www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 09:20:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1267 1268 1269 1270 1271 [1272] 1273 1274 1275 1276 1277 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13205532 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29755 Dátum: 2008 Július 21, 17:44:08 »

Ma tankoltam tele a bogit E85-el mivel már nálunk is lehet kapni. Elsőre at volt a tapasztalat, hogy elment az alapjárat, illetve fordulaton kicsit gyengébb lett. Hazaértve dúsabbra állítottam a karbit meg állítottam alapjáratot, hogy lett, üresjáratban van alapjárat is és a fordulatot is szépen veszi. Azóta nem mentem vele. Akinek van ilyen tapasztalata ne tartsa vissza. A gyujtáson nem kell állítani?
Ja F1-es motó 31pict3 karbu.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29754 Dátum: 2008 Július 21, 17:38:25 »

A fő olaj galéria végén, ahol le van dugózva. Ez rézsút bal fölfelé van az olajpumpa fölött.

hol kell mérni?
olajhűtő helyén?
Nem elérhető Rozetta
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #29753 Dátum: 2008 Július 21, 17:28:49 »

azt hiszem 5.60x15

de ugye nem akarsz naponta diagonál gumikor járni? (újakon még esetleg, de azok elég drágák)


Nem! De úgy tűnik, hogy most elég olcsón hozzá tudok jutni ilyen méretűhöz, csak nem voltam biztos a méretben. És ilyet nem hagyhatok ki
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29752 Dátum: 2008 Július 21, 17:03:43 »

Sziasztok!
Arra lennék kiváncsi, hogy a 69-es 1300-as bogárkám alá milyen méretű Diagonál gumikat kell rakni?Milyennel adták ki?
Üdvike ÉN
azt hiszem 5.60x15

de ugye nem akarsz naponta diagonál gumikor járni? (újakon még esetleg, de azok elég drágák)
Nem elérhető Rozetta
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #29751 Dátum: 2008 Július 21, 16:59:48 »

Sziasztok!
Arra lennék kiváncsi, hogy a 69-es 1300-as bogárkám alá milyen méretű Diagonál gumikat kell rakni?Milyennel adták ki?
Üdvike ÉN
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29750 Dátum: 2008 Július 21, 16:58:28 »

van egy eladó AB-s motorom  Cool
ó, én ezt addig szét nem szedem amig el nem q.rom és böszme nem lesz...ha eccer már a seggem alatt lesz végre
Amugy kösz Smiley szoval nem érdekel
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29749 Dátum: 2008 Július 21, 16:48:12 »

tudomásom szerint (akármennyire is nem vagyok motor szakértő) a túlságosan benzinszegény keverék sokkal jobban melegíti a motort mint a normál. Ladáknál persze nem gáz, meg tyuning hűtéses bogarakon, de enyém nem olyan Smiley Ráadásul F-es motor, tehát a hűtés sem a legjobb (asszem AB motoré a legjobb)
van egy eladó AB-s motorom  Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29748 Dátum: 2008 Július 21, 16:24:24 »

10 mm a nagy, 8 a kicsi - tudtommal.

hol kell mérni?
olajhűtő helyén?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29747 Dátum: 2008 Július 21, 16:22:32 »

10 mm a nagy, 8 a kicsi - tudtommal.

Akóviszónt... nékem nagy van az meg jó Smiley Áhá ahogy sikerült utánanéznem F0 kicsi F1-F2 nagy.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 21, 16:24:16 írta gyiik »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29746 Dátum: 2008 Július 21, 16:17:38 »

10 mm a nagy, 8 a kicsi - tudtommal.

10mm olajjárat az kicsi vagy nagy? F-es blokkban duplaszívós 1,6-os hengerekhez?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29745 Dátum: 2008 Július 21, 15:51:02 »

azt hiszem attól függ hol..
F0.. és F1... kis furat,
F2....-től elvileg már nagyobb
F1. Lehetnek gondok a hűtéssel? (bár lehet, hogy olajfurat módosítás is van, nem ismert "tuning" a motor)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29744 Dátum: 2008 Július 21, 15:50:10 »

10mm olajjárat az kicsi vagy nagy? F-es blokkban 1,6-os hengerekhez?
azt hiszem attól függ hol..
F0.. és F1... kis furat,
F2....-től elvileg már nagyobb

otthon ha akarod és megmondod hol mérjem, tudok neked F1-esen mérni
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 21, 15:51:41 írta Typ117 »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29743 Dátum: 2008 Július 21, 15:48:17 »

10mm olajjárat az kicsi vagy nagy? F-es blokkban duplaszívós 1,6-os hengerekhez?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29742 Dátum: 2008 Július 21, 14:58:16 »

tudomásom szerint (akármennyire is nem vagyok motor szakértő) a túlságosan benzinszegény keverék sokkal jobban melegíti a motort mint a normál. Ladáknál persze nem gáz, meg tyuning hűtéses bogarakon, de enyém nem olyan Smiley Ráadásul F-es motor, tehát a hűtés sem a legjobb (asszem AB motoré a legjobb)
igen, ezeket én is így tudom
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29741 Dátum: 2008 Július 21, 14:48:13 »

tudomásom szerint (akármennyire is nem vagyok motor szakértő) a túlságosan benzinszegény keverék sokkal jobban melegíti a motort mint a normál. Ladáknál persze nem gáz, meg tyuning hűtéses bogarakon, de enyém nem olyan Smiley Ráadásul F-es motor, tehát a hűtés sem a legjobb (asszem AB motoré a legjobb)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29740 Dátum: 2008 Július 21, 14:45:12 »

igen, figyelemmel kísértem a dolgot. Valami fals levegőt szívó megoldás volt nem? Én ilyet nem szeretnék, bár gondolkodtam rajta, tudomásom szerint növeli a motor melegedését és bogárnál nem szeretnék ezzel játszani. A fogyasztás csökkenése meg talán fél-másfél Liter lehet, de az is erös használat mellett tehát ahogy én vezetek nem lehetne észrevenni...
persze, ezt tudom Smiley

igen, valami fals levegős

a melegedést nem tudom, de végülis Mákos valamiért motort épít most, nem?  Evil
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29739 Dátum: 2008 Július 21, 14:38:07 »

Azt hiszem Mákos csinált egy adaptert a karbi alá, amin direkt levegőt engedett bemenni a szívócsőbe.
ettől állítólag kevesebb lett a valamelyik zöldkártyán mért érték (nem emlékszem melyik), meg talán a fogyasztás is jobb lett?

ladatuning példára csinálta ezt az adaptert, ott biztos utána lehet olvasni
igen, figyelemmel kísértem a dolgot. Valami fals levegőt szívó megoldás volt nem? Én ilyet nem szeretnék, bár gondolkodtam rajta, tudomásom szerint növeli a motor melegedését és bogárnál nem szeretnék ezzel játszani. A fogyasztás csökkenése meg talán fél-másfél Liter lehet, de az is erös használat mellett tehát ahogy én vezetek nem lehetne észrevenni...

jól beállított karburátor??  Wink Grin
persze, ezt tudom Smiley

Hát akkor lemondok erröl a dologrol, majd messze lesz a mérömüszer zk-n  Wink

vegyel helyete 1.0Ga swiftet. az sokkal kornyezet kimelobb Evil Evil Evil

Ebben meg nem lennék biztos. Ismerek párat és nem rendes zk-t kaptak... füstöl is némelyik, pedig családi autó, anyuka vezet.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 21, 14:40:40 írta gyiik »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #29738 Dátum: 2008 Július 21, 14:23:07 »

hogy mivel lehetne a károsanyag-kibocsátást csökkenteni?

jól beállított karburátor??  Wink Grin

szerintem olcsón és drasztikusan semmivel.

valami sufnituninggal talán lehet 1-2%-al csökkenteni, de annak túl sok értelme nincs.

30%-os csökkentés meg számunkra megfizethetetlen beruházás lenne.

nálam okosabbak talán tudnak valamit. (bár az már régesrég közismert lenne)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29737 Dátum: 2008 Július 21, 14:11:36 »

Szoljatok ide-ben nem válaszolt senki bemásolom:

Azon gondolkodom igy bogaram nélkül ebben a rohadó világban, hogy mivel lehetne a károsanyag-kibocsátást csökkenteni?

Én nagyon nem értek a dologhoz, ugyhogy érdekelne néhány tipp amit bogáron is alkalmazni lehet persze elemi dolgokra gondolok, az megvan, hogy nem padlózok, kuplunggal gurulok vagy alapjárat közelében taposom általában.

Szűrő, katalizátor-szerűség, ügyes kipuff rendszer?

Azt hiszem Mákos csinált egy adaptert a karbi alá, amin direkt levegőt engedett bemenni a szívócsőbe.
ettől állítólag kevesebb lett a valamelyik zöldkártyán mért érték (nem emlékszem melyik), meg talán a fogyasztás is jobb lett?

ladatuning példára csinálta ezt az adaptert, ott biztos utána lehet olvasni

aztán sokan mondták hogy ez biztos véletlen, meg hülyeség, meg szar, meg hosszú a szívócső, úgyis kicsapódik a benzin és nem ér semmit. de kérdezd meg Mákost mi a tapasztalat azóta
volt szó gyártásról is, de az szokás szerint dugába dőlt
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #29736 Dátum: 2008 Július 21, 14:02:16 »

Szoljatok ide-ben nem válaszolt senki bemásolom:

Azon gondolkodom igy bogaram nélkül ebben a rohadó világban, hogy mivel lehetne a károsanyag-kibocsátást csökkenteni?

Én nagyon nem értek a dologhoz, ugyhogy érdekelne néhány tipp amit bogáron is alkalmazni lehet persze elemi dolgokra gondolok, az megvan, hogy nem padlózok, kuplunggal gurulok vagy alapjárat közelében taposom általában.

Szűrő, katalizátor-szerűség, ügyes kipuff rendszer?

zard be a garazsba Evil
vegyel helyete 1.0Ga swiftet. az sokkal kornyezet kimelobb Evil Evil Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #29735 Dátum: 2008 Július 21, 13:48:24 »

Szoljatok ide-ben nem válaszolt senki bemásolom:

Azon gondolkodom igy bogaram nélkül ebben a rohadó világban, hogy mivel lehetne a károsanyag-kibocsátást csökkenteni?

Én nagyon nem értek a dologhoz, ugyhogy érdekelne néhány tipp amit bogáron is alkalmazni lehet persze elemi dolgokra gondolok, az megvan, hogy nem padlózok, kuplunggal gurulok vagy alapjárat közelében taposom általában.

Szűrő, katalizátor-szerűség, ügyes kipuff rendszer?

egy ügyes kiskakas! szívd fel begyem.......  Evil
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29734 Dátum: 2008 Július 21, 13:41:18 »

ne tankolj,ne autózz...járj bringával  Evil Tongue Grin
30kilós gépeket és szerszámokat cipelni ugy nem lehet. Amugy a sarkiboltba nem autoval járok, amennyit lehet, takarékoskodok, környezetvédek. Smiley
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #29733 Dátum: 2008 Július 21, 13:40:11 »

Szoljatok ide-ben nem válaszolt senki bemásolom:

Azon gondolkodom igy bogaram nélkül ebben a rohadó világban, hogy mivel lehetne a károsanyag-kibocsátást csökkenteni?




ne tankolj,ne autózz...járj bringával  Evil Tongue Grin

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29732 Dátum: 2008 Július 21, 13:33:41 »

Szoljatok ide-ben nem válaszolt senki bemásolom:

Azon gondolkodom igy bogaram nélkül ebben a rohadó világban, hogy mivel lehetne a károsanyag-kibocsátást csökkenteni?

Én nagyon nem értek a dologhoz, ugyhogy érdekelne néhány tipp amit bogáron is alkalmazni lehet persze elemi dolgokra gondolok, az megvan, hogy nem padlózok, kuplunggal gurulok vagy alapjárat közelében taposom általában.

Szűrő, katalizátor-szerűség, ügyes kipuff rendszer?
Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #29731 Dátum: 2008 Július 21, 12:12:32 »

köszike Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29730 Dátum: 2008 Július 21, 10:26:25 »

hogy lehet,a profilómba képet berakni,csak azért kérdezem hogy nehogy elroncsak valamit Huh
ebben a topikban maradjuk a bogi szerelésnél. válaszoltam a szóljatok idébe
Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #29729 Dátum: 2008 Július 21, 10:22:17 »

hogy lehet,a profilómba képet berakni,csak azért kérdezem hogy nehogy elroncsak valamit Huh
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29728 Dátum: 2008 Július 20, 22:02:41 »

Juj, félek, hogy ezt így nem fogom tunni összerakni... Neked nehezen ment? Honnan tudtad, hogy mi hova jön?
6. és múszaki érzék... Tongue
Szőke nőknek nem ajánlom... Cool
(Elnézést a bogár indexkapcsolót már összerakott szőkéktől...) Embarrassed

Robpanzer
« Hozzászólás #29727 Dátum: 2008 Július 20, 22:00:09 »

Huhhh...
Nem tudom. De valahol a rugó-golyó-csúszka háromszögben.

Juj, félek, hogy ezt így nem fogom tunni összerakni... Neked nehezen ment? Honnan tudtad, hogy mi hova jön?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29726 Dátum: 2008 Július 20, 21:17:33 »

és az a alu vagy milyen lapocska, az hova jön?
Huhhh...
Nem tudom. De valahol a rugó-golyó-csúszka háromszögben.

Robpanzer
« Hozzászólás #29725 Dátum: 2008 Július 20, 21:15:54 »

Nincs képem. Nekem is eltört egyszer a golyót szorító rugó és szétszedtem.



A csúszka középen-tartására szolgálnak, tehát a két végére, ha jól emlékszem rá...

--> [    +    ] <--

Érintkező oldalnézet:
__________            Ez a műanyag   
  I          I               Rugók
I V         V I     Réz csúszka


Majd megrajzolom egyszer autocad-ben. A Paint meg Rnie keze alatt kezes...
   

és az a alu vagy milyen lapocska, az hova jön?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29724 Dátum: 2008 Július 20, 20:44:57 »

Azokat a kis rugókat hova kell tenni, amik a csúszkát nyomják vissza?
Nincs képem. Nekem is eltört egyszer a golyót szorító rugó és szétszedtem.



A csúszka középen-tartására szolgálnak, tehát a két végére, ha jól emlékszem rá...

--> [    +    ] <--

Érintkező oldalnézet:
__________            Ez a műanyag   
  I          I               Rugók
I V         V I     Réz csúszka


Majd megrajzolom egyszer autocad-ben. A Paint meg Rnie keze alatt kezes...
   

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 20, 21:00:40 írta Zoli »

Robpanzer
« Hozzászólás #29723 Dátum: 2008 Július 20, 20:39:17 »

A kis rugók szorítják rá a réz lapocskát az érintkezőkre. Az íves műanyagba -amit mozgat a kar- kell beletenni alulról. Illetve kis rugók nyomják  a helyére az index visszakapcsolásáért felelős műanyag csúszkát. Lerajzolni nem könnyű...

Azokat a kis rugókat hova kell tenni, amik a csúszkát nyomják vissza?
Robpanzer
« Hozzászólás #29722 Dátum: 2008 Július 20, 20:37:23 »

A kis rugók szorítják rá a réz lapocskát az érintkezőkre. Az íves műanyagba -amit mozgat a kar- kell beletenni alulról. Illetve kis rugók nyomják  a helyére az index visszakapcsolásáért felelős műanyag csúszkát. Lerajzolni nem könnyű...

Vagy vmilyen kép esetleg?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29721 Dátum: 2008 Július 20, 20:35:37 »

Sziasztok!
Légyszi segítsetek. Az történt, hogy ma nekiálltam +csinálni az indexkapcsolómat, mert nem húzta vissza  a kart. Az volt a probléma, hogy az a kis bizbasz, amin a rugó volt, az el volt törve, és se rugó, se bizbasz nem volt jó. Sikerült szereznem Sparkafernek hála ilyen kis bizbaszokat. Ma szét is szedtem, és faszán szétugrott az egész. Kijött a szerkezetból 3, vagy négy kis ultrapicinyke rugó, két réz fémlapocska, és egy másik fémlap. És most a nemiszervem sem tudja, hogy hogy áll össze a rencer... esetleg valaki ki tudna segíteni egy rajzzal, vagy tanáccsal, hogy most merre tovább? Mert a könyvekben is ezt az indexes cuccot egy egységnek mutatják, és nem alkatrészenként. Köszönöm előre is a segítséget.

Ui. A motornál viszont van alapjáratom végre, és müxik az eletronyikus gyújtás is Grin

A kis rugók szorítják rá a réz lapocskát az érintkezőkre. Az íves műanyagba -amit mozgat a kar- kell beletenni alulról. Illetve kis rugók nyomják  a helyére az index visszakapcsolásáért felelős műanyag csúszkát. Lerajzolni nem könnyű...

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29720 Dátum: 2008 Július 20, 20:01:17 »

Sziasztok!
Légyszi segítsetek. Az történt, hogy ma nekiálltam +csinálni az indexkapcsolómat, mert nem húzta vissza  a kart. Az volt a probléma, hogy az a kis bizbasz, amin a rugó volt, az el volt törve, és se rugó, se bizbasz nem volt jó. Sikerült szereznem Sparkafernek hála ilyen kis bizbaszokat. Ma szét is szedtem, és faszán szétugrott az egész. Kijött a szerkezetból 3, vagy négy kis ultrapicinyke rugó, két réz fémlapocska, és egy másik fémlap. És most a nemiszervem sem tudja, hogy hogy áll össze a rencer... esetleg valaki ki tudna segíteni egy rajzzal, vagy tanáccsal, hogy most merre tovább? Mert a könyvekben is ezt az indexes cuccot egy egységnek mutatják, és nem alkatrészenként. Köszönöm előre is a segítséget.

Ui. A motornál viszont van alapjáratom végre, és müxik az eletronyikus gyújtás is Grin
mintha Melák írta volna nemrég hogy szétszedett és összerakott egy indexkapcsolót? (de lehet hogy keverek valamit..) próbáld tőle megkérdezni
Robpanzer
« Hozzászólás #29719 Dátum: 2008 Július 20, 19:29:10 »

Sziasztok!
Légyszi segítsetek. Az történt, hogy ma nekiálltam +csinálni az indexkapcsolómat, mert nem húzta vissza  a kart. Az volt a probléma, hogy az a kis bizbasz, amin a rugó volt, az el volt törve, és se rugó, se bizbasz nem volt jó. Sikerült szereznem Sparkafernek hála ilyen kis bizbaszokat. Ma szét is szedtem, és faszán szétugrott az egész. Kijött a szerkezetból 3, vagy négy kis ultrapicinyke rugó, két réz fémlapocska, és egy másik fémlap. És most a nemiszervem sem tudja, hogy hogy áll össze a rencer... esetleg valaki ki tudna segíteni egy rajzzal, vagy tanáccsal, hogy most merre tovább? Mert a könyvekben is ezt az indexes cuccot egy egységnek mutatják, és nem alkatrészenként. Köszönöm előre is a segítséget.

Ui. A motornál viszont van alapjáratom végre, és müxik az eletronyikus gyújtás is Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29718 Dátum: 2008 Július 20, 17:54:58 »

nem parafa van benne, hanem bakelit, de ne olyan csúszásra gondoljatok, hogy nem megy normálisan, csak amikor kikurom a kuplungot melegen nem kaparel
akkor ne kúrd ki
30 éves vagy mi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29717 Dátum: 2008 Július 20, 17:43:21 »

Szar a parafa benne, Pannóniások is ezzel szoktak szívni.

nem parafa van benne, hanem bakelit, de ne olyan csúszásra gondoljatok, hogy nem megy normálisan, csak amikor kikurom a kuplungot melegen nem kaparel
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #29716 Dátum: 2008 Július 20, 17:12:04 »

Akkor az olajban lehet a hiba, vszínűleg ahogy felmelegszik vékony lesz és a kuplunglamellák elcsúsunak az olajfilmen. Tegyél bele sűrűbb olajat, (vagy fűrészport Evil  Grin.)
Szar a parafa benne, Pannóniások is ezzel szoktak szívni.
Oldalak: 1 ... 1267 1268 1269 1270 1271 [1272] 1273 1274 1275 1276 1277 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.