tunigilni akarsz ainkább ab ad as blokra
ez meg mard pötyögni


eddig amit látam
ubi,tip117
stb......
f 1,600  melegedett ez nem erre való
Ez van egyenlőre...
Drága a futómű  Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #13807 Dátum: 2007 Március 01, 20:22:49 »

Leon mi van már azzal a motorral?
Mi baja volt?
Megy már?

Szombati nap bontjuk,
akkor kiderül...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13806 Dátum: 2007 Március 01, 20:21:05 »

persze hogy F-es... nemtudtad...
ez jutott...
nem akkor én nem hütöre izzitanék ha tunigilni akarsz ainkább ab ad as blokra
ez meg mard pötyögni


eddig amit látam
ubi,tip117
stb......
f 1,600  melegedett ez nem erre való

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #13805 Dátum: 2007 Március 01, 20:20:31 »

de másik kérdés mért melegszik egy motor ami max 1,6semmi tengely  nagynyomásu pumpa van???
ha nem f blokkba van akkor van valami gebasz ha igen blokkot kell kurva ,meszire ledobni! Grin
Grin Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #13804 Dátum: 2007 Március 01, 20:20:15 »

Leon mi van már azzal a motorral?
Mi baja volt?
Megy már?
Leon 1303
« Hozzászólás #13803 Dátum: 2007 Március 01, 20:18:33 »

de másik kérdés mért melegszik egy motor ami max 1,6semmi tengely  nagynyomásu pumpa van???
ha nem f blokkba van akkor van valami gebasz ha igen blokkot kell kurva ,meszire ledobni! Grin
persze hogy F-es... nemtudtad...
ez jutott...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13802 Dátum: 2007 Március 01, 20:17:21 »

de másik kérdés mért melegszik egy motor ami max 1,6semmi tengely  nagynyomásu pumpa van???
ha nem f blokkba van akkor van valami gebasz ha igen blokkot kell kurva ,meszire ledobni! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #13801 Dátum: 2007 Március 01, 20:15:12 »

Megoldódott, le köll töltenyi a megaszarupbár és utána k..va lasssan letölti...
akko megnyugodtam Smiley

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13800 Dátum: 2007 Március 01, 20:11:59 »

a Kadronnak nem  Grin csőkígyó se asszem
azé mérd csak meg mennyi hely van most csökigyó szürö között  mert ha bekerül az adpter akkor utba lehet

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #13799 Dátum: 2007 Március 01, 20:10:11 »

na irom következö bajt ha bekeöl ez darab(utba lehetkipuffnak
a Kadronnak nem  Grin csőkígyó se asszem
Leon 1303
« Hozzászólás #13798 Dátum: 2007 Március 01, 20:09:12 »

na ez már más amit elsönek linkeltél az totál más az olyan amilyet leirtam
úgy gondoltam, hogy az ugyanilyen elven működik,
lehet hogy csak félrefordítottam, mert ugye kettő között (zwischen) lehet vezetékekke értették.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13797 Dátum: 2007 Március 01, 20:08:25 »

hasonló
<beszúrt kép törölve>
na irom következö bajt ha bekerül ez darab(utba lehetkipuffnak

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #13796 Dátum: 2007 Március 01, 20:07:01 »

na ez már más amit elsönek linkeltél az totál más az olyan amilyet leirtam
UGAN EZ AZ OLAJSZŰRŐ VAN NEKEM IS???
Oldalak: 1 ... 1665 1666 1667 1668 1669 [1670] 1671 1672 1673 1674 1675 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.