www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 12:37:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1309 1310 1311 1312 1313 [1314] 1315 1316 1317 1318 1319 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13248632 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28077 Dátum: 2008 Május 26, 23:15:29 »


jól gondoljam meg a 30 lovas motort,mert az egy igen régi konstrukció,és hogy igen macerás a felújitása.



Szepi is fejlesztett rajta  Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28076 Dátum: 2008 Május 26, 23:14:40 »

Itt Pécsen sőt országosan elismert szerelő nekem azt mondta hogy:
jól gondoljam meg a 30 lovas motort,mert az egy igen régi konstrukció,és hogy igen macerás a felújitása.
Amúgy meg 80-90 az utazója és a 100-as tempó az meg egészségtelen hosszútávon...
A 60-as vagy 61-es motorra meg azt mondta,hogy meg kell nézni,ha olyanok az olajjáratok
még talán 1.6-os hengerfejet is rálehetne tenni.Ez már külön dinamó talpas motor.


60-61es motorra nem lehet rátenni 1.6 dugót....csak ha pl a 60as kocsiban valójában egy D motorszámú valójában 70es évek vége után készült mexikói 1200es motor van ami AS41 blokk vagyis egy butított 1.6 motor ...szerintem
Nem elérhető Mihály Gábor
Hozzászólások: 14


T2a

« Hozzászólás #28075 Dátum: 2008 Május 26, 23:10:13 »

Itt Pécsen sőt országosan elismert szerelő nekem azt mondta hogy:
jól gondoljam meg a 30 lovas motort,mert az egy igen régi konstrukció,és hogy igen macerás a felújitása.
Amúgy meg 80-90 az utazója és a 100-as tempó az meg egészségtelen hosszútávon...
A 60-as vagy 61-es motorra meg azt mondta,hogy meg kell nézni,ha olyanok az olajjáratok
még talán 1.6-os hengerfejet is rálehetne tenni.Ez már külön dinamó talpas motor.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28074 Dátum: 2008 Május 26, 22:46:32 »

Egy jotanacs: toroljetek ki a nem kello reszeket az idezesbol! Ha azt akarjatok, hogy sokaig mukodjon alattunk a forum, es ne kelljen kitorolni a regi hozzaszolasokat (ezzel redukalva az adatbazis meretet), akkor legyetek kedvesek es ne idezzetek be 30 sor szoveget egy egysoros hozzaszolas melle! Minden betu, minden byte UJBOL bekerul az adatbazisba, ami csak hizik, hizik, lassan ma' nem birjak a gepek ... :-/


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #28073 Dátum: 2008 Május 26, 22:45:41 »


Nálam hozzáértőbb szakember véleménye szerint jobban járok az újabb
motorral (sokkal fejleszthetőbb)és a jobb áttételü váltóval.


mit akarsz te egy ovál motorján fejleszteni????? és mit számít egy oválnál az áttétel???
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28072 Dátum: 2008 Május 26, 22:41:00 »






Kérdés miben más a két váltó és ti melyiket szerelnétek inkább?

hagyd eredetiben szeríntem
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 26, 22:55:22 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28071 Dátum: 2008 Május 26, 22:38:38 »



én hagynám eredetiben
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28070 Dátum: 2008 Május 26, 22:37:53 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kikérni!!

Nem tudom mivel járok jobban,az eredeti 30 lovas motorral és régi váltóval,
vagy az újabb 34 lovas fejleszthetőbb motorral,váltóval...mert ha az
iménti mellett döntök,ahhoz hogy fel tudjam szerelni a váltót le kell vágni
a belső tartó bakot és a hatvanasét felhegeszteni...nem tudom mitévő legyek.



a 60asban elvileg ugyanúgy 30lovas motor lenne a gyári....
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 26, 22:48:48 írta vw1966 »
Nem elérhető Mihály Gábor
Hozzászólások: 14


T2a

« Hozzászólás #28069 Dátum: 2008 Május 26, 22:32:12 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kikérni!!

Egy éve vettem egy ovál bogarat,azzal a szándékkal,hogy visszaállítom eredeti állapotába.
Eredeti motor és alvázszám stimmelt,amúgy az autó tipikus magyar(8xfestették,barbár lakatolás,
tipusidegen alkatrészek,szimpatikus görényféreg  tulaj)igen híányos volt.
Időközben teltek múltak a hónapok és vettem egy 60-as donor autót.
Ekkor jött az ötlet,hogy a 60-as váltót és motort szereljük bele.
Nálam hozzáértőbb szakember véleménye szerint jobban járok az újabb
motorral (sokkal fejleszthetőbb)és a jobb áttételü váltóval.
Nem tudom mivel járok jobban,az eredeti 30 lovas motorral és régi váltóval,
vagy az újabb 34 lovas fejleszthetőbb motorral,váltóval...mert ha az
iménti mellett döntök,ahhoz hogy fel tudjam szerelni a váltót le kell vágni
a belső tartó bakot és a hatvanasét felhegeszteni...nem tudom mitévő legyek.

Kérdés miben más a két váltó és ti melyiket szerelnétek inkább?

Az ovál Delux gyáriszáma:113 301 102A
A 60-as ? ? ? gyáriszáma:113 301 103  és a számsor fölött van egy 17-es szám.

Köszönettel várom hozzáértő kollégák szaktanácsát és véleményét!!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28068 Dátum: 2008 Május 26, 21:16:46 »

Jah a baloldala az megvan, de a jobb oldala épnek tűnt. Tegnap kíváncsiságból megböktem csavarhúzóval...  Aztán azzal a lendülettel le is szedtem vagy 10 centi lemezmaradványt a küszöb aljáról. Ha lesz egy kis időm letakarítom rendesen, hogy lássam az ábrát.
Úgy tudom, lehet kapni a fűtéscsatornának csak alsó záró javítólemezét.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28067 Dátum: 2008 Május 26, 21:15:49 »

valami olyan kis kerek tokore gondoltam amit felulre az ajto elere kell fogatni.
csillag mutata az ovet. valami hasonlo kene. Lips Sealed
Ja, igen, van, az ajtón az ablakkeret tetejére...
Olyat már láttam Petester autóján... Tényleg, mi van vele? A balesete óta semmit sem hallottam felőle!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Robpanzer
« Hozzászólás #28066 Dátum: 2008 Május 26, 21:14:43 »

Szükségmegoldásként lehet alulról foltozni, de félő, hogy elégetik a még ép fűtéscsövet... Undecided
Azt hittem, a múltkor megcsináltattad... Undecided

Jah a baloldala az megvan, de a jobb oldala épnek tűnt. Tegnap kíváncsiságból megböktem csavarhúzóval...  Aztán azzal a lendülettel le is szedtem vagy 10 centi lemezmaradványt a küszöb aljáról. Ha lesz egy kis időm letakarítom rendesen, hogy lássam az ábrát.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28065 Dátum: 2008 Május 26, 21:13:31 »

valami olyan kis kerek tokore gondoltam amit felulre az ajto elere kell fogatni.
csillag mutata az ovet. valami hasonlo kene. Lips Sealed
Van díszléc helyére rakható, oda, az A oszlop előtti részre.
Megveszed, a kocsid dupla annyiba fog kerülni. Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #28064 Dátum: 2008 Május 26, 21:12:17 »

legkisebb furas faragas mellett?
fúrj neki egy rendes lyukat. belül az ajtóban van neki egy lyuk az ajtó vázában. (a külső lemez nem tartaná masszívan)
én egy kis fúróval kezdtem, aztán egyre nagyobbal, aztán kis modellező csiszológéppel tágítottam a belső vázzal koncentrikus nagy lyukká.
ezután már csak a gyári tükörre, egy ellenanyára és egy nőgyógyáz kézre van szükséged Wink
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #28063 Dátum: 2008 Május 26, 21:12:09 »

Zsanéros tükör, mint a pre gépeken. Nem a leg-költséghatékonyabb módszer, de biztosan kivitelezhető... Grin
valami olyan kis kerek tokore gondoltam amit felulre az ajto elere kell fogatni.
csillag mutata az ovet. valami hasonlo kene. Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28062 Dátum: 2008 Május 26, 21:07:31 »

legkisebb furas faragas mellett?
Zsanéros tükör, mint a pre gépeken. Nem a leg-költséghatékonyabb módszer, de biztosan kivitelezhető... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #28061 Dátum: 2008 Május 26, 20:51:29 »

legkisebb furas faragas mellett?

vagy ráhegeszted az ajtó zsanérra, vagy pedig az elefántfülablak alatt fúrsz lyukat úgy mint a másik oldalon. ill az eefántfülablaktól előrébb...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28060 Dátum: 2008 Május 26, 20:51:14 »

legkisebb furas faragas mellett?
Fursz neki egy kis lyukat, egy kicsit megfaragod es beletekered a tukrot. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #28059 Dátum: 2008 Május 26, 20:46:56 »

sehogy
legkisebb furas faragas mellett?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28058 Dátum: 2008 Május 26, 20:25:10 »

hogyan tudom megoldani hogy 69-es 1300-asomon legyen jobb oldalt is tukor? de furas faragas nelkul.
koszi
sehogy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #28057 Dátum: 2008 Május 26, 20:06:38 »

hogyan tudom megoldani hogy 69-es 1300-asomon legyen jobb oldalt is tukor? de furas faragas nelkul.
koszi

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #28056 Dátum: 2008 Május 26, 15:46:28 »

Leírom, hátha jár így valaki, és ne a fejét vakargassa az útszélen....

Tübetek:
tegnap Öreg elkezdett szaggatva menni, tisztára, mintha darabos lenne a benzin. Alapjárat van, lassan, finoman nyomva a gázpedált felpörög a motor, de amint menet közben gyorsítottam volna, dadogott, durrogott, cseszett menni. Ha sikerült egy bizonyos fordulat fölé (olyan 2500-3000-re saccolom...) pörgetni, ment, mint a veszedelem. Normál városi tempóban azonban semmi.
Sanda gyanú: lehúzom a karbiról a gyújtás vákumjának a csövét, láss csodát, megy a kocsi, csak dinamika nukku.
Ma tankoltam a haveromnál, benéztünk az elosztó fedél alá:
A megszakító vezetékét már csak a szigetelés tartotta a sarun, magyarul, amint meghúzta a vákumos szabályzó az alaplapot, kontakt megszűnt, amint visszaesett a fordulat, a vákum csökkent, megint volt kontakt.
A fene sem gondolta volna... Új vezetéket felsaruztam, , felforrasztottam a megszakítóra a régi helyett, minden oké.

Tanulság: nem árt néha a jól ketyegő kocsin is átnézni ezeket a dolgokat.
vagy venni egy elektromos gyújtást  Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28055 Dátum: 2008 Május 26, 11:54:03 »

Leírom, hátha jár így valaki, és ne a fejét vakargassa az útszélen....

Tübetek:
tegnap Öreg elkezdett szaggatva menni, tisztára, mintha darabos lenne a benzin. Alapjárat van, lassan, finoman nyomva a gázpedált felpörög a motor, de amint menet közben gyorsítottam volna, dadogott, durrogott, cseszett menni. Ha sikerült egy bizonyos fordulat fölé (olyan 2500-3000-re saccolom...) pörgetni, ment, mint a veszedelem. Normál városi tempóban azonban semmi.
Sanda gyanú: lehúzom a karbiról a gyújtás vákumjának a csövét, láss csodát, megy a kocsi, csak dinamika nukku.
Ma tankoltam a haveromnál, benéztünk az elosztó fedél alá:
A megszakító vezetékét már csak a szigetelés tartotta a sarun, magyarul, amint meghúzta a vákumos szabályzó az alaplapot, kontakt megszűnt, amint visszaesett a fordulat, a vákum csökkent, megint volt kontakt.
A fene sem gondolta volna... Új vezetéket felsaruztam, , felforrasztottam a megszakítóra a régi helyett, minden oké.

Tanulság: nem árt néha a jól ketyegő kocsin is átnézni ezeket a dolgokat.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #28054 Dátum: 2008 Május 26, 06:48:19 »

Na végre!! Majd Tökölön meghajtjuk Grin Grin Grin

Na persze! Wink
Tavaly is visítottál mellettem, mint egy újévi malac.... Grin
De majd azért egy próbát megér.... Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #28053 Dátum: 2008 Május 26, 06:47:13 »

Road Force One: Az elnök különcgépe

Tenksz! Wink
Jujj, de nagyon örültem neki, hogy végre jól megy megint... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #28052 Dátum: 2008 Május 26, 06:44:42 »

Sziasztok!
Ma tüzetesebben végignéztem a küszöbjeim alját, és bizony miután megbipiszkáltam, előjött néhány lyuk, bülről pedig rozsdadarabkák botyorásztak kifelé... A fűtéscsövet kitapintottam, és az nem rohadt, de azért szeretném kicserélni a küszöböket, az a tiszta ügy. A kérdésem az lenne, hogy mi pénzbe szokott kerülni egy pár küszöb? És hol érdemes venni?

Szükségmegoldásként lehet alulról foltozni, de félő, hogy elégetik a még ép fűtéscsövet... Undecided
Azt hittem, a múltkor megcsináltattad... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #28051 Dátum: 2008 Május 26, 06:26:47 »

Lehet nem leszek kész Tökölre!
Mindig közbejön valami plusz!Már majdnem minden fékcsövet kicseréltem,mert össze volt rohadva,meg eltömődve a munkahenger!Azt is cseréltem!
Valami fújó hangja van a motornak.Levettem az ékszíjat a dinamóról,és az csinálja!Most cserélhetem ki,mikor már mindent felpakoltam!
Kicsit kivan a hócipőm!Azért mentünk egy karikát!

a héten ráérek ha kell kimegyek erőt önteni ...........aztán meginni  Evil
OF: dvd olvasó szuper köszönöm ON


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #28050 Dátum: 2008 Május 25, 23:51:48 »

A tanáraid biztos nem így mondták, vagy ha igen, akkor a sör tanszéken sokat iszogattak előtte...

kb így , nem az a lényeg hogy miért, mert visszaolvasva hülyeség tényleg
a szám a fontos : 20 %
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28049 Dátum: 2008 Május 25, 23:08:14 »

egyetmi tanáraim sör és szeszipari tanszékről max 20% ( maximum 30 %,de az már tényleg sok ) bioetanolot ajánlanak a benzin mellé, mert ettől még nem lesz rosszabb a nyomaték, de jobb az égés

A tanáraid biztos nem így mondták, vagy ha igen, akkor a sör tanszéken sokat iszogattak előtte...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #28048 Dátum: 2008 Május 25, 23:00:05 »

ez a motor már járt Grin
Grin Grin Grin


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #28047 Dátum: 2008 Május 25, 22:59:47 »

naa haladsz
és be is indult?
majd kedden vagy jövő hétvégén lesz az örömindítás és szinkronizálás. Ahogy lesz időm. Amúgy asszem készen vagyok vele.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #28046 Dátum: 2008 Május 25, 22:58:05 »

Sziasztok!
Ma tüzetesebben végignéztem a küszöbjeim alját, és bizony miután megbipiszkáltam, előjött néhány lyuk, bülről pedig rozsdadarabkák botyorásztak kifelé... A fűtéscsövet kitapintottam, és az nem rohadt, de azért szeretném kicserélni a küszöböket, az a tiszta ügy. A kérdésem az lenne, hogy mi pénzbe szokott kerülni egy pár küszöb? És hol érdemes venni?
lehet venni küszöböt több darabból is, ha a felső része jó, akkor kasztni levétel nélkül lehet az alsó részét és az oldalát is cserélni. Tudok szerezni cuccot ha kell.


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28045 Dátum: 2008 Május 25, 22:49:05 »

Sziasztok!
Ma tüzetesebben végignéztem a küszöbjeim alját, és bizony miután megbipiszkáltam, előjött néhány lyuk, bülről pedig rozsdadarabkák botyorásztak kifelé... A fűtéscsövet kitapintottam, és az nem rohadt, de azért szeretném kicserélni a küszöböket, az a tiszta ügy. A kérdésem az lenne, hogy mi pénzbe szokott kerülni egy pár küszöb? És hol érdemes venni?

Le kell emelni a kasztnit az alvázról, vagy csak széthúzni. Ha széthúzod lehet hogy más helyeken is elemcsere válik szükségessé...ha kis lyuk van a lyuk környékét érdemes foltozni és nem szétberhelni az egész kocsit....egyébként 100 alatt nem áll meg küszöbcsere szerintem ebből kb 40 az anyag.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #28044 Dátum: 2008 Május 25, 22:28:58 »

Bioetanol(E85) 750km teszt.


1/3(E85) és 2/3 benzin keverékkel szépen elcicereg a vas.
van alapjárat, veszi a gázt, van ereje. fogyasztás annyi mint a sima benzinnel.  Wink (6,5l-7l /100km) Cool

egyetmi tanáraim sör és szeszipari tanszékről max 20% ( maximum 30 %,de az már tényleg sok ) bioetanolot ajánlanak a benzin mellé, mert ettől még nem lesz rosszabb a nyomaték, de jobb az égés
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28043 Dátum: 2008 Május 25, 21:26:28 »

Mai SZMB: -Weberek fel
Nemérted, hogy nem fér be!?  Grin

Robpanzer
« Hozzászólás #28042 Dátum: 2008 Május 25, 21:23:40 »

Sziasztok!
Ma tüzetesebben végignéztem a küszöbjeim alját, és bizony miután megbipiszkáltam, előjött néhány lyuk, bülről pedig rozsdadarabkák botyorásztak kifelé... A fűtéscsövet kitapintottam, és az nem rohadt, de azért szeretném kicserélni a küszöböket, az a tiszta ügy. A kérdésem az lenne, hogy mi pénzbe szokott kerülni egy pár küszöb? És hol érdemes venni?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #28041 Dátum: 2008 Május 25, 19:50:46 »

Igen, benézel a karbiba és látod, hogy a kis csövön jön-e a benzin. Ha nem, akkor vagy elkoszolódott, nem folyik be a menbránhoz, vagy visszanyomja az úszóházba. Ha a membrán átszakadt, akkor folyik a nyomószerkentyűnél a karbi oldalán, jól láthatóan.
okzsok
már nem kell sokáig szenvedni   Wink
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #28040 Dátum: 2008 Május 25, 19:48:48 »

Lehet nem leszek kész Tökölre!
Mindig közbejön valami plusz!Már majdnem minden fékcsövet kicseréltem,mert össze volt rohadva,meg eltömődve a munkahenger!Azt is cseréltem!
Valami fújó hangja van a motornak.Levettem az ékszíjat a dinamóról,és az csinálja!Most cserélhetem ki,mikor már mindent felpakoltam!
Kicsit kivan a hócipőm!Azért mentünk egy karikát!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #28039 Dátum: 2008 Május 25, 19:42:14 »

Semmi nincs, nyugodtan összeöntheted.
Jobb a békesség... csak elméletben fordult meg a kérdés és elgondolkoztatott?! De akkor már ezt is tudjuk  Wink köszi!
Bár azért egy tescossal csak szükséghelyzetben higítanék...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28038 Dátum: 2008 Május 25, 19:40:30 »

ok
azt úgy tudom ellenőrizni, hogy meghúzom a kart, és figyelem, hogy jön e elég cucc a dúsítócsövön?
és ha nem? megadta magáta membrán?

Igen, benézel a karbiba és látod, hogy a kis csövön jön-e a benzin. Ha nem, akkor vagy elkoszolódott, nem folyik be a menbránhoz, vagy visszanyomja az úszóházba. Ha a membrán átszakadt, akkor folyik a nyomószerkentyűnél a karbi oldalán, jól láthatóan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1309 1310 1311 1312 1313 [1314] 1315 1316 1317 1318 1319 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.