www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 13:52:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1264 1265 1266 1267 1268 [1269] 1270 1271 1272 1273 1274 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13209130 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29875 Dátum: 2008 Július 28, 15:10:12 »

jatényleg, nekem is az új szerkezettel nagyon fönt fog csak, kb már majdnem vissza ekll engedni teljesen. a nayg szárnyas anyát kell ilyenkor tekergetni, a váltó fölött , igaz ?

ahha



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29874 Dátum: 2008 Július 28, 14:46:30 »

Szerintem semmit. Állítsd be, ahogy tetszik, aztán mikor "összeszoktak" az alkatrészek, újra Smiley


jatényleg, nekem is az új szerkezettel nagyon fönt fog csak, kb már majdnem vissza ekll engedni teljesen. a nayg szárnyas anyát kell ilyenkor tekergetni, a váltó fölött , igaz ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29873 Dátum: 2008 Július 28, 14:44:23 »

tegnap este beraktuk az új motorom a bogiba, csakhogy nem tudtuk mind a 4 motortartó csavart bakarni, mert a bal felső csavar az eddigi 2 blokkon (F, H) olyan volt mint a jobb felső (átmenő patkó fejű csavar, a motor mögött kellett az anyát rátekerni)
de az újon persze ezt nem vettük előre észre, hogy a bal felső helyen nem egy lyuk van, hanem valószínüleg egy mentes rész?
valaki aki tudja miről beszélek erősítsen meg. most nem tudom oda milyen csavar kell?
a kocsi alól, a váltó fölött kellene egy hosszú csavart betekerni? de ott a váltó pereme miatt elég nehéz lesz szerintem.. ez szokásos velejárója az AB-s motoroknak?

M10x80 as, 8.8 as anyagminőségű csavart tettem oda. ha akereket leveszed, és felemeled az autót,  krova+toldó+csuklóval simán meg lehet húzni. Eddig nekem az nem is volt bent Cheesy nem akkor aszopás, mint nekem a gázbowden visszakötése volt pl Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 28, 14:47:19 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29872 Dátum: 2008 Július 28, 14:43:02 »

A polcon figyel már a 34 PICT-3 karbi, de eddig sehol nem találtam olyan átalakítót, ami a nagyobb karbira alakítana át... Ha van valakinek, szóljon.


a kicsinyítő fordítva nem jó ? Smiley


« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 28, 14:47:56 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29871 Dátum: 2008 Július 28, 14:39:34 »

namégegy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29870 Dátum: 2008 Július 28, 14:36:40 »

van még egy kérdés  Grin

mi a fenéért van ez a csonk a hőcserélőmön??
csak a bal oldalin van, most vettem észre összerakásnál. így ott elszökik a fűtés..
lehet hogy nem bogárra való a hőcserélő? buszon vagy typ3-on nem kell valamit odakötni?? bogin nem tudok semmiről amire lehetne használni..


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29869 Dátum: 2008 Július 28, 14:32:31 »

Szerintem semmit. Állítsd be, ahogy tetszik, aztán mikor "összeszoktak" az alkatrészek, újra Smiley

kössz Smiley
van valami trükkje a beállításnak? rájövök magamtól? még sosem csináltam
gondolom meglazítom a bovdent, rövidítek rajta és meghúzom?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29868 Dátum: 2008 Július 28, 14:20:50 »

van egy ilyen cuccos a műszer előtt a km óra hátuljára csavarozva, kis fémszínű doboz
meg van.....ez megy rá a tankmüszerre ami az órában van...
stimm....csak a mexikóin sokkal kisebb mint az enyémen....
de megtaláltam

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29867 Dátum: 2008 Július 28, 14:18:05 »

Szerintem semmit. Állítsd be, ahogy tetszik, aztán mikor "összeszoktak" az alkatrészek, újra Smiley

az mit jelent ha a kuplung csak kb a pedálút alsó negyedében emel ki?
valószínüleg kiemel rendesen, mert lehet váltani. tegnap raktuk be. mit ronthattunk el?
bowdent nem bántottuk. eddig is ez a szerkezet és tárcsa volt benne

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29866 Dátum: 2008 Július 28, 14:15:36 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29865 Dátum: 2008 Július 28, 14:14:53 »

az mit jelent ha a kuplung csak kb a pedálút alsó negyedében emel ki?
valószínüleg kiemel rendesen, mert lehet váltani. tegnap raktuk be. mit ronthattunk el?
bowdent nem bántottuk. eddig is ez a szerkezet és tárcsa volt benne


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #29864 Dátum: 2008 Július 28, 14:12:59 »

én nem....
és ez hol is van??
mert ez nekem dereng...mindjárt kimegyek és megnézem a 81-esen.. Shocked
van egy ilyen cuccos a műszer előtt a km óra hátuljára csavarozva, kis fémszínű doboz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29863 Dátum: 2008 Július 28, 14:09:35 »

Erre gondoltam:
én nem....
és ez hol is van??
mert ez nekem dereng...mindjárt kimegyek és megnézem a 81-esen.. Shocked

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29862 Dátum: 2008 Július 28, 14:07:06 »

és aztat hogyan?
mondjuk nem valószínű, hogy magam nekiállnék, de azért nem árt ha tudom...  Roll Eyes

itt megcsinálják:
http://www.zengogumi.hu/?type=szolgaltatasok
üdvw

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29861 Dátum: 2008 Július 28, 13:58:25 »

Sziasztok
Tanács kéne.
Futómű beállítás! Nem párhuzamosak a kerekeid! A másik gumid egyszerüen meg jobban bírta, az új meg más anyagbol van. Nekem is visít a citroen a legenyhébb kanyarnál is mindig megnéznek Cheesy
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #29860 Dátum: 2008 Július 28, 13:49:55 »

én is.....az a tankmüszer........ami tankban van az meg a jeladója....


Erre gondoltam:

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29859 Dátum: 2008 Július 28, 13:45:14 »

A külön (egy csavarral felfogatott) kis "kockára" gondoltam  Wink
én is.....az a tankmüszer........ami tankban van az meg a jeladója....

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #29858 Dátum: 2008 Július 28, 13:44:29 »

azaz a müszer.... Wink Grin

A külön (egy csavarral felfogatott) kis "kockára" gondoltam  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29857 Dátum: 2008 Július 28, 13:43:11 »

a km óra hátára szerelt "feszülsté szabályzó" (szaggató) is lehet a hibás  Roll Eyes
azaz a müszer.... Wink Grin

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #29856 Dátum: 2008 Július 28, 13:38:29 »

simán lehet olyan probléma.............
de lehet hogy pl testet nem kap rendesen
és elkezd össze-vissza mutatni

a km óra hátára szerelt "feszülsté szabályzó" (szaggató) is lehet a hibás  Roll Eyes

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #29855 Dátum: 2008 Július 28, 13:36:43 »

és aztat hogyan?
mondjuk nem valószínű, hogy magam nekiállnék, de azért nem árt ha tudom...  Roll Eyes


kb. a kormányösszekötőket kéne tekergetni, de ha nem értesz hozzá, akkor tényleg ne kezdj neki.
elmész egy futóműveshez, és megcsináltatod, közben meg nézed a dolgot ;-)

én a helyedben felhívnám a gumibogit
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #29854 Dátum: 2008 Július 28, 13:33:44 »

megvan a ludas, hogy mér log a jobb eleje
Nah mi az?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #29853 Dátum: 2008 Július 28, 13:33:10 »

és aztat hogyan?
mondjuk nem valószínű, hogy magam nekiállnék, de azért nem árt ha tudom...  Roll Eyes

kerékösszetartást kéne állítani

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #29852 Dátum: 2008 Július 28, 13:32:16 »

Finom volt? Evil

Tudomásom szerint nem szokott "lógni" csak úgy az első torzió (én gömbfejeset ismerem). Más minden rendben van? Esetleg rosszul lett berakva a lengökar? Emeld fel kocsit vedd le kerekeket nézd meg terhelés nélkül ugyanugy áll-e.

szia

köszi a segítseget, megvan a ludas, hogy mér log a jobb eleje, holnap este eszközöljük Grin
üdv
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #29851 Dátum: 2008 Július 28, 13:29:44 »

Első körben gondoltam erre is, de mivel a hátsók teljesen jók, s nem is kopnak, ezért kizártam. De nagyon mókás, megyek a Rákóczi úton, s közben nyikorog, mintha csúsznék...  Shocked Kanyarban pláne. És ez a kopás tényleg nem kis mértékű... már szinte tükörfényes!



kerékösszetartást kéne állítani
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #29850 Dátum: 2008 Július 28, 13:22:53 »

Első körben gondoltam erre is, de mivel a hátsók teljesen jók, s nem is kopnak, ezért kizártam. De nagyon mókás, megyek a Rákóczi úton, s közben nyikorog, mintha csúsznék...  Shocked Kanyarban pláne. És ez a kopás tényleg nem kis mértékű... már szinte tükörfényes!


nem lehet hogy egyszerűen elöregedtek a nyári gumijaid?
mikoriak? nézd meg a DOT számot az oldalán 3 vagy 4 számjegy.

ha három, akkor 2000 elötti a gumi és az utolsó számjegy az évszámra utal,
az első két szám pedig hogy hányadik héten gyártották.
pl '158' az '98as 15. héten készült.

ha 4 számjegy, akkor pl 1505, azaz 2005, 15. hét

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #29849 Dátum: 2008 Július 28, 13:17:15 »

Sziasztok
Tanács kéne.
Bogárnak nyikorognak az első gumijai az aszfalton, folyamatosan, menet közben (olyan, mintha kéccázzal vennék be egy hajtűkanyart). És rendesen kopik is a guma. Feltételezem, valami futómű-probléma lehet. Picit mintha terpesztene is. Az az érdekes, hogy amikor lecserélte a gumis a télit nyárira, utána vált ilyenné (nem ma volt...). Lehetséges, hogy akkor valamit eltolt (nem hiszem, de ki tudja)?
Kit érdemes megkeresni futómű-ügyileg?
Köszi

A szolgálati gépsárkány Good Year gumijai is ezt csinálják, zömében melegben, fehér "aszfalton", meg a Pláza -féle műgyantás padlón....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29848 Dátum: 2008 Július 28, 13:14:13 »


 amikor lecserélte a gumis a télit nyárira, utána vált ilyenné (nem ma volt

nem lehet hogy egyszerűen elöregedtek a nyári gumijaid?
mikoriak? nézd meg a DOT számot az oldalán 3 vagy 4 számjegy.

ha három, akkor 2000 elötti a gumi és az utolsó számjegy az évszámra utal,
az első két szám pedig hogy hányadik héten gyártották.
pl '158' az '98as 15. héten készült.

ha 4 számjegy, akkor pl 1505, azaz 2005, 15. hét
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #29847 Dátum: 2008 Július 28, 13:08:35 »

vagy egy átalakító Wink

 

Hasonló a gondom nekem is: AR-s motor, 1,6 dugó, 31 PICT-3 karbival. A polcon figyel már a 34 PICT-3 karbi, de eddig sehol nem találtam olyan átalakítót, ami a nagyobb karbira alakítana át... Ha van valakinek, szóljon.
Persze, amúgy az való igaz, hogy a 31-es karbival is szépen megy az autó... alapjárat kicsit magasabbra van állítva, így nem is fullad le.
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #29846 Dátum: 2008 Július 28, 13:07:55 »

Sziasztok
Tanács kéne.
Bogárnak nyikorognak az első gumijai az aszfalton, folyamatosan, menet közben (olyan, mintha kéccázzal vennék be egy hajtűkanyart). És rendesen kopik is a guma. Feltételezem, valami futómű-probléma lehet. Picit mintha terpesztene is. Az az érdekes, hogy amikor lecserélte a gumis a télit nyárira, utána vált ilyenné (nem ma volt...). Lehetséges, hogy akkor valamit eltolt (nem hiszem, de ki tudja)?
Kit érdemes megkeresni futómű-ügyileg?
Köszi

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29845 Dátum: 2008 Július 28, 13:05:55 »

17-es fejű (talám M13-as???) csavar kell oda.
krova, hosszú (mondom hosszú) toldó, némi anyázás és már benn is van
nem láttam oda, meg sötét is volt, de úgy éreztem nem fog ott elférni egy csavar feje a váltó kialakítása miatt. legalábbis a krova feje nem fog rámenni. rakjak alá kb 10 alátétet, illetve esztergáltassak oda egy megfelelő nagyságú (kb egy anya magasságú) csödarabot távtartónak?
matchbox
« Hozzászólás #29844 Dátum: 2008 Július 28, 13:03:31 »

Mennyi volt a kábelszett?
17
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #29843 Dátum: 2008 Július 28, 13:02:02 »

17-es fejű (talám M13-as???) csavar kell oda.
krova, hosszú (mondom hosszú) toldó, némi anyázás és már benn is van

17-es= M10

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29842 Dátum: 2008 Július 28, 12:54:36 »

a kocsi alól, a váltó fölött kellene egy hosszú csavart betekerni? de ott a váltó pereme miatt elég nehéz lesz szerintem.. ez szokásos velejárója az AB-s motoroknak?

17-es fejű (talám M13-as???) csavar kell oda.
krova, hosszú (mondom hosszú) toldó, némi anyázás és már benn is van



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29841 Dátum: 2008 Július 28, 12:17:45 »

tegnap este beraktuk az új motorom a bogiba, csakhogy nem tudtuk mind a 4 motortartó csavart bakarni, mert a bal felső csavar az eddigi 2 blokkon (F, H) olyan volt mint a jobb felső (átmenő patkó fejű csavar, a motor mögött kellett az anyát rátekerni)
de az újon persze ezt nem vettük előre észre, hogy a bal felső helyen nem egy lyuk van, hanem valószínüleg egy mentes rész?
valaki aki tudja miről beszélek erősítsen meg. most nem tudom oda milyen csavar kell?
a kocsi alól, a váltó fölött kellene egy hosszú csavart betekerni? de ott a váltó pereme miatt elég nehéz lesz szerintem.. ez szokásos velejárója az AB-s motoroknak?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29840 Dátum: 2008 Július 28, 11:29:45 »

Egy rendes 31-sel el fog menni, csak legyen jól beállítva.


igen, ezen vagyok Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29839 Dátum: 2008 Július 28, 11:29:17 »

Benzinszintjelzővel támadt gondom:
Létezik olyan, hogy az úszó kilyukad, megtelik benzinnel és lesüllyedve kevesebbet mutat a ténylegesnél?
simán lehet olyan probléma.............
de lehet hogy pl testet nem kap rendesen
és elkezd össze-vissza mutatni

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29838 Dátum: 2008 Július 28, 11:29:04 »

vagy egy átalakító Wink

most csak gyorsan olvastam vissza, de ha jól olvastam 145ös főfúvókád van? az nem túl nagy?

de, szeirntem is nagy.  viszotn 170 es a légkorrekciós fúvóka+ kevrőcső is. mindkettőből kisebb kéne, 130 körüli. nincs valkainek kipróblálsra ilyene? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 28, 11:31:19 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29837 Dátum: 2008 Július 28, 11:21:59 »

Benzinszintjelzővel támadt gondom:
Csütörtökön Bp. felé haladva kevésnek találtam, amit a műszer jelzett (kb. 10 l), ezért a következő kúton teletankoltam, de csak 17,7 l fért bele 250 km után => 7,08 l/100 km. Megjártam Esztergomot, kb. 310 km-t mentem tankolás óta, és óra szerint erősen tartalékban vagyok. Mivel egyrészt nem látom nyomát, hogy elfolyna valahol a benzin, másrészt nem hiszem, hogy különösebb jelzés nélkül 12-13 literre ugrana a fogyasztás, az üzemanyagszintjelzőre gyanakszom. Tegnap délután - szerencsésen túlélve egy Ford Transit ámokfutását a 4-esen - nem volt időm/energiám az autóval foglalkozni, de ma megnézném, csak nem tudom, hogy maga a műszer, vagy az úszó lehet hibás. Létezik olyan, hogy az úszó kilyukad, megtelik benzinnel és lesüllyedve kevesebbet mutat a ténylegesnél?
nálam az úszó valami műanyagból van ha jól emlékszem és nem üreges!
én a jeladót vizsgálnám meg (bár úgyis mindkettőhöz a jeladót kell kivenni)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29836 Dátum: 2008 Július 28, 11:17:59 »

nodevárjál. ahoz meg kell másik szívócső is. semmi sem egysuzerű Smiley
vagy egy átalakító Wink

most csak gyorsan olvastam vissza, de ha jól olvastam 145ös főfúvókád van? az nem túl nagy?
Oldalak: 1 ... 1264 1265 1266 1267 1268 [1269] 1270 1271 1272 1273 1274 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.