www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 14:18:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1265 1266 1267 1268 1269 [1270] 1271 1272 1273 1274 1275 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13209641 alkalommal)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #29835 Dátum: 2008 Július 28, 10:48:05 »

nodevárjál. ahoz meg kell másik szívócső is. semmi sem egysuzerű Smiley

   Sztem az is van,de akkor megint ki kellene szedni a motort.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29834 Dátum: 2008 Július 28, 10:43:04 »

Egy rendes 31-sel el fog menni, csak legyen jól beállítva.

nodevárjál. ahoz meg kell másik szívócső is. semmi sem egysuzerű Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29833 Dátum: 2008 Július 28, 10:30:08 »

    Ha pösti vagy,esetleg tudok egyet kölcsönadni.

nodevárjál. ahoz meg kell másik szívócső is. semmi sem egysuzerű Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29832 Dátum: 2008 Július 28, 08:38:41 »

Kaptam egy Beru (Made in Germany) gyújtókábelszettet - percekig csak nézegettem, olyan szép (fotó mellékelve).

Mennyi volt a kábelszett?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #29831 Dátum: 2008 Július 28, 08:29:59 »

Benzinszintjelzővel támadt gondom:
Csütörtökön Bp. felé haladva kevésnek találtam, amit a műszer jelzett (kb. 10 l), ezért a következő kúton teletankoltam, de csak 17,7 l fért bele 250 km után => 7,08 l/100 km. Megjártam Esztergomot, kb. 310 km-t mentem tankolás óta, és óra szerint erősen tartalékban vagyok. Mivel egyrészt nem látom nyomát, hogy elfolyna valahol a benzin, másrészt nem hiszem, hogy különösebb jelzés nélkül 12-13 literre ugrana a fogyasztás, az üzemanyagszintjelzőre gyanakszom. Tegnap délután - szerencsésen túlélve egy Ford Transit ámokfutását a 4-esen - nem volt időm/energiám az autóval foglalkozni, de ma megnézném, csak nem tudom, hogy maga a műszer, vagy az úszó lehet hibás. Létezik olyan, hogy az úszó kilyukad, megtelik benzinnel és lesüllyedve kevesebbet mutat a ténylegesnél?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29830 Dátum: 2008 Július 28, 07:54:07 »

Sziasztok!
Üdv mindenkinek a balatoni nyaralás után! A bogaramat a "Merki Művek" egy ziccerrel átvezette a műszakin (2 első fék között 50% fékhatás-különbség volt, így munkahenger-csere lett.
Kaptam egy Beru (Made in Germany) gyújtókábelszettet - percekig csak nézegettem, olyan szép (fotó mellékelve).
Smiley
A gyerekek meg "bevásároltak" makettekből: a lányom megmaradt egy 1962-es mellett - van ízlése!
Smiley

Naszóval, vizsgáztatás, zöldkártya, olajcsere, tömítés, váltóolaj-csere, gyújtókábelszett, fékmunkahenger, fékfolyadék-csere, szelepfedél-tömítések, karbimenet-javítás, munkadíjjal 77E HUF.

Elkezdem feldolgozni a hozzászólásokat - jó hetet mindenkinek!

mekkora perverz vagy.
egy gyújtáskábel-szett engem soha nem hozott izgalomba :-)

karbiban milyen menetet kellett javítani?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #29829 Dátum: 2008 Július 28, 07:17:25 »

hjo, motorgenerál után, vizsa+zk előtt, szerinted van 1 forint fölös pénzem is ?  Smiley

    Ha pösti vagy,esetleg tudok egyet kölcsönadni.
matchbox
« Hozzászólás #29828 Dátum: 2008 Július 28, 07:14:03 »

SZMB: az öreglány 2 hetes wellnes-táborba vonult Nyíregyházán a Merki Pista műhelyébe. A kért program:
frissítő olajcserék
kényeztető motor-beállítások
fiatalító lengéscsillapító-csere
teljes műszaki átvizsgálás
és
könnyed esti koktélparti keretében műszaki vizsga és zöldkártya
...
Sziasztok!
Üdv mindenkinek a balatoni nyaralás után! A bogaramat a "Merki Művek" egy ziccerrel átvezette a műszakin (2 első fék között 50% fékhatás-különbség volt, így munkahenger-csere lett.
Kaptam egy Beru (Made in Germany) gyújtókábelszettet - percekig csak nézegettem, olyan szép (fotó mellékelve).
Smiley
A gyerekek meg "bevásároltak" makettekből: a lányom megmaradt egy 1962-es mellett - van ízlése!
Smiley

Naszóval, vizsgáztatás, zöldkártya, olajcsere, tömítés, váltóolaj-csere, gyújtókábelszett, fékmunkahenger, fékfolyadék-csere, szelepfedél-tömítések, karbimenet-javítás, munkadíjjal 77E HUF.

Elkezdem feldolgozni a hozzászólásokat - jó hetet mindenkinek!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29827 Dátum: 2008 Július 28, 01:24:37 »

Aztán egy hülye kérdés: lehet olyan hogy kiszakad az első hídtest az alvázból?
Mer engem oltotak az ültetés után hogy úgy pattog, meg olyan kemény az eleje hogy kiszakad majd az alvázból. De én mosolyogtam, mondván ilyenről még nem hallottam...
nem ninxcs max ha felakadsz 100egy sinre vele de akkor mind 1!ha nincs erohadva lvázfej nincs gond

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29826 Dátum: 2008 Július 28, 01:23:43 »

ilyen, mint ez :

<beszúrt kép törölve>

az van mindkettőre írva,hoyg solex 960. j ameg az egyikben az első az 950 es volt. tehát összesen van 3db 960 meg egy 950 jelzésű fúvókám oda Smiley
az nem 960 950 hanem G60 G50

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29825 Dátum: 2008 Július 28, 00:19:02 »

Aztán egy hülye kérdés: lehet olyan hogy kiszakad az első hídtest az alvázból?
Mer engem oltotak az ültetés után hogy úgy pattog, meg olyan kemény az eleje hogy kiszakad majd az alvázból. De én mosolyogtam, mondván ilyenről még nem hallottam...
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29824 Dátum: 2008 Július 27, 22:43:33 »

most ettunk keskenyidat
Finom volt? Evil

Tudomásom szerint nem szokott "lógni" csak úgy az első torzió (én gömbfejeset ismerem). Más minden rendben van? Esetleg rosszul lett berakva a lengökar? Emeld fel kocsit vedd le kerekeket nézd meg terhelés nélkül ugyanugy áll-e.
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #29823 Dátum: 2008 Július 27, 22:08:32 »

van olyan hogy a első torzio egyik vege jobban kifárad min a másik?? most ettunk keskenyidat és jobb eleje log a kocsinak, de eleg durvan, nem tom mi lehet a gond csak találgatok
sos lenne
köszönöm
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29822 Dátum: 2008 Július 27, 21:07:59 »

Itt a régi : 3 éves brazil fémrésze...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29821 Dátum: 2008 Július 27, 21:05:58 »

Megkezdődött az új fellépők készülése.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29820 Dátum: 2008 Július 27, 20:37:18 »

Besprickol az rendesen?
Alapjáratit azt valahol 50-60 körül kellene olvasnod.
ilyen, mint ez :



az van mindkettőre írva,hoyg solex 960. j ameg az egyikben az első az 950 es volt. tehát összesen van 3db 960 meg egy 950 jelzésű fúvókám oda Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 27, 20:40:10 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29819 Dátum: 2008 Július 27, 20:30:17 »

Akkor nagyobb fúvóka kell bele, de sztem a 34-esé nagy lesz.

145 ös főfúvóka van benne, a 34 esben meg 125, de ugyanekkora volt mindkettőben, a könyv szerintm eg nem ekkora kénne,hogy legyen benne, ezért nem értem a dolgot.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #29818 Dátum: 2008 Július 27, 20:27:40 »

semmi, 2 karbóból kukáztam össze az alkatrészeket egyhez Smiley
Jól van, azt hittem már oldalanként 1-1  Roll Eyes
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29817 Dátum: 2008 Július 27, 20:21:09 »

Óóóóó, baszki ezt most látom.
Ezmiez?

semmi, 2 karbóból kukáztam össze az alkatrészeket egyhez Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #29816 Dátum: 2008 Július 27, 20:18:25 »

(illetve kettő).
Óóóóó, baszki ezt most látom.
Ezmiez?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29815 Dátum: 2008 Július 27, 20:17:43 »

www.vw.resource.com-ból:
"Then came the 30PICT/2 in 1968/1969 for the 1300/1500cc engines and the 30PICT/3 for the US-only 1970 1600cc single-port engine. These all have the same sized venturi (24mm), which allows a larger airflow than the earlier 28 series - which suits the larger capacities better. The /1, /2 and /3 30PICTs have increasingly complicated fuel circuits for better mixture control. Any of the 30 series (30PICT/1, 30PICT/2, 30PICT/3 and modern replacement H30/31) will work fine with the 1500cc and 1600cc engines. "
Tehát alapvetően nem lehet gond az 1.6-on 30PICT2-sel. Részletesebben:
"When using ... a 1600cc single-port engine with a vacuum distributor, try a 55 idle jet, 125 main jet and 125 or 130 air correction jet. Leave the 65 power jet (right side) as-is - that's about the right size."

köszi, csak nekem 31 pict 3 asom van, nem 30 ict 3 asom, és nem szimpla, hanem duplaszívós a motor.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #29814 Dátum: 2008 Július 27, 20:17:02 »

Emberek!

Adott egy 1,6 os AB-s motor és egy 31 pict-3 as karbi. (illetve kettő). A karbikban ilyen fúvókák vannak: fő: x145, keverőcső: 170z, a 2 alapjárati (?): 960. A könyv szerint ezeknek köze sincs se az AB -s 44 lóerős, se az 1,6 os 34 es karbik fúvókázásához.

Viszont a motor szépen indul, de alapjáratfól fullad. Kb mikrométereket kell húzni a gázkart, hoyg ne fulladjon le, ha meg húzok egy nagyot, volt,hyog vissza is lőtt a karbiból kifelé. Ha már fordulaton van, ott szépen veszi a gázt. NA akkor most mit tegyek ? a solex 34 es fúvókamérteit tegyem bele ?  Vagy a 31 pict 3 asét, egy nagyobb főfúvókával ?
Besprickol az rendesen?
Alapjáratit azt valahol 50-60 körül kellene olvasnod.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #29813 Dátum: 2008 Július 27, 20:13:55 »

Emberek!
www.vw.resource.com-ból:
"Then came the 30PICT/2 in 1968/1969 for the 1300/1500cc engines and the 30PICT/3 for the US-only 1970 1600cc single-port engine. These all have the same sized venturi (24mm), which allows a larger airflow than the earlier 28 series - which suits the larger capacities better. The /1, /2 and /3 30PICTs have increasingly complicated fuel circuits for better mixture control. Any of the 30 series (30PICT/1, 30PICT/2, 30PICT/3 and modern replacement H30/31) will work fine with the 1500cc and 1600cc engines. "
Tehát alapvetően nem lehet gond az 1.6-on 30PICT2-sel. Részletesebben:
"When using ... a 1600cc single-port engine with a vacuum distributor, try a 55 idle jet, 125 main jet and 125 or 130 air correction jet. Leave the 65 power jet (right side) as-is - that's about the right size."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29812 Dátum: 2008 Július 27, 19:53:55 »

hjo, motorgenerál után, vizsa+zk előtt, szerinted van 1 forint fölös pénzem is ?  Smiley
Akkor nagyobb fúvóka kell bele, de sztem a 34-esé nagy lesz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29811 Dátum: 2008 Július 27, 19:36:12 »

Az 1.6-ra dobje egy 34-es karbit, az való rá!

hjo, motorgenerál után, vizsa+zk előtt, szerinted van 1 forint fölös pénzem is ?  Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29810 Dátum: 2008 Július 27, 19:32:37 »

Emberek!

Adott egy 1,6 os AB-s motor és egy 31 pict-3 as karbi. (illetve kettő). A karbikban ilyen fúvókák vannak: fő: x145, keverőcső: 170z, a 2 alapjárati (?): 960. A könyv szerint ezeknek köze sincs se az AB -s 44 lóerős, se az 1,6 os 34 es karbik fúvókázásához.

Viszont a motor szépen indul, de alapjáratfól fullad. Kb mikrométereket kell húzni a gázkart, hoyg ne fulladjon le, ha meg húzok egy nagyot, volt,hyog vissza is lőtt a karbiból kifelé. Ha már fordulaton van, ott szépen veszi a gázt. NA akkor most mit tegyek ? a solex 34 es fúvókamérteit tegyem bele ?  Vagy a 31 pict 3 asét, egy nagyobb főfúvókával ?
Az 1.6-ra dobje egy 34-es karbit, az való rá!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29809 Dátum: 2008 Július 27, 19:25:39 »

Emberek!

Adott egy 1,6 os AB-s motor és egy 31 pict-3 as karbi. (illetve kettő). A karbikban ilyen fúvókák vannak: fő: x145, keverőcső: 170z, a 2 alapjárati (?): 960. A könyv szerint ezeknek köze sincs se az AB -s 44 lóerős, se az 1,6 os 34 es karbik fúvókázásához.

Viszont a motor szépen indul, de alapjáratfól fullad. Kb mikrométereket kell húzni a gázkart, hoyg ne fulladjon le, ha meg húzok egy nagyot, volt,hyog vissza is lőtt a karbiból kifelé. Ha már fordulaton van, ott szépen veszi a gázt. NA akkor most mit tegyek ? a solex 34 es fúvókamérteit tegyem bele ?  Vagy a 31 pict 3 asét, egy nagyobb főfúvókával ?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 27, 19:30:33 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #29808 Dátum: 2008 Július 27, 17:50:53 »

Keresek egy üzemképes,mindennapi használatra alkalmas 1200-as motort a bogaramba.papír nem kell,csak menjen.jelenlegi ab-s valszeg eladósorba kerül utána.
privátot írjatok ha van moci eladó.
adok-veszekbe írtam csak gondoltam ide is...

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29807 Dátum: 2008 Július 27, 16:27:50 »

nekem van egy eladó még mindig, ha érdekel, és nem 3e Smiley
ha  a Bélának nem kell akkor vinném ha jóval olcsóbb mint 3  Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29806 Dátum: 2008 Július 27, 13:18:07 »

Köszi!
Lehet az lesz!
nekem van egy eladó még mindig, ha érdekel, és nem 3e Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29805 Dátum: 2008 Július 27, 11:35:32 »

Vegyél a homasitában 3-4 rongyért töltés fesz mérőt.Nekem a beszart akkut csak 11V körül volt hajlandó tölteni.
Köszi!
Lehet az lesz!

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #29804 Dátum: 2008 Július 26, 21:20:17 »

Valóban nincs  Roll Eyes
Well, it was just a trick of the light  Wink (Mike Oldfield)
Diszkáveri 1984 Cool
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #29803 Dátum: 2008 Július 26, 21:18:57 »

Nekem ugrott az szmb.
Ugyanis a Honvéd kórházban szétvésték az álkapcám.
Családom örömére, mert beszélni azt nem tudok!Se kaja, se pia!
Nem tudom meddig fogom bírni, mert kezd kimenni az érzéstelenítő!
És hogy ne legyen nagyon off:
Bogárral kellett mennem,(mivel nincs más)úgyhogy indulás előtt kicseréltem az akksit!
Ennek még nem volt záptojás szaga hazafele sem, és ezt nem is töltötte annyival!
Akkor lehet az előző akksi kakilt be?
Vegyél a homasitában 3-4 rongyért töltés fesz mérőt.Nekem a beszart akkut csak 11V körül volt hajlandó tölteni.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #29802 Dátum: 2008 Július 25, 22:20:10 »

Hol látsz Te ott üveget??? Kinn van mind.... Shocked
Örülök, ha tetszik az óra... Wink
Valóban nincs  Roll Eyes
Well, it was just a trick of the light  Wink (Mike Oldfield)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #29801 Dátum: 2008 Július 25, 15:22:03 »

Köszi!tényleg nem jó!Már elkezdtem a fájdalomcsillapító szedést!

Személyszerint nem vagyok oda a lila színért,de a te bogidnál megszoktam már!
Szép lesz!

Azt veszem észre,hogy egyre több a teljes szétszedéses,alaposan  felújított bogár!És ez nagyon jó!
Egyszer majd mi is elkezdjük!

Én is meglepődtem, hogy mennyire szétszedték és mennyire alaposan csinálják... Ez nekem is jólesik... Lassan 3 hete megy a meló és még kábé 1-2 hét, mire kész lesz és össze lesz rakva...
De az a lényeg, hogy szép legyen és tartósabb, mint az előzőek... Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29800 Dátum: 2008 Július 25, 15:15:02 »

Részvétem... nem lehet kellemes... Undecided

Köszi!tényleg nem jó!Már elkezdtem a fájdalomcsillapító szedést!

Személyszerint nem vagyok oda a lila színért,de a te bogidnál megszoktam már!
Szép lesz!

Azt veszem észre,hogy egyre több a teljes szétszedéses,alaposan  felújított bogár!És ez nagyon jó!
Egyszer majd mi is elkezdjük!

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #29799 Dátum: 2008 Július 25, 15:07:05 »

Üvegek még mindig benne vannak !?

(off: elhoztam az órát Gumibogitól, szép  Smiley)

Hol látsz Te ott üveget??? Kinn van mind.... Shocked
Örülök, ha tetszik az óra... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #29798 Dátum: 2008 Július 25, 15:05:38 »

Tegnap meglátogattam a fényezőt, most így áll a projekt:
(minden elem legittelve, lecsiszolva, előkészítve szórógittre, töltőalapozóra...)


Üvegek még mindig benne vannak !?

(off: elhoztam az órát Gumibogitól, szép  Smiley)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #29797 Dátum: 2008 Július 25, 15:03:59 »

Nekem ugrott az szmb.
Ugyanis a Honvéd kórházban szétvésték az álkapcám.
Családom örömére, mert beszélni azt nem tudok!Se kaja, se pia!
Nem tudom meddig fogom bírni, mert kezd kimenni az érzéstelenítő!
És hogy ne legyen nagyon off:
Bogárral kellett mennem,(mivel nincs más)úgyhogy indulás előtt kicseréltem az akksit!
Ennek még nem volt záptojás szaga hazafele sem, és ezt is nem töltötte annyival!
Akkor lehet az akksi kakilt be?

Részvétem... nem lehet kellemes... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29796 Dátum: 2008 Július 25, 14:58:44 »

Nekem ugrott az szmb.
Ugyanis a Honvéd kórházban szétvésték az álkapcám.
Családom örömére, mert beszélni azt nem tudok!Se kaja, se pia!
Nem tudom meddig fogom bírni, mert kezd kimenni az érzéstelenítő!
És hogy ne legyen nagyon off:
Bogárral kellett mennem,(mivel nincs más)úgyhogy indulás előtt kicseréltem az akksit!
Ennek még nem volt záptojás szaga hazafele sem, és ezt nem is töltötte annyival!
Akkor lehet az előző akksi kakilt be?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 25, 15:06:04 írta sparkafer »

Oldalak: 1 ... 1265 1266 1267 1268 1269 [1270] 1271 1272 1273 1274 1275 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.