www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:09:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1313 1314 1315 1316 1317 [1318] 1319 1320 1321 1322 1323 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13254055 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #27917 Dátum: 2008 Május 18, 19:20:36 »

Kellene nekem 2 db 130-as főfúvóka és két 140-es levegő fúvóka PICT-hez.
Lehet ezt külön kapni valakinél? * Gabi vagy Hudák?

Bármilyen kisebb is jó, mert kaliberem meg dörzsáram az van, nagyon benne vagyok a faragásban...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27916 Dátum: 2008 Május 18, 19:01:46 »

Én is így szoktam! Egyszer lecsavarodott egy csavar, olyan hangja lett, hogy befostam, hogy mindjárt tarkónb@sz az egyik dugattyú.

Csomagtartóban hoztam haza a blokkot Kőszegről, utcán vettem ki. Aztán tettem vissza egy hét múlva... Ez 1992-ben volt.  Shocked Történelem.
erröl tudnék én is mesélni!nekem eltört a rugos alátétem ami légszürö fedelet tartja anya leforgot weber beszivta egyet vert rá dugó és leállitotam!hfej le dugó nem torzult hfej nem sérült azota csak önzáró oda!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 18, 19:04:35 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #27915 Dátum: 2008 Május 18, 18:58:40 »

mindig kérem  gépmühelyt h nem rakjál fel a hjató rudat és mindig felrakják és mindig rosszul! Roll Eyes

Nem értenek hozzá.

Egyedül a szigetszentmiklósi Benyák gépműhely tudja mi fán terem a bogármotor. Azokat meg halál kivárni, lassúak, mint csiga a smirglipapíron.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #27914 Dátum: 2008 Május 18, 18:56:42 »

persze mert ez a  kész kép!
 Grin
nyomatékra lehuzva 33nm mentrögzitövel raktam+pontozta! Wink

Én is így szoktam! Egyszer lecsavarodott egy csavar, olyan hangja lett, hogy befostam, hogy mindjárt tarkónb@sz az egyik dugattyú.

Csomagtartóban hoztam haza a blokkot Kőszegről, utcán vettem ki. Aztán tettem vissza egy hét múlva... Ez 1992-ben volt.  Shocked Történelem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27913 Dátum: 2008 Május 18, 18:54:26 »

Most itt jól állnak a rudak.
Galléros csavart rápontoztad a hajtórúd csészén?
mindig kérem  gépmühelyt h nem rakjál fel a hjató rudat és mindig felrakják és mindig rosszul! Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27912 Dátum: 2008 Május 18, 18:52:42 »

Most itt jól állnak a rudak.
Galléros csavart rápontoztad a hajtórúd csészén?
persze mert ez a  kész kép!
 Grin
nyomatékra lehuzva 33nm mentrögzitövel raktam+pontozta! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #27911 Dátum: 2008 Május 18, 18:51:25 »

ja a gépmühely után az összes hajtórudat át kellet forgatnom és meghuznom nyomatékra mert nem rakták fel jól!és nem huzták me!
<beszúrt kép törölve>
ma csak ennyi

Most itt jól állnak a rudak.
Galléros csavart rápontoztad a hajtórúd csészén?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #27910 Dátum: 2008 Május 18, 18:49:16 »

Lecsereltem az olajat, de a deknifedelet nem mertem jol (=izombol, erosen) odahuzatni a csavarokkal a blokkhoz, mert az egyik csavar elforog... (emiatt kicsit csopog is belole az olaj) A kerdeseim: mit lehet tenni azzal a menetvesztett csavarral ? (nem tudom egyelore, hogy a blokkban ment-e szet a menet, a kis menetes szaron nyirodott-e el, vagy az anya belseje simult-e ki) Feltetelezzuk a legrosszabbat: a blokkban kakilt be a menet. Akkor mit lehet tenni? Felfurni nagyobbra, majd menetjavito+uj tocsavar ? Mennyire kene tudni meghuzni azokat az anyakat? (mondom, a tobbit egyelore meg sem mertem erosen huzni, nehogy azok is eldobjak magukat) Egyeb otlet es javaslat ?

Olyan csavart kell a helyére tenni, ami 8-as a blokkban és 6-os a kilógó részben, ezt meg lehet csinálni, csak ügyesen kell.

Második lehetőség: mivel a csavarokat alig kell meghúzni (5-8 Nm = az nagyon kevés), rézalátét van alattuk és megfelelő tömítés, akkor sem fogja elengedni, ha jóminőségű kétkomponensű ragasztóval beragasztod.

A harmadik lehetőség a helicoil.

Kurvára nem kell izomból meghúzni a csavarokat, széles felületen tömít, még másodszor használt jobbfajta tömítéssel sem ereszt. Ha meg igen: sziloplaszt, parasztosan, itt nem árt.
Csavart nem kell megtépni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27909 Dátum: 2008 Május 18, 18:37:49 »

most,hoyg mondod..Smiley
ugye ugye!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #27908 Dátum: 2008 Május 18, 18:35:41 »

csak a fötengelyét mert azt kértem mert vezérmü tengely nem kellet mert azt std(standart)
most,hoyg mondod..Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27907 Dátum: 2008 Május 18, 18:23:16 »

király.

összes csapágyat odaadtam a papírdodozban. a másik 2 nek utánannézek.
csak a fötengelyét mert azt kértem mert vezérmü tengely nem kellet mert azt std(standart)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #27906 Dátum: 2008 Május 18, 18:13:10 »

Mákos mazochista tipusú ember, állandóan szopni akar valamivel.

Én biztos nem állnék neki egy ennyire felesleges melónak.

meggyőztetek Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #27905 Dátum: 2008 Május 18, 18:12:28 »

Mákós
ami kéne mrt nincs nálam fötengely végéröl az ék és egy nagy alátét szerű tárcsa +veztengely csapágy


ja a gépmühely után az összes hajtórudat át kellet forgatnom és meghuznom nyomatékra mert nem rakták fel jól!és nem huzták me!
<beszúrt kép törölve>
ma csak ennyi

király.

összes csapágyat odaadtam a papírdodozban. a másik 2 nek utánannézek.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 18, 18:16:52 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27904 Dátum: 2008 Május 18, 15:41:21 »

Mákós
ami kéne mrt nincs nálam fötengely végéröl az ék és egy nagy alátét szerű tárcsa +veztengely csapágy


ja a gépmühely után az összes hajtórudat át kellet forgatnom és meghuznom nyomatékra mert nem rakták fel jól!és nem huzták me!

ma csak ennyi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #27903 Dátum: 2008 Május 18, 14:27:14 »

Lecsereltem az olajat, de a deknifedelet nem mertem jol (=izombol, erosen) odahuzatni a csavarokkal a blokkhoz, mert az egyik csavar elforog... (emiatt kicsit csopog is belole az olaj) A kerdeseim: mit lehet tenni azzal a menetvesztett csavarral ? (nem tudom egyelore, hogy a blokkban ment-e szet a menet, a kis menetes szaron nyirodott-e el, vagy az anya belseje simult-e ki) Feltetelezzuk a legrosszabbat: a blokkban kakilt be a menet. Akkor mit lehet tenni? Felfurni nagyobbra, majd menetjavito+uj tocsavar ? Mennyire kene tudni meghuzni azokat az anyakat? (mondom, a tobbit egyelore meg sem mertem erosen huzni, nehogy azok is eldobjak magukat) Egyeb otlet es javaslat ?
én tuti beragasztanám a tőcsavart Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #27902 Dátum: 2008 Május 18, 14:23:20 »

Lecsereltem az olajat, de a deknifedelet nem mertem jol (=izombol, erosen) odahuzatni a csavarokkal a blokkhoz, mert az egyik csavar elforog... (emiatt kicsit csopog is belole az olaj) A kerdeseim: mit lehet tenni azzal a menetvesztett csavarral ? (nem tudom egyelore, hogy a blokkban ment-e szet a menet, a kis menetes szaron nyirodott-e el, vagy az anya belseje simult-e ki) Feltetelezzuk a legrosszabbat: a blokkban kakilt be a menet. Akkor mit lehet tenni? Felfurni nagyobbra, majd menetjavito+uj tocsavar ? Mennyire kene tudni meghuzni azokat az anyakat? (mondom, a tobbit egyelore meg sem mertem erosen huzni, nehogy azok is eldobjak magukat) Egyeb otlet es javaslat ?

teker rá teflonszalagot jo vastagon és tekerd bele

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27901 Dátum: 2008 Május 18, 14:21:19 »

Lecsereltem az olajat, de a deknifedelet nem mertem jol (=izombol, erosen) odahuzatni a csavarokkal a blokkhoz, mert az egyik csavar elforog... (emiatt kicsit csopog is belole az olaj) A kerdeseim: mit lehet tenni azzal a menetvesztett csavarral ? (nem tudom egyelore, hogy a blokkban ment-e szet a menet, a kis menetes szaron nyirodott-e el, vagy az anya belseje simult-e ki) Feltetelezzuk a legrosszabbat: a blokkban kakilt be a menet. Akkor mit lehet tenni? Felfurni nagyobbra, majd menetjavito+uj tocsavar ? Mennyire kene tudni meghuzni azokat az anyakat? (mondom, a tobbit egyelore meg sem mertem erosen huzni, nehogy azok is eldobjak magukat) Egyeb otlet es javaslat ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #27900 Dátum: 2008 Május 18, 14:08:08 »

A benzinszintjelzőm tulajdonképpen feszültségmérőként funkcionál.
Tehát fordulaton többet mutat.
Mi lehet a hibás? Jeladóm mágneses, romolhatatlan.
Az a kis doboz a jelzőműszer hátulján micsoda? Lehet az a rossz?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #27899 Dátum: 2008 Május 18, 14:06:05 »

27/24

kösz
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #27898 Dátum: 2008 Május 18, 12:09:07 »

Kormány leszedéshez mekkora kulcs kell?
27/24

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #27897 Dátum: 2008 Május 18, 12:08:24 »

Kormány leszedéshez mekkora kulcs kell?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27896 Dátum: 2008 Május 18, 01:52:05 »

gondold el mikkor a stinger volt csak rajta. tavaly gyoman lehetett hallani, meg majd iden is Grin
En ma' latom elore, hogy leonnal megkotozve, bekotott szajjal nyoszorogtok valamelyik eldugott tuja alatt, ha a gyorsulason kivul is bogetitek a megagigazsirkiraly gepeiteket ...  Evil


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27895 Dátum: 2008 Május 17, 22:14:28 »

én elöször kiprobáltam az én motorom gyári karbival Grin Grin Grin
145föfuvokával  sem volt alpjáratom!
menni nem ment annyira szarrul de azért a 2weber az 2weber

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27894 Dátum: 2008 Május 17, 22:12:51 »

a gyertya szep barna szinu. karbi a 32-es van rajta. most megtankoltam olyan 200km-re 20-22liter benzin ment bele.
Kellene egy normalis 34-es karbi meg egy belul tankolos uzemanyagtank. 
32est te gyártottad? Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27893 Dátum: 2008 Május 17, 22:11:35 »

Maresz, te mentél olyan motorral, amin gyári 31pict karbi volt és W110 -es vagy kicsit nagyobb (W120) tengely? lehet azon alapjáratot állítani? Hogy megy így az autó?
én elöször kiprobáltam az én motorom gyári karbival Grin Grin Grin
145föfuvokával  sem volt alpjáratom!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #27892 Dátum: 2008 Május 17, 20:43:31 »

Szerintetek érdemes javítókészletet venni (fékmunkahengerhez), vagy vegyek egy újat Huh

Ha sokat állt, akkor újat, mert maga a ház is bemaródott/kopott/berágódott.
Alig drágább.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #27891 Dátum: 2008 Május 17, 20:16:39 »

Annyira örülök annak, hogy nem az utcánkban laktok, na meg, hogy nem is a környéken.  Grin
Pedig milyen jó is reggelente egy dübörgő kadron hangjára ébredni  Grin
Debrecenbe mindig kigurulok a parkolóból, és ott melegítem, mert a házak között brutális ami kijön a csövön alapjáraton   Roll Eyes
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #27890 Dátum: 2008 Május 17, 19:47:49 »

Annyira örülök annak, hogy nem az utcánkban laktok, na meg, hogy nem is a környéken.  Grin
gondold el mikkor a stinger volt csak rajta. tavaly gyoman lehetett hallani, meg majd iden is Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #27889 Dátum: 2008 Május 17, 19:41:25 »

Szerintetek érdemes javítókészletet venni (fékmunkahengerhez), vagy vegyek egy újat Huh
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #27888 Dátum: 2008 Május 17, 19:35:08 »

szerintem azt tudja visszajelezni hogy kevés a fékolaj! ellenőrizd a tartályt, legyen benne elég a minimumig legalább

azt ellenőriztem és van benne elegendő, nemrég töltöttem fel. és a tartály sem lyukas. valószínű a fékmunkahenger, mert múltkor mikor minden féket helyére tettem mert bevoltak állva, akk a balhátsót próbáltam helyére rakni mert eléggé ferdén állt, és a kezembe maradt a munkahengernek a jobb szélén levő ilyen pöcke sajnos.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #27887 Dátum: 2008 Május 17, 19:31:31 »

oké köszi Grin  mert vhogy igen fura lett volna, hogy minden fékezésnél felvillan Grin  meg tényleg a bal hátsó fékmunkahengerem egyik oldala letört és szivárog a fékolaj ha nyomom a féket. minden bizonnyal azt jelzi vissza.
szerintem azt tudja visszajelezni hogy kevés a fékolaj! ellenőrizd a tartályt, legyen benne elég a minimumig legalább
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #27886 Dátum: 2008 Május 17, 19:29:18 »

az enyémben nincs ilyen, de szerintem akkor világít ha nincs rendben valami, meg talán gyújtáskor (hogy lásd hogy nincs kiégve az égő)

nem féklámpa  Grin

oké köszi Grin  mert vhogy igen fura lett volna, hogy minden fékezésnél felvillan Grin  meg tényleg a bal hátsó fékmunkahengerem egyik oldala letört és szivárog a fékolaj ha nyomom a féket. minden bizonnyal azt jelzi vissza.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #27885 Dátum: 2008 Május 17, 19:27:50 »

HELP!
A bogiban a fékellenőrző lámpámnak minden esetben ha lenyomom a féket kell világítania, vagy csak akkor ha nincs rendben a fék Huh  (lehet h az elektromosság kicsit összevan kúszálva, és a hogyan tovább c. könyvben is csak annyit ír, hogy fékellenőrző lámpa. na most nem tudom, hogy azt ellenőrzi ha lenyomom a féket v azt h jó-e)
Előre is köszi!
Üdvw! Smiley
az enyémben nincs ilyen, de szerintem akkor világít ha nincs rendben valami, meg talán gyújtáskor (hogy lásd hogy nincs kiégve az égő)

nem féklámpa  Grin
1303LS
« Hozzászólás #27884 Dátum: 2008 Május 17, 19:24:26 »

hádde akkor van jó hangja a honda vfr sportkipuffnak  Grin
Annyira örülök annak, hogy nem az utcánkban laktok, na meg, hogy nem is a környéken.  Grin
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #27883 Dátum: 2008 Május 17, 19:22:31 »

HELP!
A bogiban a fékellenőrző lámpámnak minden esetben ha lenyomom a féket kell világítania, vagy csak akkor ha nincs rendben a fék Huh  (lehet h az elektromosság kicsit összevan kúszálva, és a hogyan tovább c. könyvben is csak annyit ír, hogy fékellenőrző lámpa. na most nem tudom, hogy azt ellenőrzi ha lenyomom a féket v azt h jó-e)
Előre is köszi!
Üdvw! Smiley
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #27882 Dátum: 2008 Május 17, 19:09:24 »

hádde akkor van jó hangja a honda vfr sportkipuffnak  Grin
ott a pont.
de lehet megveszem a gyari kipufogodat.
 mert lassan fejgorcsom  van  a vfr dobtol  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #27881 Dátum: 2008 Május 17, 19:07:58 »

Meg esetleg meg kellene tanulni vezetni és nem pumpálni a pedált, mint a gumimatrac pumpát... Evil
Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #27880 Dátum: 2008 Május 17, 18:57:28 »

Meg esetleg meg kellene tanulni vezetni és nem pumpálni a pedált, mint a gumimatrac pumpát... Evil
hádde akkor van jó hangja a honda vfr sportkipuffnak  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #27879 Dátum: 2008 Május 17, 18:56:34 »

lehet nem kene mindig padlo gazzal jarni, meg folyamatosan 4000-5000huzatni 1-2ben Grin

hát igen  Smiley de látod, még így is folyton az én kipuffomat szagoltad  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #27878 Dátum: 2008 Május 17, 18:56:14 »

lehet nem kene mindig padlo gazzal jarni, meg folyamatosan 4000-5000huzatni 1-2ben Grin


Meg esetleg meg kellene tanulni vezetni és nem pumpálni a pedált, mint a gumimatrac pumpát... Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1313 1314 1315 1316 1317 [1318] 1319 1320 1321 1322 1323 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.