www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 24, 09:13:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1263 1264 1265 1266 1267 [1268] 1269 1270 1271 1272 1273 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14673504 alkalommal)
xoyox
« Hozzászólás #29931 Dátum: 2008 Július 29, 14:38:56 »

Valahol van egy leírás, amúgy sem egy nagy etwas megcsinálni --------

Kerék levesz, kézifékbowden meglazít, lengőkar leköt, féltengely bejelöl, kimozdít, fedél levesz, rúd kihúz, áttesz, fedél visszakapat (pár menet) lengőral ütközőre visszaültet (emelővel), fedél meghúz, féltengely visszakakaszt a jelöléshez, visszacsavaroz, kézifékbowdent visszahúz, kerék visszatesz.
aha ja genau Smiley
azert irtak rola egy 250 oldalas könyvet : Helmuth Horn - Bodengruppentherapie cimmel. . . .
de te :
 csavar ki- csavar be, kesz  Grin
 
te, ez nem am köböles  Evil Evil Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29930 Dátum: 2008 Július 29, 14:37:58 »

Stunt velem is vetetett ki már motort. Becsületére legyen mondva megállta, hogy nem röhögött. Akkor láttam másodszer bogármotort....

mikor érsz rá stunt?  Smiley
az első futómű ugyanez volt.. simán megy otthon.. hogyne, annak, aki ért hozzá annyira... mindegy.. várok..
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29929 Dátum: 2008 Július 29, 14:35:48 »

mikor érsz rá stunt?  Smiley
az első futómű ugyanez volt.. simán megy otthon.. hogyne, annak, aki ért hozzá annyira... mindegy.. várok..

 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29928 Dátum: 2008 Július 29, 14:35:14 »

Én a fedél alatti durung gumi cseréjével pár emelővel elszoptam kétszer fél napot.Igaz a másodikat azért mert az elsőnél elnéztem egy ricnit és féloldalas lett a hátsó fele.Utánna mindenhova odab@sztam az alját.

Mert előbb a fedelet kell visszarakni, kicsit becsarvarozni, utána felfeszíteni a lengőkart, hogy ne torzítsa a gumit. Így sokkal könnyebb, de én is saját káromon tanultam meg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #29927 Dátum: 2008 Július 29, 14:34:31 »

mikor érsz rá stunt?  Smiley
az első futómű ugyanez volt.. simán megy otthon.. hogyne, annak, aki ért hozzá annyira... mindegy.. várok..

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #29926 Dátum: 2008 Július 29, 14:32:32 »

Hát ez egyszerű, de hülye voltam hogy máshoz mentem... 
Én a fedél alatti durung gumi cseréjével pár emelővel elszoptam kétszer fél napot.Igaz a másodikat azért mert az elsőnél elnéztem egy ricnit és féloldalas lett a hátsó fele.Utánna mindenhova odab@sztam az alját.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29925 Dátum: 2008 Július 29, 14:29:04 »

Valahol van egy leírás, amúgy sem egy nagy etwas megcsinálni leírás nélkül sem.

Legyél egy kicsit türelmes, majd jön valaki és belinkeli a leírást, nekem fogalmam sincs hol van. Valami fórumos dokumentálta, úgy emlékszem.

Kerék levesz, kézifékbowden meglazít, lengőkar leköt, féltengely bejelöl, kimozdít, fedél levesz, rúd kihúz, áttesz, fedél visszakapat (pár menet) lengőral ütközőre visszaültet (emelővel), fedél meghúz, féltengely visszakakaszt a jelöléshez, visszacsavaroz, kézifékbowdent visszahúz, kerék visszatesz.

Hát ez egyszerű, de hülye voltam hogy máshoz mentem... 
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29924 Dátum: 2008 Július 29, 14:27:50 »

azóta le lett ültetve, de hátulján még kéne...
már nem gödöllő, szal nem 30 perc, úgyhogy maresz kihúzva sztem..



Többet már énsem gödöllő.  Evil
Többet akkor nem fogunk ott találkozni...  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29923 Dátum: 2008 Július 29, 14:27:37 »

azóta le lett ültetve, de hátulján még kéne...
már nem gödöllő, szal nem 30 perc, úgyhogy maresz kihúzva sztem..



Valahol van egy leírás, amúgy sem egy nagy etwas megcsinálni leírás nélkül sem.

Legyél egy kicsit türelmes, majd jön valaki és belinkeli a leírást, nekem fogalmam sincs hol van. Valami fórumos dokumentálta, úgy emlékszem.

Kerék levesz, kézifékbowden meglazít, lengőkar leköt, féltengely bejelöl, kimozdít, fedél levesz, rúd kihúz, áttesz, fedél visszakapat (pár menet) lengőral ütközőre visszaültet (emelővel), fedél meghúz, féltengely visszakakaszt a jelöléshez, visszacsavaroz, kézifékbowdent visszahúz, kerék visszatesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29922 Dátum: 2008 Július 29, 14:25:02 »

A váciak honlapján van egy leírás, ha jól emlékszem.

hátsó ültetéssel kapcsolatban senki? Sad
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #29921 Dátum: 2008 Július 29, 14:23:26 »

azóta le lett ültetve, de hátulján még kéne...
már nem gödöllő, szal nem 30 perc, úgyhogy maresz kihúzva sztem..


automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29920 Dátum: 2008 Július 29, 14:18:41 »

hátsó ültetéssel kapcsolatban senki? Sad

Vidd Mareszhoz! Gödöllőről 30 perc, és 10 rugó körül megcsinálja.
Én nem állnék neki otthon.
De leültetted az elejét már? Mikor hol? Rajzáson még nem volt sehol ültetve...  Wink
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29919 Dátum: 2008 Július 29, 14:17:44 »


    Szia !

   Ajánlom az alábbi oldalt,Miklós régebben az MBK alelnöke volt,lelkes modell gyüjtő.

   http://www.mice.hu/



Woww. Kik voltak ezek az állat felújítók?
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #29918 Dátum: 2008 Július 29, 14:13:19 »

hátsó ültetéssel kapcsolatban senki? Sad

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29917 Dátum: 2008 Július 29, 12:56:52 »

Azt jól értem, hogy ha az erősebb motorral sem megyek gyorsabban, akkor nem feltétlenül nagyobb a kopás, csak annyiban amennyire valóban ki is használom a nagyobb teljesítményt?


Igen, nagyjából erről van szó. Egy jó olaj, egy pontosan összerakott hűtőrendszer, egy jól beállított gyújtás, egy működő termosztát többet segít a motor élettartamban, mint az, hogy 1.2-es vagy 1.6-os.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #29916 Dátum: 2008 Július 29, 12:08:34 »




Mindenki: az még mindig érdekelne, hogy mitől ilyen lassú a felújítás.


    Szia !

   Ajánlom az alábbi oldalt,Miklós régebben az MBK alelnöke volt,lelkes modell gyüjtő.

   http://www.mice.hu/


   Itt leírja a bogara felújítását.Nem mondom hogy tipikus,de több ilyenről hallottam mint sima ügyről.Minden lakatos/fényező előrébb fog venni egy off autót,mert ott egy gyors elemcserével/fújással simán és sok pénzt nyúl.Tehát több projekten dolgoznak egyszerre.Jó esetben ha van szabad ideje,akkor foglalkozik a bogárral.De nem szakítja meg magát,mert a végére már mindent ki tud belőled húzni,mert vinnéd már a kocsidat bármi áron,nem foglalkozva azzal sem hogy mit baszott el.Meg hát aki bogarat tart az tele van pénzzel.Szerintük.Meg tudjuk hogy egy nem hozzáértő leheggeszti a fűtést a küszöbben,összevarja a kocsiszekrényt az alvázzal etc..Ez pedig rohamos rohadáshoz vezet.Meg még sokminden.Narancsot kérdezd,ő csavar szinten felújította a bogarát.

                        Üdv.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29915 Dátum: 2008 Július 29, 11:55:05 »

Pontosan nem jelezted mekkora lesz a felújítás, de a fél év egy kisebbnek sem sok. Nekem a kárpitos volt három hét, ami egyébként 5 napos munka. (szétszedi, hiányt pótol, anyagot választasz, beszerzi, berakja, elviszed a hiányzó alkatrészeket, üveget betesz, stb. és a holt időkben másik munkákat csinál, amit nem mindig hagy azonnal abba a kedvedért - merthogy azoknak is van egy türelmetlen tulajdonosa. Ő viszont holtidőket nem engedhet meg. remélem érthető Smiley )

Mindenki: az még mindig érdekelne, hogy mitől ilyen lassú a felújítás.
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #29914 Dátum: 2008 Július 29, 11:38:56 »

Köszönöm a válaszokat! GSattila: sajnos személyesen egyetlen másik bogarast ismerek, ők pedig ugyanahhoz a szerelőhöz járnak, mint mi, mi ajánlottuk nekik, és ők is elégedettek vele. Egy évvel ezelőtt már kezdtem puhatolózni itt a fórumon, akkor néhányan magukat ajánlották, mást csak ketten, és abból az egyik a mostani szerelőnk volt. Tájékozódtam honlapokon is, vannak még szimpatikus helyek, de így kívülről nézve egyik sem volt meggyőzően jobb, mint a mostani szerelőnk, aki szintén zsenge ifjúsága óta Bogarat szerel, és nem mellesleg viszonylag közel lakik. Így aztán hozzá kerül a nagy felújítás is, illetve az általa ajánlott lakatoshoz, kárpitoshoz, akikkel már sok Bogáron együtt dolgozott. Ez kb olyan, mint az orvosválasztás: az ember megpróbál minden információt összeszedni, de onnantól, hogy választott, nemigen tehet mást, mint hogy megbízik a szakemberben, amíg nem kerül elő valami kirívóan gyanús dolog. A kisebb javításokkal pedig már évek óta elégedett voltam.

Pityubácsi, Stuntmanus: a szerelő valószínűleg tudja, milyen a motorblokk, csak én nem... Azért megkérdezem majd. Kigugliztam, hogy 71-ben már AB-motorokat szereltek be, a mi Bogarunk pedig ilyen évjáratú, így alighanem ez van benne. Azt jól értem, hogy ha az erősebb motorral sem megyek gyorsabban, akkor nem feltétlenül nagyobb a kopás, csak annyiban amennyire valóban ki is használom a nagyobb teljesítményt?

Mindenki: az még mindig érdekelne, hogy mitől ilyen lassú a felújítás.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29913 Dátum: 2008 Július 29, 10:42:08 »

A katica a mindenevők (polyphaga) alrendjébe tartozik - a tulajdonosának nem kell! Mielőtt belefogsz szánj pár hónapot a tájékozódásra. A Fórum jó hely, de összevissza információk jönnek, és jellemzően nem ismered a hátterét - ami még fontosabb lenne. Sok személyes beszélgetést javasolok. A kérdéseid jók voltak, a jó és személyre szabott válaszhoz azonban keveset tudunk coleopterádról és a gazdájáról.             

Tiszteletem!


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29912 Dátum: 2008 Július 29, 10:07:15 »

A szerelőd a suli helyett valószínűleg csajozott, mert a motor élettartamánál a henger kopását nagyjából a fordulat határozza meg, a csapágyakét meg a forgattyúsmechanizmust terhelő erő, mivel a csapágyak azonosak, az 1200-es motor (D kód) élettartama a legnagyobb, ennél kicsit rövidebb az 1300-asé (F, AB kód) és az 1600-as mégrövidebb, ha azonos üzemi feltételeket (olaj, stb.) biztosítunk.

Mindezek ellenére én akár F-es motorra is rátenném a nagy hengereket, legalább nyomatékos lesz, nem kell állandóan kihasználni a nagyobb teljesítményt.

Egy  1.3 F-es blokk korrekt 1.6-ossá alakítása kicsit nagyobb összeg és az F-es blokk nem is maradéktalanul alkalmas erre. (milyen évjárat, milyen olajfurat, milyen öntvényanyag)

Én azt javasolom, hogy mindent bízz szakemberre! A motort is és a kasztnit is. VW dízelmotoron nevelkedett szakmunkástanuló csak elb*szni tudja az osztott forgattyúsházas léghűtéses VW motort, de vannak azért jó szakemberek, akik értenek hozzá.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #29911 Dátum: 2008 Július 29, 10:06:57 »

hallo!

tud valaki olyan oldalt ajánlani, ahol részletesen le van írva, h az autó hátulját hogyan ültessem?
az elejéből okulva inkább tájékozódnék előtte...
és thx spar úr a segítséget!

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29910 Dátum: 2008 Július 29, 09:52:30 »

Tiszteletem!

Hozzáértő bogaras társaim véleményére lennék kíváncsi két kérdésben -- én ugyanis nagyon szeretem a Bogarat, de műszaki dolgokban reménytelen antitálentum vagyok. Elszántuk magunkat Bogarunk felújítására: karosszéria, motor, kárpit, fényezés -- minden. A szerelő azt javasolta, hogy ha már úgyis teljes motorfelújítást csinálunk, akkor érdemes lenne az 1300-as hengerek helyett 1600-osakat betenni. Azt mondja, hogy ezeket is Bogárhoz gyártják, teljesen kompatibilisek a többi alkatrésszel, és nemcsak erősebb lenne tőle a motor, hanem tartósabb is, mert ugyanolyan használatnál kevésbé kellene erőlködnie. Erről mit gondoltok? Nekem az a legfontosabb, hogy minél megbízhatóbb és hosszú életű legyen a Bogár, tehát "tuningot" csak a teljesítmény kedvéért nem akarnék. Viszont erről azt mondja a szerelő, hogy tökéletesen együttműködne a többi alkatrésszel, nem rontaná az élettartamot, és még a fogyasztás sem nőne. Valóban nincs ellenérv? Ha nincs, akkor viszont miért nem eleve így gyártottak minden Bogarat? A másik ezzel kapcsolatban, hogy a feleségemmel azon is sokat gondolkodunk, hogy hol lakik a Bogár "lelke", illetve mi tartozik a "lényegéhez". Ő egy 1300-as Bogár -- ha 1600-os motor lesz benne, akkor vajon nem lesz-e "más" ettől?

A másik kérdés. A szerelő és a lakatos azt mondta, hogy legalább félév lesz a felújítás, de ahogy mondták, abból érezhető volt, hogy akár több is lehet. Amikor ezt elmeséltem apámnak, teljesen felháborodott, és más sem érti az ismerőseim közül. Veterán autó felújításához egyikük sem ért persze, de azért a rend kedvéért azt gondoltam, itt is megkérdezem: tényleg ilyen hosszú a nettó munkaidő, vagy muszáj várni a munkafázisok között, vagy arról van szó, hogy minden szerelő egyszerre több autón dolgozik, és mindegyiken csak részidőben? A lakatos azt mondta, hogy csak a lakatolás három hónap, de amennyit kér érte, az biztos, hogy nem teljes háromhavi munkabére, ami arra utal, hogy az utóbbi két lehetőség valamelyike lehet érvényes. Én úgy vagyok vele, hogy inkább jó legyen, mint gyors, úgyhogy kivárom zokszó nélkül, amíg a Bogárhoz értő szerelő és lakatos készen lesznek -- de azért kíváncsi lennék véleményekre. Előre is köszönöm!

ahoj!

1.
bogár motor 1.6-osítása tényleg nem egy nagy trúváj, azonban kérdéses, hogy milyen a blokk, amire az 1.6-os köcsögöket fel fogja tenni a szerelő.
ökölszabályként elmondható, hogy "F" motorszámú motorra nem javasolt, "AB" vagy egyéb "A"-val kezdődő számú motorokra igen.
asszonynak mondd meg, hogy ilyen motorral szereltek gyárilag is bogarat, azoknak milyen a "lelke"?

2.
készülj fel a legrosszabbra.
az idő nyúlni fog (tuti nem lesz kész a pók 3 hónap alatt) és ezzel arányban a tőletek elkért zseton is.
egy teljes felújítás simán belecsúszik 1.5 - 2 millába, arra számíts.

magyarán: "ne vetkőzz, szopni fogsz"



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #29909 Dátum: 2008 Július 29, 09:38:43 »

Tiszteletem!

Hozzáértő bogaras társaim véleményére lennék kíváncsi két kérdésben -- én ugyanis nagyon szeretem a Bogarat, de műszaki dolgokban reménytelen antitálentum vagyok. Elszántuk magunkat Bogarunk felújítására: karosszéria, motor, kárpit, fényezés -- minden. A szerelő azt javasolta, hogy ha már úgyis teljes motorfelújítást csinálunk, akkor érdemes lenne az 1300-as hengerek helyett 1600-osakat betenni. Azt mondja, hogy ezeket is Bogárhoz gyártják, teljesen kompatibilisek a többi alkatrésszel, és nemcsak erősebb lenne tőle a motor, hanem tartósabb is, mert ugyanolyan használatnál kevésbé kellene erőlködnie. Erről mit gondoltok? Nekem az a legfontosabb, hogy minél megbízhatóbb és hosszú életű legyen a Bogár, tehát "tuningot" csak a teljesítmény kedvéért nem akarnék. Viszont erről azt mondja a szerelő, hogy tökéletesen együttműködne a többi alkatrésszel, nem rontaná az élettartamot, és még a fogyasztás sem nőne. Valóban nincs ellenérv? Ha nincs, akkor viszont miért nem eleve így gyártottak minden Bogarat? A másik ezzel kapcsolatban, hogy a feleségemmel azon is sokat gondolkodunk, hogy hol lakik a Bogár "lelke", illetve mi tartozik a "lényegéhez". Ő egy 1300-as Bogár -- ha 1600-os motor lesz benne, akkor vajon nem lesz-e "más" ettől?

A másik kérdés. A szerelő és a lakatos azt mondta, hogy legalább félév lesz a felújítás, de ahogy mondták, abból érezhető volt, hogy akár több is lehet. Amikor ezt elmeséltem apámnak, teljesen felháborodott, és más sem érti az ismerőseim közül. Veterán autó felújításához egyikük sem ért persze, de azért a rend kedvéért azt gondoltam, itt is megkérdezem: tényleg ilyen hosszú a nettó munkaidő, vagy muszáj várni a munkafázisok között, vagy arról van szó, hogy minden szerelő egyszerre több autón dolgozik, és mindegyiken csak részidőben? A lakatos azt mondta, hogy csak a lakatolás három hónap, de amennyit kér érte, az biztos, hogy nem teljes háromhavi munkabére, ami arra utal, hogy az utóbbi két lehetőség valamelyike lehet érvényes. Én úgy vagyok vele, hogy inkább jó legyen, mint gyors, úgyhogy kivárom zokszó nélkül, amíg a Bogárhoz értő szerelő és lakatos készen lesznek -- de azért kíváncsi lennék véleményekre. Előre is köszönöm!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29908 Dátum: 2008 Július 29, 09:34:47 »


Ez naggyonzsír! Hol a folytatása légyszi linkeld! A fényezős rész is érdekel. A rücsin túli világ... 
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #29907 Dátum: 2008 Július 29, 07:46:39 »

Utólag: Én mielőtt vágok valamit mérek és készítek egy skiccet hogy hol mennyi volt a távolság. Pl az ajtópántok felfogatásainál lyukközép távokat alsó és felső közt, két oszlop alsó távolságát, oszlop belseje stb... a javító elemek nagyon silányak. A bimbi anyagból készült betétet amihez felfogatod a zsanért dobd el jó messze és tedd bele a gyárit. A betét rögzítésén javíts nehogy az ajtó felrekásakor beessen az oszlopba mert vághatod újra. Az oszlop javítóelemet válaszd ketté és először a belsejét hegeszd a belső lemezhez és a küszöbhöz!! ott meg is merevítheted. Utánna szobrászkodd hozzá a külső borító lemezt.
De ha végig nézed EPE 66osát hogy csináltam rá fogsz jönni.
http://picasaweb.google.com/EPE66VW/MyBugyInTheWorkShop Wink

matchbox
« Hozzászólás #29906 Dátum: 2008 Július 29, 07:41:48 »

Help!
"mezei" autósboltban kaphatok solex karbihoz nagyobb fúvókát? most 130-as van benn, de ez kicsi az e85-höz egy kicsit.
Nekem van 145-ös feleslegben - meg más méret is.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29905 Dátum: 2008 Július 29, 00:57:01 »

Utólag: Én mielőtt vágok valamit mérek és készítek egy skiccet hogy hol mennyi volt a távolság. Pl az ajtópántok felfogatásainál lyukközép távokat alsó és felső közt, két oszlop alsó távolságát, oszlop belseje stb... a javító elemek nagyon silányak. A bimbi anyagból készült betétet amihez felfogatod a zsanért dobd el jó messze és tedd bele a gyárit. A betét rögzítésén javíts nehogy az ajtó felrekásakor beessen az oszlopba mert vághatod újra. Az oszlop javítóelemet válaszd ketté és először a belsejét hegeszd a belső lemezhez és a küszöbhöz!! ott meg is merevítheted. Utánna szobrászkodd hozzá a külső borító lemezt.
De ha végig nézed EPE 66osát hogy csináltam rá fogsz jönni.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 29, 00:58:39 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29904 Dátum: 2008 Július 29, 00:47:33 »

hol van az az ábra?elérhetőség?


van sok söröd? Grin Grin Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29903 Dátum: 2008 Július 28, 22:33:18 »

Help!
"mezei" autósboltban kaphatok solex karbihoz nagyobb fúvókát? most 130-as van benn, de ez kicsi az e85-höz egy kicsit.

dörzsár, megforgat, örül.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29902 Dátum: 2008 Július 28, 22:28:57 »

Help!
"mezei" autósboltban kaphatok solex karbihoz nagyobb fúvókát? most 130-as van benn, de ez kicsi az e85-höz egy kicsit.

Nehezen. A Golf 1-es karbiban is ilyen volt...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29901 Dátum: 2008 Július 28, 22:16:44 »

Már kérdeztem asszem, sprickol az a karbi rendesen?

holnap megmondom Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29900 Dátum: 2008 Július 28, 22:16:12 »

Help!
"mezei" autósboltban kaphatok solex karbihoz nagyobb fúvókát? most 130-as van benn, de ez kicsi az e85-höz egy kicsit.

csere 145 ösre ? főfúvókáról van szó, igaz ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29899 Dátum: 2008 Július 28, 20:15:46 »

Help!
"mezei" autósboltban kaphatok solex karbihoz nagyobb fúvókát? most 130-as van benn, de ez kicsi az e85-höz egy kicsit.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #29898 Dátum: 2008 Július 28, 19:28:56 »

igen, ezen vagyok Smiley
Már kérdeztem asszem, sprickol az a karbi rendesen?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29897 Dátum: 2008 Július 28, 18:24:46 »

Jól belevágtatok,le a kalappal. Ajtó legyen fent! Ha lehet ne is vegyétek le ha nem szükséges,mindig lehet ellenőrizni,hogy csukódik. Mert a heggesztések elhuzzák.
igyvan!és hétagokat kikell fixálni 1formára és lepötyölni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29896 Dátum: 2008 Július 28, 18:18:05 »

Hasonló a gondom nekem is: AR-s motor, 1,6 dugó, 31 PICT-3 karbival. A polcon figyel már a 34 PICT-3 karbi, de eddig sehol nem találtam olyan átalakítót, ami a nagyobb karbira alakítana át... Ha van valakinek, szóljon.
Persze, amúgy az való igaz, hogy a 31-es karbival is szépen megy az autó... alapjárat kicsit magasabbra van állítva, így nem is fullad le.
vatera !!de nem olcsó cucc

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #29895 Dátum: 2008 Július 28, 18:00:03 »

van még egy kérdés  Grin

mi a fenéért van ez a csonk a hőcserélőmön??
csak a bal oldalin van, most vettem észre összerakásnál. így ott elszökik a fűtés..
lehet hogy nem bogárra való a hőcserélő? buszon vagy typ3-on nem kell valamit odakötni?? bogin nem tudok semmiről amire lehetne használni..

a karbi onnét kapja a meleg levegőt


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #29894 Dátum: 2008 Július 28, 17:35:26 »

hol van az az ábra?elérhetőség?


Süsünek volt meg többek között ha jól tudom
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #29893 Dátum: 2008 Július 28, 17:32:10 »

Van egy ábra, miliméterekkel. Ajtók felrakása nélkül azzal is megcsinálhatod, viszont ha már az ajtókat is mókolták, vagy majd te fogod, akkor az se jó. Ráadásul szvsz 1-2mm eltérés gyáriak közt is van ugyhogy mindenképp a hozzá tartozó ajtóval kéne. Nem kell felcsavarozni csak kiékeled és rögzited hogy lásd, hogy kéne állnia. A végén ugyis be kell állitani, nem ugyanolyan lenne, mint ahogy most felcsavaroznád.

Nekem se ez a szakmám de egyet tudok ugy érdemes lakatolni hogy benn van ajtó, mert jol el lehet kurni akár 1-2 mm hiba is gázos lehet. Nemrégiben láttam bogarat eladót tuti szemre lakatolta vmi béna mert 2oldal teljesen különbözött meg 1cm volt ajtó egyik felénél másiknál meg 3-4mm.
hol van az az ábra?elérhetőség?


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #29892 Dátum: 2008 Július 28, 17:21:30 »

Mintha lett volna olyan motor, ahol a légszűrő-előmelegítést közvetlenül a hőcserélőről oldották meg, talán az F -esnél?
jaa, hogy a légszűrő innen kapjon meleg levegőt télen? köszi
igen ez 69es bogi, Fes motorral
Oldalak: 1 ... 1263 1264 1265 1266 1267 [1268] 1269 1270 1271 1272 1273 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.