www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 17:18:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1261 1262 1263 1264 1265 [1266] 1267 1268 1269 1270 1271 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13212755 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #29995 Dátum: 2008 Július 31, 16:46:28 »

Ja,bocs.Azt hittem egy bogaras oldalon azért megértik az avatarom,de ha találok jobbat,akkor lecserélem igérem.  Grin
Persze,hogy megértjük!
Csak tudod a reflex,mászik valami a képernyön,már megy is a bal!
Aztán megszokom,de addig püfölöm! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Sanci78
Hozzászólások: 211


« Hozzászólás #29994 Dátum: 2008 Július 31, 16:44:31 »

Azt nem tudnád megoldani,hogy az avatar bogarad kimuljon????
Megint szétzuztam a légycsapoval a monitort! Grin

Ja,bocs.Azt hittem egy bogaras oldalon azért megértik az avatarom,de ha találok jobbat,akkor lecserélem igérem.  Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #29993 Dátum: 2008 Július 31, 16:42:33 »

Ok.köszi. Valahogy megpróbalom megoldani.
Azt nem tudnád megoldani,hogy az avatar bogarad kimuljon????
Megint szétzuztam a légycsapoval a monitort! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Sanci78
Hozzászólások: 211


« Hozzászólás #29992 Dátum: 2008 Július 31, 16:39:19 »

el lehet azt érni. nekem jobb oldalt nem volt tükröm, én fúrtam ki és tettem fel ilyen tükröt.
nálad jobb a helyzet, csak meg kell húzni Wink
villáskulcs eléri, de tapogasd ki elötte hol is van. szerintem az ablakot sem kellett kivenni és sikerült
ha jól emlékszem 17es kulcs talán..

ha nem éred el, kérj meg valaki kis kezűt  Grin

Ok.köszi. Valahogy megpróbalom megoldani.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29991 Dátum: 2008 Július 31, 16:36:29 »

Ettol feltem. Az a baj,hogy nem erem el.
el lehet azt érni. nekem jobb oldalt nem volt tükröm, én fúrtam ki és tettem fel ilyen tükröt.
nálad jobb a helyzet, csak meg kell húzni Wink
villáskulcs eléri, de tapogasd ki elötte hol is van. szerintem az ablakot sem kellett kivenni és sikerült
ha jól emlékszem 17es kulcs talán..

ha nem éred el, kérj meg valaki kis kezűt  Grin
Nem elérhető Sanci78
Hozzászólások: 211


« Hozzászólás #29990 Dátum: 2008 Július 31, 16:32:50 »

a gyári tükör elforog az ajtóban?

belülről a kárpit mögött van rajta egy nagy anyacsavar, azt el kell érned egy csavarkulccsal és meghúzni (nőgyógyászok előnyben Smiley)

Ettol feltem. Az a baj,hogy nem erem el.
Nem elérhető Sanci78
Hozzászólások: 211


« Hozzászólás #29989 Dátum: 2008 Július 31, 16:31:20 »

z a fajta tukor...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29988 Dátum: 2008 Július 31, 16:30:55 »

Most valoszinuleg nagyon hulye kerdes kovetkezik... Hogyan tudon behuzni a jobb oldali visszapillantot, mert bevulrol nem lehet hozza ferni.de kivulrol csak forog.
a gyári tükör elforog az ajtóban?

belülről a kárpit mögött van rajta egy nagy anyacsavar, azt el kell érned egy csavarkulccsal és meghúzni (nőgyógyászok előnyben Smiley)
Nem elérhető Sanci78
Hozzászólások: 211


« Hozzászólás #29987 Dátum: 2008 Július 31, 16:25:19 »

Most valoszinuleg nagyon hulye kerdes kovetkezik... Hogyan tudon behuzni a jobb oldali visszapillantot, mert bevulrol nem lehet hozza ferni.de kivulrol csak forog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #29986 Dátum: 2008 Július 31, 14:04:10 »

Melyik jobb: A oszlopnál bilincselem a fűtéscsövet, vagy fémcsővel toldom? Tapasztalatokat kérek, ne kiméljetek.  Grin
Fémcsővel nem toldanám, akkor már inkább a bilincs. A fém zörög, meg nagy a hővesztés is. Ha legközelebb ilyen gondom lesz, lágyítok egy PVC lefolyócső darabot, és azt fogom légmentesen a küszöbön lévő csonkra ráilleszteni.

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #29985 Dátum: 2008 Július 31, 13:52:06 »

Melyik jobb: A oszlopnál bilincselem a fűtéscsövet, vagy fémcsővel toldom? Tapasztalatokat kérek, ne kiméljetek.  Grin

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29984 Dátum: 2008 Július 31, 13:22:28 »

Nem  Smiley  Ő az öcsém én fényképeket készítek,és ezért szinte soha nem látszok Grin

De a Dunánzúli oldalon most vagyok fent képen tortával a kezembe amit 30-ra kaptam Grin Grin Grin Grin

jólvan, ő nincs jelen, ezért nem kezdem el szidni Cheesy halál a papucsra !  Evil Grin

ON

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #29983 Dátum: 2008 Július 31, 13:21:21 »

Nem  Smiley  Ő az öcsém én fényképeket készítek,és ezért szinte soha nem látszok Grin

De a Dunánzúli oldalon most vagyok fent képen tortával a kezembe amit 30-ra kaptam Grin Grin Grin Grin

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29982 Dátum: 2008 Július 31, 13:02:36 »

S végül itt tarrtok,elől jól látható egy saját készítésü pótkerék tartó alja,amiből speciál még nem tudom,hogy mi lesz. Grin

Ebbe a hónapba befejezem a hegesztést,aztán kap egy alapozó réteget,átvezetékelem,motor be,és ezévre befejeztem.Jövőre meg forgalomba kerül.


Remélem

te szerelsz tangapapucsban ?   Tongue Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29981 Dátum: 2008 Július 31, 12:31:06 »

S végül itt tarrtok,elől jól látható egy saját készítésü pótkerék tartó alja,amiből speciál még nem tudom,hogy mi lesz. Grin

Ebbe a hónapba befejezem a hegesztést,aztán kap egy alapozó réteget,átvezetékelem,motor be,és ezévre befejeztem.Jövőre meg forgalomba kerül.


Remélem
menő a piros futómű  Grin
hajrá  Cheesy
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #29980 Dátum: 2008 Július 31, 12:26:04 »

S végül itt tarrtok,elől jól látható egy saját készítésü pótkerék tartó alja,amiből speciál még nem tudom,hogy mi lesz. Grin

Ebbe a hónapba befejezem a hegesztést,aztán kap egy alapozó réteget,átvezetékelem,motor be,és ezévre befejeztem.Jövőre meg forgalomba kerül.


Remélem

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #29979 Dátum: 2008 Július 31, 12:22:45 »

a képről jut eszembe:
a felmenő fűtéscsőre még most tesztek valami hosszabbítót? vagy egy csövet rábilincselni? hogy utána össze tudjátok könnyen rakni majd..
Köszi,hogy figyelmeztetsz,ezért nem is került rá a készített javító elem .De mivel szerintem kisebb a helyem,mint amire számítottam,ezért marad a bilincs .

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #29978 Dátum: 2008 Július 31, 12:21:07 »

Na még ezt a javító elem készítést .De a végeredmény tökéletes lett Shocked Grin Grin Grin Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29977 Dátum: 2008 Július 31, 12:20:24 »

Bal fele ajtónál,nem vot egyszerű,mivel a segédkeret behegesztése már az elvetemedett kasznira sikerült,és lekelett vágnom,aztán emelgetni hol az elejét,hol hátulját,hogy valahogy áljon.de összejött  Smiley
a képről jut eszembe:
a felmenő fűtéscsőre még most tesztek valami hosszabbítót? vagy egy csövet rábilincselni? hogy utána össze tudjátok könnyen rakni majd..
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #29976 Dátum: 2008 Július 31, 12:18:06 »

Bal fele ajtónál,nem vot egyszerű,mivel a segédkeret behegesztése már az elvetemedett kasznira sikerült,és lekelett vágnom,aztán emelgetni hol az elejét,hol hátulját,hogy valahogy áljon.de összejött  Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #29975 Dátum: 2008 Július 31, 12:15:41 »

Fent van az ajtójavító elem is,beálítottuk az ajtókat

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #29974 Dátum: 2008 Július 31, 12:13:38 »

 Grin Grin  Egyépként itt tartok most Roll Eyes  A küszöb fent van,csak még horgany sprayel kifujom,aztán megy fel a külső elem is

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #29973 Dátum: 2008 Július 31, 12:11:45 »

Kár hogy a javító elemek olyan faszán vannak méretezve.Szinte semmi nem passzol.Pl a képen a napóleon kalap,fenéklemez,küszöb csere után,már nem lehet az első küszöbvég két csavarját  belehajtani,mert ha a küszöb összes csavarja a helyén volt,akkor az elsők kb másfél centire elvoltak csúszva.De megoldottam kis átlapolással Wink
Persze kinek nem tetszik ne nézze,de csak így tudtuk megoldani.

[a csatolmányt egy admin törölte]

xoyox
« Hozzászólás #29972 Dátum: 2008 Július 31, 09:04:51 »

Megoldódni látszik, érdekes probléma volt.

meselj jo öreg Odüsseusz !
Mi volt ?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29971 Dátum: 2008 Július 31, 08:14:34 »

Megoldódni látszik, érdekes probléma volt.


ha egy nappal előbb szólsz, megyek ,segítek, de tegnap délutánr amrá volt programom , ahogy láthattad Smiley


Egyébként mi volt a hézag ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #29970 Dátum: 2008 Július 31, 06:54:06 »

Öcsisajtom tegnap délutáni állapota: sárvédők lealapozva (most kissé patkány optikos, a matt fekete alapozótól), a kaszni lefújva feketével, a még meglévő hibák kijavítására.
Mostani terminus szerint jövő hét végére készen lesz, de nem sürgetem, csak jó legyen és szép... Grin


[a csatolmányt egy admin törölte]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29969 Dátum: 2008 Július 30, 23:51:11 »

Megoldódni látszik, érdekes probléma volt.

Hello!
Némi segítség kellene önindító ügyben. A bogárban a T-3 215-ös kuplungszerkezete összeér az önindító bendix csapágyával. Nem csak zajos, de a bendix nem is megy vissza önindítózás után a helyére. A T-3-nak valami más önindítója van, vagy a szerkezet kidob, és vesz újat megoldás van?
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #29968 Dátum: 2008 Július 30, 23:21:13 »

Ez naggyonzsír! Hol a folytatása légyszi linkeld! A fényezős rész is érdekel. A rücsin túli világ... 
http://picasaweb.google.com/EPE66VW/KeszAFenyezesAPaprikanal
de lehet hogy susu tobb kepet tud majd nyujtani a paprika fenyezeserol Wink

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29967 Dátum: 2008 Július 30, 22:01:00 »

ha rossz akkor igen, egyébként nem.

Üdvw!
1303-as bogár tárcsafékesre való átalakításánál a főfékhengert is cserélni kell?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Robpanzer
« Hozzászólás #29966 Dátum: 2008 Július 30, 21:53:14 »

Üdvw!
1303-as bogár tárcsafékesre való átalakításánál a főfékhengert is cserélni kell?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #29965 Dátum: 2008 Július 30, 09:27:02 »

Annyira egyszerű az egész termosztát-légterelő lamellák dolog, hogy azonnal látni hogy működik, ha a kutyaház le van véve....és a levétel kell is hozzá, hogy meg tudd nézni, hogy hol szorul az egész.
Mert akkor nem csak az olajod meleg, hanem az egész motor, ami nem jó.

Kösd le alul a termosztátot és a kis rudat mozgasd végállástól végállásig, hogy akad-e valahol.

   Köszönöm,holnap aknába mászok,mert nagyon nem szeretném ha a motorom megsűlne.Üdv.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29964 Dátum: 2008 Július 30, 08:59:52 »

   Nekem pont a termosztáttal vagy a rudazattal vagy a lamellákkal van némi gondom.Reggel az olajhő felmászik 120 fokra ,vagy 10 percig ott van és utánna nyit a termosztát,beáll 70 fok környékére.Délután hazafelé tökéletes.Valami valahol szorulhat,hogy a 20 fok körülire lehült termosztát nem nyit,míg betonon a 40 fokban állás után igen?Az AR-es motoromon megnéztem hogy mint is van ez,de az eredmény inkább csak az volt hogy majdnem becsináltam az emelgetéstől és kidültöttem a motorból vagy egy lityi olajat a betonra.A termosztát nyitásnál emel egy rudat,ami elfordítja az erre derékszögben csuklóval kapcsolodó másikat,ami bemegy a hűtő levegő házba.
  Valaki valami szmb megoldást tudna sejtetni?

                               Üdv.

Annyira egyszerű az egész termosztát-légterelő lamellák dolog, hogy azonnal látni hogy működik, ha a kutyaház le van véve....és a levétel kell is hozzá, hogy meg tudd nézni, hogy hol szorul az egész.
Mert akkor nem csak az olajod meleg, hanem az egész motor, ami nem jó.

Kösd le alul a termosztátot és a kis rudat mozgasd végállástól végállásig, hogy akad-e valahol.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29963 Dátum: 2008 Július 30, 07:57:37 »

Hello!
Némi segítség kellene önindító ügyben. A bogárban a T-3 215-ös kuplungszerkezete összeér az önindító bendix csapágyával. Nem csak zajos, de a bendix nem is megy vissza önindítózás után a helyére. A T-3-nak valami más önindítója van, vagy a szerkezet kidob, és vesz újat megoldás van?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 30, 10:15:35 írta GSattila »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #29962 Dátum: 2008 Július 30, 07:38:00 »

egy pontosan összerakott hűtőrendszer,  egy működő termosztát többet segít a motor élettartamban

   Nekem pont a termosztáttal vagy a rudazattal vagy a lamellákkal van némi gondom.Reggel az olajhő felmászik 120 fokra ,vagy 10 percig ott van és utánna nyit a termosztát,beáll 70 fok környékére.Délután hazafelé tökéletes.Valami valahol szorulhat,hogy a 20 fok körülire lehült termosztát nem nyit,míg betonon a 40 fokban állás után igen?Az AR-es motoromon megnéztem hogy mint is van ez,de az eredmény inkább csak az volt hogy majdnem becsináltam az emelgetéstől és kidültöttem a motorból vagy egy lityi olajat a betonra.A termosztát nyitásnál emel egy rudat,ami elfordítja az erre derékszögben csuklóval kapcsolodó másikat,ami bemegy a hűtő levegő házba.
  Valaki valami szmb megoldást tudna sejtetni?

                               Üdv.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #29961 Dátum: 2008 Július 29, 22:34:28 »

Jaja, de ott is más a külső és a belső ricniosztás. Egyébként kicsit komolyabb az első futóműve a typ3-asnak...
én gondolkodtam, hogy rávarázsoltatom a typ3-as r.fejét a bogár alvázra, de megfeneklett, már nem is tudom miért (ja! akkor még nem ismertem a barátomat, aki addig farag míg gyönyörűen nem áll a bogi alatt)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #29960 Dátum: 2008 Július 29, 22:29:10 »

Ne legyél baklégy, ott van a felöntés (sík, lapolt felület) az oldalán!
Szóval akkor csak szemléltetni szeretném az ábrával h többiek is tudják Grin Cool kösziii

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29959 Dátum: 2008 Július 29, 22:28:48 »

és a typ3-ban az a jó, hogy az elejét is ricnivel lehet mahinálni Grin

Jaja, de ott is más a külső és a belső ricniosztás. Egyébként kicsit komolyabb az első futóműve a typ3-asnak...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #29958 Dátum: 2008 Július 29, 22:24:26 »

A belső szinte soha nincs berohadva, az csúszik ki 10-ből 9 és félszer, a lengőkart meg le lehet ütni róla....de minek?
Elég ha belül lejjebb tesszük.
és a typ3-ban az a jó, hogy az elejét is ricnivel lehet mahinálni Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29957 Dátum: 2008 Július 29, 22:23:29 »

Ne legyél baklégy, ott van a felöntés (sík, lapolt felület) az oldalán!
Már tudja Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29956 Dátum: 2008 Július 29, 22:22:19 »

Így van, pofon egyszerű.
Ha feltételezzük, hogy mintkét oldalon egyformán vagy a külső, vagy a belső ricni csúszik ki, mert nem egyforma a külső/belső ricniosztás.
30-40 éves autóknál valamelyik oldal biztos berohadt már vagy kint vagy bent (inkább kint), innentől jön a többször félnapos szopás.  Evil Grin
Csak úgy érdemes hozzákezdeni, ha szétszedjük fullra és mind a két rugót megtisztítva/zsírozva ugyanoda ugyanúgy visszatesszük.
Ha ezt Maresz látatlanba 10-ért hivatásszerűen bevállalja, akkor oda kell vinni.

A belső szinte soha nincs berohadva, az csúszik ki 10-ből 9 és félszer, a lengőkart meg le lehet ütni róla....de minek?
Elég ha belül lejjebb tesszük.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1261 1262 1263 1264 1265 [1266] 1267 1268 1269 1270 1271 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.